Diskuse

Škoda Fabia (2006)

8.4.2008

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Doktorskej". A je to tu, je březen roku 2008 a Leon dostal malý dárek k druhým narozeninám, sestřičku,…

 

Škoda Fabia (Doktorskej)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Special-line

    Special-line 08.04.2008  00:55

    Fábka

    Auto je pěkný, motor nafta taky. Recenze je ale fakt super, Je velmi čtivá a výživná :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.04.2008  01:29

      « Re: Fábka

      Díky chlape, akorát jsem to dodělal, tak to potěší :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Rysguf-

    Rysguf. 08.04.2008  00:56

    Gratulacia k malej princeznej :-)

    ;-)
    Chcelo by to este nejake fotky, najma interier :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.04.2008  01:29

      « Re: Gratulacia k malej princeznej :-)

      Dodám ;-) dej mi čas, před 2h jsem neměl ani písmenko :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Sprint

    Sprint 08.04.2008  07:18

    Chce to lepší fotky

    Fabie 1.4 TDI 59kW jezdí opravdu moc pěkně a hlavně skoro zadarmo. Pár delších cest jsem s tím absolvoval, a spotřeba se i při rychlé jízdě po dálnici nedostala přes 5l/100km. :-)
    S tím hlukem to ale taky není žádná tragédie. Na volnoběh to sice drnčí a ve městě bych s tím jezdit nechtěl, ale při rychlosti nad nějakých 80km/h já teda vnímám víc aerodynamický hluk, než motor. :yes:
    Jinak doufej že bude sloužit spolehlivě a že ji nějaký chytrák při tom ročním pronájmu ve Škodovce nestihnul zprasit. A taky se nediv černým zrcátkám a klikám, když máš jen výbavu Classic. (Nikoliv ambiente) >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.04.2008  09:16

      « Re: Chce to lepší fotky

      Nad 80 km/h je to opravdu v pohodě, ale asi sám víš, že v některých fázích by si člověk radši utrhnul uši. Je to o zvyku a o tom, jak se člověk s autem naučí jezdit.
      Podle čeho jsi poznal tu výbavu, auto je v kupní smlouvě od dealera označeno jako Ambiente, právě proto mi to přišlo dost chudé. Navíc předchozí fabie byla taky klasik a tyto "neduhy" neměla...
  • 00 Reagovat !

    foto A2

    A2 08.04.2008  11:59

    Realita

    Tak jsem si přečetl tvé hodnocení na motor MPI OHV, máš pravdu archaická konstrukce, ovšem to není vada, musíš si uvědomit o čem ten motor vlastně je, dvou-ventilová technika, hodně nízko položenej a relativně slušnej točivej moment, to je jeho přednost, to víš jestli sis myslel, že ho budeš točit od čtyř do šesti tisíc, tak si nemohl čekat nic, kromě desetilitrové spotřeby. Ten motor ti udělá dobrou službu od dvou do třech a půl tisíc otáček, pak už to opravdu nemá cenu, ale v tomto rozpětí budeš jezdit v pohodě i pod sedm litrů.
    Ještě k tomu traktoru, také se domnívám,že hlavně v pružnosti je to relativně dostačující, ovšem nemůžu přenést přes srdce stav když pod dvěma tisíci otáček přišlápnu plyn, tu masáž co obratem dostanu nejen do pravé nohy, ale do všeho čím se dotýkám auta je opravdu hrozná, nehledě na potřebu nasadit si téměř otíkovské sluchadla, aby mě nerozbolela hlava (to se týká celého rozpětí).
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.04.2008  19:11

      « Re: Realita

      S tím zvukem nelze než souhlasit, jak je to pod 2000 otáček, tak je to neštěstí ale holý.

