Recenze

10 Majitel

BMW řada 3 320dA (E46)

9.93 Uživatelé

Hodnoceno: 47× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 8 BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11
BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 15 BMW řada 3, foto 16 BMW řada 3, foto 17 BMW řada 3, foto 18 BMW řada 3, foto 19 BMW řada 3, foto 20 BMW řada 3, foto 21 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 23 BMW řada 3, foto 24
 

Technické info

Přezdívka auta Báwo Rok výroby 2003 Koupeno nové najeto [km]:203000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1995 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 330 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9 maximální rychlost [km/h]: 220 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 440 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

BMW jako auto je hodně rozdílné, opravdu záleží velmi na tom, co od auta očekáváte, kolik hodláte investovat a z čeho přesedáte. U BMW řady 3 konkrétně přesně u tohoto modelu je to hodně složité, můžete z toho udělat luxusní limuzínu, která má krásný, bílou kůží potažený vnitřek, všechno bílé nebo světlé, dřevo... luxus a nebo z toho můžete udělat pořádnej sporťák kompletně to přeměnit. Díky tomu, že BMW nabízí specíální pakety, kterými si auto přesně přizpůsobíte pak máte přesně to, co požadujete. Já patřím do té druhé kategorie, takže moje auto obsahuje tyto věci:

M-paket II - sportovní sedačky, sportovní nárazníky,sportovní snížený podvozek, M sportovní multifunkční volant, automatická převodovka, tempomat, automatická klimatizace, xenony, vnitřek kompletně černý včetně stropu, obložení černé,taková decentní lištička nebo chcete-li malé křidýlko na víku kufru, PDC vzadu, kola letní 17" M, zimní 16"

Poznámka: M-paket II je pro verze po faceliftu.

Ještě se vrátím k té výbavě, samozřejmě někdo může říct že zrovna automatická převodovka zas tak ke sportovní jízdě a vzhledu nepatří, ale myslím, že o tom se dají vést dlouhé diskuze a za druhé mám rád dobré svezení, ale zároveň pohodlí. Jelikož cestuju hlavně po Praze a okolí, tak automat je to nejlepší, v kolonách se o nic nestaráte, když chcete přidat tak prostě jen sešlápnete plyn k podlaze...kdo má, ví o čem mluvím, kdo nemá doporučuji vyzkoušet!

U tohoto BMW je to taky hodně o vnějšim vzhledu, jelikož ten M paket to auto z vnějšku komplet změní..bez M-paketu to prostě neni ono, samozřejmě každej člověk jinej názor, ale toto BMW pro mě vypadá dobře pouze v M-paketu.

Jinak pocit z tohoto vozu je pro mě jedinečný, už od první chvíle kdy jsem do něj sednul, je to nepopsatelný, moje dřívější auto Honda Civic...to bylo jak jinej svět. Samozřejmě to se ani nedá srovnávat...ale v tomhle autě máte prostě skvělej pocit...jen se rozhlédnete kolem sebe, všechno do sebe na milimetr zapadá, všechno je kvalitní a po dlouhý čas to kvalitní zůstává! Přeci jen auto už má taky něco najeto,ale pořád je jako nové, nikde nic nevrže, nebouchá..prostě dokonalost.

Samozřejmě to, jak je auto zachovalé, záleží an tom jeký k tomu máte vztah, pokud to berete jako jen něco co slouží, tak pak je to o nněčém jiném, ale pro mě je to auto všechno! Takže řeším každé škrábnutí..no znáte to ;-)

A pak jen nastartujete, ano je to diesel, ale myslím, že hodně kultivovaný...samozřejmě v zimě, než se to zahřeje tak to neni uplně ono, ale opravdu s tim problém nemám..a když je to zahřátý tak už to skoro neslyšíte...a myslím, že konkrétně tento motor má výborný zvuk, ale je pravda, jel jsem ve 330d a to můžu rovnou říct, že to je zvuk!! Nádhera. Ale zpět k mému autu, jízdní vlastnosti jsou výborné, auto sedí opravdu dokonale, můžete si dovolit prakticky všechno, samozřejmě je tam zadní náhon, takže když je trochu mokro nebo sníh, tak pod plnym plynem se jen tak nerozjedete to pak jen pořád bliká DSC,ale jinak..;-) Posilovač neni žádná měkkota pro nějaký městský nebo rodinný autíčko, ale je příjemně tuhej a to je jedině dobře, ani u parkování to nevadí.

Jediné co se dá autu vytknout je ta tvrdost, ale zde je to dáno za prvé sportovním podvozkem a za druhé kolama 17" s gumama 225/45 ZR17 vpředu a 245/40 ZR17 vzadu. Ale to mě opravdu netrápí, jen pokud by někdo chtěl pohodlí, tak doporučuji kola 16" ty mám na zimu a je to opravdu znatelný rozdíl...

Jinak k autu nemám žádné výhrady, nejsem přiznivce nějakých úprav a myslím, že auta tohoto typu nemá cenu upravovat. Jediné co jsem vyměnil bylo origo radio, jelikož jeho funkce nejsou dostačující.
Dále jsem si dal subwoofer do kufru,ale to je tak všechno. Ve vnějšim vzhledu nemám v úmyslu nic měnit - tedy myslím nějaké nárazníky, křídla to vůbec, maximálně co se časem obmění budou světla zadní LED a dopředu možná angel eyes. Tím auto zas hezky omládne a je to zásah, který se dá vždycky celkem lehce vrátit zpět.

