Diskuse

Škoda 105 (1977)

6.11.2007

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Spiderman11". ŠKODA 105 L (M) r.v.1977 MOTOR: Škoda 105 - výbrus - kompletní rozebrání a složení…

 

Škoda 105 (Spiderman11)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.207.230.XXX] 06.11.2007  15:32

    Super

    davam 1O bodu Martas.bejvalej spoluzak z VS.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.11.2007  00:49

      « Re: Super

      čauvec, kdo to? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [83.240.32.XXX] 20.11.2007  23:11

        « Re: Re: Super

        Jakub z Jihlavy
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 21.11.2007  02:36

          « Re: Re: Re: Super

          jasný čauvec Kubo, jak se vede?
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "martyj" [89.100.100.XXX] 06.11.2007  17:31

    nechapu

    nechapu Michalici, nechapu
    zmysel vytunenia auta v hodnote cca 10tisic, odhadom je tuning hodny cca 2-3 nasobok auta.ano dobry tuning stoji nieco - vid Brabus a pod.
    Lenze - toto bude stale STARA SKODOVKA!!!30 rocna!!!
    ???
    skorej by som ju drzal v origo stave
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.11.2007  18:36

      « Re: nechapu

      No tak tuning neni o tom upravovat jen auta s višší cenovkou, ale o tom udělat si jakékoli auto k obrazu svému. Chuť se odlišit. A ani u tuningovýho BMW ti ty úpravy při prodeji nikdo nezaplatí.
  • 01 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.2007  17:42

    racing

    no kua to je závoďák,160km/h čtyřkvalt,asi 40 nebo míň kilowatt,no tomu musí odpovídat vzhled to bude pálit gumy,trhat asfalt,dávat si BMWčka k snídani >:D
    • 10 Reagovat !

      foto MiG-21

      MiG-21 07.11.2007  21:31

      « Re: racing

      no jasně frajer assasin-cz, ten už se narodil a měl v garáži nový Bávo. A to minimálně v M-kový verzi... Tyhle namakaný magory na druhou fakt žeru...
      • 01 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 07.11.2007  22:29

        « Re: Re: racing

        nic proti tomu,když už to vypadá jako závoďák tak ať to aspoň nezavazí v jízdním pruhu
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [83.208.122.XXX] 06.11.2007  18:36

    taky nechápu!

    Je to moc staré auto na nějaké úpravy.Na cestě je spíš k smíchu než k obdivu.Jeden motoristicky časopis myslím,že Auto 7 napsal:je to rakev na kolečkách.To vystihuje vše,než na cestu radši na vrakoviště!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "fero31" [91.127.115.XXX] 06.11.2007  18:42

    ani ja nechapem

    fakt nechapem aky malo toto zmysel...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [69.251.252.XXX] 06.11.2007  18:51

      « Re: ani ja nechapem

      Já to chápu, auto k obrazu svému, tak ho má, hlavně že je spokojen! :-) :-) Já viděl i horší!!!!. Fakt v poho, Spider - mane :-)
      • 00 Reagovat !

        foto elpe69

        elpe69 07.11.2007  12:02

        « Re: Re: ani ja nechapem

        Rovněž se přikláním k názoru, že úpravy jakéhokoliv auta stojí za to :yes:
        Jen tak dál ;-)
        P.S. Závidím všem co na to maj buňky a hlavně čas >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Special-line

    Special-line 06.11.2007  19:19

    Tuning

    No taky bych byl radši kdyby byla v originál stavu pěkně s chromama, nebo aspoň udělaná s větším citem. Ale oproti tomu co se vidí to zas tak strašný není. Teda až na nějaký věci jako zamračení (to už moc originální nneí už je to kýč), samolepky na předním skle (to bych v životě nepřipustil a nechápu to) apod.
  • 00 Reagovat !

    foto Erl

    Erl 06.11.2007  19:59

    Foto

    Pridej jeste nejake foto interieru. ;-)
    Jinak je to zajimave "vylepseni" stare 105-ky a docela ti i rozumim...(ikdyz mam radeji jine znacky a modely)
    S pozdravem **Erl**
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.2007  20:14

    kazdyho nazor...

    ja se spider-mana zastanu... ta skodovka je pekna, jak tu bylo napsano jsou horsi ale i lepsi... jeste loni jsem si chtel neco takovyho taky udelat... bohuzel bych na to nemel finance a ani cas, ale od priznivcu tuningu skodovek si urcite vyslechne patricny kladny ohlas... pro mne je to za deset bodu. :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Koblet" [85.70.44.XXX] 06.11.2007  21:00

    Parádní

    Ta šádovka je parádní. Nechápu kecy o tom, že tuning patří na pořádný auta. Laďte si bavoráky a nechte každého dělat co chce. Nejlepší auťáky na úpravy jsou takovýhle škodovky a trabant. To je můj cíl.Tak jen se drž a přidej ty fotky interiéru. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.2007  21:09

    kára

    auto pekny, ale asi by se mi do toho takovy prach vrazet nechtely. Preci jen je to stara skodarna. Vzdycky kdyz tohle auto nekdo chvali tak se mi vybavi crashtest tohohle auta a zas tak vesely to neni...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.2007  21:25

    Nooooo...

    Heled bacha tedka mame v Pradubicich u nadrazi kolotocare tak aby az pojedes kolem si te neodtahli zpatky na autodrom... >:D ne tedka vazne... kazdymu se muze libit neco jinyho takze ti to brat nebudu... osobne si ale myslim ze je to starej krumpl a porat starym hranatym bude... sam bych si to auto nekoupil ani kdybych mel chodit pesky natoz do toho jeste cpat penize... tuning se mi libi a beru ho ale osobne bych tunil spise nejake auto pro tuning jako delane... (priklad golf, 206, supra, eclips...) kazdopadne tak ci onak vsichni mame ruzny nazor a ruzny vkus takze pokud se ti libi a vyhovuje jen tak dal.... me osobne zaujaly pouze dve skodovky natuneny... jedna byl Rapid s motorem z tatry 815 a pak jeste jeden Rapid ktery jsem myslim naposledy zahledl ve videoklipu k jedne pisnicce od Rihany....
  • 00 Reagovat !

    foto genie

    genie 06.11.2007  22:15

    OMG

    Ehm... proti gustu zadny disputat, ale u tohohle jsem se docela dobre pobavil :-) Zlate rceni "Mene je nekdy vice".

    Urcite poradny kus poctive prace (i kdyz detaily nejsou videt), ovsem smyslupnost mi nejak unika...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.2007  13:30

    za desinu

    jo dalsia poriadna embulka, 10b a skoda4ever
  • 00 Reagovat !

    foto MajoThePuk

    MajoThePuk 07.11.2007  14:24

    Upravy

    Po tom co si vsetko na nu nevkusne nacapal ti poviem ze musi jazdit >:D ako je to nieco strasne, radsej to ani nebudem hodnotit.
    • 00 Reagovat !

      foto MiG-21

      MiG-21 07.11.2007  21:36

      « Re: Upravy

      Vzhledem k Tvému vozovému parku na výkonové úrovni RC modýlků, mi Tvůj komentář překvapuje...
      • 00 Reagovat !

        foto MajoThePuk

        MajoThePuk 08.11.2007  17:45

        « Re: Re: Upravy

        vzhladom k tomu ze mam auto ake mi vyhovuje a vzhladom tomu ze v praci jazdim na BMW750 mi je jedno co ta prekvapuje..pisem svoj nazor...a to ze nemam silne auto doma neznamena ze na nich nejazdim a nie prave na jednom. staci taka vystizna odpoved?
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "jakob" [89.235.30.XXX] 10.11.2007  20:37

          « Re: Re: Re: Upravy

          tady to je MOJE AUTO ne AUTO V PRACI staci odpoved?
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "majkl20" [89.103.45.XXX] 11.11.2007  12:10

            « Re: Re: Re: Re: Upravy

            Tak to se divim ze kdyz mas v profilu tolik aut(od rodicu?) ze tu chybi ten bavor??? Velka huba hole nestesti... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [62.240.180.XXX] 07.11.2007  14:36

    Klasika

    Ale joo, člověk se aspoň trochu pobaví, když to čte :-) Jinak standartní jev na české "tuzing" scéně, vybrat si pokud možno nejslabší provedení z celé modelové řady a ověsit ho vším možným, co se na něj vejde. Tohle auto se mi nelíbí ani v základu, natož pak takhle vyfešákovaný, ale když to někomu líbí, proč ne..jeho auto, jeho věc, čas, peníze..
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 07.11.2007  14:37

      « Re: Klasika

      Ehm, to jsem byl já, akorát mě to během napsání příspěvku nějak odhlásilo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.2007  14:41

    věc názoru

    Zdravím... já bych rád předem řekl, že nehodnotím, protože hodnocení by bylo nízké, ale......

    Vy tady máte argumenty typu "do starý šunky se nevyplatí cpát prachy", ale zkuste na to kouknout třeba tak, že tunit auto jako je tohle je relativně levná možnost, jak se "vyřádit" a tímhle způsobem realizovat - přeci jen ne každý má na to koupit nejdřív za x peněz auto, které je "hodno" tuningu... a stejně se pak najde člověk, co řekne, že ani tohle se nevyplatí tunit, protože a bla bla...

    A další, co mě hodně rozesmívá, jsou řeči typu "je to pojízdná rakev" - nevím jak vy, ale já nejezdím autem proto, abych se v něm zabil. Je bez diskuse, že v případě nehody mám větší šanci na přežití v novém, moderním autě než v Š105. Ale umřít můžete i když budete ležet v posteli a navíc zase je to trochu o těch penězích a o tom, co si můžete dovolit, ne?

    Prostě mi přijde, že jakmile někdo vidí vytuněnou škodovku, tak je to automaticky tuzing, rakev, blbost, ... občas je to možná škoda.

    Dle mého názoru je tenhle škodovácký tuning lehce nad průměrem, ale jak jsem psal - nehodnotím, protože tuning dle mého gusta vypadá jinak.
    • 00 Reagovat !

      foto MiG-21

      MiG-21 07.11.2007  21:39

      « Re: věc názoru

      Naprosto souhlasím. Mám tady pocit, že půlka lidí už jako kočárek dostala minimálně Porsche 911 a posmívání se lidem co mají jen na Škodovku je in. Asi se to dočetli v Cosmopolitanu nebo jim to řekl bourák Mareš...hlupáci!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 24.11.2007  03:57

        « Re: Re: věc názoru

        Moj nazor je iba ten, ze nie kazdy ma dostatok penazi aby si kupil dobre auto, ale na druhej strane ja osobne by som za tie peniaze vrazene do tuningu kupil asi auto ktore by bolo parametrovo trosku lepsie...
        Priznam sa nemam prehlad o cene tychto uprav ale mam dojem, ze za peniaze vrazene do toho auta by sa dal kupit nejaky peugeot 205 gti .
        napr tento [odkaz] ktory nie je v bohvie akom stave ale ma aspon vykon.
        a ked by som sa rozhodol ist do takychto uprav skodovky tak by som asi volil najsilnejsiu motorizaciu.
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.05.2008  10:57

      « Re: věc názoru

      No newim jestli tenhle tuning byl zrovna NEJLEVNĚJŠÍ, ale to je jedno je to každeho nazor, ja proti škodovkám nic nemam, libi se mi v originále a ani tuning mi neni proti srsti ale pod pojmem tuning nemyslim plastové kryty z obi, ne že bys je ne autě měl.
      Ale pokud bych měl tunit auto ja tak se zaměřím na motor a podvozek a snažím se si samozdřejmě vybrat vuz který má nějáky potencial. A to nemusí být vždy 911 nebo M3, starých dobrých aut je spousta.
  • 00 Reagovat !

    foto lorenzlubos

    lorenzlubos 07.11.2007  16:15

    hodnotenie

    Auto (1b): Za samoucelne nevkusne gycove upravy na aute davam minimum bodov tradicne.
    Fotky (5b): Za exteriér mas plny pocet. Chyba interier.
    Recenzia (5b): Obsiahla, ale je to len "opis". Bol som zvedavy hlavne na silne a slabe stranky, resp., ake napise majitel takto prerobeneho auta. Je tu len opis. Zaujimalo by ma, nakolko ti pomahaju vsetky tie spoilery, ktore urcite nieco vazia, prekrytie casti reflektorov, ci zmensenie vyhladu cez celne sklo....
    Spolu(4b): (1+5+5)/3=11/3=3,6666=cca4b
  • 00 Reagovat !

    foto Sleeper

    Sleeper 07.11.2007  17:48

    Každý máme jiný vkus...

