Recenze

9 Majitel

BMW řada 3 Na 2 tyzdne - vyradene

9.96 Uživatelé

Hodnoceno: 73× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 6
BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8 BMW řada 3, foto 8 BMW řada 3, foto 8 BMW řada 3, foto 8 BMW řada 3, foto 8 BMW řada 3, foto 8 BMW řada 3, foto 8 BMW řada 3, foto 8 BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 19 BMW řada 3, foto 21 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 23 BMW řada 3, foto 27 BMW řada 3, foto 28 BMW řada 3, foto 30 BMW řada 3, foto 32 BMW řada 3, foto 32 BMW řada 3, foto 32 BMW řada 3, foto 33 BMW řada 3, foto 33 BMW řada 3, foto 33 BMW řada 3, foto 33 BMW řada 3, foto 34 BMW řada 3, foto 44 BMW řada 3, foto 47 BMW řada 3, foto 47 BMW řada 3, foto 48 BMW řada 3, foto 49 BMW řada 3, foto 50 BMW řada 3, foto 51 BMW řada 3, foto 52 BMW řada 3, foto 53 BMW řada 3, foto 54 BMW řada 3, foto 55 BMW řada 3, foto 56 BMW řada 3, foto 57 BMW řada 3, foto 58 BMW řada 3, foto 60 BMW řada 3, foto 61 BMW řada 3, foto 62 BMW řada 3, foto 63
 

Technické info

Přezdívka auta BMW 330i Coupe Rok výroby 2005 Koupeno ojeté najeto [km]:57000 palivo: benzin počet válců: 6 objem [cm3]: 2996 výkon [kW]: 170 kroutící moment [Nm]: 300 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6.5 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 420 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 9

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Karim.".

Zdravim celu rodinu "moje.auto.cz" a tak ako pri prvej recenzii aj pri tejto sa chcem hned na zaciatku ospravedlnit, ze nepouzivam ciarky, dlzne atd. dovod - svajciarska klavesnica.

Ako som sa vlastne dostal k druhemu autu...?
Zacal som do roboty dochadzat a to takych 70km denne. Lexus to zvladal samozrejme bez problemov, no postupom casu mi ho zacalo byt luto, ze prejazdim viac nez 1300km mesacne len kvoli praci. Kilometre bleskovo naskakovali, hlavne kvoli praci a mna to zacalo hnevat. A tak jedneho dna som si povedal STOP. Po rozhovore s manzelkou a po schvaleni rozopctu :-) na moje druhe auto sa hladanie zacalo.

Podmienky max. 70000km nie starsie ako 2005, sport, zabava, vykon + odvoz do roboty :-)
Myslienky boli rozne ako MPS, RX ale tento krat som si povedal jasne a zretelne BMW!!!
Rozhodovanie M3 e46 kde bola aj vynimka +/- 20000km (2003), 330i e90, 330ci e46.

Bohuzial M3 ako prva odpadla nemohol som jednoducho najst kus, ktory by som bez obavy kupil. Vacsinou aj ked mali 70 000km vyzerali ako keby mali to najlepsie za sebou. Vedel som, ze ide o super auto, ale aj o dost citlive auto.
A tak prislo jasne finale. e90 vs e46. Nezaujimala ma vybava, mne islo o zabavu a pozitok z jazdy.

Silné stránky

Rozhodol som sa, ze sa pokusim silne stranky napisat takou porovnavaciou metodou. Ak by som to tak neurobil, musel by som asi presne okopirovat recenziu od mojho kolegu (BMW 330ci M sport)
Co sa tyka e90 skusenosti uz boli. Moj kamarat ma 325i vzdy ked prisla prilezitost jazdil som ja.
S e46 som mal skusenosti asi take: internet, casopisy...

Viem, ze na internete, ale aj tu vo Svajciarsku sa v poslednej dobe vela diskutovalo o e90 a e46, to bola a myslim, ze je stale velka tema. Chcem dopredu upozornit vsetkych citatelov, ze sa jedna hlavne o moje skusenosti a o moj osobny nazor, ktory sa nemusi kazdemu pacit a nikoho nechcem urazit ani presviedcat, ze ten moj nazor je spravny!

