Volkswagen Vento (1994)
19.2.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "frish". vyrobeno v roce 1994 je to verze GT takze ma vetsi brzdy ,kotouce i na zadku,trosku tuzsi…
Volkswagen Vento (frish)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
neregistrovaný: "Jirka" [195.113.166.XXX] 20.02.2007 13:22
1,9TDi 66kW
Mám ho od roku 1995 leden (první majitel)provedení atlantic a plná spokojenost, žádná porucha pouze výměna dílů po ujetí limitovaných km. Najeto necelých 190 tis.km takže 2x tlumiče, 1x brzdový kotouče a 2xdestičky, 2x rozvody a při oleji i výměna filtrů oleje, vzduchový a pylový(při velkém servisu)a baterie. Chyba je, že už začínají reznout přední blatníky u dole sloupků a lem na pravém zadním blatníku ten je ale po výměně po klepanci. Jinak motorově bezva jezdím za 4,9 - 5,15l. Už je ale výfuk načatej asi bude nutná brzo výměna je totiž původní. Celkově spokojenost. -
neregistrovaný: "naftero" [190.16.73.XXX] 22.02.2007 13:10
1.9 TD
souhlas, mam doma 1.9TD rok vyroby 91/92 GL, lituji ze nemam klimatizaci, koroze zatim zadna az na vyfuk, ale to je dano tim ze auto stoji cely rok v garazi a pouziji ho pouze vlete kdyz jedu do CR na dovolenou :) k dnesnimu dni ma najeto necelych 90 000km... -
neregistrovaný: "Pavel" [88.101.156.XXX] 22.02.2007 15:23
1.8 GL
jo to byly dobrý auta. Máme v rodině 1.8 gl 66kW r.v. 93, kupoval jsem ho nové, už s tim jezdí jen manželka, vyhovuje jí. Má najeto jen 118 tisíc, žádné poruchy. Jen mi při koupi parchanti namontovali nějaký čínský alarm a ten hodně žere baterku. Už jsem nechal přestříkávat skoro celé auto kvůli korozi. Začalo to před 4 lety spodky dveří (od lišty dolů), kapotou omlácenou od kamínků a předními blatníky, teď budu muset dát opravit zadní, už začali kvést. ale jezdí stále parádně, jen se nese. Máme ho rádi. -
"anonym" [89.102.115.XXX] 03.03.2007 21:19
paja
Zdravím mám 1.9 D v základu 94, najel jsem 450000 km, nikde mi nenechal.Motor, převody včetně vstřiků původní.Všechny el. motory prošli generálkou od 250000-do 300000.Výfuk několikrát opravovaný , ale původní.Práhy už jsou dost chycený a začíná reznout celkově.Během prvních 8 let dostal zahulit - jezdil jsem taxi..Teď ho budu dávat pryč, jdu do Passata.Celkově mohu říci- úsporný dělník a věrný.Přirostl mi k srdci..-
neregistrovaný: "Gargamel" [80.82.150.XXX] 27.08.2007 23:25
« Re: paja
Taktéž zdravím a zároven smekám před 450000 najetými kilometry.To každé autíčko nenakroutí.Jsem četl ve světě motoru(asi 3ročky zpátky)psal taxikář z Prahy,že s Ventíkem 1.9D najechal přes Milion Km. Měl tam foto šaltrpáky a ty číselka které Ty na ní máš shora,On už tam bohužél meměl.Jestli Ho chceš s tím "Pašikem" pokořit,máš co dělat(!) Ale ne vážně těch 450000Km to seš fakt Masér(nebo spíš to autíčko) čus a jen tak dál i s Pašikem... :-!
-
-
petrzel1 18.05.2007 19:20
Dobrá volba!!!
Protože jsem tato auta v roce 1998 servisoval, tak Ti mohu říct, že pokud inklinuješ k VW, lépe sis vybrat nemohl. Proč myslíš, že to bylo oblíbené auto taxikářů? Protože to je spolu s VW Golf trojkou zatím nejkvalitněji vyrobené auto s dís¨lovým motorem!!!A když budeš pravidelně co 90000km měnit řemen a kladky a použiješ kvalitu, hravě s tímto typem najedeš půlmilionu km. Pokud se budeš starat vzorně o kastli - pochopitelně!
Mnoho šťastných kilometrů! -
"-- skrytý --" 24.07.2007 22:01
6b
Ten tuzing sis mohl odpustit. Vypadá to na takovym fakt nepatřičně. Ty utilitky cos do toho dokoupil musely stát víc než to auto ne? ;-)