Peugeot 406 Break (1999)
14.6.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Goldfist". Jak jsem k němu přišel? 406ka je moje první auto, který sem pořídil na ježdění trasy Vlašim…
Peugeot 406 Break (Goldfist)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
"-- skrytý --" 17.06.2009 23:45
Zazil som podobne..
Mne to presne takto skapalo tiez.ale iba raz a bez moznosti znova nastartovat. proste po 250 000 km sa konecne daco pokazilo ;) diagnostika to nenasla (myslim) a bolo to pokazene palivove cerpadlo. Vymena v normalnom servise by bola draha,tak chlapsi vyrezali vacsiu dieru pod sedadlami a cez nu vymenili cerpadlo za Bosch. najblizsie ocakavam predne uchytenie capov kolies,uz trocha buchaju ;) mozem sa v servise spytat,ako prisli,ze to je prave TO cerpadlo,ak by bolo treba. -
"-- skrytý --" 30.07.2009 00:26
Výborný vkus
Myslím, že sis nemohl vybrat líp. Combi nebo sedan je o vkuse... Já jsem kupoval mého lvíčka dá se říct i z hecu. Kamarád si koupil 406ku (co ji mám mezi fotkama), vezl jsem mu ji z bazaru domů, a já to nevydržel a musel jsem si ji pořídit taky, přeci jen bylo to mé auto snů, a tím že jsem ji řídil bylo vše zpečetěno.
Závada s udušeným motorem se mi projevila taky 8-s po menší blátivé rally ;-). Po pár hodinách se to "opravilo" i když kontrolka diag. svítila, auto jelo dobře. Chyby vymazat a hotovo. Naftu je třeba tankovat opravdu lepší, nafta z hypernovy a globusu je tragédie, sice o 2 Kč levnější, ale auto nemá příliš výkon a probralo se až při 3000 ot/min.
Při Shell VPower Diesel je rozdíl nepředstavitelný, a táhne od začátku až do červených. >:D -
Dundee_cz 05.01.2011 12:18
Ukazatel spotřeby
Zdravím a chválím výběr auta. ;-) Koukám že píšeš že chybí ukazatel spotřeby ale palubní počítač tvoje 406 má, ne? V tý výbavě snad musí mít a tam je i ukazatel průměrné i aktuální spotřeby, měl by ses tam jen přepnout pravou páčkou. -
"-- skrytý --" 23.10.2011 09:53
Klimakompresor
Zdravím všechny, potřeboval bych poradit. Koupil jsem si 406 stku 2.0. hdi. Při nastartování a dále při chodu motoru, je slyšet ještě jiný drnčivý zvuk. Kamarád mi řekl, že to bude asi ložisko klimakompresoru a že se bude muset celý vyměnit ( nový cca 17 tis.) Múže mi někdo poradit, co by se s tám mohlo dát dělat ještě jiného?
S tím cukáním motoru - mrkni ke mně do recenze peugeota, stalo se mi dost podobná věc.
V autorizovaném servisu mi vyhrožovali výměnou vstřikovacího čerpadla.
Nakonec pomohlo vysátí nádrže a načepování plné nejkvalitnější naftou od OMV (nevím, jak se to jmenovalo, ale mělo to v názvu několik "extra, super, alpin, ultra" :)) Od té doby se to už nikdy neopakovalo. Bylo to prostě naftou z jedné pochybné benzinky. Tak zkus tohle, přeci jen je to common rail, který je tu kvalitu dost citlivý a v podstatě nic za to nedáš!
Jinak držím palce, ať to není nic horšího a ať slouží, je to parádní vozidlo a koráb!!! ;-) :yes: