Recenze

jets_cz (muž 50 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Volkswagen Tiguan 1,4 TSi Track & Field

9.93 Uživatelé

Hodnoceno: 46× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Tiguan, foto 1 Volkswagen Tiguan, foto 2 Volkswagen Tiguan, foto 4 Volkswagen Tiguan, foto 5 Volkswagen Tiguan, foto 6 Volkswagen Tiguan, foto 7 Volkswagen Tiguan, foto 8 Volkswagen Tiguan, foto 9
Volkswagen Tiguan, foto 10 Volkswagen Tiguan, foto 11 Volkswagen Tiguan, foto 12 Volkswagen Tiguan, foto 13 Volkswagen Tiguan, foto 14 Volkswagen Tiguan, foto 15 Volkswagen Tiguan, foto 16 Volkswagen Tiguan, foto 17 Volkswagen Tiguan, foto 18 Volkswagen Tiguan, foto 19 Volkswagen Tiguan, foto 20 Volkswagen Tiguan, foto 21 Volkswagen Tiguan, foto 22 Volkswagen Tiguan, foto 23 Volkswagen Tiguan, foto 24 Volkswagen Tiguan, foto 25 Volkswagen Tiguan, foto 26 Volkswagen Tiguan, foto 27 Volkswagen Tiguan, foto 28 Volkswagen Tiguan, foto 29 Volkswagen Tiguan, foto 30 Volkswagen Tiguan, foto 31 Volkswagen Tiguan, foto 32 Volkswagen Tiguan, foto 33 Volkswagen Tiguan, foto 34 Volkswagen Tiguan, foto 35 Volkswagen Tiguan, foto 36 Volkswagen Tiguan, foto 37 Volkswagen Tiguan, foto 38 Volkswagen Tiguan, foto 39 Volkswagen Tiguan, foto 40 Volkswagen Tiguan, foto 44 Volkswagen Tiguan, foto 45 Volkswagen Tiguan, foto 46 Volkswagen Tiguan, foto 47 Volkswagen Tiguan, foto 48 Volkswagen Tiguan, foto 49 Volkswagen Tiguan, foto 50 Volkswagen Tiguan, foto 51 Volkswagen Tiguan, foto 52 Volkswagen Tiguan, foto 53 Volkswagen Tiguan, foto 54 Volkswagen Tiguan, foto 55 Volkswagen Tiguan, foto 56 Volkswagen Tiguan, foto 57 Volkswagen Tiguan, foto 58 Volkswagen Tiguan, foto 59 Volkswagen Tiguan, foto 60 Volkswagen Tiguan, foto 61 Volkswagen Tiguan, foto 62 Volkswagen Tiguan, foto 63 Volkswagen Tiguan, foto 64 Volkswagen Tiguan, foto 65 Volkswagen Tiguan, foto 66 Volkswagen Tiguan, foto 67 Volkswagen Tiguan, foto 68 Volkswagen Tiguan, foto 69 Volkswagen Tiguan, foto 70 Volkswagen Tiguan, foto 71 Volkswagen Tiguan, foto 72 Volkswagen Tiguan, foto 73 Volkswagen Tiguan, foto 74 Volkswagen Tiguan, foto 75 Volkswagen Tiguan, foto 76 Volkswagen Tiguan, foto 77 Volkswagen Tiguan, foto 78 Volkswagen Tiguan, foto 79 Volkswagen Tiguan, foto 80 Volkswagen Tiguan, foto 81 Volkswagen Tiguan, foto 82 Volkswagen Tiguan, foto 83 Volkswagen Tiguan, foto 84 Volkswagen Tiguan, foto 85 Volkswagen Tiguan, foto 86 Volkswagen Tiguan, foto 87 Volkswagen Tiguan, foto 88 Volkswagen Tiguan, foto 89 Volkswagen Tiguan, foto 90 Volkswagen Tiguan, foto 91 Volkswagen Tiguan, foto 92 Volkswagen Tiguan, foto 93 Volkswagen Tiguan, foto 94 Volkswagen Tiguan, foto 95 Volkswagen Tiguan, foto 96 Volkswagen Tiguan, foto 97 Volkswagen Tiguan, foto 98 Volkswagen Tiguan, foto 99 Volkswagen Tiguan, foto 100 Volkswagen Tiguan, foto 101 Volkswagen Tiguan, foto 102 Volkswagen Tiguan, foto 103 Volkswagen Tiguan, foto 104 Volkswagen Tiguan, foto 105
 

Technické info

Přezdívka auta Tigouš Rok výroby 2009 Koupeno nové najeto [km]:13700 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1390 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 240 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.3 maximální rychlost [km/h]: 195 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 470 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 8

Popis vozu

Před cca půl rokem jsem dospěl k názoru že můj pašík z roku 2001 má už nejlepší za sebou a taky mít najeto 320.000km s tiptronikem je celkem o strach kdy se to začne sypat a tak jsem začal přemýšlet o výměně auta. Bohužel současná situace mi neumožňujě koupit si mého favorita Touarega a nechtělo se mi kupovat si pro sebe něco malého tak jsem tuto situaci vyřešil šalamounsky (taky jsem potřeboval získat pro tento nápad svoji drahou polovičku :-) ) - rozhodl jsem se že koupím teď něco menšího pro moji ženušku a já tak půl roku až rok pojezdím v jejím Toledu II, počkám až se trochu otřepeme ve firmě z krize (celkem nás to smetlo :-( ) a pak si vezmu něco pro sebe. Asi 3 měsíce trvalo než jsem ženušku donutil navštívit autosalony a vybrat si ze mnou schválených modelů. Dal jsem jí na výběr z: Š. Superb, Oktávka, VW Passat, Touran, Tiguan s cenovým limitem 750.000,- ceníkové ceny. Po celkem náročném odpoledni stráveném ve Škodovce a VW a zkušebních jízdách zůstali 2 favorité - Touran a Tiguan. Touran mého miláčka nadchnul variabilitou sedaček vzadu a celkově prostorem a Tiguan zase designem a jízdou. Dohodli jsme se s prodejcem že si Tiguana půjčíme ještě na celý den aby si moje drahá vyzkoušela jestli se jí vleze do kufru všechno co potřebuje, což klaplo - vlezlo se tam všechno a bylo rozhodnuto.
Motor a výbavu jsem vybral já s přihlédnutím hlavně na bezpečnost dětí, přání ženušky a cenového limitu. Mně osobně se Tiguan moc líbí v provedení Track&Field, barvu karoserie a interiéru si zvolila moje drahá.
Konečná varianta byla 1,4TSi Track & Field, 110kW + boční airbagy vzadu, tempomat, Park Assist, 2 zónová klima, vyhřívané sedačky a trysky ostřikovačů, přihrádky na stropě, metalíza.
Objednávali jsme ho na začátku května s dodáním ve 29 týdnu 2009 (sakra jaktože se tak dlouho čeká když je krize???).
Ceníková cena byla 758.000,-. Byla mi nabídnuta sleva 40.000,- což mně v duchu rozesmálo. Nakonec jsme se dohodli na slevě cca 100.000,- takže výsledná cena byla 659.000 vč DPH.
Vzhledem k tomu že můj pašík měl najeto moc moc moc km tak jsem se chtěl zbavit odpovědnosti za jeho další život a chtěl jsem ho dát na protiúčet, po rozhovoru s maníkem z výkupu jsem byl celkem vyděšený protože mně dokonale přesvědčil že můj věrný páša je neprodejný a oni mi ho vykoupí za 60k a jen protože si od nich kupuju nové auto. Uff, vzal jsem to jako nouzovou variantu a dal inzerát s tím že ho snad na ty 3 měsíce udám. K mému překvapení byl za týden pryč za 120k a museli jsme si vystačit s jedním autem v rodině...
V pondělí 13.7. mi volal prodejce že náš Tiguan překročil hranice ČR, ve středu by měl být i s TP na prodejně. Ve čtvrtek jsem si ho převzal a teď už je u nás v garáži.
My wife je i s prckama na týden pryč. V sobotu pro ně jedu tak se těším na to překvapení až uvidí čím přijedu :-).
Foťák má s sebou takže fotky a první zkušenosti z delší jízdy přidám příští týden.

