Diskuse

Volvo S80 (2008)

24.9.2011

Dělají to zde jiní udělám to i já - recenze vozu který jsem měl půjčený na 14 dní. Volvo S80 D5 2,4 diesel, automat. Nafta. První co mi blejsklo…

 

Volvo S 80 (Barrichello)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 27.09.11  17:07

    « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    103kW PD to dělá za cca 9,8s, Sebring za 9 a to je v benzínu a má skoro jednou tolik koní. Aha tak teď už tomu rozumím (to je ta síla americké V6 proti ropáku R4...).
    Navíc ta octávka během toho ještě dvakrát řadí, Sebring jednou.... Jinak jsem psal o dálnici, kde se karta obrací...
    P.S. neboj, vím moc dobře v čem jsem jel, 2.4 to není ani omylem 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 27.09.11  11:37

    « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    I 10 let staré dieselové BMW 530d E39 (193PS ve 4tis. ot./410Nm v 1750 ot., zrychlení s automatem 8.0 s) dá na pr-del tvému stejně starému benzínovému Sebringu V6 a i automat už měl aspoň 5st. (steptronic).
    Tvůj problém je v tom, že už před těmi deseti lety si VW nedovolil dát do střední třídy podobně archaický, pouze 4 st. automat, což také o něčem vypovídá... ;-)

    P.S.
    on: "Na dálnici nás vykleplo i 2.0TDI PD v Octávii... ne tak proboha 3l CR od Audi nebo BMW. To je jiná liga, sorry"
    ty: "Oktávka TDI PD má pokud vím rychlení 12 resp 10 sekund, Sebring to dělá za 9. Takže nevím jak vás mohl ropák vyklepnout..."
    K čemu ti je zrovna na dálnici zrychlení z místa (0-100), navíc rozdíl jedné sekundy, to je argumentace jak noha... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 27.09.11  10:10

    « Re: Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    Oktávka TDI PD má pokud vím rychlení 12 resp 10 sekund.
    Sebring to dělá za 9. Takže nevím jak vás mohl ropák vyklepnout, jestli ste pod kapotou neměli R4 2,4 automat :o)))
    Navíc srovnávat automat s manuálem, pak kdo srovnává hruštičky >:D Srovnej si to s nějakým VW s 4st. Tiptronicem to zrychlení.

    Těch 200 HP tam je, neboj.

    3L CRD od BMW, ano, ale ono jde s jakým rokem porovnáváš :-)
    Samozřejmě 2011 BMW 3,0 nafta dá nap*del kontrukčně 13 let starému benzínovému V6.
    Stejně tak 13 let starý americký benzínový V6 dá nap*del 20 let staré německé naftě.
    Ale takový srovnání tu snad dělat nebudeme, že.
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 27.09.11  10:02

    « Re: Re: Re: Re: HEMI vs. turbodiesel

    Protože Volvo S80 se s V6 naftákem nedělalo, pokud ti to neuniklo...

    Když tu někdo může srovnávat benzíny atmosféru a turbo, co bych nesrovnával pětiválec s V6.
    navíc pokud ti neuniklo je ta 7 LET -SLOVY SEDM LET ROZDÍL - v automobilové branži mega rozdíl.
    A pořád ta nafta na ten benzín neměla, ano měla handicap 1 válce a 0,4 litru menší objem. HMMM.
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 27.09.11  10:00

    « Re: Díky, ale AMERIKU NE !

    To nemá ale nic společnýho s kvalitou auta, ale s demagogií, pověrami, lží a polopravdami které kolem amerik kolují, nezakládají se na pravdě.
    80% lidí co to kritizujou v tom nikdy nejelo.
    nebo jeli v dolítané plečce za 35 kde půlka věcí nefunguje nebo údržbu už neprováděl nikdo pět let, a ten údaj na techu je nutné vynásobit trojkou :o))
  • « 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 27.09.11  07:37

