Recenze

10 Majitel

BMW M5

9,77 Uživatelé

Hodnoceno: 57× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW M5, foto 1 BMW M5, foto 2 BMW M5, foto 3 BMW M5, foto 4 BMW M5, foto 5 BMW M5, foto 6 BMW M5, foto 7 BMW M5, foto 8
BMW M5, foto 9 BMW M5, foto 10 BMW M5, foto 11 BMW M5, foto 12 BMW M5, foto 13 BMW M5, foto 13 BMW M5, foto 20 BMW M5, foto 21 BMW M5, foto 22 BMW M5, foto 23 BMW M5, foto 24 BMW M5, foto 50 BMW M5, foto 51
 

Technické info

Přezdívka auta BMW M5 Rok výroby 2007 Koupeno nové tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 10 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 4998 výkon [kW]: 373 kroutící moment [Nm]: 520 zrychlení 0-100 km/h [s]: 4,7 maximální rychlost [km/h]: 250 / 327 * počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 529 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 15 / 19 *

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "fingl (MACZ)".

Proč zrovna M5?
Rozhodoval jsem se mezi Audi RS6 (Avant)- (favorit do poslední chvíle), Mercedesem E 63 AMG a BMW M5.
Už jsem byl rozhodnut že půjdu do RS6, ale přišla nabídka předváděcí jízdy s M5- poznal jsem co to je Supersport. Quattro od Audi je sice výtečné, ale nějak mi to k supersportu nepasuje. M5 byla ve všech ohledech lepší. Mercedes vypadl hned, nelíbí se mi jeho design a pořád zůstává spíše luxusní limuzínou než sportovním autem.


Podvozek
Při jízdě v M5 na kostkách opravdu zjistíte co znamená tvrdý podvozek---NĚCO ZA NĚCO---naopak na hladkém asfaltu v serpentynách oceníte tento výtečný podvozek.

Motor
Jedna z nejsilnějších stránek vozu. Desetiválec s objemem 5,0 by snad stačil i na lokomotivu:) Na stovce je M5 za 4,7 sekundy a síla motoru neuvadá ani při 220 km/h když k tomuto přidáte nývykový zvuk desetiválce. RADOST NASLECHNOUT


Exteriér
Od běžného BMW řady 5 se M5 liší absencí mlhových světlometů v předním nárazníku, čtveřicí koncovek výfuků (2 a 2 na každé straně), difuzory, výdechy za koly, M zrcádky, M koly, M řadící pákou, M volantem...a motorem:))
Jinak se mi líbí selková nenápadnost. Kdo by řekl že de o auto s 507 koňmi.


M- paket
Tento povedený paket zdařile napodobuje M- kové BMW, jen ty mlhovky a pár dalších věciček, ale při pohledu z blízka víte s kým máte čest.


Interiér
Přehledný, uspořádaný, ergonomicky dobře provedený a kvalitně zpracovaný - na přístrojové desce dominuje kaplička s ovládacím systémem I-drive a navigačním modelem Professional.
Interiér je vynikající, ale Audi je ještě o kousek lepší.)


Omezovač rychlosti je pryč
El. omezovač rychlosti omezuje většinu výkonných vozů- naštěstí to pár firem zvládá a můžete se prohánět rychlostí takovou jakou motor zvládne, nebo jakou máte na tachometru:) M5 má na tachometru 330 a motor by zvládl víc:)


Zázračné tlačítko !M!
Na volantu se nachází tlačítko krátkodobého přidání koníků. M5 využívá 407 koní a až po zmáčknutí přidá dalších 100. Po jeho zmáčknutí se M5 natlačí na zadní nápravu a máte pocit že chce vzlétnout. A k tomu zase božská zvuková kulisa.


Klapky pod volantem
Moje další moc oblíbená věc- řazení pádly pod volantem. MILUJU TO-vjíždím na kruháč podřazuji a VRUUUM :)) A zase ten zvuk desetiválce.)

Silné stránky

-brutální výkon desetiválce
-supersport vhodný k běžnému používání- velký kufr, prostornost-- (jen nesmíte jezdit na kostkách)
-výtečné a nevadnoucí brzdy
-zvuk (pokud se snažim, jsem středem pozornosti.)
-interiér (sedadla...
-do ruky skvěle padnoucí M volant
-zadokolka (driftíky atd...
-v běžném provoze přijemně nenápadné auto
-IMAGE značky BMW

Slabé stránky

-provozní náklady (neskutečný pojídač vysokooktanového paliva)
-jízda po nekvalitním povrchu (občas M5 lituju)
-dřevěný dekor interiéru (tohle jsem neměl dělat, já zastánce hliníku)
-trhající převodovka (ke sportovnímu autu patří)
-v zimě radši M5 nepoužívám, nemám na ni zimní kola
-bojim se ji nechat přes noc venku

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

-naštěstí žádné poruchy- uživatel Fito upozorňoval na nespolehlivé bi- xenony. Snad ty mé vydržej.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

-extrémně krátké servisní intervaly

 

Novinky v recenzi

11.6.2009 21:29

260 Km/h ve Strahovským tunelu...

...čekám pozdrav od POLICIE :d

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy značky BMW



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
8
prostornost
8
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
7
provozní náklady
7
náhradní díly
9
výkon motoru
10
spotřeba
7
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10

Více o modeluBMW M5 E60 (2006–2010)
BMW M5 – Raketová věda BMW M5 – Raketová věda

Má šest stovek koní, stovku pod tři a půl sekundy…

BMW uvádí M5 MotoGP Safety Car pro příští sezónu BMW uvádí M5 MotoGP Safety Car pro příští sezónu

Mnichovská automobilka představuje sedan M5 MotoGP Safety…

 





Blesk.cz

„Tutlali jsme to.“ Šéf biskupů prosí po skandálu se zneužíváním dětí o odpuštění

„Tutlali jsme to.“ Šéf biskupů prosí po skandálu se…

Katolická církev potřebuje po skandálu se zneužíváním dětí nový začátek, je přesvědčen předseda německé…

Janu Dostálovi (76) selhaly ledviny: 13 hodin týdně na dialýze!

Janu Dostálovi (76) selhaly ledviny: 13 hodin týdně…

Selhávající ledviny a nutnost pravidelně docházet do nemocnice na dialýzu. Bývalý ekonom Jan Dostál (76) patří…

 

iSport.cz

Hradecký Radovan Pavlík sestřelil Spartu a slyšel: Střídej! Ne, jeď!

Hradecký Radovan Pavlík sestřelil Spartu a slyšel:…

Má raketové nohy, o Radovanu Pavlíkovi se ví, že když nakopne svůj motor, chytá se špatně. V prodloužení zápasu…

SESTŘIH: Sparta - Mountfield HK 1:2pr. Hradecký obrat dokonal Pavlík

SESTŘIH: Sparta - Mountfield HK 1:2pr. Hradecký…

Mountfield HK slaví čtvrtou výhru v řadě! V úterní předehrávce 27. kola to však na ledě Sparty dlouho vypadalo,…

 

Reflex.cz

Fascinující cesta Evropou v roce 1904 na starých fotografiích, na Karlově mostě jezdily povozy se senem

Fascinující cesta Evropou v roce 1904 na starých…

Ta mimořádně zajímavá fotografie, jak po pražském Karlově mostě jede vozka s povozem, který je plný sena, se…

Za větu „ženy nemají penis“ zničili člověka. Naše civilizace končí

Za větu „ženy nemají penis“ zničili člověka. Naše…

Míra cenzury v našem civilizačním okruhu je dnes vyšší, než byla za komunismu i nacismu. Západní Evropa trestá…