V roce 2010 jsem auto prodal, recenze tedy pro budoucí kupce :)

Silné stránky

Jízdní vlastnosti - výborně sedí na silnici, výborný výkon motoru, celkově velmi dobře ovladatelné, řidič má vinikající kontakt s vozovkou. Vnitřek je jednoduchý, ale účelný. Ovládání veškerých věcí je jasné na první pohled. Spousta věcí se dá nastavit na automatiku - světla, zamykání...takže člověk má při startovaní a jízdě hned o pár starostí míň ;-)

Slabé stránky

Toto auto pro mě nemá žádné slabé stránky, ale někomu jinému by mohlo například vadit, že nemá sklápěcí zadní sedačky, což je buď za příplatek, ale mně bylo řečeno že v M-paketu to nelze. Dále je zde velmi tvrdý podvozek a na českých silnicích je to znát, ale na dálnici je to krása!

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servis v pohodě, většinou běžná výměna oleje, filtrů atd. Jednou se pokazil vstřik - vyměněno na záruku. Jediný problém je, že pokud se něco nějak pokazí tak se to neopravuje, ale rovnou vyměňuje. Protože jakmile přijdete do BMW konkrétně u Bychla, tak mi hned nabízejí všechno okolo. Takže pokud scháním nějaký díl, tak si to nafotim a pak si přesně řeknu co chci, nějaké zbytečnosti navíc nejsou potřeba. Takže v BMW nakupuji pouze originální díly, pokud jsou potřeba a jinak servisuju u známého, kde se vždycky nějak rozumně domluvíme.

Opravy:

1) Přestal mi svítit xenon, v BMW po mně chtěli 4500 Kč bez DPH za výbojku..tak jsem si jí sehnal jinde..a rovnou dvě svítivost 6000k a můžu jen doporučit, teď to svítí opravdu nádherně..!
Cena těch výbojek byla 1000 Kč za kus, což je orpavdu znatelný rozdíl!

2)Výměna předních brzdových destiček, byla mi doporučena značka Textar a jsem maximálně spokojenej - cena 1500 Kč + 400 Kč za senzor opotřebení + nějaká ta práce.

3) Cena běžného servisu oleje, filtry, brzdová kapalina, kontrola všeho 6000 - 7000 Kč.

4) Výměna přední mlhovky, jelikož je to M-paket, tak je to ta nejdražší, takže 3200 Kč/kus. Samozřejmě dá se sehnat na vrakovišti nebo tak, tam počítejte cenu 1500 - 2000 Kč.

5) Zadní brzdové destičky včetně senzorů opotřebení a práce necelé 2000 Kč.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Koupeno Bychl BMW, na auto se čekalo 3 měsíce, termín byl splněn, přesně jak řekli. Celkově u Bychl BMW si myslím, že jsou služby celkem na úrovni, ale všechno má své mouchy. Takže jako všude, je to o lidech.

 


Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 320dA (E46)

Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Až na nějaké drobnosti bez problému. Trochu mi blbne ten automat, ale zatím nic hrozného. Jinak všechno OK.

praktičnost
9

Z mého hlediska je auto praktické tak akorád, neni největší ani nejmenší, zaparkuju vcelku všude, jediné co je problém, že se nedají sklápět zadní sedačky, takže větší náklad je problém a pak další věc je M-paket, neparkujte blízko chodníku a obrub ;-)

prostornost
7

Vepředu je prostor vždycky, ale vzadu moc místa neni, ale vzadu málokdy někoho vozím, takže pro mě to není problém.

jízdní vlastnosti
10

Výborné, nejlepší požitek z jízdy. Cítíte všechno, perfektně drží stopu, zatáčku projedete jak rychle chcete, pak už jde jen o gumy jaké máte. Opravdu je to rozdíl, na čem jezdíte.

jízdní komfort
9

Jak pro koho, dost tvrdý podvozek, mně nevadí. Sedačky jsou taky sportovnější a tvrdší, takže opravdu M-paket a všechno okolo doporučuju jen těm, co maj rádi tvrdší auta, pro někoho kdo má rád měkko, tak ať se koukne jinam.

provozní náklady
8

Jak se to vezme, gumy jsou už trošku dražší, povinné ručení taky, ale zas málo to žere, servis si to určuje samo podle toho jak s tim jezdíte...

náhradní díly
7

Pokud jdete přímo do originálního servisu, tak se vám to prodraží, ale pokud víte kde co sehnat, tak to není až takový problém.

výkon motoru
10

Na svůj obsah výborný výkon, nemám problém předjet kohokoliv, tedy zase v rámci mezí ;-)

spotřeba
10

Naprosto bez problému.

hlučnost motoru
8

Když je studený, tak je to trochu traktůrek ;-) ale jak se to zahřeje tak na diesel bez problému.

kvalita sedadel
10

Naprosto dokonalé, strašně moc možností nastavení, výborné boční vedení, kvalitní a příjemný materiál.

brzdy
10

Naprosto dostačující, ubrzdíte všechny běžné a i občas extrémní situace.

zavazadlový prostor
7

Jeden kufr a taška se tam vejdou bez problému. Ale to se tam vozí jen málokdy. Kdo potřebuje převážet velké náklady, tak si to pořídí v kombiku.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…