    ...a tahle škůdka není až zas tak hrozná. Ale pokud je to rok 1977, určitě to nebyl původně model M :-) Říkám původně, protože i ve Světě motorů vyšel návod na přestavbu původní 105/120 na emko :-) (či spíše pseudoemko, nebyl úplně do detailů)
  • 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 07.11.2007  18:08

    lak

    mohl bych prosím vědět kolik stál lak a jak dlouho lakováno trvalo i s rozebráním?
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "panX" [193.179.44.XXX] 07.11.2007  18:44

    hmmm

    nevypadá špatně ALE....sundal bych ty pavučiny,protože to je kýč jak pra*e a trochu bych si pohrál s předkem.Je tam až moc kravinek a otvorů.....Celkově by to chtělo trošku "uhladit".V nějakém tuning časopisu sem kdysi viděl červenou Škodárnu co měla čirou optiku z BMW......Tvoje Škodovka není ošklivá,ale chtělo by to trošku "uhladit"...do decentního stylu.
    • 00 Reagovat !

      foto MiG-21

      MiG-21 07.11.2007  21:41

      « Re: hmmm

      :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto designer

      designer 07.11.2007  22:56

      « Re: hmmm

      po prečítaní všetkých predchodzích príspevkov sa asi môj názor najviac blíži k tomuto. Nikto ešte nespomenul stierače - tie "harmoniky" sú fakt gýčové. Chcelo by to obyčajné - origo - a streknúť do striebra - a šlus. Inak z auta mám zmiešané dojmy. Z boku vyzerá pomerne dobre a dynamicky, zozadu kus horšie a predok zaostáva najviac - teda je na ňom najviac rušivých elementov.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "panX" [193.179.44.XXX] 08.11.2007  20:27

        « Re: Re: hmmm

        já nechci majitele urazit,ale ten předek je fakt moc přeplácaný a ke zbytku auta nesedí.
        Kapota by mohla být bez toho otvoru.Jak říkáš,vyměnit stěrače.Tahokov bych na masce nechal.Největší paseku dle mě dělá přední spojler.Nechal bych jen ty mlhovky a zbytek bych komplet "zahladil".
        Jinak ty prahy jsou docela hezké,lak vypadá moc dobře.Zadní křídlo,když přimhouřím oko,vypadá taky docela "šikovně".
        To s tou čirou optikou....není to levná záležitost,ale kdyby ji tam opravdu dal,a udělal jednoduchou kapotu bez toho mračení,protože to má každý,tak je to napohled krásné auto,vybočující ze stereotypu mračítek,hromady plastu a trubek naražených na výfuku.
        Jinak jak říkám,tohle není nejhorší kousek,naopak,ale ještě bych si s ní trošku pohrál.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.11.2007  00:02

    Komentář k příspěvkům

    Zdravím,
    nejprve bych chtěl poděkovat všem, kteří doposuď přispěli do tohoto fora. Je mi jasné, že se moje škodovka nemůže líbit všem. Myslím si, že auto si dělám hlavně pro sebe a jak bude a má vypadat je jen na majiteli. Chápu, že někteří škodovky nemají v oblibě, tak od nich ani nějaké kladné reakce jsem ani nečekal, jen jsem si chtěl vyzkoušet, co na ni říkají ostatní nezávisle na vztahu k autu. Škodověnku už vytvářím postupnými krůčky již pátým rokem a beru to jako koníček. Ty názory "proč cpát prachy do škodovky" můžou říci pouze ti, kteří se na to dívají jako na obyčejné auto. Kdežto já k tomu autu mám úplně jiný vztah, používám ho pouze a jen na srazy nebo na nějakou tu letní projíždku a to je rozdíl než ho používat k běžnému dennímu rituálu. Na denní ježdění mám fabii a ta mi splňuje tento účel doposud dostatečně. A co se týče detailů, tak si myslím, že detaily jsem se snažil dodělat dokonce, jelikož co jsem na tom autě strávil času, se žádnými pěnězi nedá vyčíslit. Proto toto moje autíčko považuji za koníček a tak trochu sen udělat si vlastní sporták.
    - Veselyt - odpověd - jo lak stál 20ku, jelikož je tam 5 vrstev = 3vrstvy barvy a 2 vrstvy laku, ale ruce jsem na tom málem nechal díky broušení
    Děkuji tedy všem za názory a piště klidně směle dál, Spiderman11.
    Více informací či fotek o autě na www.cufus.com .
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "xTc" [212.5.205.XXX] 09.11.2007  13:24

      « Re: Komentář k příspěvkům

      zdravim nechcem ta * ale detailny tam ziadne nie su. tunningovat staru sracku ala skodofka neema a nikdy nebude mat ziadny zmysel. na zrazy by som sa hambil ist stouto krasnou. ked chces tunovat auta kup si nejake uz poriadne stare (hlavne nie ceske) auto, sprav nejaky hotrod. aspon keby si ten zasrany motor vymenil mno hned by som inak kukal nato.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "jajek" [89.235.30.XXX] 10.11.2007  20:57

        « Re: Re: Komentář k příspěvkům

        inteligent to se hned pozna
    • 00 Reagovat !

      foto Onyx

      Onyx 14.01.2008  22:42

      « Re: Komentář k příspěvkům

      Ahoj! Skodovky mam rad, ale ma to svoji mez. Tohle je vazne mega prehnany a byt jsi urcite TUNER se vsim vsudy, kterej dela auto hlavne pro sebe atd. atd., doufam, ze brzo vystrizlivis a priste das svuj um a penize do neceho rozumnejsiho. Taky stridmost uprav by se Ti urcite vyplatila. Pokud mas problemy se vkusem a nebo s vykladem slova sportak, nekoho se zeptej ;-). Vim, ze tohle si asi jinak, nez zle nevezmes, ale ja uz vazne myslel, ze temhle rokum odzvonilo a jelikoz vidim, ze ne, tak musim reagovat. ZDAR A SILU do tvych dalsich projektu. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.01.2008  02:04

        « Re: Komentář k příspěvkům

        Díky, chápu. Tohle beru jako vyloženě jako koníček. ;-)
        Nyní se právě porozhlížim po nějakým to rychlejším a silnějším přibližovadle :-! , který by se dalo i případně tunit, ale jen lehce, jelikož tuning na škodovce je pro mě opravdu jen hobby.
        Ale díky za názor. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.05.2008  11:01

      « Re: Komentář k příspěvkům

      Správný postoj, velmi správny
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.11.2007  00:43

    Přidány fotky

    Tak jsem přidal pár fotek interiéru a taky fotky z čeho auto vzniklo - byl to doslova holý skelet s dveřmi ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "xTc" [212.5.205.XXX] 09.11.2007  14:13

      « Re: Přidány fotky

      och a este na nieco som zabudol. ten vas fucked up skoda racing team.... sak to uz je co???? ste banda cvokov. za tie love co si nadrbal do toho by si mohol mat poriadne auto s poriadnym tuningom. PASTIER
  • 00 Reagovat !

    foto tobi

    tobi 09.11.2007  20:25

    :)

    tohle není o výkonu nebo o něčem podobným, ale o tom, že z totálního vraku udělal něco, co se mu líbí...na tunning mám svůj názor, ale tohle je prostě koníček...každýho baví něco jinýho.

    Nemám rád ani tunning, ani škodovky, ale obdivuju co si s tím dokázal udělat.
  • 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 09.11.2007  21:21

    tuning

    Slovo tuning uz skoro beru jako sproste slovo...

    Ale kdyz se to nekomu libi tak proc ne. Ja porad rikam: At si kazdej dela co chce, at si kazdej jezdi v cem chce. Akorat se mi neplete pod kola a neohrozujte me vasim technickym stavem a jizdnim stylem...
    A preci jen i kdyz se mi auto nelibi tak ocenim minimalne cas kterej majitel nad nebo pod autem stravil... a toho si cenim vic nez seriovyho AMG kteryho majitel ani jednou nevidel zespoda...
    takze asi tak.
    Preju at to jezdi, ale promin hodnoceni nedostanes, nevim jak to ohodnotit, v takovymhle tuningu se nevyznam....
  • 00 Reagovat !

    foto Dave-lamino

    Dave-lamino 10.11.2007  20:03

    snaha se cení

    10 za snahu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Zetec

    Zetec 10.11.2007  21:01

    snaha se cení!

    Když někdo řekne tuning, většinou nehodnotím auto, ale práci, kterou majitel udělal (ne jako rezavá škodovka s přibým nárazníkem z octavie). Tudíž za 10b, protože nevím kolik lidí by se jen a jen pro svůj dobrý pocit sralo v garáži celé roky s něčím, co se jim prostě líbí.
  • 00 Reagovat !

    foto Zetec

    Zetec 10.11.2007  21:03

    snaha se cení!!!

    Když někdo řekne tuning, většinou nehodnotím auto, ale práci, kterou majitel udělal (ne jako rezavá škodovka s přibým nárazníkem z octavie). Tudíž za 10b, protože nevím kolik lidí by se jen a jen pro svůj dobrý pocit sralo v garáži celé roky s něčím, co se jim prostě líbí.
  • 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 15.11.2007  16:45

    prober se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ses zdravej? clovek ti da 10 a ty mne 1,2 a 7? tvuj paskvil prehodnocuju na 5..... sem si rikal skodovkari sobe a ono asi ne >:D >:D >:D lituju dne kdy jsem te hodnotil....
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.11.2007  17:32

      « Re: prober se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ja mam sedmicku, holt mame vsichni malo tuning...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 22.11.2007  23:14

        « Re: Re: prober se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        No vidis, moje chudatko otunene bxatko zustalo bez povsimnuti a C5 hodnocena byla... ;-)

        Uprimne receno, jsem tuner, co by ne, dat na auto pekny lak a vybrat kola, co se hodi je umeni.
        A bez vkusu to prost nejde. Rvatna skodu cokoli, co mi prijde pod ruku? bleh... Chce to decent.

        BTW ty kecy, ze cpat prachy do stareho auta se nevyplati? To jste mi rekli pozde, BX stalo celkove vic nez C5 >:D >:D >:D >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.11.2007  17:31

    ?

    Neco jsem ti udelal, ze mam od tebe samy sedmicky? Mam kratkou recenzi, skaredy auto, malo fotek?
    Nebo proste nemam Skodovku a milion plastu a kridel?
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 15.11.2007  17:34

      « Re: ?

      cus vlaku to neni skodovkou viz muj prispevek majitel ma asi blbou naladu a rozhazuje nizke znamky :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.11.2007  17:36

        « Re: Re: ?

