Diskuse

Renault Clio (2000)

20.1.2008

Původním autorem recenze je uživatel s nickem ".Speedyrex.". Na jaře jsem v rámci zachování životních funkcí prodal motorku (honda SP-1) a začal shánět…

 

Renault Clio (.Speedyrex.)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.2008  13:08

    fotky

    dopln foto ale aj tak 10b,nasrane clia su super
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.01.2008  13:10

      « Re: fotky

      Už tam jsou.. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 20.01.2008  13:13

        « Re: Re: fotky

        super,jazdis zavodne na motokarach?ci len hoby?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 20.01.2008  13:18

          « Re: Re: Re: fotky

          Jen hobby,momentálně jsem bez motoru a sháním krosku 250.. :-) U 125 se dělá generálka po 5 hodinách.. :no: ,tak se to snad trochu hejbat bude. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto petr16

    petr16 20.01.2008  13:15

    body

    10b pro rychlejšího brášku,
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.01.2008  13:21

      « Re: body

      Dík kolego. Taky to nemáš špatný. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.2008  13:33

    Re: body

    hmmmm iná phíla. Motokára na kolesách. jasných 10 ale skus napísať nejaké zažitky. teším sa na čítanie.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.01.2008  17:51

      « Re: Re: body

      Nevím o jakých zážitcích bych měl napsat. Nepatřím mezi lidi co by popisovali jak někde někoho vydrtili,nebo něco podobnýho.. Jestli Tě zajímá něco konkrétního tak se zeptej.. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [88.100.245.XXX] 20.01.2008  13:48

    super

    perfektni auto.. skoda jen toho levneho interieru
    • 00 Reagovat !

      foto OS

      OS 20.01.2008  13:49

      « Re: super

      sem psal ja:)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 20.01.2008  17:55

        « Re: Re: super

        Oproti základním cliím je ten interiér o třídu vejš,samozřejmě že v týhle třídě to zázrak bejt nemůže..
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.01.2008  18:52

      « Re: super

      Interiér je líbivej,hlavní je,že se líbí nám...Hlavně to auto má jízdní vlastnosti,za,který bys určitě vraždil >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 21.01.2008  19:04

        « Re: Re: super

        Me se ten interier taky moc nelibi. ;-\ To uz v Sunny se mi zda povedenejsi na svuj vek.. ale hlavne, ze to jede. :yes: ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 21.01.2008  19:22

          « Re: Re: Re: super

          To je jasný,každýmu se líbí něco..Co nezvládli je volant,já budu dávat za něj něco od Sparca(Monza),páč se děsně ošoupává...Jinak sedačky krásné,budíky bílé užasné,jak ve dne,tak v noci...Na fotkách mi interiér nic moc neříkal,v okamžiku usednutí,nastává úchvat:))Chce to vidět na vlastní oči,auto bylo montováno ručně,denně myslím 35aut,jestli mě pamět neklame,kvali neprůstřelná prověřená roky od dob Clia Williams:)To auto,zbožnuju a každej kdo se nesveze o dost přišel...jízdní vlastnosti,snad nejde ani popsat slovy,dnes jsem ho,akorát protáhnul,po měsíci...potřeboval jsem další dávku a dostal napít jak nikdy!!!Samozřejmě,po řádném zahřátí:)))!Další level,je pro mě,už jen EVO,STI či Porsche...nic jiného,tak moc mě nadchlo a řídil jsem toho hodně,už..Kamarád má Ninju" a po svezení mi utekl z auta,prostě mu to hlava nebrala,ale děsně se bavil:)))
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 21.01.2008  19:58

            « Re: Re: Re: Re: super

            Jo, jo.. rad bych to videl na vlastni oci a rad se i svez. Ale ten interier fakt nic moc, hlavne ten volant, jak rikas. :-) Nastesti interier neni zvlast dulezita vlastnost hothatche, takze je to jen mala chybicka na krase. :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto OS

              OS 23.01.2008  20:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: super

              znam to MINI neni o nic mene schopne:) Nejlepsi je kdyz vyskolis nejaky motorkare >:D
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 23.01.2008  22:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: super

                Jen k tomu školení motorkářů. Věř mi,že pokuď za řidítkama bude jen trochu schopnej pilot tak si neškrtneš..
                Na sportovních motorkách mám naježděno asi tak jako ve sportovních autech a bez nějakýho zaujetí můžu prohlásit,že motorka je rychlejší nejen na rovince ale i v zatáčce..
                Bohužel sportovní motorky jsou v dnešní době žádanej módní doplněk a když si ji koupí člověk co s ní neumí zacházet,tak si ho samozřejmě vyškolíš kde budeš chtít...
                Až jednou trefíš na kluka co to má v rukách,nebudeš chápat.. >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 24.01.2008  13:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: super

                  Jak v kterých zatáčkách...v prudčejších si myslím,že určitě motorka nebude rychlejší..poletím tam s Cliem 120km/h...motorka sotva,třeba kecám.Rozhodně nejsem ten typ,ale co by to zkoušel a ohrožoval motorkáře tím,že ho budu tlačit před sebou...Takže nevím,myslím,že Clio má navrch v prudké zatáčce...dokážu s ním letet hodně bokem:)))
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 24.01.2008  20:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: super

                    Mluvím z vlastní zkušenosti. Zatáčku kterou jsem lítal na SP-1 relativně v klidu 150,jedu s cliem max 120 a sune se ven.. Bejt na něm podvozek a pořádný pneu,pojedu max o 10-15 víc...
                    Je pravda že auto může bejt lepší v zatáčkách zhruba do 70 km/h,tam je supersport neohrabanej...
                    Nejlíp to vystihl test Kevina Schwanze (mistr světa GP 500,po zakončení kariéry závodil na vysoký úrovni s autama). Ten člověk UMĚL se vším. Testoval sériový sportovní auto proti sériový motorce,a byl rychlejší na motorce ve všech zatáčkách. Myslím že test člověka kterej umí oboje držet na hraně je směrodatnej.. ;-)
                    Jinak si stojím za tím,že motorku umí alespoň trochu vodit tak max 1 z deseti lidí co na silnici potkáš. Lepší bude když zajedeš do Brna na okruh a stopneš si čas. Kluci na sériových 70tikoňových naháčích to tam jezděj pod 2:30... :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 25.01.2008  21:09

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: super

                      Ju zaléží jak to kdo vodí,v případě,že potkáš Rossiho"je to jasné:))) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.70.161.XXX] 20.01.2008  16:06

    výlet

    Výlet byl určite v oblasti Toulovcových maštalí (nebo tak nějak je to jméno) a ty rozhledny jsou tam ještě dvě, každá jiná. Fajn výlet, fajn auto.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.01.2008  17:57

      « Re: výlet

      Trefa. Tady to naše okolí vejletování přeje. Příroda,hrady,rozhledny... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto 2-0VTEC

    2.0VTEC 20.01.2008  17:41

    Krasne nadupana nakupna taska

    Naozaj pekne Clio so super motorom,vyzera fakt vo velmi dobrom stave,tak nech sa slape,odo mna za 10. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.01.2008  18:01

      « Re: Krasne nadupana nakupna taska

      Dík. Jak víš z recenze chtěl jsem taky Hondu,ale osud mě nadělil něco jinýho a vůbec nelituju.. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [91.127.191.XXX] 20.01.2008  18:46

        « Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

        No nehneval by som sa kedy si patril do tabora Hondy,ale tiez dobry vyber myslim. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto 2-0VTEC

        2.0VTEC 20.01.2008  18:48

        « Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

        Som si ani nevsimol,ze niesom prihlaseny,tazke este raz.No nehneval by som sa kedy si patril do tabora Hondy,ale tiez dobry vyber myslim. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 20.01.2008  18:56

          « Re: Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

          Taky myslím že sem dobře vybral. :-) Třeba Integra nebo S 2000 jsou supr káry,ale cenově trochu jinde...
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [91.127.191.XXX] 20.01.2008  22:36

            « Re: Re: Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

            No S2000 to je skvost,to musi byt uzasny pocit,ked motor toci 9000ot/min,ten motor nema chybu 2.0 atmosfera a 177kW,to je 88,5kW na liter,to je uzasne. ;-) Ale je pravda ze cena uplne niekde inde,ale keby zohnal za cenu toho Clia S2000,tak zober hned dve,aj pre mna. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto 2-0VTEC

            2.0VTEC 20.01.2008  22:38

            « Re: Re: Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

            Zase bol co?No predsa neprihlaseni. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [85.70.82.XXX] 20.01.2008  23:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

              Bych asi vzal rovnou 3. :-) S 2000 je záležitost pro fajnšmekry,vespod nejede nahoře uragán. Nic pro suchary. Mě vyhovujou točivý motory,měl sem pár motorek takže vím o co jde. Lidi zvyklí na naftu nebo turbo se v S 2000 svezou a řeknou že je to krumpl. Ale my vyznavači kvalitních atmosfér víme svoje... :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 20.01.2008  23:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

                Teď sem zase nebyl přihlášenej já... :-)
              • 00 Reagovat !

                foto 2-0VTEC

                2.0VTEC 20.01.2008  23:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

                To je pravda,s Turbom vie spravit auto kazdy,ale auto bez Turba a s poriadnym vykonom iba Honda. :-) Honda robila aj Turbo motory v nejakych 70tych rokov,ked jazdila F1 a vyhravala,ale zistila,ze to nieje spravna cesta a vyvinula VTEC a to je cesta,ina ako u ostatnych,ale je ina a myslim,ze ma nieco do seba. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 20.01.2008  23:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

                  Trochu jsi mi tady zapoměl na Renaulta,že atmosféry umí dokazuje i to auto co tady recenzuju... ;-) To se týká i třeba tý F1. Každopádně si myslím,že i Honda bude nucena začít dělat benzíny s turbem. Zákazníci ji k tomu donutěj,doba je taková...
                  Já osobně preferuju atmosféru,to znamená perfektní reakci na plyn a výkonovou špičku..
                  • 00 Reagovat !

                    foto 2-0VTEC

                    2.0VTEC 21.01.2008  07:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

                    No neviem,Honda je myslim dost tvrdohlava a radsej ako pouzit Turbo,zase nieco vymysli. :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 21.01.2008  08:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

                      Problém je,že tady už není co vymyslet. Leda zvyšování objemu... Motor konkurující turbu při stejném objemu by žádný zákazník nezaplatil. ;-\
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "jagy2" [88.101.58.XXX] 21.01.2008  13:04

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

                  S tim se neda moc souhlasit.. motory bez turba umi mnohem vice znacek. Napr. nove Clio Sport.. Nissan ma take motory ala Vtec a maji v 1.6 200koni, takze neni to JEN Honda. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 21.01.2008  18:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

                    S tou atmosférou souhlasím"Clio Sport"je toho,úžasným příkladem,navíc po tom co tam ted budu dávat jednotku g.N,zašlapu Hondu S2000 do věčných lovišt i na rovince,kde se jí daří nejlíp...O jízdních vlastnostech ani nemluvě,trošku bych se bál Integry",ale i té bych moc nevěřil,po svezení v CIVICU TYPE R...Zábava se jmenuje RENAULTSPORT!!!Překecám Dana s R26 a chci se podívat s ním i do teho Mostu,ikdyž vrchy" jsou nám bližší:)))Není nad pořádnej adrenalínek,dneska mé Clio válelo,prostě to co dokáže,přál bych zažít,aspon půlku toho,za ty prachy navíc...zahodily byste klíčky a chtěli jen tohle,řeknu zkráceně:)))
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 21.01.2008  22:21

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

                      Pravda je,že dobrej motor už uměj skoro všechny automobilky. Honda byla průkopník,ale v současnosti už ničím nevyniká. Časování ventylů používá naprostá většina výrobců a parametry motorů jsou stejný.
                      RENAULTSPORT: jen taková poznámka,vždycky porovnávej sériová auta. On to esko může taky poladit a jsi zase na začátku.. Takže bych trochu přibrzdil. Každýmu sedí něco jinýho a všechny auta maj to svoje...
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 22.01.2008  15:58

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

                        To ju,ale to Sko"nikdy nebude zábavný jako Clio na okrsce,to,že se dá dostat v poho na výkony té Hondy,bylo napsáno s nadsázkou,je mi jasný,že,když tam dá např.kompressor bude zas někde jinde...Je fakt,že Honda byla průkopník a povedl se jim i jejich první dieselový motor"třeba.Uměj :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "anonym" [89.176.219.XXX] 22.01.2008  13:31

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

                      no tak s tim Skem se trochu promber a posad tu svou šunku zase na * bud tak laskav
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 22.01.2008  15:47

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

                        zase ty chudáku >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto Miro-II

                          Miro_II 22.01.2008  18:31

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasne nadupana nakupna taska

                          nechci tady soudit,ktery auto by vyhralo,ale otcuv znamy mel S2000,jednu z prvnich a kousek me v ni vezl a ten motor je pan motor,je pravda,ze se musel brutalne tocit,aby to jelo a ten zvuk!! na druhou stranu na ceskych okreskach se ji moc nelibilo, prece jen je trosku tvrdsejc naladena. oproti tomu clio tahne uz od 5000 a to co s tim Lukas (RENAULTSPORT) predvadi to musite zazit,to auto je az neuveritelne poddajny,daleko vic nez obycejny clio treba a ma to auto neuveritelne v ruce a to co si s tim dovoli,by s s2000 na rozbitejch silnicich neslo, na okruhu,nebo v nemecku to je neco jinyho,tam to je jasny... jeto taky dany koncepci a cenou auta,asi bych nerad abych v s2000 ztratil prilnavost uprostred zatacky na zadni naprave,to je konec. kazdy ma neco do sebe ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.2008  17:50

    Super cena

    Ahoj, velmi pekne auto za neuveritelne peniaze! Sa mi nechce verit, ze ta to mohlo vyjst tak lacno. Ak hej, tak super kupa. Gratulujem! Vela zabavy za volantom aj mimo neho ;-).
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.01.2008  18:10

      « Re: Super cena

      Ta cena tak úžasná není,v současný době jsou na prodej za podobnou asi 3,otázka v jakým jsou stavu... ;-\
      Každopádně poměr cena x zábava je bezkonkurenční.. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto MiG-21

    MiG-21 20.01.2008  18:10

    ups

    Taky se už půl roku po Cliu Sport dívám, teď jedno prodávají v bazaru hned za mým domem. Lehká úprava, po opravě zadního blatníku, stejný rok, jen najeto víc a cena skoro 140tis, zjišťoval jsem si na kolik by mi vyšly rozvody a zas mi to nějak přechází. Zírám za kolik si své Clio sehnal, na autoscoutu sem viděl dost odlišný ceny..:) Tak ať slouží!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.01.2008  18:13

