Recenze

8 Majitel

Renault Laguna Renault Laguna 1.8i

9.86 Uživatelé

Hodnoceno: 19× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Laguna, foto 1 Renault Laguna, foto 2 Renault Laguna, foto 3 Renault Laguna, foto 4 Renault Laguna, foto 5 Renault Laguna, foto 6 Renault Laguna, foto 7 Renault Laguna, foto 8
Renault Laguna, foto 9 Renault Laguna, foto 10 Renault Laguna, foto 11 Renault Laguna, foto 12 Renault Laguna, foto 13 Renault Laguna, foto 14 Renault Laguna, foto 15 Renault Laguna, foto 16 Renault Laguna, foto 17 Renault Laguna, foto 18
 

Technické info

Přezdívka auta Renault Laguna Rok výroby 1997 Koupeno ojeté najeto [km]:189556 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1794 výkon [kW]: 66 kroutící moment [Nm]: 144 zrychlení 0-100 km/h [s]: 13.8 maximální rychlost [km/h]: 180 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 / 16 * pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 8

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "SpiderW".

Tento vůz je pětidvéřový pětimístný, motor má vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1794 cmł, vrtání 82,7 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 9,7, výkon 66 kW (90 koní) při 5750 ot/min, točivý moment 144 Nm při 2750 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2670 mm, hmotnost 1240 kg, maximální rychlost 180 km/h a zrychlení na stovku za 13,9 s. Renault Laguna byl uveden na trh v roce 1994, kdy nahradil typ Renault 21. Model Laguna se dodával jako pětidvéřový vůz se splývavou zádí a od roku 1996 také jako kombi. V roce 1998 prošel mírným faceliftem (nárazníky, světlomety, interiér) a dostal nové motory. Výroba byla ukončena v roce 2001, kdy byla uvedena nová Laguna II. V letech 1994 až 1998 se dodávaly motory 1.8, 2.0, 3.0, 2.2D a 2.2DT.


Výbava:
Airbag, centrálni zamykaní v klíčku, autorádio mp3, servo, nastavitelné sedáky a volant, vyhřívané zadní okno

Spotřeba
Tady u toho auta byla spotřeba kolem 7-8 litrů benzínu na 100 km.
Nebyl problém při rychlosti 85-95Km/h dostat na 6,8 to jest pod 7 litru naturalu, jelikož sem jezdil do Třebíče do školy. Tankoval jsem na Shelce natural 98 a auto mělo krásný chod a plynulý čistý zátah. Od té doby, když to jde, tak do aut liju jen 98 sice je někde až o 2 koruny dražší, ale motor není, tak zasranej od sraček. Jelikož u některých pump dolévají benzín řepkou.

Silné stránky

Silné stránky vozu Renault ani snad říkat nemusím, má bezvadně pohodlné sedáky a vnitřní ergonomii palubní desky. Renault Laguna není auto na závodění a tím spíš auto se kterým se můžete pouštět do závodů, pokud nemáte 3.0 v6, nebo 2.2dti, to pak máte ostře našlaplé auto. Sice BMW a Mercedesu neujedete, ale i tak je Laguna komfortní vůz. V dnešní době si už za dobré peníze pořídíte tento luxusní automobil, je to bezvadný kočár. Vzhled tohoto vozu je stále aktuální.

Slabé stránky

K slabým stránkám tohoto vozu patří:
- vůle v řazení
- nižší spolehlivost
- slabá antikorozní ochrana
- vrzání v interiéru

Nepříjemné je také povrzávání plastů v interiéru, které některé ojeté laguny trápí. Pochvalu si nezaslouží ani vůle v řazení vznikající opotřebením a nižší spolehlivost.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Já jsem po dobu, co jsem tento vůz měl sehnal tyto věci, které u Renaultu jsou obecně nejchoulostivější.
Mnoho vozů trápí koroze, která zejména starší automobily napadá téměř všude.
Důkladně prověřte hlavně prahy, podvozek, lemy blatníků a výfuk. Běžné jsou úniky motorového a převodového oleje, vůle na přední nápravě či poruchy ventilátoru.
Vyskytuje se také zadrhávání stěračů, setkat se můžete s porouchaným alternátorem nebo startérem.
Podle statistik německé TÜV se jedná o podprůměrně spolehlivý automobil a podle toho je třeba k němu přistupovat.
Pozor si dejte na stav vznětových motorů, které nepatří k nejlepším, i když agregát 1.9 dTi, tak špatný není.