        No kdyz jsem se ted na nej podival, odpoustim mu...nemuze za to.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 15.11.2007  17:46

          « Re: Re: Re: ?

          to je k.o.k.o.t
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.11.2007  18:15

    Chudáčku

    Smaž se a vypadni,chcípáku :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 15.11.2007  20:37

    O co jde?

    Můžeš mi vysvětlit, proč jsi mi dal samé jedničky? Jsem nucen Ti to oplatit.

    VÝZVA OSTATNÍM: Nenechte se a taky mu sražte body! ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.11.2007  23:24

      « Re: O co jde?

      Nezlob se, ale každé auto mě nezaujme, jak si každý majitel myslí :-| A pokud se někomu nelíbí moje auto, tak je to jen a jen jeho problém
      • 00 Reagovat !

        foto Prase

        Prase 15.11.2007  23:32

        « Re: Re: O co jde?

        tak kdyz te ty auta nezaujmou proc je hodnotis??? a jeste me zajima jsi vubec skodovkar? koukal jsem na par hodnoceni treba mattyho 110 3 body, barunka 1000 mb 6 bodu?? tohle neni server na leceni mindraku tim ze ostatni sejmes hodnocenim....
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 15.11.2007  23:41

          « Re: Re: Re: O co jde?

          nikoho nezesměšňuji, ale hodnotím, dle svého názoru. Každý má názor na moje auto, tak at má a já ho respektuji, tak i já mám názor na dané auto. A co se týče škodovek, ano ty se mi líbí, ale nijak je nepreferuji.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.11.2007  22:20

    prosim přehodnot mě

    Jak sis možná všm tak sem tu nový a nestih jsem vymyslet recenzi ale po dnešku už ji mám ta si myslím že by ses na ni moh podívat a dát popřípadě jinčí známku dík
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 15.11.2007  22:28

      « Re: prosim přehodnot mě

      hech myslim ze places na spatnem hrobe tento uzivatel dava spatne znamky zamerne :-) ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.11.2007  22:53

        « Re: Re: prosim přehodnot mě

        jj přesně tak, očekáávám že po tomto příspěvku mi tam taky přistane 1 1 1 1 :-). Dval jsem se že Meganu Sport dal 7 6 6 6 a dost ho srazil dolů. Já mám takový pocit že tohle auto dky sv jedinečnosti ( minimálně na moje auto ) úpravám, dobré recenzi a spoustě fotek si prostě zaslouž bt v top ten!!!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.11.2007  23:36

        « Re: Re: prosim přehodnot mě

        záměrně nic není hochu. :-| Jen si myslim, že ty známky, co tam mají někteří jedinci uvedený, moc neodpovídají realnému stavu auta, asi tak, sorry pokud se ti to nelíbí, ale já jsem tu dostal taky spářku za auto, i když si myslím, že by to známkování mělo být jinde, ale holt je to o názoru :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Prase

          Prase 15.11.2007  23:45

          « Re: Re: Re: prosim přehodnot mě

          bavis me tohle je muj posledni prispevek dal se blbem jako ty nebudu zaobirat :-) PODLE SEBE SOUDIM TEBE tzn. kdybys mel ferrari a hodnotil si moje skodovky jak si je hodnotil beru to ale s tou kasi co mas mi to prijde smesne... dale nepotrebuju mit desitky ale dat mi 1 a 2? jinak na me nemas narozdil od tebe mam 3 nejlepsi recenze a auta i po tvem utoku na spici kdezto ty skoncis nekde v zaveru pole.... tot vse skodovkari sobe ale ty nejses skodovkar.... realny stav auta? hech k tomu uz radsi nic psat nebudu >:D
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 16.11.2007  00:06

            « Re: prosim přehodnot mě

            Koukám že jsi to řekl správně podle sebe soudím tebe >:D "blbem jako ty nebudu zaobírat" >:D koukám, že tvá inteligence je fakt nulová, že dokážeš shodit sám sebe. No hold inteligenti ještě nevymřeli, že? A co se týče škodvkaření, tak to je tvůj bohužel hloupý názor, ale taky názor. :-| A co se týče hodnocení, tak ty si hodnot sám za sebe a já taky za sebe a neovliňuj někoho svýmy názory.
            • 00 Reagovat !

              foto Prase

              Prase 16.11.2007  00:10

              « Re: Re: prosim přehodnot mě

              je videt ze i velmi chytreho cloveka jako ses ty jsem ovlivnil znamky jsi mi zvednul >:D >:D >:D takze meles nesmysly..... to uz je opravdu vse >:D dobre budu hodnotit sam za sebe 5 bodu nechavam nemam potrebu ti davat jednicky jako nekteri tech 5 bodu je za praci a nadhernou barvu jinak tjuzink mi nic nerika pacek :-)
        • 00 Reagovat !

          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

          TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.05.2008  11:05

          « Re: Re: Re: prosim přehodnot mě

          fakt to hodnotíš, řekněme zvláštně.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.11.2007  23:38

      « Re: prosim přehodnot mě

      ok, přehodnotil jsem, snad zaslouženě... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.11.2007  14:17

        « Re: prosim přehodnot mě

        dik to už je lepší...jestli chceš tak se možeš podívat na moje aktualni foto auta;-)
  • 00 Reagovat !

    foto designer

    designer 15.11.2007  22:59

    zmrdko

    napisal som ti tu slusne prispevok a ty mi das 1 1 1 ??? ! Tu mas naspet. Aky pozicaj, taky vrat!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.11.2007  23:30

      « Re: zmrdko

      ok, díky. Taky názor. Nějak to tu neřešim, když se tu podívám, tak každý se snaží hodnotit co nejlépe sebe a aby mu to každý vrátil, já jsem to hold vzal po svým a nějaké sympatie jdou stranou, každý at si o tom myslí, co chce.
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 16.11.2007  00:18

    Ď

    Za to, žes tentokrát přihlédl k tomu, že jsou i jiné věci než vzhled či motor (třeba zachovalost a opečovanost).

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.11.2007  00:27

    odpověď zdendinoMB

    Známky jsem ti zvedl a za toho škodovkáře. :-! Jinak co se týče ovlivnění, tak o tom není ani řeč. Nemám zájem tady někoho buzerovat se známkováním, ale máme možnost se k jednotlivým autům vyjádřit, tak proč ne. Já taky beru kladné i záporné odpovědi, jelikož je to každého názor na mé auto. Chci se tu objektivně dozvědět, jak se auto líbí či ne. Samozřejmě je to pro mě jen diskuze, protože co se týče auta a nakládání s nim je jen moje věc a nikoho dalšího.Asi tak, zdarec všem. :-|
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 16.11.2007  00:46

      « Re: odpověď zdendinoMB

      dobre ted te kapku vemu za slovo karkulka se ti nelibi beru to nerikam ze ji kazdej musi milovat ale nezlob se na me 5 bodu za fotky? no to snad ne..... at tak nebo tak myslim si ze fotky jsou nadherne udelany.... pokud mi zduvodnis 5 bodu za fotky uz na tvoji adresu nereknu ani popel.... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.11.2007  00:59

        « Re: odpověď zdendinoMB

        můj názor je, že na nich auto moc nevyniká, na to že je pěkný. :-|
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.11.2007  00:32

    odpověď zdendinoMB

    Známky jsem ti zvedl a za toho škodovkáře. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 16.11.2007  00:38

      « Re: odpověď zdendinoMB

      uz jsem si vsimnul dekuju ale mel sis stat za svym ja jsem nikde nepsal narozdil od jinych aby si me prehodnotil..... at tak nebo tak me si nepresvedcil a ja sem sebe taky nepresvedcil protoze ani ja nestojim za svym slovem , jo neohodnotil bys jeste hyjenu? diky chci ji dostat pod me skodovky doufam ze ji pomuzes >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.11.2007  07:50

        « Re: Re: odpověď zdendinoMB

        Tak jsem nedostal 4 x 1 :-) No myslím, že 6 za fotky moc neodpovídá, počítal jsem je a jenom felda je 40x + 4 fotky ze srazu. Co bys ještě chtěl vyfotit? Myslím, že jenom za množství by mohlo být víc, no recenze za 3. Tak napiš co ti tam chybí za informace a já na to konečně sednu a předělám ji. Pokud tam je info k autu dost tak proč jenom za 3?
        Tím tě ovšem nežádám k přehodnocení ale objektivní odpovědi co vylepšit...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 16.11.2007  20:17

          « Re: odpověď zdendinoMB

          no co se týče fotek, tak mi to připadá takový nijaký s tím pozadím, sorry ale focený trávě všelijak divně zbarvený mi nepřipadá nijak pro auto odpovídající, hodilo by se např. v pozadí les nebo tak něco, ale to si myslim já :-| jinak úhly fotek jsou dobrý, myslím si tedy, že 6 je mírně nadprůměr :-!
        • 00 Reagovat !

          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

          TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.05.2008  12:45

          « Re: Re: Re: odpověď zdendinoMB

          Fotogalerie snad neni o tom kdo bude mít víc fotek ale kdo ma hezčí, ale hodnoceni je vaše věc
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 16.11.2007  21:00

    hochu

    nevím nevím... :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 16.11.2007  23:49

      « Re: hochu

      ja vim svihaku nekoho takovyho to chtelo cloveka co te proste sejme >:D >:D prestoze ma jen svuj nejaky pocit ze se mu neco nelibi :-) jsem rad ze je tady :-) >:D >:D :yes: namatkou jsem koukal jak hodnotil ruzna auta a to je fakt jen na jedinci tuctove audi tt ohodnoti 10 a renaulta megane sport ktereho jsem jeste na zivo nevidel 6 proste nema cenu resit proste jsou to pohnutky jedince ty fotky audi tt za 10 hech tomu uz se muzu jen smat 12 fotek o nicem akorat je na nich holka tady uz jde jen o to co se mu libi a nelibi a dle toho nekoho sejme nebo ne :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.11.2007  23:59

        « Re: Re: hochu

        A já si rýpnul v diskuzi a mám to taky :-) A jak dopadla hyena?
        • 00 Reagovat !

          foto Prase

          Prase 17.11.2007  00:10

          « Re: Re: Re: hochu

          jo hyjena klesla spiderman si nemysli ze by mela byt dobre hodnocena zacoz mu dekuji pac je to kase >:D >:D ale proste uz jsem to vyresil a povznesl se nad toho cloveka tady jde jen o to co se mu libi a nelibi a dle toho hodnoti coz muzu delat taky a razem pulka aut by mela hodnoceni mensi nez 5 :-) :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 17.11.2007  00:16

            « Re: Re: Re: Re: hochu

            Ale tak nějak by to tady mělo fungovat, uvidme co udělá zmiňovaná změna hodnocení. TOP TEN se asi moc nezměn ale spousta aut dky tomu půjde dolů, myslm si že to je dobře, protože i moje auto by nemělo mít tolik bodů... Hyenu jsem ti asi zatm nehodnotil takže na to mrknu...
            • 00 Reagovat !

              foto Poustnik

              Poustnik 17.11.2007  00:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: hochu

              Zdendíno, vyfoť si prostě auto u lesa! >:D Na pozadí má být les, nebo tak... >:-[] Já mám auta u lesa a za fotky 8 a 9 bodů, juchůůůů!!!!!!!!!!!! :yes: :yes: :yes: Ale teď jsem si uvědomil, že to BMW ani Marty73 tam les nemají....!!! Aha! To bude podle barvy auta. Červené u lesa, černé ve městě!!! Nic ve zlém, Robine Hoode!!!! >:D >:D >:D >:D >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Prase

