Diskuse

Volkswagen Scirocco (2009)

31.1.2010

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ladasW". Zatím máme spolu najeto jen hodně málo, ale musím říct, že na běžně dostupné auto sahá Rocco na…

 

Volkswagen III (ladasW)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Martin-Happy

    Martin_Happy 31.01.2010  13:00

    Zdravim a vítám

    černá mu sluší, to jo, ale nechtěl by ses podělit o nějaké zážitky, popis co a jak v autě je a těšim se na ty slíbené fotky. Mám totiž Rocca rád
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 31.01.2010  14:12

      « Re: Zdravim a vítám

      Určitě časem něco napíšu..dal jsem si ho pod stromeček a od té doby je samej marast, tak jezdím druhým, abych si ho neničil solí, takže moc zážitků není... mám najeto cca 1500 km...jen co bude trochu lépe a bude mít smysl ho pořádně vyblejskout udělám i sadu fotek.... Díky za přivítání
      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 31.01.2010  15:45

        « Re: Re: Zdravim a vítám

        Já chcu taky Rocco pod stromeček ... :-O

        Teď mě napadá Láďo - to musel být teda velikej stromeček, když se ti tam vešlo Rocco ... ;-) >:D

        To bylo někde v Praze na náměstí pod tím velkým stromem vánočním z krkonoš ne? >:D :yes: Nebylo tam náhodou napsáno FRPE? Jen to zkouším, zda sis náhodou nerozbalil dárek pro mě a nechlubíš se tady vlastně mým autem ... >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 31.01.2010  17:42

          « Re: Re: Re: Zdravim a vítám

          No je to možný čeče bylo na tom naspáno Franta, tak já teď nevím ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 31.01.2010  15:36

    Lapač podhledů?

    Ahoj uživateli LadasW!

    Zdravím tě a to co nejúpřimněji! Recenze není špatná, řekl bych že dobrá, fotka jen jedna ale slibuješ že časem dodáš, tak mě nezbývá nic jiného než-li se těšit na další zítřky naší socialistické pětiletky ... ;-) :yes:

    Asi víš že je třeba uhradit poplatek za vstup na MACZ 15 000Kč. Můj sekretář Ti pošle v SZ číslo účtu. >:D ;-)

    Jen bych měl ještě otázku - Rocco je lapač podhledů? Myslel jsi podhledy s SDK či s palubek, nebo jiné? 8-s ;-)

    PS : Je to pěkný a dodej fotky a myslím, že ,,vyšupneš,, z Topu toho zelenýho ,,vejtahu,, s Roccem ... >:D
    PSS : Ládís = sranda, promin! ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Martin-Happy

      Martin_Happy 31.01.2010  15:41

      « Re: Lapač podhledů?

      zase si až druhej >:D
      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 31.01.2010  15:42

        « Re: Re: Lapač podhledů?

        Martas promiň - měl jsem včera tady s White Labelem noční směnu, takže se nezlob ... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Martin-Happy

          Martin_Happy 31.01.2010  15:45

          « Re: Re: Re: Lapač podhledů?

          já se nezlobim, ale mam radost, že tě občas předběhnu >:D

          Ale mjinak si tě za to moc vážim, děláš záslužnoiu práci, seš takovej dravec. A já sem zas mrchožrou, protože posílám Ricardovi tipy na smazání starších recenzí. ALe ted nějak nemá čas...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 31.01.2010  17:45

      « Re: Lapač podhledů?

      Ani bych to nepovažoval za recenzi.. teď jsme to tady sesmolil po sobotním obědě...

      Každopádně díky za přivítání...

      Lapačem pohledů jsem myslel ty co se posílají z dovolený... to proto, že jsem tuhla sejmul pošťačku a na auto se nalepilo to co měla v tašce na kolečkách víš...tak proto ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 31.01.2010  20:30

        « Re: Lapač podhledů?

        Tak tě tu vítám,konkurente.. ;-) Ohodnotím,až doplníš foto.
        Ať ti slouží a nezlobí! :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 31.01.2010  20:36

        « Re: Lapač podhledů?

        Ahoj,něco jsme si už napsali a jsem rád,že jsi toho krasavce sem dal!Rozhodně mě velice bude zajímat výbava (zda tam máš či ne sport.paket,leštěný rámečky atd.),postřehy z řízení a fotky,páč černá mu fakt sekne.
        Je jasný,že po dodání fotek a dopsání textu máš ode mne 3 x 10,páč toto auta spadá do kategorie aut,která boduji
        ;-) >:-[] ....zatím

        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 31.01.2010  22:30

          « Re: Re: Lapač podhledů?

          Určitě to doplním, všechno uvidíš z fotek... zatím to zajíždím, takže postřehů moc není... ale určitě bych to v létě šel někam prohnat na okruh... Určitě dám taky 3x10 jen mi to tu pořád píše "Hodnotit mohou jen uživatelé Moje.auto, kteří mají zveřejněn svůj automobil." asi to chvilku potrvá než se auto probublá kam má a budou funkce aktivní...
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 31.01.2010  22:43

            « Re: Re: Re: Lapač podhledů?

            Nene, hodnotit můžeš od chvíle, kdy získáš první tři hodnocení. ;-) Dodej fotky a recenzi a získáš i odemne pěkné hodnocení, Scirocco je mé oblíbené :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 31.01.2010  22:48

            « Re: Re: Re: Lapač podhledů?

            ladasW - je mi jasný,že po ,,pár,, km nemůžeš psát romány,slibuji,že si na to ale rozhodně počkám ;-).Postupně to dopisuj a piš to do Novinek,ať je to na serveru vidět a vím(e) o tom.
            Co se týče okruhu,projíždíme Masarykův okruh (já jsem teda zatím skoro učeň) a určitě navštívíme Slovakia ring ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 31.01.2010  22:45

          « Re: Lapač podhledů?

          Mojito
          Podle těch tmavých zadních skel, bych to viděl určitě spíš na sportpacket..., origo 18" "interlagos" jsou moc pěkné, tmavá barva roccu taky sedí, jen je malinko škoda, že byla skladem zrovna jen ta nejslabší motorizace vůbec...
          • 00 Reagovat !

            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.02.2010  08:55

            « Re: Lapač podhledů?

            white label - no nemyslím si to,ten kluk ze SR s 1,4 turbo+kompresor má taky zatmavený okna,ale paket nebo rámečky nemá ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 01.02.2010  08:58

            « Re: Re: Lapač podhledů?

            JJ je tam mimo jiné Sportovní paket "donington", 4 kola z lehké slitiny "Donington" 8 J x 17, pneumatiky 235/45 R17, pojistka proti krádeži, boční okna vzadu a zadní okno zatmavené, 65% absorbce světla, mlhové světlomety, pedály z ušlechtilé oceli, obložení stropu v černé barvě, potahy sedadel v látce "Catch up", textilní koberečky s barevným lemem .... nejspíše se bude jednat o nějaký hybrid.... pač jsou tam i ty integralos kola.
            • 00 Reagovat !

              foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

              Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.02.2010  09:43

              « Re: Re: Re: Lapač podhledů?

              ladasW - .... nejspíše se bude jednat o nějaký hybrid.... pač jsou tam i ty integralos kola - >:D

              Dali ti tam klasický rámečky,nebo ty černý ,,leštěný,,?Pokud máš sport.paket,měl bys je tam teoreticky mít ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 01.02.2010  17:23

              « Re: Lapač podhledů?

              To není žádný "hybrid", :-) je to kombinace sportpaketu
              s příplatkem za 18" "interlagos", což je podle mě (v tomto případě) prakticky ideální řešení... ;-)
              Mně se ty "interlagos" líbí, ještě o něco víc, v tom leštěném provedení, ale rozdíl v ceně je skoro nepochopitelný... ;-\
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 01.02.2010  17:34

                « Re: Lapač podhledů?

                No s mojí pečlivostí a kadencí mytí z toho budu mít na podzim asi taky leštěný >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 01.02.2010  17:52

                  « Re: Lapač podhledů?

                  >:-[] ;-)

                  Raději si oprav v recenzi "by-xenony" na "bi-xenony" a "adaptabilní" podvozek na na "adaptivní", i když význam těch dvou slov je vlastně podobný...
                  Ty tam máš DYNAUDIO? (viz odkaz na foto)
                  [odkaz]

                  A ty zimní pneu máš v jakém rozměru?
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 01.02.2010  17:58

                    « Re: Lapač podhledů?

                    Rozkaz šéfe..nikdy mi to s písmenkama moc nešlo... raději čísla a auta ;-)

                    Je tam 300W Dynaudio VW to píše takto: "Rádio "RCD310 Dynaudio Excite" Volkswagen Individual s 8kanálovým digitálním zesilovačem o celkovém výkonu 300 Wattů, přehrává hudbu i ve formátu MP3, 8 reproduktorů"
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 01.02.2010  18:01

                      « Re: Lapač podhledů?

                      Slyšel jsi hrát i běžné repro v roccu, máš nějaké přímé srovnání o kolik je to subjektivně lepší?
                      Zatím jsem bohužel na DYNAUDIO v žádném roccu nenarazil...,
                      ale osobně bych těch 12.700,- za něj spíš přidal...
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 01.02.2010  18:06

                        « Re: Re: Lapač podhledů?

                        Neslyšel... takže nemohu porovnávat...ve druhém autě jsem si myslel, že mi to hraje suprově.. když si to tam teď pustím je to tak z kýble..takže ty Dyna hrajou naprosto luxusně.. Slyšel jsem i Bose v audi a musím přiznat, že mě to hraje líp ;-) ... teď myslím líp tak, ne že mi to víc cpe bubny na mozek, ale naprosto křišťálově čistě. Škoda jen absence USB. AUX-in tam je, ale to je takové neobratné... Taky tam mám v menu rádia BT-AUDIO on/off, ale na on se nic neděje...
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 01.02.2010  18:14

                          « Re: Lapač podhledů?

