Citroën DS3 (2010)
15.8.2012ÚVOD Jak začít... :) stránky MACZ navštěvuji už od jejich založení, ale nikdy jsem se nebyl schopen dokopat k napsání vlastní recenze. Jsme…
Citroën DS3 (sksteve)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Dala 06.01.13 20:11
« stylovka každým coulem
Velmi pěkná recenze. Jsem rád, že se zde konečně objevilo představení vozidla, kterých jezdí na silnicích tak velmi málo. Je to stylovka každým coulem, sportáček pro potěšení a já velký fanda všech řad DS. V mém městě jezdí jedna DS3 Racing, zbláznil bych se v ní jednou projet:-) Pro mě samotného hodně malé auto, ale dávám palec nahoru, jak pro koupi, tak pro recenzi :yes: -
hondikdva 02.12.12 00:28
« Pozdrav od kolegy
Konečně někdo se stejným vozem...České weby jsou na uživetelské recenze DS 3 skoupé.Mám v podstatě stejné auto jako Ty,pouze jiné(tmavé) disky a černo-červená sedadla. Najeto 80000 km za dva a půl roku. A v hodnocení vozu se taky nebudeme moc lišit.Jsem s ním velmi spokojen. Myslím,že jsi vůz popsal do detailů, není třeba nic důležitého dodávat.
Takže hodně dalších zábavných kilometrů v malém,rychlém,atraktivním a neokoukaném autíčku. -
Švagi 17.08.12 13:13
« řetěz
Jen tak mimochodem měl jsem vůz Ford Monde rv. 2004 2.0TDCi 96kw a měl jsem tam taky rozvodový řetěz najel jsem na něj cca 160 000km celkem tedy 266 000km a dále teď jezdí a žádný problém s řetězem nebyl, taky se dá říct že je asi doživotní. Úpřimně vás lituji, že se nedaří vyrobit řetěz u malých benzínový turbo motorů, který by vydržel tak jako motor celkový. Pravu mohou znát jeno vývojáři/potažno výrobci motorů, kde se stala chyba.
-
ellector 17.08.12 10:17
« Rozvody
Zdravím autora.
V první řadě bych chtěl vyjádřit soustrast s problémovými rozvody. Na druhou stranu máš dobré, jak se k tobě chová servis, potažmo výrobce. Taky se mi líbí, že se problém nahlásí kontrolkou a ne rozskočením motoru, jak tomu je u VW. Navíc postoj, který VW k problémovým kusům zaujal, bys určitě zažít nechtěl. Jako majitel TSI jsem si zažil svoje. Pokud tě to zajímá, mrkni na popis mého auta. Určitě tě pak potěší, jak snadno jsi se domohl záruční opravy. Přeju ti, aby už auto nezlobilo. Mě se sice tenhle Citroen nelíbí, ale dokážu ocenit jeho nestandardní styl, podobně jako u předchozí generace Hondy Civic, a takových aut si vážím, přestože bych si je sám nikdy nekoupil.
Měj se! -
matii 17.08.12 07:38
« Re: Re: Stěrače
Když jsem byl malej, tak stěrače ještě neexistovaly a když jsme chtěli setřít okno, museli jsme zastavit a otřít to hadrem. A vy nevíte coby. ;-)
U stíracího automatu, pokud to ještě někdo neví, jedno upozornění. Pokud ráno vlezete do auta dáte stěrače na automat, bo máte mokré sklo a stěrače se zblázní tj. stále stírají naplno nebo různě blbnou, nejedná se o vadu. Pouze se vám orosilo čelní sklo i zevnitř včetně čidla. Stačí dát odmlžení předního skla, nebo fukar naplno a nahoru a dle mých zkušeností je do minuty po problému. -
hipisko 16.08.12 23:39
« Re: Re: Re: Stěrače
aha to som nevedel, na 407 sa senzor neaktivuje. aktivujem ho posunutim packy hore, dalsie pozicia je potom plynule stieranie stieracov a tretia pozicia rychle stieranie. Ja som senzor deaktivoval a degradoval som to na uroven dacie kde mi teraz prva poloha hore zotrie raz za cca 5 sekund(dacie to takto maju).
Strasne ma ten senzor nastval, ked po dazdi je mokra cesta a slnko svieti a predo mnou auto mi nafrka spinave male kvapky, senzor to vyhodnoti ako maximalny lejak a pretiera mi tu spinu po skle maximalnou rychlostou.
Podobne pri mrholeni a celkovo mi senzor zapina stierac minimalne 3x castejsie ako si ho zapinam sam
-
Adept 16.08.12 14:13
« Re: Stěrače
Tak já na C4 jsem to vřešil tak, že když chci jen jednou setřít tak dvakrát za sebou ťuknu dolů tzn. že prvním ťuknutím aktivuji aut. stírání, ale druhým ho ihned deaktivuji. Takže to jen setře a klid. Jinak ale to automatické stírání funguje dobře i na krátké trasy. Jen asi jenou se mi stalo, že já bych už setřel a automatika ještě né, ale pak už zase dostala rozum a další stírání už bylo OK -
-
matii 16.08.12 11:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Řetěz
Ono se to týká především 1.6 THP 156K, což byl na svojí dobu velice schopný agregát, ale jak už vzpomínal Modzillo, který ho vlastní, také velice poruchový. Byl jsem proto udiven, že se PSA pustilo do 1.6 THP 200K, ale zatím jsem nějaké stížnosti neslyšel. Fakt je, že je na trhu necelé dva roky a 308GTi nebo RCZ si zas tak moc lidí u nás nekupuje. Tak by mne to zajímalo.
Tano:
[odkaz]
si zatím taky nestěžoval. Co se týká atmosféry VTi, zatím jediný problém motoru je právě asi to proměnné časování ventilů, které je velice náchylné na nestandardní věci. Ze zpráv které zatím mám je třeba si dávat pozor na dvě věci. Za prvé je citlivé na kvalitu benzínu a za druhé na studené starty.
Pokud jde o HDi, nemám zkušenosti, ale podle kluků z Peugeot clubu jde o velice příjemný, spolehlivý a slušný motor. Tedy pokud zrovna neregeneruje FAP filtr, nebo ještě hůř, pokud ti ho někdo "neupajce" flexou a dá do sběru. To bych i sekal ruce. -
Nicco 16.08.12 10:17
« Re: Re: Re: Re: Řetěz
V poslednom Svete motoru o ojetinach pisu nieco o 308cke a 1.6ke. Nie je tam nic o tom, ze by sa to netykalo nejakej verzie, osobne si myslim, ze je to iba inak softverovo naladena verzia. Ak si dobre pamatam, tak sa natahuje retaz, zle to stratuje za studena a odchadza mu elektromotor nastavenia vacky (toto je obycajne riesene hydraulicky (tivct, vvti, renault 1.6, ....) tak neviem, ci to je preklep alebo naozaj je tam maly krokovy motor. Co sa tyka 308cky tak packy pod volantom su uz spolahlive a tiez aj elektricka sustava, v porovnani s 307. Odporucany motor je 1.6HDi, ktory ale o par stran dalej u Focusa je ako najmenej doporucovany (v podstate aj na Focus fore).
P.S. Citam tu tvoju recenziu a vzhladom na skutocnosti, by som si mozno priplatil za zaruku, ale origo servis navstevoval dalej, pretoze, ak by si mal v buducnosti nejake problemy, tak vyplnena serviska ti pomoze pri rieseni nejakej chronickej zavady motora. Samozrejme je mozne, ze ani ziadnu zavadu z popisanych nikdy nebudes mat, ale ta hlaska anti polution system fault, je v SM myslim spomenuta, ze sa rozsvieti, ked sa trochu natiahne retaz a rozhodia sa rozvody. Potom RJ zareaguje na emisie a hodi motor do nudzoveho stavu. Ziarovky praskali uz u 307, je mozne, ze to pokracuje dalej. Do Fabie a Focusa davaju odporove droty, aby ziarovky dlhsie vydrzali. -
Ronault. 15.08.12 20:50
« Re: Re: Stěrače
Tak nevím jak 407, ale na 207 je dešťový senzor normálně deaktivován a posunutím páčky dolů se jednou setře okno a senzor se aktivuje. Jen je pak aktivní... což je někdy ke škodě.
Já ale ocenil dešťový senzor až po delší jízdě, kdy fungoval dobře, jindy mě na kratších cestách spíše štval... ale taky jde o to mít v dobrém stavu stěrače. -
Kuski 15.08.12 17:12
« DS3
Ahoj, máš opravdu moc krásnou DS3ku. Jak moc červenou nemusím, tak tomuhle autu sedí. Ohledně recenze, ty stěrače se mi nezdají. Jestli se nepletu, tak by jsi měl mít stejné páčky jako já v C4 a tam stačí páčku lehce přitáhnout k sobě a okno se jednou setře, když se podrží déle, tak běží ostřikovač. :-) A ještě něco. DS3 není první auto, co v motosportu zazářilo. Např. C4 WRC (toto auto za celou dobu spolu se Sebem L. nepoznalo pořážku na asfaltu), Xsara WRC (když se objevila, nikdo jí nestačil), ZX Rally Raid a ZX Rally Paris Dakar(Anré Vatanen s ním získal řadu titulů). A mohl bych pokračovat(C2, BX-jezdilo i skupinu B, Visa,DS-Paříž Dakar). Závodní historie Citroenu je bohatší, než se zdá. :-) :yes: -
PeterLuk 15.08.12 14:59
« SUPER
Jedna z najlepších recenzí na MACZ, jedno z najlepších a najkrajších áut na MACZ, gratulujem ti. Presne takúto DS3-ku by som chcel - s rovnakým motorom, s rovnakými diskami, s bielou strechou, akurát s druhým odtieňom červenej farby a bielym interiérom... :yes: :yes: :yes: