Renault (2002)
20.3.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Kovar". Myslim, že můžu porovnat Renault Scenic phase I a phase II. Týden před koupí tohoto vozu byl v…
Renault Mégane Scénic (Kovar)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
neregistrovaný: "Pavel" [88.100.207.XXX] 27.04.07 15:41
« Re: Spotřeba
1,9DCi - 100.000 km - ten motor mám nejradši z celého auta. Ta spotřeba opravdu sedí jak píše Hany. Tirolsko a zpět - 1500 km po dálnici až 160km/h, naložený na lyže - 6,1 l/100 km. Tatáž cesta mimo dálnice 4,9 l/100 km. Průměr v čechách 6,2. Nevěřil jsem počítači, tak jsem i zapisoval - trochu nesedí, když se tankuje úplně plná. -
"-- skrytý --" 08.04.07 20:17
« Spotřeba
K té spotřebě. Mám 1,9 dCi.A průměrná spotřeba teď přes zimu dlouhodobá asi 6,5 L. Když jsme jeli Ostrava - Praha - dálnice rychlost 130 - 160 km/h - průměr 6,3 L. Ostrava - Olomouc rychlost 90km/h - průměr 4,6.To samé ryclost 120-130 průměr 5,5 L. - Spotřeba podle palubního PC. -
"-- skrytý --" 08.04.07 20:16
« Re: Spotřeba
K té spotřebě. Mám 1,9 dCi.A průměrná spotřeba teď přes zimu dlouhodobá asi 6,5 L. Když jsme jeli Ostrava - Praha - dálnice rychlost 130 - 160 km/h - průměr 6,3 L. Ostrava - Olomouc rychlost 90km/h - průměr 4,6.To samé ryclost 120-130 průměr 5,5 L. - Spotřeba podle palubního PC. -
neregistrovaný: "Jindřich" [213.155.227.XXX] 05.04.07 22:35
« Spotřeba
Zdravím všechny kdo sem nahlédli a čtou tyhle řádky. Mám již 4. scénika. První byl 1.9TD rok 87. Další 1.9DCi RXE/2000, další rok 2002 ve výbavě privilege v kůži a teď mám zase rok 2000,1.9DCi. Jsem taktéž spokojen. Znám tyto auta už dost dobře, ale nemí mi jasné, jak sedá svižnou jízdou jezdit za 5l/100. Ani jedno auto to neumělo. Pokud to tak je, napište do do Renaultu. Chorvatsko jsem zajel plně naložený(předpisová rychlost na dálnici max.130) za 6,4. Pokud toto auto ženete, jste na 7-7,5/100. To není octavie nebo passat. A jízdní vlastnosti: dobré. Musíte mít ovšem OK tlumiče. Ale u všech aut byly při koupi špatné zadní tlumiče. Přední nikdy. A nezáleželo na počtu ujetých km. A závady: jednou vytekl olej přes gufero převodovky do spojky. Spojku komletně vyměnili, protože začala prokluzovat. Ale vůbec neřešili, že je mastná. A tak olej opět tekl a celé se to dělalo znovu. Klasika-servisy. To bylo u starého modelu. U DCi jen běžná údržba a jednou "odešlo" podávací čerpadlo nafty. Byl to dost problém ho sehnat. Nové totiž stojí kolem 8000,-. Vrakáč-do 2000. Jinak spokojenost. -
"-- skrytý --" 20.03.07 18:14
« Re: Re: Re: vykon
Napiš jediný přiklad.2.0dCi od Renaultu má 110KW nebo v Laguně 129KW,což žádný dvoulitr od peugeota nebo citrona nikdy nedosahoval.110KW je začínající hodnota tohoto motoru dCi,pouze máster nebo trafic mají snížený výkon.Prostě se pleteš.Netahej renault do koncernu PSA,ten má svůj s Nissanem. -
neregistrovaný: "naftero" [190.16.73.XXX] 20.03.07 17:59
« Re: Re: vykon
opravdu? no tak to se asi u peugeotu, renaultu a citroenu nekde spletly kdyz v technickych datech co se tyce motoru 2.0 diesel uvadeji stejne hodnoty a parametry... to je jako rict ze v oktavce mas motor z volkswagnu a ne z audi.... ;-) -
neregistrovaný: "naftero" [190.16.73.XXX] 20.03.07 15:24
« vykon
ahoj, pekny popis vozu, jen jsem ti chtel rict ze mam stejny motor v picassu, a jak rikas, chybel mi vykon, zezacatku jsem se bal dat tam chip, ale na konec jsem ho tam preci jen nechal nainstalovat. Z 90 koni se stalo razem 130 a auto jede o poznani lepe, zatim jsem s chipem najel cc 5000km a auto slape jak hodinky. neslo mi ani tak o to abych jel misto 180 190 ale o to abych mel dost vykonu pri predjizdeni a me ocekavani se plne naplnilo.