Ford C-Max (2008)
29.9.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "an". Nového C-Maxe jsem pořídil v létě 2008 po sedmiletém soužití s Renaultem Scénic (odkaz nahoře v…
Ford C-Max (an)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 05.10.08 12:13
« Re: kryt
Kryt pod motor stál 1800,-, izolace pod kapotu 1762,-. Obojí je dobrý k tomu, že motor po odstavení pomaleji chladne, což ocením hlavně v zimě. Mám dost ježdění po městě, kdy člověk někde zastaví třeba na půl hoďky, a pak je motor pořád teplý. Spodní kryt navíc zabraňuje znečišťování motoru, deka pod kapotou třeba i tlumí hluk, ale tady mi chybí srovnání. K dieselům se prý obojí dodává standardně. -
"-- skrytý --" 02.10.08 19:30
« Re: Re: Alu disky
Díky za informace, vidím, že TP Fordu snese všechno, byl jsem se ještě jednou podívat, jsou tam dokonce 15" 195/55 a ET 52,5. Auto mám z května 2008, tedy hluboce po faceliftu, jsou na něm 16" 205/55. To je ale úplně jedno, důležité je, že se tam s tím ET bez úprav vejdu.
Máš pěkné auto, také jsem o barvě Tango uvažoval, ale rodina řekla - dost bolo červené. -
cerny.fikus 02.10.08 00:41
« Re: Re: dobré
jj, origo ford. v katalogu focus uz nejsou, ale v cmax myslim sem je jeste videl. tyhle maji chromovy stred, pak jsou jeste bez stredu a v tmavem odstinu. ty sem tam jezdi tady v brne na jednom cmaxu :-) kolega s fikusem z moje.auto se pry ptal a jeden za osm. ale pry by sla mozna sleva na sest. no, fordovska klasika a buhvi, kolik maji cenu ;-\ ale snad by mohly byt dobre. zatim drzi a prezily i jednu silenou ranu, sem prehledl konec vyfrezovaneho povrchu a ten profil toho moc nezachrani 8-s -
"-- skrytý --" 01.10.08 21:53
« Re: Alu disky
Já mám v TP ET50 a plecháče jsou skutečně taky ET50. Enzo X jsem tedy koupil s nejbližším ET48. Koupil jsem je na www.barum-pneu.cz, matky a středící kroužky jsou v dodávce zdarma, šrouby jsou naštěstí pochromované (sice nic extra, ale stačí). Pokud chceš bezpečnostní matice, tak doporučuji McGard plus (typ 24157), uvidíš je taky na mých fotkách. A teď bacha - ty jsem koupil jinde než na www.barum-pneu.cz. Na fotce tady sice mají tenhle typ, ale poslali mi jiný, který se spíše hodí na plechové disky (jsou krátké, nechromované a otevřené, takže je v nich vidět konec šroubu). Tak si je teda nechám pro plecháče a ty lepší jsem koupil na www.autokola.cz.
Jinak pro C-Maxe prý může být bez úprav až ET43.
A s těma plecháčema je to taky zajímavý. Když by si je člověk chtěl koupti na netu, tak skutečně narazí jenom na ET52,5. Jenže já mám fakt v TP ET50 a ty ráfky, co tam jsou z výroby, jsou taky fakt ET50. Takže si myslím, že po faceliftu tam začali dávat ET50 a že to jsou stejné ráfky, co se dávají na nové Mondeo. -
"-- skrytý --" 01.10.08 20:30
« Alu disky
Také zvažuji dokoupit na Maxe disky z lehkých slitin a plecháče mu nechat na zimu. Tvoje se mi docela líbí, jaké jsi zvolil ET? V TP se uvádí ET 52,5, ENZO X se myslím dodává s ET 43 a 48. Předpokládám, že matky jsou součástí dodávky a na C-max pasují.
Jinak z Tvé recenze vidím, že prodejci Ford patrně nepatří mezi špičku v oboru, mám také své zkušenosti, i když moje problémy byly naštěstí spíše v dokladech, než v technice. -
"-- skrytý --" 01.10.08 09:14
« Re: Tak to je neskutečný!!!!!
Sadu pro lepší viditelnost mám, komtroloval jsem to pak i na objednávce, kde je dokonce vyjmenováno, co všechno je součástí té sady. Jinak jsem koukal teď na změněné ceníky C-maxe a "prémiovou" středovou konzolu jde teď součástí Bloetooth 2 handsfree za 10500 a je včetně USB, Bluetooth 1 je za 9000, takze ted vyjde na 1500 i s mnohem praktictejsim USB (nez 230 V).
Možná je to jen naše chyba, že jsme so špatně vysvětlili slovo "prémiová". Třeba tím je myšleno prémiová ve smyslu sázení, buď jí vyhraješ, nebo ne :*) -
"-- skrytý --" 01.10.08 08:33
« Re: Re: Tak to je neskutečný!!!!!
Ta regulaci podsvícení je součástí paketu zvaného 'Sada pro lepší viditelnost'. Takže dožadovat se toho můžeš jedině pokud jsi tenhle paket objednával.
Deku pod kapotu jsem si nechal namontovat v servisu hned na nové auto, takže nemám zkušenost, jak to vypadá bez ní. Ale s utlumením ve vyšších otáčkách jsem spokojen, alespoň proti Scénicu určitě. -
"-- skrytý --" 01.10.08 08:10
« Re: Tak to je neskutečný!!!!!
Tu středovou konzolu jsem pojal stejně jako ty, nešlo mi vůbec o tu zásuvku na 230V, ale o tu konzolu a nejlevnější způsob byl, jak píšeš, právě při objednání se zásuvkou. Sedadlo řidiče tam při výměně nechali původní, dírka po té tenké loketní opěrce je zaslepena plastovou zátkou. Výškově to vychází přibližně do výšky té nově namontované, tak to kupodivu ani moc neruší. Opěrka je namontovaná dobře, nikde nevrže, nerachotí, takže spokojenost. Kdybych ale na začátku věděl, kolik s tím bude starostí a kolik dílů se bude měnit, nešel bych do toho...
O regulaci podsvícení budíků jsem, abych se přiznal, ani nevěděl. To že bych jí tam měl mít taky jsem se dozvěděl z tvojí recenze :-) . Takže budu muset za prodejcem ještě jednou. Jsem tam tak často, že mě jménem zná i recepční >:D . Pak dám vědět, jak jsem dopadl. Recenzi taky napíšu, jen laťka je nastavená hodně vysoko :-)
Ještě jsem se chtěl zeptat, jak jsi přidával tu "deku" na kapotu. Projevilo se to i na hlukovém utlumení motoru ve vyšších otáčkách? -
"-- skrytý --" 30.09.08 23:14
« Re: Re: Re: Re: Tak to je neskutečný!!!!!
Cena lepší konzole je 6400,- (ale samostatně objednat nejde, vždycky jenom s něčím), 230V stojí 3500,-, dohromady tedy 9900,- Kč. Srovnávat cenu zabudované 230V přípojky s cenou samostaného adaptéru je totéž jako srovnávat cenu zabudované navigace s cenou samostatně kupované. Obojí je samozřejmě předražené, jako ostatně většina dodatkové výbavy.
podvozok je proste super... uz ma veru parkrat zachranil a to este nebol ani zdaleka na konci s moznostami :-) aj ked to piskanie je urcite aj typom pneumatik dane...