Diskuse

Jaguar XJ (2005)

30.7.2012

Po osmi letech strávených za volanty tří amerických vozů sem se rozhodl pro změnu. Ta přišla díky výhodné možnosti prodat předchozí 300C do rukou…

 

Jaguar XJ (Barrichello)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto RS

    RS 30.07.2012  10:03

    Jag

    Konečně nějaký slušný auto ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 30.07.2012  10:07

      « Re: Jag

      No pár jagů tu na garáži je, ale většinou starší kousky. Ono i na silnicích člověk Jaga moc nepotká :-(
  • 00 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 30.07.2012  10:09

    Mohl bys prosímtě

    trochu učesat layout té recenze? Jak jsi to kopíroval z nějakého předpřipraveného textu, tak jsou tam Entery uprostřed řádků a špatně se to čte.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 30.07.2012  10:11

      « Re: Mohl bys prosímtě

      Upravím :yes:
      Hotovo, opraveny i nějaké překlepy.
      • 00 Reagovat !

        foto Stejsn

        Stejsn 30.07.2012  10:36

        « Re: Re: Mohl bys prosímtě

        Jo, teď už je to OK. Pěkné auto a dobře napsaná recenze, člověk se z toho dozví dostatek informací. 400 koní jsem nedávno řídil, ale byla to dvanáctiválcová žehlička, což je poloviční autíčko. Bylo to neuvěřitelský :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 30.07.2012  10:59

          « Re: Re: Re: Mohl bys prosímtě

          No němci právě většinou dělali V10 a V12 s tímhle výkonem (nebo vyšším). No žehlička má taky něco do sebe ale mě se víc líbí tohle no.
  • 00 Reagovat !

    foto Mireon

    Mireon 30.07.2012  10:42

    Fotky

    Můžu poprosit fotky zadních sedaček? Děkuji moc. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 30.07.2012  11:00

      « Re: Fotky

      Zadní sedaček nebo předních sedaček zezadu? Na zadních sedačkách toho moc zajímavýho není, krom těch verzí kde jsou el. seřiditelný, což já nemam.
      • 00 Reagovat !

        foto Mireon

        Mireon 30.07.2012  12:12

        « Re: Re: Fotky

        Prostě prostor na zadních sedačkách a ty displeje na předních sedadlech :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 30.07.2012  12:24

          « Re: Re: Re: Fotky

          Ok, akorát že displej je tem mmt jen jeden, druhý je vymontován, neb jaksi nefunguje a zkoumá se proč.
          • 00 Reagovat !

            foto Mireon

            Mireon 30.07.2012  13:04

            « Re: Re: Re: Re: Fotky

            V pohodě.
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 08.01.2013  21:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

              Tak displeje už fungují oba, takže to hraje jak DVD tak i televizi.
              Takže někdy vyoftím celý.
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 30.07.2012  11:15

    Střibrokůń

    Pěkný kus hliníku. :-) Ta stříbrná mi nic moc neříká a kola by se hodila jiná, tyhle se mi líbí, ale ne ke stříbrné, spíš k vínové. Myslel jsem, že máš ty pětipaprsky, jak jsme se tehdy v nějaké diskuzi bavili... Ale i tak, je to Jag. :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 30.07.2012  11:24

      « Re: Střibrokůń

      No jo, já stříbrnou taky nemusím, ale jaksi jiná barva zas jako tradičně nebyla k mání ani v Německu, ani tady.
      A když byla tak za totální nesmysl cenu.

      Ty kola sou vlastně kola z verze Daimler. Maj středový pokličky kde je vyražený part number Daimleru.
  • 00 Reagovat !

    foto r2d2

    r2d2 30.07.2012  13:33

    tyjo

    nikdy bych do toho auta neřek že má 400hp, s tím se musí krásně prohánět nové bavoráky a audiny super :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 30.07.2012  13:41

      « Re: tyjo

      Jo kompresor je věc, 4,2 atmosféra má "jen" 300 HP. Kompresor přidá 100 Hp.

      Ale hlavně - to auto je lehký. Má jen přes 1600 Kg, schválně se podívej kolik mají osmiválcové, 10ti a 12ti válcové Audiny, MB a BMW.

      Budeš zírat >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Paulie001

        Paulie001 30.07.2012  13:53

        « Re: Re: tyjo

        Super auto, gratulace. Ten výkon s tím musí pěkně cvičit, já na jaře koupil BMW e38, ale pouze 220koní a na ty téměř 2tuny je to málo (sice to není úplně mrtvé, ale ...)
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 30.07.2012  13:57

          « Re: Re: Re: tyjo

          No pokud to má "skoro" 2 tuny tak je to málo no, předchozí 300C mělo 1,9 tuny, ale aspon 350 HP.

          Ale pokud někdo preferuje spíš pohodlí a normální jízdu, tak to může taky stačit.
          • 00 Reagovat !

            foto Paulie001

            Paulie001 30.07.2012  14:19

            « Re: Re: Re: Re: tyjo

            V porovnání s normálními auty na cestě to uhání slušně, udržovat stálé tempo kolem 200 není problém, ale prostě chybí tomu taková ta jiskra v nižších otáčkách, holt atmosféra V8, co tahá krásně ve vyšších otáčkách, ale dole toho až tak moc nepředvede ...

            Každopádně cestovní komfort těchto aut z luxusní třídy je neskutečný, kdy člověk jede rychlostmi zakázanými na dálnici a má pocit, že jede ještě pod povoleným limitem a se spolujezdcem se baví bez zvyšování hlasu. Bohužel kultura za volantem u některých řidičů je na nízké úrovni. Nyní o víkendu jsem cestou na Ostravu od Lipníku na 3 proudu potkal většinu aut jedoucích v prostředním pruhu, kdy pravý byl volný (uprostřed rychlost 130, v levém 135 ...). Neříkám, že jsem nějaký pirát silnic, ale na to, že byl minimální provoz, tak tímto způsobem tito řidiči dokáží udělat pořádný špunt ... hlavně překvapivě tento styl jízdy aplikovali i hojně řidiči z D, u kterých by člověk předpokládal trochu té kultury na cestě, když jsou pověstní svými Autobahny
          • 00 Reagovat !

            foto RADEK1

            RADEK1 30.07.2012  14:24

            « Re: Re: Re: Re: tyjo

            Take gratuluji ke koupi kocoura. Vytam te do klubu... :-) A preji jen skvele ridicske zazitky . :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto FINLAND

            FINLAND 30.07.2012  14:29

            « Re: Re: Re: Re: tyjo

            Gratuluju, krásné auto. Jediné čeho bych se bál, je ten vzduchový podvozek, ale jinak to bude pila. Já bych asi bral německou konkurenci, ale zcela chápu proč jsi do tohoto auta šel, elegancí se mu skutečně nic nevyrovná. Mnoho šťastných km
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 30.07.2012  14:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: tyjo

              No jo no, podvozek resp. tlumiče snad vydrží.

              Jinak díky hoši :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto mario79sk

    mario79sk 30.07.2012  14:17

    Gratulujem

    Musi byt paradne zvezenie, a hlavne zvuk motora musi stat za to.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 30.07.2012  14:37

      « Re: Gratulujem

      Díky :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto mario79sk

        mario79sk 30.07.2012  20:42

        « Re: Re: Gratulujem

        Mal som tiez V8 od mercedesu, 5-liter, cistu atmosferu a najviac sa mi pacil taky majestatny zvuk motora.
  • 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 30.07.2012  16:16

    Jako nový!!!

    Bariku...nádhera! Překrásný a jsem rád, že tě jůes kárs naučili, že to nej v Evropě se skrývá!

    Překvapuje mě, v jaký kondici to auto dle fotografií je! Jako nový :yes: ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 30.07.2012  16:21

      « Re: Jako nový!!!

      Vono poslední rok skoro nejezdilo >:D
      Dyt to vlastnil Ford, to je taky jůůůes značka >:D
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 30.07.2012  16:52

        « Re: Re: Jako nový!!!

        Ford umí jediný...ze strátových značek udělat ziskový a pak je se ztrátou prodat :-)

        Je opravdu nádhernej!
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 30.07.2012  20:06

          « Re: Re: Re: Jako nový!!!

          Ale musíme si přiznat že za Forda šla kvalita nahoru. Nejhorší Jaguary sou ty z konce 80. let , pro neznalé poznávací zmanení hrantá přední světla....

          Indové to pak už je dotáhli dál, ale hlavní práci udělal Ford
  • 00 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 30.07.2012  17:21

    To je změna

    Baríku, já ti tleskám! Za tohle auto máš můj respekt, fakt nádhera. Krásné kola, zatím jsem se nikde neviděl až tady. No a motor, u tebe asi nikdo nečekal V6 naftu z pežota, takže taky velké plus.
    Ohromný skok z 300C >:D
    Ať slouží a dělá radost ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 30.07.2012  20:11

      « Re: To je změna

      Díky.

      No o 2,7 biturbo sem opravdu nepřemýšlel ani vteřinu >:D Jsem jeden z těch co když vidí naftový Jaguar skřípou zubama >:D

      No skok. Až bude nálada rozepíše se o plusech a mínusech ve srovnání s 300C. Plusů bude samo víc, ale mínusů taky pár je.

      Abych napsal pravdu, ted ale budu v očích jaguaristů za barbara - tak ideální by bylo 300C s hliínkovou kastlí, motrem z Jagu, převodvkou interiérem a podvozkem.
      Hlavně to řízení je trošku někde jinde, to si nebudem lhát. Tohle projíždí ty zatáčky s takovou noblesou no
      • 00 Reagovat !

        foto Parda71-BMWfans-

        Parda71 (BMWfans) 31.07.2012  14:03

        « Re: Re: To je změna

        Menší Jagy proč ne, ale do XJ jedině benzín, nejlépe Supercharged jako máš ty :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto HitmanPB

    HitmanPB 31.07.2012  12:10

    XJ old vs XJ new

    Nemôžem si pomôcť (pritom nie som žiadna konzerva), ale tento model je podľa mňa podstatne charizmatickejší ako nový XJ.
    Škoda, že sa Jaguar pri novom modeli trochu viac neposnažil naviazať na to krásne, čo v minulosti vytvoril.
    Toto auto už z diaľky upozorňuje - pozor, som JAG !!! Super :yes:

    Prajem Ti veľa pekných zážitkov a hlavne veľa šťastných kilometrov bez nehody :-)

    P.S. Doplň ešte nejaké fotky z interiéru.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 31.07.2012  13:55

      « Re: XJ old vs XJ new

      Jo taky si myslím že s tímhle tvarem šlo pracovat, mohl se odlehčit pro ty co ho měli za příliš konzervativní ale mohlo se z něj vycházet. Nu což, Jaguar se vydal jinou cestou, mě se u nového XJ nelíbí zadek, hezčí je menší XF.

      Jinak díky moc :yes:

      fotky ještě budou
      • 00 Reagovat !

        foto HitmanPB

        HitmanPB 02.08.2012  00:11

        « Re: Re: XJ old vs XJ new

        Samozrejme, zadok XF a XJ - to je nebe a dudy.
        Staré XJ je veľká výzva - v tom sa zhodneme - myslím, že sa na týchto tvaroch dalo postaviť famózne auto - kultové auto. Mimochodom BMW to s RR dokázalo aspoň v tom smere, že aj keď to nie je absolútna bomba, stále to má decentnú pompéznosť hodnú značky RR...
        Celkovo sa mi zdá, že anglické automobilky tak trochu vyhoreli pri designových nápadoch - a to je veľká škoda...
      • 00 Reagovat !

        foto Pekelna-Micinka

        Pekelná Micinka 02.08.2012  01:32

        « Re: Re: XJ old vs XJ new

        Tak mě se paradoxně nelbí předek, ale spíš mám velký problém s jedním detailem, než že by se mi nelíbila koncepce.
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 02.08.2012  08:38

          « Re: Re: Re: XJ old vs XJ new

          Mě se předek celkem líbí....
          • 00 Reagovat !

            foto HitmanPB

            HitmanPB 02.08.2012  23:11

            « Re: Re: Re: Re: XJ old vs XJ new

            Predok nie je oslňujúci, ale určite lepší, ako na nových Lexusoch...

            Ale práve nové masky sú tak trochu zmätočné - XK má dá sa povedať štandartnú masku, XJ a XF má odlišnú masku a som z nej skutočne zmätený. Stalo sa mi, že vedľa mňa zaparkoval JAG XF a z diaľky som podľa novej masky hádal, či je to JAG alebo Volvo - iba podľa rozmerov som usúdil, že to bude JAG - a to je tak trochu smutné. Podľa mňa mali skôr stavať na maske XK.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 01.08.2012  19:38

      « Re: XJ old vs XJ new

      Tak fotky sou tam
      • 00 Reagovat !

        foto HitmanPB

        HitmanPB 02.08.2012  00:12

        « Re: Re: XJ old vs XJ new

        Nooo moc Si sa nenamakal, ale snaha sa cení >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 02.08.2012  08:36

          « Re: Re: Re: XJ old vs XJ new

          Fotky budou časem přibývat stejně jako doplnění recenze.

          Stejně jako tomu bylo u 300C.
  • 00 Reagovat !

    foto 4bytelnykola

    4bytelnýkola 31.07.2012  13:22

    výstavní kousek

    Opravdu jak z nějaké sešlosti britských aristokratů, právě, že ta barva je na něm dokonalá, decentně vypadající kola dají šmrnc, tudle tu někdo psal, že v takovém autě je největší radost jet tak kolem 30 - 40 km/hod a kochat se, jen dodám, že souhlasím a přidávám rychlost cca 220, musí být radost v tom svištět, já mám pro auta, která nejsou na každém rohu slabost, ikdyž i D3 se mi líbí, tak hodně zdaru:)
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 31.07.2012  13:57

      « Re: výstavní kousek

      30-40 je toršku málo, ale stačí je těch 70-100 a to se dá kochat nádherně....

      Svištět se v tom dá samozřejmě taky, zálaží na náladě, podmínkách provozu a počasí...
  • 00 Reagovat !

    foto samael

    samael 31.07.2012  14:05

    Pěkný,zvenku

    i zevnitř,jen ta přezdívka mu podle mě nesedí,není to přece žádný vypelichaný kocour,ale ušlechtilá šelma. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 31.07.2012  14:08

      « Re: Pěkný,zvenku

      Kočka jako kočka ne. A kočičák nemusí být přeci vypelichaný, může to být třeba urozený chov, co takový britský modrý kocour >:-[] >:-[] [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto samael

        samael 31.07.2012  14:31

        « Re: Re: Pěkný,zvenku

        Mám raději jiné britské šelmy [odkaz] >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 31.07.2012  14:36

          « Re: Re: Re: Pěkný,zvenku

          Taky modrá kočka >:D Jen má poněkud rychlejší odpich >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Stejsn

        Stejsn 31.07.2012  15:11

        « Re: Re: Pěkný,zvenku

        No hochu, kočka jako kočka právě že ne. Slyšel jsi někdy o české automobilce Ocelot? ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 31.07.2012  16:14

          « Re: Re: Re: Pěkný,zvenku

          To sem neslyšel >:D Navíc ocelot je taková hoodně ošklivá kočka i jako zvíře >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Stejsn

            Stejsn 03.08.2012  13:32

            « Re: Re: Re: Re: Pěkný,zvenku

            Stránky automobilky Ocelot v Žacléři: [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 03.08.2012  14:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný,zvenku

              Jo už vím, to jsou ty co dělaj "nový" 1203ky >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Stejsn

                Stejsn 03.08.2012  14:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný,zvenku

                JJ, továrník je náš kámoš :-)
  • 00 Reagovat !

    foto 4bytelnykola

    4bytelnýkola 01.08.2012  19:00

    ještě

    jsem se chtěl zeptat, jestli jsi to kupoval v Čr nebo zahraničí, díky
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 01.08.2012  19:38

      « Re: ještě

      Auto je koupený jako nový v Nemecku, měl to jeden majitel který si tím ale občas jezdil do čr.
  • 00 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 02.08.2012  22:12

    Koberečky

    Co to má být? >:D Tomu plastovému stříbrnému, jestli se tomu dá říkat koberečky?! 8-s To bych čekal ve fáčku a ne v luxusním Jagu. Nebo už jsou v popelnici a nestihly se vyhodit před focením?
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 02.08.2012  22:52

      « Re: Koberečky

      Sem čekal kdo s tím přijde. Že je to kýč, že se to tam nehodí atd.
      Nehodí. Já to vím. Ale až mi seženete originál koberečky s logem Jaguaru, milerád je vyhodím. Tohle sou ještě ze Sebringa :o))

      Leč nejsou nikde k mání.

      Lepší kýč než žádný koberečky, že. Nebo hnusný gumový "vany".
      • 00 Reagovat !

        foto Parda71-BMWfans-

        Parda71 (BMWfans) 04.08.2012  20:38

        « Re: Re: Koberečky

        Tak to já bych raději gumové, ale hlavně černé! Tohle je jako pěst na oko. Ale tvůj boj :-!
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 23.08.2012  21:11

        « Re: Koberečky

        Proč by koberečky pod nohama (zvlášť vzadu) musely mít logo automobilky, doma taky nemusíš mít na rohožce nutně napsané svoje jméno. Koberečky (látkové) by měly být co nejméně nápadné a neupozorňovat zbytečně na sebe. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 24.08.2012  14:58

          « Re: Re: Koberečky

          Protože takový by tam měly být z fabriky, leč je někdo někde potratil či co.
          Nebo se spíš někomu líbily tak si je nechal.

          Ono XJ je vůbec takový nenápadný auto, to je fakt, tam je vyloženě potřeba mít nenápadný koberečky, nebot ty to zachrání.

          A vono stačí zajet do první vesnice 40 km na prahu a lidi koukaj s vyvalenejma očima, proti tomu bylo 300C masovka to viděli aspon občas, tohle někteří neviděli ještě vůbec za svůj život >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Bully-

        Bully_ 23.08.2012  22:16

        « Re: Re: Koberečky

        Za par stovek Kc nebo kolik si prece muzes nechat usit koberecky na miru v jakekoli barevne kombinaci.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 02.10.2012  21:27

          « Re: Re: Re: Koberečky

          Ano, 900 Kč v kvalitním materiálu, klidně dám odkaz... na míru ušijí i po internetu.
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 03.10.2012  09:29

            « Re: Re: Re: Re: Koberečky

            Nepotřebuju, už je mam doma >:D

            foto přidáno >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 19.09.2012  09:38

      « Re: Koberečky

      Koberečky s logem objeveny, sice neoriginál, ale poměrně zdařilé a kvlaitní kopie.
      Takže až dorazí vyměním.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 01.10.2012  17:26

        « Re: Koberečky

        Jestli jsou origo apod. je přece jedno, hlavně, že budou mít to logo, bez něj by to bylo hotové společnské fópá... >:D
        Vše co máš v autě by mělo mít viditelné logo Jagu, od kapesníku až po škrabku na sníh. >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 01.10.2012  21:08

          « Re: Re: Koberečky

          Vono taky má, na každým dílu je logo Jaguar prakticky >:D
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 01.10.2012  22:29

            « Re: Koberečky

            Hlavně doufám, že je všude dostatečně viditelné, jinak to prakticky ztrácí svůj primární význam. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 02.10.2012  09:44

              « Re: Re: Koberečky

              Viditelné to být nemusí a ani vždycky není, ale děláš jako by to jiní měli jinak. Němeci maj taky na všem svá loga a na každý škatulce hologramy a napásy Mercedes Benz original teile atd....

              U chrysleru bylo taky na všem logo Mopar
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 02.10.2012  20:51

                « Re: Koberečky

                V BMW, Audi ani ve VW žádná viditelné loga (shora) na koberecích nemám, a to jsou všechny origo...
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 03.10.2012  09:28

                  « Re: Re: Koberečky

                  Tak na koberních možná ne, ale rozmontuj si pár dílů a ty loga hendka uvidíš, zespodu >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 02.10.2012  20:32

      « Re: Koberečky

      Koberečky sou doma, takže až bude čas nafotím.
  • 00 Reagovat !

    foto ZPablo

    ZPablo 23.08.2012  20:41

    Prostě nádherná klasika

    Ahoj, krásné auto, až budu starší a nebudu už primárně živit rodinku, udělám si radost a těším se, až si pořídím taky Jaga, bude sice určitě ojetinou, ale klasa V8 :-) Prostě tohle je auto pro petrolheady a aristokraty :-))) Moc pěkné auto a přeju s ním spoustu pohody a zážitků!
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 24.08.2012  15:02

      « Re: Prostě nádherná klasika

      Díky moc.

      Jo tohle je klasika pro milovníky vůně benzínu. Umí to vystřelit jako šíp a přitom to jezdí za málo, jeden z nejúspornějších V8 své doby.

      Tedka sem ujel 330 km za 10,8 a předtím 100 km za 9,9 >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Renglon

    Renglon 01.10.2012  17:19

    Náklady servisu

    Dobrý den, zajímalo by mě náklady servisu. Například kolik stála práce kolem převodovky atd. Zajimají mě náklady. Děkuju
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 01.10.2012  21:12

      « Re: Náklady servisu

      Nooo nevím jestli odpovím uspokojivě, ale já do ofiko servisů nejezdím.

      Výměna ATF+filtru za 1400,- Kč práce, 1 litr ZF Lifeguard6 za 330 Kč, vana za 2400 vč. těsnění. Vše originál ZF.
      Dělal se ještě palivový filtr, práce 500 Kč filtr 450 Kč.

      Díly kupuju převážně z anglie, teda mimo tý vany a oleje. To sem kupoval tady v čr. stejnou převodovku maj totiž audiny, bmw, land rovery, maserati atd.
      • 00 Reagovat !

        foto Renglon

        Renglon 01.10.2012  21:37

        « Re: Re: Náklady servisu

        Ano to stačí, děkuju.
      • 00 Reagovat !

        foto 4bytelnykola

        4bytelnýkola 25.10.2012  14:37

        « Re: Re: Náklady servisu

        zdravím, koberečky jsou fain, po mě chtěly za 4 do focuse něco přes 100 eur :-)
        chtěl jsem se zeptat za jaký peníze se dá sehnat ta převodovka, tatík měnil na touareg za 60tis, což mě přišlo teda dost, díky
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 26.10.2012  10:00

          « Re: Re: Re: Náklady servisu

          Myslíš celá převodovka? Použitá?

          No to záleží odkud, ale ZF 6HP26 se dával do víc aut, takže sehnat jí by neměl být tkaový problémy, ceny nelze paušolizovat , záleží odkud bude kupovat, doprava a stav převodovky.

          Otázka je zda není lepší repasovat tu původní, pokud to jde. Přeci jen máš jistotu , ta jiná, použitá se může zakrátko taky rozbít.
          • 00 Reagovat !

            foto 4bytelnykola

            4bytelnýkola 26.10.2012  11:19

            « Re: Re: Re: Re: Náklady servisu

            ta repase dá převodovku do stavu jako by byla nová? pokud ano, jaké jsou cca náklady + na kolik by asi vyšla fungl nová
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 26.10.2012  14:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Náklady servisu

              Repase jí dá do stavu 100% funkčního, pokud je rapase ještě proveditelná.
              Ceny se pohybují tak kolem 25-35 tis, záleží kdo to bude dělat a co vše tam bude špatně. Od stolu nejde říct.

              Fungl nová?
              Tak to fakt netuším, hlavně netuším kdo ti jí jako dodá. A cena bude minimálně 150 tis kč, ale spíš víc.
              Ještě sem neviděl nikoho kdo by kupoval nvoou, vždy se dělá repase nebo se kupuje jiná - použitá, funkční.
              • 00 Reagovat !

                foto 4bytelnykola

                4bytelnýkola 28.10.2012  08:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady servisu

                díky za info, ještě jsem se chtěl zeptat jak často si u automatu měnil olej, mám 4 stupňovou, ford focus 2009, doporučují výměnu po 60tis.
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 29.10.2012  08:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady servisu

                  Tak jak předepsiuje výrobce, já to u amerik měnil každý dva roky nebo 40 tis km.

                  Tedy řečeno řídit se těmi km, pokud ty předepsané km nenajedeš za ty dva roky, tak pak měnit každý dva roky. ATF i filtr.
                  • 00 Reagovat !

                    foto 4bytelnykola

                    4bytelnýkola 29.10.2012  11:53

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady servisu

                    díky :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 29.10.2012  14:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady servisu

                      Není zač.

                      Pokud dáš automatu odpovídající péči a budeš se k němu slušně chovat, vydrží.
  • 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 26.11.2012  23:33

    Setkání

    Kromě toho, že je Jaguár nádherný, z nějakého důvodu se mi velice líbí foto: Setkání :-! :yes:
    Je krásná. Něco z ní na mně dýchlo, ještě nevím co, ale byl to hezký a příjemný pocit. Asi ty dva krásné kolosy, které umějí ožít, kdykoli to pán potřebuje... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 27.11.2012  09:39

      « Re: Setkání

      Jojo, no bylo to příjemné oživení na tom parkovišti, když sme se setkali s člověkem kterýmu sem to 300C prodal, taky důlaz že pokud někomu prodáte káru v dobrým stavu vůbec se před ním nemusíte schovávat a on na vás nemusí být naštvaný.
      • 00 Reagovat !

        foto Bud

        Bud 27.11.2012  09:43

        « Re: Re: Setkání

        Přesně tak. A navíc pokud je rozumný a umí se o ní postarat >:D .
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 27.11.2012  11:55

          « Re: Re: Re: Setkání

          Tak rozumný je. Tak snad se u něj má mazlík dobře. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 28.11.2012  15:27

            « Re: Setkání

            Barr
            Koukám, že to máš podobně jako já, jen u tebe se jednalo o partnera (a nemyslím teď zrovna Peugeota)... :-O :*) >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 29.11.2012  12:07

              « Re: Re: Setkání

              Já myslím že to máme fakt podobné, u tebe to byla živá hračka a u mě plechová. Někdo tomu říká i plechová milenka, výrazy sou různé >:D
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 29.11.2012  12:34

                « Re: Setkání

                Takže to nebyl živý přítel, ale plechový? Tak to tě taky nemusí vůbec mrzet... >:-[] ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 29.11.2012  13:04

                  « Re: Re: Setkání

                  jojo, 300C je světě div se plechové, až na nárazníky, inteirér, pár plastů v motoru a hlíníkovou kapotu a přední blatníky >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 28.11.2012  01:25

          « Re: Setkání

          Jj, úplně stejně jsem to bral i při rozvodu se svou bývalou (první) ženou... >:-[] >:D
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 28.11.2012  09:40

            « Re: Re: Setkání

            Jak pravil Bolek : "Rozvod je prohra". Kobercové řešení nemá chybu. :-! >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Bud

              Bud 28.11.2012  14:15

              « Re: Re: Re: Setkání

              :-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 28.11.2012  15:14

              « Re: Setkání

              Tak tak, ovšem pokud tě u toho nechytí, nebo (nedej bože) to dokonce sám na sebe nezveřejníš... >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 28.11.2012  09:51

            « Re: Re: Setkání

            WL: dobře ty >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Bud

            Bud 28.11.2012  14:14

            « Re: Re: Setkání

            Jestli je pak i to setkání takové pěkné? >:D
            • 00 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 28.11.2012  14:21

              « Re: Re: Re: Setkání

              >:D

              No, když si někomu "mazlíka" přepustil dobrovolně (a zřejmě i rád ;-) ), pak proč ne ? Jenom si pohlídat, aby jak zpívá božský Kája "kasař nechtěl úlovek vrátit". >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 28.11.2012  15:21

                « Re: Setkání

                Přesně tak, ale v mém případě se mi ji podařilo "udat" i s následným sňatkem, takže "Černého Petra" teď drží on. :yes:
                Bylo/je mi ho docela líto, zřejmě ji zatím taky považuje spíš za "Žolíka", podobně jako já (naivně) kdysi... :*) ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Bud

                Bud 28.11.2012  16:17

                « Re: Re: Re: Re: Setkání

                Říká se, že stará láska nerezaví >:D Ale jak vidím, tak v případě wl. to už asi nehrozí. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 28.11.2012  16:53

                  « Re: Setkání

                  V mém případě nikoli asi, nýbrž určitě! ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Bud

                    Bud 28.11.2012  17:19

                    « Re: Re: Setkání

                    Co bylo, bylo, důležitější je to, co je teď ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto woody-alien

                    woody-alien 28.11.2012  17:22

                    « Re: Re: Setkání

                    Tohle je určitě lepší ;-)

                    [odkaz]
                    • 00 Reagovat !

                      foto Bud

                      Bud 28.11.2012  23:10

                      « Re: Re: Re: Setkání

                      Mně osobně se dost líbí :Vysoká politika. Ale to mělo být především pro wl, že? Ale i tak. I ten Javor mi něco říká, nebo spíš připomíná... :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto woody-alien

                        woody-alien 28.11.2012  23:12

                        « Re: Re: Re: Re: Setkání

                        Proč především pro wl ? ;-) Nestyď se a přidej se k našim debatám, jen někdy jsou dost morbidní.. >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Bud

                          Bud 28.11.2012  23:24

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Setkání

                          No, vydedukoval jsem to podle té svislé čáry, která spojuje příspěvky a mojí a bar reakce. Do toho se ještě připojila spousta mých myšlenek a někdy nepochopitelné vnímání okolností a nejistota, či pochybnost byla na světě :-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 28.11.2012  15:17

              « Re: Setkání

              Jaké setkání máš na mysli? V takovém případě nejlepší setkání = žádné setkání... >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Bud

                Bud 28.11.2012  16:12

                « Re: Re: Setkání

                Měl jsem na mysli takové jako to s těmi auty. Ale jak říkáš, že raději žádné, tak žádné..
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 28.11.2012  21:02

                « Re: Re: Setkání

                Setkání třetího druhu >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Atila-

    Atila_ 21.02.2013  09:35

    Hmotnost a interier

    Nevim, nevim jestli bych tu nizkou hmotnost psal jako benefit. Bych se celkem bal, ze kdyz to nekam nebo nekdo do mne napali, tak aby mi pak tech 150kg materialu nechybelo. Preci jenom dnesni auta jsou tezka prave proto, ze bezpecnost je pro vetsinu znacek prioritou. Luxusni auta se bohuzel z pohledu bezpecnosti netestuji, takze realna bezpecnost je otazkou.
    Jinak chvalu interieru beru s rezervou, kdyz je od nekoho kdo predtim jezdil americkymi auty. >:D Jestli bylo neco na X350 univerzalne kritizovano, tak to byly prave nektere prvky interieru, zejmena hrozna stredova konzole, ktera se svym cernym plastem zapada do jinak luxusniho interieru jako pest na oko nebo treba ovladani oken rovnez v cernem plastu, ktere se take "povedlo".
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 22.02.2013  08:28

      « Re: Hmotnost a interier

      Jenže ta karoserie je celá nýtovaná, lepená a svařená za použití technologií z leteckého průmyslu. Pár bouraných X350 na netu je. Crashtest sice nikdo nedělal, ale ty auta nevypadaj nijak strašně. XJ britové vždy označovali za Spor Saloon a když právě X350 vpyadá bachratě, tak klame tělem.
      1655 Kg je prostě vyjimečná hodnota.

      Vozu ta váha pomáhá zejména při spotřebě a dynamice.

      O středový konzoli se zminuju, černý klvírový lak by nevadil, ale ty talčítky se nepovedly no.

      Ovládání oken mi nikkterak nevadí. Neshledávám na něm nic urážlivýho. Co bys tam chtěl? Chromovaný tlačítka (čudlíky) jako v Bentley? Sem si nevšiml že by takovej Mercedes nebo Audi měli nějaký luxusní ovládání oken.
      • 00 Reagovat !

        foto Atila-

        Atila_ 28.02.2013  22:14

        « Re: Re: Hmotnost a interier

        Ja jsem asi prizemni tvor, ale tak nejak neverim na zazraky. Pokud je v dnesni dobe neco lehkeho, tak je to proto, ze se usetrilo na materialu, to plati jak o spotrebni elektronice tak o autech. Kdyby slo postavit Audi A8 o dveste kilo lehci, tak verim ze by to Audi udelalo. Problem je, ze luxusni trida se netestuje na pasivni bezpecnost, takze realne nikdo nevi jak se to pri bouracce bude chovat a podle fotek bouracek se neda usuzovat na nic.
        Ja jsem nad XJ uvazoval, libi se mi stale pohledny design, dobre benzinove motory, byt s nimi je problem, ze podle nekterych referenci narozdil od nemeckych osmivalcu nesnaseji LPG, ale se svym najezdem bych to nejak s benzinem prezil. Problemem byla prave ta nejista pasivni bezpecnost a pak nektere problemy ve vybave zejmena audio system, ktery je dnes uz beznadejne zastaraly a narozdil od konkurence ho nelze vylepsit, protoze co jsem tak ruzne studoval, tak fungujici nahrada pravekeho CD changeru evidentne neni mozna nebo je velice komplikovana. A pak by mi tam chybelo bezklicove ovladani, ktere bylo uz tehdy v dane tride standardem, ale Jaguar ma stale klasicky klic. Dalsim problemem je servis, nemecka auta v teto tride nejsou servisne levna, ale umi je spousta neoficialnich garazi za relativne rozumne ceny, takze se da vybrat. Servisovat Jaguara znamena sehnat nejakeho servisniho fandu a vozit dily z Anglie. To muze byt pro spoustu lidi celkem problem.
        Co se tyce ovladani oken, tak konkurence ma rovnez plastove cudliky, ale ma je nejak zakomponovane do okolniho materialu, Jaguar je ma v cernem plastu jak nejaky Ford Focus. Audi A8 je ma zapustene v loketce, takze tak nestrasi a Mercedes S ma v aktualni generaci castecne chromovane cudly a v minule mel plastove, ale zapustene ve dreve.
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 01.03.2013  10:10

          « Re: Re: Re: Hmotnost a interier

          On hliník je lehký. Další úspora je taky v tom, že kompresorový motor váží přeci jen o chlup méně jak W12.
          V neposlední řadě tam je trochu méně fičurek, to taky nějaké kilčo uspoří.

          No LPG ke kompresorvýmu motoru asi fakt nepůjde, to by se tam sand ani nevešlo, není tam skoro žádný místo.

          Audio systém jde upgradovat použitím jiného changeru i navigační jednotky, ale je to komplikované a drahé.
          Já tam nacpal akorát parkovací kameru a FM transmitter + digitální TV tuner.

          Jo Jaguar má klasický sklopný klíč...
          Osobně mi to až tak nevadí, spíš umístění spínačky není nejštastnější

          No servis je tu ofiko, pokud nechce paltit 400% marži na dílech a hodinovou sazubu 1200 kč, můžeš jezdit někam jinám.
          Každej dobrej mechanik ti to musí opravit na základě manuálů, který jdou sehnat.

          Protože kdo je kvalitní mechanik, umí orpavit jak BMw, tak Cadillac tak i Rollse.
          Pořád je to jenom auto.

          Díly sou tu z anglie za 3 dny, tak rychle nefungují ani některé české e-shopy.