Silné stránky

prostor - byl jsem hodně překvapený že auto v této třídě může mít uvnitř tolik prostoru
dílenské zpracování - viva la VW - ani při hodně velké díře, kočičích hlavách a vůbec při jakémkoliv povrchu co jsem zatím za těch 800km najel nikde žádný klepot, skřípání nebo něco podobného
odkládací prostory - úžasné - nafotím všechny přihrádky a schránky protože to fakt stojí za to
motor - byl jsem do teď velký zastánce nafty, ale musím hodně ze svých názorů ustoupit. Na volnoběh absolutně není poznat jestli motor běží nebo ne, jediná indície je otáčkoměr, totálně bez vibrací a bez hluku. A mít 150k z obsahu 1,4 nepotřebuje komentář. Jen ta spotřeba by mohla být trošku menší, ale možná bych chtěl opravdu moc...
4x4 - sice jen haldex, ale i tak je to paráda. Jak v zimě na sněhu, tak v létě na mých oblíbených vyjížďkách do terénu mě nikdy nezklamal (teda až to propadnutí ledem a jedno utopení v hlubokém sněhu na horách :-))
Nájezdové úhly provedení Track&Field - když si vzpomenu na věčně dodraný spojler na mém pašíkovy tak je mi ještě dnes do pláče. To dnes nehrozí, nárazníky jsou přizpůsobené do terénu a ani obrubníky je nerozhodí.

Slabé stránky

nepřirozeně umístněná vnitřní klika, je moc vzadu
denní svícení - nechápu proč nemá Tiguan zvlášť světla pro denní svícení když je konstrukčně relativně mladý...
02/2010 - začal jsem koketovat s myšlenkou na nové auto pro sebe. Na mého vysněného Touarega asi drobné nevyškrábnu tak jsem uvažoval o druhém Tigoušovi do rodiny ale celkem mě zklamala nabídka příplatkové výbavy. Určitě bych pro sebe chtěl adaptivní tempomat, automatické otevírání zadního víka kufru které vůbec nejsou v nabídce. U Passata jsou, to mě celkem zklamalo. A pořád nemaj denní svícení :-(

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

něco mi začalo pískat v zadní nápravě vždy když po přeřazení přidám plyn, jak zjistím příčinu dám vědět.
Tak nebylo to od zadní nápravy ale z motoru. Je to prej normální projev motoru kdy při přeřazení směrem nahoru padají otáčky a po zařazení se přidá plyn tak díky rozdílu otáček kompresoru pískne (jestli jsem to dobře pochopil) právě ten kompresor. Su zklamaný, to pískání je opravdu nechutné :-(.
02/2010 - zatím mám jen pozitivní zkušenosti se servisem Top centrum Hodonín, nalakování blatníku v pohodě, všimli si rozbité poklice (následek tahání zapadlého Tigouše z ledu před vánoci) tak to zahrnuli do pojistné události, pojišťovák to uznal - ušetřených 1100,-. Prohlídku domluvili sami, opravené je to hezky, navíc bez mého upozornění hned objednali nové tlačítko na ruční brzdu protože jim nešlo povolit. Zatím OK.
Teď ještě dořešit to pískání a je to super ;-)
První šmouha (doslova) na dojmu ze servisu. Po montáži HF mi jako památka na mechanika zůstali šmouhy na stropních přihrádkách a A sloupku :-(

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

když jsem si auto převzal tak mělo najeto 31km - někdo s ním jezdil!!!! Zatím všechny nové auta, se kterýma jsem přišel do styku, měly 7 -10km :-( - ještě to budu řešit. Auto je na pneu Hankook - moc se mi to nezdá, tuto značku jsem na autě z výroby ještě neviděl, ale asi těžko si to budu moct prověřit, možná je to daň za tu velkou slevu co jsem si vyjednal, konkrétní prodejce byl ok - jednou tam nebyl a nějaký jeho kolega byl naprostý ňouma, kdybych jednal s ním tak by ta koupě určitě proběhla jinde.