      « Re: ups

      Mrkni na tipcars.cz. Co sem koukal v nemecku,tak ceny začínaj v přepočtu snad u 180... :no: Máš odkaz na toho Tvýho vyhlídnutýho?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 21.01.2008  18:40

        « Ceny

        Ceny?Když si šikovnej do 150tis super stav,dá se i phase 2...když si vyměníš blatník,nárazník,světlo,malej návod...za 180tis,když si počkáš dá se i CLIO 182...Ale jsem rád,že jich jezdí mín:)))A BAVÍM SE JAK SE OBJEVILA AMERIKA":)))Já mám ještě video jak jsem na kazete v něm v roce 2000,při premiéře na výstavě v Holešovicích:)))Ještě bych chtěl časem Williamse ...nezapomenutelný rovněž...A svezení ve V6 je nirvána,ten hukot motoru za zádama,řev a syčení...Nezapomenutelné...
        • 00 Reagovat !

          foto MiG-21

          MiG-21 22.01.2008  22:59

          « Re: Ceny

          :-) Já objevil "ameriku" vloni v na jaře, když o něm kámoš přemýšlel. Ale nakonec pořídil něco s čim si v kategorii 2.0 ani Clio neporadí. Zabil by mě kdybych vykecal víc, ale na jaře při prvních sprintech uvidíte.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 23.01.2008  21:01

            « Re: Re: Ceny

            Clio není na sprinty,ale na zábavu a hardcore ježdění,závodák na spzkách chápeš chlape? :yes: Jezdit rovně umí každej...Byla by škoda masírovat ho jen na sprintech,myslím,že málo lidí využije vůbec jeho pravý potenciál..Mě to ukázal bývalí několika násobný mistr republiky do vrchu,tak ted straším ostatní,je fajn na sobě makat,v každým ohledu...Doporučuju jakoukoliv okruhovou licenci,nebo rally licenci,chystám se na tu rally licenci,rally vrchy,mé hobby:))
            • 00 Reagovat !

              foto MiG-21

              MiG-21 23.01.2008  21:27

              « Re: Re: Re: Ceny

              Jasně, jen sprinty je nuda, ale je to příklad nejlevnější amaterské varianty "závodů". O hobby vrchy jsem se také zajímali, ale povinnost mít v autě motor dodávaný oficiálně automobilkou řekl jasné STOP :((
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 23.01.2008  22:17

                « Re: Re: Re: Re: Ceny

                To je jasný každýho baví něco jiného.Tu poslední větu jsem nepochopil,jako,že s Tigrou to ject?nebo jak si to myslel?
                • 00 Reagovat !

                  foto MiG-21

                  MiG-21 24.01.2008  22:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                  No nešlo o mojí Tigru, já s ní žádný závodní ambice neměl :-) Ale Když dáš do svého Clia motor z jinýho Renaultu, který se nikdy do Clia nedával, tak máš smůlu. Už je to jasný? :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 25.01.2008  21:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                    Jo jako že narvat do Tigry" 2.0turbo z Calibry třeba,tak to jo:)Ale myslím,že v kategorii hobby,by to nikomu nevadilo..Nejlepší je tam mít slušnej motor,už z fabriky to je fakt ;-) :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto MiG-21

                      MiG-21 25.01.2008  22:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                      souhlasím, proto se mi Clio Sport líbí. Tuning už z továrny a navíc se zárukou :)) Jo a mimochodem v kategorii hobby to bohužel taky vadí, ale chápu, že se tim vyhýbají nesmyslnejm monstrum co je českej šikula schopnej zprovoznit :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 25.01.2008  21:05

            « Re: Re: Ceny

            Co pořídil kamarido tvůj,viděl jsem to na Kladně už:)???Já budu mít,zas tady od jednoho půjčenou IMPREZU STI,čekám na fajn počasí,odvahu a šetřím,páč to bude na jeden den a určitě dvě nádrže vyjezdím,ale kdy se v takovém autě svezeš...300ps,prodrive"edice:)
            • 00 Reagovat !

              foto MiG-21

              MiG-21 25.01.2008  22:12

              « Re: Re: Re: Ceny

              kámoš je od Plzně :-) Přijeď se podívat na tuningsraz Krajková ;-) STičko? To už by stálo za to jet do Sosnový, za 3000,- je na hodinu okruh Tvuj. Známej tam byl s Imprezou na podzim...
      • 00 Reagovat !

        foto MiG-21

        MiG-21 22.01.2008  22:57

        « Re: Re: ups

        Jo začínají, ale v porovnání s tim co si pořídil ty je to teda drahota.. )) Jinak to co sem myslel já najdeš třena na www.sauto.cz, zase tolik Cliosportu tam neni, myslim to bezovostribrny...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 23.01.2008  21:06

      « Re: ups

      Rozvody s prací do 8tisíc,budu je dělat,to je v poho ne?Kdybys měl WRX teprv bys čučel:)Na to jaký je to auto,co dokáže,s tím,že je kvalitně postavený,ruční výroba-montování...Se nemáš čeho obávat,absolutně... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto MiG-21

        MiG-21 23.01.2008  21:26

        « Re: Re: ups

        Tak teda nevim, asi žijeme v jinejch cenovejch krajích. Oficiální servis Renault na Kladně mi řekl odhad 18 tisíc a muj neoficiální automechanik mi to spočítal na 14-15 tisíc...
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 23.01.2008  22:10

          « Re: Re: Re: ups

          Ty si z kladna,já taky zatím,hele já tu chci bejt jedinej se Sportíkem:)!!!No vydíš a mě cenu řekl,taky oficiální dealer renaultu..Na Kladně,ale ne..v KN"to auto nikdy neviděli,tam bych si nenechal udělat ani výměnu obrysové žárovky:)))Z Tigry do Sportu přesedlat je rozdíl,pár jich tu na Kladně vídám,je to auto spíš pro holky,například Ford Puma"je,už něco jiného...chápu,že chceš změnu,ale musíš bejt trošku vyježděnej,jinak to auto bud nevyužiješ nebo to někam pošleš hned,je to ostrý vozítko:)))Mám toho modrýho co tu jezdí...:)
          • 00 Reagovat !

            foto MiG-21

            MiG-21 24.01.2008  22:37

            « Re: Re: Re: Re: ups

            Jedinej tu nejsi, ten co sem dával odkaz (béžovo-stříbrnej sport) je kladenský Clio Sport na prodej ;-) Jo a autech pro holky už sem slyšel než přišly zatáčky a já problikával Fiat Coupe 20V aby uhnul mýmu podvozku ve svém živlu. Jinak díky za rady, ale já už půl roku Tigru nemám a BMW E30 2.5 V6 mi celkem v jízdě se silnym autem vyškolilo, tak se uvidí jestli to zvládnu :))) Modrý Clio sem neviděl, nejezdil si s tim na srazy ke Kauflandu??
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 25.01.2008  20:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: ups

              Jo no to je trošku zplácanina,toho nepočítám,toho béžovo-stříbrnýho:)Vím o něm..Ne na tunning srazy ke kaufu nejezdím,není na to ani čas..Auto jezdí mimo město hodně:)Ale třeba se povede,že mě někde uvidíš proletět,ikdyž po městě se hlídám:)Jo zadokolka a předokolka je něco jiného...To bych nedával dohromady,ikdyž Clio má tendenci bejt...takhle,nezná nedotáčivost,přetáčivost...dá se říct pod plným plynem,umí bejt trošku přetáčivý...ale plynem ho vždy srovnáš,to,už se,ale pohybuješ na vrcholu blaha a zábavy,spolujezdec rovněž:)))Nedávno ve Speedu,při velkém testu všech BMW" označ.M"(Mpower),tam jeden z nich napsal...Napadají mě za celou dobu kariéry redaktora jen dvě auta,v kterých,uprostřed zatáčky na plno zadupnete plyn a projedete jí jak po kolejích,jsou to BMW M3 E30 a CLIO WILLIAMS,to myslím vystihnul perfektně,ikdyž já řídil jen toho WILLÉMA",nikdy na něj nezapomenu,Clio Sport je to samé..
              • 00 Reagovat !