                Prase 17.11.2007  00:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hochu

                aaaaaaa poustnik uz je tady myslim ze i ja uz jsem to vykoumal o co tady jde >:D >:D >:D auto u lesa fotit nebudu pac se mi to nelibi idelani fotka by byla karkulka na rude rudem pozadi jo to je ono :-) jo a s ketrin lehce a zduraznuji lehce opirajici se o kapotu >:D >:D
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 22.11.2007  23:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hochu

                a kde se maji fotit bila auta, prosim? :yes: >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 22.11.2007  23:51

                  « Re: hochu

                  já bych to fotil někde u nějakých kopců písku či vápence, ale záleží na okolnostech a možnostech... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Prase

              Prase 17.11.2007  00:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: hochu

              ale nakonec proc ne asi si zalozim novy profil a prvni co bych udelal ze bych ohodnotil imprezu 1 mne nic nerika ani barva se mi nelibi takze 1 asi to chce vic takovych lidi (ted bych to neudelal pac mam nadelano v kalhotach ze by mi tu znamku oplatil) co se toho neboji pac jemu je to jedno ze jeho auto bude posledni >:D >:D ale jinak vis jak kazdy ma jiny pohled ale nevim treba mne osobne se nelibi modra barva ale jen proto ze je auto modre mu davat nizkou znamku prestoze ma ostatni spickove zpracovane... no nevim.....
  • 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 17.11.2007  00:06

    spidermane :D

    uz ti reknu jen jedno kdybych hodnotil dle tveho systemu tvoje auto -20 audi tt cos hodnotil 10 ja hodnotim 5 a moje oblibene bmw 645 ci 10 bodu jen muj subjektivni dojem ale stejne jsem rad ze jsi tady :-) cistku to opravdu chtelo nicmene myslim ze tady je to server kde mas prihlednout k recenzi atp. kdybych ja hodnotil jaka auta se mi nelibi pulka ma za 1 :-) sorry ale zeptam se jak muzes hodnotit fotky audi tt 10 a moje 5? to uz je jen tvoje osobni antipatie k urcitym autum a ne tvoje argumenty ze to a to je zrale na tu znamku >:D >:D gud lak >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 17.11.2007  00:39

    A zjistil jsem už, jestli se mi takhle vytuněné auto líbí?

    Ne, nějak nevím...Auto k obrazu svému psal jsem nahoře jako anonym, ale tohle je odvážná směs svobodymilovného technaře, vesnického Pepíka s šikovnýma rukama a Robina Hooda, bojujícího proti přesile.....Tak mi to pořád nedává výsledný tvar, ty trubice pod autem mi pořád přijdou jako pojízdný vánoční stromeček, ale k něčemu to může být dobré, třeba, když ti klíčky zapadnou v noci pod auto....Taky nasvícení motoru měla naposledy Škoda Octavia, to jsem jako parádní detail obdivoval, když jsem ji dva roky vlastnil. A sedačky má bezpečné, to závidím své dceři, tu měkkou skořepinu....Ještě mě napadá, jestli se v rámci tuningu nedá přidat airbag???? Ale to je asi proti předpisům, aby tě nepřizabil...no furt jsem nedošel ke konečnému názoru.... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 17.11.2007  00:42

      « Re: A zjistil jsem už, jestli se mi takhle vytuněné auto líbí?

      poustniku trochu odbehnu od tematu ale musim ti rict neco vazneho fakt te zeru a hlavne to jak napises dlouhej nadpis a pak pokracujes to delas jen ty vzdycky kdyz kouknu na vyrez diskuze tak kde je dlouhej nadpis svete div se psal to poustnik >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 17.11.2007  00:46

        « Re: Re: A zjistil jsem už, jestli se mi takhle vytuněné auto líbí?

        Á sakra, to o mě svědčí, že jsem odporně sebestředný a egoistický a neberu názor jiného, ale pořád si melu jen svou....co mám mlít, než svou, když autům nerozumím???? >:D >:D >:D >:D A hrál jsem amatérsky divadlo a kdo to dělá???? Exibicionisti!!!!!!Cháááááá!!!!!Jej! Promiň, Pavoučí muži! 8-s :-) :-) :-) :-) :-) :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Prase

          Prase 17.11.2007  00:52

          « Re: Re: Re: A zjistil jsem už, jestli se mi takhle vytuněné auto líbí?

          ses fakt borec a co me se*re ani nevim jak si odpovedel na moji vcerejsi nabidku kdyztak pisni ke mne prosim pac jelikoz jsem uz zamestnanec fakt nestiham cist diskuze >:D >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.11.2007  10:19

      « Re: A zjistil jsem už, jestli se mi takhle vytuněné auto líbí?

      samozřejmě každému se líbí něco jiného, ale já jdu do toho i za tu cenu, že mi dá někdo horší známky. Nelichotí mi to, ale já vím, že moje hodnocení je objektivní! :-! ;-) :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Gluck202

    Gluck202 17.11.2007  02:49

    Odvaha...

    Hodnotim hlavne odvahu do neceho takoveho jit. Muselo to dat dost prace a nervu. Nejsem zastance tuningu Skorsche. Ale tohle se opravdu povedlo se vsim vsudy... Gratuluji ke zdarnemu vysledku
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.11.2007  09:32

      « Re: Odvaha...

      díkas.... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto salazar

    salazar 18.11.2007  10:39

    ...for all

    ... pěkná diskuze , dlouho jsem se tak nepobavil. Na tuhle škůdku bych normálně okem nezabloudil, ale vždy mě zajímá když od někoho dostanu nejhorší hodnocení s čím hodnotitel jezdí. No je vidět hodně práce za tvým strojem ,ale nějak mě to to neoslovilo. Tunning je individuální tvorba jedinců a některé auta se mi opravdu líbí. Přiznám se, že když na silnici potkám vytuněnou škodovku radši uhýbám na stranu a uberu abych ji náhodou nedojel. Čím míň koní tím větší závodník, ale tím ti nechci křivdit
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.11.2007  11:39

      « Re: ...for all

      ok beru to, ale co se týče mojí škocny, tak ta je pouze na srazy, na běžné ježdění mám jiné auto, ale beru to tak, jak to je. Nic ve zlém. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.11.2007  11:03

    skoda 120

    ty jsi chudinka vid, nemas nahodou nejakej mindracek???? jestli mas nejakej problem se mnou, tak mi to napis a nevylevej si to na nasich autech, bud tak hodnej jo!!!! jeslti te sere ze jezdis v ty preplacany mrdce, tak to asi bude chtit zacit neco delat. Jsi zamindrakovanej * :no:

    fakt je to sranda se divat na to hodnoceni, vzdycky kdyz dostanu spatny body tak je to od lidi jako jsi ty, doma maj takovy mrdky ze to svet nevidel.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.11.2007  11:37

      « Re: skoda 120

      hmmmm takový machýrky jako jsi ty fakt nemusím, co si myslej, že maj nej auto a opak je pravdou. Neříkám, že nemáš hnusný auto, ale hodnotím to objektivně a co se týče zamindrákování, tak to srší z tvé strany, že ti všichni nedaj 10ku. Hold realita je jiná než se domníváš, frájo.... :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.11.2007  11:57

        « Re: Re: skoda 120

        No nevím jestli ti největší frajeři nejezdí zrovna v otuněných 120 a favoritech, nechci se tě dotknou, neznám tě a tvá hodnocení nesleduju ale dolů si srazil auta která jsou něčím vyjímečná a měly by být vidět!!! Renaulty nemusím ale ten sport co tu je tak by měl top ten vést, dobrá recenze, super auto se spoustou úprav atd... Zrovna Subaru který vede je tuctovka... Vím že jich nejezdí desítky ale to auto je naprosto sériové...
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.05.2008  12:50

      « Re: skoda 120

      Tohle asi docela dost vypovídá o teleranci a slušnosti majitele :no:
  • 00 Reagovat !

    foto riderhenry

    riderhenry 18.11.2007  11:58

    proc hodnotis vsechny spatne?

    Nejde si nevsimnout, ze davas kazdymu, kdo te spravedlive ohodnoti a da ti horsi znamku (nezlob se na me, ale asi bys mohl i pochopit, ze vetsine lidem se tvoje auto asi libit nebude...), hooodne prehnane zaporny hodnoceni. NEMLUVIM TEDKA O SOBE! Ja jsem jen od tebe dostal nejhoris znamku ze vsech, tak sem se kouknul kdopak to je... ;-) A pak jsem tak nejak zapatral a docela me zarazilo, jakou sis dal prci abys uzivateli "wikinko" ohodnotil vsechny auta (a ze jich ma) zaporne. Nejses treba nahodou nemocnej? Nechtel jsem se vysmivat tvemu autu, ale mam na to docela chut, protoze tvoje chovani je fakt hodne ubohe! ;-) Klidne mi dej jednicku, svet se nezbori, ale nevim co ti tohle dava, at zije objektivni hodnoceni, frajere! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto fan-mj

      fan.mj 18.11.2007  12:23

      « Re: proc hodnotis vsechny spatne?

      No ja som mu dal 10 a aj tak ma neohodnotil najlepšie.
      8b za fotky? Ja už neviem čo by tam mohlo byť viac, však už mám vyčerpané miesto na fotky. Je tam foto interiéru asi 20 fotiek zo všeliakých pohľadov bok, zadok a predok auta tiež. Kufor, motor, výfuk, disk, detaily sport paketu, fotky s outbackom, dokonca sabwoofer a zosilovač, krivka výkonu a NM, moje predchádzajúce autá, detaily predného, zadného svetla. Elektronika, rádio. Tak sa Ťa chcem opýtať čo mám ešte pridať aby som dostal aspoň 9 b ;-) .
      • 00 Reagovat !

        foto Prase

        Prase 18.11.2007  12:28

        « Re: Re: proc hodnotis vsechny spatne?

        pratele kamaradi tohle nema cenu resit taky muzu uvest priklad tuctove audi tt ohodnotil 10 10 10 10 a podivejte se jak ma treba zpracovane fotky a karkulciny fotky 5 no nevim .... mne uz je to tak nak jedno pac kazdej ma jiny nazor na to co se mu libi nebo ne a dle toho hodnoti :-) ale treba ja nez bych hodnotil znamkama mensima nez 5 tak se na to vykaslu pac nemam potrebu nekoho zchazovat....
      • 00 Reagovat !

        foto Hanss-MoDo-Team-

        Hanss (MoDo Team) 18.11.2007  12:28

        « Re: Re: proc hodnotis vsechny spatne?

        A máš tam fotku se psem?!? :-) :-) Zdravim
        • 00 Reagovat !

          foto Prase

          Prase 18.11.2007  12:30

          « Re: Re: Re: proc hodnotis vsechny spatne?

          nj hanzi pujc mi svyho psa treba mi zvedne hodnoceni >:D >:D >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto fan-mj

          fan.mj 18.11.2007  12:31

          « Re: Re: Re: proc hodnotis vsechny spatne?

          Ježíš jasné dík. Už idem fotiť. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.11.2007  12:30

      « Re: proc hodnotis vsechny spatne?

      jedničku ti dávat nebudu, auto si to nezaslouží. A co se týče hodnocení, tak by si 10ku měli zasloužit auta, který si to zasloužej a ne ta, který velký kecy a machry, že maj nejnovější a nejlepší auto,....
      Beru to, že každýmu se líbí něco jinýho, ale nemůže každej očekávat 10b, když si to dle mého názoru nezaslouží. Nemám nic proti novým či starým autům, beru to jak to je. :-|
      A co se týče hodnocení mého auta,tak už jsem psal, že záleží na každým, jak se mu zdá či ne, a jakou dá známku je pouze a jen na něm. Já to respektuji a nepíšu mu at mě přehodnotí. :-! jako někteří.... no coment
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.11.2007  13:05

        « Re: Re: proc hodnotis vsechny spatne?

