Recenze

10 Majitel

Porsche 911 997 Carrera

9.98 Uživatelé

Hodnoceno: 136× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Porsche 911, foto 1 Porsche 911, foto 2 Porsche 911, foto 3 Porsche 911, foto 4 Porsche 911, foto 5 Porsche 911, foto 6 Porsche 911, foto 7 Porsche 911, foto 8
Porsche 911, foto 9 Porsche 911, foto 10 Porsche 911, foto 11 Porsche 911, foto 12 Porsche 911, foto 13 Porsche 911, foto 14 Porsche 911, foto 15 Porsche 911, foto 16 Porsche 911, foto 17 Porsche 911, foto 18 Porsche 911, foto 19 Porsche 911, foto 20 Porsche 911, foto 21 Porsche 911, foto 22 Porsche 911, foto 23 Porsche 911, foto 24 Porsche 911, foto 25 Porsche 911, foto 26 Porsche 911, foto 27 Porsche 911, foto 28 Porsche 911, foto 29 Porsche 911, foto 30 Porsche 911, foto 31 Porsche 911, foto 32 Porsche 911, foto 33 Porsche 911, foto 34 Porsche 911, foto 35 Porsche 911, foto 36 Porsche 911, foto 37 Porsche 911, foto 38 Porsche 911, foto 39 Porsche 911, foto 40 Porsche 911, foto 41 Porsche 911, foto 42 Porsche 911, foto 43 Porsche 911, foto 44 Porsche 911, foto 45 Porsche 911, foto 46 Porsche 911, foto 47 Porsche 911, foto 48 Porsche 911, foto 49 Porsche 911, foto 50 Porsche 911, foto 51 Porsche 911, foto 52 Porsche 911, foto 53 Porsche 911, foto 54 Porsche 911, foto 55 Porsche 911, foto 56 Porsche 911, foto 57 Porsche 911, foto 58 Porsche 911, foto 59 Porsche 911, foto 60 Porsche 911, foto 61 Porsche 911, foto 62 Porsche 911, foto 63 Porsche 911, foto 64 Porsche 911, foto 65 Porsche 911, foto 66 Porsche 911, foto 67 Porsche 911, foto 68 Porsche 911, foto 69 Porsche 911, foto 70 Porsche 911, foto 71 Porsche 911, foto 72 Porsche 911, foto 73 Porsche 911, foto 74 Porsche 911, foto 75 Porsche 911, foto 76 Porsche 911, foto 77 Porsche 911, foto 78 Porsche 911, foto 79 Porsche 911, foto 80 Porsche 911, foto 81 Porsche 911, foto 82 Porsche 911, foto 83 Porsche 911, foto 84 Porsche 911, foto 85 Porsche 911, foto 86 Porsche 911, foto 87 Porsche 911, foto 88 Porsche 911, foto 89 Porsche 911, foto 90 Porsche 911, foto 91 Porsche 911, foto 92 Porsche 911, foto 93 Porsche 911, foto 94 Porsche 911, foto 95 Porsche 911, foto 96 Porsche 911, foto 97 Porsche 911, foto 98 Porsche 911, foto 99 Porsche 911, foto 100 Porsche 911, foto 101 Porsche 911, foto 102 Porsche 911, foto 103 Porsche 911, foto 104 Porsche 911, foto 105 Porsche 911, foto 106 Porsche 911, foto 107 Porsche 911, foto 108 Porsche 911, foto 109 Porsche 911, foto 110 Porsche 911, foto 111 Porsche 911, foto 112 Porsche 911, foto 113 Porsche 911, foto 114 Porsche 911, foto 115 Porsche 911, foto 116 Porsche 911, foto 117 Porsche 911, foto 118 Porsche 911, foto 119 Porsche 911, foto 120 Porsche 911, foto 121 Porsche 911, foto 122 Porsche 911, foto 123 Porsche 911, foto 124 Porsche 911, foto 125 Porsche 911, foto 126 Porsche 911, foto 127 Porsche 911, foto 128 Porsche 911, foto 129 Porsche 911, foto 130 Porsche 911, foto 131 Porsche 911, foto 132 Porsche 911, foto 133 Porsche 911, foto 134 Porsche 911, foto 135 Porsche 911, foto 136 Porsche 911, foto 137 Porsche 911, foto 138 Porsche 911, foto 139 Porsche 911, foto 140 Porsche 911, foto 141 Porsche 911, foto 142 Porsche 911, foto 143 Porsche 911, foto 144 Porsche 911, foto 145 Porsche 911, foto 146 Porsche 911, foto 147 Porsche 911, foto 148 Porsche 911, foto 149 Porsche 911, foto 150 Porsche 911, foto 151 Porsche 911, foto 152 Porsche 911, foto 153 Porsche 911, foto 154 Porsche 911, foto 155 Porsche 911, foto 156 Porsche 911, foto 160 Porsche 911, foto 161 Porsche 911, foto 162 Porsche 911, foto 163 Porsche 911, foto 164 Porsche 911, foto 165 Porsche 911, foto 166 Porsche 911, foto 167 Porsche 911, foto 168 Porsche 911, foto 169 Porsche 911, foto 170 Porsche 911, foto 171 Porsche 911, foto 172 Porsche 911, foto 173 Porsche 911, foto 174 Porsche 911, foto 175 Porsche 911, foto 176 Porsche 911, foto 177 Porsche 911, foto 178 Porsche 911, foto 179 Porsche 911, foto 180 Porsche 911, foto 181 Porsche 911, foto 182 Porsche 911, foto 183 Porsche 911, foto 184 Porsche 911, foto 185 Porsche 911, foto 186 Porsche 911, foto 187
 

Technické info

Přezdívka auta Red Baron Rok výroby 2005 Koupeno ojeté najeto [km]:78000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 3596 výkon [kW]: 239 kroutící moment [Nm]: 370 zrychlení 0-100 km/h [s]: 5 maximální rychlost [km/h]: 285 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 135 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 9.5

Popis vozu

Moji další galerii bych díky přechodu z SUV charakterizoval větou:
"Stěhování z nejvyššího patra činžovního domu do samotného přízemí."
Rozhodně nečekejte žádné věty typu Cayenne není Porsche a podobně. Právě dokonalý Cayenne Turbo mi otevřel cestu k tomu nejlegendárnějšímu vozu všech dob- Porsche 911.
O historii Porsche jsem se začal zajímat teprve nedávno. Zůčastnil jsem se v roce 2011 srazu Porsche, a dokonce jsem vyhrál titul nejkrásnější 911 tří generací! Po zlých zkušenostech z prvního srazu Porsche ještě s Cayenne to bylo velice příjemné.

Letní záležitost:

Moje 911tka je jiná než ty ostatní. Má snížený podvozek. Lízátka jsou asi 4 cm nad zemí, takže sem tam ochutnají nějakou silnici. Auto je extrémně tvrdé, rovná silnice je ale pro něj slastí. Rovné silnice se ale u nás dají počítat spíše na metry než kilometry. Tuhost dokreslují ještě kola 19" z modelu Carrera S. Pro moje štěstí došlo ke snížení vozu začátkem roku 2010, takže minitlumiče ještě něco vydrží. Zimní pneumatiky na auto rozhodně shánět nebudu...

Barva:

Auto bylo černé, potažené světle šedou matnou folií ala Porsche 911 Sport Classic- což je limitovaná edice 250ti kusů. Porsche München garantuje, že pod folií je naprosto dokonalý lak.
Vlastnosti folie jsem ocenil ihned po první jízdě- hmyz lze setřít pouze vlhkým hadříkem, už žádné astmatické záchvaty při práci s hmyzími rozpouštědly! Kdo z vás někdy uvažoval o folii na autě, rozhodně můžu doporučit. Zrcátka a černý pruh mezi výfuky jsem dodatečně nechal polepit karbonovou folií.

29.4.2011 jsem šedou folii nechal odstranit. Vedla mě k tomu zvědavost jak auto vypadá v černé barvě. Vznikl "mafia packet", který mě nijak neoslovuje. Lak auta je skutečně v perfektním stavu. Brzy se ale na autě objeví jiná barevná folie.

20.5.2011 se auto obléklo do červené barvy. Splnil se mi konečně sen vlastnit červené auto!

