Recenze

8 Majitel

Peugeot 307 HDI 16V - 1.6 110HP

8.88 Uživatelé

Hodnoceno: 57× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Peugeot 307, foto 1 Peugeot 307, foto 2 Peugeot 307, foto 3 Peugeot 307, foto 4 Peugeot 307, foto 5 Peugeot 307, foto 6 Peugeot 307, foto 7 Peugeot 307, foto 8
Peugeot 307, foto 9 Peugeot 307, foto 10 Peugeot 307, foto 11 Peugeot 307, foto 12 Peugeot 307, foto 13 Peugeot 307, foto 14 Peugeot 307, foto 15 Peugeot 307, foto 16 Peugeot 307, foto 17 Peugeot 307, foto 18 Peugeot 307, foto 19 Peugeot 307, foto 20
 

Technické info

Přezdívka auta beruška Rok výroby 2005 Koupeno ojeté najeto [km]:63000 tuning/stylingoznačené * palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1560 výkon [kW]: 80 / 92 * kroutící moment [Nm]: 240 / 280 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.2 / 9.9 * maximální rychlost [km/h]: 188 / 210 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 / 15 * zavazadlový prostor [l]: 340 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.5 / 7 *

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Vel Satisfied".

Čus všem tady! Chci vám tady ukázat svoji berušku. Jako že je červená, tak mi to tak příde. A holkám se to líbí ;) Doufám že ji budete mít rádi jak jí mam rád já...
Je to starej známej klasickej Peugeot 307, trojdvéřovej hatchback, takže to zvenku vypadá na sportovně pojatej automobil. A to taky je. Když sem ho dostal do rukou, tak sem si ho hned lehce vytunil po svým. Tak je to jednou moje kára, tak chci aby vypadala jako já. jako podle mýho gusta, aby mi sedla. Tak jestli bude někdo mít nějaký připomínky ke vzhledu a tuningu, klidně je napiště ale předem řikám, že to je moje věc a nenechám si do toho kecat.
Takže beruša. Je to 307ka, s trojdvéřovou karoserií. Hatchback plus třídvéř rovná se sport. to tady docela platí, jezdí se s tim rychle, dobře a úsporně. Všecko se to odvíjí od toho, comi tluče pod kapotou. Je to jedna šestka. Blbá jednašestka, řekne si mladej kluk. Tohle je ale nafotvá turbo jednašestka, která má 110 koní. A to už teda tahá moc pěkně. Navíc sem to po koupi nechal čipnout, aby to jelo jěště o kus líp. v sérii to má těch 110 koní, 240 Nm. To stačí na vystřelení na stovku za 11,2 sekundy. Papírově, v realu to bude o půlsekundy míň stopro. po čipu jsem to s kámošem zkoušel měřit a nejlepší časy byly 9,9 sekundy, to docela jde ne? Jen spojka pak už začala smrdět. Tak jsme toho nechali. Teď teda jezdím se 125koňma, posílenejch na 280Nm. Maximálka skočila hodně, jel jsem s tím 210 (podle tachásku samozřejmě), ale pak už rovinka končila. Přecijenom to tomu na tu dvoustovku trvalo.
Je to teda diesel, s turbem jak víte. To znamená věci s tim související. Jako turboefekt, rachot, brikety z vejfuku a tak. Já bych nezatracoval naftu ve sporťácích, v tom mojim to pracuje moc pěkně, jede to slušně a spotřeba se dá uhlídat, chtěl sem původně něco v benálu, ale to by mě to asi sežralo i zaživa. Kdyby to teda nebyla fóbka f hátýpku pyčo, páč ta vole přece jezdí zadarmiko...;) Znáte to...;) fóbky nemam rád, když to má ten třívál tak to bytostně nesnášim, to si muže koupit jen idiot. Tady se taky pár idiotů najde sem koukal. A tak...
K tomu diselu mýmu. Ten se do 307 začal dávat až lehkém faceliftu v roce 2005, pořád mám ten starý čumák, ale pod kapotou už jednašestku. Což je super na poviný ručení, je to o třídu níž. Taky si myslim osobně že jednašestka prostě musí žrát míň než ten starší dvoulitr stejně výkonej. ale to nemam potvrzený, jen domněnka. Jinak ten zvuk je pořád šílenej, když to startuju na studeno, tak to dost klape, místo peugeot bych moh na prdeli mít Zetor ;) Je ale fakt že to docela rychle pak přejde, jak se to torchu oteplí. Velká výhoda je spotřeba, to je snad jasný. I když na to šlapete co to dá, přes 8litrů se nedostanete. To je docela super při dnešních cenách nafty. Když jsem zkoušel jet na spotřebu, tak mi to dalo nejmíň 4,6. To mě až šokovalo, tak sem si to musel vyfotit...;) Normálně jezdim skoro o dva litry výš. 7litrů asi. Ale jezdím hodně rychle, miluju akceleraci, zatáčky, rychlost a tuning, tak to je pak na autě znát i na spotřebě. Ale jako v pohodě, 7 litrů utáhnu.
ČIP - auto bylo čipnutý z důvodu, že sem chtěl jezdit rychlejc. Víc síly. Vybral jsem si lidi, který dělali i kámošovo auto a to znatelně ožilo. na 307 neni ten papírovej efekt asi tolik velkej, ale pocitově to fakt jede líp. Taky to víc žere než předtim, ale to si třeba jenom užívam jízdu.
Tak tenhle motor pracuje s 5stupněm. Škoda že to neni 6stupeň, líbilo by se mi to víc, určitě by to byla lepší převodovka. Ale je to v pohodě, docela plouhý dráhy, trochu nepřesná bych řek, ale je to o cviku.
Jízdní vlastnosti jsou super. Proto si myslim, že 307 v trojdvéři může být označována jako sportovní náčiní. náklony v zatáčkách trochu jsou, ale to jen dodává víc adrenalinu do žil. Zrychlování je hodně pěkné, prostě super. Auto na silnici drží, i když se snažím smykovat.
Výbava je docela bohatá. 4 pytle, ABSko, palubák, liťáky (ode mě), centrál, manuální klima, rádio s CD, elektrická okna.

