Recenze

10 Majitel

Land Rover Range Rover 4.4i V8 Vogue Multimedia

9,93 Uživatelé

Hodnoceno: 236× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Land Rover Range Rover, foto 1 Land Rover Range Rover, foto 2 Land Rover Range Rover, foto 3 Land Rover Range Rover, foto 4 Land Rover Range Rover, foto 5 Land Rover Range Rover, foto 6 Land Rover Range Rover, foto 7 Land Rover Range Rover, foto 8
Land Rover Range Rover, foto 9 Land Rover Range Rover, foto 10 Land Rover Range Rover, foto 11 Land Rover Range Rover, foto 12 Land Rover Range Rover, foto 13 Land Rover Range Rover, foto 14 Land Rover Range Rover, foto 15 Land Rover Range Rover, foto 16 Land Rover Range Rover, foto 17 Land Rover Range Rover, foto 18 Land Rover Range Rover, foto 19 Land Rover Range Rover, foto 20 Land Rover Range Rover, foto 21 Land Rover Range Rover, foto 22 Land Rover Range Rover, foto 23 Land Rover Range Rover, foto 24 Land Rover Range Rover, foto 25 Land Rover Range Rover, foto 26 Land Rover Range Rover, foto 30 Land Rover Range Rover, foto 31 Land Rover Range Rover, foto 33 Land Rover Range Rover, foto 34 Land Rover Range Rover, foto 35 Land Rover Range Rover, foto 36 Land Rover Range Rover, foto 37 Land Rover Range Rover, foto 38 Land Rover Range Rover, foto 39 Land Rover Range Rover, foto 40 Land Rover Range Rover, foto 41 Land Rover Range Rover, foto 42 Land Rover Range Rover, foto 43 Land Rover Range Rover, foto 44 Land Rover Range Rover, foto 45 Land Rover Range Rover, foto 46 Land Rover Range Rover, foto 47 Land Rover Range Rover, foto 48 Land Rover Range Rover, foto 49 Land Rover Range Rover, foto 50 Land Rover Range Rover, foto 51 Land Rover Range Rover, foto 52 Land Rover Range Rover, foto 53 Land Rover Range Rover, foto 54 Land Rover Range Rover, foto 61 Land Rover Range Rover, foto 62 Land Rover Range Rover, foto 63 Land Rover Range Rover, foto 64 Land Rover Range Rover, foto 65 Land Rover Range Rover, foto 67 Land Rover Range Rover, foto 68 Land Rover Range Rover, foto 69 Land Rover Range Rover, foto 69 Land Rover Range Rover, foto 70 Land Rover Range Rover, foto 70 Land Rover Range Rover, foto 70 Land Rover Range Rover, foto 71 Land Rover Range Rover, foto 72 Land Rover Range Rover, foto 73 Land Rover Range Rover, foto 77 Land Rover Range Rover, foto 78 Land Rover Range Rover, foto 79 Land Rover Range Rover, foto 80 Land Rover Range Rover, foto 81 Land Rover Range Rover, foto 82 Land Rover Range Rover, foto 83 Land Rover Range Rover, foto 84 Land Rover Range Rover, foto 85 Land Rover Range Rover, foto 86 Land Rover Range Rover, foto 88 Land Rover Range Rover, foto 90 Land Rover Range Rover, foto 91 Land Rover Range Rover, foto 92 Land Rover Range Rover, foto 93
 

Technické info

Přezdívka auta bumeRRang Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:200000 palivo: benzin počet válců: 8 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 4398 výkon [kW]: 210 kroutící moment [Nm]: 440 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9,2 maximální rychlost [km/h]: 220 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 535 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 13,6

Popis vozu

Je několik důvodů, proč jsem se rozhodl pro nejrobustnějšího a nejluxusnějšího zástupce automobilky Land Rover. Především mě zlákal benzínový motor o obsahu 4,4 litru s výkonem 210 kW a maximálním točivým momentem 440 Nm při 3600 otáčkách za minutu.

Realita je opravdu sexy. Dvaapůltunová terénní limuzína poháněná tímto agregátem vám umožní zmizet z křižovatky dřív, než se hoši ve „vytuningovaných“ modelech odlepí od asfaltu. Akceleraci ale poznáte jen díky zrychlení a nápadnému zhoupnutí se hmoty vozu – uvnitř totiž i při rázném provětrání plynu slyšíte jen zvuk z kvalitní reprosoustavy.