 

Novinky v recenzi

30.7.2010 18:40

terén a jízda na spotřebu

tak jsem dnes nemohl nevyužít toho krásného počasí (pršelo celý den), zkonfiskoval jsem ženě tigouše a vyrazil orat brázdy. Spotřeba v terénu byla taková že jsem radši pc přepnul na teplotu oleje abych se na to nemusel dívat. Škoda že jsem s sebou neměl nějakého fotografa, bylo tam pár hezkých momentů :-). Potom jsem Tigouše vydrhl wapkou (ještě že jsem mrkl na motor) a vyrazil pro sviště k babičce vyzvednout je po týdenním pobytu. Jel jsem striktně 50/90 a celkem jsem se divil spotřeba byla 6,3l !!! Celkem příjemné překvapení, po cestě nazpátek stejným stylem spotřeba zůstala na 6,3. Ombréééé. Viz fotogalerie

4.7.2010 22:28

couvací kamera

tak asi před týdnem přestala makat couvací kamera (viz foto), po vadném tlačítku ruční brzdy je to druhá závada na Tigoušovi. Údajně by to mělo vyřešit přehrání nového sw který bude k dispozici cca za 2 týdny. Po odstavení auta na cca 30 minut to zase začalo fungovat, ale celkem mě to namýchlo... No, snad to ten sw opravdu spravý

24.6.2010 18:37

motor roku

jenom bych skromně podotknul že mám v Tigoušovi motor roku 2010. Viz http://news.auto.cz/technika/international-engine-of-the-year-2010-kompletni-vysledky.html

25.5.2010 16:01

překonáno 10.000km

Tak přesně po deseti měsících jsme překonali laťku 10.000km

16.4.2010 14:19

16.4.2010 - Parrot

Ve všech autech mám HF, takže ani tigouš "nezůstal ušetřen". Pořídil jsem Parrot MKi 9200. Umí připojit SD kartu, iP0D, USB, jack, nebo přehrávat přes BT hudbu přímo z telefonu. Spárovat se dá s několika telefony z nichž se jeden určí jako prioritní v případě konfliktu. Načte kompletní historii volání a hlavně - perfektně přenáší zvuk! Jsem prostě spokojen, oproti 3200LS kterou mám v Toledu pokrok jak hrom za slušné peníze.

9.4.2010 19:59

9.4.2010 - další výlet do terénu

Dnes jsem měl asi hodinku volno když jsem čekal na prcka, tak jsem vyrazil jen tak po první polňačce co mi cvrnkla o nárazník. Na konci cesty byla asi protipovodňová hráz či co tak jsem zkoušel stoupavost a sjíždění. Byla to paráda, i když jsem zastavil v kopečku kvůli fotce tak i potom Tigouš s přehledem vyšplhal nahoru. Hodně jsem ocenil nájezdové úhly výbavy Track & Field. S normálními nárazníky bych to neměl šanci bez poškození absolvovat. Zamiloval jsem se do 4x4 :-). Jaké to musí být se stálým pohonem a uzávěrkou...