Exterier:
Ako 15rocny som katalog od e46 coupe drzal asi castejsie ako hociktoru ucebnicu. Ked som si dohodol skusobnu jazdu prisiel som ku autu a ako keby mi povedalo (cakam tu na teba uz cca10rokov). Od farby cez folie a kolesa az po M paket bolo presne take ako som si vzdy predstavoval. Ak porovnam osobne pocity a charizmu vonkajsieho vzhladu medzi e90sedan a e46coupe je jasne rozhodnute. E90 coupe je urcite krajsia, ale ta charizma ktorou ta e46 okolo seba vydava je nieco ako Bugatti Veyron (e90) a McLaren 1996 (e46). Inak to porovnat neviem.

Interier:
Ak sa posadim do e46 je jasne vidno, ze doba je uz ina. Nie je to najmodernejsie. No co sa tyka kvality a pouzitia materialov a celkoveho dojmu je e46 lepsia. (opakujem moj nazor)
Hlavne ak sa pozriem na palubnu dosku je to v mojich ociach rozdiel a ta v e46 sa mi ovela viac paci. Samozrejme navigacia, grafika a hlavne budiky vyhrava jasne e90. Cierna koza a presne tento dekor som si do BMW vzdy zelal.

Jazdne vlastnosti.
Pri mojej prvej jazde s e46 som natrafil na naozaj cestu, ktora bola ako stvorena na drifty a kde som mohol zistit, o com vlastne vsetci hovoria. Cim viac som pridaval a prechadzal zatackami, tym viac som sa snazil najst tie geny od e90 (casovo by to malo byt opacne, ale v mojej situacii to bolo tak). Zatacka za zatackou a ja som zacal chapat ozajstnu filozofiu "FREUDE AM FAHREN". Nebola to e90, ale bolo to ako ucitel, ktory ucil e90. Bol som sokovany a zaroven som sa usmieval.
Nikdy by som nepovedal, ze so starsim typom BMW bude viac zabavy. Podvozok ako keby kopiroval zatacky a bol prilepeny k asfaltu. Nie a nie ho odtrhnut a pokusit sa zadriftovat (samozrejme dlhsim podrzanim zazracneho tlacitka :-) to ide na zelanie)Pri zrychlovani je to este zabavnejsie a ja sa citim este viac istejsie. V e90 je podvozok pre mna rozdielny hlavne tym, ze sa taktiez snazi kopirovat zatacky, ale velmi rad si uskoci do driftu a vo vyssich rychlostiach mi zadok trocha utekal a poskakoval. Podovzok e46 je ako zo starej skoly a ten v e90 je jednoznacne modernejsi, ale prezitie jazdy sa mi viac paci v e46.
Riadenie. Pri tejto jazde som pochopil preco sa niekde docitam, ze odozva v e46 je lepsia. Teraz suhlasim aj ja. Riadenie v e90 by som nenazval preposilovanym, ale jednoducho vo vyssich rychlostiach jemnym pohnutim volantu chce auto urobit dost velky skok az neprirodzene pozmenit smer jazdy, zatial co v e46 som mal pocit prirodzenejsieho riadenia a na pohyb volantu auto urobilo prirodzenejsiu zmenu jazdy. Prirodzenejsiu - myslim hlavne to, ze auto lepsie poslucha vase zelania. No co tu chcem podotknut je, ze v nizsich rychlostiach je e90 o nieco presnejsia a posilnovac zasahuje asi o 30% menej ako v e46, kde posilnovac zasahuje ovela viac. Clovek musi tieto jazdy naozaj precitit a vyskusat. Zvuk motora v e46 je nejako dravsi a menej utlmeny. V 330i e90 sa zvuk prejavoval utlmenejsiou formou. Co sa tyka prevodovky porovnat nemozem, pretoze v e90 som mal automat, ktory bol vynikajuci a v e46 mam manual, pred ktorym som sa trocha obaval, ci som to nezabudol a ci ma to bude vobec bavit. Ma sportovu prevodovku teda preradovanie je o nieco kratsie a mna to jednoducho bavi :-)

Do silnych stranok chcem urcite zaradit urcite pritahovanie pohladov okolo iducich. Nikdy by som nepovedal, ze starsie auto bude budit pozornost, ale je to tak. (aspon tu vo Svajciarsku)Po dvoch dnoch som aj hned dostal ponuku na jeho odpredaj. Odpoved NIE.