TUNING
Jak sem řek už nahoře, tuhle káru si prostě chci časem vyladit k mém obrazu. Už sem začal, ale teď trochu tápu a nevim, co s tim dál. Komu se to nelíbí, ať si pr... políbí, jak se u nás řiká. Auto jsem dostal, nekupoval jsem ho za své peníze, jen jsem něco přidal tátovi, abysme se jako podělili. Nějaký prachy mi tedy zbyli a moh sem investovat do toho tuningu.
Jako každej správnej tuner sem investoval do kol. Byly tam 15 plechy, na nich ale docela slušný Dunlopy. Tak sem sehnal tyhle liťáky. Teď už bych koupil určitě větší, předtím mě zlákaly ty slušný 15 gumy.
Další věc je křidýlko na 3.dveřích. To tam origo nebylo, sehnal jsem ho přes kámoše, červený, odstín úplně stejněj. Dělá to autu sportovní siluetu, prostě sporťák.
Další jsou potahy uvnitř. Jednak abych neošoupak origopotahy, jednak tyhle mi přijdou, že člověka víc obejmou, nevim. Jejich malá chyba je, že trochu jako klouzaj do strany v zatáčkách. Ale jenom trochu, to přežiju.
Pak taky koberečky. Takový ty hliníkový se mi nelíbí, tak jsem koupil červenočerný, aby se to hodilo k autu. Vypadaj dobře.
Tažňák - to je pozůstatek po předchozím majiteli, taky forma tuningu, hlavně na parkovištích se hodí :D Ne, to si delám srandu, ale jako případná achrana, proč ně. Hlavně jsme ho využili s pár lidma, když jsme jeli na akci, že jsme mohli vzít vozejk.
Pak ofuky okolo dveří. Fajn, nedělá to kravál při vyšších rychlostech a neprší vám do auta otevřeným oknem ;)

V plánu je - Větší kola, koženej potah na volant, jiná hlavice řadičky, sportovní pedály, víčko nádrže, asi i jiný potahy na sedačky, mračítka, i na zadní světla, sportovní zrcátka. Pak přemýšlim o laďáku. jestli to má cenu, zvuk u dieselu asi nezachránim laďákem. I když...nevim. Můžete mi poradit;) Zvyšuje to spotřebu třeba? výkon? Výkon se dyckyhodí...Mno takže laďák. O výkonových věcech pak ještě třeba filtr, přímý sání, zavažení EGR a tak. Jestli máte nějaký nápady, klidně mi poraďtě, neřikám, že to udělám, ale inspirace by bodla.

Silné stránky

3 dveře - prostě sporťák
červená barva - lepidlo na holky, aspoň u nás :)
spotřeba - jak tomu dávám kouř, tak super

Slabé stránky

zvuk nafty
malý liťáky - já idiot sem je koupil hned jako první tuning na auto, jsou krásný, ale malý, teď bych tam dal aspoň 17
nemá laďák

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Kámoš bráchy dělá peugeoty, tak to jde dycky k němu, supek kluk, děkuju mockrát!

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Z bazoše, chlap idiot, ale nakonec sme se dohodli

 


Přidat názorDiskuse: Peugeot 307 HDI 16V - 1.6 110HP

Další vozy Peugeot 307



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…