Volvo S80 (2008)
24.9.2011Dělají to zde jiní udělám to i já - recenze vozu který jsem měl půjčený na 14 dní. Volvo S80 D5 2,4 diesel, automat. Nafta. První co mi blejsklo…
Volvo S 80 (Barrichello)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Barrichello 29.09.11 09:18
« Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE !
Jo hoši, kdybyste ty recenze někdy opravdu četli, jaksi byste zjistili že toho víc nemam, ten 10ti letej youngtimer jedzí už 1,5 roku někde na ostravsku, takže to musíte jinám.
Ale nezoufejte, v bazaru vás nechaj určitě svýzt [odkaz]
[odkaz]
Jinak jezdil sem s tím samým youngtimerem, ovšem faceliftovanou verzí z roku 2005. Sem měl jednu půjčenou a druhá byla bazarová když sme s kámošem vybírali auto. Protože on chtěl taky Sebring. -
Jetty 27.09.11 17:07
« Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...
103kW PD to dělá za cca 9,8s, Sebring za 9 a to je v benzínu a má skoro jednou tolik koní. Aha tak teď už tomu rozumím (to je ta síla americké V6 proti ropáku R4...).
Navíc ta octávka během toho ještě dvakrát řadí, Sebring jednou.... Jinak jsem psal o dálnici, kde se karta obrací...
P.S. neboj, vím moc dobře v čem jsem jel, 2.4 to není ani omylem 8-s -
white label 27.09.11 11:37
« Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...
I 10 let staré dieselové BMW 530d E39 (193PS ve 4tis. ot./410Nm v 1750 ot., zrychlení s automatem 8.0 s) dá na pr-del tvému stejně starému benzínovému Sebringu V6 a i automat už měl aspoň 5st. (steptronic).
Tvůj problém je v tom, že už před těmi deseti lety si VW nedovolil dát do střední třídy podobně archaický, pouze 4 st. automat, což také o něčem vypovídá... ;-)
P.S.
on: "Na dálnici nás vykleplo i 2.0TDI PD v Octávii... ne tak proboha 3l CR od Audi nebo BMW. To je jiná liga, sorry"
ty: "Oktávka TDI PD má pokud vím rychlení 12 resp 10 sekund, Sebring to dělá za 9. Takže nevím jak vás mohl ropák vyklepnout..."
K čemu ti je zrovna na dálnici zrychlení z místa (0-100), navíc rozdíl jedné sekundy, to je argumentace jak noha... >:-[] -
Barrichello 27.09.11 10:10
« Re: Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...
Oktávka TDI PD má pokud vím rychlení 12 resp 10 sekund.
Sebring to dělá za 9. Takže nevím jak vás mohl ropák vyklepnout, jestli ste pod kapotou neměli R4 2,4 automat :o)))
Navíc srovnávat automat s manuálem, pak kdo srovnává hruštičky >:D Srovnej si to s nějakým VW s 4st. Tiptronicem to zrychlení.
Těch 200 HP tam je, neboj.
3L CRD od BMW, ano, ale ono jde s jakým rokem porovnáváš :-)
Samozřejmě 2011 BMW 3,0 nafta dá nap*del kontrukčně 13 let starému benzínovému V6.
Stejně tak 13 let starý americký benzínový V6 dá nap*del 20 let staré německé naftě.
Ale takový srovnání tu snad dělat nebudeme, že. -
Barrichello 27.09.11 10:02
« Re: Re: Re: Re: HEMI vs. turbodiesel
Protože Volvo S80 se s V6 naftákem nedělalo, pokud ti to neuniklo...
Když tu někdo může srovnávat benzíny atmosféru a turbo, co bych nesrovnával pětiválec s V6.
navíc pokud ti neuniklo je ta 7 LET -SLOVY SEDM LET ROZDÍL - v automobilové branži mega rozdíl.
A pořád ta nafta na ten benzín neměla, ano měla handicap 1 válce a 0,4 litru menší objem. HMMM. -
Barrichello 27.09.11 10:00
« Re: Díky, ale AMERIKU NE !
To nemá ale nic společnýho s kvalitou auta, ale s demagogií, pověrami, lží a polopravdami které kolem amerik kolují, nezakládají se na pravdě.
80% lidí co to kritizujou v tom nikdy nejelo.
nebo jeli v dolítané plečce za 35 kde půlka věcí nefunguje nebo údržbu už neprováděl nikdo pět let, a ten údaj na techu je nutné vynásobit trojkou :o)) -
webpaja 27.09.11 07:37
« Re: Re: Re: HEMI vs. turbodiesel
Ani jednou se ti nepodařilo odpovědět proč jsi nesrovnal šestiválec se šestiválcem. Takových demagogů tu nejdu za korunu pytel ;-)
Garantuji ti, že dnešní naftové šestiválce dokonce dokáží vyrábět i libozvučné tóny a komfort jízdy, pakliže se bavíme o dálkovém přesouvadle je díky točivému momentu o tolik nenásilnější než atmosférický benzín, že jsou minimálně z hlediska běžného uživatele minusy smazány. Neberu samozřejmě fandy, kteří si rádi dopřejí ryčný zvuk vytáčeného benzínu.
U 3,0d 350CDI 3,0TDI nebo jaguářího V6d nikoho špatné překvapení nečeká a běžný spolujezdec si nafty nemá šanci všimnout. -
The Stig Driver 26.09.11 19:31
« Díky, ale AMERIKU NE !
Proč si myslíš, že u nás nejezdí víc Amerik? Ty je tady chválíš, jak kdyby nebyly žádné jiné auta...
Ameriky jsou proti evropským autům pěkně odfláklé a absolutně jim nestačí. Koupíš si Passata za 200 tis a za dva roky ho prodáš třeba za 170. Koupíš Ameriku, kterou nikdo nechce za 200 a za dva roky ju budeš rok prodávat a budeš rád za 80 tisíc, takže tak..... -
Jetty 26.09.11 16:13
« Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...
Opravdu objektivní recenze... škoda že nejsi tak objektivní i u svých amerik.
Mám kamaráda, co je blázen do amerik, tak se s ním nehádám. Ono každý má své a preferuje něco jiného, ale ty jsi ve srovnání s ním opravdový tlučhuba >:D :yes:
Rád srovnáváš jablka a hrušky a myslíš si, že ti to každý bude žrát??? K tomu Sebringu - měl jsem možnost se svézt s podobným modelem a musím říct, že přes 200k bych mu netypoval ani omylem. Pohodlí ano, komfort ano, ale proboha 200k??? Já vím, že to dost zabíjí automat, který řadí lenivě a sport je pro něj sprosté slovo (dá se pochopit u takového auta), ale i tak. Na dálnici nás vykleplo i 2.0TDI PD v Octávii... ne tak proboha 3l CR od Audi nebo BMW. To je jiná liga, sorry :yes:
Jinak ale mám ameriky taky svým způsobem rád, hlavně staré Muscle cars, ty auta měly opravdu duši.
Ahoj :yes: