Recenze

Fingl (muž 33 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

BMW M5 373 KW

9,80 Uživatelé

Hodnoceno: 91× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW M5, foto 1 BMW M5, foto 2 BMW M5, foto 3 BMW M5, foto 4 BMW M5, foto 5 BMW M5, foto 6 BMW M5, foto 7 BMW M5, foto 8
BMW M5, foto 9 BMW M5, foto 10 BMW M5, foto 11 BMW M5, foto 12 BMW M5, foto 13 BMW M5, foto 14 BMW M5, foto 15 BMW M5, foto 18 BMW M5, foto 19 BMW M5, foto 20 BMW M5, foto 21 BMW M5, foto 22 BMW M5, foto 23 BMW M5, foto 24 BMW M5, foto 25 BMW M5, foto 26 BMW M5, foto 27 BMW M5, foto 28
 

Technické info

Přezdívka auta srdcezlom Rok výroby 2007 Koupeno nové najeto [km]:29600 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 10 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 4999 výkon [kW]: 373 kroutící moment [Nm]: 520 zrychlení 0-100 km/h [s]: 4,7 maximální rychlost [km/h]: 250 / 330 * počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 540 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 14,7 / 18 *

Popis vozu

BMW M5 -můj sen, který jsem si splnil roku 2007. Nejdříve jsem na moje. auto M5 dávat nechtěl, ale po zkušenostech s A3 a po zjištění seriozity serveru moje. auto--- JE TU DRAVEC jménem M5.
Jen pro upřesnění M5 nenahrazuje již prodávající A3- místo audiny mám objednaného nového přírustka. M5 mám jako auto na vyřádění :)

Proč zrovna M5?
Rozhodoval jsem se mezi Audi RS6 (Avant)- (favorit do poslední chvíle), Mercedesem E 63 AMG a BMW M5.
Už jsem byl rozhodnut že půjdu do RS6, ale přišla nabídka předváděcí jízdy s M5- poznal jsem co to je Supersport. Quattro od Audi je sice výtečné, ale nějak mi to k supersportu nepasuje. M5 byla ve všech ohledech lepší. Mercedes vypadl hned, nelíbí se mi jeho design a pořád zůstává spíše luxusní limuzínou než sportovním autem.


Podvozek
Mnoho lidí říká že A3 má tvrdý podvozek- možná to pravda je, ale já si po přesednutí z tvrdé M5 připadám v A3 jak v kočáře.
Při jízdě v M5 na kostkách opravdu zjistíte co znamená tvrdý podvozek---NĚCO ZA NĚCO---naopak na hladkém asfaltu v serpentynách oceníte tento výtečný podvozek.

Motor
Jedna z nejsilnějších stránek vozu. Desetiválec s objemem 5,0 by snad stačil i na lokomotivu:) Na stovce je M5 za 4,7 sekundy a síla motoru neuvadá ani při 220 km/h když k tomuto přidáte nývykový zvuk desetiválce. RADOST NASLECHNOUT


Exteriér
Od běžného BMW řady 5 se M5 liší absencí mlhových světlometů v předním nárazníku, čtveřicí koncovek výfuků (2 a 2 na každé straně), difuzory, výdechy za koly, M zrcádky, M koly, M řadící pákou, M volantem...a motorem:))
Jinak se mi líbí selková nenápadnost. Kdo by řekl že de o auto s 507 koňmi.


Výbava
M5 jsem obohatil snad vším...nejvíce se mi líbí Head- Up displej- výtečná věc ve 330 neni nějak bezpečný se dívat dolů na tachometr:) a velmi přesný navigační systém Professional.


M- paket
Tento povedený paket zdařile napodobuje M- kové BMW, jen ty mlhovky a pár dalších věciček, ale při pohledu z blízka víte s kým máte čest.


Interiér
Přehledný, uspořádaný, ergonomicky dobře provedený a kvalitně zpracovaný - na přístrojové desce dominuje kaplička s ovládacím systémem I-drive a navigačním modelem Professional.
Interiér je vynikající, ale Audi je ještě o kousek lepší.)


Mam tam dřevo:((
Já zastánce hliníku mám v M5 dřevo. Chybička se vloudila, možná jsem omylem zaškrtl dřevo, nebo bylo v sérii?? Při předávání jsem se lekl:) Ke sportovnímu autu ten hliník patří. Ale dá se to přežít.


Omezovač rychlosti je pryč
El. omezovač rychlosti omezuje většinu výkonných vozů- naštěstí to pár firem zvládá a můžete se prohánět rychlostí takovou jakou motor zvládne, nebo jakou máte na tachometru:) M5 má na tachometru 330 a motor by zvládl víc:)


Zázračné tlačítko !M!
Na volantu se nachází tlačítko krátkodobého přidání koníků. M5 využívá 407 koní a až po zmáčknutí přidá dalších 100. Po jeho zmáčknutí se M5 natlačí na zadní nápravu a máte pocit že chce vzlétnout. A k tomu zase božská zvuková kulisa.


