Recenze

10 Majitel

Renault Trafic 1,9 dCi L1 H2

9,76 Uživatelé

Hodnoceno: 51× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Trafic, foto 1 Renault Trafic, foto 2 Renault Trafic, foto 3 Renault Trafic, foto 4 Renault Trafic, foto 5 Renault Trafic, foto 6 Renault Trafic, foto 10 Renault Trafic, foto 11
Renault Trafic, foto 12 Renault Trafic, foto 13 Renault Trafic, foto 14 Renault Trafic, foto 15 Renault Trafic, foto 16 Renault Trafic, foto 17 Renault Trafic, foto 18 Renault Trafic, foto 19 Renault Trafic, foto 20 Renault Trafic, foto 21 Renault Trafic, foto 22 Renault Trafic, foto 23 Renault Trafic, foto 24 Renault Trafic, foto 25 Renault Trafic, foto 26 Renault Trafic, foto 27 Renault Trafic, foto 28 Renault Trafic, foto 29 Renault Trafic, foto 30 Renault Trafic, foto 31 Renault Trafic, foto 32 Renault Trafic, foto 33 Renault Trafic, foto 34 Renault Trafic, foto 35 Renault Trafic, foto 36 Renault Trafic, foto 37 Renault Trafic, foto 38 Renault Trafic, foto 39 Renault Trafic, foto 40 Renault Trafic, foto 41 Renault Trafic, foto 42 Renault Trafic, foto 43 Renault Trafic, foto 44 Renault Trafic, foto 45 Renault Trafic, foto 46 Renault Trafic, foto 47 Renault Trafic, foto 48 Renault Trafic, foto 49 Renault Trafic, foto 50 Renault Trafic, foto 51 Renault Trafic, foto 52 Renault Trafic, foto 53 Renault Trafic, foto 54 Renault Trafic, foto 55 Renault Trafic, foto 56 Renault Trafic, foto 57 Renault Trafic, foto 58 Renault Trafic, foto 59 Renault Trafic, foto 60 Renault Trafic, foto 99 Renault Trafic, foto 100 Renault Trafic, foto 101 Renault Trafic, foto 102 Renault Trafic, foto 103 Renault Trafic, foto 104 Renault Trafic, foto 105
 

Technické info

Přezdívka auta švihák Rok výroby 2004 Koupeno ojeté najeto [km]:300000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1870 výkon [kW]: 74 kroutící moment [Nm]: 240 zrychlení 0-100 km/h [s]: 16,5 maximální rychlost [km/h]: 180 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 8300 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7,7

Popis vozu

Tuto galerii chci věnovat všem svým bývalým i současným užitkovým vozům.

Minulostí je Hyundai H100 2,5 D, kterou v současné době nikomu nedoporučuji. Byla z roku 1996.

Ze stejného roku je i Škoda Felicia Pick up 1,3.

Renault Master 2,2 dCi z roku 2001 měl v době prodeje najeto přes 200.000 km. Nákladový prostor byl 15 m3.

Po velice dobrých zkušenostech s Traficem L1 H1 (60.000 km), jehož fotky jsou v galerii, jsem opět sáhl po této skvělé dodávce.
Tohle je snad nejluxusnější Renault L1 H2 v ČR, má stříbrnou metalízu, navigační systém, autorádio s CD, klimatizaci, centrální dálkové zamykání, elektricky ovládaná okna i zrcátka, dva airbagy.
Právem se Renault Trafic pyšní titulem "Užitkové auto roku 2002".

Trafica vystřídala v únoru 2013 Dacia Logan Van s motorem 1,5 dCi od Renaultu. Nosnost 800 kg, spotřeba do 5 litrů nafty a povinné ručení 1.905 Kč na rok dělá z Logana dobré auto do zlé doby.

Silné stránky

Renault Trafic je automobil, který má povedený design, výbornou kvalitu použitých materiálů a z hlediska užitkových automobilů velmi dobré jízdní vlastnosti.

Slabé stránky

Slabou stránkou snad všech dodávek jsou naftové motory. Až na Logan se žádné auto neobešlo bez problémů právě kolem nafty

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Kupoval jsem především Renaulty, a zde je potřeba znát spolehlivý a ochotný servis.

Já mám 3 oblíbená zastoupeni Renault:

HB Rent Mariánské Lázně
HS Nebřehovice
DISPO Praha

 

Novinky v recenzi

12.6.2013 21:33

Logan

Dnes jsem Dacii Logan prodal. Najezdil jsem s ní 8.800 kilometrů.

17.1.2013 21:08

Prodáno

Dnes jsem Trafic L1 H2 prodal. Najeto měl 300.000 kilometrů.

17.6.2009 06:57

očista

Včera Trafic prodělal totální očistu, a vypadá jako nový. Pročištěna byla každá skulinka, promazány gumy těsnění.

5.2.2008 00:00

Dnes doplnila "šviháckou flotilu dodávek" Škoda Felicia Pick up 1996, je to nejlevnější volba pro začínajícího kolegu, budu rád, když nějaký ten měsíc auto vydrží...