                foto MiG-21

                MiG-21 25.01.2008  22:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ups

                Tak já neměl M3 :-( Co sem koukal, tak tu už sehnat je dneska extra drahá sranda. Clio Williams sem chtěl jako mladej kluk, to ej taky etalon svojí třídy (doby). Stejně jako pak i Clio Sport. To béžový mi přijde ještě jako únosná verze, viděl jsem po inzerátech doplastovaný Clia k pláči...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "don jose" [147.32.97.XXX] 20.01.2008  18:59

    oleeee

    Mam velikou radost, že sem tady našel tohle auto... Gratuluju k výběru. Na tomhle aute je skvělý, jakej je to nenápadnej zabiják. Doma mam verzi po faceliftu... jen na tom trochu časteji rezne vyfuk, se mi zda.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.01.2008  19:22

      « Re: oleeee

      Tak ho sem hoď taky.. ;-) Nebo hoď registraci na www.cliosport.cz ,já se tam registroval dneska. Čím víc lidí s těmahle kárkama o sobě bude vědět tím líp... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.2008  19:12

    Rendolf

    Moc ostrá zbraň
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.01.2008  19:28

      « Re: Rendolf

      Hlavně musí mít řidič něco v hlavě,tyhle malý raketky dokážou kousnout. Ale máš auto stejný kategorie,takže to znáš... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 20.01.2008  19:28

    Paráda

    Nevím jak to komentovat. Vždycky jsem tohle autíčko chtěl. Sice vzhledem k financím je to aktuálně daleko, ale fakt parádní. Snad budeš i postupně informovat o tom, jak jezdí. Přeji mnoho šťastných kilometrů :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.01.2008  19:34

      « Re: Paráda

      Našetři a jdi do něj,nebudeš litovat!! Je to sice dost,ale stejně zábavný auta začínaj na dvojnásobku ceny clia.. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 21.01.2008  08:58

    super

    bezvadna hracka :yes: jen ten interier je trochu nuda
  • 00 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 21.01.2008  09:52

    10,10,10 !!!!

    Clio Sport je masirka !! Akorat teda hledim jako buk na tu cenu.. 130.000 ??? Kdes to hledal ?? Na autoscoutu ceny zacinaji nekde kolem 6.000 ojro.. ZACINAJI!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.01.2008  12:23

      « Re: 10,10,10 !!!!

      Jj je supr... :yes:
      Ohledně tý ceny už jsem tady jednou psal. Mrkni na tipcars.cz minimálně dva tam za tu cenu jsou. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Culdaraztriptaco

    "-- skrytý --" 21.01.2008  15:27

    PARÁDA

    Renault malá nabroušená auta vždycky uměl na výbornou,vzpomeňme třeba na legendární a i dnes v mnohém nepřekonanou R5 Turbo.Je to celkem dostupná vztupenka do ráje...... :-) ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.01.2008  19:42

      « Re: PARÁDA

      ...Souhlasím :yes: Kamarád s ním závodil do vrchu,bylo to auto z Francie"poladěné v dílnách dieppe"...ala Alpine"naprosta pila..1.4 turbo...150ps váha pod 800kg,zabiják,ale i sériovka kouzelná:)Vlastně,každé auto z této továrny se zapsalo do historie...Jinak projekt,CLIO s motorem z megana Turbo a špérou,prý francouzi zavrhli...Podle mě by auto mělo takovou převahu,naprosto by deklasovalo i Megane R26,nej hothatch současnosti---Mám to od člověka,co je úsce spjatej z lidma odtamtud a závodil také s 5TURBO po Bugalském:)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.01.2008  18:24

    Clio Sport

    Gratuluju k nejlepšímu výběru a myslím,že Hondy,už volit nebudeš:)))Važ si jména RENAULTSPORT:)!!Já ho mám,kamarád měl V6,ted R26,bude se kupovat ještě R27..Dneska jsem se byl,akorát project,je to,úžasný auto,ty píšeš,narazil jsem na něj náhodou,já po něm bažil od dob WILLIAMSE"...Věř mi,že lepší auto se nedá koupit za tyhle prachy,absolutně nedá a to co dokáže,co jsem s ním dneska,třeba vyváděl při jízdě na Rudnou,kolega z práce,se v autě málem upotil k smrti...Brzdím z 200km/h sjezd z dálnice Karlovarský prudký pravý na Unhošt v něm vytočená dvojka skoro 120km/h,auto jede powerslidem v té rychlosti,když chceš...o kus dál po okrsce zátáčkovej stoupák v pravo,bum 170km/h,co dodat,někdo to jede po dálnici,já tam kde se jezdí 80"..na okrsky boží auto,zapomen na nějaké VTIčka"...Potěšilo mě,že s dojmama ses asi nechal inspirovat ode mě z Carauta:))JSEM RÁD,ŽE JE TU KONEČNĚ ZÁSTUPCE CLIA SPORT...Mrkni na naše stránky www.cliosportclub.cz...Mé je to modré.PS:z Rudný od blondáka z bazaru,to je to jak tam stálo cca nějak v létě,Září??asi vím..Kdybys něco sháněl,napiš na email...willy2.0@seznam.cz
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.01.2008  18:44

      « Re: Clio Sport

      10bodu!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 21.01.2008  22:35

        « Re: Re: Clio Sport

        Dík za desítku. :yes: Jsem rád že kolem existuje partička zapálených lidí,určitě se to bude hodit..
        Dojmy jsem nikde neopisoval,jsou moje vlastní.
        Na www.cliosport.cz už mám registraci,takže se se mnou může počítat.
        Jinak to září by sedělo,nejspíš to bude ono.. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [89.176.219.XXX] 22.01.2008  13:35

      « Re: Clio Sport

      To jsi nám popsal, že jezdíš jako prase a d.e.b.i.l
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 22.01.2008  15:45

        « Re: Re: Clio Sport

        Chudáčku...pamatuju se tvoje přihlaš.údaje,ty máš ke mě vždy nějaké zaujaté řeči,tichá závist,měj se a radši mě netoč,ok Tome?
  • 00 Reagovat !

    foto Miro-II

    Miro_II 21.01.2008  19:00

    bomba

    neni mozny, cliosport na pardubickejch znackach, odkud ses?? rad bych ten poklad videl na vlastni oci, jel sem zatim jen v jednom, tom tmave modrym a to auto je narez, mozek mi nebral,absolutne, proti 1.4 16V docela rozdil >:D moc chvalim, az budou finance, du do nej taky
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.01.2008  19:23

      « Re: bomba

      Jel v tom mém >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 21.01.2008  22:37

        « Re: Re: bomba

        Jsem z Ústí... :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Miro-II

          Miro_II 22.01.2008  10:25

          « Re: Re: Re: bomba

          tak to si projed silnici z rychnova smerem na zdobnici, cestou je tusim vesnice jaroslav nebo tak nejak, je tam uplne novej koberec,krasny zatacky a je to nich videt,nedavno sem tam jel a krasa. jinak koupy toho auta sis zarizoval sam,nebo pres firmu?? nejak nemam odvahu jet pro to sam,chce to nekoho kdo se v tom vyzna a vi jak s tema uradama a tak.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 22.01.2008  12:00

