Citroën C4 (2007)
16.8.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "kozina". Auto mám zatím necelý měsíc, tudíž na rozsálejší recenzi si musíte počkat, stejně jako na foto,…
Citroen C4 (kozina)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 28.02.09 12:37
« C4
Zdravím, s tímto vozem mam najeto opravdu málo kilometrů, konkrétně s motorizací 1,4 faceliftpvaný model, tak je na nějaké hodnocení ještě čas. Na volant se statickým středem není opravdu probmém si zvyknout. Problémy s hlukem od podvozku jsem nezaznamenal, uvidí se v letě po přezutí na tvdší směs což v Michelin Energy platí dvojnásob, co se týče stability tak jsem spokojen. Co je znepokojující je, ale spotřeba paliva. Průměrně 9,8 l. Po zajetí očekávám snížení. Nejspíše je to mým stylem jízdy. Lze jezdit i za krasných 5,8 litrů (otec), bohužel nebo bohudík tuto vlatnost lehké nohy jsem nezdědil. I přes malý objem je motor nečekaně pružný a ochotný se vytáčet, ale na japonské vozy s 16V technikou to přirozeně nemá. K interiéru mám výtky ke dílenskému zpracování, které není 100%. Jedná se jen o drobnosti. Tak ať C4 majiteli slouží! -
"-- skrytý --" 05.08.08 12:09
« Re: motor
Tyto problémy nemám, jediné co mi trápí jse šptný chod motoru po startu - ne chod, ale když auto cca dva dny stojí, ihned po startu a rozjezdu mi dvakrát škubne- jako by nešlo palivo, pak vše ok. Mylslím že tohle by nové auto dělat nemělo, do servisu jsem se za rok ještě nedostal:-) necham to až na garančku. -
"-- skrytý --" 28.07.08 20:08
« motor
pekna recenzia, pred 2mi tyzdnami som sa stal tiez majitelom c4 ale v 5dverovej verzii image. ziadne popisovane problemy so zadnou napravou zatial nepocitujem. mam obute micheliny a dost mi vadi hluk od podvozku a kazdy maly kamienok ktory je na ceste da o sebe vediet, pretoze tie mneumatiky su fakt tvrde. spociatku som bol velmi spokojny, no postupne sa zacinaju objavovat chybicky krasy tohto vozitka. neviem ci je to len v mojom pripade ale mam 1.6ku a motor ma dost neplynuly chod na neutrali a sem tam na krizovatke citim ze "kope". s kulturou chodu to nie je take zle, v podstate pocut zachvevy motora len pri otvorenej kapote, ale to kopanie ma fakt zaraza. ak mate niekto podobnu skusenost prosim dajte mi vediet, ci je vobec mozne to nejako odstranit. -
"-- skrytý --" 30.04.08 11:43
« Re: Re: Chvění volantu..
ja som importerovi raz uz pisal. zmohol sa na suchy e-mail, ze nech idem do servisu. ked som im potom na ten isty e-mail napisal, ze som so servisom spokojny nebol (* odstranili) a nauctovali mi asi o pol litra oleja viac, uz sa nik neozval :-)
takze ked budem mat cas, idem to riesit do inej krajiny v ramci EU... -
"-- skrytý --" 30.04.08 11:40
« Re: Re: Re: Re: Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???
ono to trasie volantom, ale auto stopu drzi a normalne sa da ovladat, takze aspon to je fajn.
no, mohli by mi vramci zaruky nahodit dajake ine gumy. dakujem pekne za to trasenie ;-) a mne vadi dost aj ta hlucnost -
BigFoot007 30.04.08 11:21
« Re: Re: Re: Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???
Ono tie micheliny su strasne tvrde, jednak a by mali nizsi valivy odpor(spotreba) a jednak aby drzali, plus je tam dalsia vec a tou je to ze tie michellinky maju dlhsoiu vydrz, tvrdsi matrerial sa logicky pomalsie optrebuva pri treni(ak trepem blbosti, v pohode ma opravte).
No a vysledok? C4 na urcitych druhoch asfaltu trase neskutocne, ale co som prebehol fora, tak je to neduh 307 a jej velmi citlevj prednej aj zadnej napravy... -
"-- skrytý --" 29.04.08 10:09
« Re: Re: Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???
Mas pravdu BigFoot. Mozu za to s najvacsou pravdepodobnostou Micheliny energy, ktore tam davaju zo serie. Co ma najviac stve je to, ze zimne dunlopy netrasu vobec a su este tichsie... ;-) zimne a tichsie, no toto :-)
v servise prevazili kolesa, zauctovali si, ale stale to trasie. niekedy ako na masaznom stroji.. no ale auticko sedi na ceste perfektne :-! -
"-- skrytý --" 25.03.08 20:42
« Re: Re: Citroen C4 1,6 HDi BMP6 Exclusive
Taky zdravím, krasavice to skutečně je. Však tak to vlastně všechno vzniklo. Chtěl jsem C4, ale stejnou jako je na každém letáku. Nikdo u importéra asi nepředpokládal, že ho za ty peníze skutečně koupím. Teď k dotazu BMP6 považuju za slušnou převodovku, je si potřeba uvědomit, že se jedná o manuální převodovku s elektrohydraulickým ovládáním, ale to asi není žádná nová informace, řekl bych, že je stavěná pro klidného řidiče. Cuknutí se dá pozorovat hlavně, při řazení z 1 na 2, a pokud je motor studený je to cuknutí výraznější. Cukaní se dá částečně eliminovat povolením plynového pedálu při řazení stejně, jako se to dělá při řazení s manuálem. O rychlosti řazení se vyjádřím asi takto, je stejně rychlé jako u pohodově jedoucího řidiče s manuální převodkou. Na žádné závodění to v automatickém nastavení není. Pochopitelně v manuálním nastavení se zapnutým sportovním režimem je rychlost výrazně lepší. Osobně rychlost v automatickém nastavení považuji za dostatečnou, jezdím hodně a snažím se jezdit plynule, účelem je dostat se tam kam potřebuju zdravý. Páčky pod volantem používám podle nálady, nejčastěji v automatickém nastavení, když potřebuji podřadit při předjíždění, nebo když nechci čekat, až převodovka přeřadí na vyšší rychlostní stupeň. Chtěl bych připravit samostatnou recenzi na tuto verzi C4, snad najdu dostatek času. :-) -
"-- skrytý --" 24.03.08 11:05
« Re: Citroen C4 1,6 HDi BMP6 Exclusive
Zdravím,myslím že sem ho zahlídl a je to skutečně krasavec.Chtěl sem se zeptat jak jste spokojen s řazením páčkami pod volantem,hodně lidí si stěžuje že řazení je pomalé a doprovázené cuknutím....jaký je váš názor? -
"anonym" [213.151.202.XXX] 20.03.08 18:56
« pískot na stane spolujazdca
no neviem čo by to mohlo pískať, myslel som, že mám vadné tesnenie čelného skla, ale to sa my nezdalo, v servise mi povedali, že to može byť spätné zrkadlo (prečo len jedno netuším, aj keď na tom pri spolujazdcovi je zospodu nejaký výstupok), ale pri rýchlostiach nad 160km/h to piští ako turbína.