Recenze

10 Majitel

Honda CR-X del sol

9.67 Uživatelé

Hodnoceno: 17× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda CR-X, foto 1 Honda CR-X, foto 2 Honda CR-X, foto 3 Honda CR-X, foto 4 Honda CR-X, foto 5 Honda CR-X, foto 6 Honda CR-X, foto 8 Honda CR-X, foto 9
Honda CR-X, foto 10 Honda CR-X, foto 11 Honda CR-X, foto 12 Honda CR-X, foto 13 Honda CR-X, foto 14 Honda CR-X, foto 15 Honda CR-X, foto 16 Honda CR-X, foto 17 Honda CR-X, foto 18 Honda CR-X, foto 19 Honda CR-X, foto 20 Honda CR-X, foto 21 Honda CR-X, foto 22
 

Technické info

Přezdívka auta Bělouš nebo Céro Rok výroby 1993 Koupeno ojeté najeto [km]:196500 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1590 výkon [kW]: 92 kroutící moment [Nm]: 142 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.3 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 / 17 * zavazadlový prostor [l]: 300 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "SLAYER_CRX".

Nejdřív něco o mě :-)

Do mých 18 jsem se o auta vůbec nestaral, nepoznal bych rozdíl mezi pasatem a mondeem. po obdržení řidičáku jsem dostal od dědy škodu 105 L, podotýkám že L znamená Luxus !!!, stahovací okénka i vzádu!!!
sloužila mi skoro 4 roky, ke konci jsem pod ní déle ležel než jezdil, nakonec skončila jako konzervy na rybičky (na vrakovišti - hlavní důvod bylo to že prahy a vůbec spodek byl z větší části laminát než plech) Otec si koupil Lagunu, tu první v kombiku, vlastně jsem ani auto nepotřeboval, a před rokem to přišlo, targa se mi vžy líbila víc než dvojkové céro, brácha prosazoval opak, nikdy by mě nenapadlo že můžu mít takové auto, a najednou bráchův kamarád po roce ježdění svoji francouzskou japonku prodával za 80000, v ten moment mi ruplo v kouli a okamžitě jsem začal řešit finance, v té době ještě student. do 14 dnů se mi to povedlo (samozřejmě půjčka s odkladem splácení)první co jsem udělal kdž targa zaparkovala u mě doma bylo vyčištění interiéru, koupě rádia, a leštění karoserie.
do nedávna jsem vlastně jen jezdil a kromě výměny oleje jsem s utem nic nedělal, teď už se začínám zaobírat opravami (nedávno mi kamarád vyvařil prahy)

KOLA:

Vůz jsem koupil s koly Alessio San Remo R17"
už si ani nepamatuju co tam bylo za gumy, každopádně vzadu byly namísto 205ek, 215ky, což je i lepší rozměr pro disky ale neodpovídá výjjimce v techničáku. Na jaře jsem za super cenu koupil 95% Pirelli P ZERO NERO R17/205/40
jsem absolutně spokjenej! sedí jak přibitý, ani se moc nesjíždejí jak mě kamarádi zrazovali.
Disky samotné už byly odřené, ani jsem se nenamáhal je dávat do kupy hned ze dvou důvodů, neákají zloděje a stejně je i já občas drbnu. I když mají gumy ochranu ráfku stejně paprsky přesahují hranu gumy.

SVĚTLA:

Jak jste si jistě všimli targa má dvojí optiku vepředu, je to naprosto logické uprostřed jsou dálková světla jenže...
1. USDM verze má namísto dálkovek mlhovky a dálková světla jsou ve stejné optice jako potkávací!!!
2. člověk by tušil že když je dělená optika, budou v ní žárovky H7
kulový!!! jsou tam 4x H4 !!! tady to rejžožrouti trochu překombinovali :-) jinak zadní optika je podle mě co se týče designu no.1 kupodivu ani mlhovka neruší širokou a nízkou záď vozu.
jediný problém který vidím je v tuningových zadních lampách, není tam totiž zřetelný blinkr takže to může být dost nebezpečné, hodně lidí to řeší přepojením elektriky ve světle.