Klapky pod volantem
Moje další moc oblíbená věc- řazení pádly pod volantem. MILUJU TO-vjíždím na kruháč podřazuji a VRUUUM :)) A zase ten zvuk desetiválce.)

Silné stránky

-brutální výkon desetiválce
-supersport vhodný k běžnému používání- velký kufr, prostornost-- (jen nesmíte jezdit na kostkách)
-výtečné a nevadnoucí brzdy
-zvuk (pokud se snažim, jsem středem pozornosti.)
-interiér (sedadla...
-do ruky skvěle padnoucí M volant
-zadokolka (driftíky atd...
-v běžném provoze přijemně nenápadné auto
-IMAGE značky BMW

Slabé stránky

-provozní náklady (neskutečný pojídač vysokooktanového paliva)
-jízda po nekvalitním povrchu (občas M5 lituju)
-dřevěný dekor interiéru (tohle jsem neměl dělat, já zastánce hliníku)
-trhající převodovka (ke sportovnímu autu patří)
-v zimě radši M5 nepoužívám, nemám na ni zimní kola
-bojim se ji nechat přes noc venku

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

-naštěstí žádné poruchy- uživatel Fito upozorňoval na nespolehlivé bi- xenony. Snad ty mé vydržej.
-pravidelné prohlídky
-extrémně krátké servisní intervaly

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

-nejmenovaný prodejce BMW- bezproblémů
-před koupí při testovací jízdě M5 utrpěla mírný karambol (né ta má.)

 

Novinky v recenzi

29.4.2008 00:00

V NEJBLIŽŠÍ DOBĚ PŘIDÁM DŮKAZY O PRAVOSTI BMW M5

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: BMW M5 373 KW

Další vozy značky BMW



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

BMW

praktičnost
9

Na Supersport s 507 koníky výtečná

prostornost
10

pěti metrové auto, takže ...

jízdní vlastnosti
10

Špice

jízdní komfort
7

No ve městě na těch kostkách to bolí...mě i M5

provozní náklady
8
náhradní díly
10
výkon motoru
10
spotřeba
7

No...

hlučnost motoru
10

Přijemně hlučný motor

kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10

Více o modeluBMW M5 E60 (2006–2010)
BMW M5: Únik série fotografií těsně před premiérou BMW M5: Únik série fotografií těsně před premiérou

Prakticky jen několik hodin před oficiálním odhalením…

BMW 528i - Auto téměř dokonalé BMW 528i - Auto téměř dokonalé

Nová pětka od BMW je opravdovým zástupcem vyšší střední…

 





Blesk.cz

Advent začíná za 14 dní! Vyrobte si adventní věnec krok za krokem

Advent začíná za 14 dní! Vyrobte si adventní věnec…

První svíčku na adventních věncích budeme zapalovat už v neděli 3. prosince. Je tedy ideální čas na to, vyrobit…

Nešťastná smrt mladé dívky: Zabila ji rozbitá nabíječka iPhonu. Ve spánku!

Nešťastná smrt mladé dívky: Zabila ji rozbitá…

Prasklý kabel není něco, co by se mělo podomácku opravovat. Příkladem budiž smutný příběh mladé dívky, která si…

 

iSport.cz

Dojemné loučení Poláků: Přivítejte Jakuba Jandu, jako by byl náš!

Dojemné loučení Poláků: Přivítejte Jakuba Jandu,…

PŘÍMO Z POLSKA | Jako by se loučil doma a před vlastními fanoušky. Jakub Janda se ve svém posledním závodě…

SESTŘIHY: Plzeňská série trvá, Slavia nadělovala, Brno už není poslední

SESTŘIHY: Plzeňská série trvá, Slavia nadělovala,…

Neuvěřitelná série fotbalistů Plzně nekončí. Lídr Het ligy si udržel stoprocentní bilanci i po 14. kole Het…

 

Reflex.cz

Staletí starý příběh má pořád grády!

Staletí starý příběh má pořád grády!

Rónin je samuraj bez pána a příběh, který právě vyšel zpracovaný do komiksové podoby v nakladatelství Crew,…

Tuzemské banky holí své klienty jako ovce. Když ale mají zvýšit úroky u vkladů, mají hromadu výmluv, proč to nejde

Tuzemské banky holí své klienty jako ovce. Když ale…

Růst české ekonomiky trhá rekordy a centrální bankéři již nahlas varují, že nastává čas zchladit pádící…