          No však jakguar je má taky zakomponované do těch madel. halt nejsou chromované, zase to vynhrazuje palubní deska, kdo má rád dřevo si užije, protože je to opravdu super.
          Nebýt té středové konzole, jeden z nejhezčích interiérů.....
          • 00 Reagovat !

            foto Atila-

            Atila_ 01.03.2013  11:10

            « Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier

            Audi A8 4.2 Quattro - 1780kg
            Jaguar XJ8 - 1615kg

            Obe auta jsou podobne velke, obe auta maji atmosfericky osmivalec, obe auta maji automatickou prevodovku. Audi ma navic Quattro, ale to vazi sedesat kilogramu. Stale u toho Jaguaru nekde chybi metrak jineho materialu.

            Nemluvim o kompresoru tam je to jasne, ale co tak rikaji Jaguarnici, tak LPG neni moc dobry napad ani k atmosferam od Jaguaru. Udajne LPG v Jaguaru dost vyznamne snizuje zivotnost motoru.

            Navigace v X350 se celkem da i kdyz je hnusna, nicmene mapy lze stale sehnat a to je podstatne. Mne na Jaguaru vadi, ze bych nemel za jizdy co poslouchat. Radio je tak do mesta, ale na delsi trati uz neni co. Nikdo po mne nemuze chtit, abych nekde napaloval takove ty stribrne placky, tusim se jim v minulem stoleti rikalo CDcka, ktere dnes slouzi jenom jako podlozka pod hrnecek. Jaguar pry kdysi dodaval multimedia unit za takovy stredni ranec penez, ale udajne byla kvuli problemum stazena z nabidky a dnes uz zadne reseni jak pripojit audio signal k X350 neni. To je pro mne celkem KO kriterium, protoze FM trasmitter nema kvalitu a CDcka nemaji pohodli. Minimalne AUX je minimum, samozrejme lepsi je kompletni integrace.

            Sklopny klic mi prijde dobry treba u Octavie, ale pokud mam platit luxusni auto, tak nejak predpokladam, ze otevru dvere, nasednu do auta a odjedu aniz bych musel nejaky klic hledat. Je to velke pohodli a clovek si na to rychle zvykne.

            S tim servisem bych nesouhlasil. Specialne bavime-li se o luxusnich autech, tak jsou to do te miry slozaky, ze to chce davat nekomu kdo tomu rozumi a zna problemy techle aut. Vymena na zaklade manualu fungovala nekdy v devadesatych letech, kdy se resila ciste mechanika, dneska je to tuna elektroniky, ktera ma tendenci zit vlastnim zivotem a chce to specialistu. Proto i lepsi neautorizaky maji tendenci se specializovat, v Praze a kolem jsou treba dva garaznici co delaji BMW, neautorizak co dela jenom Mercedesy ci Audi specialista. Nespecialista vymeni pulku auta, nez prijde na to co tomu autu opravdu je.
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 01.03.2013  14:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier

              Ono všechny závady musí nutně souviset s elektrikou že.
              Mechanickýho tam nic není.

              To je zajímavý, já zatím vše co sem na tom řešil sem řešil mechanický věci.

              Netopilo to u řidiče, zanesenej heater core borčusem, dával se novej.
              Z ofiko serivsů hlášky že musí sundat palubku a ono stačilo odstrojit spodek palubky pod spolujezdcem a šlo to vyndat.

              Měnila se ATF v převodovce vč. víka vany s integrovaným filtrem, opět v pohodě bez diagnostiky, to samý brzdy, to samý výměna masky atd.
              nefunčkní LCD obrazovku v opěrkách halvy a nefunkční dvd palyer mi opravil mechanikův kámoš co dělá elektriku , alarmy, opravy elektroniky.

              Vsadím boty že v ofiko servisu to nikdo nebude opravovat a hledat překřížený kabely a izolace.

              S Chryslery sem nikdy v ofiko servisu nebyl.
              Taky tam byl CAN-BUS, přesto mi kámoš doodělal denní svícení, já sám sem si vyměnil origo navigaci ze OEM 2DIN s DVD,TV.....
              Normálně to fungovalo, s origo repro a zesíkem, hrálo to libově.

              Stačí si o tom něco načístt, sehnat se kabelášž a pustit se do toho.

              A na to načíst si kod zavády např. P1115 a zjistit že je to já nevím závada na lambdě, na to mi stačí čtečka OBD za litr.
              V pohodě sem si s tím u 300C vystačil, profi diagnostiku a ofiko servis to nikdy nevidělo. A u nového majitele to jezdí dodnes, taky do ofiko servisu nejezdí.

              Ono to chce používat halvu a nespoléhat se jen na diagnsotiku, ona není všemocná a občas ukazuje nesmysly a skutečná závada je bální zoxidovanej kontakt či prodřená izolace.
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 01.03.2013  14:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier

              Jo a ten metrák udělá u Audi výbava narch a nabubřelá karoserie....

              Jo mapy mam 2012, pohoda.
              Grafika je zastaralá no, ale to je tím že kára šla do prodeje v roce 2003 a žádný upgrade po dobu výroby auta nebyl.

              10 let je prostě znát.

              Ten changer jde vyměnit, už sem to viděl na UK forech, ale stojí to ranec.
              [odkaz]

              XF nebo nový XJ už má bezklíčový vstup a starotvání tlačítkem.

              • 00 Reagovat !

                foto Atila-

                Atila_ 02.03.2013  19:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier

                Vybava Audi navic je par svabu, to tezko udela metrak a rozmerove jsou ta auta skoro stejna.

                Stari navigace samozrejme beru, ale na druhou stranu v te same dobe slo do vyroby i stale pomerne pohledne MMI 2G a uz byla i prvni generace iDrive a ac druha generace je hezci tak i na tu prvni se da celkem divat divat. Proti Jaguaru pusobi jak MMI 2G, ta iDrive mnohem moderneji nemluve o komfortu ovladani. Na druhou stranu je od Jaguaru hezke, ze stale dodavaji nove mapy. Spousta automobilek prestava s jejich dodavkami par let po prodeji auta a i treba takova W220 uz dnes nema mapy do sve navigace dodavane od faceliftu roku 2004.

                Na te fotce je prave Jaguar ACM, ktery se udajne podle vyjadreni z britskych Jaguar for uz prestal dodavat kvuli problemum. Pry to byl prelabelovany Dension product s nekolikanasobnou cenou puvodniho vyrobku, ale dnes uz se neprodava ani Jaguar ACM, ani ten puvodni Dension. Minimalne na strankach Dension uz zadny produkt pro X350 neni.

                Tak ona by take byla ostuda, kdyby bezklic, ktery ma dneska korejska nizsi stredni takhle draha auta nemela. Ja nad XF take uvazoval, ale kousky z prvnich let maji problemy a novejsi kousky jsou nekonkurenceschopne vuci lepsim nemeckym autum, protoze kdyz mam dat za ojetinu 700 ci jeste vice tisic, tak uz se da koupit aktualni model E-klasse nebo i BMW 5 F10.
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 04.03.2013  09:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier

                  no myslím že Audi bude o něco širší a vyšší.

                  Faktem je, že benefitem pro řidiče je to, že jde jet i těsně pod 10 litrů a dokonce i na dálnici, pokud jedeš průměrenou rychlostí tak 120-130 na sto.
                  Při vyšší rychlosti už to žere víc, ale při těch 120ti jde jet pohodě za 10 litrů.
                  Takže když nemá potřebu se projet a pořádně to protáhnout, můžeš se kochat za 10 na sto.