Výfuky:

Vyjímečnost auta ještě zvýrazňují tlumiče výfuků od firmy Cargraphic. O zbytek koncertu se postaraly sériově dodávané komponenty Gilette. Nemusím ani stahovat okénko, abych slyšel bublání šestiválce, které vychází ze dvou dobře vyladěných a chroptících koncovek výfuků. Běžná Carrera rozhodně tolik neburácí, požitek z jízdy je i díky akustické kulise fantastický!

Může za to s-mike:

Velký zlom nastal po návštěvě Brna a setkáním s s-mikem. Jeho nadšení pro 911tku se velice dobře poslouchalo, jízda v jeho vždy až přehnaně naleštěném Porsche 911 Turbo už byla jen tou pověstnou třešničkou na dortu. S-mike je ale ras. Běda jak mu někdo šlápne na plastový práh dveří! Říkal jsem si, že takový rozhodně nebudu. Ale než někdo nastoupí, tak ho upozorním na plastový práh ve dveřích! S-mikůůůůů! :-)

Jak na manželku:

A tohle byla reakce mojí ženy, když jsem jí řekl, že chci sporťák: "Cože? Ty chceš sporťák? Vždyť nemáš ani tenisky!"
Začal jsem vymýšlet, jak si auto koupit tajně, a mít ho před manželkou prostě schované. Porsche 911 bylo mým dlouhodobým snem, líbí se mi jeho nestárnoucí vzhled. Na jaře 2010 jsem se rozhodoval nad koupí Porsche Boxter, ale manželka byla proti. Že to už prý raději ta 911tka. A tak jsem začal hledat. Podmínka byla jasná- model 911 997 v automatu...

Proč automat?:

Samozřejmě, že přišla okamžitě vlna dotazů, proč právě Porsche 911 s automatickou převodovkou. Ten kdo s automatem jezdí, se na tuto otázku jistě nezeptá. Nemám rád manuální převodovky. Je to v pořadí už 7. auto s automatem. Automat mi přijde bezpečnější, k motoru šetrnější, a hlavně pro řidiče pohodlnější. Automatická převodovka možná okrádá auto o punc skutečného řidičského nástroje, ale díky pohonu zadních kol jde stále ještě o zábavnou 911tku. A hlavně pozor- automat je nakažlivá záležitost!

Pod klasickou skořápkou se skrývá moderní sporťák:

Porsche 911 je ikonou sportovních vozů. Vyrábí se nepřetržitě od roku 1964, a může těžit z dlouhé historie vývoje. Auto se dočkalo samozřejmě velké řady modernizací, základní koncept ale zůstal zachován: motor i pohon vzadu dělají z 911tky úžasně zábavný vůz, který ocenily celé generace řidičů. V posledních letech se už do designu zasahovalo jen minimálně. U modelu 997 došlo k návratu k tradičnímu vzhledu přídě.
Zadní spoiler se vysouvá automaticky při rychlosti 120 km/h, automaticky se zasouvá při rychlosti 80 km/h. Lze jej aktivovat i tlačítkem v kokpitu. Jeho tvary narušují ušlechtilé linie 911tky rozhodně méně, než pevné křídlo u modelu Turbo.
Porsche 911 se prodává od roku 1963, ale zatím žádná generace nebyla v prodejních číslech tak úspěšná jako ta současná- 997.
Porsche 911 je jedním z nejslavnějších automobilů historie, o čemž svědčí i páté místo v anketě Vůz století (Car of the Century). Je pokládáno za nejslavnější sportovní vůz všech dob...

Interiér je menší, ale v porovnání s ostatními sportovními vozy je 911tka doslova králem prostoru! Ovládací prvky jsou všechny příjemně v dosahu. Palubní desce dominuje dvojice ukazatelů rychlosti a také otáčkoměr. Veškeré zpracování je na vysoké úrovni. Na sedadlech a přístrojové desce jsou viditelné švy, které dodávají exkluzivitu použitého materiálu. Středový panel je osazen displejem pro GPS navigaci, rádio, bezpečnostní prvky, klimatizaci a telefon. Odkládací skříňka je plně zamykatelná, spousta úložných míst se najde nejen ve dveřích, ale i po celé délce palubní desky. Zejména potěší vysouvací držátka na nápoje jak pro řidiče, tak spolujezdce.
Volant je multifunkční, po stranách vybaven řadícími knoflíky s plusem (řazení nahoru) a minusem (řazení dolů).
Sedačky jsou kožené sportovní s integrovanými opěrkami hlav s elektrickým ovládáním. Místa jsou v uspořádání 2 + 2, vzadu je místo pro malé děti, ale i 2 dětské sedačky.