Větrný tunel bylo asi to poslední místo, o němž se při vývoji nového Range Roveru mluvilo, a namísto odborníků na aerodynamiku najalo vedení firmy raději dvakrát tolik diktátorů čirého snobismu. Range Rover má totiž i přes monstrózní tělesné proporce na to, aby plnil roli rychlého likvidátora velkých vzdáleností a celkem hbitého auta na okresku. Přesto za volantem sotva poznáte, že řídíte menší činžovní dům. Uvnitř slyšíte všechno ostatní, jen ne aerodynamický hluk. A to ani při rychlosti nad 200 km/h, na niž se dostanete absurdně snadno a rychle.
Totéž platí o jízdě na „zatáčkovité“ silnici. Stačí jenom dodržet rozumnou nájezdovou rychlost a rázem se z vás stane postrach ve zpětných zrcátkách většiny řidičů, aniž byste chtěli. A když při tom potkáte nějaký ten výmol, jenom se ušklíbnete nad lehkostí, s jakou ho Range Rover překonal. Jak by ne, stejná zábava je s ním také ve městě. Tedy pokud máte ve své cílové destinaci jistotu parkovacího místa. Naopak díry, boule, obrubníky, tramvajové pásy a pohledy do očí řidiče tramvaje představují velkou zábavu.

Těžko se vysvětluje, proč si jízdu v Range Roveru tak užíváte. Pokud se vám ve svém okolí podaří najít odpůrce terénních aut a SUV, zkuste ho přinutit k jedné jízdě tímto autem. Třeba vám vysvětlí, proč je to špatně. Jenže spíš si myslím, že nenajde slova. Ano, o jiných velkých autech možná lze diskutovat, ale o Range Roveru nikoli. Každé auto má své teritorium pro přirozený pohyb - pro Range Rover je přirozené teritorium všude. Nabízí pohodlnou a klidnou jízdu po dálnici, na okreskách, ve městě a zároveň se v terénu pohybuje se samozřejmostí aristokrata při lovu tetřívků. A to je kombinace, kterou potkáte ve skutečném světě nabízených off-roadů a SUV výjimečně.

Interiér:
O interiéru se dá bez nadsázky mluvit jako o jednom z nejlepších na světě vůbec. Když pro nic jiného, pro atmosféru z kvalitního zpracování a materiálů a skvělého posazu. Kabina Range Roveru je příkladem, jak modernizovat známou značku, a zároveň dokladem obrovské kreativity. Interiér je možná nejdůležitější součástí zážitku z Range Roveru, protože kouzlo jeho řízení spočívá do značné míry ve vyjímečnosti místa.
Vysoký posaz za volantem, obrovská okna, skvělý výhled a působivý design stačí na to, aby Range Rover zahanbil veškerou konkurenci.

Historie:
Snad ani nelze vysvětlit, proč se z britské variace na Jeep z roku 1963 stalo jedno z nejlepších aut na světě. Kdysi dávno byl Rover soukromou firmou, vedenou skupinkou opravdových gentlemanů. Ti dospěli k závěru, že automobil, schopný nenuceně brázdit rozrůstající se dálniční síť a potom se beze ztráty cti vydat do polí je věc, kterou stojí za to mít. Dnes je tato myšlenka stejně přitažlivá jako kdykoli předtím. Okamžitě po svém představení si nejnovější Range Rover získal skvělou pověst díky moderní technice a aristokratickému postoji. Již v průběhu několika měsíců si získal auru, kterou nemohla přebít ani notoricky nespolehlivá druhá generace P38a.
Třetí generaci v zásadě zkonstruovali lidé od BMW. Rozhodnutí BMW prodat Land Rover, částečně kvůli financování ztrát v Roveru, bylo jedním z nejčernějších dnů v Mnichově. Konstruktéři bavorské automobilky byli totiž na svůj výtvor velmi hrdí. A právem. Jenže technická dokonalost sama o sobě by znamenala jen málo bez perfektního designu, na němž tým z Velké Británie udělal obrovský kus práce.
Pokud se dlouho a usilovně na tohle auto zadíváte, možná odhalíte známky příbuznosti Range Roveru a Rolls-Royce. Vysoké boky, působivě tupá příď a kulaté tvary světlometů. Je to zásluhou Marka Reichmanna, rodáka z Yorkshiru, který je dnes šéfdesignérem u Aston Martinu a měl velký vliv na oba návrhy.

