Recenze

10 Majitel

Porsche 924

9.58 Uživatelé

Hodnoceno: 23× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Porsche 924, foto 2 Porsche 924, foto 3 Porsche 924, foto 4 Porsche 924, foto 5 Porsche 924, foto 6 Porsche 924, foto 7 Porsche 924, foto 8 Porsche 924, foto 9
Porsche 924, foto 10 Porsche 924, foto 11 Porsche 924, foto 12 Porsche 924, foto 15
 

Technické info

Přezdívka auta Plyšanda Rok výroby 1985 Koupeno ojeté najeto [km]:60200 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1984 výkon [kW]: 92 kroutící moment [Nm]: 165 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9 maximální rychlost [km/h]: 204 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 10

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "MiKe924".

Bylo to první Porsche, ve kterém jsem se svezl a vystoupit se mi z něj už nechtělo...nakonec jsem teda vystoupit musel, ale ne na moc dlouho. Za cca měsíc bylo moje.
To bylo pred dvěma lety.
924 patří přesně mezi ta auta, se kterými je radost jezdit a blbnout na okreskách i s relativně malý m výkonem...i když díky malé váze to také není taková tragedie - 115 koní na tunu.
Zrychlení které jsem uvedl - 9s je pouze můj odhad. Pokud by někdo věděl jak přesně zrychlení změřit, budu rád když se mi ozve.
Auto má bohužel jednu špatnou vlastnost, která ovšem není dána chybami konstruktérů, ale českou povahou - a to je že dost lidí jedoucích za mnou mají pocit že si musí zkusit mě předjet...a případně se i smát když se jim to povede...bez ohledu na to, že jedu třeba na čtvrt plynu.

Silné stránky

Výborný, ale opravdu výborný podvozek a řízení.
Vyvážení hmotnosti 48:52 ve prospěch poháněné zadní nápravy. Poslední dobou se mi daří občas jezdit kontrolovanym přetačivym smykem a tím mi víc a víc dochazí jak je to dobré auto. Perfektně čitelný přechod do smyku, tak zpátky přechod na čistou stopu.
Průžný motor - použitelný od 1500 do 6000...točí sice skoro 7000, ale to už nemá valného významu - při přeřazení v 6000 spadnou otáčky na cca 3500-4000, kde má motor nejvíce síly, takže ideální.
Pohodlí pro dva lidi.
Na coupé je to docela praktické auto.

Slabé stránky

Jednoznačně brzdy.
To je jediná zásadní slabá stránka auta. Vadnou a nemaji sílu...ale které auto z této doby je na tom jinak?
Téměř nepoužitelné zadní sedačky. Jako sedět se tam dá, ale je to za trest. Naštěstí zásadné jezdím vlevo vpředu:)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servis řeším zásadně pomocí kamaráda, se stejným autem, který to svoje měl rozebrané do posledního šroubku - takže spokojenost, hlavně s cenou:)
Náhraní díly jsou relativně levné a hlavně nejsou moc téměř potřeba - hlavně funguje poměrně dobře organizovaná komunita lidí okolo těchto aut (porsche.108.cz) díky čemuž se dá leccos sehnat za zanedbatelné ceny.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prodejcem byla soukromá osoba, také fanda značky, takže zde není moc co řešit.

 


Přidat názorDiskuse: Porsche 924

Další vozy Porsche 924



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Auto mám dva roky a najeto cca 13 000km. Za tu dobu jsem řešil následující problémy: dobíjení - prokluzující klíňák Prorezlý střední tlumič výfuku. levé zadní ložisko...po tom co kolo dotahoval někdo jiný než já:( Nefunguje přívstřik.

praktičnost
10

Jelikože auto je pro dva lidi, tak 10. pro dva lidi ideální.

prostornost
10

Pro dva lidi bez přípomínek...pro více lidí je to horší. Jinými slovy vepředu je místa opravdu hodně...vzadu se sedět dá - ale nesmí vzadu sedící člověk měřit více než 170 - jinak sedí poněkud zmačkaně.

