Citroën DS3 (2010)
15.8.2012ÚVOD Jak začít... :) stránky MACZ navštěvuji už od jejich založení, ale nikdy jsem se nebyl schopen dokopat k napsání vlastní recenze. Jsme…
Citroën DS3 (sksteve)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
matii 16.08.12 11:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Řetěz
Ono se to týká především 1.6 THP 156K, což byl na svojí dobu velice schopný agregát, ale jak už vzpomínal Modzillo, který ho vlastní, také velice poruchový. Byl jsem proto udiven, že se PSA pustilo do 1.6 THP 200K, ale zatím jsem nějaké stížnosti neslyšel. Fakt je, že je na trhu necelé dva roky a 308GTi nebo RCZ si zas tak moc lidí u nás nekupuje. Tak by mne to zajímalo.
Tano:
[odkaz]
si zatím taky nestěžoval. Co se týká atmosféry VTi, zatím jediný problém motoru je právě asi to proměnné časování ventilů, které je velice náchylné na nestandardní věci. Ze zpráv které zatím mám je třeba si dávat pozor na dvě věci. Za prvé je citlivé na kvalitu benzínu a za druhé na studené starty.
Pokud jde o HDi, nemám zkušenosti, ale podle kluků z Peugeot clubu jde o velice příjemný, spolehlivý a slušný motor. Tedy pokud zrovna neregeneruje FAP filtr, nebo ještě hůř, pokud ti ho někdo "neupajce" flexou a dá do sběru. To bych i sekal ruce. -
Nicco 16.08.12 10:17
« Re: Re: Re: Re: Řetěz
V poslednom Svete motoru o ojetinach pisu nieco o 308cke a 1.6ke. Nie je tam nic o tom, ze by sa to netykalo nejakej verzie, osobne si myslim, ze je to iba inak softverovo naladena verzia. Ak si dobre pamatam, tak sa natahuje retaz, zle to stratuje za studena a odchadza mu elektromotor nastavenia vacky (toto je obycajne riesene hydraulicky (tivct, vvti, renault 1.6, ....) tak neviem, ci to je preklep alebo naozaj je tam maly krokovy motor. Co sa tyka 308cky tak packy pod volantom su uz spolahlive a tiez aj elektricka sustava, v porovnani s 307. Odporucany motor je 1.6HDi, ktory ale o par stran dalej u Focusa je ako najmenej doporucovany (v podstate aj na Focus fore).
P.S. Citam tu tvoju recenziu a vzhladom na skutocnosti, by som si mozno priplatil za zaruku, ale origo servis navstevoval dalej, pretoze, ak by si mal v buducnosti nejake problemy, tak vyplnena serviska ti pomoze pri rieseni nejakej chronickej zavady motora. Samozrejme je mozne, ze ani ziadnu zavadu z popisanych nikdy nebudes mat, ale ta hlaska anti polution system fault, je v SM myslim spomenuta, ze sa rozsvieti, ked sa trochu natiahne retaz a rozhodia sa rozvody. Potom RJ zareaguje na emisie a hodi motor do nudzoveho stavu. Ziarovky praskali uz u 307, je mozne, ze to pokracuje dalej. Do Fabie a Focusa davaju odporove droty, aby ziarovky dlhsie vydrzali. -
Ronault. 15.08.12 20:50
« Re: Re: Stěrače
Tak nevím jak 407, ale na 207 je dešťový senzor normálně deaktivován a posunutím páčky dolů se jednou setře okno a senzor se aktivuje. Jen je pak aktivní... což je někdy ke škodě.
Já ale ocenil dešťový senzor až po delší jízdě, kdy fungoval dobře, jindy mě na kratších cestách spíše štval... ale taky jde o to mít v dobrém stavu stěrače. -
Kuski 15.08.12 17:12
« DS3
Ahoj, máš opravdu moc krásnou DS3ku. Jak moc červenou nemusím, tak tomuhle autu sedí. Ohledně recenze, ty stěrače se mi nezdají. Jestli se nepletu, tak by jsi měl mít stejné páčky jako já v C4 a tam stačí páčku lehce přitáhnout k sobě a okno se jednou setře, když se podrží déle, tak běží ostřikovač. :-) A ještě něco. DS3 není první auto, co v motosportu zazářilo. Např. C4 WRC (toto auto za celou dobu spolu se Sebem L. nepoznalo pořážku na asfaltu), Xsara WRC (když se objevila, nikdo jí nestačil), ZX Rally Raid a ZX Rally Paris Dakar(Anré Vatanen s ním získal řadu titulů). A mohl bych pokračovat(C2, BX-jezdilo i skupinu B, Visa,DS-Paříž Dakar). Závodní historie Citroenu je bohatší, než se zdá. :-) :yes: -
PeterLuk 15.08.12 14:59
« SUPER
Jedna z najlepších recenzí na MACZ, jedno z najlepších a najkrajších áut na MACZ, gratulujem ti. Presne takúto DS3-ku by som chcel - s rovnakým motorom, s rovnakými diskami, s bielou strechou, akurát s druhým odtieňom červenej farby a bielym interiérom... :yes: :yes: :yes: -
r2d2 15.08.12 13:27
« rozvody
tak tenhle motor si muže s TSI podat ruku. Nechápu kam ten svět spěje, nový motor a rozvodový řetěz po 30000ko ? To bych jim to radši nechal v servisu už nafurt. Hlavně jak každej nadává na starý "chrochty ochcávky" atd který jezdí a slouží bez problému i po 500000km. Je mi stěch všech eckoboostů zle. -
hipisko 15.08.12 13:11
« Re: Stěrače
ja tomu nerozumiem, ake automaticke stieranie? to na dazdovy senzor? Lebo aspon mne na 407 sa to zapina posunutim hore. Jednorazove zotretie je posunutim dole(packa sa vrati nas5 sama). No a ked chcem ostreknut(vtedy sa sputia stierace), tak pritiahnem packu k sebe.
Alebo sa da niekde v pocitaci vypnut dazdovy senzor(v 407 to urcite nejde a tak som to deaktivoval diagnostikou) a po zapnuti jedneho zotretia sa v pocitaci zapne? -
Bully_ 15.08.12 11:27
« Pekne
Pekna a strizliva recenze na hezke auticko, a cervena mu sekne :yes: Jednou jsme meli to same pujcene ze servisu a zene se az na 3 dvere libilo.Jedno z hodne mala aut u kterych je denni sviceni i esteticke a nepripomina bastl.
Jenom bych v nem nehledal nejak extra sportovniho ducha, ten zustane spis ve verzi pro rallye a jako produkt marketingoveho oddeleni, i kdyz jizdni vykony jsou diky vykonu a vaze auta vyborne. -
hery22 15.08.12 11:25
« bílé kola
pěkné auto, které se každý den nevidí :yes:
Bíle kola čistit je děs, znám to z motorky, taky je mám bílé, i když tam čistím hlavně olej z řetězu. Na autě to zas taková hrůza nebude, navíc v té kombinaci vypadají dobře :yes:
dávám za 10 a přeju hodně šťastných kilometrů. -
Pavko111 15.08.12 06:33
« Řetěz
Tak to nějak vypadá že benzínové malé turbomotory si s rozvodovým řetězem nerozumí. Ford už do nového malého EcoBoostu 1l dal raději řemen. Myslím že když výrobce ví že ty řetězy u těch motorů odcházejí, měl by stanovit aspoň intervaly pro výměnu. Bylo by to menší zlo než nečekaně jet do servisu nebo úplně zničit motor.
Celkově za nezaujatou recenzi :yes: :yes: :yes: -
BTW, tiež ma to pekne štve, že pre krátke zotretie musím dať páčku hore a potom dole... 8-s