Vnější rozměry:
délka (mm): 4950
šířka (mm): 1956
výška (mm): 1863
rozvor (mm): 2880
rozchod vpředu (mm): 1629
rozchod vzadu (mm): 1626

Vnitřní rozměry:
podélný prostor vpředu min/max (mm): 920 / 1090
podélný prostor vzadu min/max (mm): 850 / 990
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1040
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 1020
šířka vpředu (mm): 1550
šířka vzadu (mm): 1530
délka sedáku vpředu (mm): 560
délka sedáku vzadu (mm): 540
výška opěradla vpředu (mm): 570
výška opěradla vzadu (mm): 580
místo vzadu pod předním sedadlem: ano

Zavazadlový prostor - sedadla/ sklopena (l): 535 / 1756

Pohotovostní hmotnost/ nosnost (kg): 2560 / 590

Spotřeba:
město [l] 21.2
mimo město [l] 11.4
kombinovaná [l] 14.9

Výbava:
verze Multimedia má mimo DVD i 3x LCD monitor, 2x sluchátka,
měnič na 6 CD, autorádio, subwofer, navigace do terénu i na
silnici, GSM telefon+ HF sada, 8 x airbag, deaktivace airbagu
spolujezdce, ABS, regulace výšky podvozku, automatická uzávěrka
diferenciálu, automatické zabrždění v kopci, automaticky
stavitelný volant při nástupu, multifunkční volant, nastavitelný
volant, brzdový asistent, centrál dálkový, čtyřzónová
klimatizace, dělená zadní sedadla, dřevěné obložení, EDS,
elektrická okna, elektricky sklopná zrcátka, elektricky
nastavitelná zrcátka, elektrický šíbr, elektrické víko
zavazadlového prostoru, hliníková kola, přední a zadní indikátor
parkování, senzor stěračů, senzor světel, síťka mezistěny
zavazadlového prostoru, imobilizér, ostřikovače světlometů,
otáčkoměr, palubní počítač, posilovač řízení, potahy kůže,
protiprokluzový systém kol (ASR), kůží potažený volant a řadicí
páka, senzor opotřebení brzdových destiček, tempomat, tónovaná
skla, venkovní teploměr, 4x vyhřívaná sedadla, vyhřívaná
zrcátka, vyhřívané přední sklo, výškově nastavitelné masážní
sedadlo řidiče i spolujezdce (u řidiče s pamětí), zadní stěrač,
ski vak, klimatizovaná přihrádka, metalický lak, plnohodnotné
rezervní kolo, xenonové světlomety, mlhovky, zadní světla LED.

Je to největší porce luxusu od značky Land Rover.

Silné stránky

Bezpečnost, luxus, modrá krev.

Jako nejsilnější stránky bych uvedl podvozek, celkově jízdní vlastnosti, a vzhled vozu.
Tvar karosérie je dnes už spíše klasický, přesto má spousty moderních prvků. Hranatý design má však nespornou výhodu – nestárne, nebo alespoň stárne velmi pomalu.

RR má nádherný smysl pro detail.

Bezpečnost: Range Rover byl v Evropě představen v průběhu února 2002. Range Rover má ohromně pevnou karoserii, která jeho cestujícím zajišťuje bezpečí dobré vyvážené ochrany v těžkých čelních a bočních nárazech. Zato úroveň ochrany pro chodce se bohužel ukázala být zoufalá- horší už je jen nákladní vlak...

Standardní bezpečnostní vybavení zahrnuje dvojici čelních airbagů, boční airbagy, okenní airbagy pro čelní cestující, předpínače a omezovače tlaku u předních bezpečnostních pásů, tříbodový bezpečnostní pás i na prostředním zadním sedadle, připevňovací body ISOFIX na zadních sedadlech a ABS.