                          No a nezkoušel jsi to na BT-on spárovat přes BT třeba s mobilem
                          a pustit do toho (přes BT) nějakou muziku z mobilu?
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            "-- skrytý --" 01.02.2010  18:18

                            « Re: Re: Lapač podhledů?

                            No když to zapnu, tak mi to ani totiž nehodí při výběru media (CD/TUNER/AUX) další možnost jako BT AUDIO... párovat jsem to zkusil, ale telefon nic neviděl..
                            • 00 Reagovat !

                              foto Cobalt

                              "-- skrytý --" 01.02.2010  18:28

                              « Re: Re: Re: Lapač podhledů?

                              [potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]
                              • 00 Reagovat !

                                foto

                                "-- skrytý --" 01.02.2010  18:31

                                « Re: Lapač podhledů?

                                Manuál jsem studoval každý večer před spaním, ale stránka o tomto tam bohužel není...Jediné co, tak tam je odkaz na příplatkovou výbavu na jinou stránku a tam se věnují multifunkčnímu volantu...
                            • 00 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 01.02.2010  18:32

                              « Re: Lapač podhledů?

                              Jak říká Cobalt, návod to jístí, třeba se dozvíš co ta zkratka "BT"
                              v tomto případě vůbec znamená...
                              Mělo by to být zřejmě na AUX + BT-ON..., ale VW u 310ky o podpoře BT na svých stránkách nic nepíše... ;-\
                    • 00 Reagovat !

                      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.02.2010  20:51

                      « Re: Lapač podhledů?

                      ladasW - jak jsi spokojen s basy a čistotou poslechu?
                    • 00 Reagovat !

                      foto Leg

                      Leg 02.02.2010  01:26

                      « Re: Re: Lapač podhledů?

                      No s tým dynaudiom by to zaujímalo aj mňa. U mňa je totiž kúpa Golfu GTI na spadnutie a toto je asi posledná položka výbavy, o ktorej ešte nie je celkom rozhodnuté, ale ako píšeš (aj v porovnaní s tými Bose), asi by to nebolo márne, aj keď zázraky za 500 € nečakám...
                      • 00 Reagovat !

                        foto Leg

                        Leg 02.02.2010  01:31

                        « Re: Re: Re: Lapač podhledů?

                        A aby som nezabudol, perfektná farba, Sciroccu to v čiernej náramne sekne, napriek tomu, že mám pocit, že táto farba na tomto aute nie je veľmi preferováná (alebo práve preto). Sám som bol prekvapený, keď som jedno čierne minule videl. Hlavne s tvojimi 18-kami a xenónami je to úplná paráda :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 02.02.2010  02:48

                        « Re: Lapač podhledů?

                        Osobně, bych do toho šel, myslím si, že za ty prachy (550Euro/12.700,-Kč) tam stejně nic moc lepšího "nevymyslíš"... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 01.02.2010  16:51

    Pomalu ale jistě

    A mě se to začíná moc líbit ... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 01.02.2010  16:57

      « Re: Pomalu ale jistě

      Děkuji převelice... nejsem s fotkami spokojen, jistě dodám lepší až přijde obleva. Obecně fotit něco tmavého na bílém nasvíceném podkladě je hodně velký problém (fotografové mi dají za pravdu) ... takže to moc nevyniklo... ale alespoň ta černá kaňka v moři sněhu něco ukáže...
      • 00 Reagovat !

        foto talio2

        talio2 01.02.2010  17:12

        « Re: Re: Pomalu ale jistě

        ty kola s černou barvou mu neuvěřitelně sluší !!!
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 01.02.2010  17:21

          « Re: Re: Re: Pomalu ale jistě

          Děkuji za pochvalu.. i případné bodové hodnocení... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto talio2

            talio2 01.02.2010  17:56

            « Re: Re: Re: Re: Pomalu ale jistě

            jéé na to bych zapomněl 3x10..auto je jasný,recenze pro mě dostačující a fotky co jsi dal mi taky stačí..ostatní je vidět u dalších uživatelů nebo na netu :-)

            kdyžtak koukni na moje embéčko :-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 01.02.2010  18:01

              « Re: Pomalu ale jistě

              Děkuji za 3x10... určitě ohodnotím, jen co mi ještě někdo nakliká konečně budu moci...
  • 00 Reagovat !

    foto The-Stig-Driver

    The Stig Driver 01.02.2010  18:42

    Technické údaje..

    Zdravím tě, auto máš fakt krásné ;-) Jen doplň ty technické údaje, to je to nejlejčí :-) Jestli se ti chce koukni na mého Focuse >:-[] Tak se měj čao...
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 01.02.2010  19:30

    Láďo já tedy boduji!!!

    heleď za recenzi, potažmo bYxenony - jasná 10b, auto jasných 10b,
    fotky sněhu : 10b. >:D >:D

    Nyní vážně na pěkný boding mě osobně chybí více fotek ale jsi adept na topku. Ovšem po dohodě že to ,,zelený šíro,, si s tebou vymění místo ... >:D >:D :yes: ;-)

    S Mojitem to předjednám, myslím ale předem, že nebude proti. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.02.2010  20:57

      « Re: Láďo já tedy boduji!!!

      FRPE - nic předjednávat nemusíš >:-[]

      ladasW - dočetl jsem všechny příspěvky a dozvěděl jsem se i odpověď na mou otázku.Rád bych si to někdyx poslechl,jak velkej je to rozdíl oproti ,,klasice,,...čekám na fotky a doplnění recenze a máš to za full ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 01.02.2010  21:00

        « Re: Re: Láďo já tedy boduji!!!

        Paráda Mojito - jsem rád že jsme se celkem snadno a diplomaticky domluvili ... >:D ;-) ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 01.02.2010  21:00

        « Re: Láďo já tedy boduji!!!

        Jednou větou: Je to nelepší sound co jsem slyšel... jak z autosestav, tak i domácích repro... :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.02.2010  21:13

          « Re: Re: Láďo já tedy boduji!!!

          ladasW - pokud to hraje aspoň ze 3/4 jak v Lexusu (jestli to píšu správně Mark and Levinson) tak to musí být dost pecka!Snad mě nebude mrzet,že jsou do toho neskočil i když si teď,po přidání akt.wooferu nestěžuju ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto berustina

            berustina 01.02.2010  21:17

            « Re: Re: Re: Láďo já tedy boduji!!!

            Mojito - sis měl koupil pořádný motor a nemusel si řešit audio. Poslouchal bys jenom motor >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

              Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.02.2010  22:10

              « Re: Re: Re: Re: Láďo já tedy boduji!!!

              berustina - já jsem trochu na hudbu vysazenej,tak co mám dělat? :-)
              • 00 Reagovat !

                foto berustina

                berustina 01.02.2010  22:12

                « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                No jo, mě stačí symfonie o čtyř válcích a jedné turbíně. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Co-pilot

                  Co-pilot 01.02.2010  23:47

                  « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                  Berustina - Mě stačí symfonie o čtyřech válcích. Zvuk turbín jezdím poslouchat pod hráze vodních elektráren. >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto berustina

                    berustina 01.02.2010  23:49

                    « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                    Co-pilot - dobrý večer pane atmosféra. >:D >:D >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 01.02.2010  23:52

                      « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                      Přišel Co-pilot... a "atmosféra" zde náhle poněkud zhoustla... :-O
                      >:-[] >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto berustina

                        berustina 01.02.2010  23:53

                        « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                        WL - :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto Thomasino

                        Thomasino 01.02.2010  23:53

                        « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                        Koukám, dneska samej moravák a většina dokonce brňáků ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Co-pilot

                      Co-pilot 01.02.2010  23:54

                      « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                      Jo, jo, to jsem chtěl ještě doplnit... Toho slabšího motoru je u tak na pohled dynamického auta trochu škoda...

                      Jinak ale vítám a zdravím nového uživatele MACZ LaďaseW a chválím "fešné" vozidlo. ;-)

                      Berustina - dobrý večer všem žlutým turbo včelkám Májám. :-) Spíš budeš mít ale sršně, na kterého teď navíc bude krátká jecjaká "mikrovlna". :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Co-pilot

                        Co-pilot 01.02.2010  23:56

                        « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                        WL - nestačím tady uskakovat před lopatkami všech těch vašich větrných turbín. >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto berustina

                          berustina 01.02.2010  23:58

                          « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                          Co-pilot - mikrovlny nemaj šanci, tedy aspoň doufám. A kdyby to nevyšlo, tak Thomasino prej pokuty proplatí. >:D >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto Co-pilot

                            Co-pilot 02.02.2010  00:00

                            « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                            Berustina - Jasně, pokutové bločky můžeš posílat k proplacení v rámci reklamace. ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Thomasino

                          Thomasino 02.02.2010  00:00

                          « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                          Neboj Co-Pilote, ještě se nám všem bude po hezkém vysokootáčkovém motoru za pár let stýskat :-( Mojitovi teda néé, ten má Zetko.. No snad si časem do své garáže jedno zajímavější auto přidám, a možná to bude právě atmosféra, než vymřou úplně... Je ale pravda, že na běžné ježdění (kterého mám asi 90%) má ten okamžitý zátah turba v jakýchkoli otáčkách něco do sebe ;-) >:D

                          EDIT: Beru, NO, NO, NO... Nastavil sis správně pásmo, aby to nebralo každý automatický dveře u benzinek? Občas teda reaguje laser na ně i tak... Třeba OMV benzinka za Husovickým tunelem směrem do Kr.Pole...
                          • 00 Reagovat !