SUNDAVACÍ STŘECHA

tak to je ten hlavní důvod proč jsem se zamiloval do tohoto autí. Kdo nejel kabrákem to nemůže pochopit. během prvních pár měsíců co jsem s targuší brázdil okolí bez střechy jsem se v jednom kuse smál jen tak bezdůvodně, prostě proto že mi to přišlo super. Tyto stavy štěstí ze samotné jízdy se dostavují i po více než roce co s autem jezdím a asi to jen tak nezmizí. Letos v létě mi bohužel střecha spadla na zem a uštípnul jsem si růžek, už jsem ji skoro zachytil nohou ale tím rožkem se dotkla asfaltu.
Střecha je hliníková, zespodu má plastové tapecáky. na krajích je mechanismus zajištění jednak na autě ale i v kufru. jsou to dvě malé páčky s pojistkou nad okny, po odjištění ( a taky je dobré trochu stáhnout okénka) vystoupíte z vozu, otevřete kufr a střechu vložíte do rámu. tam ji zajistíte zámky. tento rám se dá také zvednout jako víko kufru aby jste se mohli do kufru vůbec dostat. Vůz je koncipován tak že může zůstat bez střechy zamčený a bez dozoru, umožňují to zamykatelné přihrádky za sedačkami a zamykatelná nádrž, vše na klíč od zapalování, stejně tak je řešený kufr, dá se do něj dostat JEDINĚ pomocí klíče, což je trochu nevýhoda když chcete mít nastartováno a chcete rychle pro něco do kufru. řešení je snadné, spoustu majitelů si dodělalo elektromagnetický odskok se spínáním v interiéru. už jsem byl svědkem jak si kolega zabouchnul klíče v kufru, vyřeší to jedině zámečník s universálním klíčem (nebo targyznalej automechanik)


TAK A DOST PŘÍŠTĚ BUDU POKRAČOVAT, DNESKA UŽ JSEM SE ROZEPSAL DOST

Silné stránky

malé svižné atíčko
sundavací střešní panel
malý objem motoru při vysokém výkonu
omezovač otáček 7500 RPM
300 l kufr !!!
příjemný interiér

Slabé stránky

slabší brzdy
nedotáčivost
nepohodlný podvozek pro běžnou jízdu (snížený o 40mm)
stáří vozu

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

motor sice žere olej jak otesánek přitom bez jediné poruchy
výměna homokinetických kloubů

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

auto jsem koupil od kamaráda

ÚPRAVY

snížený podvozek o 40mm vpředu i vzadu
rozpěra v motorovém prostoru
laděný výfuk (tlumič + koncovka)
kola - Alessio San Remo 17RJ7,5 ET 38
pneumatiky - Pirelli P ZERO NERO 17" 205/40
brzdové destičky - FERODO PREMIER

 

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Honda CR-X



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

za rok jsem najezdil 35000km a nikde mě nenechalo

praktičnost
4

dvoumístná targa se solidním kufrem, na nákup se dá sjet ale pytel cementu neodvezu :-)

prostornost
4

jelikož jsem ¨menšího vzrůstu tak sedím velmi pohodlně ale pro většího chlapa je to za trest

jízdní vlastnosti
9

spokojenost, jede jako drak, sedí jak přibitý ale nesmí se to přehánět, jak se jednou utrhne do smyku tak je vymalováno

jízdní komfort
7

tvrdší podvozek s nízkoprofilovými pneu ubírají na komfortu jinak SUPER

provozní náklady
6

protože kromě slušných 9l/100km papá dost oleje není provoz nejlevnější

náhradní díly
8

nedovedu si představit že bych si nechal poslat díl z Japonska, jediné řešení je druhovýroba nebo vrakoviště

výkon motoru
8

1.6ka atmosféra se 125 poníkama je slušný poměr, jen by se mi líbilo Vti které má 160 kobylek.

spotřeba
7

vzhledem k objemu a výkonu si myslím že je to v mezích

hlučnost motoru
9

momentálně to chce seřídit ventily ale jinak tichounký hladký chod motoru

kvalita sedadel
10

nemůžu si stěžovat, super boční vedení, auto je jak motokára

brzdy
5

mám rád ostré brzdy, bohužel instalací lepších brzd se nic nevyřeší, auto váží 1135 kg takže při absenci ABS jde hned do smyku a větší brzdný účinek nelze vyvolat

zavazadlový prostor
8

překvapivě slušný






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…