Slabé stránky

Poruchovost. Tady nelze napsat nic jiného, než právě něco o spolehlivosti Range Roveru.
Auto bylo doposud servisováno v A.M.T. Praha.
Mezi největší poruchy patří bezesporu 2x rozbitý diferenciál, a zlomený sloupek řízení.

Jakmile jsem přestal servisovat v A.M.T., spolehlivost vozu se výrazně zlepšila!

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

A.M.T. Praha: v březnu 2007 mi odešel diferenciál, oprava stála 44000 Kč. Ten samý diferenciál odešel za pět měsíců po 20000 km znovu! Oprava trvala 1 měsíc a 2 dny, protože nebyl vůz v záruce, neposkytl mi servis náhradní vůz.
Se servisem v A.M.T. nejsem bohužel spokojený, protože si doslova dělají co chtějí.
Když jsem nechával měnit brzdové destičky, bez ptaní vyměnili i všechny 4 brzdové kotouče, tím se vše samozřejmě prodražilo. Přitom výměna kotoučů ještě nebyla nutná.
Mohl bych jmenovat samozřejmě více případů.

V A.M.T. by si měli uvědomit, že tak honosné značky, by si zasloužily kvalitnější servis, a ne jenom předraženou fušeřinu. Jedna hodina práce v A. M. T. stojí 2400 Kč...

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Range Rover jsem koupil od krásné paní, která vlastní dvě velké továrny, jednu v Čechách, druhou v Rakousku.
Auto si objednala v té nejluxusnější výbavě, vyšlo ji na 3.650.000 Kč.

Přestavba na přání uživatelů: hotovo!

Lišty, hagusy, zástěrky a erby byly odstraněny na přání diskutujících. Muselo se kvůli tomu objednat několik dílů, které byly poškozeny montáží, jako oba přední podběhy, obě střešní lišty a boční plasty. Některé díly se musely nalakovat.
Celá úprava byla nákladná, ale výsledek je ohromný.

 

Novinky v recenzi

17.10.2009 18:40

Zkušenosti uživatele Bedobus s RR TDV6

rozmyslam nad kupou noveho auta a tak si pozeram rozne testy. Dostal som sa sem k vam. Kedze som vlastnikom RR tak som sa rozhodol ze pridam aj moju skusenost. Objednal som si ho v r.2003 v Zline. Po 6 mesiacoch cakania som ho dostal. V plnej vybave vouge TD6 + vsetko co sa dalo doobjednat. Chcel som mat long life auto tak som nechcel setrit. Moje skusenosti? Uz pri prvej jazde domov mi prestalo fungovat nastavovanie volantu. V garazi mi z auta vytekal olej ako sa zistilo bolo to z riadenia. Na nahradne diely som cakal 4 mesiace. Vtedy som mal auto vratit, ale hobvoril som si ze to bola nahoda . No a potom to zacalo. Najprv sa zacalo pocas jazdy otvarat prave predne okno. Nedalo sa zavriet. Musel som zastat, vypnut motor, znovu nastartovat a potom to slo. Diferencial mi odisiel celkom 5 x. Vstrekovanie 2x. Bateria ani nepocitam. Auto vybijalo bateriu a vybija dodnes. Nikto nevie preco. Za 3 roky prevadzky bolo auto v servise a mimo prevadzky 22 mesiacov. V servise v Zline sa zo zaciatku aj snazili ale potom to vzdali. Majitel mi nezdvihal telefon. Odkazoval ma na dovozcu. Pre dovozcu som bol iba otravny hmyz. Pisal som aj vyrobcovi, preco maju take dlhe dodacie doby nahradnych dielov. Nic. Ale aby som nehovoril iba o Zline. V Bratislave mi opravovali vstrekovanie. Doba opravy 5 mesiacov. Auto mi vratili spinave, zablatene, asi si urobili s nim ofroad vylet. V motore chybal plastovy kryt. Ale najvacsie prekvapenie bolo ked som isiel natankovat, mi pretekala nadrz, lebo zabudli namontovat nejake tesnenie. Najlepsie skusenosti som mal s odtahovou sluzbou. Tam ma uz poznali po hlase. Celkovo ma odtahovali 7 krat. V land roveri som najviac ocenil priplatkove nezavisle kurenie a televizor ked mi cestou na lyzovacke v Rakusku opat odisiel diferencial. Na korbe odtahovacky sme v teple pozerali televizor a popijali moravske vinko. Auto je dodnes vo firme. Okrem pravidelne sa vybijajucej baterii a dvoch vymen diferencialu viac menej funguje. Aj prave okno sa uz otvara pomenej. Asi nam uz starne. Potom som si kupil landcruisera tiez v plnej vybave ale za polovicnu cenu a musim povedat ze je to dost nudne auto. Ked startujem tak nastartuje, ked otvaram okno tak sa otvori. Servis je o 60%!!!! lacnejsi. Dodacie doby nahradnych dielov neviem, ale ked som kupoval doplnky tak boli na druhy den. Tazne zariadenie je 4x!! lacnejsie ako na landrovera. Slovom je to nuda ani neviem ze ho mam. A to uz ma 120000 km. Teraz sa uvazujem o GL ku. Zevraj sa tiez dost kazi. Aspon bude sranda