                            foto berustina

                            berustina 02.02.2010  00:04

                            « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                            Co-pilot - :yes:
                            Thomasino - prošel jsem manuál v ČR i EN a pokud nejsem idiot tak mám nastaveno EUR u :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Thomasino

                              Thomasino 02.02.2010  00:05

                              « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                              Správně :yes: :-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto berustina

                                berustina 02.02.2010  00:07

                                « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                                Thomasino - tak to můžu jít v klidu na kutě. Takže všem, co zítra někam jedou přeji šťastný návrat a na některé se těším kolem oběda, případně odpoledne, pokud to vše klapne. Brou všem ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Thomasino

                              Thomasino 02.02.2010  00:09

                              « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                              Zrovna asi před 2 týdny mě pomohlo zadní čidlo Valeho od nedaleko za mnou přijíždějící modré oktávky I s bradavicí ;-) :-) Tak jsem musel do práce asi 5 minut potupnou padesátkou... Hrozná votrava :-(

                              EDIT: Mají po Brně bídáci dvě ty modré...
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 02.02.2010  00:07

                          « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                          Co-pilot
                          ...a to nám ten novoturbínový věk teprve začíná, brzy přijde doba, kdy motor pouze s jednín turbem budou mít jen základní motorizace typu hTp (halfTurbopower) a atmosféru už najdeš jen v sekačce na trávu, nebo ve sněhové fréze, ale už i ty budou mít ve vyšších řadách alepsoň jedno turbo TSI - TurboSnowInovation) :-O >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Thomasino

                Thomasino 01.02.2010  22:13

                « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                Mojito, to já taky! Ale když ji občas přehluší lehké řvaní motoru v otáčkcáh, je to ještě lepší!! ;-) >:D
                Ale původní repro z GTI časem vyměním, ikdyž je pravda, že je o poznání lepší než bylo např. v C-MAXu...
    • 00 Reagovat !

      foto Thomasino

      Thomasino 01.02.2010  21:45

      « Re: Láďo já tedy boduji!!!

      Ahoj, gratulace k pěknému "vozítku" a koncernovému sourozenci! ;-) Také jsem o něm přemýšlel, ale nakonec jsem si vybral GTI díky více "sportovějších" detailů, větší univerzálnosti a o něco hezčímu zvuku motoru ;-)
      Já nebudu určitě tak hodný (nebo nesoudný?) jako Frpe, takže zatím raději bodovat nebudu, musel bych dát 10-8-9 a nechci ti to kazit.. Za nějakou dobu se zase k tobě podívám a pak ohodnotím.. Na zimu s focením se nevymlouvej, já nejhezčí fotky (a nejvíce fotek) fotil v mínus 14 stupních! >:-[]
      Tak si ho užívej a ať slouží! :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.02.2010  22:14

        « Re: Re: Láďo já tedy boduji!!!

        thomasino - sportovnější detaily nalezneš spíš na roccu než GTI ty popleto >:-[]

        Zvuk motoru je +- podobný u obou a má to jen dvoje dveře navíc ;-) >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Thomasino

          Thomasino 01.02.2010  22:25

          « Re: Láďo já tedy boduji!!!

          Mojito, ty kecálisto!! Kdo se po projetí v GTI zajímal o to, jak tu zadní část výfuku s generátorem zvuku namontovat do Rocca??!! >:D
          Sportovnější tvary z venku má Rocco, to je jasný.. Ale interiér má sportovnější GTI, to přece víme.. Červeně obšitý volant, sedačky, řadička atd.. ;-) Ale jako pokus dobrý!! :-!
          Ale kdybych vybíral dneska, možná bych šel do Rocca R kvůli většímu výkonu. Snesl bych určitě více než je těch 211 koní v GTI.. Ale třeba to časem nechám zvednout, uvidíme..
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 01.02.2010  22:28

            « Re: Re: Láďo já tedy boduji!!!

            Kecy, nejsportovnější interiér má Favorit... ta surovost, spartánnost, ta drsnost, ta neskrocenost a ignorace veškerých vymožeností a komfortu na úkor váhy a jízdních vlastností na tebe dýchá z každého detailu :-! >:-[] >:D >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto FRPE

              FRPE 02.02.2010  00:09

              « Re: Re: Re: Láďo já tedy boduji!!!

              >:D >:D >:D :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 01.02.2010  22:34

            « Re: Láďo já tedy boduji!!!

            Kua ještě "včera" jezdil s nízkovýkonným atmosferickým rodinným "stěhováčkem" na 16"kách... a už dneska je mu GTIčko málo... :-O :*) 8-s
            Kam ten svět spěje..., místo Golfu GTI, golfové elektrické vozíky na takové... ;-\ >:-[] >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Thomasino

              Thomasino 01.02.2010  22:38

              « Re: Láďo já tedy boduji!!!

              Neříkám, že je to málo :-) Jen že bych snesl i více ;-)
              To víš, s jídlem roste chuť!! To ty přece znáš zatraceně dobře, Labele >:D >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 01.02.2010  22:48

                « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                Já jsem proti tobě prakticky symbol pokory a skromnosti, to ty jsi ten největší hledač chyb na autě, které sis sám přepečlivě vybral... 8-s
                >:-[]
                Copak já si tu stěžuju na nedostatek výkonu, nepěknou zadní partii, milimetrové rozdíly ve výšce pedálů..., dyť ty máš větší nároky než sám Loeb... :*) >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Thomasino

                  Thomasino 01.02.2010  23:21

                  « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                  To mám svého úžasného miláčka jenom neustále chválit?? Samozřejmě že je úchvatné, to ale každý přece čeká, ne? Navíc je to popsané v mojí recenzi ;-) Ale drobné mušky se najdou všude.. Teď jsem třeba chválil lepčí zvuk motoru a o něco zajímavější interiér >:-[]
                  Mojito - podle mě jsou ty boky sedadla o něco málo tvrdčí jen díky použití té kůže (nebo umělé kůže?). Tvarově jsou ty sedadla podle mě skoro stejné, možná úplně.. Proč by měli u VW 25 typů sedadel, že? Známe je...
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 01.02.2010  23:38

                    « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                    Tvarově nejsou stejné určitě, navíc ty v roccu jsou o poznání širší...
                    v GTI6 a GR jsou tvarově shodná s GTI5 a R32, v roccu a v rocuuR je jiný (novější) tvar...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.02.2010  23:44

                    « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                    thomasino - já myslel tu část,kam dáváme sedínku >:-[]...možnáá se pletu,ale pocitově mi připadají sedáky v GTI užší,což třeba mě dost vyhovuje,ale nemám si taky na co stěžovat :yes: ...interér GTI je zajímavější ,to je pravda 8-s
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 01.02.2010  23:46

                      « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                      Mojito, můžem si je vyměnit, tobě vyhovujou spíš ty užší z GTI
                      a mně zase ty širší z rocca... ;-) >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.02.2010  23:55

                        « Re: Láďo já tedy boduji!!!

                        white label - beru!Dekor kostky u řidiče a semiš u spolujezdce - to zní neotřele >:-[] :yes:

                        co-pilot - >:D >:D :yes:
                        white label - >:D >:D ..velmi pěkně pánové :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.02.2010  22:39

            « Re: Re: Láďo já tedy boduji!!!

            thomasino - zvuk je lepší,ale dramatický rozdíl bych tam neviděl,i u GTI bych uvažoval o nerezovém výfuku a katalyzátoru ;-)

            Obšitý volant má rocco taky,sedáky jsou v GTI užší,ale na druhou stranu měkčí a u řadičky nevím co mysliš ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.02.2010  21:26

    Krása

    Ahoj Láďo, krásné Scirocco s okouzlující černou barvou! Moc se mi líbí ;-) .

    Uvažuješ o zvýšení výkonu motoru?

    Měj se a ať slouží!
    • 00 Reagovat !

      foto Martin911Turbo

      Martin911Turbo 01.02.2010  21:52

      « Re: Krása

      Ode mně také gratulace, v černé jsme ještě nové Šíro naživo nezahlédl. V létě pěkně naleštěné to bude parádička :yes: ať slouží, posílám bodíky :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto TufanR

      TufanR 01.02.2010  22:08

      « Re: Krása

      Gratulace k výběru, je moc krásný, v černý ho vidím poprvé:) Chtělo by to dodat ještě pár fotek a bude to dokonalý ;-) U mě máš 3x10. Věřím, že ty fotky časem doplníš, i když ted jsou všude sra*ky a špatně se udržuje čistý..
  • 00 Reagovat !

    foto TufanR

    TufanR 01.02.2010  22:27

    LED žárovky

    Ahoj, chci se zeptat kde si je sehnal, jak to vzhledově vypadá a jak je to s paticí, zatím jsem to nějak nezkoumal. díky :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 01.02.2010  23:48

    Chybka v recenzi

    LadasW, dvoulitr turbo + kompresor se nedělá! Dělá se buď 1,4 turbo, nebo 1,4 turbo + kompresor, nebo 2,0 turbo - ten se dá koupit ve dvou výkonových verzích. Buď starší typ s výkonem 200 koní (motor EA113), nebo od léta už to nahradili novějším typem z Golfu 6 GTI s výkonem 211 koní (EA888) ;-)
    Proč sis nekoupil alespoň 1,4 turbo + kompresor? Motor 1,4 pouze s turbem zase žádná "střela" nebude :-( To auto by si zasloužilo více, podvozek na to rozhodně má! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto FRPE

      FRPE 02.02.2010  00:33

      « Re: Chybka v recenzi

      Já bych ještě být tebou rychle dopoladil fotky, protože nyní jsi na druhém místě Topky a se šesti fotkama je to teda mazec! 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.2010  14:37

    LED blinkry

    Tak jsem dnes zjišťoval zjišťoval a led blinkry bych byl schopen vyrobit tady v ČR o cca 1000 kč levněji než jsou na forech v zahraničí. Design podobně jako má teď nově Johanik na svém šíru. Je to zatím papírová úvaha... asi si jedny zkusím udělat...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.02.2010  21:12