10.11.2007 00:00

Dnes jsem si přivezl Trafic domů. Oprava byla rozsáhlá. Špatná nafta je doslova jed pro moderní naftové motory. Přidáváním rostliných olejů do nafty motorům škodí. Řidiči to řeší tak, že do nádrže dolévají např. minerální olej. Tím byla snaha ekologů vlastně marná, znečišťuje se vesele dál...

26.10.2007 00:00

Trafic už je v servisu v Nebřehovicích, jako náhradní auto jsem dostal Renault Kangoo 1,5 dCi.

25.10.2007 00:00

Trafic se stal vůbec prvním Renaultem, který mě nechal ve štychu. Rozpadlo se čerpadlo paliva, zaneřádilo nádrž, palivové potrubí a motor. Oprava bude náročná a drahá (asi 100000 Kč). Jestli proběhne oprava na záruku ještě nevím.
Příčina je ve špatné naftě. Snažím se tankovat u "lepších" čerpacích stanic, ale i to je marné. Čerpací stanice by měly podléhat těm nejpřísnějším kontrolám!

17.10.2007 00:00

Nedávno jsem si postěžoval, že mi do Renaultu Master vlezla kuna, a sežrala co se dalo...
To samé, ale ve větší míře postihlo i Trafic! Motor běží, auto jede, ale motorový prostor vypadá strašně!
Musím s tím něco dělat, prý existují odpuzovače na kuny.
Renaulty zkrátka kun(d)ám chutnají...

15.8.2007 00:00

Trafic už je polepený. Chci poděkovat agentuře Tázler v Hradci Králové za rychlost a příkladnou ochotu...


Přidat názorDiskuse: Renault Trafic 1,9 dCi L1 H2

Další vozy značky Renault



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Mám zkušenosti velice dobré.

praktičnost
10

Zvýšená střecha je podstatně praktičtější.

prostornost
8

Co se místa v kabině týče, nejlíp se má řidič.

jízdní vlastnosti
10

Srovnatelné s osobním vozem.

jízdní komfort
8

Cestování zpříjemňuje hlavně klimatizace.

provozní náklady
10

Renault Trafic není náročné auto, náklady jsou nízké.

náhradní díly
5

Renault dodává díly do dvou dnů, avšak v ČR předražené.

výkon motoru
10

1,9 dCi má 100 koní.

spotřeba
10

Velice nízká.

hlučnost motoru
8

Motor je celkem tichý, ozve se jen ve vyšších otáčkách.

kvalita sedadel
9

Cestování pro řidiče je velice příjemné, u spolujezdců už je to malinko horší.

brzdy
8

Na dodávku velice dobré.

zavazadlový prostor
10

L1 H1 má 5 m3, L1 H2 8,3 m3.


Více o modeluRenault Trafic
Renault Mégane Scénic 1,6e - Óda na prostor Renault Mégane Scénic 1,6e - Óda na prostor

Renault Scénic byl představen v říjnu minulého roku a…

Renault Clio II - Povedený nástupce bestseleru Renault Clio II - Povedený nástupce bestseleru

Když se v roce 1990 objevil nástupce mimořádně úspěšné…

 





Blesk.cz

Majitelé žádali pro Lolu smrtící injekci. Zanedbanou fenku zachránila veterinářka

Majitelé žádali pro Lolu smrtící injekci. Zanedbanou…

Ošklivě si osud zahrál s fenkou Lolou, kterou převzal do své péče Psí domov U Lišky ve Střílkách na Kroměřížsku.…

Pořídit auto na jedno kliknutí? Od února žádný problém

Pořídit auto na jedno kliknutí? Od února žádný problém

Unikátní službu v podobě pořízení auta přes internet spouští od února inovační laboratoř AuresLab pro prodejce…

 

iSport.cz

Sáček: Pokřiky fanoušků? Máme pochopení. Dočkala rádi přivítáme

Sáček: Pokřiky fanoušků? Máme pochopení. Dočkala…

Druhá jarní výhra, ale opět bez fanfár. Sparta dokázala na Dukle dvakrát otočit skóre a po výsledku 3:2 sebrala…

Havířov - Kladno 0:2. Jágr se vrátil po roce, vedle Plekance nebodoval

Havířov - Kladno 0:2. Jágr se vrátil po roce, vedle…

Jaromír Jágr je zpátky! Legendární útočník se po roce a jednom dni objevil v zápase, v 57. kole Chance ligy…

 

Reflex.cz

Vladimír Mertlík: Únor bílý – komouš sílí. Někdo by měl KSČM říct, jaký je rok a v jaké zemi žijí

Vladimír Mertlík: Únor bílý – komouš sílí. Někdo by…

Nic na světě se nemění – jen kostýmy a kulisy, tvrdí Zpětné zrcátko při historických ohlédnutích. Věčnou…

Strach z temných sil: Tisíce nápisů zahánějících zlo v anglické jeskyni a posunutá vesnice

Strach z temných sil: Tisíce nápisů zahánějících zlo…

Obyvatelé vesnice Creswell ve střední Anglii museli být před několika staletími přesvědčeni, že brány pekla se…