11.8.2008 00:00

Je to až k nevíře! V pátek jel nový majitel mého Range Roveru na koncert, když v autě zarachtalo, a zůstalo stát! Diferenciál!
Ano, už třikrát během 2,5 roku odešel ten samý diferenciál! Naštěstí je v záruce, ale i kdyby nebyl- v AMT je připraven nový diferenciál s úpravami, které Land Rover mění v kulanci.
Auto za tak strašně moc peněz s takovou vážnou chorobou. Myslím, pánové, že tím jsem se navždy se značkou Land Rover rozloučil.
Dopoledne se chystám do AMT, aby můj exvůz opravili přednostně, protože si dovedete představit rozčarování nového majitele.

26.7.2008 00:00

Včera jsem Range Rover nechal protiúčtem za Porsche Cayenne Turbo. Byl to symbolický den i týden. Range Rover se po více než roce objevil v TOP 10, poslední den prošel STK, a hlavně mu na tachometru u cíle naskočilo číslo 200.000 km...

10.7.2008 00:00

Dnes mi praskla nádržka na vodu do chladiče. Voda stříká, z pod auta se kouří. To mám za to, jak pořád přemýšlím o autě na parní pohon...
Ale tak mě napadá. Snem každého jsou hodinky s vodotryskem- já mám auto s vodotryskem! Heč!

1.4.2008 00:00

Prasklé čelní sklo- už po třetí!

14.10.2007 00:00

Range Rover je zpět na kolech 19" a už na nich zůstane. Pneu Good Year HP All Weather 255/55 R19...

20.9.2007 00:00

Oprava druhého diferenciálu trvala jeden měsíc a dva dny! Děkuji, AMT, doufám, že jsem u vás byl naposledy...

13.8.2007 00:00

Včera mi podruhé odešel diferenciál, vydržel pouze 5 měsíců, neboli 20000 km. Co na to říct? V A.M.T. jsou profíci!

29.7.2007 00:00

Návrat domů: A.M.T. jsou "machři". Místo dvou předních brzdových destiček mi udělali kompletní brzdy včetně kotoučů na všech kolech! Účet 65000 Kč! Po dvou telefonátech se cena dostala na 55800 Kč, což jsem už akceptoval. Servis by si rozhodně neměl dělat co chce.

10.7.2007 00:00

Zítra letím na sraz rodiny Švihovců do USA, a tak jsem dal RR na 14 dní do A. M. T. aby konečně zmizely stopy po zástěrkách a lištách. Je potřeba kytovat díry v bočních plastech i na zadním nárazníku, a pak je nalakovat. I střešní lišty se budou lakovat. Rovněž se budou měnit 2x brzdové destičky. Překvapila mě předpokládaná cena 50000 Kč... Tak doufám, že se po návratu domů nebudu muset rozčilovat, protože je to nějak moc!

8.6.2007 00:00

Navigace: od jednoho milého kamaráda V. (nemůžu jmenovat) jsem získal mapu ČR 2006. Doposud jsem tam měl zastaralou mapu 2003. Ta nová je skvělá a velice podrobná. Mám z ni velikou radost!