Já sám měl s Lagunou 4 problémy:
1. přední brzdový třmen zalehaval, tak byla potřeba oprava, a opraverenská sada gumek,

2. výfuk a svody od motoru, naštěstí na vrakovišti sem sehnal starší výfuk i se svody k motoru a za rozumnou cenu, když bych měl kupovat nový, tak bych se nedoplatil. Ceny náhradních dílů jsou někdy až astronomické.

3.auto mělo zdevastovaný lak, proto bylo potřeba auto nalakovat, jeho přední část a nárazníky které byly v černe barvě

4. po celém voze mimo zadního a předního skla byly nalepené černé fólie, na zadním okně byla namontovaná roleta


Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto jsem kopupil z hodně dobře, Rozuhodoval sem se mezi peugeotem 406 nebo Lagunu. Lagunu jsem měl 2.5.2007 do 29.11.2007. Auto jsem pořídíl za 30 000 Kč. Prodej proběhl s investicemi asi 15 000 Kč za 50 000 Kč, a 5000 Kč zbylo:-) a to jsem s ním jezdil půl roku:-)

Auto jsme si pořídil skrz zajímavou cenu a kvůli tomu, že jsem chtěl něco na něm mít. Jinak bych asi značku Renault nekupoval, ale špatné auto to není. Pokud se o něj staráte je to bezvadný kočár, ale taky potřebujete hodně štestí a trefit na zachovalý stav, aby z toho nebyla pokladnička.

Tuning

Tuning proběhl v nejslabších věcech na voze, litá kola AEZ Olymp 16 palců 205/55 R16 ventus K102 plášte a černé folie

 


Další vozy Renault Laguna



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8
praktičnost
8
prostornost
8
jízdní vlastnosti
6
jízdní komfort
8
provozní náklady
4
náhradní díly
4
výkon motoru
4
spotřeba
4
hlučnost motoru
4
kvalita sedadel
8
brzdy
4
zavazadlový prostor
9





Blesk.cz

Obávaný Westův syndrom: Na Pavlíka (7) denně „číhá“ i 12 záchvatů! Tohle ho ale trápí nejvíc...

Obávaný Westův syndrom: Na Pavlíka (7) denně „číhá“…

Už sedm let neví, jaké to je klidně spát, a denně řeší i dvanáct epileptických záchvatů! Jaroslava z Plzně…

Moderátor Rosák v ohrožení života: Infarkt za volantem!

Moderátor Rosák v ohrožení života: Infarkt za volantem!

Bolest na srdci a tma před očima! Jan Rosák (72) prodělal infarkt za volantem! Naštěstí s ním zrovna jela žena…

 

iSport.cz

Ljevakovič: Bez agenta se v Čechách obejdete. Jak jedná s Teplicemi?

Ljevakovič: Bez agenta se v Čechách obejdete. Jak…

Jede na vlastní pěst. Nemá za sebou agenta ani žádného právníka, který by mu pomáhal s domlouváním hráčské…

Satoranský a Baby Bulls, v čem je jeho síla? Zídek: Vůdcem by byl všude

Satoranský a Baby Bulls, v čem je jeho síla? Zídek:…

Nejhůř střežené tajemství Chicaga Bulls je venku. Tomáš Satoranský byl podle očekávání pasován na prvního…

 

Reflex.cz

Fotoreportáž z Indonésie: Muži z přístavu Sunda Kelapa

Fotoreportáž z Indonésie: Muži z přístavu Sunda Kelapa

Ve starém vysloužilém jakartském nákladním přístavu Sunda Kelapa kotví letité dřevěné škunery. Čáru ponoru mají…

Alexandra Udženija: O Gottlandu, usmíření a zášti „lepších“ lidí

Alexandra Udženija: O Gottlandu, usmíření a zášti…

Zemřel Karel Gott. Zpěvák, který svou tvorbou bavil generace občanů naší země. Pro mě ta zpráva byla o to…