Motor o obsahu 3,6 litru je z velké části stejný s motorem z předchozího modelu 996. Technici pracovali hlavně na optimalizaci plnění válců. Největších změn se dočkal čistič vzduchu a jeho komora a tyto úpravy pomohly k navýšení výkonu o 4 kW (5,4 k).
Motor má dost síly už od středních otáček, ale to co se děje kolem 6000- 7000 otáček je neskutečné! Při sešlápnutí plynu na podlahu přijde kickdown- během několika okamžiků převodovka podřadí, a motor se nachází v otáčkách maximálního výkonu. Běžně se stává, že i přesto, že je auto vybaveno stabilizačním systémem PSM, zadní kola proklouznou, a Porsche jde lehce do smyku.

Brzdy a podvozek jsou díky Porsche 911 měřítkem pro ostatní automobily. Auto má duté a vrtané kotouče o průměru 318 mm vpředu a 299 mm vzadu, které svírají černé třmeny se čtyřmi pístky.
Jsem přímo okouzlen, jak se Porsche 911 stane součástí řidiče, jak reaguje na každičký povel bez prodlevy a zpoždění. Porsche už z principu ponechává větší část své hmotnosti nad zadní nápravou, což mu propůjčuje neuvěřitelnou míru trakce při akceleraci a velmi charakteristické chování v zatáčkách.
Řízení je s posilovačem s variabilním převodem řízení, je velmi přímé, poměrně tuhé, ale zprostředkovaná zpětná vazba je excelentní.
Náprava McPherson se stabilizátorem vpředu, víceprvková LSA náprava se stabilizátorem vzadu.
Rozšírený stabilizační systém PSM (Porsche Stability Management) s ABS, ASR, ABD a MSR.

Bezpečnost:

Deformovatelná přední a zadní část s integrovanými nárazníky z lehkého kovu.
3-bodové samonavíjecí bezpečnostní pásy vpředu a vzadu, se zámky na sedadlech, nastavení výšky, napínače a omezovače síly bezpečnostních pásů vpředu.
Porsche Side Impact Protection System (POSIP) - systém ochrany proti bočním nárazům: hlavové airbagy integrované ve dveřích, hrudní airbagy integrované v opěradlech sedadel, výztuhy ve dveřích, airbagy řidiče a spolujezdce.
Předpříprava pro dětskou sedačku ISOFIX.
Imobilizér s transpondérem, bezpečnostní zamykání, alarm a radarová kontrola vnitřního prostoru.

Rozměry a hmotnosti:

Délka [mm] 4427
Šířka [mm] 1808
Výška [mm] 1310 (přeměřím, odhadem až o 6 cm méně!)
Rozvor [mm] 2350
Rozchod vpředu/vzadu [mm] 1486/ 1529
Pohotovostní hmotnost [kg] 1395
Objem nádrže [l] 64
Rozměr pneu: 235/35 R19, 295/30 R19

Něco z výbavy:

Automatická převodovka, sportovní podvozek, 6 x airbag, ABS, stabilizace podvozku (ESP), posilovač řízení, automatická klimatizace, tempomat, xenonové světlomety, litá kola, palubní počítač, satelitní navigace, nastavitelný volant, zabudovaný telefon s HF, elektrická okna a zrcátka, imobilizér, alarm, centrální dálkové zamykání, potahy kůže, vyhřívaná sedadla, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, senzor opotřebení brzdových destiček, mlhovky, autorádio s CD přehrávačem, venkovní teploměr, elektrický šíbr.