        Dobře chápu že jen málo aut si zaslouží 10, ty by měli být opravdu vyjímečně ale tady to tak nefunguje. Ty píšeš " co se týče hodnocení, tak by si 10ku měli zasloužit auta, který si to zasloužej " proč má od tebe Renault Megane sport jenom 6? Nebo je majitel moc velkej frajer a proto dostal 6b?
      • 00 Reagovat !

        foto riderhenry

        riderhenry 18.11.2007  14:05

        « Re: Re: proc hodnotis vsechny spatne?

        vubec se nebavme o mojem aute... Je mi to sumak, hodnoceni je verejne a at moje auto kazdy hodnoti podle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi, kdyz to bude objektivni, budu jenom rad. Vubec nepisu at prehodnotis moji znamku! Nebo neci jinou... Jenom spis tak nejak k zamysleni - co si budem povidat, proste oplacis spatne znamky, ktere obdrzis, dalsimi spatnymi znamky. Nicmene asi nikdo nemuze pochybovat o tom, ze pro Skodu 105 se da ocekavat spatna znamka, protoze to auto proste neni dobre. Ale pak jsou i dobra auto, nebo aspon prumerna. A nemyslim si ze by si auto uzivatele "wikinko" doopravdy zaslouzilo jednicku, at uz za fotky nebo cokoliv jineho...
      • 00 Reagovat !

        foto riderhenry

        riderhenry 18.11.2007  14:08

        « Re: Re: proc hodnotis vsechny spatne?

        Jeste bych dodal, ze auto hodnotim podle rivalu ve sve tride. Napr. nedam Fabii 1 bod a ferrari 10, ale spis fabii 3 body a Mazde 2 8 bodu, proste v ramci daneho segmentu...
  • 00 Reagovat !

    foto fan-mj

    fan.mj 18.11.2007  12:33

    Tvoje hodnotenie

    Každý si môže hotnotiť ako chce ale svoju 105 si ohodnotil 10b tak ma nútiš opýtať sa Ťa, v čom je tvoje ,,Ferrari´´ lepšie od môjo auta keď si ho hodnotil horšie.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.11.2007  12:35

      « Re: Tvoje hodnotenie

      hodnocení mého auta není možné.....
      je to subjektivní, nikoliv objektivní.....
      já jsem s ním spokojen a splňuje mi účel, který po něm požaduji.
      • 00 Reagovat !

        foto fan-mj

        fan.mj 18.11.2007  12:41

        « Re: Re: Tvoje hodnotenie

        Ale ja viem niesom debilný ale hodnotíť jazdné vlastnosti, brzdy atd... A potom celkové hodnotenie to som myslel.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.11.2007  12:36

      « Re: Tvoje hodnotenie

      vidím na něm detaily, které přes fotky nejsou vidět...., tak asi tak ... :-|
      • 00 Reagovat !

        foto fan-mj

        fan.mj 18.11.2007  12:41

        « Re: Re: Tvoje hodnotenie

        A aké ak sa môžem spýtať?
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 30.05.2009  00:26

        « Re: Tvoje hodnotenie

        >:D A jak jdou vidět? To by mě tedy zajímalo? Máš rentgenový zrak? >:D
        Tohle je hláška roku!
  • 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 18.11.2007  12:46

    FOR ALL

    Myslim ze to co resite nema cenu resit kdyby tady bylo stary hodnoceni ani byste o tom nevedeli.... ale proste je tu clovek kterymu je jedno jestli jeho auto bude posledni a hodnoti dle sveho vkusu proste jo nebo ne a neboji se toho.... objektivita mu azi chybi ale jinak kazdej ma jinej nazor takze mu preju v dalsim hodnoceni hodne stesti ( to neni moje zastani vsechna moje auta taky sejmul) pacek vas zdendino
    • 00 Reagovat !

      foto fan-mj

      fan.mj 18.11.2007  12:55

      « Re: FOR ALL

      Len nech nám vysvetlí, ktoré auto by hodnotil 10B.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [85.207.29.XXX] 18.11.2007  12:58

        « Re: Re: FOR ALL

        Tuctové TT, už to někdo psal. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 18.11.2007  13:00

          « Re: Re: Re: FOR ALL

          To sem byl já, nějak mě to odhlásilo...
      • 00 Reagovat !

        foto Prase

        Prase 18.11.2007  13:01

        « Re: Re: FOR ALL

        10 hodnotil erko majitel dave-lamino, audi tt majitel dandy a dalsi desitku jsem zatim nevypatral >:D ale vis jak treba mne se nelibi modra takze taky dle myho vkusu bych vsem modrejm autum dal treba 5 a naopak cervenejm 10 ale to nemam za potrebi ovsem uznavam ze mam taky nadelano v kalhotach ze mi nekdo znamku oplati takze min jak 8 davam vyjimecne... spis skoro vubec :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Hanss-MoDo-Team-

          Hanss (MoDo Team) 18.11.2007  13:17

          « Re: Re: Re: FOR ALL

          Audi A5 - taky 10b. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto fan-mj

            fan.mj 18.11.2007  13:19

            « Re: Re: Re: Re: FOR ALL

            Takže spiderman nám je na Audi. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto fan-mj

          fan.mj 18.11.2007  13:18

          « Re: Re: Re: FOR ALL

          No áno ale nemyslím si, že auto sa hodnotí kôli farbe na farbe nezáleží to je otázka vkusu ja by som si zas nikdy nekúpil červeného Forestra. Ale hodnotí sa tu auto alebo vkus?
          • 00 Reagovat !

            foto Prase

            Prase 18.11.2007  13:20

            « Re: Re: Re: Re: FOR ALL

            byl jen priklad.... zas to neber doslova :-) ja bych si cerveneho forestra koupil a ta cervena by musela byt ruda jako krev >:D jinak jakej ma klic k hodnoceni spiderman nevim treba nejede podle barev ale podle motoru a stupne vybav nebo stupne co jak je vytunene fakt nevim....
            • 00 Reagovat !

              foto fan-mj

              fan.mj 18.11.2007  13:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: FOR ALL

              Hej pochopil som, že to bol príklad. Tieť som zatial neprišiel na to ako hodnotí ale bude to dosť zaujímavé.
              • 00 Reagovat !

                foto Prase

                Prase 18.11.2007  13:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: FOR ALL

                hodnoti proste jak se mu to libi a jak se mu to hodi v tom asi neni klic pac to audi tt je normalni tuctovka tak nevim >:D asi kvuli va 4 kruhum tusim ze hanzovi dal 9 a ten ma a4 takze audiny se mu libi coz uz se vlastne psalo >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 18.11.2007  13:48

                  « Re: FOR ALL

                  vis proc dostal petruv megane sport tak malo, protoze tady hosan mu dal priserny znamky, uplne nepochopitelne a tak jsme se sli podivat co ma majitel za auto, ohodnotili jsme uplne stejnym zpusobem jako on, a vysledek, dostali jsme jeste horsi body od nej hned obratem. Tohle nema logiku, nikomu nedavam tak spatny body, ale tady jsem proste vyjimku musel udelat. Jsem nasranej, proc? protoze se tu clovek dela s recenzi, dela mraky fotek, travi spoustu casu a pak prijde takovejhle mindrak a da ti nesmyslny body, nereknu u auta, to chapu,ale kdyz ma clovek super fotky a dobrou recenzi tak nejaky sestky nebo sedmicky jsou asi trosku mimo ne? doufam ze v budoucnu bude lepsi zpusob hodnoceni, me je jedno, jestli jsem v top ten nebo ne, jeden cas jsme tam meli ctyri auta a to mi staci,ale tohle me proste sere, jeste od nekoho kdo ma takovou prisernost doma.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Prase

                    Prase 18.11.2007  13:57

                    « Re: Re: FOR ALL

                    no vidis ja mu dal 10 a potom prisla vlna pro moje auta dostaly 1,2,7 a hyjena tusim 6 bodu takze dobre znamky asi neoplaci >:D ale potom to mirne poopravil...ja to taky poopravil... pac nejsem tak silnej aby muj malej mozecek prezil ze mi clovek se skodovkou sejme hodnoceni a ja mu necham 10 :D
                    jinak souhlasim to vis ze me to taky pekne nas*ralo pac na vsech mejch autech jsem pracoval x hodin jak na recenzi tak fotkach a kor karkulka na tu jsem dost vysazenej ale jeho hodnoceni beru pac tam mam i horsi znamky.... ale zas vis jak mam 3 nejlepsi recenze a 99% kladnych ohlasu jak tady tak od znamych a pratel takze par jedincu s jinym nazorem me nerozhodi a jejich nazor beru pac kazdej ma rad jiny housky :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.11.2007  14:14

    co se týče audi a mého hodnocení

    tak co se týče audi, jsou to pěkná auta, ale nefavorizuji je!!! :-| co se týče TT tuctovýho tak myslim 10 nemám, ale celkový dojem 9. Jinak co týče mého hodnocení, tak hodnotim jednak :
    fotky - úhel, místo, nápad, vtip fotky, odraz příp. stínování,...
    recenze - popis, názory majitele i ostatních, motor, výkon jízdní vlastnosti, schopnosti vozu,...
    auto - auto jako celek, lak, kola, interiér, exteriér, práce na vozu,....
    celkový dojem? - auto jak působí navenek, karta auta, no a jaký dojem vzbuzuje, když takové auto člověk uvidí,...
    A celkově mi je jedno, jestli hodnotim auto ze špičky či z konce hlasovací listiny a už vůbec, jestli mi někdo dá špatnou či dobrou známku při hodnocení mého auta.
    Tak to je už snad vše k hodnodnocení aut a už mají všichni hnidopichové jasno. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto riderhenry

      riderhenry 18.11.2007  14:35

      « Re: co se týče audi a mého hodnocení

      to si rikas aby se ti lip spalo, nebo co? To sou hrozny kecy... A asi jsi opravdovej profi fotograf - minimalne... Nic, ja uz si nechci kazit naladu, jenom si uvedom, ze stejne jak tebe muze mrzet, ze ti nekdo spatne ohodnoti tveho milacka, tak to muze mrzet i ty ostatni. Jde ted o to, kdo si to zaslouzi. :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.11.2007  14:37

        « Re: co se týče audi a mého hodnocení

        sorry, ale mám stejnej na všechny. :-|
        a nebudu koukat na někoho, kdo je v topten, a proto ho budu hodnotit 10 a ten kdo není tak nižší známkou. To fakt ne. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.11.2007  14:39

      « Re: co se týče audi a mého hodnocení

      jsi pro smich vis to, najednou ze sebe delas silenyho dobraka, ale kdyz jsme ti dali spatny body po tom co ty jsi nam je dal prvni tak jsme dostali jeste horsi, fakt me mrzi ze takovy lidi jako jsi ty vubec na tyhle stranky chodej.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.11.2007  14:42

        « Re: co se týče audi a mého hodnocení

        sorry, ale tvoje názory mi připadaj směšný, jelikož se neumíš smířit s názory jiných. Nemůže tě každej hodnotit dle tvého očekávání. :-|
    • 00 Reagovat !

      foto fan-mj

      fan.mj 18.11.2007  14:41

      « Re: co se týče audi a mého hodnocení

      Lenže nikto nemôže mať auto presne podla toho čo si povedal, máš tolko kritérií, že vlastne nik nemože mať auto také, aby si mu dal 10b. Nikomu sa nemôže páčiť presne to čo tebe. Lak, farba interiéru exteriéru, fotky také hentaké. To je toľko kombinácií... Keď má dakto DB9 tak mu nedám 8 bodov za to, že má farbu laku, ktorú by som si ja osobne na to auto asi nedal.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.11.2007  14:44