      Jinak s tím MPI, jezdil jsem s nim cca 3 roky, dlouhodobá průměrná spotřeba byla u mě 7,5 l/100 km, samozřejmě jel jsem i za 5, ale o čem by to bylo. Spíš mě vadilo, že za mdlý výkon si řekl dost paliva. Čekal bych buď menší spotřebu, nebo větší výkon, nutno dodat, že mi obecně vadí politika typu, převrtáme motor (MPI má prazáklad ještě někde u Š 120, což je alarmující) a máme "nový". MPI se dávaly co vím jen do fábií, ani Polo ani Ibiza jimi netrpěli, což podle mě o něčem svědčí...
  • 00 Reagovat !

    foto random

    random 08.04.2008  12:14

    recenzia

    Pekna recenzia. Presne o tejto motorizacii rozmyslam ako o nahrade za moje sucasne SDI. Zda sa ze aj spotrebu by som mohol udrzat podobnu ako doteraz.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.04.2008  19:12

      « Re: recenzia

      Pokud to nebudeš honit na krev, tak si myslím, že uděláš pěknou spotřebu. Řekl bych, že oproti SDI budeš rozhodně spokojen s výkonem a na ten hluk už sis zvykl ne?
  • 00 Reagovat !

    foto Mexican82

    Mexican82 08.04.2008  12:50

    60 Kw je holt malo

    ak hovoris ze jazdis svizne s 60kw a pod 5 litrov, nehnevaj sa ale to je blabol. Sam jazdim 1,5 litrovy CRDi s 81 kw a ano, na dlhych trasach sa da jazdit pod 4,5 litra.. ale nenazval by som to sviznou jazdou, skor jazdou vyrovnanou a plynolou. fabia je rovnako tazka ako Accent a nemam pocit zeby Accent bol raketa. A u 1,4 TDI je tam o 20 kw menej (cca 27 koni) a tento rozdiel proste musi byt citit. Mozno si nejazdil nicim silnejsim, ale tvrdit ze 60 kw v aute typu fabia je dostatocny vykon aj na dynamicku jazdu je fakt mimo. Treba to potom hodne tocit a to sa poruca spotreba do kytek.

    Recenzie na autowebe su z mojho pohladu super, nedrzia sa rovnice ked je to skoda musi to byt super. nehanim skodovy, Roomster s 1,6l je solidne rodinne auto, ale to u teba nie ze ziadna raketa.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.04.2008  19:24

      « Re: 60 Kw je holt malo

      Ano, máš pravdu v tom směru, že dynamika RS to rozhodně není. Btw. asi nejsilnější auto, kterým jsem jel byla Ibiza Cupra 2,0 nebo Passat 2,0 TDI ci Mondeo 2,0 TDCi, nejvíce však jezdím s Leonem 1,9 TDI, jak zjistíš, když si přečteš můj druhý článek. Podle toho, co píšeš jsem nabyl dojmu, že jsi nepochopil, co chtěl básník říci. Netvrdím, že fabia je s tímto motorem raketa, střela, zázrak na 4 kolech či cokoliv....ač nemám zkušenosti s korejci, japonci ani jinými orientálci stále tvrdím, že daný motor poskytuje fabii slušnou míru dynamiky nejen na normální jízdu, ale i na pohodové předjetí více aut, či kamionu a auta za sebou. Jasně, asfalt přitom netrhá, neudivuje hbitým odrazem, ale je solidní.

      Asi nemá cenu polemizovat o tom, jak nazvat můj styl jízdy, pro představu Obec 60 +, mimo obec 90-110, kde to jde tak víc, dálnice 130. Jak jsem se shodl s kolegou, je schopná fabie udržet spotřebu na dálnici při stálé (!!!) rychlosti 130 km/h slušnou spotřebu na hranici 5l, místy pod. Sám jsem se tomu divil, je to takový malý zázrak :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Konwi

    Konwi 08.04.2008  15:13

    recenze

    Parádní slohový útvar, co nemá chybu. Jsi zastánce nafty, já zase benzínu, takže se nebudeme spolu přít (řekl bych něco o kamnech apod. a to je bezpředmětné). Hlavně, že jsi spokojen. Ať slouží.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.04.2008  19:28

