Diskuse

Volvo S80 (2008)

24.9.2011

Dělají to zde jiní udělám to i já - recenze vozu který jsem měl půjčený na 14 dní. Volvo S80 D5 2,4 diesel, automat. Nafta. První co mi blejsklo…

 

Volvo S 80 (Barrichello)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 26.09.11  16:13

    « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    Opravdu objektivní recenze... škoda že nejsi tak objektivní i u svých amerik.
    Mám kamaráda, co je blázen do amerik, tak se s ním nehádám. Ono každý má své a preferuje něco jiného, ale ty jsi ve srovnání s ním opravdový tlučhuba >:D :yes:
    Rád srovnáváš jablka a hrušky a myslíš si, že ti to každý bude žrát??? K tomu Sebringu - měl jsem možnost se svézt s podobným modelem a musím říct, že přes 200k bych mu netypoval ani omylem. Pohodlí ano, komfort ano, ale proboha 200k??? Já vím, že to dost zabíjí automat, který řadí lenivě a sport je pro něj sprosté slovo (dá se pochopit u takového auta), ale i tak. Na dálnici nás vykleplo i 2.0TDI PD v Octávii... ne tak proboha 3l CR od Audi nebo BMW. To je jiná liga, sorry :yes:
    Jinak ale mám ameriky taky svým způsobem rád, hlavně staré Muscle cars, ty auta měly opravdu duši.
    Ahoj :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 26.09.11  10:44

    « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    To je právě ono, doba kdy byly turbodieselové R5 na vrcohlu (ve své době a třídě) a používalo je Audi (od kterého je později bralo i Volvo) je síš pro pamětnílky (3 g. A6 zpět) a je to doba podstatně dávnější, než doba kdy vyrobili tvůj "youngtimer" Sebring... >:-[]
    Že sis vybral zrovna turbodieselové Volvo je tvůj problém a problém toho, že se do něj k neprémiovému příčnému uložení motoru (vzhledem k vyšší střední "skoroprémii") nevejde žádný turbodiesel V6/R6.
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 26.09.11  10:34

    « Re: Re: HEMI vs. turbodiesel

    D5 nebyl první diesel se kterým - případně v kterém jem jel.
    A to sem 4válce taktně vynechal, nebot nebudu srovnávat 4válec a šestiválec, tak hluboko sem neklesl jako místní borci kteří srovnávaj s oblibou amtmosféru a turbo a jmou se tam srovnávat výkon >:D >:D >:D >:D

    Nicméně pokud bych měl udělat krátkou poznámku k R4 nafta, tak tam ani nový motory akutstikou a turbodírou na benzín nemaj.
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 26.09.11  10:27

    « Re: Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    Napiš do Volva že měli dělat šestiválce místo pěti.
    Hlavně že VW ty pětiválce taky dělalo, že - co taková VW Bora? A další.....
    Jakto že slovutný a technologicky vyspělý koncern nepoznal, že pětiválec je špatná cesta?? A navíc ještě slavný prducent tříválců se zvukem vysavače, já si vždycky říkám když to jede okolo jestli sem zapoměl vypnout vysavač, frézku nebo co. A on je to Fabiatik HTP :-) A kdyby aspon VW byl průkopník, ale tkaové Daihatsu mělo tříválec už v době, kdy u VW ještě nezačli ani čmárat výkresy....
    :-)

    Jo jinak děkuju za radu, abys měl radost, tak Jaguar už mam slíbenej k testování, ovšem místo dehtového záraku s V8 kompresor.....
    To bude poněkud lepší zážitek....
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 26.09.11  10:21

    « Re: HEMI vs. turbodiesel

    Projeď si dnešní! prémii s dieselovými V6 a V8, ten motor je uvnitř naopak tišší, než atmosféra V6/V8, zvlášť při dynamičetější jízdě, nebo při vyšších rychlostech na dálnici, tvoje zkušenost s půjčenou D5 je v tomto ohledu naprosto irelevantní... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 26.09.11  10:16

    « Re: To je vtip?

    Nemam problém s kritikou vlastních řad.
    Každý ví že řízení v amerikách je přeposilované. Do města fajn, na okresky horší, neb není zpětná vazba od kol jak by měla být. Na druhou stranu, kdo není závodník,vadit mu to nebude.