        « Re: co se týče audi a mého hodnocení

        jj jasný, každej nemůže mít všechno nej, to je jasný. Co se týče 10b, tak tu jsem dal myslim, zatím jedinýmu audi a5. Tam nešlo co vytknout.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.11.2007  14:45

        « Re: co se týče audi a mého hodnocení

        to andrejlm: neres to vidis ze najednou ma tisic kriterii, jenom se vymlouva a mlzi aby byl najednou za silenyho dobraka, je to klasickej skodovkar co nesnasi nikoho kdo ma lepsi auto a kdyz dostane blby body jde to hned oplatit.
        • 00 Reagovat !

          foto Prase

          Prase 18.11.2007  14:56

          « Re: Re: co se týče audi a mého hodnocení

          on neni skodovkar a sam to napsal prosim tommy neurazej skodovkare :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.11.2007  14:52

      « Re: co se týče audi a mého hodnocení

      No tak a teď mě napiš jak bys svoje auto hodnotil ty?
      Fotky - řekl bych tak průměr, žádná sláva a mohlo by jich být víc. Chybí ti pořádne fotky interiéru a nevíme jak vypadají zadní sedačky stejně tak nám bohužel uniká určitě skvěle upravená palubní deska, popř. budíky. proč jsi nám nenafotil ty skvělé detaily?
      Tám bych přešel k tvé recenzi: Velmi dobře si nám popsal jak jsi skvěle natunil svou škodárnu, ale úplně jsi se nám zapoměl zmínit jak po těch úpravách jezdí. Jak pomáhají stabilitě široká a velká kola která jsi si uritě nechal na svůj vůz dodatečně schválit a kolik práce s nima má motor a brzdy. Taky nás všechny zajímá kolik úpravy přidaly koní ( určitě to máš změřeno na brzdě ), za kolik to máš 0-100 apod. No nevím nevím jestli tvou recenzi ještě nepřehodnotím, se mi teď zdá 7 bodů nějak moc když vůbec nevím jak taková natuněná 105 jede.
      Auto, no jako celek se mi zdá trošinku přeplácané, jak pomáhá zamračená kapota světlům? Lak je super, ten ti závidím, mít ho tak jsem od tebe určitě dostal alespoň o půl bodíku více, kola máš celkem fajn ale ten interiér, no už jsem to psal, jak ho můžu hodnotit když jsi nám ho pořádně nevyfotil???
      A celkový dojem? Mamííí přijel cirkůůůs :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.11.2007  14:57

        « Re: co se týče audi a mého hodnocení

        no svoje auto asi takhle:
        auto - 7
        fotky - 7
        recenze -5
        celkový dojem - 6,5
        stačí? :-|
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 18.11.2007  14:59

          « Re: co se týče audi a mého hodnocení

          jo a je to hodnoceno stejným metrem jak hodnotim ostatní. Pokud si to někdo nemyslí, tak at to ohodnotí sám.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 18.11.2007  15:03

            « Re: Re: co se týče audi a mého hodnocení

            No vidíš, tak to jsem tě hodně nadhodnotil, no ale každý máme svůj názor. Doufám že nám ještě do recenze napíšeš jak taková 105 jezdí. Nebo jsi to tam radši nenapsal schválně?
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 18.11.2007  15:06

              « Re: co se týče audi a mého hodnocení

              jak jezdí? no líp jak obyčejná, ale jak jsem psal, mám jí spíš na srazy a jako koníček, a ne na žádný závody :-|
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 18.11.2007  15:07

                « Re: Re: co se týče audi a mého hodnocení

                A co máš na běžný ježdění? není smyslem tunningu vylepšit auto hlkavně co se týče jízdních vlastností, motoru atd.?
                • 00 Reagovat !

                  foto PeT-a-RSKa-

                  PeT-a (RSKa) 18.11.2007  15:09

                  « Re: Re: Re: co se týče audi a mého hodnocení

                  Na běžné ježdění ma Fabii........to tady už psal taky ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 18.11.2007  15:19

                    « Re: Re: Re: Re: co se týče audi a mého hodnocení

                    no ale ta 105 určitě jezdí líp :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 18.11.2007  15:24

                      « Re: co se týče audi a mého hodnocení

                      ok ...... :-|
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 18.11.2007  14:32

    proč???

    proč hodnotíš auta a dáváš schválně malé body??? kdyby jsi raději nehodnotil když vidíš že se ti to nelíbí... chci slyšet důvod
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.11.2007  14:35

      « Re: proč???

      co týče tvýho auta, tak máš moc dobrou recenzi. :-!
      • 00 Reagovat !

        foto David-Silver

        David Silver 18.11.2007  14:38

        « Re: Re: proč???

        sorry ale tomuhle já neříkám důvod za malou známku. jinak taky je něco v mí diskuzi ještě hech
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 18.11.2007  14:35

      « Re: proč???

      kysky precti si celou diskuzi a neni treba se ptat >:D uz doslo i na klokana ze byl sejmut? >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto David-Silver

        David Silver 18.11.2007  14:37

        « Re: Re: proč???

        j bohužel... číst se mi nechce je toho tady celkem hodně...ještě k tomu čtu chvilkama povinou četbu....
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 18.11.2007  14:39

          « Re: proč???

          myslím, že jsem ti to naopak pochválil. Recenze je fakt dobrá. :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto David-Silver

            David Silver 18.11.2007  14:42

            « Re: Re: proč???

            vím že jsi mi to pochválil, ale já nemám rád to co jako první načal Maxmilián II. Habsburský že něco potvrdil ústně... já preferuji písemné potvrzení...tady by to byla známka no
            kvůly lidem jako jsi ty, se uplatní systém hodnocení který bude za cca 2týdny.
            • 00 Reagovat !

              foto Prase

              Prase 18.11.2007  14:46

              « Re: Re: Re: proč???

              kysky tys to stale nepochopil? pokud ti bude chtit dat vysledek 6 tak stejne budes mit 6 v jakemkoliv systemu a pokud to nebude vychazet ubere ze auto.... >:D >:D >:D nebud naivni >:D :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto David-Silver

                David Silver 18.11.2007  14:49

                « Re: Re: Re: Re: proč???

                neubere. minimum bude 5b :-! :-! za to jsem rád :yes: :yes: :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.11.2007  14:42

    hodnoceni

    jsem pro aby se na auto.cz udelal tzv K O K O T LIST a ty tam budes mit odemne max body to si pis >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 18.11.2007  14:44

      « Re: hodnoceni

      sorry tommy pres hvezdicku neni jasne co tim basnik rici chtel >:D >:D myslis neco jako blek sproste slovo list? >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Dandy-TT

        Dandy.TT 18.11.2007  15:45

        « Re: Re: hodnoceni

        Tak tě asi zklamu. Ani tuctové Audi TT nedostalo 10. Teda nejdřív jo, ale následně bylo přehodnoceno na 8. To asi když pan Spidermann zjistil že se kamarádim s Tommym a Petrem (Meganesport). Jinak jestli se někomu moje auto zdá tuctové samozřejmě mu to neberu. Na svůj názor má každý právo. Ale mě se TT líbí takový jaký ho mam. A proto takový je. S velmi malejma a decentníma úpravama, kterejch si asi ne kažej na první pohled všimne (většina z nich ani vidět neni).
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 18.11.2007  15:51

          « Re: hodnoceni

          no ale je pěkný,...
        • 00 Reagovat !

          foto Prase

          Prase 18.11.2007  16:12

          « Re: Re: Re: hodnoceni

          jo v pohode neber to jako urazku :-) jen jsem tak trochu srovnaval jak hodnoti ostatni a kdyz vetsine dal 6 a najednou da 10 :-) jinak je jich proste moc proto tuctove a taky stribrnou ma skoro kazdej ze? takze az budes mit zelene audi a5 s ruzovymi puntiky reknu ano to je bomba :-) >:D :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto PeT-a-RSKa-

            PeT-a (RSKa) 18.11.2007  16:14

            « Re: Re: Re: Re: hodnoceni

            Uvidíme kolik to bude u mě??? >:D >:D Už sem zvědavý,jestli si mě všimne.....
          • 00 Reagovat !

            foto Dandy-TT

            Dandy.TT 19.11.2007  13:19

            « Re: Re: Re: Re: hodnoceni

            V pohodě, jako urážku to rozhodně neberu. Stříbrnejch jezdí asi opravdu nejvíc, to máš pravdu. Ale spousta TT co jezděj je celkem v nic moc stavu. To mi můžeš věřit, když sem ho sháněl tak sem jich pár viděl. V tomhle ohledu si myslim, že moje tuctový neni. Možná se budeš smát, ale o zelený barvě sem uvažoval. Měla to bejt zelená z nový 911 GT3 s černejma kolama a doplňkama. V německu sem viděl podobně udělanou S3 a vypadalo to fakt libově, ale asi by pro to každej neměl taky pochopení. Nakonec sem se rozhod nechat to v originál stavu...
            • 00 Reagovat !

              foto Prase

              Prase 23.11.2007  00:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: hodnoceni

              hm zelena je pry barva genijuuuuu aspon to rikal de niro v fotr je lotr >:D >:D takze to roztoc :-)
              jinak s tou tuctovosti vis jak modra stribrna cerna tu ma kazdej ja byl vzdycky na rudou a takovy rudy audi a6 to je bomba ovsem vetsina majitelu jede jednu lajnu :-) i kdyz to tt v takovy sedivy s rudym interierem hm opravdu pikantni to se mi libi :-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 23.11.2007  12:12

                « Re: hodnoceni

                rudý audi a6? Já uvažuju ze ho nechám přelakovat na zlatou,chromový devatenáctky a černý folie na skla gadžo.
                • 00 Reagovat !

                  foto Prase

                  Prase 23.11.2007  17:08

                  « Re: Re: hodnoceni

                  jj krvave rudy fakt nadhera na zlatou kasli eroticka linko >:D >:D >:D :yes: ty mas spis rubinovy tohle byla barva ala cervena joko oktavie rs nevim presnej nazev :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Dandy-TT

                Dandy.TT 23.11.2007  22:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hodnoceni

                Tak to by se ti líbilo kamarádky TT. Má to nový v šedý barvě s červenou kůží. Chvílo ho tady i měla. Mě by se asi nevíc líbilo v bílý. Ta šedá je hezká, ale na sportovně zaměřený auto mi příjde moc nenápadná. Jinak jednou sem viděl novou A6 avant na originál BBS 19" složenou na zem, decentní folie a vypadalo to libově!
                • 00 Reagovat !

                  foto Prase

                  Prase 23.11.2007  22:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hodnoceni

                  jop jasne ta cikabandita to bylo presne ono sice jsem na zivo videl jen ten starsi model ale ona mela ten novejsi fakt super btw bila uz brzo bude tuctova zacina ji mit kazdej >:D >:D vyrid ji at to audi vrati se vzkazem ode me ze dementum se pomstis jen tak ze budes den ode dne lepsi.... pravda nesouhlasil jsem s tim ze dostala razitko nejlepsi recenze ale at se kouka vratit i bez razitka.....
                  :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.11.2007  14:47

      « Re: hodnoceni

      hele nemám náladu ti něco vysvětlovat, ty jsi prostě přesvědčenej o svým a nemá cenu to lámat přes koleno, tak se s tím udav a užij si to. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto fan-mj

      fan.mj 18.11.2007  14:58

      « Re: hodnoceni

      :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 18.11.2007  14:50

    to Spiderman11

    řekni mi, proč hodnotíš auta aby si kazil hodnocení? jaké auto má u tebe šanci dostat celkově 10b?? řekni!!! jedině tvoje škodovka co
    a jestli to má být důvod aby ti lidi co nejvíc psali do diskuze tak ti garantuju touto větou, že na první místo v diskuzích tě za žádno ucenu nepustím!!a to si zapiš na čelo at' si to pamatuješ
    • 00 Reagovat !

      foto fan-mj

      fan.mj 18.11.2007  15:07

      « Re: hodnocení

      Keby si nedal 10b jednému auto zo sto tak by to bolo OK.
      • 00 Reagovat !

        foto fan-mj

        fan.mj 18.11.2007  15:08

        « Re: Re: hodnocení

        To patri o príspevok nižšie ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.11.2007  15:03

    hodnocení

    nechápu, když někomu nedám 10ky, tak se mu to nezdá....
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 18.11.2007  15:07

      « Re: hodnocení

      tady o desitky myslim ze az zas tak nejde :-) spis o to co uz jsem rozepisoval a nerad bych se opakoval >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto fan-mj

      fan.mj 18.11.2007  15:09

      « Re: hodnocení

      Keby si nedal 10b jednému auto zo sto tak by to bolo OK.
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 18.11.2007  15:59

    Druhé auto.......

