Škoda Fabia (2006)
16.3.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Kuba84". Auto vlastním od roku 2007. Je to můj druhý vůz. Předtím jsme měl Škodu Felicii 1,3 GLXi.…
Škoda Fabia (Kuba84)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
FRPE 16.03.2010 22:19
40KW
Ahoj Kubo84!
Zdravím tě, 40KW měla moje motorka a jela dobře, velmi dobře.
Tak a nyní k recenzi - není špatná, dle mě by ale chtěly přidat fotky.
Dnes přibylo hodně škodovek, počítám a vidím 4x, snaž se aby tvá, jelikož je dnes první, byla nej ... ;-)
Vítej na MACZu! :yes: -
David Kos 17.03.2010 10:13
Hodnocení
Fotky: 10B, recenze: 8B - chtělo by ji to trochu doplnit, auto: 9B, ten tříválec je pro mě do nebe volající! Hodnocení recenze pak klidně na požádání vylepším. I nejslabší 1,4MPI jela mnohem lépe, ovšem ve městě to byl spíše tank. Jako tvé autí do města s tímto motůrkem bohatě postačí, ale běda vyjet s ním ven z města! co se týče žárovek, tam je to obecný problém, mě také praskaly ale ne zase tak často, většinou jednou za půl roku jedna a po té druhá. Stačilo to pak vyřešit již výše zmíněným odporovým drátem. Měl jsem Fábku z r.v. 2000 1,4MPI 44KW. -
PeT-a (RSKa) 17.03.2010 17:56
topení
ahoj, můžeš mi prosím Tě vysvětlit větu: "Trošku tomu pomáhám i já, že si nezatopím dokud nemá motor optimální teplotu. Raději budu nějakou dobu mrznout, než abych trápil studený motor :-)" ...???
Myslel sem, že motoru je jedno, jestli si pustím nějaký ventilátor, který tlačí teplo z motoru do interieru, ne??
Jinak fajn auto, proti Fabii nic extra nemám. Motor sice tragedie, ale asi se na to dá zvyknout a do města s ním problém nebude....
Ať jezdí.....-
"-- skrytý --" 17.03.2010 19:36
« Re: topení
Když jsem měl Felicii,tak se mi přehříval motor v létě v zácpách. Řešil jsem to tak, že jsme si pustil na plné pecky teplý vzduch do interiéru. sice tam byl hic na chcípnutí, ale teplota motoru šla dolů. Tak si myslím,že když motoru neodebírám v zimě teplo tím, že si zatopím v interiéru,tak se rychleji zahřeje. Ale možná je mu to jedno a zahřeje se stejně rychle. Ale jsem už tak prostě naučený-
PeT-a (RSKa) 17.03.2010 20:55
« Re: Re: topení
aha, chápu....
No o tom sem taky slyšel, že v létě se tím uleví motoru. V dnešní době by měli být ventilátory a chladiče motoru dimenzovány tak, aby stačili motor chladit a nijak neobtěžovali řidiče.....Stejně by to mělo asi i fungovat naopak, ikdyž třeba Ford má tak učinné motory, že produkují čím dál tím méně "zbytečného" tepla, takže se déle zahřívají.....
No, však dělej jak si naučený, ale je to jenom stroj a je mu to jedno jestli si pustíš dřív ventilátor nebo ne, asi to v důsledku bude stejné, jestli pouštíš postupně vlažný a teplý vzduch nebo si pustíš rovnou teplý. Někdy je ale potřeba ať na přední sklo fouká aleaspoň nějaký vzduch tak u mě běží ventilátor naplno i při studeném motoru.....
Měj se
:-) :-)
-
-
Jinak ten motor to je tragedie, jezdil jsem s 47 KW do města je to lépe zpřevodované. Jinak souhlasím s recenzí.....sedačky, skvělý podvozek....
Brzdy bez ABS nebyly nic moc.
Na tohle auto to chce pneu 185/14
Já měl spotřebu asi tak 7 l