17.3.2010 14:11

ruční brzda

tak mi vyměnili tlačítko ruční brzdy a konečně funguje na 100%. Zatím nezbývá než pochválit Top centrum Hodonín za iniciativu a provedení všech prací

14.2.2010 16:04

hory

Tak jsme se vrátili z hor. Jeli jsme 2 dospělí, 2 svišťata, na střeše rakev o objemu 600l totálně plná a samozřejmě plný kufr. Jeli jsme do Jeseníků, cca 170km dálnice plus 50km normální cesty. Směrem tam jsme jeli za 9,3l stylem 130 dálnice, ostatní cesty podle situace. Domů jsme přijeli stejným stylem za 8,2l (holt se jelo z kopce :-) ). Sněhu bylo všude dost asi jako momentálně všude takže jsem si opravdu užil všechny jízdy které jsem za týden absolvoval. Když pominu že jsem jednou zapadl a pomohly až 2 koňské síly navíc (ti 2 dobrovolníci co mně tlačili ven) a jedno uklouznutí na ledu které se zastavilo až v hromadě (naštěstí měkkého) sněhu tak všechno proběhlo tak jak mělo ;-). Ovšem při mých terénních jízdách ta spotřeba byla hrozná - 15 - 20l, ovšem za ten zažitek to stálo. Moc jsem nefotil, ale pár fotek mám tak to během týdne hodím do galerie.

5.2.2010 17:33

Tigouš zase bez šrámů

Dnes jsem si převzal Tigouše ze servisu. Zadní blatník, přední nárazník jsou moc hezky nalakované, plasty kolem blatníků vyměněné a navíc i vyměněná poklice kterou jsem ani nehlásil. Současně se přehrál aktuální sw a zjistili špatné tlačítko ruční brzdy na které jsem zapomněl tak ho zrovna objednali a až se vrátíme z hor tak se vymění. Opravený blatník je vyfocený v galerii

29.1.2010 20:02

:-(((((

Tak si nějaký magor udělal radost a nechal stopu na zadním blatníku když byl Tigouš zaparkovaný v BV :-((( Zmrdi jedni. V pondělí jde do opravy. Fotka je v galerii

21.12.2009 18:48

Další terénní jízda

Tak dokonce u nás na jihu napadl sníh, pravá chvíle na vyzkoušení 4motion aneb Haldex v praxi. Byl jsem na známém rozkopaném rybníku. Všechno klapalo na jedničku, zadní kola hrabaly jako o život, asistent jízdy z kopce taky pracoval jako o život. Po asi půl hodinovém řádění jsem se vypravil domů protože jsme měli naplánovanou cestu do Vídně ke kámošce a na vánoční trhy. No, ale ještě jedno kolečko si dám. Přijedu ke krásné terase a "křup" pod předníma kolama se prolomil led a Tigouš se krásně usadil na bříško. Zadní kola hrabaly, ale marně... Po představě co uslyším doma když nevyrazíme na asi měsíc naplánovaný výlet jsem začal bleskurychle organizovat záchrannou akci. Vzhledem k tomu že byla neděle tak padly všechny nápady na náklaďáky co znám a volal jsem kámošovi s oktávkou. Přijel hned vybavený na záchranu našeho drobka, ale přes veškerou snahu Tigouš trčel na místě. Sedli jsme do jeho oktávky a jeli shánět jinou pomoc. Náhodou jsem potkal dalšího kámoše u kterého byl známý se Subaru Forester. Když pominu že jsem při překračování lana o něj zakopl a k obecnému veselí se tam pěkně natáhl tak už vše proběhlo hladce. Forester hrabal jako o život - mrzí mně že jsme to nenahráli - a na cca 4 pokus vysvobodil Tigouše z pasti ven. Jako poděkování dostal 2 sedmičky našeho zlata a vyřáželi jsme do Vídně :-).
Ve fotogalerii jsou 2 fotky jak to vypadalo když jsem čekal na záchranu...

10.10.2009 12:44

nové fotky z terénu

tak jsem testnul Tigouše v terénu po druhé. Příště s sebou někoho vezmu kdo bude fotit, takto jsem musel furt vylézat ven já... Celkem mě zklamalo že z těch fotek nejde poznat realita toho terénu. Na fotkách to vypadá jako mírné kopečky, ale ve skutečnosti to bylo mnohem členitější...