    Když máš na běžné ježdění Fabii,můžeš napsat jakou??A nějaké srovnání??Jo a kde jsi sehnal tuhle SPZ?? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.11.2007  16:08

      « Re: Druhé auto.......

      no fabka má motorizaci 1,4 a je to teda sedan :-| ale jinak právě přemýšlím o něčem lepším, tak do 4 měsíců. Zatím to vypadá na superba 2,5TDI. Ale uvidíme.
      No a značku jsem dostal normálně na dopravce, jen jsem se zeptal, jestli tam nemají nějakou hezkou a zrovínka tam měli tuhle. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto PeT-a-RSKa-

        PeT-a (RSKa) 18.11.2007  16:18

        « Re: Re: Druhé auto.......

        No 2,5 TDi je prý nic moc,ale bude to tvoje auto ne moje ;-) .1,4 MPI nebo 16V??
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 18.11.2007  16:25

          « Re: Druhé auto.......

          1,4 mpi klasika, proč myslíš, že je nic moc? ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto PeT-a-RSKa-

            PeT-a (RSKa) 18.11.2007  16:29

            « Re: Re: Druhé auto.......

            Ok.....s 1,4 MPi jezdím taky,když ne svojím.No neříkám že je vyloženě noc moc,ale známý ji má v A6 a už měnil turbo a ještě cosi ;-\ ;-\ .A ten výkon taky na 2,5 litr není nic extra a navíc superb je těžký a přední náprava s tímhle motorem taky trpí.Uvidíš no.....je to asi kus od kusu
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.11.2007  16:13

    nechápu

    tohle dětinské handrkování o body
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 18.11.2007  16:15

      « Re: nechápu

      mozna bys mluvil jinak kdyby vsechny tvoje auta dostaly jen tak 6 a mene bodu nebo ti to je jedno? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.11.2007  16:19

        « Re: Re: nechápu

        je mi to jedno,proboha,vyrosťte
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 18.11.2007  18:33

    Na moje.auto vyvolává emoce za a/ bodování, za b/ ženy za c/ auta.

    Přesně v tomto pořadí. A protože jsi vnesl čerstvý vítr do bodování a rozvířil emoce a je sranda, dávám ti čistě subjektivní hodnocení tvého auta. Máš ode mě samé desítky. Proč ne? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto PeT-a-RSKa-

      PeT-a (RSKa) 18.11.2007  18:47

      « Re: Na moje.auto vyvolává emoce za a/ bodování, za b/ ženy za c/ auta.

      >:D >:D Poustníku taky možnost :yes: ,ale máš pravdu je sranda .....nějake desetine čísla sem a tam nám můžou být někde že?? >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto David-Silver

        David Silver 18.11.2007  20:23

        « Re: Na moje.auto vyvolává emoce za a/ bodování, za b/ ženy za c/ auta.

        jak komu, půlka desetiny je pro mě fagt moc :'-(
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 18.11.2007  23:02

          « Re: Na moje.auto vyvolává emoce za a/ bodování, za b/ ženy za c/ auta.

          no nevim, jde Vám o hodnocení o nějaké bodíky, desitinky. Ale myslim si, že si stejně každý hodnotí své auto sám podle sebe. :-!
          • 00 Reagovat !

            foto David-Silver

            David Silver 19.11.2007  15:07

            « Re: Re: Na moje.auto vyvolává emoce za a/ bodování, za b/ ženy za c/ auta.

            no, to sice jo. as ijediná pravda která z tebe vyšla. Ale řeknu ti, že nechápu ani když se snažím ot pochopit jak se snažím, tak to nepochopím a je to to, jakto, že ty hodnotíš tady auto, fotky za 10b když jsou pouze tři a jiní jich tu mají jak nas*ráno a dáš jim za ně nějakejch 7bodů.! ještě k tomu u tej Aucky to nebyly fotky toho auta. Ale byly to fotky Audi.! které jsou oficiálně zveřejněny na audi.cz jsi prostě zvláštní abych to řekl slušně
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 18.11.2007  19:00

      « Re: Na moje.auto vyvolává emoce za a/ bodování, za b/ ženy za c/ auta.

      zas ho neprechval jeho hodnoceni noveho audi a5 ktere ma recenzi o par radkach a 3 ilustracni fotografie 10 10 9 10 takze u me get low :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 19.11.2007  15:39

        « Re: Re: Na moje.auto vyvolává emoce za a/ bodování, za b/ ženy za c/ auta.

        Ale já ho nijak nechválím, já konstatuji, že zadul silný vítr a je sranda! Jiní protestují proti nepravostem hladovkou, jiní žranicí. Jiní říkají ty do mne kamenem, já do tebe chlebem. A já proti zvláštnímu hodnocení Spidermana-Jánošíka protestuji nespravedlivě vysokým hodnocením, přestože se mi auto nelíbí a oceňuji na něm jen tu spoustu práce! >:D Hoj! >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Prase

          Prase 22.11.2007  20:32

          « Re: Re: Re: Na moje.auto vyvolává emoce za a/ bodování, za b/ ženy za c/ auta.

          hech prej janosika ten spis daval nezli bral u spajdrmena to je obracene >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto designer

    designer 19.11.2007  14:54

    je to nevyzretyyy fas - tento majitel

    lebo nevie co trepe a ani ako sa ma vlastne spravat
  • 00 Reagovat !

    foto designer

    designer 19.11.2007  15:02

    105 ka

    Š-105 bolo proste najhorsie auto v ktorom som sedel - nepodareny vyplod socializmu. Zlaté Spartaky ! A to sme jednu 105 ku mali par rokov - od nova. Ked to oco vymenil za Fiat 127 co sme mali pred tym, tak sa dlhe roky nevedel spametat - az dokial ju nepredal a nekupil po nej formana. Proste, 105 ka bola dobou temna v dejinach skodovky - a to tou najtemnejsou aka len dokaze byt. Na tom ziadne tunenie nic nezmeni. Je to zmetok nad zmetky. Autu, ktore je uplne na p..cu nepomoze ani sväteny olej zn Castrol ani tritisic cervenych spojlerov s volantom od MOMO. Vzdy to bude jedna veeeelka p...vina s nestastne ulozenym slabym a hlucnym motorom, s ubohou bezpecnostou. Punktum
  • 00 Reagovat !

    foto designer

    designer 19.11.2007  15:06

    co z toho

    darmo tam je tuzink, kolesa za 20 litri, fkoske, fcervenejferarifarbe, fdvochvyfuckoch ked ti to nanda na krizovatke hocijaky maly hundaj tico a necha ta na 30 metroch o dve dlzky auta >:D >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.11.2007  21:05

    Spiderman11

    Sevas ti si taktiez z VIRTu nie?pokial sa nemylim :-! ja tiez
    BTW:neviem co riešite každy má iné auto,každému sa páči niečo iné a stavia auto pre seba takže neviem prečo vás to tak trápi :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.11.2007  00:42

      « Re: Spiderman11

      čus,
      jj z Virtu, jasná věc. :-! mluvíš mojí řečí... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Gluck202

    Gluck202 21.11.2007  00:10

    Odvaha

    Ode me mas plny pocet jen za odvahu se do neceho takoveho pustit. Musel si na tom stravit dost casu a nervu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.11.2007  19:34

    Díky za 1b

    Oplácím stejnou mírou, jsem férový ;-)
  • 01 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 22.11.2007  20:45

    Tak to já ti do pr.dele nepolezu

    Jsi pošahanej puberťák ve smradlavý shnilý zakytovaný stodváce, hodnotíš jako totální dement s papírama na řepu.
    Takovýho spidermana postříkat biolitem na pavouky!

    Mimo jiné jsi napsal: "A co se týče hodnocení, tak by si 10ku měli zasloužit auta, který si to zasloužej a ne ta, který velký kecy a machry, že maj nejnovější a nejlepší auto,...."
    Proto tě mám za totálního de.bila!
    :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Ronnyp-RSKa-

      Ronnyp (RSKa) 22.11.2007  20:52

      « Re: Tak to já ti do pr.dele nepolezu

      :yes: tak to je husty >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 22.11.2007  20:57

      « Re: Tak to já ti do pr.dele nepolezu

      Poustníku, podporovat takovýho mamrda i ze srandy- i na takový věci už existujou prášky...
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 22.11.2007  21:48

        « Re: Re: Tak to já ti do pr.dele nepolezu

        Jaký? Mám zájem! :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Dylan-McKay

          Dylan McKay 22.11.2007  22:18

          « Re: Tak to já ti do pr.dele nepolezu

          slivovice... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 22.11.2007  23:56

          « Re: Tak to já ti do pr.dele nepolezu

          v pohodě, švihák si chce jen zvýšit ego, ale jeho argumenty nesahají ani po kolena :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Prase

            Prase 23.11.2007  00:01

            « Re: Re: Tak to já ti do pr.dele nepolezu

            hech tvoje argumenty ani po kotniky.... :-) mektas kra*voviny nejdriv rikas co a jak hodnotis na fotkach a potom das 3 ilustracnim fotkam 10 to snad ani nepotrebuje komentar stacilo na zacatku rict mam rad audi a zbytek nemusim a bylo by :-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 23.11.2007  00:34

              « Re: Tak to já ti do pr.dele nepolezu

              sorry ale tvoje argumenty se nedají ani považovat za argumenty, nemůžu za to, že ti jde jen o známky a čertíš se a vylejváš si zlost na každým, kdo ti dá horší známky než ty si představuješ ohledně tvého auta :-! a co se týče audi, neříkám líběj se mi, ale nepreferuji je, jsou i lepší značky :-|
              • 00 Reagovat !

                foto Prase

                Prase 23.11.2007  17:12

                « Re: Re: Tak to já ti do pr.dele nepolezu

                a ty snad nejake argumenty mas? fakt me bavis >:D >:D >:D krome toho argumentu s vkusem s kterym souhlasim jsem od tebe slysel jen nesmysly a blaboly nicim nepodlozene ale uz to asi nechame byt... jinak ohledne hodnoceni vidim mensi informacni sum mezi nami ty si meles svou a ja zase svou takze to vidim jako neschudne ale ocividne jsi nepochopil o co mi jde ja prijmu i nizkou znamku ale oduvodnenou a tim myslim ne nejakejma blabolama takze asi tak mej se cusik :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 24.11.2007  00:11

                  « Re: Tak to já ti do pr.dele nepolezu

                  myslím, že nemá cenu zbytečně rýt, máme na to asi hold každý svůj názor, za kterým si oba stojíme a nemá to cenu pitvat, čus :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ronault-

                    Ronault. 30.05.2009  00:42

                    « Re: Re: Tak to já ti do pr.dele nepolezu

                    Ty nemáš evidentně žádný názor, jsi naprosto prost jakýchkoliv logických závěrů. Slovo argument je v tvých ústech pokus o parodii.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.11.2007  23:54

      « Re: Tak to já ti do pr.dele nepolezu

      sorry, ale tvoje řeči mě nerozhodí :-! mysli, co chceš, vyjadřuj se, jak chceš, ale tvoje řeči mi jsou dost ukradený. >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 23.11.2007  20:23

        « Re: Re: Tak to já ti do pr.dele nepolezu

        Vyjádřím se, až tě potkám... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.11.2007  21:40

    Lukas06 - 1bod?

