Diskuse

Opel Astra (2007)

2.2.2010

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "koxxfr". Jak to celé začalo... Na jaře roku 2009 jsem se vesele proháněl po čekých i zahraničních…

 

Opel Astra (koxxfr)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Tymkoo

    Tymkoo 02.02.2010  13:05

    astra

    mnoo musím uznat, že autíčko na fotkách vypadá moc hezky.. doufám, že brzo dodáš fotky interiéru a fotky za světla :-)

    recenze je fajn. doufám, že brzo doplníš i jiné poznatky než pružné zrychlené. takhle to vypadá, že je to skoro raketa :-)

    tak jen ať jezdí ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.02.2010  13:09

      « Re: astra

      Doplním doplním, jen to chce víc času.... jinak díky...
    • 00 Reagovat !

      foto VipermCZ

      VipermCZ 02.02.2010  18:34

      « Re: astra

      nadherna kara.. akorat teda nechapu tu spotrebu - to mas z palubaku, nebo overeno na nadrz? je to snovy.. ...btw - neni na jedne z tech fotek i znamy, okompresorovany CTR? jak jsi na tom byl v porovnani s nim?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.02.2010  18:55

        « Re: Re: astra

        ahoj, jj je to znamy okompresorovany CTR - necemu takovy fakt nestacim... ale to je zas trochu jina trida auta )

        spotreba z palubaku u kteryho mam overeny, ze nelze
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.2010  13:35

    Super kára

    Ahoj Lukáši, moc se mi líbí, je to fakt kus!

    Nemůžu jinak než 3x10.

    Tahle auta opravdu můžu :yes:

    Ať slouží ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto berustina

    berustina 02.02.2010  13:41

    Tak jsem se dočkal :-)

    Ahoj,

    velmi mne těší, že se zde konečně Astra OPC objevila. Je tu sice jedna v OPC modré (což je barva dle mého gusta), ale uživatel již delší dobu neaktualizuje. Moc se těším až přidáš pár snímečků (ty večerní jsou super vzhledem k barvě auta) a taky nějaké další poznatky.

    Ať se ti daří a užívej si kilometry ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto kolmar

    kolmar 02.02.2010  13:47

    OPC

    Zdravim, nahodou som klikol a palec hore :yes: Vyzera to byt super kara a ked vidim ako sa da udrzat spotreba pri 200 kW tak naozaj minimalne na zamyslenie. No ked ti majitelia GTIcok nebudu verit a zatracovat opel ... tak si daj s nimi zraz ...kratky proces :-! :yes:

    Nech sluzi :yes:

    PS: bodol by ti znamy v pneushope teraz co? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 02.02.2010  13:51

    Pjěkný

    A to tak še velmy!!! :yes: Plotoše OPC jsou šelmy >:D ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Hanss-MoDo-Team-

    Hanss (MoDo Team) 02.02.2010  16:58

    MPS?

    kára parádní !!!
    že se ve Tvém výběru také neobjevila mazda 3MPS?? o ní jsi vůbec neuvažoval??
    Dost po těchto autech koukám a tak se chci zeptat, koupil jsi v čr, kdy jsi zhruba kupoval a mohu se zeptat na cenu (příp. do SZ) díky a ať slouží - no a vzhledem k regionu určitě pozvání na Modo srazík, aby jsi se předvedl - do Průhonic trefíš, ne?? :-)
    Zdraví Hans :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Asphalte-MoDo

    Asphalte MoDo 02.02.2010  17:19

    Měření zrychlení

    To se ti to s tím turbem zkouší pružné zrychlení. Srovnání s například M3 E46, která má diamerálně jiný průběh výkonové křivky a převodovky.... podle mě srovnáváš nesrovnatelné. 3ka jede u M3 asi 160 pricemz 4ka tech 200. Můj názor je ten, že pokud by si každý mohl řadit jak by chtěl, tak podle mě ujedeš max. Cayenu.
    Neber to jako kritiku, jen názor.
    Jinak z autem mám zkušenost také, ale podle mě nejlepší OPC je Corsa.
    Vzhledem k Tvému výběru bych vzal STI. Vzhledem k HH kategorii bych vazal Mazda 3 MPS. A vzhledem k sobě M3 E46.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.02.2010  18:52

      « Re: Měření zrychlení

      ahoj, ja si na tom ego nijak nehonim:)takze se o tom hadat nehodlam ale skutecnost byla takova, jak jsem popsal... to je vse, co ti k tomu muzu rict..;)
      • 00 Reagovat !

        foto Asphalte-MoDo

        Asphalte MoDo 02.02.2010  19:21

        « Re: Re: Měření zrychlení

        dobře, rád bych s tebou porovnal.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 02.02.2010  19:39

          « Re: Re: Re: Měření zrychlení

          ja si ale fakt nepotrebuju nic dokazovat ) co jsem potreboval jsem zkusil a to mi staci.. )
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.2010  17:36

    Dobrý výběr

    Zdravím,
    tak právě na tato auta mám taky "zálusk", ale bohužel moje finanční konto si je zatím nemůže dovolit... Musul jsem jít do něčeho "lidovějšího a usedlejšího". Jinak myslím, že Astra OPC bylo to nejlepší rozhodnutí, alespoň co se týče poměru každodenní ježdění/náklady na něj. Mít bezedné konto tak jdu 100% do Imprezy. Měj jsem s ní tu čest alespoň víkend si jí plně užít a když přišlo na vrácení, jen těžko se mi s ní loučilo, skrátka jsem se během pár hodin dokázal zamilovat... Na druhou stranu, když jsem zjistil že za 2000 Kč jsem ujel ani ne 500 km a jedna sada závodních pneu byla nenávratně v pr..., dospěl jsem k názoru, že budu muset ještě hodně dlouho šetřit...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 03.02.2010  23:54

      « Re: Dobrý výběr

      na takový věci nemůžeš šetřit, na to buď prostě máš a jedzíš nebo nemáš..
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 04.02.2010  12:11

        « Re: Re: Dobrý výběr

        Samozdřejmě chápu, co jsi tím chtěl říci, zastávám ale názor, že všechno jde... Znám lidi, kteří měli již v 15 letech EVO IX v garáži a čekali už pouze na formalitu zvanou "řidičák". Bohužel 99% z nich si na tyto auta nevydělala a tutíž jejich vztah k nim je nulový... Znám však také lidi, kteří toto štěstí neměli a i přesto že začínali "z ničeho", dokázali vlastí pílí vybudovat nemalé firmy a podniky. Samozdřejmě že ne všichni... Podle mě záleží hlavně na "chtíči" člověka něčeho v životě dosáhnout a to jakým způsobem toho docílí a jakým rizikům se při tom vystaví, záleží jen na nim... Ostatně každý je strůjcem svého štěstí... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Martin-Benes

    Martin_Beneš 02.02.2010  20:04

    pěkné

    super auto :-) za ty penize jedna z nejlepsich voleb... ja bych volil cupru, ale jak jsi psal, kazdy ma svou pravdu (coz se mi jako nazor libi, protoze je tu plno podivnych lidi, kteri to moc neuznavaj :-)
  • 00 Reagovat !

    foto element5

    element5 02.02.2010  20:16

    Pěkný auto,

    sám jsem před pár lety málem koupil Merivu OPC, už jsme ji měli s prodejcem nakonfigurovanou, ale pak se to nějak zvrtlo...

    Každopádně přeju ať slouží a jseš s ní spokojenej :yes: na fotkách vypadá moc hezky a na silnici by mé eRko nejspíš rozložila na elementy ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto M-C-

    M.C. 02.02.2010  20:21

    řazení

    ma tahle astra jinou kulisu řazení než běžná astra třídvéřová třeba 1,4 nebo 1,6? Jinak sedačky parádní...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.02.2010  20:26

      « Re: řazení

      Ahoj, netusim v jine nez opc jsem nesedel ale kulisu asi bude mit jinou nez 1,6 a 1,4 podle to bude podobny nebo stejny jako ten slabsi 2.0T 147kW...
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010  20:29

    OPC hodnocení

    Připojuji se,moc krásný auto,ale zatím nehodnotím a chvíli počkám :

    Recenze -tam si oprav boční náklon (máš náklad),škoda,že se tam nezmiňuješ o designu Astry a 1/2 recenze je o pružném zrychlení a dost mi tam chybí záporné vlastnosti - turbodíra nebude zdaleka jediný nešvar OPC.Pokud bych teď hodnotil tak s odřenýma ušima 9,spíš 8 a to se mi zatím dávat nechce :'-(
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.02.2010  20:44

      « Re: OPC hodnocení

      Ahoj, díky za úpravu gramatiky.. myslel jsem, že o designu se zmiňují fotky ) já nevím jaký další nešvar to auto má...? to co měl Clarcson v top gearu se mi nezdá, mě to zatáčí poměrně dobře) možná těma pružinama... napadá tě něco dalšího? jinak jako turbodíru bych to nepopsal 320NM ve 2400 ot není tak špatný ne? říkám tomu spíš turbovrchol, než turbo díra ) a jak jsem psal, tak mě rozhodně nevadí...
      • 00 Reagovat !

        foto Thomasino

        Thomasino 02.02.2010  20:55

        « Re: OPC hodnocení

        AHOJ, pěkné auto, trochu jsem po něm také pokukoval a jel jsem s ním, ale na zdejší okresky je na měc moc tvrdé a auto trochu odskakuje :-( Na hladkých silnicích je ale výborné, těch je však bohužel poskromnu.. Na okruhu bude určitě výborné.. Jinak turbodíra je jak dlouho čekáš při prudším sešlápnutí plynu, než se turbo "nadechne" a auto zatáhne a vyrazí pořádně kupředu. Astra OPC turbodíru má celkem zřetelnou, stejně jako většina podobných aut z tehdejší doby.. Design GTC/OPC se mi vždy líbil, ty zadní partie jsou hodně povedené :yes:
        Raději zatím nehodnotím, musel bych dát 10-8-9. Fotek málo, recenze zatím také není uplně ideální. Nechci ti to kazit, takže zkusím pár týdnů počkat ;-)
        Každopádně užívej zajímavého HotHatche :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 02.02.2010  21:08

          « Re: Re: OPC hodnocení

          to jo.. ale me prijde, ze kdyz je ecu nastavena na sport, tak za plynem to jde okamzite.. nevim no... zkusim se tedy na tu turbodiru zamerit )
      • 00 Reagovat !

        foto berustina

        berustina 02.02.2010  20:55

        « Re: Re: OPC hodnocení

        Měl jsem možnost chvilku s Astrou OPC jezdit a rozhodně je to brutální zátah. Nicméně mě osobně připadlo, že 2.0TSI (177kW) od VW má rozhodně plynulejší zátah. Ale je možné, že to pořešily ty úpravy. ;-) Jako další nešvar bych viděl torzní tyč zadní nápravy. Takové řešení je určitě super na německé, rovné, asfaltové dálnice u nás to vnímám jako velké mínus. :-) Jinak platí, co psal Mojito, rád ohodnotím později.