Spotreba je okolo 9L ak ho vytacam a trapim je to stale pod 10L - neuveritelne. Dialnica 8.2L

Auto, ktore neumiera:
V tomto mojom finale som sa dost prekvapujuco rozhodol pre e46. Tu neslo o to, ze ako "pubertiak" som to auto obdivoval a po nasadnuti si vzdy spomeniem na moje casy v predajniach BMW, kde vzdy stalo a ja som ho chodil obdivovat. Som clovek, ktory dava prednost krajsiemu (ked len zvonka) a modernejsiemu autu. No moje priority boli jasne "FREUDE AM FAHREN". Z mojho osobneho pocitu a skusenostiach s obidvoma autami som sa nemohol branit tomu, ze tuto filozofiu splna lepsie e46. Je to ako keby ucitel naucil svojho ziaka jazdit a po case ten ziak sa stal o nieco lepsi nez ucitel, ale ten ucitel aj napriek tomu, ze je starsi, pomalsi rozumie tomu stale lepsie ako jeho ziak. Tak by som to nejako prirovnal. Myslim si, ze vyhra tohto auta je uz len v tom, ze sa dostava do diskusii, do novin, kde ho porovnavaju s e90. Kde sa diskutuje o tom, ci je naozaj modernejsi model lepsi? Z logickeho hladiska by predsa automobilka nikdy nevyrobila nieco modernejsie a pritom horsie.
Od malicka su auta mojim velkym hobby a preto sa obcas zamyslim ake dobre toto auto bolo a stale je ked aj po tolkych rokoch sa niektori novinari zamyslaju a stavaju do subojov tieto dva auta. Pred kupou som na jednej stranke cital test a par viet, ktore myslim, ze priamo vystihuju BMW e46 330ci:

"Existují auta, která se zrodí a s další generací zaniknou, přičemž většina z nás si na ně ani nevzpomene, pak jsou tu vozy, které přežijí a jsou vyhledávany, i když již nejsou aktuální. No a pak jsou tu automobily, které se stanou ikonou, modlou, ceněným zbožím… říkejte jim jak chcete, ale v tomto případě se jedná o kus, který se stal legendou!"

Slabé stránky

Tvrdy podvozok na mesto - povie asi kazdy. Ale ak si pripomeniem na co vlastne toto auto bolo stavane je to trocha smiesne.

Privital by som trocha vacsiu stredovu opierku.

Som slepy alebo to vazne nema drziak na flasu?

Tak o 40 percent viac odkladacich priestorov.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatial tu nemozem napisat nic

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Ako pri Lexuse aj tu to prebiehalo podobne. Telefon, den, cas,kluce od ruky "bis spater"
Mozno by som tu mal povedat, ze mal som dohodnutu jazdu presne na rovnakej e46 len inej farby a 330cd. Den pre mojou jazdou sa predalo. Ten diesel mi asi nie je sudeny. No urcite nelutujem.

 

Novinky v recenzi

20.3.2010 19:12

Zlyhanie BMW alebo ....?

Tak s polutovanim musim oznamit, ze najblizsie 2 tyzdne sa novych fotiek nedockam. Vcera pri nocnej jazde som zastavil na ceste kde bola dost tma. Zaradil som do jednotky a chcel som sa obratit. Bohuzial som si v tej tme nevsimol chodnik a vybehol som na obrubnik. V tej chvili mi vyleteli tieto dva airbagy. Auto je pojazdne, karoseria nedotknuta, defekt ziadny. Bude narusena asi geometria, pretoze citim zvlastne zvuky pri brzdeni, ale v zatackach je vse ok. S BMW som to uz konzultoval mam priniest auto v pondelok. Technik sa vyjadril, ze je to dost cudne, ze na naraz do kolesa reagoval bocne airbagy. Samozrejme ak sa zisti zlyhanie BMW je pripavene vsetko zaplatit.


Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 Na 2 tyzdne - vyradene

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatial je to za 10

praktičnost
10

Sme dvaja + pes, nepovedal by som, ale ked dam vzadu sedadla dole moj pes je ako na plazi

prostornost
10

Na kupe je super. Hlavne ten kufor

jízdní vlastnosti
10

NO coment

jízdní komfort
8

Tak hodnotit komfort v sportovom aute je trocha cudne ale budis

provozní náklady
10

Na 3.0L V6 je spotreba aj pri velkom zatazeni smiesna

spotřeba
10

Super

hlučnost motoru
10

Tak ako sa na sportove kupe a prezitie z jazdy patri

kvalita sedadel
10

Sportove auto = sportove sedacky

brzdy
10

Skvele

zavazadlový prostor
10

Na kupe jednoznacne za plny pocet






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…