                  Docela pochybuju že 400HP Audi tihle umí, notabene že Audi žádný 400HP V8 nemělo, jen W12 a ten si to týhle spotřebe může nechat pouze zdát.

                  Jo mapy jsou pořád, to je milé. NO ta grafika je těžce zastaralá no, to se DENSo které tu navigaci dělá moc nepovedlo, což je s podivem nebot japonci jinak umí.

                  Co se týče XF, tak tam záleží jakou verzi si vybereš a s čím to srovnáváš.

                  • 00 Reagovat !

                    foto Atila-

                    Atila_ 05.03.2013  13:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier

                    Tak ta V8 od Jaguaru take sama od sebe nema 400HP, k tem 400HP si musela pomoci kompresorem, nejsilnejsi atmosferu mela X350 300HP, coz neni na osmivalec zadny vyjimecny vykon, nemecka konkurence umi i o neco vice. Tedy ne ze by nejake honeni za kilowatty bylo u techle aut podstatne.
                    Bavime-li se o konkurenci k XJR, coz je u Jaguaru sportovni model, tak protivahou od Audi neni poklidny dvanactivalec ladeny na kultivovanost ne na vykon, ale sportovni Audi S8, ktera mela z 5.2V10 vykon 444 koni.

                    S podivem to neni, protoze Japonci navigace v autech nikdy neumeli. Japonske infotainment systemy v autech jsou nejakych deset let za nemeckou konkurenci a obecne sila japoncu nikdy nebyla ve vnitrni vybave jejich aut. Japonci neumi delat ergonomicke do detailu doladene veci.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 05.03.2013  15:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier

                      Jenže já nemam XJR ale Super V8, což je taky veze laděná spíš do komfortu a luxusu.

                      Proto srovnávám s W12 >:D

                      Dyt mohlo taky Audi udělat kompresor, kdo mu bránil :-)

                      Faktem je že A8 prostě měla bud atmosféru 4,2 anebo W12. Sice fajn motor, ale ohledně spotřeby nemá šanci a výkonově je na tom co se týče zrychlení ta W12 stejně, protože má poněkud nadváhu.

                      O S8 se nebavím, nehledě že to zas není V8 ale V10 a má větší objem.

                      Oni japonci podle někoho nikdy nic neuměli, ale proti němcům maj jednu zásadní výhodu - ony ty věci s nápisem Denso - Made i japan vydrží.

                      To se bohužel o těch s nápisem Bosch - Made In Germany říct nedá.
                      Mam velmi špatné soobní zkušenosti a kolegové taky co se týče výrobků firmy Bosch a jejich kvality....

                      Asi stejně jako většina osazenstva žije v představě že to co je neměcké je nejlepší, a zbytek je těžce zaostalý, nekvalitní a nesahá jim po paty.
                      No já mam zcela jiné zkušenosti ale vyvracet ti to nebudu.
                      A už jenom na základě toho co tu každý hlásá mě baví chodit proti proudu a volit jiný styl.
                      • 01 Reagovat !

                        foto Atila-

                        Atila_ 06.03.2013  14:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier

                        Vstriky Denso nevydrzi o nic vic nez Bosch, ale za to stoji dvakrat az trikrat tolik, o cemz by mohli vypravet majitele D-CATu od Toyoty. Nevim jak ted, ale jeste pred nedavnem se prodaval nahradni vstrik Denso za lidovych patnact tisic korun. To uz fakt radeji ten Bosch, ktery se da repasovat a kdyz neda tak se da sehnat za pet az osm tisic podle typu.

                        Co se tyce vybavy zejmena vnitrni, tak na Nemce opravdu nikdo nema a konkretne Japonci jsou bezne deset let za nimi. Ja ted udelal vyberove rizeni na auto a v kategorii vybava dostali sto procent v hodnoceni pouze Nemci a jinak uz nikdo s tim, ze vetsina konkurence neprosla ani pres KO kriteria a krome Nemcu s odrenymi usima postoupilo do dalsiho kola jen Volvo S80 a Lexus GS, pricemz druhy ovsem ze souteze v zapeti ovsem vypadnul kvuli nepouzitelne navigaci. On ten pokrok ve vybavach automobilu opravdu prichazi primarne z Nemecka. Oni totiz Nemci narozdil od Japoncu se zamysleji nad otazkami ergonomie a obecne interakci mezi ridicem a strojem. Tohle Nemci neumi, to je narod robotu, ktery navrhne technicky kvalitni auto doplnene strasidelnymi ergonomickymi prohresky.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 06.03.2013  16:03

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier

                          Volvo S80 >:D >:D >:D

                          To sem měl 14 dní půjčený. 2008ku. Nevím jakej od tý doby udělali ve volvu skok, ale tao auto je aboslutně haldný, neživný interiér, proměrná kvalita kůže, všude hrany, je to bez špetky nápadu.
                          Vůbec mě to nezaujalo abych řekl pravdu a nevím co na tom kdo vidí.

                          O motoru D5 už se bavit enbudu vůbec, to už bych byl sprostý.

                          Věstavěné navigace stejně proti přenosmým nebo 2DIn řešením od OEM zaostávají tak o 2 generace jak grafikou, tak tím co umí.

                          U Jaguaru se mi líbí dotykový displej, všichni na jě nadávaj, ale mě trvá mnohem méně něco si natukovat a proklikat se menu na dotykovce naež točit jak tydýt kolečekm a děla cvak cvak.

                          Pak se lidi diví že některý auta maj málo tlačítek. Maj, požitím dotykovky odpadne totiž 15 talčítek kolem >:D

                          [odkaz]

                          Jinak zajímavá stránka ohledě X350, můžeš nastudovat bezepčnost a strukturu karoserie.
                          Jak sem říkal není tam jen hliník, ale i magnesium a i proto je to auto prostě lehčí.
                          Bylo to stavěno s cílem, aby to bylo lehčí jak konkurence.
                          ne že to nějak postavili a náhodou zjistili že je to lehčí než vše ostatní
                          • 00 Reagovat !

                            foto Atila-

                            Atila_ 06.03.2013  19:17

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier

                            Ten design interieru u Volva S80 byl zamer a v tomto ohledu se celkem povedl. Je to proste skandinavsky design, takova automobilova Ikea. Je to ciste, geometricke a zpracovanim pomerne kvalitni. Neni tam zadna luxusni rozmarilost, ta ani nebyla zamerem. Vypada to rozhodne lepe nez rozvrzana moderna u E60. Co je u Volva S80 pruser je cela partie kolem predni masky, ta se tezce nepovedla, ale treba zadek vypada stale dobre.
                            Hlavni vyhodou S80 je pomer cena/vykon u ojetiny, ono na trhu neni moc aut ve vyssi stredni, kde ctyri roky stare auto koupis nekde mezi 250 a 300.000Kc. Za stejne penize dostanes od BMW ci Audi mnohem starsi olitanou mrdku, o Mercedesu ani nemluvim tam jsou za tyhle penize deset let stara auta se trema sty tisici na hrbu. Osobne kdyz uz S80, tak nektery z benzinu, ktere jsou pomerne slusne a prilis se (krome 2.5T) ani nekazi.