            « Re: Re: Re: Re: bomba

            Znám.. No a hlavně díky motorkám znám všechny místní libový lokace. Takže úseky typu suchák nebo albrechtice znám jak svý boty.. ;-)
            Dovoz a papírování nech na firmě,těch pár tisíc za ty nervy nestojí. Třeba tady u nás trvá vydání českýho čistopisu měsíc+STK atd... Takže auto přez měsíc stojí v garáži a nemůžeš vyjet. :no: U Clia jsem měl papíry za 3 dny,jen sem došel pro značky.. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.01.2008  19:08

    Cliosport

    Prvne bych rad rekl, ze jsem rad, ze i Cliosport tu ma zastoupeni. Rad jsem si pocetl. :-) Clio je za ty penize dobra volba, jede pekne, je to lehke, relativne nove auto.. vubec se mi ale nelibi interier, pusobi na me dost lacine a nesportovne. ;-\ Ale to je asi tak jedine, co bych tomu vytkl. Kola OZ jsou taky fajn, snad to v tom taky nekdy svezu. :-) Davam 10b.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.01.2008  19:32

      « Re: Cliosport

      Nesportovně,Jagi:)?!Sportovní hliník.pedály,anatomy s hezkým vyšitým logem,krátká řadička s hliníkovou hlavicí,která za studeného rána pěkně studí do dlaně,tachometry ocejchované logem Renaultsport"...vše série...nesportovní?KRÁSA...:)Je třeba zažít...vidět ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 21.01.2008  19:34

        « Re: Re: Cliosport

        Na prahových lištách rovněž logo Renaultsportu...málem jsem zapoměl,sportovní?určitě...Určitě patří na první pohled mezi auta,které se na nic nehrajou,já ho poznám na první pohled,dle rozkydlího předku oproti serii,to auto je boží,žeru ho:)))
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 21.01.2008  20:01

          « Re: Re: Re: Cliosport

          Me to proste nesedi.. prasty pusobi nejak levne, volant je dost nepovedeny, sedacky taky vypadaj docela nic moc. :-) Ale je to jen muj nazor, ostatni je moc fajn.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [194.108.206.XXX] 21.01.2008  20:46

            « Re: Re: Re: Re: Cliosport

            A Twilite"by zas napsal..Nejlepší interiér je žádnej:)))
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 21.01.2008  20:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cliosport

              Psal jsem já:)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 23.01.2008  14:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cliosport

                No jasne, interier je k nicemu. :yes: :-) >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.01.2008  19:12

    ZAJÍMAVÉ ODKAZY

    Jinak zajímavý odkaz pro tebe a fandy Renaultsportu"...www.renaultsport.co.uk,… heritage(najdeš přesný počet vyrobených kusů a barev,každé auto,ručně vyráběno:)A další zajímavé odkazy,mohlo by se hodit,pomoct...www.k-tecracing...www.rei…
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.01.2008  19:26

      « Re: ZAJÍMAVÉ ODKAZY

      Ještě jednou ty odkazy,pro zajímavost,redakce to nějak zakrátila:www.reichhardmotorsport.de,www…
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 21.01.2008  19:27

        « Re: Re: ZAJÍMAVÉ ODKAZY

        Tak nic,nevím kdo tam sedí,kdyžtak si napiš na můj výše uvedený mail..čágo Willy
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.01.2008  19:48

    Clio W...

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.01.2008  19:58

    :))

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.01.2008  20:00

    CLIO vs CTR

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.01.2008  20:04

    KOUZELNEJ PRŮJEZD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.01.2008  20:24

    0-100 by L.H

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.01.2008  20:27

    V-MAX 260km/h...po výměně jednotky za tu od Renaultsportu+pár věcí k tomu:)

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.01.2008  20:31

    ještě jednou Sport vs CTR

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.01.2008  11:50

    zihadlo

    na ctyrech kolech. ten vykon je famozni na hladkyho dvoulitra a toho data vyroby. Nevis jestli je to vyrobek Renaulta nebo se jedna o prepracovany motor z Volva? ale auto je to fakt krasny... dobre ses rozhodl a verim ze te nezklame... davam destik ke vsemu;)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.01.2008  12:16

      « Re: zihadlo

      Dík za body.. :yes:
      K motoru radši zkopíruju část testu z renaultclubu.. :

      Srdcem Clia Sport je motor odvozený od F4R 2.0 16v, což je 150ti koňový čtyřválec, který můžete najít v Laguně, Espace nebo Scénicu. Tento je však upravený. Přibylo variabilní časování ventilu, duté vačky, bylo vylepšeno sací a sběrné výfukové potrubí, nová je hlava válců, ventily jsou vyrobeny ze slitiny niklu (75%), chromu (25%) a titanu, zapalovací svíčky s platinovou elektrodou mají životnost 120.000 km. Změnou nastavení ventilů bylo dosaženo lepšího plnění ve vysokých otáčkách. Díky těmto a dalším změnám má Clio Sport výkon 172k při 6250 ot. a točivý moment 200Nm při 5400 ot. Ten neklesá pod 85% svého maxima mezi 2.500 a 6.500 otáčkami za minutu a 95% výkonu je dosahováno mezi 5.800 a 6250 otáčkami za minutu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 22.01.2008  15:42

      « Re: zihadlo

      Žádné Volvo,motor vyvinut z 1.8 16v,která se dávala do Clia v 90letech,kvůli závodům sk.N a větší konkureceschopnosti v dané třídě,přestupu do dvoulitrů.. se motor převrtal na obsah 1998(2.0)poté namontoval do báječné limitované série Clia Williams,které se dostalo do rukou zákazníků kvůli potřebné homologaci,původně se jich mělo vyrobit něco přes ticíc...nakonec kvůli požadavkům lidí-fanoušků vyjeli další 2 série..celkově něco přes 6000kousků..Tento motor je tedy původně odvozen z tohoto vozítka...CLIA WILLIAMS!Poté se v ochuzené podobě dával do Lagun,Sceniku atd..aby ho znova upgradovali páni inženýři z Renaultsportu a dali ho do Clia Sport,krátce řečeno...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [146.102.122.XXX] 22.01.2008  15:49

        « Re: Re: zihadlo

        jo, ja mel ten motor z Clia W v R19 1.8 16V 99kW.. to bude asi on ne? ale treba Laguna ma 2.0 IDE myslim 103kW a ten je z Volva a je naprosto nepovedenej (volvo za to nemuze, to Renault si ho predelal,alespon tak jsem se to nekde docetl)... znamy ho mel a porad si na neco stezoval,jak na vykon tak na spotrebu... a nejaky motor 2.0 se stejnym vykonem byl jak ve scenicu, meganu, tak i v RXku... jeslti to je na chlup stejny se hadat nebudu, ale rekl bych ze ano
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 22.01.2008  16:01

    1.8 16v

    Máš pravdu bavím se o tom co měl 147ps...Tohle je zas jinej,to jsem zapoměl napísat,třeba mé bývalé Coupe,tam dávali do prvních 2.0 16v/147ps konovej motor,do novějších modelů,ten jinej"značně osekanej i na výkonu...Ano v R19 SI MĚL PŮVODNÍ 1.816V,která se pak převrtala a dávala do Willíka...
  • 00 Reagovat !