    Starý střep - tak pár slov o starém střepu.
    Koupil sem to 5 a 3/4 roku staré, najeto 100 tis, ještě původní gumy, fabrické Michelinky s datem výroby 2000.
    Vnitřek jako nový, auto stálo rok po lesingovce která ho zabavila druhému majiteli za 3 měsíce, předtím to měla jedna madam z moravy. Než bazar přišel na to, že přepálenou cenu musí dát dolů o 60 táců, trochu mu to trvalo, takže to stálo a nejezdilo.
    Bylo navíc prasklý vokno přední, což odradilo potencionální kupce, mě nikoliv neb výměna mě nestála ani kačku.
    Za dobrý money auto který jezdilo POUZE 4 roky a kousek....Se serviskou a komplet historií od Hošek Motor.
    Když sem to prodával za 3 roky, mělo to najeto víc jak to volvo a kvalita sedaček někde jinde, takže povídačky o kůži sou úsměvný.
    Jistě volvo je kára z půjčovny, ale furt na tom ty lidi sedí jen zadkem jako seděli v Sebringu a navíc stál rok na mrazu a sluníčku v bazaru. A kůže jako nová.
    Navíc sem dělal měření a za 3 roky půrm spotřeba 9,1 L na sto. 203 HP a V6.
    A podívej se na litrový výkon - 203 HP z 2,7ky? To nebylo standartem, stačí se podívat na tehdejší japonské 3,0 V6 nebo domácí hvězdu Superb I 2,8 V6 s překopanou letivou vykopávkou VW původem ještě ve VR6. A byly i další.
    Na střep výborné hodnoty že.
    A výbava? ABS, ASR,EBD, 6x bag, manuální klima, víceprvková zadní náprava, tepomat, 16 ALU, mlhovky, ostřikovače světel, kožený sicny vpředu s vyhřejváním, řidičovo el. stavitelný, rádo s RDS, CD + měnič na CD, převodovka s přímým řazením (obdoba tipronicu), palubní PC s digikompasem, el. okna, el. zrcátka s vyhříváním atd.
    Na 2001 slušný.
    Vše fungovalo z el. výbavy a nikde mě to nikdy nenechalo.
    A takový výfuk zadní část, ten byl po 9 letech jako novej, svíčky ještě původní neb se mění ve 160 tis, rozvod řetězem takže rozvody mě nestály 0,- kč. atd.

    Mustang jde s Roccem srovnat vcelku dobře - oboje stojí skoro stejně. Rozdíl je ten, že Mustang má o 2 válce navíc, mnohem větší výkon, nemá poháněnou blbou nápravu, takže si jde s ním opravdu užít zábavu a radost z jízdy.
    Zatímco šidítko je předohrab, takže bez ručky ani rána, sporták s předním náhonem fakt vyluzuje úsměv na tváři, o smykách a driftem můžeš leda snít pod plakátem 911ky, která ti visí na zdi.

    Kvalita kůže je úsměvná. Navíc dneska ameriky používaj i kůži Nappa a další kvalitní materiály, halt doba se mění. Ovšem nesmíš si koupit socka verzi s ještě látkovýma sedačkama pro mexičany a studenty.
    Takže úž nám zbývaj tenký plechy, teda jestli to byly vůbec klasický plechy. Mě takhle jeden borec koukal na 300C a počal se divit že ta kapota nerezne a blatníky sou nějaký divný. Esli vono to není tím, že nejsou z klasickýho plechu :-) Když to bude mít tlustý plech, začneš řvát jak sou ty ameriké sportáky těžké.

    Ted sou zas plechy slabé, pokud toužíš po Plechu jako na tanku Tygr, doporučil bych ti Volhu. Tam si přijdeš na své >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 26.09.11  10:15

    « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    Ono by to hlavně chtělo srovnávat šestiválec se šestiválcem, na ten tvůj Sebring stačí i podstatně starší (než tři roky) šestiválcová prémie, řekněme všechny turbodieselové šestiválcové třílitry s common railem (30/35d, 3.0 TDI, 320/350CDI) a ty už se vyrábějí pěkně dlouhou dobu,
    i taková 10 let stará, zachovalá 530d strčí celkově tvého Sebringa do kapsy s prstem v nose... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 26.09.11  09:19

    « Re: HEMI vs. turbodiesel

    Kdo chce mít opici, musí mít na banány, tak zní stará pravda.
    Když na to nemáš, nekupuj si to (V6 a V8 benzín). Jak prosté.

    Mezi námi ono to zas tak moc nežere a pokud si okreskový střelec co v zatáčce kterou jde stěží bezpečně projet 60kou jedeš 90 a na dálnici 200, tak halt musíš počítat že to baští. On i ten hot hatch nebo taková 3,0 V6 CRD v autě stejné třídy a odpovídající hmotnosti nejezdí při tomhle stylu za 8, ale minimálně za 11-12, za což já jezdím klidně s tím V8 pokud to nehoním jak nadmutou kozu, že.