Pro zajímavost přikládám i příplatkovou výbavu vozu, jehož základní cena je už tak dost vysoká (2 147 000 Kč). Tím vás nechci nudit popiskami výbavy vozu, ale myslím, že někoho by to mohlo zajímat. Zkrátka když se kupec při objednávání nové 911tky u Porsche "rozvášní", vyjde ho auto i o několik set ticíc Kč více.

Příplatková výbava pro rok 2005- 2009 (ceny bez DPH): zvláštní barva (49 719 Kč), kožená výbava (59 815 Kč), vyhřívání sedadel (8 833 Kč), barevné znaky na kolech (3 407 Kč), automatická regulace rychlosti (9 338 Kč), přední sklo se zeleným pruhem (2 145 Kč), parkovací asistent (10 852 Kč), Sport Chrono Paket Plus (16 909 Kč), telefonní modul pro PCM (16 657 Kč), pasivní posluchač pro PCM (12 366 Kč), navigační modul k PCM (40 886 Kč), TV tuner (kombinovaný TV tuner analogový + digitální příjem) (32 557 Kč), BOSE Sound systém (25 743 Kč), CD Changer CD / DVD (na šest disků) (11 105 Kč), sada velurových koberečků (3 533 Kč), univerzální Audio Interface (připojení) (7 066 Kč), adaptivní sportovní sedadla s elektrickým ovládáním ve spojení s koženou výbavou (53 505 Kč), systém zatmavení zpětných zrcátek ve spojení s dešťovým senzorem (11 231 Kč), sportovní řazení- zkrácení řadících stupňů (12 114 Kč), tříramenný sportovní volant s airbagem potažený kuží- zesílený v XPA (4 542 Kč), Porsche znaky vyražené do opěradel sedadel (4 290 Kč), sportovní podložka nohy (3 785 Kč), středová konzole zadní část potažená kůží (18 594 Kč), kryt středové konzole s nápisem Carrera (6 785 Kč).

VIP s Porsche 911:

Andre Benjamin, Antonio Banderas, Arnold Schwarzenegger, Bill Gates, Britney Spears, Bucky Lasek, Catherine Bell, Christiano Ronaldo, Christian Audigier, Cliff Richard, David Beckham, David Krajný, Dustin Hoffman, Elisha Cuthbert, Ellen DeGeneres, Emanuel Ridi, Eric Dane, Farrah Fawcett, George Eads, George Clooney, Hugh Laurie, Heathler Locklear, Holly Madison, James Blake, Jerry Seinfeld, Karim Benzema , Kate Olsen, Kate Walsh, Kelly Hansen, Kerry Katona, Keanu Reeves, Luke Goss, Matthew Perry, Mark Webber, Manny Ramirez, Mark Wahlberg, Marek Dalík, Mike Love, Michael Ballack, Nancy Ajram, Patrick Dempsey, Pete Sampras, Petr Bendl, Radovan Krejčíř, René Den Steinke, Richard Hammond, Ryan Dunn, Sagvan Tofi, Samantha Ronson, Sean Garrett, Tara Reid, Taylor Lautner, Tom Cruise, Victoria Beckham...

Silné stránky

Kufr. Ano, ta kapsička o obsahu 135 litrů- z té jsem měl úplně ten největší strach! Co když se mi tam nevejdou ani mé osobní věci? Prakticky teprve po koupi vozu jsem se uklidnil. Doma jsem si hned vyzkoušel co 135 litrů skutečně pojme. Dva cestovní kufry, a kufřík na PC bez problémů. I když se jedná o nejmenší obsah kufru jaký jsem kdy v autě měl, považuji právě jeho velikost za jednu z nejsilnějších stránek!
Pro případ, že by přece jen kufr nestačil, za zadními sedačkami se nachází odkládací prostor, který lze "zvětšit" sklopením opěradel zadních sedaček. Tím vznikne pekelně rychlá malá dodávka...

Řízení. To je asi společně s brzdami ta nejzákladnější věc, která dělá 911tku 911tkou. S autem si lze dovolit ostřejší průjezdy zatáčkami, spíše než hranice auta lze překonat hranice člověka. Po jedné hodně střižené zatáčce jsem měl pocit, že se mi mozek přelil na jednu stranu hlavy...