20.5.2007 00:00

Vypadá to, že "sbírám" uživatele MOJE.AUTO.CZ. Po setkání s Lancem, Fabikem a XJ, jsem se na sraze Renault clubu setkal s Marcceem a s Tlangerem. Oba dva renaultisty zdravím! Fotky ze setkání jsou v galerii.

18.5.2007 00:00

Range Rover dostal zpět letní kola Antera Wheels 22 palců. Sáhl jsem po osvědčených pneu Michelin 4x4 Diamaris 285/35/R22. Teď už si mě s žádným jiným Range Roverem nespletete...

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Land Rover Range Rover 4.4i V8 Vogue Multimedia

Další vozy značky Land Rover



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
5

Občas něco zabliká na přístrojovce, ve 130000 km odešel sloupek řízení, ve 140000 km odešel diferenciál, ve 160000 km odešel opět diferenciál. Těsně po 200000 km odešel opět diferenciál.

praktičnost
10

Na dlouhé cesty je to ideální auto, ve městě budí respekt, prostě král silnic.

prostornost
10

Používám ho pro dva lidi, takže prostoru je nadbytek.

jízdní vlastnosti
10

Kvůli jízdním vlastnostem se těžko hledá jeho nástupce.

jízdní komfort
10

Vzduchový podvozek je příjemný, není tak velký rozdíl mezi koly 19" a 22".

provozní náklady
8

Benzín, vysoká pojistka, nic víc. RR nežere olej.

náhradní díly
5

Delší doba dodání, cenově jako Renault nebo Mercedes.

výkon motoru
10

Motor BMW a skoro 300 koní dělá z RR jedno z nejlepších SUV světa.

spotřeba
8

Bodový systém spotřebu snížil, přesto jsem o dva body už přišel.

hlučnost motoru
10

Krásný zvuk osmiválce.

kvalita sedadel
10

5 míst, z toho 4 vyhřívaná, velice pohodlná.

brzdy
10

Na hmotnost auta jsou dostačující.

zavazadlový prostor
10

Velké auto, velký kufr.


Více o modeluLand Rover Range Rover L322 (2002-2012)
Range Rover SDV8 – Zase nejlepší Range Rover SDV8 – Zase nejlepší

Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat,…

Hybridní Range Rovery se objeví ve Frankfurtu Hybridní Range Rovery se objeví ve Frankfurtu

O hybridních Range Roverech se mluví už delší dobu.…

 






Blesk.cz

Odposlechy odhalily Janouškův plán: Jak chtěl ovlivňovat svůj proces?

Odposlechy odhalily Janouškův plán: Jak chtěl…

"Je potřeba nastěhovat to státnímu zástupci, se kterým se dá mluvit," takovou radu zachytily policejní…

Kmotr Novák se všemi zametl a v base vydělával? Na stadionu, kde uklízel, našli počítač

Kmotr Novák se všemi zametl a v base vydělával? Na…

Ještě loni na podzim chodíval, v rámci svého čtyřletého trestu, bývalý vlivný severočeský kmotr Alexandr Novák,…

 

iSport.cz

Platini uklidnil bohaté kluby. Za velké utrácení vyloučení z pohárů nehrozí

Platini uklidnil bohaté kluby. Za velké utrácení…

Prezident UEFA Michel Platini ujistil, že žádné kluby nebudou kvůli porušení takzvané finanční fair play…

Trest pro Veselého? Šéf disciplinárky se chce líbit, tvrdí Vlach

Trest pro Veselého? Šéf disciplinárky se chce líbit,…

Trest pro Ondřeje Veselého berou ve Zlíně jako křivdu. Disciplinární komise před pátým zápasem finálové série s…

 

Reflex.cz

DUŠAN ŠRÁMEK: Nové odposlechy - příprava na další kolo politických procesů

DUŠAN ŠRÁMEK: Nové odposlechy - příprava na další…

Tak tu máme další várku odposlechů. Server lidovky.cz, který se stává jakýmsi neoficiálním zdrojem toho, co…

STEVE FISHER: Česká rapsódie

STEVE FISHER: Česká rapsódie

Je jaro a s ním přichází období svateb. Miluju svatby. Vždycky je příjemné sledovat dva lidi, kteří se milují…