    Nafta má stále ten problém že je to pořád traktor, a já traktory sice rád, ale to na nich musí být nálepka John Deere.
    Ne mít trakotr v autě střední či vyšší střední s cenovkou blížící se mega. Natož přes mega.
    To je trošku smutný, kvůli pár šušnům obětovat ticho, pohodlí a kultivovanost a vyměnit to za zvuk traktorové dodávky, s turbodírou jak Afrika, dražšími servisními náklady a horší spolehlivostí vůči benzínové atmosféře.
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 26.09.11  09:11

    « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    Hmmm......má to jeden problém - pokus o srovnání 3 roky staré D5 s 10 let starým Chryslerem, resp. pokus o srovnání 3 roky staré nafty v autě vyšší střední proti 10 let starému benzínu střední třídy.

    Výsledek? 10 let starej benzín je pořád lepší než ta 3 roky stará nafta, v tom je to gro, to by myslím pochopilo dítě z 1 třídy.
    Takže to co mi tady někdo loni (2010) tvrdil o tom že nová (na 2 roky starou to neplatí?) nafta (bez rozdílu zančky, nebyla zminovaná žádné prémie) nafta je srovnatelná s benzínem nějak neplatí, ba to dokonce silně pokulhává.
    Tady o kultivovanosti chodu motoru nešlo vůůbec hovořit.
    Sebring šepot květin a tohle Transit.

    Tvoje rady vyzkoušet zánovní (tedy 2011) prémie aby se vyrovnala 10 let starému benzínu, no co ti na to mam říct. To můžeš srovnávat jen ty a další tobě podobní, ještě mi doporuč at to srovnám s 2011 BMW 7 v naftě a já spadnu smíchy pod stůl, protože nejen že 10 let je v automobilové branži taková doba, že vývoj a technologie sou jinde, ale ta tvoje prémie stojí o půlku až jednou tolik víc...
    Než stál tehdá Sebring jako novej...
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 26.09.11  09:04

    « Re: Příště si prosím vyžebrej

    Věci který sou zdarmo se neodmítaj. Mě těch 14 dní krom nafty kterou sem projel stálo přesně 0,- Kč >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 25.09.11  12:06

    « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    Přesně tak, Barík si prostě přede všemi dokázal tu svou "pravdu". Subjektivnost a vypovídací hodnota recenze- bod mrazu. Tohle se ti fakt nepovedlo, Baríku.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 25.09.11  09:12

    « Re: nojo

    Ono to srovnání dieselové S80 s benzínovým Sebringem je vlastně v mnohém podobné, tomu přirovnání (benzínové) Thalie s dieselovou 308ičkou... ;-) >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 25.09.11  07:45

    « Re: nojo

    Jestli má Thalie rozjezdy jako ty češtinu, tak chápu >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 24.09.11  18:25

    « To je vtip?

    Ahoj Rubensi,

    už dlouho váhám, když čtu tvoje příspěvky v diskuzích různě po auto.cz, že na tebe zareaguju. Vždy ale zatím lenost zvítězila nad nutkavou touhou vyblít něco inteligentního... těď už m to však nedalo...

    sám si totiž odporuješ a v této "recenzi" kde na piedestal stavíš starý střep Sebring 2,7V6 - opravdu střep s velkým S, jsi se dopustil ostudné kritiky amerického vozu.
    cituji: "Řízení příjemně překvapilo, není gumové jako u amerik je je velmi dobrá zpětná vazba, auto na silnici sedí i pří ostré jízdě a tak Volvu ještě přidávám."
    tím chceš říci, že Volvo S80 - tedy synonymum pro řidičskou nezáživnost, mrtvé řízení, houpavý podvozek s velmi omezenou schopností přenášet boční přetížení - je lepší než americká auta se kterými máš zkušenost?

    Kamaráde, to nedělej vždyť amerika to je value for money! Víc auta, víc objemu, víc všeho za míň peněz. Minule si někde srovnál myslím Roco a Mustang a podobných kousků od tebe vídávám vícero. Ano, u Ameriky ušetříš. Ale neuvědomuješ si jednu věc. Ten kdo půjde pro Rocco o Mustangu vůbec nebude uvažovat, stejně jako ten kdo chce Mustang neřekne "aaaa, nepůjdu ještě zkusit ten folkswágen?" . Podobně si někde mluvil i o M5, ani nevím s čím si to srovnával. Ale kupec M5, RS6, E63AMG je specifický zákazník a dokonce i jen migrace mezi těmito značkami je mizivá. Ano, ten kdo půjde pro jetou M5 na hranici jeho možnosti možná zauvažuje o americe, ale člověk který to auto většinou kupuje o ničem jiném uvažovat ani nebude. Proč taky, že?