        P.S. gramatické chyby mi nevadí >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010  20:56

        « Re: Re: OPC hodnocení

        koxxfr - není zač děkovat,já nasekám překlepů až hrůza ;-\

        O designu fotky rozhodně vypovídají,ale mě docela zajímal tvůj názor,názor majitele ;-)
        S turbodírou máš pravdu,asi jsem to napsal nepřesně :-|
        Než jsem vzal svý auto o OPC jsem něco četl (nikdy jsem v něm,bohužel,nejel),ale psali o poměrně tvrdé a částečně uskákané jízdě,menší vůli v řízení,někdy nepřesné řazení,některé plasty v interiéru nejsou ideální atp.,ale pozor,je to vyčteno z několika recenzí,není to můj názor!
        O mým roccu se šíří málem chvalozpěvy a pokud se podíváš do mé recenze tak záporů tam najdeš nemálo,proto ti to u OPC přišlo trošku divný.Fakt ale je,že na auta jsem úchylný detailista a hraničí to pomalu s nějakou vážnou chorobou >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Thomasino

          Thomasino 02.02.2010  20:58

          « Re: OPC hodnocení

          Koukám brňáci, že jsme napsali skoro to samé ve stejnou dobu >:D :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto berustina

            berustina 02.02.2010  21:00

            « Re: OPC hodnocení

            Thomasino - taky jsem přemýšlel jak to okomentovat. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto berustina

          berustina 02.02.2010  20:58

          « Re: Re: Re: OPC hodnocení

          koxxfr - pokud chceš uspokojit Mojita, tak vyfoť kufr a budeš mít 3x10 a pokoj >:D >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 02.02.2010  21:12

            « Re: Re: Re: Re: OPC hodnocení

            ok, vyfotim koberecky, kufr a drzak na napoje vzadu
          • 00 Reagovat !

            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010  21:12

            « Re: OPC hodnocení

            berustina - kuva,co s tím kufrem všichni máte?Asi brzo vyfotím ten svůj a jasně bude vidět,jak mě zajímá >:D ...1/4 mi zabral woofer ;-\ >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto berustina

              berustina 02.02.2010  21:14

              « Re: Re: OPC hodnocení

              Mojito - naštěstí máš MPV, tak tam je furt spousta místa. >:D >:D >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010  21:19

                « Re: Re: Re: OPC hodnocení

                berustina - >:D >:D

                Teď vážně : snažím se být nestranný,sám dobře víš,že hodnotím jen ,,své,,koně a 3 x 10 nerozdávám na potkání.Auto na 10-tku má,ale recenze a foto ZATÍM ne,pokud se mrknu do první dvacítky tak až na drobnou vyjímku jsou to perfektní auta,skvělé recenza a vymazlené fotky,to musíš uznat >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto berustina

                  berustina 02.02.2010  21:27

                  « Re: Re: Re: Re: OPC hodnocení

                  Mojito - naprostý souhlas, však doufám, že sis u mých komentářů na tvoji osobu všimnul smajlíků
                  Thomasino - až u garáže při zpáteční cestě jsem si všimnul, že jsi mi dneska volal chvilku před tím, než si dorazí. Sry vůbec jsem to nezaregistroval. :-O
                  • 00 Reagovat !

                    foto Thomasino

                    Thomasino 02.02.2010  21:32

                    « Re: OPC hodnocení

                    V pohodě.. Já byl v Bohunicích a snažil se vás oba nasměrovat k jiné benzince blíže k městu abych nemusel přes celé Brno a stihl vás, třeba Mojitova oblíbená OMV dole u Ostravské před Černovicemi ;-) A taky tam mají prý lepší kafe.. Tvrdil Mojito..
                    • 00 Reagovat !

                      foto berustina

                      berustina 02.02.2010  21:39

                      « Re: OPC hodnocení

                      Thomasino - to je ta OMV pod železničním mostem, naproti SHELLu? Páč tam je dost špatný parkovaní. btw. z Bohunic to máš do Slatiny po dálnici >:D >:D
                      Mohli bychom ještě udělat soutěž o nejlepší kafe na libovolné benzince. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Thomasino

                        Thomasino 02.02.2010  21:46

                        « Re: OPC hodnocení

                        Soutěž o nejlepší kafe na benzince v Brně by byla fajn!! >:D
                        Počítá se normální pořádný presso z velkýho kvalitního presovače, nebo tím myslíš jen ty "demo" na kafe z automatů? :-)
                        Třeba na OMV v Králově Poli na křižovatce Hradecká a Královopolská (dlouhodbě rozkopaná a hodně špinavá) dělají drahý a celkem dobrý expresso :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010  21:40

                    « Re: OPC hodnocení

                    berustina : všiml,jen tady nechci vypadat jak hroznej rejpal,chci měřit jedním metrem ;-) ...i když je to taková ,,virtuální,,topka :-)

                    thomasino - Benzina,OMV - dobrá káva,AVIA - špatná ;-\
                    • 00 Reagovat !

                      foto berustina

                      berustina 02.02.2010  21:44

                      « Re: OPC hodnocení

                      Mojito - AVIA mají super kapučíno se skořicí >:D
                      Thomasino - s tím městem souhlas, spotřeba je šílená a moc úsporně to nejde.

                      Nuž nic pánové, přeji všem lehký a spravedlivý spánek >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010  21:47

                        « Re: OPC hodnocení

                        berustina - já jen vím,že z automatu ti vyleze přesládlý hnus a to sladím docela dost :-( ...dobrou ;-)

                        thomasino - s tím OMV souhlas,když jedu kolem tak tak zastavím :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Thomasino

              Thomasino 02.02.2010  21:16

              « Re: OPC hodnocení

              A druhou třetinu ti zabírají věci na pucování auta, aby nebylo náhodou špinavé po pár kilometrech >:D >:-[] No ještě že za tebou může jet vždy FEFE s Loganem MPV a vozit ti co potřebuješ ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010  21:20

                « Re: Re: OPC hodnocení

                thomasino - ne ,mám tak kabelu a v ní plno zbytečností (lékarnička,mapy apod.).Půjde to brzo z auta,až na lékárnu ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 02.02.2010  21:17

          « Re: Re: Re: OPC hodnocení

          tak samozrejme to auto je tvrde.. ale spis ve smyslu ze se nenaklani... podle me nerovnosti to chyta docela dobre...ale samozrejme v ramci rozsahu tlumicu.. co muzu porovnat s fabii rs tak ta jizda je mnohem komfortnejsi... jinak plasty jsou podle me v pohode, nic nevrze atd.. jedina vytka je na potah rucky, ktery je z jakesi PVC kuze nebo co to je za blitku )) jinak vse ok... i ty karbonovy listy jsou docela vkusny... a nejsou zadna rana do oci... )
          • 00 Reagovat !

            foto Thomasino

            Thomasino 02.02.2010  21:40

            « Re: OPC hodnocení

            Ono s Fábií se to dá těžko porovnávat >:-[] Výměna pružin může udělat hodně, to je pravda, také jsem byl v C-MAXu překvapen, jak se chování auta příjemně změnilo, když jsem dal kratší a tužší pružiny Eibach (zřejmě to soudruzi z NDR dobře naladili). Pohlcování nerovností bylo jen o málo horší, ale náklony v zatáčce byly o hodně menší, auto sedělo jako přibité.. Ale C-MAX má vzadu taky propracované zavěšení multilink z pětidvéřového Focuse. Sám jsem zvědavý, jak se to může projevit na OPC se zkrutnou příčkou, která byla vždy trochu kritizována právě za ten lehce nervózní zadek na horším povrchu :-( Třeba ale pánové z H&R odvedli také slušnou práci.. Jen se mi také nezdá ta spotřeba ;-) Jednak se s takovým autem nedá jezdit po městě moc úsporně (aspoň já to neumím) a většinou po takových výkonových úpravách jde spotřeba naopak znatelně nahoru.. Nicméně HotHatch si člověk nekupuje kvůli malé spotřebě..
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 02.02.2010  21:48

              « Re: Re: OPC hodnocení

              prave ze ne, resp. ano i ne - jde o to, ze pokud jedes normalne, tak motor ma vetsi silu - vetsi kroutici moment, tudiz nepotrebuje tolik otacek k tomu, aby dal auto do pohybu - tudiz je mensi spotreba.. samozrejme ale ze toto funguje i naopak - motor ma vetsi vykon na vrcholu a s tim i vetsi spotrebu...

              jinak co se tyce zadni napravy - to se da asi zjistit kdyz clovek jede na limitu auta, coz ja jsem se jeste zdaleka nedostal.. takze z meho uhlu pohledu to nemuzu hodnotit.. na okruhy se chystam az letos.. loni bylo casu pramalo... a na okreskach se s necim takovym uz na limitu jezdit neda, pze potkat nekoho ve 150 v zatacce a zjistit ze uz to bylo pres limit nic moc... pro obe strany.. proste rychlosti ve kterych se to auto dostava na limity se nedaji praktikovat za provozu..
              • 00 Reagovat !

                foto Thomasino

                Thomasino 02.02.2010  21:58

                « Re: OPC hodnocení

                To si dovolím nesouhlasit.. Projel jsem podobných aut opravdu hodně za posledních pár let a rozdíl v konstrukci zadní nápravy (a její naladění) poznáš celkem rychle.. Na to nepotřebuješ jet hranu..
                Jel jsi třeba s Focusem ST, nebo Golfem GTI (5 nebo 6), či Cuprou případně Sciroccem??? Aby jsi měl srovnání? I na běžném Focusu poznáš výrazný rozdíl..
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 02.02.2010  22:04

                  « Re: Re: OPC hodnocení

                  jel jsem focusem st ale to je proste uplne jiny auto... mnohem mnohem "civilnejsi" kultivovanejsi... astra je uplne o necem jinem..

                  ale tak fyzika je fyzika.. ze jo.. asi bude lepsi nejake vymakane zaveseni, nez torzni tyc a hotovo, konec diskuze )
              • 00 Reagovat !

                foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010  22:00

                « Re: OPC hodnocení

                proste rychlosti ve kterych se to auto dostava na limity se nedaji praktikovat za provozu.. - souhlas,je vidět,že i když máš poměrně silnou káru,v hlavě to máš srovnaný :yes:

                Na okruh budeme jezdit do Brna a na Slovakia ring,pokud budeš chtít,můžeš se přidat
                ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 02.02.2010  22:06

                  « Re: Re: OPC hodnocení

                  pokud cas dovoli, pridam se moc rad...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010  22:16

                    « Re: OPC hodnocení

                    koxxfr - tak fajn,jak budou jízdy,určitě se to tady objeví ;-)

                    Bodovat tě zatím nebudu asi týden,snad to trochu spravíš,nechce se mi OPC dávat 10,9,9 ale 3 x 10...jejda,jsi první!
          • 00 Reagovat !

            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010  21:45

            « Re: OPC hodnocení

            koxxfr - no vidíš a máš klad : i když plasty nejsou většinou měkčeny,tak hlavně nic nevrže a to je pro mne důležité

            Máš i zápor - potah ruční brzdy se mi moc nezamlouvá a blá,blá blá >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto Merkur

              Merkur 02.02.2010  22:15

              « Re: Re: OPC hodnocení

              "Na okruh budeme jezdit do Brna a na Slovakia ring,pokud budeš chtít,můžeš se přidat"
              Chlapy,ale s tím OPC vám ty vaše wageny na okruhu roztrhá ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010  22:18

                « Re: OPC hodnocení

                merkur - pokud budu používat brzdy,tak bych to tak černě neviděl >:-[] ...kde se vzal tu se vzal,merkur se objevil :yes: .Předpokládám,že už tě taky ta zima sejří tak jako mě :'-(
                • 00 Reagovat !

                  foto Merkur

                  Merkur 02.02.2010  22:44

                  « Re: Re: OPC hodnocení

                  Minulý rok jsem na okruhu jel za corsou OPC a v zatáčkách držela jak fena.Jinak už aby ta zima šla do háje,protože jezdit pořád v té rezavé hajtře mě už jde na mozek ;-\
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010  22:46

                    « Re: OPC hodnocení

                    merkur - tak budu muset trénovat,abych nedostal potupné kolo >:D

                    protože jezdit pořád v té rezavé hajtře mě už jde na mozek - >:D >:D zvlášť tobě se ani nedivím :'-( >:-[] ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Merkur

                      Merkur 02.02.2010  23:03

                      « Re: Re: OPC hodnocení

                      Trénik je jen ku prospěchu,aspoň tě nebudu předjíždět tak lacino jak minulou sezónu,protože mě to vůbec nebavilo ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010  23:08

                        « Re: OPC hodnocení

                        merkur - hele slicky a používání brzdy tě diskvalifikuje >:D .Kvůli tobě ale letos velmi rád obětuju destičky,to ti můžu slíbit ;-) >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto Merkur

                          Merkur 02.02.2010  23:14

                          « Re: Re: OPC hodnocení

                          Konečně slovo chlapa :yes:
                          • 00 Reagovat !