      « Re: recenze

      Ahoj, díky za pochvalu. Jsem sice zastánce nafty, ale nejsem odpůrce benzínu a netvrdím, že benzín je něco špatného. Takový 1,8 T, ci 2,0 T, to jsou pily, co se s dieslem nemůžou srovnávat. I když i 100 kobylková 1,6 od VW je taky pohodová. Rozdíl spočívá podle mě spíš v tom, že já i kdybych najezdil 10 000 km za rok, koupím diesel, ty kdybys dal 50 000, koupíš benzín a o tom to je. Hlavně když nám ty mechanický srdce bijou, hodně spokojených km chlape
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.2008  16:24

    Vážně Classic ne Ambiente

    Opravdu se jedná o výbavu Classic! Dá se to poznat podle potahů sedaček, nelakovaných zrcátek, nechromovaný kliček...aby jsi si byl 100% jistí koukni do servisky. Na první straně je štítek s čárovým kódem, někde v pravé části je relativně osamoceně zkratka výbavy Cla nebo Amb! Podobný štítek by měl být i v kufru někde vedle rezervy.

    K dotazu stran nejvhodnějšího motoru já říkám 1,4 16v 55 a 59kw! Měl jsem tři Fabie s těmito motory. Líbila se mi kultivovanost, pěkný zvuk ve vyšších otáčkách, ochota k vytáčení, rozumná dynamika ale i spotřeba v průměru cca 6,8l/100km...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.04.2008  19:30

      « Re: Vážně Classic ne Ambiente

      Ahoj, díky za info, určitě se tam kouknu a dám vědět :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Libor-89

      Libor.89 08.04.2008  20:22

      « Vážně Classic ne Ambiente

      Přesně tak...je to taky poznat proto, že nemá tato fábka v kufru zásuvku na 12V. Ambiente to má ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.2008  16:54

    Dost dobrý ...

    ... sice mám radši Leony než Fabie ale mám Fabii i Cupru, takže pěkný, mě se to líbí Doktorskej ... :yes: ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.04.2008  19:32

      « Re: Dost dobrý ...

      Zdravím Tě, taky jsem chtěl Leona, ale bohužel v těch kriteriích, které jsem měl, jsem nesehnal. Jinak FOREVER LEON, i když teď jezdím oběma auty, Leon je stále můj miláček, zlatíčko, vždyť to znáš, auto emocion :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 08.04.2008  21:47

        « Re: Re: Dost dobrý ...

        Ahoj máš bomba recenzi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nemůžu si pomoct, ale prostě :yes: :yes: :yes: Můžu s tebou jen souhlasit... Jenom teda nevím co ta spotřeba, to se mi zdá fakt málo... Ale nemá důvod ti nevěřit, máš to dle PP nebo tankování? Jenom ještě přihoď nějaký fotos...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 08.04.2008  23:18

          « Re: Re: Re: Dost dobrý ...

          Dík ;-) Spotřeba je taková, jakou ukazuje PC, vzhledem k tomu, že tankuji příležitostně buď plnou, nebo za méně, nelze to věrohodně změřit... Přeji ať Ti pampeliška dělá radost :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 09.04.2008  07:20

            « Re: Re: Re: Re: Dost dobrý ...

            JJ, snad už jen do soboty :-) Pak bude dělat radost bráchovi...
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 09.04.2008  09:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dost dobrý ...

              Na co si brousiš zuby Ty?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.2008  17:25

    Nespokojen s ukazatelem stavu paliva?