    A jedna perlička na závěr. Nedávno jsem měl na dva dny v ruce nové Camaro, to nejsilnější. Ano, za něco málo přes mega, fér nabídka. Sice bych asi zvolil 370Z za ty peníze, ale s Chevym udělá člověk asi víc parády, imagemaker to je výborný. Jezdí docela pěkně, na můj vkus trošku šlapací, ale já jsem v tomhle magor, takže nehodnotím. Ale kvalita!!!! Kvalita toho auta je vážně otřesná, od měkoučkých a tenkých plechů přes zapáchající a nevábné plasty po opravdu ale opravdu otřesnou asi umělou kůži. Jediné co je úžasné je to, jak to auto je spasované a má minimum spár na karoserii, to se jim povedlo.

    Proč to ale píšu... měl by sis, Rubensi, uvědomit, že obhajuješ neobhajitelné. Je to jako by jsi šel na IT fórum pro uživatele windows obhajovat Linux, ano udělá stejnou službu a navíc je zdarma, ale prostě celkově pro drtivou většinu lidí je Win lepší a drtivá většina ani o jiném systému nebude uvažovat. Chápeš tuhle metaforu?

  • 01 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 24.09.11  14:01

    « HEMI vs. turbodiesel

    Taky mam pocit ze jde bohuzel spis o silne subjektivni recenzi co se snazi dost krecovite tvarit objektivne- a moc ji to nejde. S timhle pristupem by to tak dopadlo i kdybys mel pujceny dobry a kultivovany turbodiesel na rozdil od traktoru.
    Vubec me vzdycky udivuje ta averze vuci dieselum, spis nez nadavat na druh paliva bych vsem doporucil vyber vhodneho auta pro svoje potreby. Sam mam ultravysokootackovy benzinovy hot-hatch a 2,2 l. turbodiesel v kombi stredni tridy a pro kazde auto to povazuju za optimum ;-) Na dalnice musi byt jiste paradni i benzinovy sesti nebo osmivalec, jenom bych ho nemohl zivit- s rychlostmi jakymi jezdim po nemeckych dalnicich a i v normalnim provozu a po meste (tam uz pochopitelne rozumne) by me sezral ;-\ Zivotni standart nasi rodiny za krasny zvuk osmivalce (proti neslysnemu bublani ohrateho 2,2i-CTDi) nevymenim.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 24.09.11  13:33

    « Re: Příště si prosím vyžebrej

    :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 24.09.11  13:33

    « Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    No, jako pokus dokázat si tady, že tvůj stařík Sebring V6 byl lepší než tahle olítaná S80 z půjčovny, navíc s jen s pětiválcem, který je na tuto třídu těžce za zenitem, docela úsměvné... >:-[]
    Pokud chceš opravdu zjistit co dnes umí dieselová šestiválvová! (a skutečná) prémie ve vyšší střední, tak si na vyzkoušení vyber odpovídající model u D3, nebo Jagu, samozřejmě nějaké nové předváděčky a ne 3 roky jeté auto z půjčovny, proboha kolik ti je, amíku... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto mnich

    mnich 24.09.11  10:49

    « super

    supr kára, hlavní plus bezpečí a jedno jestli je to nafta nebo benzín ;-). Až budu mít jednou rodinu, tak půjdu buď do S80 nebo nové S60, ale to ukáže až čas a hlavně naditost peněženky :)).
  • 00 Reagovat !

    foto Mirasr

    Mirasr 24.09.11  08:09

    « nojo

    Nafty jsou divný stroje který se opravdu hodí jen na okresky a dálnice, sám jezdim s pomlouvanou thalií 1,2 55KW, ale když jsem měl půjčenou 308 peugeot diesel 110koní 1.6, po městě je to opravdu utrpení než se dostane do otáček a spotřeba 7 litrů děs. S thálií seuper plynulí rozjezdy, spotřeba nad 7 litrů se v zimě nedostanu. Trasa minulá sobota na autosalon franfurt z plzně a zpět spotřeba 5,75l ale zase s podobnym hlukem jak nafta protože malej benzin když to žene 130 tak už je to dost. Za rok se bude vybírat nové auto, ale nefat to nebude po pár zkušenostech co jsem jezdil novýma autama. Raději TSI nebo zlatý obyč benziny ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 24.09.11  06:37

    « Příště si prosím vyžebrej

    radši naftový šestiválec. ;-) D5 nav´íc 3 roky staré...hmmm, ty jsi ale šakal >:-[] :no: :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…