                            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010  23:16

                            « Re: Re: Re: OPC hodnocení

                            merkur - já věděl,že to na tebe zabere >:D ..tím nechci naznačit,že to neudělám - vyhecoval jsi mě,parchante >:-[]
                            • 00 Reagovat !

                              foto Thomasino

                              Thomasino 02.02.2010  23:34

                              « Re: OPC hodnocení

                              Mojito, to by nebyly jenom destičky, kdyby jsi to začal na okruhu nějak hrotit a snažit se o nějaký časy..
                              Je ale pravda, že toto OPC by nám asi natrhlo na okruhu pr.Dell ;-) Samozřejmě za předpokladu stejně dobrých řidičů, což nikdy v reálu nebude... Ovšem na lehce hrbolatých okreskách zase ujedeme my jemu, takže klídek ;-) Ale o tom to není, naštěstí..
  • 00 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 03.02.2010  10:06

    spotřeba...

    ...to nám jako opravdu chceš tvrdit, že díky chipu stoupl výkon a klesla spotřeba? To mi připomíná takové to známé tunerské pořekadlo a nekompetentních blbcích v automobilkách...

    No ale to je fuk, auto je jedním slovem (smajlíkem) :yes: Sice ve většině novinářských recenzí na ni zrovna chválu nepěli, ale to bych neviděl jako problém. OPC mi přijde velmi přitažlivé právě proto, jaký je nevychovaný, hrubý surovec. Nesnaží se působit uhlazeně, ale dává řidiči sežrat svou přemotorovanost. Navíc mám dojem, že ve své době to byl nejrychlejší hot hatch na Nordschleife. Souhlasím s Mojitem - trošku přidat na recenzi, moc jsem toho nevyčetl a na OPC je jistě hodně zajímavých věcí, které se dají sdělit :-)

    Tak ať jezdí a dělá radost!
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.02.2010  10:28

      « Re: spotřeba...

      wawris - ta spotřeba mi taky trochu vrtala hlavou,ale páč se v tom tak neorientuji,tak to neřeším.Líbí se mi jak jsi popsal hlavní vlastnosti OPC -nevychovaný,hrubý surovec >:-[] :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 03.02.2010  11:39

      « Re: spotřeba...

      helou, no neni to chip ale premapovani jednotky ecu.. nicmene to je jen slovickareni...
      no jak je teda mozny, ze kdyz jsme jel na spotrebu predtim a potom, na stejne trase byla spotreba o 1-1,5 l mensi???????
      neumim si to vysvetlit jinak, nez zvysenim tociveho momentu...samozrejme, kdyz pojedu raketu, tak zas bude vyssi proti zakladu o ten litr a pul treba... ale v prumer mi to kleslo... a i kdyz jedu mega palici nedostal jsem se nad 13

      jinak presne tak.. nevychovany, hruby svalovec.. casy z ringu doplnim do recenze
      • 00 Reagovat !

        foto ReznikCZE

        ReznikCZE 03.02.2010  13:16

        « Re: Re: spotřeba...

        Originální motory jsou hodně z továrny přidušený aby snesly palivo a oleje v největším měřítku (i nekvalitní) takže je to tak jen opatrně na poalivo chipnuté motory mají podobnou výdrž jako v seriovém provedení jen potřebují kvalitnější palivo a olej ;-) . .
        p.s. nejmarkantnější rozdíl je u nafťáků serie využívá 65 -75% výkonu
      • 00 Reagovat !

        foto Enthusiastic-driver

        Enthusiastic.driver 03.02.2010  22:34

        « Re: spotřeba...

        a jaký je rozdíl mezi chipem a přemapováním jednotky? >:D Není to náhodou jedno a to samé?

        No jinak, z recenze jsem právě vyčetl, že už jsi to upravené koupil. A jinak, půjč mi to a uvidíš, že když pojedu mega-palici já, bude to žrát 31 a ne 13
        >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.02.2010  22:35

          « Re: Re: spotřeba...

          jaký je rozdíl mezi chipem a přemapováním jednotky?

          Dodneška neznám odpověď,ale myslím,že je to to samý :-|
          • 00 Reagovat !

            foto Enthusiastic-driver

            Enthusiastic.driver 03.02.2010  22:47

            « Re: Re: Re: spotřeba...

            no, dyť to říkám :):) :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 03.02.2010  22:56

              « Re: Re: Re: Re: spotřeba...

              tak chip je vec, ktera se fyzicky pridela do obvodu ridici jednotky a bud se v lepsim pripade naladi trochu vic na auto a nebo se vykon zmeni jen nejakou konstantou...

              premapovani ecu lze udelat pres kabel a vetsinou se jedna o system map zcela vyladenych na hardware auta...jine sani, apod.... kde se primo v ecu pri zatizeni auta meni hodnoty tlaku, vstriku a vseho moznyho... viz pridane foto
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 03.02.2010  22:51

          « Re: Re: spotřeba...

          upravene jsem to koupil ale asi tyden jsem tam mel nahrany puvodni mapy z testovacich duvodu a todle byl hlavni poznatek...
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 03.02.2010  12:15

    Ahoj

    nádherný auto, navíc jestli je opel opravdu v něčem špička, tak jsou to benzinové turbomotory (vím to, měl jsem calibru) a již v té době nebyl problém se dostat přes 200kW (kit Loctec phase III). Mají také sportovnější charakteristiku, ten nástup výkonu za 4000ot je hodně návykový. Trochu mi to pak u koncernové 1.8T chybělo, motor nepůsobí tak sportovně, zátah od 3000ot je hodně lineární a za 6200ot uvadá, kdežto u opelu je cítít jak motor přímo prahne po otáčkách a stop mu vystaví až omezovač. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 03.02.2010  12:23