Design. 911 má nestárnoucí vzhled. Jeremy Clarkson je podle mého hlupák, když kritizuje design Porsche. Naopak jím zvelebované britské automobilky se jakoby stále hledají, a zapomínají přitom na kvalitu.
Zkrátka a dobře- inženýři od Porsche zbytečně nestresují majitele 911tek novými a novými modely tak, jak to předvádějí ostatní automobilky. Porsche 911 všech verzí je drahé auto, ale v oblasti supersportovních automobilů nejde o velkou částku. 911tka nevypadá tak extravagantně jako italské sportovní vozy, ale to vůbec nevadí, protože klasické a stylové tvary už na dálku pozná každý.

Porsche 911 je poslední klasik planety...

Slabé stránky

Snad jedna jediná slabá stránka se našla. Do 911ky se nevejde kočárek. Dokonce ani ten nejlehčí kočárek světa Maclaren Lulu Guiness. Šviháčkovi to ale zdá se po jízdě v Porsche ani nevadí...

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Výměny oleje, filtrů a brzd budu už ze zvyku provádět v HB Rent Renault Mariánské Lázně. Případné závažnější opravy samozřejmě v Porsche ať už v Praze, tak v Německu.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto jsem si našel na serveru mobile.de. Psal jsem na něj dotaz, hlavně jestli je možný odpočet DPH, aby pro mě bylo vozidlo zajímavější. Po kladné odpovědi jsem dál autu nevěnoval pozornost.
O měsíc později mi auto nabídla tuzemská společnost Top Class Cars. Po přepočtu jsem zjistil, že auto vychází ještě levněji- TCC má totiž s Porsche München dlouhodobou spolupráci. Dva dny po podepsání smlouvy, bez jakékoliv zálohy bylo auto v ČR.
Prodejce mi auto předal, a až do 15ti dní jsem ho měl zaplatit! To je v našich podmínkách nevídané. 911tku jsem však zaplatil týž den odpoledne. Mám rád věci srovnané.
Díky TCC mám nyní možnost svézt se prakticky v čemkoli...

Poděkování

Závěrem bych chtěl poděkovat své úžasné ženě, že mi povolila koupit si tak zbytečnou a drahou hračku.
Ještě si ale dovolím něco vzkázat:
"Miláčku, ale ani kvůli té 911tce si ty tenisky nekoupím!"

 

Novinky v recenzi

15.9.2010 10:13

Spotřeba IV.

Praha- Brno: 203,8 km, průměrná rychlost 125 km/h, 9,7 l/100 km

7.9.2010 07:58

Spotřeba III.

Mariánské Lázně- Teplice: 145,7 km, průměrná rychlost 75 km/h, 8,5 l/100 km.

30.8.2010 18:26

Spotřeba II.

Mariánské Lázně- Švihov: 99,3 km, průměrná rychlost 90 km/h, 8,8 l/100 km.

30.8.2010 18:25

Spotřeba I.

Praha- Mariánské Lázně: 173,8 km, průměrná rychlost 111 km/h, 9,6 l/100 km.

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Porsche 911 997 Carrera

Další vozy Porsche 911



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

911 má celosvětově hodně dobré jméno.

praktičnost
5

U druhu těchto aut bych tuto kolonku vynechal.

prostornost
10

Musím dát plný počet. Byl jsem překvapen!

jízdní vlastnosti
10

Ty asi nikdy do krajnosti nevyzkouším.

jízdní komfort
5

Auto je na ČR příliš tvrdé.

provozní náklady
10

Pokud to bude jako u PCT jen olej a benzín, pak budu spokojený.

náhradní díly
7

Doufám, že nikdy nebudou potřeba, ale dávám na zkušenosti s PCT.

výkon motoru
10

325 koní na 1395 kg + já perfektní!

spotřeba
10

Dosud nejúspornější osobní auto co jsem kdy měl.

hlučnost motoru
10

Díky laděným výfukům velice příjemný koncert.

kvalita sedadel
10

Jakoby šité na míru.

brzdy
10

Opět vlastnost, díky které je 911tka měřítkem pro jiné vozy.

zavazadlový prostor
10

Toho jsem se bál nejvíce, ale 135 litrů je šikovně rozložených.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…