9.10.2009 22:02

terén

tak jsem otestoval terénní schopnosti Tigouše. Za naší vesnicí se kope rybník tak jsem tam naběhl o víkendu a zkoušel jezdit po a přes hráze, přes výkopy atd. 4x4 makalo skvěle a všichni jsme přežili bez úhony. Příště tam s sebou vezmu foťák a vyfotím ho v akci

9.10.2009 21:55

modřina

navzdory všem podpůrným systémům, kamerám a senzorům opřela moje drahá tigouše o stěnu v garáži a zanechala výraznou stopu jak na nárazníku tak na zdi. Jako správná manželka mi hned velmi emotivně vysvětlila že je to moje vina :-((( grrrrrrrrrrrrr

27.7.2009 12:12

27.7. 2009

Doplnil jsem slíbené fotky

20.7.2009 20:08

18.7.2009 - první delší cesta

Tak jsem v sobotu vyrazil pro rodinku do Jeseníků, cca 220km. Vyrazil jsem ráno, na cestu tam jsem navolil v navigaci nejkratší cestu, cca 70% okresky 30% dálnice. Cestu jsem si fakt užíval (až na pár volů co neví že i na trojkách se jezdí vpravo a ne uprostřed). Čím dál tím víc mně chytá za srdce motor, 1,4 TSI je fakt bomba. Tichý, silný, sametový. Spotřeba tam 7,8l. Když jsem přijel k chatě tak jsem celkem způsobil pozdvižení (vlastně ani ne tak já jako Tigy :-) ) Naši skřítci z něj byli nadšení. Po té co všechno prolezli, otevřeli a zapnuli všechno co šlo vylezl malý a prohlásil že toto auto už nikdy neprodáme a až my (jako já a moje polovička) umřem tak mu ho musíme dát :-) (má 6 let potvůrka jedna). Nová majitelka byla unešená a já taky protože mně nechala řídit i domů :-). Po cestě domů nás mezi Mohelnicí a Olomoucí nás chytila bouřka jak hrom takže jsme vyzkoušeli stěrače - děti hlásili že stěrače stírají :-). Jinak auto sedělo jako přibité a statečně se prodíralo proudy vody. Jediné co mně naštvalo že se Tigy pěkně ušpinil takže detailní fotky budou muset počkat do víkendu...


Přidat názorDiskuse: Volkswagen Tiguan 1,4 TSi Track & Field

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy Volkswagen Tiguan



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

má najeto 200 km takže zatím spolehlivý je :-), doufám že mu to vydrží...

praktičnost
10

hodně odkládacích prostor, ovládací prvky všechny kde mají být. Jediné co bych změnil je otevírání dveří, je moc vzadu a musí se kroutit ruka abych mohl otevřít.

prostornost
10

nechápu jak mohli nacpat tak velký prostor do tak malého auta :-), je o něco málo prostornější než byl můj pašík B5.5 (ten je ale o třídu výš) a Toledo II se prostorem vůbec nechytá.

jízdní vlastnosti
10

už nikdy auto bez 4x4

jízdní komfort
10

na svoji třídu nemá chybu, pohodlné tvrdé sedačky, dobře naladěné pérování

provozní náklady
9

trochu zklamání ze spotřeby motoru 1,4TSi

náhradní díly
10

auto je v záruce, zatím se měnilo tlačítko ruční brzdy

výkon motoru
10

na to že je to 1,4 to je fakt super, po prvním dnu kdy jsem jezdil s Tiguanem jsem pak sedl do Toleda TDi 81kW čipnutým na 95kW a měl jsem pocit že mě někdo vzadu drží a brzdí mi auto :-)

spotřeba
9

moc brzo na hodnocení, prvních 200km jsem jel za 7,5l při dodržování rychlostí v obcích a mino obce max 110km/h

hlučnost motoru
10

občas se musím podívat na otáčkoměr abych měl jistotu že běží :-), na volnoběh hlučnost - 0, vibrace - 0

kvalita sedadel
10

přesně podle mého gusta, tvrdé, dobré boční vedení

brzdy
10

ještě jsem netestoval prudké brždění, jinak ok, pedál zabírá hned a rychle

zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…