Ford C-Max (2008)
29.9.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "an". Nového C-Maxe jsem pořídil v létě 2008 po sedmiletém soužití s Renaultem Scénic (odkaz nahoře v…
Ford C-Max (an)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 11.01.09 20:05
« Sdružený přepínač světel
Ahoj, predevcirem jsme koupili novyho c-maxe trend (rv 2008) a mel bych dotaz ohledne rozsvecovani svetel pomoci kolecka. Auto je jiz vybaveno svetlema pro denni sviceni, ale zajimalo by me jak vlastne to kolecko funguje a jak se ty svetla rozsvici? A co vlastne ma svitit za zarovky ve svetlech pri dennim sviceni a co svitit nema??V uzivatelskym manualu se o tomto zminujou jen velice stroze. Dalsi vec je jak je mozne, ze dalkova svetla svitej spolecne s tlumenyma a predni i zadni mlhovky muzou svitit spolecne s dalkovyma svetlama?? je to normalni?? Dekuji za rekce :-) -
"-- skrytý --" 30.12.08 21:26
« Re: Re: Re: Stejný drobný problém s motorem 1.8
Potýkám se se stejným problémem, ale už jsem to celkem vychytal. Po nastartování lehce ťuknu do plynu a jedu. Při studeným motoru se mi ještě stávalo, že při dojíždění na neutrál mi začaly otáčky lítat v rozmezí 500 - 1500 a někdy to chcíplo i za jízdy. Teď mi vyměnili svíčky a kolísání už není takový (prý to je podle servisu normální) a díkybohu mi to už nechcípe. Jinak auto je super! :-) -
"-- skrytý --" 19.12.08 08:56
« Stejnyý drobný problem
Nazdar cééčkaři ! 7.9 2007 jsem koupi c-maxe 1.8 titanium a mám s tím ten samí problém co se tady dočítám od vás.A ještě k tomu se jemně chvěje zařazená dvojka při nízkých otáčkách.Jemné vybrace cítím od pedálu při zařazené dvojce v nízkých otáčkách ale jenom při dvojce ,žádný jiný stupeń to nedélá nemáte náhodou někdo stejný problém?? -
Thomasino 11.12.08 22:20
« Re: Re: Stejný drobný problém s motorem 1.8
Díky za info.
Když to nechávám teď také na pár vteřin po startu běžet a pak začnu asi po 5-8 vteřinách teprve couvat z garáže, tak je to v pořádku, když jsem před tím jel krátce po startu (samozřejmě po naběhnutí a zhasnutí všech kontrolek), tak to často chcíplo... Jinak motor v pořádku, mezi 3500-5000 otáčky to má nádherný zvuk, jen pak to začne trochu dunět a už to není ono, to člověk raději přeřadí... -
"-- skrytý --" 09.12.08 10:34
« Re: Stejný drobný problém s motorem 1.8
Přesně vzato se to u mě výrazně zlepšilo, než aby to bylo úplně bezproblémové. Když teď ihned po nastartování sešlápnu plyn, tak dojde pouze k výraznému poklesu otáček (z 1000 asi na 500, dříve to rovnou chcípalo), což nepostačuje na rozjezd. Kdybych se tedy chtěl rozjet pod plynem ihned po nastartování, tak mi to bude i teď pořád chcípat. Ale stačí nechat motor chvilku běžet (ani ne 5 vteřin), a už reaguje normálně. Do tohoto stavu se mi to usadilo zhruba ve 3 tisících kilometrech. A jelikož jsem si mezitím zvykl vyjíždět z garáže na volnoběh, což kupodivu funguje bez problémů, tak už to neřeším. Navíc se ten problém vyskytuje jen u úplně studeného auta.
V každém případě díky za informaci, aspoň zase vím, že nejsem nějaký exot, kterýmu se furt dějou divný věci. -
Thomasino 29.11.08 19:31
« Stejný drobný problém s motorem 1.8
Ahoj,
po kolika tisících ujetých kilometrech ti prosím tě přestal ten problém s motorem po nastartování? Mám stejného C-MAXe 1.8 benzín od dubna 2008 a také to má tendence chcípat po nastartování :-( Má (nebo měl) tady ještě někdo stejný problém??
V servise mi řekli, že k nim jezdí ještě jeden takový, co má stejný problémy, že to řeší s Fordem, ale zatím neznají řešení...
Jinak jsem s autem také velmi spokojen, jen by to chtělo ještě více koníků, nejlépe něco jako Focus ST :-) Ten asi přijde na řadu za 2 roky, už jsem s ním jel a je to fantazie... Před tím jsem měl Mondeo 2,0 TDCi r.v.2003, ale chtěl jsem zpátky benzin. Mimochodem jsem tam dal kola Borbet s ET40 16" a uplně v pohodě, je to akorát srovnané s blatníky, navíc jsou tmavě šedá kola a tmavě šedý auto se zatmavenými skly, takže to vypadá dost dobře :-) (viz.mé foto). Objednal jsem si do něj sportovní sedadla, jelikož ty standardní nemají skoro žádné boční vedení a k tomu perfektnímu podvozku se to hodí a dají se s tím projíždět zatáčky o něco svižněji :-) :-)
Jinak pochvala za hezkou recenzi, snad se k nějaké také dostanu, případně přidám i zážitky s osobním setkáním Focusu RS při testování v Rakouských Alpách... -
kobamm 06.10.08 15:22
« piskanie gum
hehe... to piskanie gumami ma pobavilo :-) mne sa to teda tiez este nepodarilo a to som tiez minule skusal, co maxik dokaze v zakrutach... som isiel prazdny poza mesto a v niektorych zakrutach (aj krizovatkach, kde hlavna nie je rovno) som isiel aj 2x rychlejsie ako normalne a nic... dokonca mam pocit, ze v jednej ma uz trochu krotilo ESP... :-) (aby ste nekritizovali nahodou, bolo to v prehladnych usekoch, takmer bez premavky, normalne by som si to nedovolil ;-) )
podvozok je proste super... uz ma veru parkrat zachranil a to este nebol ani zdaleka na konci s moznostami :-) aj ked to piskanie je urcite aj typom pneumatik dane... -
"-- skrytý --" 05.10.08 12:13
« Re: kryt
Kryt pod motor stál 1800,-, izolace pod kapotu 1762,-. Obojí je dobrý k tomu, že motor po odstavení pomaleji chladne, což ocením hlavně v zimě. Mám dost ježdění po městě, kdy člověk někde zastaví třeba na půl hoďky, a pak je motor pořád teplý. Spodní kryt navíc zabraňuje znečišťování motoru, deka pod kapotou třeba i tlumí hluk, ale tady mi chybí srovnání. K dieselům se prý obojí dodává standardně. -
"-- skrytý --" 02.10.08 19:30
« Re: Re: Alu disky
Díky za informace, vidím, že TP Fordu snese všechno, byl jsem se ještě jednou podívat, jsou tam dokonce 15" 195/55 a ET 52,5. Auto mám z května 2008, tedy hluboce po faceliftu, jsou na něm 16" 205/55. To je ale úplně jedno, důležité je, že se tam s tím ET bez úprav vejdu.
Máš pěkné auto, také jsem o barvě Tango uvažoval, ale rodina řekla - dost bolo červené.
Jestli svítí společně s dálkovými i tlumená nebo můžou i mlhovky, nevím, nezkoušel jsem a po pravdě řečeno, je mi to jedno.