jízdní vlastnosti
10

Perfektní - auto drží stopu poměrně dost dlouho než se začně sunout ven ze zatáčky předníma kolama. Zadní náprava se utrhne jenom když opravdu chcete a to dost nešetrnou prací s plynem.

jízdní komfort
10

Sedačky skvělé. Nízkou světlou výškou a tvrdším pérováním není moc přijemné cestování po rozbitých silnicích nebo po městě. Kvalitní silnice a dálnice bez problémů.

provozní náklady
10

Na 22 let staré auto jsou provozní náklady směšné.

náhradní díly
9

Nejsou potřeba a pokud ano, tak ceny nových jsou srovnatelné třeba s octávkou.

výkon motoru
8

podvozek by snesl o velkou porci výkonu víc...brzdy nikoliv. Takže celkově je výkon adekvátní.

spotřeba
10

Spotřeba se pohybuje od 7 litrů při opravdu poklidně jízdě až po cca 17 při ostrém ježdění po okreskách. Já mám dlouhodobý průměr 10,5 l/100km. Ale nijak si nehraju na spotřebu. Na delší cesty po dálníci při 140km/h baští pod 9 l/100km.

hlučnost motoru
10

Při cestovních otáčkách 1500-3000 naprosto nerušivý...jenom si tak přijemně vrní. Při ostřejší jizdě je zvuk motoru...řekněme adekvátní k povaze vozu.je slyšet, ale nejedná se o žádný nekultivovaný projev.

kvalita sedadel
10

Nejlepší, ve kterých jsem kdy seděl.

brzdy
6

...jsou problém. Vše vystihuje to že přední brzdy z mého auta jsou montovány jako zadní do všech ostaních tranaxle Porsche. Na bežné cestování je to ok, ale na okruhy nebo ostrou jízdu na okreskách téměř nepoužitelné.

zavazadlový prostor
9

Ložná plocha opravdu velká...hloubka kufru opravdu malá...pet lahev od dobré vody bych tam postavil jen tak tak:)






Blesk.cz

Smrt kameramanky (†42) rukou Baldwina: Policie udeřila na tuto zbrojířku!

Smrt kameramanky (†42) rukou Baldwina: Policie…

Nejsou to ani dva dny, co herec Alec Baldwin (63) při natáčení westernového snímku Rust nešťastnou náhodou…

Učitelka Maruška (50) zůstala na tři děti sama, manžel si vzal život! Kvůli dluhům za sázky

Učitelka Maruška (50) zůstala na tři děti sama,…

Ze dne na den přišli o život, jaký znali. O úplnou rodinu i důvěru v nejbližšího člověka. Takový je příběh paní…

 

iSport.cz

VIDEORECENZE: Neužilův Zátopek je trefa, precizní film běží i do světa

VIDEORECENZE: Neužilův Zátopek je trefa, precizní…

Jeden z nejočekávanějších českých filmů míří do kin. Zátopek mapuje příběh slavného českého běžce, jeho lásku s…

Stránského show ve Švýcarsku, Bernu nasázel pět gólů! Zářil i Frolík

Stránského show ve Švýcarsku, Bernu nasázel pět…

Pěti góly zazářil dnes v zápase švýcarské hokejové ligy český útočník Matěj Stránský. Bývalý třinecký kanonýr a…

 

Reflex.cz

Astronom Tycho Brahe: Záhadná smrt v ukrutných bolestech

Astronom Tycho Brahe: Záhadná smrt v ukrutných bolestech

Přesně před 420 lety zemřel jeden z nejvýznamnějších astronomů své doby. Tycho Brahe za sebou nezanechal pouze…

Mikýř oslavuje konec útlaku: Po volbách nás ale čeká dlouhej úklid s okurkou v zadku

Mikýř oslavuje konec útlaku: Po volbách nás ale čeká…

Dokázali jsme to! Ve volbách jsme řekli ne oligarchům a populistům a zároveň se loučíme i s takovejma držákama…