    Jestli jsi dostal 1 bod tak to snad ani nemuže bejt myšleno vážně.Je to krásnej bavorák,hodně fotek a hlavně výborná obsáhlá recenze.Tady se asi někde stala chyba.
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 22.11.2007  22:32

      « Re: Lukas06 - 1bod?

      ano chyba se stala nema audi!!!! audi ma od spidermana zasadne 9 a vice zbytek aut 7 a mene >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.11.2007  17:19

    jedničky

    Mě zase nasázel jedničky uživatel "cardaman",který to tady osázel svými fejky.Fotky Audi A4 jsou stažený z tipcars,dokonce jsem kvuli přesvědčení XJ volal na inzerát pravýmu majiteli tý audiny.Argumenty toho invalidního chudáka jsou tak směšný,že to ani neni snad možný.
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 23.11.2007  17:25

      « Re: jedničky

      hech u spidermana jsi v poho mas audi tipuju ze ti da 9 nebo 10 >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

    Novic (Porsche team/GT-R team) 23.11.2007  21:27

    ty .....

    ja te zabiju ty * * * te zabiju za to ze jsem davas fake.ja bych te nejradsi dojebal do krve az by jsi zmodral,ze zelenal a pak z cernal,litaly by kolem tebe muchy jo vlastne sorry ty tak smrdis ze uz kolem tebe ty muchy litaji,jetsli ja te nekdy potkam tak prisaham ze ti rozbiju tu tvoju smradlavou usoplenou hubu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: jo a beztak spiderman a cardamen je jeden uzivatel
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.11.2007  00:08

      « Re: ty .....

      hmmm 13letý hošík to tu zkoušý rozjet, snaha byla hochu >:D jo jinak o cardamenovi nevim nic, smlůla hoši...
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.05.2008  13:02

      « Re: ty .....

      proste si * na to se nic jinehzo říct neda
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 23.11.2007  23:18

    Protože Vaše odpovědi v diskuzi nevzbuzují naděje, že došlo

    ke kultivaci vzájemných vztahů, poopravuji svoje hodnocení z nadsazeného na reálné. Vaši oponenti, pane, mají v lecčems pravdu, i když se občas, hnáni spravedlivým rozhořčením, uchylují k hrubším výrazům. S úctou
    Pouštník ml.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.11.2007  00:09

      « Re: Protože Vaše odpovědi v diskuzi nevzbuzují naděje, že došlo

      ok, v pohodě, ohodnoť to dle svého uvážení, nemám s tím problém :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 24.11.2007  08:33

    spidermane

    Tohle je pokus o smír. Počínáš si neohrabaně a hlavně nespravedlivě. Snad pod každou recenzí se o tobě píše. Jsi tady sám proti všem, ale i sám proti sobě- vysoce jsi ohodnotil falešné AUDI, a to tě hodilo do skupinky "nevěrohodný".

    Naprav co jsi způsobil, zvaž přehodnocení některých aut, a prostě to zkus znovu. Věř, že takto tě ostatní okamžitě přijmou... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Mira83

    Mira83 05.12.2007  20:09

    grande schade

    fakt nádherně opravená a upravená škodovka.ten naleštěnej motor je fakt super a efektivní.máš to plně za 10.moc takových nádherných škodovek se už jen tak nevidí
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.12.2007  17:07

      « Re: grande schade

      díky za pochvalu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.2007  15:13

    Schade

    Ty p.i.c.o.!!tak tyhle auta presne na nasich silnicich miluju.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 03.01.2008  15:05

      « Re: Schade

      Viď?! :-! Já taky! >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto v3jc3

    v3jc3 01.01.2008  12:48

    Fůůůůůůůj

    Tak tohle je vážně humus největší! To podsviceni, pavuciny, no hrůza :no: :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 03.01.2008  15:07

      « Re: Fůůůůůůůj

      Hmmmm zajímavý názor od člověka, který má dva rychlé pruhy přes auto........ >:D
      • 00 Reagovat !

        foto v3jc3

        v3jc3 03.01.2008  21:01

        « Re: Re: Fůůůůůůůj

        k mymu autu se velmi hodi btw jsou tam uz od vyroby ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.01.2008  18:09

    Tvoje hodnocení

    je neobjektivní...počítám, že známkuješ, aniž by ses kouknul na recenzi...vracím ti 1 za ostatní :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 10.01.2008  18:25

      « Re: Tvoje hodnocení

      Ho hó!!! Tome, co že jsi vykopal válečnou sekeru právě teď???? Tady jsou už hlavní bitvy dobojovány, myslím, že Spiderman už dlouho nikoho nebodoval a všichni jsou tomu rádi!!! Nebo toužíš, aby tě taky ohodnotil???? No, možná, že se brzy dočkáš!!!! 8-s >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.01.2008  17:22

        « Re: Re: Tvoje hodnocení

        Jsem se podíval na kamarádovo auto, jak mu lidi hodnotili a má tam od JedenáctiletýhoPavoukmaniaka třikrát za jedna, i když má hodnocení "Nej recenze". Tak jsem mu, aniž bych cokoli četl, vrazil taky jednu...ať si to hodnocení opraví, dá vědět a tý jeho hustokáře za jeho snahu, udržet relikvii v provozu, taky přidám. A že mi vrazí jednotku? Z toho jsem vyrostl..mám moc obyčejný auto na to, abych se tu chlubil a dobýval přední příčky. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Poustnik

          Poustnik 15.01.2008  17:34

          « Re: Re: Re: Tvoje hodnocení

          No jo, když si přečteš diskuzi, tak zjistíš, že hodnocení ostatních hned z počátku vzal rázně do svých rukou, nějaký čas ho bavilo se o tom dohadovat...no a kdo se mu připlet do cesty tak má z té doby ne zrovna lichotivé hodnocení, jedničky nemám, ale taky žádná sláva....no ale teď je asi někde v garáži, takže se tu dlouho neobjevil...Hezký nový rok! :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Hanss-MoDo-Team-

            Hanss (MoDo Team) 15.01.2008  17:52

            « Re: Re: Re: Re: Tvoje hodnocení

            Tak pozor, Spiderman !still life! dneska hodnotil "kemzu" a dal mu i příspěvek...... :-) :-) Zdravim
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.2008  15:37

    Pěkná práce 10b

    Je na ní vidět mnoho dnů práce, ale stálo to zato :yes: Vybral jsi moooc hezkou barvu,podobnou jsem kdysi chtěl na svého Rapida, ale už jsem to nikdy nedokončil :-( Zkončil odstrojen před lakem a komplet vyvařený skelet jsem kvůli nedostatku místa musel rozřezat :'-( Zbytek dílu jsem prodal celkem za 40.000kč, ale vždy když se podívám na fotky, tak mě to moc zamrzí... :'-(
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.01.2008  05:11

      « Re: Pěkná práce 10b

      jj díky, taky to byl hukot vybrat si asi z 50ti červenejch >:D
      Jinak Rapidi jsou taky moc pěkný v tuningu, lehce se tuněj. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 08.02.2008  15:57

    Kurwa

    Kurwa kolik si v ty Skochtly utopil penez????? Radsi to ani nechci vedet...musel bych si prosrat trenky >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.02.2008  12:03

    No teda...

    ...tomuhle rikam paskvil jako krava!!! Za ty prachy si mohl mit o dost novejsi a hezci auto na poradnejch kolech a bylo by to o dost hezci nez tohle!!
    Radsi bych jezdil ve shnily a rezavy obycejny 105 nez v tomhle!!! A klidne mi hodnoceni oplat...koukam do tvy diskuze a asi si ve znamkovany pekny idi.ot!!!!
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.05.2008  13:00

    Spiermanovo hodnoceni.

    Přátele asi mě zlinčujete ale většína hodnoceni od spidermana se mi zdalo primeřene a moc se mu nedivím, sice se rozchazi s mým.
    A nevím proč tady tomu autu nadáváte je to prostě stavba na to mate ocenit tu praci ktera za tím je a ty 100hodin v garáží, by měš zajimalo kdo z vas by byl jakékoli auto schopny dotahnout tak daleko, si myslim že by jste to nebyli schopni ani připravit na lak.
    Tak proč toho borce tak hubujete, prostě ohodnotim pokecam v diskuzi ale přizpěvky typu /ta tvoje mrdka/ to sem snad nepatří.
    Né každý ma na to aby první auto tunil bmw. Já se taky těším a6 od dědy dovezu Škodu 110r kterou bych chtěl přestavět na 130RS a to jsem si myslel že sklidím jakys takys obdiv ale asi mi přijde jen zprava přiště si kup nějake auto ne takovou mrdu.
    Hold to vypovída o toleranci.
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 12.05.2008  13:04

      « Re: Spiermanovo hodnoceni.

      No ty jedničky co kdysi rozdával moc objektivní nebyly. Ty nejsou u normálních recenzí nikdy objektivní.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 12.05.2008  22:58

      « Re: Spiermanovo hodnoceni.

      díky......alespoň někdo mě pochopil, proč jsem tohle auto stavěl... :yes: ted taky čekám na nový auto až si koupim...bmw pětka s m-paketem...tohle auto je postavený jak jsem již psal z brigád než jsem začínal vůbec s něčím jezdit a ted to mám už jen na hýčkání a na srazy....130RS je krásná věc a hlavně suprově na starý auto jede...určitě bych do toho šel taky, ale jaksi ted není moc času nazbyt.. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

        TurboKluk(smazat hodnoceni) 13.05.2008  00:00

        « Re: Re: Spiermanovo hodnoceni.

        No ja to vidím tak že pokus chce někdo auto na vyřáděni nebo zabavu tak určo buď zadokolku nabo 4*4, předekolka nema smysl, umi to jen hrabat nic jineho.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.05.2008  13:30

    Pěkná

    105 :yes: Jenom ty kliky nalakuj do barvy karoserie a potom to bude bez chyby ;-) :yes: .
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 12.05.2008  22:58

      « Re: Pěkná

      ok díky....mě se líbí právě ten kontrast černé a červené....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.2009  17:29

    tuning starého auta

    Tohle se mi teda nelibi, stare auto ma pokud mozno zustat v co nejlepsim a originalnim stavu, sam jezdim podobnou skodou 120L, a snazim se ji udrzet v puvodnim stavu (dokud nemam nic jineho s cim bych mohl jezdit), myslim ze to je nejlepsi vec co s temahle autama udelat, ty pavuciny spoilery a vsechno, proste mi to na to auto nesedi...ale nic proti spidermane! kazdy az si se svym nalozi jak chce, pisu jen svuj nazor...alespon si to dotahl do konce a jezdis s tim "jenom na srazy" :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…