Volkswagen Passat CC (2010)
3.12.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Jura777". Rád bych poděkoval všem recenzentům, kteří mě pomohli svými názory. Tato recenze si neklade za…
Volkswagen Passat CC (Jura777)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Inspirace 04.12.2010 09:45 SRT8
- Velmi dobrá recenze! 04.12.2010 20:42 Johny.Rico
-
také šťastný majitel :) 04.12.2010 23:31
spidour
-
Re: také šťastný majitel :) 04.12.2010 23:47
Ronault.
- Re: Re: také šťastný majitel :) 05.12.2010 08:26 spidour
-
Re: také šťastný majitel :) 04.12.2010 23:47
Ronault.
- Rezerva 06.12.2010 11:17 Stefič
- Adaptivní tempomat 06.12.2010 23:23 yumi
- Odřazování před křižovatkou 07.12.2010 09:36
- Lane assist 07.12.2010 12:23
- Velmi dobrý fake! 08.12.2010 11:13
-
SRT8 04.12.2010 09:45
Inspirace
Ahoj Jura, gratuluji ke krásnému autu :yes: . Tvoje recenze mi kápla do noty, protože jsem momentálně přesně v situaci, kdy se rozhoduji právě mezi Supem a CCckem...Dilema při rozhodování mezi praktičností Superbu a krásou Passatu si musím vyřešit sám, od tebe bych potřeboval vědět, jaké máš dlouhodobější zkušenosti s hlučností vozu...Dočetl jsem se, že CC je dosti hlučné při vyšších rychlostech kvůli bezrámovým dveřím. Zatím jsem jel jenom Superba a na testovací jízdu s CCckem se chystám ale obávám se, že tato jízda mi odpověď na moji otázku nedá. Proto mne zajímají tvoje zkušenosti. Ať máš z nového auta jenom radost a slouží ti bez problémů.. ;-)-
spidour 04.12.2010 22:59
« Re: Inspirace
CC mám taky ve stejné motorizaci a nárůst hluku s narůstající rychlostí je obvyklý, jako v jiných autech (A6 apod nepočítám, jiná kategorie :)), takže bezrámová okna v tomhle velkou roli nehrajou..... co jsem porovnal kvalitu a hlučnost v interiéru CC vs SUP (stejný motor má v SUPII) kolega tak CC jasně vede kvalitou i hlukem.....
Obecně, SUPII bych si koupil jen v případě, že v kufru budu pořád něco tahat a potřebuju, aby byl velký, jinak jsou ty auta dost daleko od sebe.
-
Kjirka 18.12.2010 13:10
« Re: Re: Inspirace
i já mám CC 125kW, a to téměř dva roky. Najeto 60 t. km a bez nejmenšího problému. Hlučnost od oken není prakticky žádná a celková hlučnost je velmi dobrá. Např. proti Oct. II, kterou jsem měl předtím, je to nebe a dudy. Okna mají trochu problém teď v mrazech, protože se jim nechce sjíždět při otevírání dveří. Otevřít to ještě jde, ale při zavření se tam sklo pere s umou a trochu jí muchlá. Jakmile se auto ochřeje a okna povolí, chce to s nima cuknout nahoru a dolu, aby se všechno srovnalo. -
Kjirka 18.12.2010 13:30
« Re: Re: Inspirace
s tímhle názorem asi nebudou všichni souhlasit, protože jsem zase někde četl diskuzi o tom, jak je SII mnohem kvalitnější, než CC etc. etc.. Já si myslím, že je to tak nastejno. Kdyby vyjeli s SII kombi dřív, koupil bych asi Supa, protože i ten kombajn je nejen praktickej, ale i moc pěkně vypadá. Nechci CC bůhvíjak vychvalovat, ale splnilo to přesně moje očekávání a ani kvalitativně s ním nemám problém. Na druhou stranu se tu třeba vyskytuje jiný majitel, který na svoje CC nadává, kudy chodí. Mně snad jedině chybí trochu víc výkonu, takže bych to twin turbo taky uvítal. Prozatím nechám tohle auto po záruce načipovat.