    Nech ho v servisu překalibrovat. Totéž jde udělat i s ukazatelem spotřeby.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.2008  23:54

    husty:-D

    dobrej článek kámo..mám stejnej názor..každej v mým okolí fábky jen haní a přitom sou v klidu..a v závěru článku sem se nemálo nachlamal >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.04.2008  19:23

    pěkná fabia

    Pěkný auto, mam uplně stejný a sem snim fakt hodně spokojenej, jestli můžu poradit, tak to nech načipovat, je potom opravduparádní svezení :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 11.04.2008  11:21

      « Re: pěkná fabia

      Zdravím, taky jsem přemýšlel o čipu, ale je to 15 tis. a kdybych ty prachy navíc měl, tak už bych radši nechal načipovat Leona, myslím, že by to mělo víc smysl, i když jak jsem již napsal, Fabie nejezdí vůbec špatně! Přeju Ti, ať slouží
  • 00 Reagovat !

    foto THE-KLF-

    THE KLF ™ 09.04.2008  21:05

    Pokuty vs. DIESEL

    Ahoj, zaujimalo by ma, kolko si uz vyplatil statu za priestupky, ci sa ti vobec oplatil ten navyseny DIESEL + este pokuty na to, ci sa ti to vlasne niekedy v zivote vrati na spotrebe orpoti benzinu. To neratam to hrozne dunenie. Maj sa, caf.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 11.04.2008  11:36

      « Re: Pokuty vs. DIESEL

      Ahoj, nejsem si jistý, jestli jsem přesně pochopil Tvůj dotaz, resp. jestli dáváš do souvislosti pokuty s dieselem. Co se týče pokut, spočítané to samozřejmě nemám, chtěl jsem tím jen upozornit na to, že nejezdím 60 na pětku, abych se tu pak mohl chlubit spotřebou...
      Pokud se týká návratnosti dieselu oproti benzínu... Nedávno jsem četl na internetu článek, kde tuto návratnost počítali u jednotlivých aut. Zarazilo mě, že např. u BMW 330d X 330i je investice zpět po 5 tkm. U Octavie se tato suma vrátí v řádu desítek tisíc km. Každopádně vrátí. Nemyslím si, že by vyšší pořizovací cena činila až takový problém, neboť je vyvážena vyšší prodejní cenou (tzn. nižším poklesem hodnoty vozu oproti benzinovému), i když ten rozdíl samozřejmě není stejný. Podstata dieselu je tedy v tom, že auto se kupuje proto, aby jezdilo, bylo v pohybu! Další rovina podle mě spočívá v tom, že pokud vedle sebe postavíme osobu A a B a obě najedou 5000 km ročně, nebo 40 000 km ročně, osoba A si vždy koupí diesel a osoba B naopak benzin. Je to proto, že někdo je prostě zastáncem dieselu, druhý benzínu. Myslím si, že nemá cenu diskutovat o tom, co je lepší, lepší není ani jedno, oboje má svoje PRO a PROTI! Pokud budu chtít dát víc peněz abych mohl jezdit s benzínem, i když najedu dost km, tak je prostě dám, i když se mi to nevyplatí, pokud budu chtít dát víc peněz, abych mohl jezdit s dieselem, tak je dám, i když se mi to vzhledem k nízkému počtu km prostě rentovat nikdy nebude....
      Tobě třeba vadí dunění, neříkám, že je příjemné (je to charakteristická součást motorů TDI PD, uvidíme, co přesně přinese TDI CR), já se Tě naopak ptám, jestli Ti nevadí, že když šlápneš v benzinu na plyn jede to pořád stejně, zatímco u dieselu Tě turboefekt zatlačí do sedačky. A takhle bychom tu mohli být donekonečna!
      • 00 Reagovat !

        foto THE-KLF-

        THE KLF ™ 11.04.2008  13:02

        « Re: Re: Pokuty vs. DIESEL

        Nie celkom dobre si pravdepodobne pochopil moju otazku. Nevadi, nech ti dlho sluzi brumik.
        P.S> ked dostanem pokutu na 100km useku, ktory som isiel za 4 az 4,5L/100km + k tomu pokuta za 500-1000-2000,-Sk, tak som moc lacno nesiel, ze?
        Samozrejme, predpokladam, ze nedostanes kazdych 100km pokutu, ale predlzujes si tym nepriamo navtratnost naftaka.
        Daj si do calculacky cca 10.000,-Sk pokuty a daj 2L rozdiel na spotrebe medzi Benzinom a pozri koplko km si sbytocne stratil.
        PS2> neporovnavaj tah "hladkeho" benzinu a turbo diesel, ok? Budte objektivny a porovnavajme tubobenzin s turbodiesel, oki?
        Diesel taha od spodu uz zo svojej povahy.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 11.04.2008  14:35

          « Re: Pokuty vs. DIESEL

          Aha, toho jsem se bál, že jsem takto položenou otázku pochopil správně :-) Pokud se podíváš na pointu toho, co jsi napsal, je celkem irelevantní jestli jedeš benzinem, či dieselem a označuji tím pádem minimálně za nešťastné připočítávat pokutu do návratnosti naftového motoru. Ze samé podstaty určitě chápeš proč.

          P.S. porovnávám turbodiesel s benzinem jednak proto, že často z podobného objemu dosahují podobných parametrových výkonů (což není pravidlem, jen pomocným údajem), ale hlavně proto, že Turbo Benzín je v poměru vůči atmosférickým benzinům zastoupen nepatrně (když nepočítám motory 1,8 T koncernu VW - dle mého názoru naprosto výborné a další, tak skoro vůbec). Proto si myslím, že srovnání atmosférický benzin a turbo diesel je adekvátní.
          Bohužel jsme se dostali do roviny tradičního boje Benzin vs. Diesel, kam jsem se dostat opravdu nechtěl, jak jsem naznačoval v recenzi i několikrát v diskuzi. Podle někoho patří nafta do kamen, podle někoho patří benzín do sekačky. Myslím si, že zde není řešení správných, nýbrž subjektivně správných, což je velký rozdíl. Každý máme přeci v srdci své priority!
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 09.04.2008  21:20

    malá chyba...

    Opravdu s chtí sem přečetl tvojí recenzi a je opradu super! Auto se mi taky líbí a 1,4 TDI je povedený.....

    Jenom je tam malá chyba ve výpisu motorů: 1,4 MPI je 44kw a 50kw (ne jak píšeš, že slabší verze má 40kw ;-) ). Jinak souhlasím že MPI je nic moc. Ve městě jezdím konstantě za 10L a mimo město je to taky vysoké. Navíc aby auto jelo se musí točit minimálně nad 3000/3500 ot.

    Ať slouží...... :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 11.04.2008  11:40

      « Re: malá chyba...

      Zdravím, chybu samozřejmě opravím a děkuji za upozornění :yes: Co se týče MPI ještě bych rád řekl, že to není špatný motor. Jen si myslím, že na ten výkon (který je nemastný neslaný) si řekne neuměrně vysokou spotřebu. Podle mě je to dáno tím, že jeho prazáklad pochází ve Škodě 120. Zatímco konkurence (hlavně korejská a japonská) klidně pustí na trh atmosferické benzinové 1,4 co mají i 90 kW, je Škoda schopná prodávat tyto motory a nějak se za to nestydí....což je to, co mi vadí.
      • 00 Reagovat !

        foto Special-line

        Special-line 11.04.2008  11:59

        « Re: Re: malá chyba...

        No ono je to tím že ty motory jsou OHV a to už v dnešní době není vůbec výhodný skrz horší možnosti vytvarovat dobře spalovací prostor. Kdyby bylo OHC už by to bylo o něčem jiným a taky by to chtělo 5x uloženou kliku, navíc by se dalo dát víc ventilů a to už by bylo o něčem jiným.
        Ten motor vychází z tisícovky prej to bylo naspadnutí ten rozvod OHC protože by bylo jednodušší odlití hliníkovýho bloku motoru který bylo ve svý době docela ojedinělý. ALe prej bvyly nějaký problémy asi s pohonem a utěsněním což šlo ale vyřešit jenže kdyby se musely kupovat nějaký dražší kvalitnější materiály ze západu (což platilo hlavně o těsnění) tak to dřív byla komplikace a tak to nechali na OHV. Ono i to HTP si myslím že je v tom projevu lepší protože to je moderní motor.
        Ty malý asijský motory jsou hodně dobrý ty 1,3ky třeba v Suzuki apod.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 11.04.2008  12:16

          « Re: Re: Re: malá chyba...