      « Re: Ahoj

      jj presne tak... jinak v zahranici se daji vydet modely 400HP a vic.... samozrejme minimalne se špérou ale stejne si to nedokazu predstavit... ty motory a celkove do tvorby OPC dost mluvili inzenyri z lotusu
      • 00 Reagovat !

        foto ReznikCZE

        ReznikCZE 03.02.2010  13:20

        « Re: Re: Ahoj

        Lotus i užívá motory ze speedsteru ;-) Tak je možný že spolupracují . . .mimochodem ten vysokotáčková 1,8 je střelba v tom lehkým lotusu Elise či Elise cup :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Enthusiastic-driver

          Enthusiastic.driver 03.02.2010  22:21

          « Re: Re: Re: Ahoj

          Lotus odjakživa používá motory od Toyoty ;-)

          To naopak Opel (a nejen on) občas využívá know-how lotusáckých ladičů podvozků...
  • 00 Reagovat !

    foto ReznikCZE

    ReznikCZE 03.02.2010  13:04

    Nazdárek moc pěkný

    Koukám že samá lepší společnost :-) . .Nicméně fotky jsou krásný pěkně auto na nich vyniká (jen jsem náročnej na počet fotek >:-[] ) a dle spz koukám že to nemáš moc dlouho ale když jezdíš tak se seznámíš rychle ;-) . . .Rezenzi si myslím že by bylo třeba doplnit. Jinak do užšího výběru bych přiřadil třeba Civica Type R (ale je to menší) ten se mi moc líbí. OPC je krásné ale myslím že by s příchodem nové generace výrazně klesly ceny. Jediné mínus pro mě zůstává vzhled palubky (moc se neliší od normální verze) ovšem sedadla musí být super. Co se týče chipu chystám se taky (vždy to autu zatím jen prospělo) jen nevím jak se zárukou tak čekám. Dopřej si tu hračku
    p.s. mě by se taky líbila takže 10, 9, 9
  • 00 Reagovat !

    foto kexxik

    kexxik 03.02.2010  14:08

    je na prodej za 3XX 000?

    [odkaz] nebo tos koupil a inzerát ještě nestáhli?Akorát nesedí rok a km tady v recenzi, fotky jsou identické.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 03.02.2010  15:44

      « Re: je na prodej za 3XX 000?

      jj je to ona a je na prodej - to je muj inzerat...km zde v recenzi jsou pocatecni, s kolika jsem to kupoval... mam v jednani novou astru OPC (jine auto nechci) a pokud to vyjde, jako ze to zatim vypada ze vyjde, tak tato pujde do sveta...
      • 00 Reagovat !

        foto m-z-

        m.z. 03.02.2010  18:35

        « Re: je na prodej za 3XX 000?

        kox:když pojedeš palici,musí to žrát 15l a víc,Na Zafiře při 200km/h svítí čísla začínající 2 a i 3,nechce se mi věřit,že by Astra byla o tolik úspornější.Spíš s ní jezdíš opatrněji a palice je něco jiného,než si představuju já.Nicméně tenhle motor není nějaký extražrout,ale průměr 8l hovoří jen o klidném stylu jízdy.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 03.02.2010  19:22

          « Re: Re: je na prodej za 3XX 000?

          jel jsem praha lovosice 200-250 za 12,7 ... vaha a aerodynamicky odpor asi udelaji sve...
          • 00 Reagovat !

            foto Cobalt

            "-- skrytý --" 03.02.2010  19:35

            « Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?

            [potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 03.02.2010  20:07

              « Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?

              nevim, proc bych tomu nemel verit ;)
              • 00 Reagovat !

                foto Cobalt

                "-- skrytý --" 03.02.2010  20:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?

                [potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]
                • 00 Reagovat !

                  foto kaaRS

                  kaaRS 03.02.2010  20:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?

                  koxxfr: promin ale mne se to taky nezda mel jsem Leona FR Tdi 125kw a pri svizna jizde jsem byl nekde 7-7,5l nafty a u tebe je vykon plne nekde jinde. ;-\
                • 00 Reagovat !

                  foto Hanss-MoDo-Team-

                  Hanss (MoDo Team) 03.02.2010  20:21

                  « Re: je na prodej za 3XX 000?

                  No musim říct, že ta spotřeba zní přímo úžasně vzhledem k výkonu auta, ale sám zkušenost nemám tak nevim, jen se chci zeptat kolik tedy tato astra váží (já našel nejméně kolem 1300 kg) a jaký má Cx odpor - počítám, že to určo bude přes 0,3 (navíc pneu 235 R19) - čili ani jedna z těchto hodnot není nijak "úžasně nízká. Myslim, že se dá jezdit za 8l ale je to sebezapření, při razantní jízdě to poletí nahoru! taky jde o to, jestli to nejsou údaje z paubního poč. ?!? :-( :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 03.02.2010  20:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?

                  no ale ja mam jinej motor jak tak koukam... tudiz porovnavame neporovnatelne a uz ze me nedelejte * )) vim kolik moje auto zere )
                  • 00 Reagovat !

                    foto Cobalt

                    "-- skrytý --" 03.02.2010  20:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?

                    [potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 03.02.2010  21:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?

                      Na 50l nadrz bezne ujedu 500-550km, kdyz to nikterak nesetrim...
                      dal se o tom odmitam jakkoli bavit, todle je fakt vtipny pane ))) nevim, proc bych te o tom mel presvedcovat... je to proste tak a ja to vim ;) konec zvonec
                      • 00 Reagovat !

                        foto Cobalt

                        "-- skrytý --" 03.02.2010  21:10

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?

                        [potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]
                        • 00 Reagovat !

                          foto berustina

                          berustina 03.02.2010  21:43

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?