    HF sada

    Jakou používáte v autě HF sadu?
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 10.02.2010  21:17

      « Re: HF sada

      ladasW - Fefe dostala HF Nokii CK - 600 a funguje to parádně ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 10.02.2010  21:21

        « Re: Re: HF sada

        Já šel trochu dál... Parrot Mki9100. Máš na Šíru parkovacího asistenta?
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 10.02.2010  21:33

          « Re: Re: Re: HF sada

          ladasW - mám,zvykl jsem si na to u Superba a je to paráda :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 10.02.2010  21:37

            « Re: HF sada

            Už z výroby? Jaký mají ty čidla cca průměr? Chci si taky nechat udělat, napojit na rádio, ale všechny sady se mu zdá že mají ty čidla dost velký...
            • 00 Reagovat !

              foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

              Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 10.02.2010  21:40

              « Re: Re: HF sada

              ladasW - průměr jsem teda neměřil ;-) ..proč jsi to neobjednal v origu?
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 10.02.2010  21:43

                « Re: HF sada

                Měl jsem skladovku.... ušetřil jsem 80k...vše co jsem chtěl, krom HF BT, parkováků a tempomatu... to vše tam časem dodělám... Změř mi průměr prosím ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                  Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 10.02.2010  23:21

                  « Re: HF sada

                  ladasW - jo o víkendu to udělám a napíšu ti,kdybych náhodou zapomněl tak se mi připomeň přes SZ,jsem hrozná skleróza :'-( :no:
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 15.02.2010  12:14

                    « Re: Re: HF sada

                    Já HF dodělával tu origo BT sadu a jsem nadmíru spokojenej, ovládání dotykem pres radio a je to super, dodelat to neni problem, staci natahnout mikrofon, zapojit plus, minus, 2 další dráty pro CAN a pak jen naprogramovat, jednotka se ani nemusí dávat na místo pod spolujezdcovu sedačku, stačí umístit za rádio.

                    Jinak pises i ze nemas tempomat, taky nemam, ale uz mam packu doma, takze pak jen prehodit prezapojit jeden dratek a melo by fungovat, kdyby byl zajem umim dodat jak HF, tak tempomat
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 15.02.2010  19:15

                      « Re: HF sada

                      Mám to rádio RCD310 Dynaudio Excite, nejsem si jist, zda by to HF bylo stejné.

                      Tempomat myslíš bude takto jednoduchý zapojit?

                      Cena obého? Díky
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 16.02.2010  07:56

                        « Re: Re: HF sada

                        HF sady jsou stejné pokud vím, takže by neměl být problém s připojením, ale toto ještě můžu zjistit. Cena za HF včetně kabeláže a mikrofonu cca 4500,-

                        Tempomat by měl jít opravdu jen takto, dle mých informací se bude maximálně muset přepojit jedna kostra a mělo by to fungovat, vyzkouším u sebe, snad to tak bude, jen se k tomu dostat. Cena za tempomat pak cca 1500,-
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          "-- skrytý --" 16.02.2010  08:41

                          « Re: HF sada

                          A nemáš někde odkaz na origo HF? Abych viděl co to má za funkce a tak?

                          Tempomat otestuj, pokud to pofrčí určitě se dohodneme ;-)

                          Mmch nechtělo by se ti udělat fotonávod jak rozebírat palubku? Nechtěl bych tam někam moc rvát šroubováky a jít na slepo...

                          Díky
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            "-- skrytý --" 16.02.2010  10:28

                            « Re: Re: HF sada

                            Odkaz zadny nemam, je to klasicka HF :-)

                            Tempomat urcite otestuju, jen se k tomu dostat, nejak neni casu navic.

                            Rozebirat palubku nemusis, staci jen stredovou konzoli okolo radia a co se tyce tempomatu, tak na to je nekde navod, odkaz mam kdyztak doma v PC, takze neni problem dodat
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              "-- skrytý --" 16.02.2010  15:50

                              « Re: Re: Re: HF sada

                              Tak až se dostaneš domu k PC pošli mi prosím linka mrknu na to, ale počkám až jak dopadneš ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto

                                "-- skrytý --" 17.02.2010  20:47

                                « Re: Re: Re: Re: HF sada

                                Tady je ten slíbený link

                                [odkaz]
                                • 00 Reagovat !

                                  foto

                                  "-- skrytý --" 17.02.2010  22:38

                                  « Parkovací asistent

                                  Díky jsi bůh....mmch ty jsi takovej mechanik, neměl jsi sundaný zadní nárazník? Vyzkoušel bych tohoto asistenta.. jde mi o to zda tam nejsou kovové vzpěry... [odkaz]
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto

                                    "-- skrytý --" 18.02.2010  09:22

                                    « Re: Parkovací asistent

                                    Já nejsem rozhodně mechanik, ale kancelářská krysa, jen mne to v autech baví se hrabat :-) Co se týče nárazníku, mrkni se ke mne do galerie, nahrál jsem tam foto bez zadního nárazníku, snad to pomůže. Co se týče parkovacího asistentu, nechceš tam dát radši originál? Sice vyjde o něco dráž, ale je to originál a funkčnost super, cena cca 2500,- a opět umíme dodat :-)

                                    Jinak dneska jdu dělat tempomat večer po práci, tak budu informovat
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto

                                      "-- skrytý --" 18.02.2010  19:09

                                      « Re: Parkovací asistent

                                      V autorizovaném servisu mi řekli, že origo parkovák neexistuje a že mi tam dají Cobru. Viděl jsem na Golfu, že mu to běželo na displayi...

                                      Pro tempomat je třeba programovat ŘJ, máš na to nástroje?

                                      ps: Díky za fotku.
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto

                                        "-- skrytý --" 18.02.2010  22:31

                                        « Re: Re: Parkovací asistent

                                        V autorizovaném servisu toho nakecaj :-) Jinak nejedná se o originál cidla pro VW, ale o cidla do Oktavky II, ktera jsou stejna, tudiz by se daly udelat i cidla na predek, o cemz docela i uvazuju.

                                        Co se tyce tempomatu, dneska jsme namontovali, doprogramovali a funguju, takze super, sem spokojenej :-)

                                        Na programovani mam vetsinou zname, do toho se moc uazim nejak nehrnu, tyhle novy auta uz nejsou uplne jednoduchy, kabel sice mam, ale zatim spis treba jen na mazani chyb, ale pomalu se ucim.

                                        • 00 Reagovat !

                                          foto

                                          "-- skrytý --" 19.02.2010  13:01

                                          « Re: Parkovací asistent

                                          A když jsou do oktávy, napojuješ je na rádio, nebo mají vlastní bzučák? S displayem asi fachat nebudou že?

                                          S tempomatem si mě celkem nadchl. Určitě bych do toho čel, jen nemám známé... ;-)

                                          Zrovna sedím na Jarově, montují toho parrota. Tak přemýšlím, jestli bych to za ty 3500,- co to bude stát nezvládl taky ;-)

                                          Hlasí na víkend lepší počásko, tak snad taky káru vyblejsknu..
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto

                                            "-- skrytý --" 19.02.2010  14:31

                                            « Re: Re: Parkovací asistent

                                            U toho parkovaciho asistenta by to melo fungovat na originalnim radiu i na displayi, jeste bych zjistil co a jak, ale vzhledem k tomu, ze vpodstate oktavka II, Golf, Sciro atd jsou stejna platforma, musi to fungovat :-)

                                            Co se tyce tempomatu, pokud bycs chtel, v Praze bych to asi umel zaridit u znameho jak kodovani, tak vymenu packy.

                                            Jen montáž Parrota za 3500 ?? JEstli jo, tak teda uf, si mel dojet, za pulku bych to zvladl i doma bez nářadí :))))
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.02.2010  14:11

                                          « Re: Parkovací asistent

                                          johanik - ty ses do těch úprav rocca pustil docela zhurta >:-[] :yes:
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto

                                            "-- skrytý --" 19.02.2010  14:32

                                            « Re: Re: Parkovací asistent

                                            No jo, to se musí :-) Teď je na řadě nové ovládání klimatroniku, tak jak je v nových Passatech a ted uz i v Siru, tak snad to brzy klapne :-)
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto

                                              "-- skrytý --" 19.02.2010  18:05

                                              « Re: Parkovací asistent

                                              Tak nakonec jsem dal 2700,- za nějaký matroš tři hodinky práce...Celkem pecka.. ale funguje to libově...

                                              Pokud by si uměl udělat ten parkasistent na display rádia, nic bych neřešil..

                                              Ta kolik by to známý v praze zvládnul ten tempomat s páčkou?
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto

                                                "-- skrytý --" 19.02.2010  19:07

                                                « Re: Re: Parkovací asistent

                                                No, ta cena docela pecka teda :-)

                                                Do asistenta ja se nepohrnu, tam by se muselo vrtat, rozdelat pulka auta a to se mi nechce :-)

                                                Na tempomat se ti poptam presne a dam vedet
                                                • 00 Reagovat !

                                                  foto

                                                  "-- skrytý --" 19.02.2010  19:55

                                                  « Re: Parkovací asistent

                                                  No právě ten co jsem posílal do odkazu se vrtat nemusí...A jen to testnou za nějekejch 600,- do toho bych šel..
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                              Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.02.2010  22:21

                                              « Re: Parkovací asistent

                                              johanik - co chceš dělat s ovládáním klimatroniku? :-O .Doufám,že tě v brzké době doženu tím,že vyměním část výfuku ;-)
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto

                                                "-- skrytý --" 20.02.2010  12:24

                                                « Re: Re: Parkovací asistent

                                                Chci tam dat jine ovladani, bez displayu a se zobrazenim na navi :-)

                                                Vyfuk jsem zatim odlozil na neurcito :-)
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto white-label

                                                white label 20.02.2010  13:49

                                                « Re: Parkovací asistent

                                                Mojito
                                                S tím klimatronikem to bude určitě něco takového... ;-) :-)
                                                [odkaz]
                                                • 00 Reagovat !

                                                  foto

                                                  "-- skrytý --" 20.02.2010  16:06

                                                  « Re: Re: Parkovací asistent

                                                  Díky za názornou ukázku, to je přesně ono :-)
                                                  • 00 Reagovat !

                                                    foto white-label

                                                    white label 20.02.2010  16:51

                                                    « Re: Parkovací asistent

                                                    Mám praktické zkušenosti s oběmi variantami ovládání Climatronicu a na tom novém jsem nic praktičtějšího/ergonomičtějšího neobjevil..., spíš malinko naopak...
                                                    Jediný podstatný důvod k výměně tak vidím pouze v tom, že podsvícení malých LCD s nastavenou teplotou (kde je lépe vidět nastavená teplota a lze nastavit i po půl stupni) je podsvíceno modře, jako v G5GTI a neladí tak se zbytkem osvětlení palubky rocca...
                                                • 00 Reagovat !

                                                  foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                                  Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.02.2010  18:55

                                                  « Re: Parkovací asistent

                                                  white label - dík za odkaz.Nevypadá to špatně ;-)
                                                  • 00 Reagovat !

                                                    foto white-label

                                                    white label 20.02.2010  19:10

                                                    « Re: Parkovací asistent

                                                    Tak designově to špatně určitě nevypadá... :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 10.02.2010  21:36

          « Re: HF sada

          Jo tak ta není špatná :yes: .Zkus udělat nějaký ty fotky,rád bych tě ohodnotil ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 10.02.2010  21:40

            « Re: HF sada

            Na fotky furt není čas... mám to zasolený, do mičky nepojedu v garáži to šmudlat růčo nebudu, počkám na nějaký lepší počásko s fotkama...
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 21.02.2010  13:32

    Foto

    Hezký detailní fotky :yes: ...čekám na nějakou interiérovou a pak tě oboduji ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.02.2010  14:25

      « Re: Foto

      Díky, krásné počasí škoda ho nevyužít... interiér doplněn.. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 21.02.2010  14:47

    Hodnocení

    Auto 10 - krásný design,výborný podvozek a dobré jízdní vlastnosti,mám rád černou,ojedinělý výskyt na silnicích,odvaha (zvlášť u Čechů)jít do,,nepraktického,, kupé - to vše jsou důvody k této známce

    Recenze 10 - trošku zde nadržuji,poněvadž mi chybí trochu víc počtení o ,,šik,,designu a jízdních vlastnostech,na druhou stranu oceňuji,že majitel napsal i několik záporných vlastností,což na MACZ nebývá až tak zvykem :yes:

    Foto10 - většině Čechů bude asi chybět foto kufru (mě teda) ne,chybí motor a rád bych viděl i víc exteriérových snímků ze zajímavých úhlů,ale chápu,že počasí moc nepřeje a tyto kompozice budou na jaře
    ;-) .Musím tleskat detailním fotkám,ty jsou ve většině případů překrásný :yes:
    Nemůžu ti sice zatím dát ,,tip na recenzi,,ale gratuluji ke koupi tak krásnýho vozu,je vidět,že máš vkus! >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.02.2010  14:58

      « Re: Hodnocení

      Každopádně děkuji za hodnocení i s komentářem, je to rozhodně lepší než anonymních 3x10. Foto kufru jsem měl dnes také v pácu, bohužel mám naložené zboží a to se mi nechtělo vykládat...určitě doplním.

      Černá je opravdu pekelná, vždy se mi líbila, ale po pár mytích je auto sem tam nehezky škrábnuté...

      Další fotky a poznatky dodám, zatím jsem s ním moc nejezdil a netahal ho do té soly, ale v létě po pár delších cestách budu jistě moudřejší..

      Určitě bych chtěl dát v létě okruh a zkusit limity motoru a podvozku...
      • 00 Reagovat !

        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 21.02.2010  15:28

        « Re: Re: Hodnocení

        ladasW - hodnotím jen určitou skupinu aut,která to jsou mám napsáno v recenzi a vždy k tomu píšu i komentář,páč mi to přijde fér ;-)

        Měl jsem černý Tipo,Passata a Superba - moc dobře vím o strastech této barvy,ale když je černá naleštěná tak :yes: ..krása

        Fotky na MACZ sleduji a jednu z rtěch detailních bych na tvým místě daldo zdejší fotosoutěže!

        Budeme s klukama na MACZ chodit na Masarykův okruh a Slovakia ring,tak se třeba tam potkáme,popř.na srazu Scirocco MACZ ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 21.02.2010  20:29

          « Re: Hodnocení

          Mojito - nenašel jsem zrovna žádnou fotosoutěž v běhu...Na okruh bych se také mohl přiject podívat.. ;-) určitě dejte echo..

          btw, nevíte náhodou jak má scirocco R řešená přední směrová světla?
          • 00 Reagovat !

            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 25.02.2010  20:15

            « Re: Hodnocení

            ladasW - tak fotosoutěž si našel,ne?Bylo by super kdybys přijel na veřejný jízdy a co se týče předních světel u Rka to bude vědět odborník největší nejen na VW white label.

            Umývám auto houbou a je to v pohodě :-O ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 25.02.2010  21:33

              « Re: Hodnocení

              Mojito - Dej vědět rád přijedu... LED světla už jsem začal řešit.. viz foto..
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 26.02.2010  16:30

            « Re: Hodnocení

            Blinkry v akci jsem na roccuR zatím neviděl, ale jsou (naprosto logicky) zcela určitě tam, kde jsou u běžného rocca světla pro denní svícení, což je podobně řešeno i u GTI6 s bixenony, nebo u Golfu R.
            [odkaz]
            [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.2010  17:22

    bezkontaktní mytí

    Co používáte na mytí svého vozu? Snažil jsme se auto vypucovat, ale na sůl nemá ani vapka..takže nezbývá, než drhnout auto "houbou", což se negativně podepisuje na laku...navíc nevymyjete pořádně každou skulinku...

    Napadla mě možnost koupit aktivní pěnu a nabít jí do vapky.. nechat auto pořádně pěnou zabalit a pak oplachovat... nemáte s tímto někdo zkušeností, či případně odkaz na na dobrou odzkoušenou pěnu?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.02.2010  18:14

      « Re: bezkontaktní mytí

      Doma v létě myju klasicky houbou a šamponem, v zimě a když není čas, tak jezdím na bezkontaktní mytí na myčku, používají tam tuším Riwax a umyto je super
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.2010  15:23

    stávající směrovky kvůli homologaci

    Jsem ochoten se vsadit, že ty parkovačky nejsou schváleny k provozu na veřejných komunikacích (nevím o žádných ledkách, které by byly; pro osvětlení SPZ platí totéž). Nemusíš si tedy dělat starost ani s blinkry ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.2010  11:56

    Rozebírání (destrukce) světla

    Tak jsem dneska zkusil rozebrat druhé směrové světlo tak, aby mi opět neprasklo plexi... snažil jsem se v prvním případě odvrtat, ale i tak mi to prasklo... teď jsem zkoušel ohřát v troubě a světlo se mi i přes neustálý dohled zdeformovalo... tak jsem hned o dva litry lehčí.... naštěstí mám objednaná nová, ale potřeboval bych přijít na způsob jak rozebrat zalepený spoj mezi plexi a parabolou.. pls hlp
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.02.2010  12:24

      « Re: Rozebírání (destrukce) světla

      Trouba je moc silná, na zalepený blinkry je asi jediná možnost horkovzduška a odlamovací nůž kterýho ti nebude líto - nahřát lepidlo a postupně ho dostat ven (jestli máš přístup přímo do tý lepený spáry)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.2010  16:21

    Ženeva 2010

    Tak pánové, vstupenky zakoupeny a hurá na to... Ženeva na mě už čeká... PS: Přivezu mraky fotek..
    • 00 Reagovat !

      foto Chari

      Chari 02.03.2010  16:33

      « Re: Ženeva 2010

      Tak to ti závidim, ať se ti tam líbí :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Erl

      Erl 02.03.2010  16:57

      « Re: Ženeva 2010

      hh tak to se tam možná potkáme :yes: :yes:

      PS:já myslel, že čeká na mě, potvora >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.03.2010  16:59

        « Re: Re: Ženeva 2010

        Jdu v pátek 12.
        • 00 Reagovat !

          foto Erl

          Erl 02.03.2010  17:01

          « Re: Re: Re: Ženeva 2010

          já v pátek vyrážím a prohlídku mám naplánovanou na sobotu... jsem na to zvědavej :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 02.03.2010  17:05

            « Re: Re: Re: Re: Ženeva 2010

            OK sleduj průměrnou spotřebu.. pak si dáme vědět.. kdo do přes Německo vydrží :-!