          V ty konstrukci se detailne az tak nevyznám, nicméně taky si myslím, že je HTP modernější (což ostatně dokazuje i to, že MPI jsou, ač 1,4 levnější než HTP), nicméně už by měli najít toho zloděje, který jim krade vždy po jednom válci. Musí to dělat stále stejný člověk, ten jeden válec je jeho znamení >:D Ne, teď vážně, řekl bych, že ubrat válec z 2,5 TDI V5 aby vznikla 2,0 TDI, by ještě šlo. Ale jak jsem již psal v článku, neřekl bych, že systém ubírání válců a tím vytváření motorů byl zrovna krokem dopředu. Spíše bych to označil za celý maraton vzad, než krok vpřed. Což si uvědomil i sám koncern VW a vyhlásil jako cíl do následujícíh několika let, nahradit současné tříválce "normálními" čtyřválcovými motory. Jinak by byl možná nejlepší motor, 2x 1,2 tedy 2,4 V6 bi HTP >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Special-line

            Special-line 11.04.2008  12:27

            « Re: Re: Re: Re: malá chyba...

            Jo to máš pravdu že to určitě není krokem vpřed. Oproti MPI určitě ano ale oproti konkurenci moc ne. Jako to HTP je motor jako každej jinej, člověk ho pozná akorát podle toho zvuku což je při výběru auta naprosto nepodstatná věc. Jeho jedinej problém je v tom že je výknoově nastavenej moc nízko oproti hmotnosti Fabie. Věřím tomu že by nebyl problém dělat ho ve výkonu okolo 60 kW. To už by bylo jako třeba u těch Japonců a bylo b to mnohem lepší a cena by byla určitě podobná protože v základu je to malej motor s málo materiálem akorát by se udělalo jinak sání a veškerý příslušenství což by cenu určitě nezvýšilo.

            Jo je to fakt že si to koncrn uvědomil, určitě proto že to nemá moc budoucnost. Stejně jako s PD ale tam bych to koncernu nedával tak za zlý. určitě by nešli do něčeho když by do budoucna věděli že to budou muset zase předělávat a navíc si myslím že Pdčka byly lepší než ty první generace Common-railu alespoň určitě co se týče spotřeby.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 11.04.2008  14:25

              « Re: malá chyba...

              Tak neřekl bych, že zvuk úplně nehraje roli, u HTP třeba ne, ze zkušenosti však vím, že lidé se často radši rozhodnou pro jiný motor, než si koupit hlučný diesel, a v případě zmiňované 1,4 TDI se jim opravdu nedivím.
              Co se týče PD, myslím si, že je to opravdu legenda mezi turbodiesely a do historie se zapíše zlatou tužkou, že jeho hranice jsou níž, než Common Rail v dané době netušil nikdo a rozhodně bych souhlasil, že byly lepší než první fáze Common Railu. Těším se, jakým způsobem dokáží tradičně precizně pracující Němci rozvinout potenciál této technologie. Snad už se poučí a vyvarují tříválcových přešlapů :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 10.04.2008  00:18

    Pěkně napsané....faktysy fakt.

    A ten kdo má áčko na značce je samozřejmě něco víc, to je jasné, já jsem taky pražák a když potkám někoho, kdo z Prahy není, tak ho prostě zašlápnu!!!! >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 11.04.2008  11:42

      « Re: Pěkně napsané....faktysy fakt.

      Škoda, že jsem vyměnil "A" za "U", schází mi ten pocit, kdy jsem věděl, že můžu jezdit jak největší prase a nic se mi nemůže stát, protože kdo má "Áčko" má absolutní přednost ve všem >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 11.04.2008  15:42

        « Re: Re: Pěkně napsané....faktysy fakt.