-
-
Johny.Rico 04.12.2010 20:42
Velmi dobrá recenze!
Líbí se mi popis, vše jsem přečetl, zajímavé čtení. Ať slouží :yes: -
-
spidour 04.12.2010 23:31
také šťastný majitel :)
na začátek, mám CC Diesel 125KW 4-motion DSG
Je pár bodů, ke kterým bych rád připsal i svůj názor, protože to na samostatnou recenzi rozhodně není :-)
1) Brake assist, tady je asi myšlen Autohold. Já to naopak miluju, do kolon je to vynikající, zastavím za autem, dám nohy z pedálů a odpočívám. Pokud to někomu vadí při parkování, tak se to dá tlačítkem na středové konzoli vypnout.
2) Adaptivní tempomat. Ačkoliv ho mám nastavený na nejkratší možnou vzdálenost od auta přede mnou, tak na můj vkus zpomaluje trochu dřív, než bych chtěl, věc vkusu. Co mi vadí víc je, že integrovaný radar nevyhodnocuje, zda auto, které jsem na dálnici dojel, neuhybá z pruhu a nezačne zrychlovat. :-( Tupě čeká, až auto uhne celou šířkou do pravého pruhu a pak začne zrychlovat..... bohužel to musím řešit šlapáním na plynový pedál
3) Převodovka DSG. Měl jsem ji už v OII a přijde mi, že je opět o trochu dál. V OII (2005) podřazování a brždění motorem při snížení rychlosti tempomatu nebo jízdě z kopce nepřicházelo do úvahu, nyní už DSG čerpá i tyto informace a na jejich základě volí lépe rychlostní stupeň
4) Adaptivní podvozek. Ano, ve většině případů nastaven na comfort, ale na okreskách, kdy si chci auto trochu užít, tak volím sport a je to dost znát v náklonech a tuhosti tlumičů. Mám z toho jednoznačně dobrý pocit.
5) Místo v kufru. Já jel s kolegou a našimi slečnami do Maďarska na týden a zavazadla 4 lidí se do kufru vejdou
6) Bluetooth - bohužel mám vyšší lvl a to vzdálenou SIM a považuju to za omyl. Zlaté bluetooth :-)
7) 4-motion vřele doporučuju, i s Haldexem se auto v tomto sněhu chová jako malý tank a náhon na všechny 4 na výjezdu ze zátáčky mě nutí se usmívat. Auto je skvěle čitelné a můžu si jízdu po vozovce pokryté sněhem daleko více užívat.
8) 18" ráfky. Nekupovat ty origo, nic moc design a CC sluší opravdu jiné designové perly :-) Nechat 17", sundat, koupit 18" např od AEZ, OZ atd a ty 17" ráfky použít na zimu. Letní 17" pláště prodat. :-) Co mě trochu zarazilo bylo, že 17" mají daleko snažší ovládání než 18" při stejné šířce pneu (235), neumím si to vysvětlit, tady bych asi potřeboval doučit :-)
9) Audio, mám tam Vokswagen sound a o parník lepší, než to co jsem slyšel v Superbu. Nic nerezonuje, vše naprosto čistý zvuk.
10) Hlasové ovládání - je opět trochu dál a nenarazil jsem na nic, co by mi nešlo nastavit hlasem, že by mi "paní v palubce" nerozumněla
11) Tohle je spíš výtka vývojářům, ale to 2.0 diesel Bi-Turbo to fakt chce. Dotáhl jsem CC na maximálku a auto se chová stejně jako při 140, akorát pruhy lítají trochu rychleji. Ono ještě, aby se nechovalo, když k tomu nabízejí i 220KW benzín :-)
To je vše, berte tenhle text jen jako doplnění recenze. :-)-
-
-
-
-
spidour 06.12.2010 13:00
« Re: Re: Re: Re: Re: také šťastný majitel :)
A k čemu je to nutné vědět? Vzhledem k funkci akt. radaru, tedy to, že nevyhodnocuje směr pohybu auta přede mnou a tím možnost zrychlovat dříve..