                          Cobalt - koukám, že se tu rozběhla dost zajímavá dískuze. Spíš bych se klonil k tvému názoru. Měl jsem Astru OPC v Německu a když dostávala za uši tak jezdila kolem 24l, při šetrné jízdě kome 10l, ale to byl motor 177kW bez úprav. Upřímně si myslím, že jsou 2.0TSI (177kW) od VW mnohem úspornější, ačkoliv pod 8l jsem se zatím nedostal a to teď jinak než extrémně úsporně jezdit nejde. ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            "-- skrytý --" 03.02.2010  21:54

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?

                            jj to souhlas.. pred tou zmenou ecu jsem se taky pohyboval okolo 10l
                          • 00 Reagovat !

                            foto Cobalt

                            "-- skrytý --" 03.02.2010  22:32

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?

                            [potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 03.02.2010  20:09

          « Re: Re: je na prodej za 3XX 000?

          jeste koukam ale ze mas jinej motor....
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 03.02.2010  20:23

    Poslal jsem ti hlas do Zlatého slavíka

    Jelikož jsi pro mě v OPC ,,král,, a tvoje dílko je pro mě pěkný! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 03.02.2010  20:37

      « Re: Poslal jsem ti hlas do Zlatého slavíka

      ohhohoo
      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 03.02.2010  20:48

        « Re: Re: Poslal jsem ti hlas do Zlatého slavíka

        Ne vážně ! ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 03.02.2010  21:02

          « Re: Re: Re: Poslal jsem ti hlas do Zlatého slavíka

          jeste mi jenom rekni, o cem ten zlaty slavik je >:D
          • 00 Reagovat !

            foto FRPE

            FRPE 03.02.2010  21:05

            « Re: Re: Re: Re: Poslal jsem ti hlas do Zlatého slavíka

            Takže - poslal jsem ti body 3x10. Protože pro mě jsi OPC Karel Gott - tzn. jsem tě nominoval do lepší společnosti, to víš, nyní už žádná sprostá slova, budeš se stravovat v lepších restauracích, přispívat hodně na charitu, budeš zpívat jako o život, jezdit po různých turné a lidi tě budou mí za boha ... >:D

            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 03.02.2010  21:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Poslal jsem ti hlas do Zlatého slavíka

              jo aha, nechapal jsem to jelikoz tento svet je mi naprosto cizi a na hony vzdaleny akorat teda jestli by to slo, nechtel bych mit svyho ridice, myslim, ze to zvladnu sam.. ovsem nevim, jestli to neni v teto spol nejaky exces v bontonu
              • 00 Reagovat !

                foto FRPE

                FRPE 03.02.2010  21:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poslal jsem ti hlas do Zlatého slavíka

                Jaj to jsem zapomněl zmínit, promiň - řidič je samozřejmností. Jinak se budeš vozit v limuzíně s barem, TV apod. budeš se ale muset přestěhovat na Bertramku a začít žít s Ivanou a dvěma dcerami, to víš národ Karla G. žádá stále a on již nemládne a já myslím, že ty budeš vhodná náhrada za něj ... ;-)

                PS : Jen se prosím přihlaš na zpěv do nějaké lidové školy umění, co půjde na playback to zvládneš ale občas lidi chtěj i live, tak abys nějaký ten tón zapěl i na živo ... >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Sysoj-Psojic

    Sysoj Psojič 04.02.2010  22:10

    Oplista

    Je to tady moc poklidné. Moc onanie, málo flame.
    OPC je Opel a i když je rychlý, je to horší značka než škodovka. FWD s takovým výkonem je blbost. Kvalita materiálů pod psa a celkově mě zanechává mezi HH dost chladným. Každopádně chvála za to, že máš OPC a ne Octavii TDI notabene čiplou :o)))
    Jinak tu volbu moc nechápu a co nechápu ještě víc, jak může někdo dát na auto v rámci zlepšování jízdních vlastností pouze pružiny. To je jak prakticky, tak i technicky kolosální pitomost :no:
    • 00 Reagovat !

      foto esenbe

      esenbe 04.02.2010  23:58

      « Re: Oplista

      Heh a taky to o te spotřebě je taky dost vtipné . Typický čipař ( a netvrď tu že přemapování ECU je něco jiného :-) ) nárust výkonu se rovná nárust spotřeby energie .Samosebou mi budeš tvrdit ,že je nejseš blbej a že to vidíš na počítadle ,ale setkal jsem se s tím u spousty lidí ,kteří si koupili auto chvíli s ním jezdili řekněme za 10L a po chvilce si dali chip a potom ukazovali jak jezdí za 8L a přitom výkon je větší ... nebylo to chipem ,ale tím ,že se s novým autem zžili a tak jezdili usporněji nebude to i u tehle OPC ?
      • 00 Reagovat !

        foto Sysoj-Psojic

        Sysoj Psojič 05.02.2010  08:23

        « Re: Re: Oplista

        Ad čipař. ECU flashing a čipování jsou 2 cesty k jednomu cíli = k přemapování 3D map v jednotce. Dřív OBD nešlo, dělal se čip, do kterého se to nahrálo venku na čtečce/zapisovačce a pak se tam napájel (většinou přes anticopy patici). Dnes díky bohu to jde inteligentněji. Ale čiptuning (výjma onoho pájecího HW zásahu do ŘJ) je to naprosto totožný. Motor ani řidič nepozná rozdíl, protože tam není.
        • 00 Reagovat !

          foto esenbe

          esenbe 05.02.2010  11:12

          « Re: Re: Re: Oplista

          Přesně tak hodinky holínky .
      • 00 Reagovat !

        foto Sysoj-Psojic

        Sysoj Psojič 05.02.2010  15:17

        « Re: Oplista

        Jen pozn.: Jako poločipař (neortodoxní) musím poznamnat, že existuje jízdní režim, kdy u takto upraveného vozu může k poklesu průměrné spotřeby dojít. Je to někde u 50% využívání potenciálu motoru, který byl před úpravou cca na 70% potenciálu. Příklad: cestování ne o moc rychleji než provoz dovoluje. Při plné kládě to tam sype i o 5l na 100km víc. Např po návštěvě Hamannu mi X6ka 35i zvedlá na 370PS a 540NM žere cca o 3l míň při pohové jízdě a cca o 5víc při kládě. Pan OPC by se asi divil, kdyby hot takový mastodont předjel >:D
        • 00 Reagovat !

          foto esenbe

          esenbe 05.02.2010  16:50

          « Re: Re: Oplista

          Jasně to je možné , že v určitém rozmezí otáček ,kdy motor nejede na plný výkon spotřeba klesne . Ale jestli stoupne výkon a při 4500rpm už by měl být k dispozici ,tak zákonitě musí jít spotřeba energie nahoru .Prostě auto s takovýmto výkonem musí při ostré jízdě ( okolo 4500rpm - kdy je výkon nejvyšší ) hltat plnýmy doušky minimálně 20 - 25 litrů paliva
          • 00 Reagovat !

            foto esenbe

            esenbe 05.02.2010  17:00

            « Re: Re: Re: Oplista

            jo a jinak k chiptuningu , nechápu moc jeho smysl . Ono řídící jednotka ze serie je určitě o 1000% lépe vyladěna než po chipu ( pochybuju ,že jakákoliv tunerská firma má dostatek financí k dlouhodobému a náročnému testování ,zda je chip u kterého toho konkrétního vozu lepší a než originál a naopak. ) Ono jo asi to zvedne určitým způsobem výkon ,ale někde logicky musí brát ,když přidává :-) A bere dle mého různě , výdrž motoru , spotřeba , opotřebování částí auta atd. . Prostě mi přijde chiptuning jako zbytečný a například konkrétně u x635i u které existuje výkonější verze :-) Ale to je jen muj nazor ... jo a jinak chválím volbu motoru u X6 ,protože ten rachot co dělají ty 35d mi k tomu autu vubec nesedí :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Sysoj-Psojic

              Sysoj Psojič 05.02.2010  18:40

              « Re: Oplista

              Je to auto manželky a myslel jsem, že to bude stačit a nestačilo. Teď je na dohled x50i, co se výkonu týče a je to bomba. Navíc máme na obou autech srandovní kilometrové průběhy. Cca 12-15tkm ročně. Tím pádem mi opotřebení, zda příjde za 15 nebo 12 let, příjde jako směšná proměnná.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 05.02.2010  20:33

          « Re: Re: Oplista

          >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Sysoj-Psojic

            Sysoj Psojič 06.02.2010  00:33

            « Re: Re: Re: Oplista

            Jo jo, neměl sis kupovat auto nahovno a značku nahovno. To je pech. Metalíza na palubni desce v místech, kam prémiové značky dávají materiály vhodné pro interiér, Tě nevykoupí, ba právě naopak o to rychleji pohřbí ambice být autem, když je oplem :-)
            Proboha proč někdo kupuje opel........ :no: :-!
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 06.02.2010  05:44

              « Re: Re: Re: Re: Oplista

              >:D >:D >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Nerez

              Nerez 09.03.2011  22:41

              « Re: Re: Re: Re: Oplista

              Lidi kupují Opel, protože mají vytříbenej vkus na kvalitní auta, narozdíl od tebe ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Kneblis

      Kneblis 21.10.2012  11:27

      « Re: Oplista

      Opel,že bude stále horší jak škodovka. :-DDD Dřív bych to asi tvrdil, ale ted se musím vážně smát, protože od té doby co v zaměstnání jezdím OCHCÁVKAMA od slavné škodovky, tak tuhle značku úplně nesnáším a auto této značky mi nesmí do domu, protože se to věšně sere a kdybych měl platit všechny opravy, tak bych musel prodat polovinu majetku. ŠKODOVKA = VRAK.
      ps. Dříve než nám dali do zaměstnání tyto vraky od škodovky, tak jsem o tomto vraku hodně uvažoval, ale jsem rád, že nejsem mezi stádem Škodováků.
    • 00 Reagovat !

      foto Kneblis

      Kneblis 21.10.2012  11:36

      « Re: Oplista

      Jinak ještě něco ke škodovce a seatu. Jak všichni víme, tak při výrobě je část zboží A a část zboží Bčkové kvality. Co jsem už párkrát slyšel z různých autodílen, tak VW tyto Béčkové motory cpe do seatu a škodovky, protože tyto značky nejsou pokládány jako TOP a VW k sobě tyto horší motory nedává z toho důvodu aby si nepošpinil svoje dobré jméno.
      Takže kdo mi chce tvrdit, jak jsou škodovky suprové, tak tomu člověku se v duchu jen směju, pokud tedy mi nevypráví zrovna o modelu 1.9TDI 66a81KW.
  • 00 Reagovat !

    foto Sepp

    Sepp 06.02.2010  16:19

    Parádní auto

    Moc pěkná kára, dobrej výběr. jeden to tu rád vidí
    • 00 Reagovat !

      foto Okys

      Okys 27.02.2010  23:57

      « Parádní auto

      Souhlas se Seppem.Moc fajn autíčko a určitě krásný svezení,taky jsem po něm chvíli pokukoval :yes:
      Z blbých keců si nic nedělej a ať slouží.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.11.2011  19:51

    Astra OPC

    Zdravím, měl jsem tu čest se s touhle kráskou svézt a při čtení tvého článku jsem si zavzpomínal, až mi vyvstala na zádech husí kůže >:D >:D Nicméně mi to nedá a chci se zeptat - jako fanda do aut a Opelů zvlášť, mám pocit, že tuhle tvou krásku jsem zahlédl na parkovišti vysoké školy ČZU. Je to možné? :-! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Nerez

      Nerez 16.01.2012  15:57

      « Re: Astra OPC

      Ten už ti těžko odepíše, mám pocit, že auto už dávno prodal ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto fiddel

    fiddel 08.07.2013  17:52

    super OPC !

    Parádní stroj, Astra H OPC je momentálně můj cíl :-) Díky za pěknou recenzi a super fotky ! :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…