Honda CR-X (1990)
23.8.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Vesy". Nikdy bych nevěřil, že se Vám bude moje předešlá recenze podle hodnocení tak líbit, děkuji. Proto…
Honda CR-X (Vesy)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
neregistrovaný: ".andy" [24.33.77.XXX] 25.09.07 05:34
« Re: Re: Re: Re: Re: To byla asi
Zajic lechta, srna je v pohode, ale my, co jsme chytli lan, (pro ty, co v prirodopise nedavali pozor kravu od jelena), jsme radu, ze je u nas tak malo losu :-|
Je to smutny, ale vcera jsem na kole prejel pitomou veverku, sice to nechapu, ale asi to prezila. -
"-- skrytý --" 17.09.07 22:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Vím o čem mluvíš,
no bohužel s největší pravděpodobností skončilo ve šrotu :'-( , protože jsem ho prodal nějakýmu mladýmu klukovi někam do Milevska. Po půl roce se s ním objevil na Renocar day v Brně a pak už ho nikdy nikdo neviděl...kéž bych to mohl vrátit zpět :-( -
"-- skrytý --" 17.09.07 18:20
« Re: Re: Re: Vím o čem mluvíš,
Prodával ale bylo jich vyrobeno míň, navíc ta moje mrška měla tak o 15k víc. Na okruhu sem při nějakých 210 řadil pětku. Dokonce sem někde četl, že v Japonsku byly i verze s až 215k myslím. To musel bejt nářez. První CRXko se tam v limitovaný sérii dělalo i v Turbu...whooooww >:D ale na to už mám moc slabou představivost >:D >:D -
"-- skrytý --" 16.09.07 23:31
« Re: Vím o čem mluvíš,
Ahoj. Máš pravdu je to kára, která ti přiroste k srdci hned po pár kilometrech. Jinak se dělalo víc verzí VTička B16A1, kterou máš ty (110kw) a B16A (116kw)- [odkaz] Po všech úpravách, který jsme udělali, včetně zrušení omezovače nebyl problém jet na dvojku 120km/h. Brzdy mě dělají spíše starosti u Accorda Coupé, tam sou vážně poddimenzovaný, s CRXkem sem byl na okruhu v Brně a bez problémů. S nápravou máš pravdu, trpí na ně všechny předokolky s vyšším výkonem. Jinak, jestli někdy budeš uvažovat o prodeji, tak já ho beru ;-) -
Franke 16.09.07 20:31
« Vím o čem mluvíš,
protože mám 1991 CRX VT (oficiální označení pro verzi 1,6 VTEC). Koupil jsem si ji jako letní káru, s tím že ji na podzim prodám, ale neprodám. To auto se mi dostalo tak pod kůži, že se s ním nemůžu rozloučit. Krutá pila... Jinak dotaz, jak jsi přišel na těch 116 kW, já jsem byl doteď přesvědčenej, že B16A1 se dělal pouze v 110kW verzi. Jo a ještě jednu věc, brzdy - ty fakt nestíhaj, mě se zkroutily po 1000 km. A další věc, co každého čeká dřív nebo později je repase přední nápravy - díky výkonu a tvrdému podvozku zde brzo vznikají vůle. Jo a na 2 mě to jede rovných 100 km/h -
Poustnik 16.09.07 09:15
« Re: Re: To byla asi
Áááááá...rekonstrukce, to je jasné, to znám, všechno nakonec trvá 2krát déle, je to 3krát dražší, 4krát se to předělává a stojí to 5krát tolik nervů....Nebo je možno násobky libovolně přehazovat....Kamarád taky srazil srnku a říkal, že je to pro něj hrozně smutný zážitek, že ani mouchu pomalu nezabije, pak dostal pokutu od policie za nehodu a nakonec zjistil, že srny nemají povinné ručení, takže musel vypláznout asi 60 000 za opravu..... ;-\ -
"-- skrytý --" 14.09.07 22:47
« Re: To byla asi
Srnka skončila v příkopu. Ona mi rozbije auto a já jí ještě tak budu vozit >:D . Jinak auto jsem musel prodat, protože s někdejší přítelkyní jsme rekonstruovali byt a jelikož jsem ještě studoval, tak nebyla jiná možnost jak naplnit potřebným obnosem peněženku. Smutná doba. Ještě že se tehdejší přítelkyně stala mojí nynější manželkou..... jinak by smutné období doznalo ještě obludnějších rozměrů >:D >:D