    « Re: Re: Re: HEMI vs. turbodiesel

    Ani jednou se ti nepodařilo odpovědět proč jsi nesrovnal šestiválec se šestiválcem. Takových demagogů tu nejdu za korunu pytel ;-)
    Garantuji ti, že dnešní naftové šestiválce dokonce dokáží vyrábět i libozvučné tóny a komfort jízdy, pakliže se bavíme o dálkovém přesouvadle je díky točivému momentu o tolik nenásilnější než atmosférický benzín, že jsou minimálně z hlediska běžného uživatele minusy smazány. Neberu samozřejmě fandy, kteří si rádi dopřejí ryčný zvuk vytáčeného benzínu.
    U 3,0d 350CDI 3,0TDI nebo jaguářího V6d nikoho špatné překvapení nečeká a běžný spolujezdec si nafty nemá šanci všimnout.
  • « 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 27.09.11  07:27

    « Re: Re: Příště si prosím vyžebrej

    Tak bych vynechal jakékoliv srovnání.
  • 00 Reagovat !

    foto The-Stig-Driver

    The Stig Driver 26.09.11  19:31

    « Díky, ale AMERIKU NE !

    Proč si myslíš, že u nás nejezdí víc Amerik? Ty je tady chválíš, jak kdyby nebyly žádné jiné auta...
    Ameriky jsou proti evropským autům pěkně odfláklé a absolutně jim nestačí. Koupíš si Passata za 200 tis a za dva roky ho prodáš třeba za 170. Koupíš Ameriku, kterou nikdo nechce za 200 a za dva roky ju budeš rok prodávat a budeš rád za 80 tisíc, takže tak.....
  • « 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 26.09.11  16:13

    « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    Opravdu objektivní recenze... škoda že nejsi tak objektivní i u svých amerik.
    Mám kamaráda, co je blázen do amerik, tak se s ním nehádám. Ono každý má své a preferuje něco jiného, ale ty jsi ve srovnání s ním opravdový tlučhuba >:D :yes:
    Rád srovnáváš jablka a hrušky a myslíš si, že ti to každý bude žrát??? K tomu Sebringu - měl jsem možnost se svézt s podobným modelem a musím říct, že přes 200k bych mu netypoval ani omylem. Pohodlí ano, komfort ano, ale proboha 200k??? Já vím, že to dost zabíjí automat, který řadí lenivě a sport je pro něj sprosté slovo (dá se pochopit u takového auta), ale i tak. Na dálnici nás vykleplo i 2.0TDI PD v Octávii... ne tak proboha 3l CR od Audi nebo BMW. To je jiná liga, sorry :yes:
    Jinak ale mám ameriky taky svým způsobem rád, hlavně staré Muscle cars, ty auta měly opravdu duši.
    Ahoj :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 26.09.11  10:44

    « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    To je právě ono, doba kdy byly turbodieselové R5 na vrcohlu (ve své době a třídě) a používalo je Audi (od kterého je později bralo i Volvo) je síš pro pamětnílky (3 g. A6 zpět) a je to doba podstatně dávnější, než doba kdy vyrobili tvůj "youngtimer" Sebring... >:-[]
    Že sis vybral zrovna turbodieselové Volvo je tvůj problém a problém toho, že se do něj k neprémiovému příčnému uložení motoru (vzhledem k vyšší střední "skoroprémii") nevejde žádný turbodiesel V6/R6.
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 26.09.11  10:34

    « Re: Re: HEMI vs. turbodiesel

    D5 nebyl první diesel se kterým - případně v kterém jem jel.
    A to sem 4válce taktně vynechal, nebot nebudu srovnávat 4válec a šestiválec, tak hluboko sem neklesl jako místní borci kteří srovnávaj s oblibou amtmosféru a turbo a jmou se tam srovnávat výkon >:D >:D >:D >:D

    Nicméně pokud bych měl udělat krátkou poznámku k R4 nafta, tak tam ani nový motory akutstikou a turbodírou na benzín nemaj.
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 26.09.11  10:27

    « Re: Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    Napiš do Volva že měli dělat šestiválce místo pěti.
    Hlavně že VW ty pětiválce taky dělalo, že - co taková VW Bora? A další.....
    Jakto že slovutný a technologicky vyspělý koncern nepoznal, že pětiválec je špatná cesta?? A navíc ještě slavný prducent tříválců se zvukem vysavače, já si vždycky říkám když to jede okolo jestli sem zapoměl vypnout vysavač, frézku nebo co. A on je to Fabiatik HTP :-) A kdyby aspon VW byl průkopník, ale tkaové Daihatsu mělo tříválec už v době, kdy u VW ještě nezačli ani čmárat výkresy....
    :-)

    Jo jinak děkuju za radu, abys měl radost, tak Jaguar už mam slíbenej k testování, ovšem místo dehtového záraku s V8 kompresor.....
    To bude poněkud lepší zážitek....
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 26.09.11  10:21

    « Re: HEMI vs. turbodiesel

    Projeď si dnešní! prémii s dieselovými V6 a V8, ten motor je uvnitř naopak tišší, než atmosféra V6/V8, zvlášť při dynamičetější jízdě, nebo při vyšších rychlostech na dálnici, tvoje zkušenost s půjčenou D5 je v tomto ohledu naprosto irelevantní... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 26.09.11  10:16

    « Re: To je vtip?

    Nemam problém s kritikou vlastních řad.
    Každý ví že řízení v amerikách je přeposilované. Do města fajn, na okresky horší, neb není zpětná vazba od kol jak by měla být. Na druhou stranu, kdo není závodník,vadit mu to nebude.

    Starý střep - tak pár slov o starém střepu.
    Koupil sem to 5 a 3/4 roku staré, najeto 100 tis, ještě původní gumy, fabrické Michelinky s datem výroby 2000.
    Vnitřek jako nový, auto stálo rok po lesingovce která ho zabavila druhému majiteli za 3 měsíce, předtím to měla jedna madam z moravy. Než bazar přišel na to, že přepálenou cenu musí dát dolů o 60 táců, trochu mu to trvalo, takže to stálo a nejezdilo.
    Bylo navíc prasklý vokno přední, což odradilo potencionální kupce, mě nikoliv neb výměna mě nestála ani kačku.
    Za dobrý money auto který jezdilo POUZE 4 roky a kousek....Se serviskou a komplet historií od Hošek Motor.
    Když sem to prodával za 3 roky, mělo to najeto víc jak to volvo a kvalita sedaček někde jinde, takže povídačky o kůži sou úsměvný.
    Jistě volvo je kára z půjčovny, ale furt na tom ty lidi sedí jen zadkem jako seděli v Sebringu a navíc stál rok na mrazu a sluníčku v bazaru. A kůže jako nová.
    Navíc sem dělal měření a za 3 roky půrm spotřeba 9,1 L na sto. 203 HP a V6.
    A podívej se na litrový výkon - 203 HP z 2,7ky? To nebylo standartem, stačí se podívat na tehdejší japonské 3,0 V6 nebo domácí hvězdu Superb I 2,8 V6 s překopanou letivou vykopávkou VW původem ještě ve VR6. A byly i další.
    Na střep výborné hodnoty že.
    A výbava? ABS, ASR,EBD, 6x bag, manuální klima, víceprvková zadní náprava, tepomat, 16 ALU, mlhovky, ostřikovače světel, kožený sicny vpředu s vyhřejváním, řidičovo el. stavitelný, rádo s RDS, CD + měnič na CD, převodovka s přímým řazením (obdoba tipronicu), palubní PC s digikompasem, el. okna, el. zrcátka s vyhříváním atd.
    Na 2001 slušný.
    Vše fungovalo z el. výbavy a nikde mě to nikdy nenechalo.
    A takový výfuk zadní část, ten byl po 9 letech jako novej, svíčky ještě původní neb se mění ve 160 tis, rozvod řetězem takže rozvody mě nestály 0,- kč. atd.

    Mustang jde s Roccem srovnat vcelku dobře - oboje stojí skoro stejně. Rozdíl je ten, že Mustang má o 2 válce navíc, mnohem větší výkon, nemá poháněnou blbou nápravu, takže si jde s ním opravdu užít zábavu a radost z jízdy.
    Zatímco šidítko je předohrab, takže bez ručky ani rána, sporták s předním náhonem fakt vyluzuje úsměv na tváři, o smykách a driftem můžeš leda snít pod plakátem 911ky, která ti visí na zdi.

    Kvalita kůže je úsměvná. Navíc dneska ameriky používaj i kůži Nappa a další kvalitní materiály, halt doba se mění. Ovšem nesmíš si koupit socka verzi s ještě látkovýma sedačkama pro mexičany a studenty.
    Takže úž nám zbývaj tenký plechy, teda jestli to byly vůbec klasický plechy. Mě takhle jeden borec koukal na 300C a počal se divit že ta kapota nerezne a blatníky sou nějaký divný. Esli vono to není tím, že nejsou z klasickýho plechu :-) Když to bude mít tlustý plech, začneš řvát jak sou ty ameriké sportáky těžké.