Chová se stejně ať to mám na nejnižší nebo na nejvyšší vzdálenost. ;-)
Nebo že by taky trollování a snažení se při nevyhovující odpovědi pro tazatele peskovat přispěvatele?
Na tohle mi odpovězte vy dva.-
-
-
Poustnik 06.12.2010 13:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: také šťastný majitel :)
Spidoure, já jsem rád, že tady takhle seriózně přispíváš a rozšiřuješ obzory zájemcům o Passata. Myslím to vážně. Ale máš pravdu, že si asi Passata pořizovat nebudu, tak tu informaci nijak extra nepotřebuju. Já i Ronault tady máme přes 10 000 příspěvků, takže občas se tady i bavíme a děláme srandičky. Ale když si mojí otázku přečteš, není tam ani náznak tvého peskování. Tož nechápu tvůj odtažitý tón, ale je to celkem jedno. Krásný den přeju! :-)-
spidour 06.12.2010 15:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: také šťastný majitel :)
No já se právě obávám toho, že by přišlo a bez znalosti konkrétního řidiče, jak jezdí, tohle dovozovat mi přijde odvážné a v podstatě dehonestující přispěvatale.
Když byste začali příspěvek tím, že se jedná o OT, tak proč ne, pochopim a bavim se na vlně OT, takhle bez OT mi to vadilo ;)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Stefič 06.12.2010 11:17
Rezerva
s tvým názorem bych zase až tak nesouhlasil. Já v autě rezervu také nemám, jen tu sadu pro lepení kol... No na hřebík to možná stačí, ale na proraženou gumu asi těžko. Pokud máš na autě úzkoprofilovou gumu, tak ji můžeš prorazit na našich silnicích poměrně snadno. Osobně si myslím, že každý, kdo dá za auto více než 500k si snad může za pár kaček dokoupit nářadí a minimálně dojezdové kolo. -
yumi 06.12.2010 23:23
Adaptivní tempomat
Pěkná recenze, a auto vypadá celkem funkčně a vybaveně (dle mého gusta pro auto na práci), takže blahopřeji. Navíc bílá barva je supr. Jaké máš zkušonosti s tím adaptivním tempomatem ? Jde mi o praktický pohled, měl jsem půjčené volvo s tímto tempomatem, vše fungovalo dobře, ale reálně je to nepoužitelné. Moje auto se zastaví cca 60metrů za vozem předemnou a pak auta za mnou mě začly problikávat, že brzdím... Jakou máš zkušenost s naším dálničním provozem ty ?
Hodně šťastným kilometrů...-
"-- skrytý --" 07.12.2010 08:15
« Re: Adaptivní tempomat
Čus, mám zkušenosti s adaptivním tempomatem u Audi A6 a funguje super, jsou tam 3 styly jízdy plus 3 nastavitelné vzdálenosti od auta jedoucího před. Jinak u A6 funguje bohužel jen do 30 km/h pak jen pípne a musí dobrzdit řidič sám, takže odpadá možnost použití v kolonách.
-
-
"-- skrytý --" 07.12.2010 09:36
Odřazování před křižovatkou
Jsi jeden z těch co dojíždí na neutrál a myslí si, jak šetří palivo >:D
Jinak auto pěkné, jen s tou naftou si přestřelil, škoda no. -
"-- skrytý --" 07.12.2010 12:23
Lane assist
Lane assist je záchranná síť podobně jako ESP, nikoli komfortní pomůcka. Taky proto se ti po 10 vteřinách vypne. Až bude technicky natolik vyzrálý, že bude schopen trvale řídit sám i v případě náhlého konce značení na silnici, tak se vypínat nebude.