    foto stanci269

    stanci269 24.01.2008  21:39

    Parada

    Parada :yes: nech sluzi k radosti tvojej ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.01.2008  19:55

    dobrý kauf

    Koupil jsi pěkné autíčko. Dávám Ti za něj 10. Já s mým "usmrkancem" můžu jenom závidět. Už však kuju plán výměny... ;-) Pořádně si ho užij!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "LukasH (cliosport.cz)" [81.30.235.XXX] 25.01.2008  21:20

    Motor

    Motory z Clia Sport F4R D730,732,736 a 738 jsou na 90% stejny jako obyc laguna 2,0 16V se 140ps... Clio ma jen nizsi hlavu a tim padem vyssi kompresy (11,2:1), jinak načasované vačky (promenlive casovani saci vacky maji oba motory), prepracovane sani, ladene svody a samo jinej program v ecu. Ten motor neni zadnej zazrak kterej vyvinuli inzenyri v renault sportu, jen vzali obyc motor z rodinneho auta a malinko ho vylepsili...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 27.01.2008  11:27

      « Re: Motor

      Inženýři"v Renaultsportu,myslím,odvedli kus práce:) :yes: např.pružiny ventilové jsou ze slitin,které se používají v motorsportu,vačky by měli být duté-odlehčené a další vychytávky,..plno věcí,který zaručují dlouhou životnost a pak ten výkon...Jediné co mohli také vylepšit,ty silentbloky na motoru a převodovce,mohli bejt tvrdší..motor se hodně houpe a někdo,kdo třeba jezdí s autem závody nebo víc blbne by to měl dát na tvrdé uložení..kamarido takhle při jedné projíždce utrhl motor,to bych řekl jediná slabina..Ale fakt při extrémním zatížení..Prostě auto umí měnit rychle směr a motor v silentblokách,tak trochu lítá občas...ikdyž nápravy" drží pevnou stopu:)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 27.01.2008  12:41

        « Re: Re: Motor

        Každopádně se ten motor povedl. Má sílu a nahoře nevadne,taková kvalitně poladěná sériovka. Navíc dvoulitřík do auta týhle velikosti parádně pasuje... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "LukasH (cliosport.cz)" [212.80.80.XXX] 28.01.2008  18:46

        « Re: Re: Motor

        Kamo to se pletes, ventilove pruziny jsou uplne stejne jako na tom obyc dvoulitru v lagune, to same dute vacky.. Jinak nevim o jakejch vecech co zarucuji dlouhou zivotnost mluvis, klika je stejna jako v ostatnich modelech, to same ojnice a pisty... Motor vydrzi pokud nejezdis porad jak na nakup max 120tis, coz mi neprijde nejaka extra zivotnost... Nedelej z toho motoru neco co neni... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 28.01.2008  21:15

          « Re: Re: Re: Motor

          Sakra,co sem si to pořídil za krumpl????? :-) když to počítám,najedu tak 10tkm ročně,tak je za 4 roky na prodej... >:D
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "LukasH (cliosport.cz)" [212.80.80.XXX] 29.01.2008  16:38

            « Re: Re: Re: Re: Motor

            Za 4 roky bych minimalne vymenil lagry na klice a pokud bude zrat olej tak aspon krouzky, pravdepodobne taky bude vybehane ulozeni vacek... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 28.01.2008  22:55

          « Re: Re: Re: Motor

          Teda luky co to píšeš,ty si něco hulil ne >:D :):)To s pružinama je samozřejmě pravda a ta životnost...Ve švýcarsku se občas objeví Sport"s 220-240 tisícema km najeto třeba a chtěli na naše okolo 180-200tisíc kč klidně za phase 2"s takovejma kilometrama(nechápu kdo to stihnul naject,ale fakt,takovejch aut tam bylo dost už,třeba i starší Williams Clia"s 270tisíci žádnej problém....Když máš auto rád,pečuješ o něj,není problém,auto je zvlášt motoricky naprostej držák!
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 28.01.2008  23:00

            « Změny na motoru

            Srdcem Clia Sport je motor odvozený od F4R 2.0 16v, což je 150ti koňový čtyřválec, který můžete najít v Laguně, Espace nebo Scénicu. Tento je však upravený. Přibylo variabilní časování ventilu, duté vačky, bylo vylepšeno sací a sběrné výfukové potrubí, nová je hlava válců, ventily jsou vyrobeny ze slitiny niklu (75%), chromu (25%) a titanu, zapalovací svíčky s platinovou elektrodou mají životnost 120.000 km. Změnou nastavení ventilů bylo dosaženo lepšího plnění ve vysokých otáčkách. Díky těmto a dalším změnám má Clio Sport výkon 172k při 6250 ot. a točivý moment 200Nm při 5400 ot. Ten neklesá pod 85% svého maxima mezi 2.500 a 6.500 otáčkami za minutu a 95% výkonu je dosahováno mezi 5.800 a 6250 otáčkami za minutu.(zkopírováno)Test z Renaultklubu....
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "LukasH (cliosport.cz)" [212.80.80.XXX] 29.01.2008  16:35

              « Re: Změny na motoru

              Hele never vsemu co se pise, ja mel motor do sroubku rozebranej a vim presne co je stejne s ostatnima modelama. Na porovnani Ti staci programek kterej pouzivaji v Renaultu, jmenuje se Dialogys a podle obj. cisel muzes porovnavat vsechny dily... Vubec jsem nerekl ze Clio nedokaze najet 250tis km, ale rozhodne to nebude ostrejsi jizdou...
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 29.01.2008  20:45

                « Re: Re: Změny na motoru

                Těžko říct,ale větší změny oproti sérii tam jsou,já koukal na ten jejich program a když chceš třeba jen samolepku na práh RENAULTSPORT(stojí jedna 3tisíce:)vyjede to s tím i další možnosti třeba na Trophyho a tak,ale,když na to tukneš dál tě to nepustí,dle programu bych to vyloženě nebral...To ví jen ti co ho staví na závody asi..No nevím,nezapomen jak dostává tvůj kousek napít na tom okruhu,s tím,že je poladěnej ještě slušně,já mu dám napít čas od času na okrsce a to je vždy chvilkový,kdyžto jízda na okruhu to je extrém,furt to točíš na plno po rovinkách,na plno na brzdy,dostává čočku..nedivím se,že se pak rychlejc vše opotřebává.Nevím,já ho šetřím,mám ho rád,když ho vytáhnu na den,dostane ostrou" půlhodinku a pak,už jezdím na pohodu:))
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "LukasH (Breta)" [212.80.80.XXX] 30.01.2008  10:08

                  « Re: Re: Re: Změny na motoru

                  Zadne velke zmeny oproti obyc 2,0 16V na tom motoru nejsou... Pokud by jsi vzal motor z laguny, espace nebo megana, snizil by jsi mu hlavu, dal malinko ostrejsi vacky, sani a vyfuk ze sporta tak budes uplne na tom samem vykonu se stejnou zivotnosti...
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 29.01.2008  20:47

                « Re: Re: Změny na motoru

                No nevím,nezapomen jak dostává tvůj kousek napít na tom okruhu,s tím,že je poladěnej ještě slušně,já mu dám napít čas od času na okrsce a to je vždy chvilkový,kdyžto jízda na okruhu to je extrém,furt to točíš na plno po rovinkách,na plno na brzdy,dostává čočku..nedivím se,že se pak rychlejc vše opotřebává.Nevím,já ho šetřím,mám ho rád,když ho vytáhnu na den,dostane ostrou" půlhodinku a pak,už jezdím na pohodu:))
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 31.01.2008  21:40

                  « Re: Re: Re: Změny na motoru

                  Řekl bych to asi takhle,ten motor není žádnej pro sportovní účely zkonstruovanej speciál. Je postavenej pro trochu jinej režim třeba v Laguně... Je to v podstatě fabricky poladěná sériovka...
                  Je jasný že když šla nahoru komprese a otáčky,navíc v Cliu dostává pořádně zabrat,tak může docela brzo odejít..
                  Ale když mu majitel bude dopřávat správnou údržbu a bude poctivě zahřívat,tak myslím že bude sloužit dost dlouho a spolehlivě...
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 29.01.2008  13:34

            « Re: Re: Re: Re: Motor

            pružiny ne,oprava,ventily,sorry přetuk sem se:)!!
  • 00 Reagovat !

    foto Gorillaz

    Gorillaz 28.01.2008  18:29

    Toho chci

    Ahoj o tomhle autě už uvažuju půl roku, napodzim jsem prodal Focuse 1.4 a chtěl jsem něco lepšího a teď vím že tohle asi bude to pravý. Jsem trubka měl jsem ho schánět a né jít rychle do Mondea který se mi teď rozpadá pod rukama - špatně opravená bouračka :-( Jak jsi našel tak super kousek???
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 28.01.2008  21:31

      « Re: Toho chci

      Jestli bude vyhovovat velikost,tak do něj jdi. Mondeo je trochu jiná kategorie...
      Já měl výhodu,že se v autech vyznám a navíc mě netlačil čas,takže sem mohl v klidu jezdit po republice a čekat na solidní kousek..
      U týhle kategorie je průsvih,že bouračka je skoro všechno a opotřebení je při stejných km několikanásobný oproti rodinným autům. Prostě dostávaj čočku... :-(
      Jestli o něm budeš uvažovat,mrkni na něco z dovozu,tady lidi nemaj na údržbu a podle toho to vypadá. :no:
      jinak hodně štěstí při výběru... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Gorillaz

        Gorillaz 31.01.2008  14:38

        « Re: Re: Toho chci

        No velikost asi moc vyhovovat nebude měřím 190 cm ale už jsem v jednom seděl a nebylo tak hrozný :-) Fucus mi vyhovoval prostorem Mondeo je zbytečně veliký no ale nekupho když ti známej říká jak je super, * doufám že na něj rychle sežene kupce nebo jsem vyhodil 200 tisíc z okna :-( Už sem ho rozebral skoro celý asi budu mechanik ;-) Nejspíš Nechám dovézt Focuse 1.6 a Clio pořídím až na to ještě trochu dospěju.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [85.71.213.XXX] 31.01.2008  14:43

          « Re: Re: Toho chci

          Clio je kotel,je fakt,že si ho užije málokdo pořádně si myslím...Řeknu to takhle,nechá si líbit hodně:))Po svezení,jsem štastnej,hotovej,žrádlo,úžas...Předevčír… jsem vezl kamaridy,kteří se vezli a řídili např.M3 E46 SMG a IMPREZU STI...A po tom co jsem je svezl dali zážitek z jízdy v Cliu na první místo:)))!
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "renaultsportjedebil" [85.160.156.XXX] 31.01.2008  20:11

            « Re: Re: Re: Toho chci

            a kdy svezes me?
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 31.01.2008  20:22

              « Re: Re: Re: Re: Toho chci

              Kdy budeš chtít...Myslím,že pak přestaneš s nesmyslnejma urážkama...
              • 00 Reagovat !

                foto

                "anonym" [85.70.82.XXX] 31.01.2008  21:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Toho chci

                Už se bijou!!!!! >:D
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "renaultsportjedebil" [160.218.137.XXX] 31.01.2008  22:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Toho chci

                ja s urazkama nezacala ;-\ tak kdy a kde?
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 31.01.2008  22:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toho chci

                  Jsem ted zasekanej,kvůli baráku",viděl bych to po 10.únoru a vem klidně i další nevěřící Tomáše",stejně mi vždy nalezou do auta 2"ale autu to nevadí a jim pak taky ne,vylezou hotoví a celej den o ničem jiným nemluví:)))Jsem z Hostivic,připravte si pytlíky na blinkání,minule mi nazvali taxi taxi >:D >:D >:D >:D >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    neregistrovaný: "renaultsportjedebil" [62.80.84.XXX] 01.02.2008  09:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toho chci

                    taxi? jako ze kecas hovadiny a okradas lidi? hmmm :yes: hele co mas porad s tím tomášem, už několikrát jsi ho zmiňoval, začínam si myslet, že jsi paranoidní. svezení se nebránim, říkal jsi Hostivice? Nevěděla jsem,že bydlíš až v Asii, tak si oškab hnůj a můžeme vyrazit...
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [85.71.213.XXX] 01.02.2008  11:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toho chci

                      myslel jsem to teda v dobrém,ale tady je někdo nemocnej silně,tak nic,přeji hezký den,nebudu reagovat na tohle
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        neregistrovaný: "renaultsportjedebil" [62.80.84.XXX] 01.02.2008  16:25

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toho chci

                        ja to taky myslela v dobrem, kdyz ti nemas smysl pro humor, beres si vse moc osobne, ok, hnuj neskrab a muzeme vyrazit
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 03.02.2008  22:43

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toho chci

                          19-20 Dubna se přijed kritizére podívat na Berounskej kopec",jsem přihlášen a těším se jak malej kluk.STARTOVNÍ ČÍSLO 183"
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            neregistrovaný: "renaultsportjedebil" [85.160.191.XXX] 04.02.2008  22:06

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toho chci

                            nejsem kritizer, Ok, budu tam, az uvidis andela, ktery k tobe míří, tak to jsem já, ja si tě najdu .... :-!
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 05.02.2008  18:54

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toho chci

                              Doufám,že si pěknej anděl,aspon,ale já jsem štastně zadanej:)))Přijed se podívat...at víš o čem je řeč:)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [85.70.82.XXX] 31.01.2008  21:54

          « Re: Re: Re: Toho chci

          I focus je proti tomu kočár,je to spíš auto na vyblbnutí.. Musíš vědět jestli chceš zábavu,nebo dopravní prostředek.. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Gorillaz

            Gorillaz 02.02.2008  20:03

            « Re: Re: Re: Re: Toho chci

            No já jsem měl Focuse 1.4 a každej kilometr jsem se bavil díky podvozku, ale motor už nestačil jinak bych neměnil.
  • 00 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 23.02.2008  11:08

    MX-3

    Trosku dotaz mimo Rendolfa :-) Psals, ze jsi vlastnil i MX-3 ? Jaka se ti zdala z hlediska jizdni zabavy atd. ?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.02.2008  19:02

      « Re: MX-3

      Měl sem ji v 1,6 dvouvačku. Mělo to kolem 107 koníků nebo tak nějak. Ten motor byl tragickej,ne že by to vůbec nejelo,ale neměl nevím jak to nazvat,šmrnc nebo charakter... :no: Prostě se jen vytáčel bez jakýchkoli emocí. Jinak měl sem tam pružiny eibach a kola 205/40 17 a byla to neskutečná motokára,krásně vyvážený a bezelstný auto. Hrozně moc v zatáčkách odpustilo,když udělám chybu v cliu tak kopne,mazdu nerozhodil ani hrubej kix... Asi tak,kdyby Tě ještě něco zajímalo napiš..
      • 00 Reagovat !

        foto Enthusiastic-driver

        Enthusiastic.driver 24.02.2008  15:11

        « Re: Re: MX-3

        Aha.. :-) No, napisu to cele. Rozvazuju se mezi trojici Saxo VTS, Puma a MX-3. O Pume a Saxu uz toho vim dost, v obou sem se projel, akorat ta MX-3 mi porad unika a na netu moc informaci taky nejde najit. V uvahu bych bral jenom motor 1.8 V6 - ten by snad uz mel oproti te 1.6 nejaky charakter mit. No ale zajima me hlavne ten podvozek. To ze rikas, jaka to je neskutecna motokara ve me docela vzbuzuje nadeji :-) No a jeste dotaz, jak to je s dily ? Z toho mala co je na netu, jsem nejak zjstil, ze druhovyroba moc nefunguje...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 24.02.2008  20:56

          « Re: Re: Re: MX-3

          Kdybych si měl vybrat z těch tří,tak určitě Pumu. Samozřejmě s motorem 1,7... To auto je hravý a motůrek pohodovej.
          Mazda měla podvozek supr v tý specifikaci jak jsem ho upravil,v sérii dost měkota. V šestiválu to jede moc pěkně ale zas je to takový plynulý bez emocí. Navíc žere jak tank. Nevím no zatím mě žádnej mazďáckej motor nenadchnul (teda až na 323GTR a ve wankelu sem ještě nejel). A taky maj ty šestivály dost problémový vršky (6 válců=6 problémů ;-) ) Díly bez problémů,já navíc za dva roky nic nepotřeboval..
          Saxo neznám takže nemůžu soudit.
          Prostě já osobně kdybych měl vybírat z těhle aut,tak šáhnu jednoznačně po Pumě. Ale to mluvím o sobě,každýmu sedí něco jinýho.. :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Enthusiastic-driver

            Enthusiastic.driver 24.02.2008  22:59

            « Re: Re: Re: Re: MX-3

            Diky moc za nazor... Myslim, ze pro me hodne ceny, pac jsme pravdepodobne oba ujeti stejnym smerem :-! :yes: Takze se to pro me zuzuje na duel Puma, Saxo..
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 26.02.2008  20:05

              « Puma vs SAXO

              Řídil jsem obě,souhlasím se speedym",ač jsem si myslel,že Puma"je pro holku,vyvedlo mě z toho úžasný řízení a podvozek,motor žádný silák,ale neurazí,jako celek na jízdu pomalu bokem,je tento předohrab"skvělej,zábavnej...Sehnat Pumu Racing",tak...tu bych v garage bral určitě,Saxo je kategorie ala Clio Sport leč slabší o něco,pokavad se chceš hodně bavit,Puma je skvělá,Saxo je motokára,žere stejně-10litrů a víc při jakémkoliv režimu...je super na vrchy,agilnější o něco---A vzadu se líp vejdou 2 kamaridi,který budeš strašit:)))Já bych volil Ságo:)))
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 28.02.2008  00:39

                « Re: Puma vs SAXO

                Asi tak nějak.. Hlavně kup něco v solidním stavu,žádnou vraždu.. pak dej vědět jaks pořídil. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Enthusiastic-driver

                  Enthusiastic.driver 25.03.2008  13:02

                  « Re: Re: Puma vs SAXO

                  Tak koupeno... Nakonec to neni ani Saxo ani Puma, ale Escort RS2000. Objevila se kousek od bydliště za super cenu a po obhlédnutí bylo zjištěno, že je i v naprosto skvělém a hlavně sériovém stavu. :):)
              • 00 Reagovat !

                foto Enthusiastic-driver

                Enthusiastic.driver 07.03.2008  18:15

                « Re: Puma vs SAXO

                No chlapi, myslim, ze se shodnem na tom, ze at koupim Saxo nebo Pumu, ani jeden kup nebude spatny :-)
                Projel jsem si obe. Nazor mam stejny - Puma je uzasna hracka, neskutecne vyvazene auto, na okreskach dokonala a myslim ze i kazdodenni pouziti bude lepsi nez u Saxa. Saxo je zas na druhou stranu takova pila, daleko intenzivneji jsem v nem vnimal rychlost, motor jede jak o zivot. Az koupim, urcite dam vedet - recenze na ma.cz bude asi jedna z prvnich veci kterou budu delat >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.2008  22:27

    srovnání a předčení

    S tím srovnáváním s Type R, nevim, nevim, to je troškuneuvážené >:D >:D :-!
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "alt" [89.176.90.XXX] 27.02.2008  13:28

      « Re: srovnání a předčení

      z čeho tak soudíš?
      troškuneuváženej je ted tvůj příspěvek ;-)
      abych nemluvil do větru,tady maš test z pořadu pátá rychlost.
      youtube.com/watch?v=rBiPnl2Avm8

      PS: snad se tě to moc nedotklo :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 28.02.2008  00:53

        « Re: Re: srovnání a předčení

        typeRR: Asi tak před rokem bych s tebou souhlasil,teď jen musím říct stejná zábava a parametry za třetinovou cenu..
        Až budeš mít možnost tak si Clio pořádně prohlídni a svez se v něm. ;-) Možná Tě zaujme,možná ne... Každopádně po tom svezení pochopíš,že je Clio pro Type R rovnocenej soupeř... :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 28.02.2008  13:32

          « Re: Re: Re: srovnání a předčení

          Líbí se mi jak všichni Hondisti" jsou zaslepení:)Mám tohle za sebou,ikdyž auta to špatná nejsou,zábava v autech z Dieppe je jinde :yes: A není to tím,že jsem hrdým majitelem,na to auto jsem čekal-snil nad ním od premiéry roku 2000,Honda je pro mě na normál ježdění...Zábava se jmenuje Renaultsport :yes: :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Enthusiastic-driver

            Enthusiastic.driver 08.03.2008  13:16

            « Re: Re: Re: Re: srovnání a předčení

            Zaslepeni jsou vsichni - Hondisti, Alfisti, koncernaci a nakonec myslim, ze i vy Cliosportaci a asi to tak je dobre, kazdemu vyhovuje neco jineho :-! Kazdopadne CTR minule generace, Clio 182, Megane R26 a Focus RS patri podle me mezi to nejlepsi co jde oznacit jako HH !
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 09.03.2008  13:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: srovnání a předčení

              Takhle Focu RS a Megane R26 je jiná liga,clio 182"v kterém jsem jel je o dost lepší hlavně i podvozkově jak Civic Type-R 03",v kterém jsem taky jel,Hondu bych nikdy,už nechtěl,max NSX:)
  • 00 Reagovat !

    foto Sparky

    Sparky 23.03.2008  11:19

    CS

    Vynikajúci HH !!
  • 00 Reagovat !

    foto rogerer

    rogerer 30.03.2008  23:15

    nadhera

    muj sen a ta cena je opravdu libova, co spotreba? Proste tohle auto je fakt sila,male a tak drave.... :-) at dobre slouzi
  • 00 Reagovat !

    foto Biturb

    Biturb 18.05.2008  11:15

    Pekne pekne

    Pekna recenze, ctivá, auto taky na urovni..
    jinak pekna garaz..
    tak to ma byt:)
  • 00 Reagovat !

    foto Uzivatel-5445955

    Uživatel_5445955 10.08.2008  22:42

    Super auto

    Super auto. Až příjde čas, myslím, že mám docela jasno, čím nahradím svou Ibizu GTI :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.02.2009  22:56

      « Re: Super auto

      fantasticke auto, inteligentna recenzia. davam 10
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…