        Samozřejmě že ty s áčkem jsou něco víc. A kdyby v Praze jezdili jenom ty s áčkem, tak je zácpám konec :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 11.04.2008  17:48

          « Re: Re: Re: Pěkně napsané....faktysy fakt.

          Tak s tím se dá souhlasit jedině když připojíš, že kdyby ty s áčkem nejezdili mimo prahu, tak nebudou existovat žádný dopravní nehody >:D >:D >:D

          Bo větší prase než pražák už je jen pražák s modrým majákem >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Poustnik

            Poustnik 11.04.2008  18:03

            « Re: Re: Re: Re: Pěkně napsané....faktysy fakt.

            Ajajaj!!! Ti pražáci zase dostávají klepec!!!! Já si jdu pro pilník, musím si přebrousit podpatky..... >:-[] /I když bych mohl dělat - já nic, já muzikant, protože jsem se narodil v Jilemnici!/
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 11.04.2008  19:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkně napsané....faktysy fakt.

              Jen počkej. Já si jdu pro igelitové plenky, gumovou suknici, protiplynovou masku, pancéřovanou podprsenku, latexové kozačky až po prsa a neoprénový bič vyztužený skleněnými vlákny. Pak uvidíš, co jsou pražáci zač!
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 12.04.2008  10:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkně napsané....faktysy fakt.

                Tak ne, že bych to opravdu potřeboval zjistit, tu čest mám dost často :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.04.2008  14:40

    Díky!

    Na základě vašich podnětů, za které děkuji, jsem opravil stupeň výbavy v titulku článku, jedná se opravdu o Classic.

    Zároveň bych chtěl poděkovat všem, kterým se moje recenze líbí a dáváte svůj názor najevo!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.04.2008  16:25

    Takovou přesně jsem chtěl

    hlavně kvůli spotřebě a sazbě povinnýho ručení, jenže bohužel nebyla k sehnání. Říkam bouhžel, ale dneska jsem spíš rád, protože jsem si pořídil 1.9 a začal jezdit delší trasy (ještě by to chtělo 4x4, a bylo by to dokonalý auto :-D). Naprosto souhlasim, že dieslový 3válce nejsou rozhodně brzda - zkoušel jsem ji jak v nový Fabii tak v Roomsteru a neni si nač stěžovat. Mně osobně nevcadí ani ten hluk 1.4ky a na rachtání svý 1.9 jsem si vypěstoval slušnej návyk.
    Jinýma slovimy: DOBRÁ VOLBA!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.04.2008  13:44

      « Re: Takovou přesně jsem chtěl

      U 1,9 je ten zvuk přeci jen kultivovanější než je tohle a hlavně to musí být raketa, ale zase bych se bál těch problémů s přetíženou přední nápravou. Prostě všechno má něco :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.2011  17:52

    jak je na tom dnes

    Výborně napsaná recenze, fakt jsem se zasmál a nelze s tebou než ve všem souhlasit ;-) Fabka je pro mne srdeční záležitostí a ještě dnes je pro mě budoucí volbou č. 1 :-) jaké je auto teď po těch letech? máš ho ještě? nějaké poruchy (auta nebo třeba tvého sluchového ústrojí :-) ) ?

    máš nějaké srovnání s 1,9 tdi? - spotřeba, turbokopanec do zad, poruchovost, povinné ručení... zkrátka má to cenu?

    díky za odpověď ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Fleglik

    Fléglik 29.12.2011  23:44

    Fabka :-)

    Ahoj dlouho jsem přemýšle jaké auto koupit manželce..dnes jsem ji koupil Fabii s motorem jako máš ty je to rok 2007..nějak jsem si nebyl jistý že jsem udělal dobře,díky tvoji recenzi za kterou ti děkuji a skládám holt,je mi fakt hezky po těle a můžu si říct zase jednou jsem udělal dobrý krok ;-)
    Jinak já sám sedlám Audi A6 2.5TDI Avant :-)
    Tak ať nám dlouho slouží :-!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…