                            Prenosna navigace je resenim pro socky, ty neminim brat vubec vazne a dvoudinove aftermarket navigace stejne jako vsechna aftermarket radia + navi pomalu, ale jiste konci. Je minimum novejsich aut kam se jeste daji zamontovat.

                            Problem dotykoveho displaye je, ze se neda moc pouzivat za jizdy, protoze vyzaduje kontrolu pohledem. Narozdil od toho "kolecka" se kterym se da s trochou praxe delat cvak, cvak pri rychlosti dveste kilometru v hodine. >:D Nejvetsi machri jsou ovsem v Lexusu, ty delaji dotykove displaye s asi stovkou dalsich tlacitek rozprostrenych ruzne nahodne po celem aute, pricemz ty nejdulezitejsi pro jistotu schovaji do nejakeho supliku aby se neohmatala. >:-[]

                            K te hmotnosti jsem sve napsal, kdyby to slo udelat, tak sla stejnym smerem konkurence uz davno. Vsichni bojuji o usetreni kazdeho kila pri konstrukci. Na tom odkazu je jenom marketing, bohuzel to auto nikdy nikdo netestoval, takze vysledek je proste nejisty.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Barrichello

                              Barrichello 07.03.2013  10:10

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier

                              No ted si strefil hřebík na hlavičku.

                              Nábytek z IKEA - no tak to je přesně styl co nesnáším a co mi nesmí domu. Tfujtajxl.
                              Nejhezčí nábytek je historickej popř. jeho repliky, nad to nic nemá a ani mít nebude.
                              Ikea styl je na poblití.

                              Volvo mělo halvně průměrnou kvalitu kůže, horší než u řady amerik.

                              2DIN jde zamotnovat všude, kam se vejde prostorově, patřičný kabel simulující origo rádio resp. umožující OEM 2DIN komunikaci s origo repro, zesíkem a dokonce ovl. na volantu není vůbec problém.
                              jediný problém je když se to envleze rozměrově nebo když původní systém á ovládání ventilace a klimatizce skrz navigaci, ale to maj jen auta která maj dotykovku a tam azs není důvod to měnit.

                              No já to za jízdy taky nepoužívám, navolím před jízdou a jedu. Hlasitos, přeskočení skaldy atd si ovládám na volantu. A klima a topení jde krom dotykovky ovládat i tlačítky pod obrazovkou, takže no problem. Na navigaci enšáhám, pokud chci změnit destinaci, stejně musím zastavit, at je to dotyková, s kolečkem nebo nevím jaká.
                              Mě to plně vyhovuje.

                              No pokud čtu správně, píšou že oni to testovali velmi důkladně vč. crashtestů.
                              Pustit na silnice auto který se rouzpadne při sebemnším tukanci by si nedovolili, už proto že třeba v USA bylo tohle XJ suverénně nejdražší ze 4ky Audi, BMW, MB a Jaguar.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Atila-

                                Atila_ 15.03.2013  10:15

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier

                                Problem 2din neni v propojeni s volantem (to se umi pro vetsinu znacek) nebo mit misto na konektor, problem 2dinu je, ze do vetsiny dnesnich aut ho nelze dat, protoze v palubce neni vubec misto a nebo po montazi v ni vypada jak pest na oko. Dnesni design interieru povetsinou predstavuje ruzne vselijak pokroucene krivky a misto tam proste neni.
                                Klasicka ukazka dnesniho interieroveho designu (P508) [odkaz]

                                nebo treba (C5)
                                [odkaz]

                                Kam do tohohle bez rozrezani pulky palubky das 2dinku? ;-\
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Barrichello

                                  Barrichello 15.03.2013  10:22

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier

                                  No jo, francouzi to měli vždycky trochu jinak...
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 04.03.2013  11:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier

                  Tady video z té bouračky na D1, jak ten 17letý kluk ukradl otci tu audinu. Byla tam jedna X350, zřejmě nedostala tkaovou ránu, ale i tak dopadla celkem OK

                  [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto roox

    roox 05.05.2013  23:39

    pěkná kočka !

    dal bych si říct... no snad jednou si taky pořídím nějaký pořádný britský auto :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 06.05.2013  08:49

      « Re: pěkná kočka !

      Díky.

      Jo britský káry mají styl, eleganci a osobitý designový směr, který nezapadá do šedi průměru.
      Navíc ty interiéry starých Jaguarů, kdo má rád kůži a dřevo tak je to prostě něco perfektního.
  • 10 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 02.07.2013  15:00

    Asi budu za hnidopicha, ale...

    ...nechápu, proč na takovou klasiku a eleganci lepit pitomé nálepky na blatníky a kazit tak dojem ze siluety vozu. A koberečky v interiéru snad už radši komentovat nebudu.

    Chápu, je to tvé auto a každému se líbí něco jiného, ale tento postup kazí tak nádherný vůz :-(
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 02.07.2013  15:38

      « Re: Asi budu za hnidopicha, ale...

      Ty "slavné" chromované koberečky už tam dávno nejsou.
      Pokud ti vadí i ty černé s obšitím a logem, tak věz že sou to koberečky přímo pro tenhle typ a že originál jaksi nejsou nikde k mání, možná krom možnosti je objendat u ofiko dealera s marží 400%. To podporovat nebudu, mě tyhle ničím neruáží a bohatě mi vyhovují. Lepší než původní gumové "vany"

      A nálepky si lepím na všechny auta. Osobně na tom nevidím nic špatnýho, ale chápu že každýmu se to líbit nemusí. Nalepit si Jaguar na Jaguar je totiž lepší než lepit si KONI, Brembo atd na auta který tyhle díly nikdy neviděly a že takových lidí je dost.
  • 00 Reagovat !

    foto Atila-

    Atila_ 16.08.2013  13:19

    Koukam, ze jsem ten Jaguar prechvalil

    Ted koukam na vypisy z upgradu Navtequ a Jaguar se evidentne na X350 respektive vsechny modely s Ford Denso navigaci preci jenom vykaslal a to tvoje "2012 DVD" je take posledni ktere kdy na tenhle model vyjde. Respektive DVD 2011/2012 a to jeste jenom pro zapadni Evropu jiz jsme nastesti v ocich Jaguaru soucasti, chudaci slovensti bratri se musi spokojit s 2009/2010 mapami. Pro novejsi Jagy je pritom dostupny uz i 2013/2014 pro celou Evropu vcetne horsich casti. :-!
    Takze podpora je obdobna jako ma Mercedes pro W220 a horsi nez pro vsechny ostatni konkurenty vcetne cele zbytkove produkce Mercedesu, komplet produkce Audi a BMW. :-(
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 16.08.2013  21:54

      « Re: Koukam, ze jsem ten Jaguar prechvalil

      jel sem podle těch 2012 map zrovna ve středu v jižních čechách a fungují bezvadně a myslím že ještě pár let fungovat budou.....

      Takže pokud máš pravdu nějak mě to netrápí
  • 20 Reagovat !

    foto Lucaslegend

    Lucaslegend 03.02.2014  22:00

    predaj?

    Preco si ho predal?? Dlho si si ho nenechal teda...
  • 00 Reagovat !

    foto mr-hofik

    mr.hofik 02.03.2014  21:13

    nove kupe.

    Bude to amerika? brit, nemec, ci talian? prezrad...sme zvedavy...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…