    Ted sou zas plechy slabé, pokud toužíš po Plechu jako na tanku Tygr, doporučil bych ti Volhu. Tam si přijdeš na své >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 26.09.11  10:15

    « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    Ono by to hlavně chtělo srovnávat šestiválec se šestiválcem, na ten tvůj Sebring stačí i podstatně starší (než tři roky) šestiválcová prémie, řekněme všechny turbodieselové šestiválcové třílitry s common railem (30/35d, 3.0 TDI, 320/350CDI) a ty už se vyrábějí pěkně dlouhou dobu,
    i taková 10 let stará, zachovalá 530d strčí celkově tvého Sebringa do kapsy s prstem v nose... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 26.09.11  09:19

    « Re: HEMI vs. turbodiesel

    Kdo chce mít opici, musí mít na banány, tak zní stará pravda.
    Když na to nemáš, nekupuj si to (V6 a V8 benzín). Jak prosté.

    Mezi námi ono to zas tak moc nežere a pokud si okreskový střelec co v zatáčce kterou jde stěží bezpečně projet 60kou jedeš 90 a na dálnici 200, tak halt musíš počítat že to baští. On i ten hot hatch nebo taková 3,0 V6 CRD v autě stejné třídy a odpovídající hmotnosti nejezdí při tomhle stylu za 8, ale minimálně za 11-12, za což já jezdím klidně s tím V8 pokud to nehoním jak nadmutou kozu, že.

    Nafta má stále ten problém že je to pořád traktor, a já traktory sice rád, ale to na nich musí být nálepka John Deere.
    Ne mít trakotr v autě střední či vyšší střední s cenovkou blížící se mega. Natož přes mega.
    To je trošku smutný, kvůli pár šušnům obětovat ticho, pohodlí a kultivovanost a vyměnit to za zvuk traktorové dodávky, s turbodírou jak Afrika, dražšími servisními náklady a horší spolehlivostí vůči benzínové atmosféře.
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 26.09.11  09:11

    « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    Hmmm......má to jeden problém - pokus o srovnání 3 roky staré D5 s 10 let starým Chryslerem, resp. pokus o srovnání 3 roky staré nafty v autě vyšší střední proti 10 let starému benzínu střední třídy.

    Výsledek? 10 let starej benzín je pořád lepší než ta 3 roky stará nafta, v tom je to gro, to by myslím pochopilo dítě z 1 třídy.
    Takže to co mi tady někdo loni (2010) tvrdil o tom že nová (na 2 roky starou to neplatí?) nafta (bez rozdílu zančky, nebyla zminovaná žádné prémie) nafta je srovnatelná s benzínem nějak neplatí, ba to dokonce silně pokulhává.
    Tady o kultivovanosti chodu motoru nešlo vůůbec hovořit.
    Sebring šepot květin a tohle Transit.

    Tvoje rady vyzkoušet zánovní (tedy 2011) prémie aby se vyrovnala 10 let starému benzínu, no co ti na to mam říct. To můžeš srovnávat jen ty a další tobě podobní, ještě mi doporuč at to srovnám s 2011 BMW 7 v naftě a já spadnu smíchy pod stůl, protože nejen že 10 let je v automobilové branži taková doba, že vývoj a technologie sou jinde, ale ta tvoje prémie stojí o půlku až jednou tolik víc...
    Než stál tehdá Sebring jako novej...
  • « 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 26.09.11  09:04

    « Re: Příště si prosím vyžebrej

    Věci který sou zdarmo se neodmítaj. Mě těch 14 dní krom nafty kterou sem projel stálo přesně 0,- Kč >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 25.09.11  12:06

    « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    Přesně tak, Barík si prostě přede všemi dokázal tu svou "pravdu". Subjektivnost a vypovídací hodnota recenze- bod mrazu. Tohle se ti fakt nepovedlo, Baríku.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 25.09.11  09:12

    « Re: nojo

    Ono to srovnání dieselové S80 s benzínovým Sebringem je vlastně v mnohém podobné, tomu přirovnání (benzínové) Thalie s dieselovou 308ičkou... ;-) >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…