            I další se mohou účastnit...
            • 00 Reagovat !

              foto Erl

              Erl 02.03.2010  17:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ženeva 2010

              Já ještě ani nevím jestli pojedu s BMW... je možný, že budu mít půjčený nějaký auto jako na předváděčku, ale ikdybych jel s BMW, tak pojedeme tři, takže by to nebylo úplně fér... ;-\ nehledně na to, že bych se přez německo stejně neudržel >:D
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 02.03.2010  17:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ženeva 2010

                Já taky pojedu ve dvou... tak uvidíme.. tak možná top speed soutěž může být ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Erl

                  Erl 02.03.2010  17:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ženeva 2010

                  bohužel to stále vidím na omezení ze strany spolucestujících >:D :-!
                  Pokud pojedu BMW, tak mám vynulované počítadlo km, průměrné spotřeby i průměrné rychlosti, takže nějaký přehled bych měl mít... A když na to přijde tak se i na tu maximálku můžu mrknout :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.2010  22:56

    bi-xenony

    Chlapcí, nezdá se vám, pokud vlastníte bi-xenony, že to svítí na potkávací světla fakt hrozně blízko? Mě tak cca 20m před auto a pak je světelná hrana a tma jak v ....... Nedá se s tím něco dělat? Je to fakt nepříjemný a nebezpečný...
    • 00 Reagovat !

      foto berustina

      berustina 05.03.2010  23:02

      « Re: bi-xenony

      Ahoj, už mám bi-xenony na druhým autě a problém, který popisuješ jsem nikdy neměl. Jediné co mne napadá, tak jestli fungují servo-motorky ve světlometech jestli nejdou třeba sklopený, ale možná melu hovadiny. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 05.03.2010  23:04

      « Re: bi-xenony

      ladasW - mě to připadá v pohodě,nestěžuju si :-O .Sakra o Ženevě taky přemýšlím,je tam pár aut,co bych moc rád viděl,hlavně tu novou Toyotu FX 85 concept :yes:

      berustina - možná nemeleš,než se rozjedu tak mi světla sjedou či vyjedou a vše O.K.
      • 00 Reagovat !

        foto berustina

        berustina 05.03.2010  23:24

        « Re: bi-xenony

        Mojito - díky za podporu. ;-) jen mne to tak napadlo, protože jsem v lampách viděl dvě serva. Evidetně na vertikální a horizontální nastavení pozice.

        ladasW - možná bych zkusil zapnout bi-xenony někde v garáží, nebo před zní a buď by měly opsat kruh, půlkruh, nebo by prostě měly něco udělat. Pokud ne, tak je asi něco špatně. ;-) Ještě mne napadla jedna hloupost, nemáš lampy z.a.j.e.b.a.n.y. jako jetel?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 06.03.2010  08:43

          « Re: bi-xenony

          berustina - Lampy se při nastartování seřídí, to ano, ale zdá se mi, že zůstanou opravdu hodně nízko v případě potkávaček..

          A ani špinavé nejsou, ty ani nevědí co to je ;-)
          Mojito - Jdu na expozici v pátek, tak přijeď ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto TufanR

      TufanR 08.03.2010  10:59

      « Re: bi-xenony

      ladasW - A měl jsi před tím na autě Bi-xenony nebo obyčejný světla? Když to srovnáš, tak ty obyč svítí víc do dálky a ztrácí na intenzitě, kdežto Bi-xenon svítí v menším spektru, ale intenzitu neztrácí. Jestli to není pocitový, taky jsem takový pocity chvíli měl...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 08.03.2010  17:14

        « Re: Re: bi-xenony

        TufanR - JJ na minulém autě jsem měl normální světla, ale tyto potkávačky to zaříznou a je tma jak v pytli...A vidět při 100km/h jen 25m se mi zdá hodně málo, to máš vteřinu na reakci...skoro nereálné..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.2010  09:30

    Letní pneu

    Tak jak pánové? Už čas na letní pneu?
    • 00 Reagovat !

      foto certina

      certina 18.03.2010  10:23

      « Re: Letní pneu

      myslím, že je ;-) budu přezouvat zítra :-) a kdyby se počasí zase zhoršilo, tak to prostě zase přezuju zpět...
      • 00 Reagovat !

        foto mango

        mango 18.03.2010  10:27

        « Re: Re: Letní pneu

        já počkám až po víkendu, jestli se to počasí opravdu umoudří :-) přeci jen ještě v ponděí jsem měl ráno na teploměru v autě -10°C ... přes víkend budeme odpočívat a příští týden přezujeme..
      • 00 Reagovat !

        foto Brandon-Walsh

        Brandon Walsh 18.03.2010  10:29

        « Re: Re: Letní pneu

        certina to si mozes zalozit pneuservis takym stylom >:D :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.03.2010  19:23

        « Re: Letní pneu

        Přesně můj názor. Odpoledne jsem to přehodil. Na těch Intgrálos je to jiný auto..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.2010  19:32

    Auto na voltíky a ampérky

    Tak jsem přemýšlel, jestli jsem se se šírem neunáhlil...nebojte se, je to špičkový auto, proti tomu ani slovo... ale při větším nadhledu by mi vyhovoval nějaký full hybrid. Jezdím každý den nějaký ty kilásky do práce a po městě a na oběd a tak... což je stálé startování a popojíždění... a jak všichni víme to motoru neprospívá a hlavně 9km jízda za studena mě sežere tolik jak 60km po dálnici.... no nic zpět k tématu... zkrátka jsem spočetl, že těch 80% jízd se vejde do 30km denně a na to by mi stačilo elektrický vozidlo naprosto optimálně, už kvůli rozdílu ceny elektriky a benzínu (někde jsem zaslechl, že na el. auto jede 10x levněji...) a opotřebení vozu stálým studeným ježděním.... ani nevím jestli existuje něco co jezdí rozumně čistě na elektriku, dá se nabíjet a na větší vzdálenosti použije klasický engine. Jak jste na tom vy?
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 25.05.2010  20:33

    To mě mrzí....

    ..že máš s roccem problémy?Snad musí poznat,odkud to mlácení od podvozku jde? :*)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 26.05.2010  00:37

      « Re: To mě mrzí....

      No nevědí taky nic... slyší to, ale jediná metoda je pokus omyl... budou vyměňovat jednotlivé díly na přední levé nápravě(nejspíše zdroj hluku) dokud to nepřestane...bohužel VW mě tedy moc nepřesvědčil...
      • 00 Reagovat !

        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 26.05.2010  00:43

        « Re: Re: To mě mrzí....

        ladasW - nemáš tam jiný než sériový pružiny?A pokud ano,řekl si jim to?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 26.05.2010  09:21

          « Re: Re: Re: To mě mrzí....

          Ne ne na autě nebyly žádné úpravy.... :-(
          • 00 Reagovat !

            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 26.05.2010  10:49

            « Re: To mě mrzí....

            ladasW - až zjistí co to je,dej mi prosím info ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 29.05.2010  22:14

              « Re: Re: To mě mrzí....

              Neboj pochlubím se ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 29.05.2010  22:15

                « Re: Re: Re: To mě mrzí....

                ladasW - ok ;-)

                Všiml jsem si,že jsi zabloudil na Scirocco klub ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 05.06.2010  09:07

                  « Re: Re: Re: Re: To mě mrzí....

                  Klib - Jj jsem tam také ;-)

                  Povozek - Takže podvozek zatím nemlátí, včera jsem ho prověřil 600km cestou a je to ok. Rozebrali to do posledního šroubku a zase složili, také vyměnili stabilizační tyče. Přesně mi neřekli čím to bylo, ale přestalo to. Jsem happy jak dítě
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.05.2010  10:56

        « Re: Re: To mě mrzí....

        No VW se poslední dobou s odzkoušením nových modelů moc nere*e (známý má na novém passatu to samé říkal ještě jednou ho někde nechá a auto jim vrací :-/ to na vw moc dobré světlo nehází) ,modely hned dává do výroby závady pak odstranují za provozu ,
        škoda snad ti závady vyřeší všechny ještě v záruce , mrzí to ,kor když právě kvůli tomu si asi nové auto kupoval ,abys jezdil do servisu jen měnit olej .
        Rocco je můj favorit na další auto ,ale až bude tak kolem 300tis.kč jetej . At dobře slouží.M.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 01.06.2010  21:12

          « Re: Re: Re: To mě mrzí....

          Teď jsem vyfasoval tříválcovou Fabii 1.2MPI - Matko zachraň nás hříšníky 8-s Mazlík je od pondělka stále v servise.... ach jo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.06.2010  09:10

    Autosalon BRNO 2010

    Včera jsem navštívil autosalon v Brně, nebudu to rozpitvávat, ale řeknu, že kdyby stálo vstupné 100,- tak je to moc peněz... o to víc mě to mrzí, že jsem platil 500,- + přítelkyně takže 1000,- za vstup a za 45min jsem to měli hotový.... auta pouze Hyunday, Škoda a Renault... :'-(
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 05.06.2010  09:23

      « Re: Autosalon BRNO 2010

      ladasW - oni to annoncovali,že tam bude 5 značek ;-) 8-s 8-s
      Škoda,že si nedal vědět o plánu jet do Brna :-|
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 05.06.2010  21:04

        « Re: Re: Autosalon BRNO 2010

        No jo no.. já žil asi v proudu autosalonu Brno tak 10 let zpět... to byla jiná.... alespoň jsem se poučil pro příště ;-)

        Pak jsem pokračoval na Lednici Valtice, takže jsem neměl moc času, ale napadlo mě to neboj se ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 05.06.2010  21:41

          « Re: Re: Re: Autosalon BRNO 2010

          ladasW - je hezký,že tě to napadlo,škoda byl tady johanik,mohl jsi zkouknout lehce upravený rocco ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 05.06.2010  21:59

            « Re: Re: Re: Re: Autosalon BRNO 2010

            JJ s tím jsem byl dohodnutý na cestu zpět na Prahu, ale jel jsem bohužel už včera....
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 28.06.2010  19:46

    Dost strašný!

    Myslím to s tím lakem. 8-s :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 28.06.2010  19:52

      « Re: Dost strašný!

      To snad ani není možný :no: :no: Vypadá to že to snad bylo před lakováním špatně odmaštěno,dej info jak to dopadlo ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 28.06.2010  20:59

        « Re: Re: Dost strašný!

        Už na to nemám slov, zase peripetie s autem.... snad jsem už více času proseděl v servise než najezdil... VW u mě skončil a myslím, že koncernový auta na tom budou dost podobně.. nevím... :'-(
        • 00 Reagovat !

          foto Thomasino

          Thomasino 28.06.2010  21:17

          « Re: Re: Re: Dost strašný!

