Recenze

10 Majitel

Nissan Cherry 1.0 DX

9.11 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Nissan Cherry, foto 1 Nissan Cherry, foto 2 Nissan Cherry, foto 3 Nissan Cherry, foto 5 Nissan Cherry, foto 6 Nissan Cherry, foto 7 Nissan Cherry, foto 8 Nissan Cherry, foto 9
 

Technické info

Přezdívka auta nesmrtelník Rok výroby 1986 Koupeno nové najeto [km]:155000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 988 výkon [kW]: 37 kroutící moment [Nm]: 75 zrychlení 0-100 km/h [s]: 17.6 maximální rychlost [km/h]: 155 počet rychlostí: 4 převodovka: manuální pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5

Popis vozu

Po mém prvním autě (italský Fiat 125, 1600 cc) které mně mnohokrát zradilo a které bylo příčinou že jsem se zapřisáhl “Už nikdy Itala” jsem koupil tohoto Japonce v roce 1986 v cizině kde jsem tehdy žil.

Nissan Cherry bylo moje druhé auto a první auto které jsem koupil zbrusu nové. Polovinu ceny jsem zaplatil v hotovosti a zbylou polovinu na 12 měsíčných splátek. Pamatuji si že nám platba na splátky s manželkou dala pořádně zabrat ale po roce jsme si už oddechli že máme splátky s krku. A stálo to opravdu za to.

Toto auto totiž bylo to nej nej nejlepší auto které jsem kdy měl co se týká spolehlivosti. Nikdy mně nezklamalo, nikdy mně nezradilo naopak od jiných aut která prošla mým životem a bylo jich dosti.Po 15 letech i když to bylo již čtvrté auto v rodině pořád sloužilo poctivě. Nakonec jsem ho prodal za symbolickou cenu bratrancovi kterému sloužil poctivě dalších 15 let.

Nisaan Cherry byl pětidveřový hatchback který se vyráběl od roku 1982 do 1986 jako čtvrtá generace Nissan Cherry s kódem karoserie N12. Rozměry karoserie byli 4m délka, 1.62m šířka a 1,39 výška. Můj Nissan Cherry byl model roku 1986 to jest poslední rok kdy se ještě vyráběl. Od konce roku 1986 a začátkem roku 1987 byl Nissan Cherry nahrazen s modelem Nissan Sunny který měl kulatější tvary a nebyl tak hranatý jako Nissan Cherry. Motor s kódem E10 byl benzínový osmiventilový čtyřválec s objemem 988cc,s výkonem 50 konní (37kW),kroutící moment 75Nm. Pohon byl na přední kola.

Spotřeba byla velmi malá, pod 7lt na 100km průměrné jízdy kvůli malému objemu motoru. Nebyl to žádný sprinter ale chcípák to taky nebyl. Zrychlení z 0-100 km/h bylo za 17,6 sec. Konečná rychlost se uváděla 155km/h, dosáhl jsem ale přes 160km/h. Brzdy byli velice spolehlivé a účinné. Přední brzdy byli kotoučové. Auto mělo velmi tichý provoz, za jízdy motor nebyl skoro vůbec slyšet. Zadní sedačky byli obě sklápějící a kdykoliv jsem je složil měl jsem obrovský kufr na naložení objemných věcí.

I když po tomto autě prošlo dosti jiných aut v mém životě vzpomínám si vždy v dobrém na toto autíčko které mi tak poctivě sloužilo po mnoho let. Proto jsem se rozhodl aby i třetí auto v mém životě byl Japonec, byl to Mitsubishi Lancer 1500cc který jsem téže koupil nový, který ale nesloužil tak poctivě jako Nissan Cherry. Ale o Mitsubishi Lancer snad napíšu v příštím mém příspěvku jestli na to nezapomenu.




Silné stránky

spolehlivost, bezporuchovost, nezničitelné auto

Slabé stránky

žádné

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

žádné opravy nebyli nikdy, byl jen pravidelný servis v určených termínech

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

skvělé, koupeno nové s dobrými podmínky plateb na splátky

 


Další vozy značky Nissan



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
10
náhradní díly
10
výkon motoru
10
spotřeba
10
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10

nejspolehlivější auto které jsem kdy měl






Blesk.cz

PŘÍMÝ PŘENOS: Pohřeb Miloše Nesvadby (†95) v kostele: S Národním se rodina nedohodla...

PŘÍMÝ PŘENOS: Pohřeb Miloše Nesvadby (†95) v…

Rodina, kolegové a přátelé se dnes loučí s legendárním hercem a výtvarníkem Milošem Nesvadbou (†95). Od 11 hodin…

Babu s paničkou našel čtyři koše lišek za hodinu a půl! A přidali recept na liškovnici!

Babu s paničkou našel čtyři koše lišek za hodinu a…

Pejsek Babu hledá houby! A jde mu to moc dobře! Neskutečné čtyři koše plné voňavých lišek si z lesa na…

 

iSport.cz

Trpišovský: Hráči jsou v největší únavě. Z posil Slavie chválil Karafiáta

Trpišovský: Hráči jsou v největší únavě. Z posil…

Slavia sehrála na herním soustředění v Rakousku první utkání. St. Pölten porazila jasně 5:0. Střelecky se…

Potvrzeno, Grussmann jde do Baníku! Opava má Holíka a Poláka

Potvrzeno, Grussmann jde do Baníku! Opava má Holíka a Poláka

Rozhodnuto. Alois Grussmann podle zdrojů isport.cz počítá poslední dny ve funkci generálního manažera SFC Opava.…

 

Reflex.cz

Hřib a Čižinský sobě! Pražská radnice opisuje od Béma a Dobeše. Ti ovšem kromě marketingu i něco dělali

Hřib a Čižinský sobě! Pražská radnice opisuje od…

Nemusíte dělat nic kromě toho, že si budete vymýšlet zcela zbytečná a absurdní témata, která ovšem média nemohou…

Tělo za katrem: Příběhy za obrázky, co si vězni nechali vykérovat v lochu

Tělo za katrem: Příběhy za obrázky, co si vězni…

Začnu poněkud zeširoka. Svojí oblíbenou historkou o tom, jak jsem se kdysi, dost unaven, vracel z karlovarského…