Volkswagen Passat (1992)
7.7.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "SpiderW". Historie Passatu Leckomu to možná bude znít překvapivě, ale název Passat figuruje v nabídce…
Volkswagen Passat (SpiderW)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 07.07.2009 22:55
Zdravim
Tak rad tady vidim Passata tehle generace, jak rikas jsou to poctive udelana auta, prostorne,kvalitni a delane na velke porce kilometru..Ja rikam ze nejvetsi slabinou techto aut je, ze uz se nevyrabi..Myslim, ze vzhledove nevypadaji i dnes spatne pokud maji pekny lak a lita kola,tak je to stale kus hezkyho auta..Sam mam taky B trojku 1.9TD v kombiku a nedam na nej dopustit.. -
PlumJelinek 07.08.2009 23:37
B4 - TDI
"V roce 1993 následuje výrazná modernizace (B4), která přinesla kromě návratu ke klasické masce i uvedení převratného dieselu 1,9 TDI, jímž si Volkswagen zajistil na dlouhá léta pozici lídra na poli turbodieselových motorů.".... jo, "až" do roku 98, kdy přišly první common raily a celý TDI se mohlo jít klouzat... >:D sry, musel jsem si rýpnout... ale jinak pěkný auto, speciálně Passat B3 (a taky B2) se mi líbí, moc líbí. A zvláštní pochvalu si u tvého kousku zaslouží motor, páč v B3 se 2.0, natoř 16V, viděj celkem zřídka, většinou se potkávaj s mnohem slabšími agregáty.... dávám za auto 10, za fotky bych dal taky, ale uvítal bych ještě nějaký interierový... ;-)-
"-- skrytý --" 11.08.2009 14:54
« Re: B4 - TDI
diky moc ja na passata nedam dopustit, mel sem bmw a jiny auta a nejsou špatny ale passat ma neco že mě laka pořat, ten motor to sem sehnal to auto tak dobře že jsu rad že jsme ho zkusil, asi před necelím měsícem sem koupil oktavku ješte neni nafocena davam ju do RS packetu, je benzin 1.8 ale mužu řict že do vanoc si budu kupovat zase passata b3, je ot auto ktery se mě moc libi a je v pohodě cenou, a když to vyjde tak do 25 ze vším bude, interier mam když sme to koupil mužu přidat zatim se měj -
Citroenjehistorie 22.11.2009 21:11
« Re: B4 - TDI
Ja myslim ze ne,pac prvni common raily staly za h*vno a az ve ctvrte generaci maji vstrikovaci tlak jako TDI.A spolehlivosti i dnes jsou daleko za klasickym TDI.Mohl bych tady dlouhosahle diskutovat jak tr.Ford,Opel naplakaji kdyz maji neco hradit v garanci......mam s tim zkusenosti to mi ver,) Common rail ma POUZE JEDNU VYHODU a tou je hlucnost a tim to skoncilo,)
-