          Tak to mě mrzí, že máš s Roccem takové problémy :-(
          Bohužel občas se najde zakletý kus i u lepších výrobců..
          Já si v roce 2000 koupil Mazdu 323F 1.8 benzin a jeden z důvodů byl právě ten, že kralovala žebříčkům spolehlivosti a stejně mi čas od času startovala jen na 3 válce místo 4 ;-\ A dlouho trvalo, než se na to přišlo.. Ale je to vždy o pravděpodobnosti a o štěstí. Jestli třeba u Mazdy to bylo tenkrát u tříletých aut jen kolem 5% vážných poruch, u italských a francouzských aut to bylo kolem 12-15% vážnějších závad. Ale stále je to taky 85% spokojených ostatních majitelů :-!
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 28.06.2010  21:22

            « Re: Re: Re: Re: Dost strašný!

            Ale jo, tak veřím, že VW nebude špatnej...ovšem na vlastní kůži jsem zažil opak.. asi smůla no... jak je to s lakováním dneska? Dokážou chytit stejný odstín?
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 28.06.2010  21:34

          « Re: Dost strašný!

          ladasW - takhle bych to nepaušalizoval,koupil sis skladovku,což obnáší jisté riziko,je to nový model a chvíli trvá než se to vychytá (to platí pro všechny značky)a je to spotřební zboží jako lednička,záleží na kusu ;-\ ;-)

          btw : s chytnutím odstínu,zvlášť u tvé barvy,bych si starosti nedělal,u mě by to byl o dost větší problém,to už mám zjištěný ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Thomasino

            Thomasino 28.06.2010  21:36

            « Re: Dost strašný!

            Však proto budeš mít všechny náhradní díly kastle ještě jednou doma v druhé garáži, ne?? >:D >:D
            A protože jsi puntičkář, tak raději i s koly, rameny a spoustou jiných dílů...
            • 00 Reagovat !

              foto Thomasino

              Thomasino 28.06.2010  21:44

              « Re: Dost strašný!

              Já tak měl kdysi ve firmě dva skoro stejné bílé Citroeny BX (motor byl ale jiný) a když mi jednou jeden troubelín při výjezdu z parkoviště naboural oboje levé dveře, tak jsme je jen dočasně přehodili z druhého auta a já mohl v pohodně jezdit dále než je opravili a přelakovali ;-) :-)
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 28.06.2010  22:06

                « Re: Dost strašný!

                Th
                A nebylo "trochu" méně složité jezdit tu chvilku tím druhým citrónem...? :-O :*) 8-s >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Thomasino

                  Thomasino 28.06.2010  22:09

                  « Re: Dost strašný!

                  Nebylo, páč měl o poznání horší motor 1.4 a dost poruchovou hydrauliku. Byl v tu dobu nějak dlouhodobě nepojízdný, nebo dokonce už odstavený s tím, že udržování ho v provozu bylo příliš drahé ;-\ I ta moje jednašestka byla na provoz díky poruchové hydraulice celkem nákladná.. Navíc ty špatné brzdy a moje občasné bouračky na čumák v tehdejší době >:-[] >:-[] >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

              Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 28.06.2010  22:02

              « Re: Dost strašný!

              thomasino - >:D >:D

              lasdasW - vidět to nebude,to se bát nemusíš ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Thomasino

                Thomasino 28.06.2010  22:10

                « Re: Dost strašný!

                Copak to nebyl ten důvod, proč stejná barva i na Rocco R?? >:D ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                  Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 28.06.2010  22:51

                  « Re: Re: Dost strašný!

                  thomasino - budeš se divit,ale ne >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto OS

                    OS 29.06.2010  08:47

                    « Re: Dost strašný!

                    na svoji jednicce mam stejny problem a ne jen ten. proste jen smula na kus to asi nebude jak rikaji v servisu. na autech se v dnesni dobe setri neskutecne. vyrobni naklady jsou vic jak polovicni nez drive ale auta drazsi....
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 28.06.2010  21:36

            « Re: Re: Dost strašný!

            Doufám, že to vezmou na reklamaci... předpokládám, že nárazník přelakují v servise... i když to asi bude vidět.. nevím..
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 03.07.2010  10:28

              « Re: Re: Re: Dost strašný!

              Tak na reklamaci to není.. známý pracující v servise se na to podíval a řekl, že by se na 100% vymluvily na kamínek...a přelakovat celý nárazník min 5000,-. Přelakovat to nedám, protože se může stát to samý na jiném místě takže to nemá cenu... slíbil, že sežene trochu barvy a laku. Nejspíš to nechám opravit tady u nějakého šikuly za pár stovek...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.07.2010  13:16

    Opravná sada na lak

    Ahoj, známý mi sehnal podle VIN originál opravnou sadu na lak od VW. Jedná se o dvě nádobky v jedné je barva a v druhé krycí lak. Není tam však návod na opravu a tak nevím jak na to... chtěl bych to opravit co nejlépe, ale nechci to zkoušet jen tak.. poraďte... podobný produkt zde: [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 24.07.2010  13:53

      « Re: Opravná sada na lak

      ladasW - povrch se odmastí,naneseš štetečkem (je u toho) barvu a po zaschnutí přelakuješ transparentním lakem,toť vše ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 24.07.2010  14:23

        « Re: Re: Opravná sada na lak

        Díky Mojito, ale trochu podceňuješ mojí inteligenci ;-), to mi bylo jasné od začátku, na to není třeba návod, myslel jsem si spíš na návod jak dosáhnout perfektního (bez přestřiku celého nárazníku) a ne jen dobrého výsledku. Tzn. třeba zda první vrstvu leštit a pak překrývat bezbarvým lakem..atp ;-) (PS: neber to zle a díky za snahu)
        • 00 Reagovat !

          foto Brandon-Walsh

          Brandon Walsh 24.07.2010  14:25

          « Re: Re: Re: Opravná sada na lak

          reklamaciu ti neuznali ? tak by si dosiahol najlepsieho vysledku
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 24.07.2010  14:28

          « Re: Opravná sada na lak

          Já osobně bych tento konkrétní "defekt" svěřila raději lakýrníkovi.Přeci jenom to není pouhá tečka od kamínku.
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 24.07.2010  15:41

            « Re: Re: Opravná sada na lak

            Asi tak. Když vím, jak dopadla opravná sada na ttkovou Lagunu, tak bych se doma metalízu nepokoušel opravovat sám.
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 24.07.2010  14:28

          « Re: Opravná sada na lak

          ladasw - aha,chápu.Bohužel toto je na drobné opravy,na tvým místě bych to nechal přestříknout do ztracena :-|
          Oni ti to neuznali v záruce? :-O :-O
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 24.07.2010  15:00

            « Re: Re: Opravná sada na lak

            Ad reklamace: Byl jsem za technikem z VW servisu (má tu kousek chatu) a tem mi říkal ať o na reklamaci ani nezkouším, že je to ztráta času... řekly by že dam udělal kamínek díru a pak se to louplo tlakem vody..

            Ad přelakování: Takových potencionálních direk je tam po zimě mraky, takže nechat přelakovat jednu dírku za 5000 a více se mi nechce, když se to může stát jinde zas...

            Ad fefe: asi to skutečně zkonzultuji s odborníkem a a nechám ho to udělat...
            • 00 Reagovat !

              foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

              Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 24.07.2010  15:24

              « Re: Opravná sada na lak

              Ad reklamace - pravděpodobně měl ten technik pravdu.A nemohlo to tak skutečně být?Že ten lak byl v tom místě narušenej(ale pochybuju,že od běžného kamínku) a tlak z wap to odloupl? :-O

              Přelakování celýho nárazníku bych řešila až by byl 'poznamenanej' hodně.

              A co se týče odborníka - mně nedávno pomohl odstranit docela dost velkou rýhu na dveřích řidiče(cca 12 cm a docela hluboká) a výsledek - perfekt za 750,-Kč.Pak dej info jak jsi dopadl.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 24.07.2010  15:28

                « Re: Re: Opravná sada na lak

                JJ asi to tak bylo, prostě kamínek udělal díru do laku a tlak vody se dostal pod lak o utrhl ho z plastu, tak pozor na to.. na plastu lak drží jinak než na plechu.

                Jinak zkusím nějakého profíka, možná to bude chtít i trochu zakytovat... uvidíme.. ale za 750,- Bych do toho taky šel ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                  Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 30.07.2010  21:55

                  « Re: Opravná sada na lak

                  ladasw - zasjímavý technologický postup na opravu laku :yes: >:-[]

                  add : Colgate >:D :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 30.07.2010  22:26

                    « Re: Re: Opravná sada na lak

                    Aspoň na něco ty pasty jsou ;-) ale funguje výborně.. :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 30.07.2010  22:42

                      « Re: Re: Re: Opravná sada na lak

                      ladasw - to je fakt a hlavně,že se jakž takž zadařilo,ne?
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 31.07.2010  09:27

                        « Re: Re: Re: Re: Opravná sada na lak

                        Jo asi víc bych z toho nevymáčknul...takže jak píšeš jakž takž v pohodě.. ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto R3ALista

                          R3ALista 31.07.2010  23:35

                          « Re: Opravná sada na lak

                          No nevim chlape, tyhle sady jsou jen na zamaskování malejch ťupek ale tohle už je dost velký. Přecejen je to i po opravě znát, asi jsi to měl spíš svěřit do rukou profíkovi ;-\
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            "-- skrytý --" 01.08.2010  13:43

                            « Re: Re: Opravná sada na lak

                            R3Alista: Přijeď se mrknout, myslím že profík by to lépe nezvládl ;-) Stříkat celej nárazník je nesmysl, když se to může stát zas...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.08.2010  11:17

    Autovosky

    Tak jsem věnoval asi 30min hledání po internetu kvalitního autovosku. Nemůžu si nějak pomoct, ale takové ty želvy a podobné vosky se mi zdají na prd. Viděl jsem předváděčku Swisswaxu a ten se mi skutečně líbil a kvalita špičková, ale 5000,- za 200ml fakt nedám... Hledám něco kvalitnějšího i třeba kolem 2000,- a nic.. všechno je buď do 300,- a nebo pak za 4000,-... tak nevím, poraďte....
    • 00 Reagovat !

      foto R3ALista

      R3ALista 14.08.2010  17:44

      « Re: Autovosky

      Taky bych chtěl nějakej kvalitní za rozumný peníze. Co ta nejnovější fotka?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 14.08.2010  18:36

        « Re: Re: Autovosky

        Bohužel nevím co koupit.. spíš by to chtělo na někoho dát, kdo to má otestovaný.... fotka líbí?
      • 00 Reagovat !

        foto R3ALista

        R3ALista 14.08.2010  18:47

        « Re: Autovosky

        jj, hezký. Je to původní žárovka nebo LED?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 14.08.2010  19:19

          « Re: Re: Autovosky

          Ani jedno ani druhé... jedná se pouze o odraz modrého podlahového světla v garáži a je to focené na dlouhou expozici... na autě žádná úprava není...
          • 00 Reagovat !

            foto R3ALista

            R3ALista 14.08.2010  19:21

            « Re: Autovosky

            aha :-) a neplánuješ LEDky? v recenzi to zmiňuješ..
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 14.08.2010  21:28

              « Re: Re: Autovosky

              Měl jsem je ale vyhodil jsem je... tak jsem věnoval čas voskům a asi vyberu něco zde: [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 14.08.2010  21:39

                « Re: Re: Re: Autovosky

                ladasw - ty ceny jsou šílený :no: 8-s
                • 00 Reagovat !

                  foto berustina

                  berustina 14.08.2010  22:00

                  « Re: Autovosky

                  za cenu některých vosků, se dá koupit nový lak >:D
              • 00 Reagovat !

                foto R3ALista

                R3ALista 14.08.2010  21:41

                « Re: Autovosky

                Je to dost peněz, navíc k tomu asi bude potřeba dokoupit další přípravky. No, počkám si na tvoje dojmy a třeba do toho půjdu taky. S těma LEDkama by mě to zajímalo, taky je mám od začátku v plánu (nejdřív ale půjdu do tónovacích fólií), proč si je vyhodil?
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 14.08.2010  22:02

                  « Re: Re: Autovosky

                  Dělal jsem si je sám viz foto a kvalita zvolených led asi nebyla nic moc protože po čase sem tam nějaká odešla, takže jsem to vyrval a bylo....

                  Ad vosky - Objednal jsem:
                  Poorboys - Vosk na Disky 555,-
                  DODO Juice - Supernatural Autošampon 975,-
                  DODO Juice - Lime Prime Bezabrazivní politura 550,-
                  DODO Juice - Purple Haze PRO Vosk na karoserie 1940,-

                  Cena objednávky něco nad 4000,-, ale když jsem viděl jak funguje Carnauba vosk u swisswaxů, tak se to nedá s těma shitvoskama od benzínky srovnat..Nechal jsem si tam naleštit kousek karoserie vč. čištění a měl jsem chuť tu kapotu olízat (nejsem fetišista, jen poukazuji exkluzivní výsledek vosku ;-)). Určitě se podělím o dojmy..
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 14.08.2010  22:05

                    « Re: Re: Re: Autovosky

                    ladasw - na ty vosky a polituru (nevím ani co to je) jsem teda zvědavej :yes:
                    4 litry je slušná řacha >:-[] ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 14.08.2010  22:11

                      « Re: Re: Re: Re: Autovosky

                      Mojito: Znám maníka co má doma dvě zelený Rocca, tak už věřím všemu ;-) Politura to vyčistí pod voskování, nemá smysl voskovat, když ti tam zbude bordel i po pořádném mytí.

                      Berustina: To jo 200ml za 50k to je i k žrádlu drahý ;-)

                      R3ALista: Folie bych taky dal, ale bezpečnostní,tonovačky mám z výroby. Teď budu kupovat RNS 510 a parkovací kameru.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 14.08.2010  22:14

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Autovosky

                        ladasw - a nevíš jak se ten blázen jmenuje? :*) >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          "-- skrytý --" 14.08.2010  22:20

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autovosky

                          No počkej, podle nějakýcho chlastu...bacardi, ne.... martini, ne.... snad si vzpomenu... mmch přítelkyně se ptá co děláš (práce) ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 14.08.2010  22:32

                            « Re: Autovosky

                            ladasw - raději nevzpomínej >:-[]
                            Dělám jen proto,abychom spláceli auta 8-s ..je to oblast služeb ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              "-- skrytý --" 14.08.2010  22:37

                              « Re: Autovosky

                              Mojito - Snad tě to nerozhořčilo ;-) každopádně jako jeden z mála máš možnost porovnávat.... za pád tejdnů se tě zeptám, jestli je ten jízdní rozdíl adekvátní nárůstu ceny.. ;-) taky bych dneska šel do něčeho ostřejšího v plné palbě, DSG, atd...
                              • 00 Reagovat !

                                foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 14.08.2010  23:32

                                « Re: Re: Autovosky

                                ladasw - nerozhořčilo ;-)
                                add. jít do něčeho lepšího - to je začarovaný kruh,věř mi ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto

                                  "-- skrytý --" 15.08.2010  08:54

                                  « Re: Autovosky

                                  Mojito - To máš asi pravdu... poslední dobou si čím dál tím více uvědomuji to klišé, že být šejkem a mít na všechno člověka připraví o tu radost z pořízení nové věcí (auta)... a pokud musíš šetřit a čekat, tak si toho pak víc vážíš a užiješ si to... a syndrom vyhoření je snad horší než žít relativně v pohodě od výplaty k výplatě... ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto berustina

                        berustina 14.08.2010  22:20

                        « Re: Autovosky

                        na tu RNS 510 máš nějakou slušnou cenu?
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          "-- skrytý --" 14.08.2010  22:21

                          « Re: Re: Autovosky

                          Jeden známý cca 18K
                          • 00 Reagovat !

                            foto berustina

                            berustina 14.08.2010  22:22

                            « Re: Autovosky

                            takže jenom 1 ks?
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              "-- skrytý --" 14.08.2010  22:26

                              « Re: Autovosky

                              Ne ne mám za to, že by bylo možné víc.
                              • 00 Reagovat !

                                foto berustina

                                berustina 14.08.2010  22:31

                                « Re: Autovosky

                                díky za info. Známý sháněl, tak se poptám, jak moc je to ještě aktuální. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.08.2010  09:40

    Vosky jsou doma, dnes na to vlítnu

    Včera přišly vosky a příslušenství, dnes to otestuji... včera jsem jen tak našpinil voskem prsty a navoskoval 15x15cm kapoty, takže výdrž balení bude nečekaně veliká...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.08.2010  14:51

    Vosk DODO JUICE

    1) Perfektní práce s voskem, nanášel jsem prsty
    2) Po proschnutí žádné drbání jako s želvou a jim podobným, jednoduché setření do lesku
    3) Špičková konzervace a leklý povrch (zalezly i drobné oděrky)

    Výsledkem je to, že pokud dám kapku na vrchní část kapoty sjede po pár minutkách sama bez pomoci. Ještě otestuji jak dlouho vosky vydrží, ale nyní fakt maximální spokojenost :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto R3ALista

      R3ALista 22.08.2010  19:32

      « Re: Vosk DODO JUICE

      super :yes: nešla by udělat nějaká fotka, jak se teď rocco blejská? >:-[] taky do toho asi časem půjdu..
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 22.08.2010  20:15

        « Re: Re: Vosk DODO JUICE

        Fotky přidány, jedna z aplikace a pak výsledek... :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto R3ALista

          R3ALista 22.08.2010  20:21

          « Re: Vosk DODO JUICE

          hm, dobrej lesk :yes: :yes: btw, sakra, ty interlagos kola se mi fakt libej, chci >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 22.08.2010  20:44

            « Re: Vosk DODO JUICE

            25k v 18"
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 23.08.2010  21:13

      « Re: Vosk DODO JUICE

      ladasw - zajímavý,nezapomeň napsat,jak dlouho to vydrží! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto King-of-rain

    King of rain 14.12.2010  21:34

    Dotaz a doporučení...

    Pěkný auto, taky ho má v merku....jinak dotaz, jak si spokojen s adaptivnimi tlumiči.Vyplatí tato investice?Jde mi hlavně o to, aby auto dokázalo bejt pohodlné a pop přepnutí pak sportovní.ty naše silnice....
    Jinak co píšeš jak jezdíš(hodně město) tak doporučuji měnit olej max po roce a max po 10tkm.Pokud si to chceš nechat dlouho.....holt kup levně olej na netu anech si to vyměnit.Ušetříš majlant...
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.12.2010  10:59

      « Re: Dotaz a doporučení...

      Jízdy po městě jsou tak 50/50 s dálnicí, takže těch 15k bych bral jako optimál s longlifem rychle pryč. No co k tlumičům......no fungují perfektně to se musí nechat, ovšem režim sport a komfort bych za ten rok spočítal na prstech obou rukou. Když je pěkná selnička a mám náladu a příležitost, tak si sport dám a auto je luxusní, ale tyto tři aspekty se bohužel v česku moc často nesejdou. Kdybych to toho šel znova, tak je tam asi dám, ale více spíš pro ten pocit volby, než pro racionální důvody....Pohodlné auto to je bezesporu... občas se až divím, jak to dokáže žehlit selnici... ovšem iritují mě vrzající okna a sem tam taky něco zadrnčí, nevím jestli je to prostě VW a nebo nám svoje požadavky až moc vysoko...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…