Diskuse

Chrysler PT Cruiser (2003)

19.6.2007

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "PT Cruiser". Pre toto auto sme sa rozhodli už pred viac ako štyri a pol rokom, za túto dobu sme na ňom…

 

Chrysler PT Cruiser (PT Cruiser)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.06.2007  10:33

    Chyby

    Ospravedlňujem sa za prípadné chyby ;-\ chcel som to napísat v češtine keď to dávam na český server..

    ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 19.06.2007  10:40

      « Re: Chyby

      Na rozdíl od mnoha Čechů tam žádné chyby nemáš... ;-)
      ...a jinak mně se PT vůbec nelíbí, podle mne je to hrozně škaredé auto :-) ale i tak dám desítku...je vidět že víš co chceš... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [88.101.61.XXX] 19.06.2007  13:58

        « Re: Re: Chyby

        Žádné??? 8-s 8-s 8-s Tak si to přečti ještě jednou.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 19.06.2007  14:10

          « Re: Re: Re: Chyby

          Tak tedy skoro žádné...ale to je přece jedno... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto wikinko

      wikinko 19.06.2007  16:29

      « Re: Chyby

      hned ked som precital prvych par viet tvojej recenzie, povedal som si ze toto musel pisat slovak. absolutne ta nechapem, myslis ze cesi by ti nerozumeli? prepac, ale zda sa mi to dost trapne. ale davam ti 9 bodov za peknu recenziu, len ju prepis do slovenciny :-)
      10b nedavam len preto, lebo pt cruiser nenavidim a som voci nemu zaujaty, ale ja mam skusenost s US modelom s inym motorom a prevodovkou...
      tak nech ti sluzi k tvojej skusenosti a dufam ze ti ten risk s ojazdenym autom z nemecka vysiel...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [82.208.57.XXX] 19.06.2007  17:23

        « Re: Re: Chyby

        Žijem v prahe už 8 rokov a dobre viem ako to tu chodí,
        kto kolko rozumie a kto nechce rozumiet.. ;-\

        Inak sa priklánam k tomu že je to takto lepšie (na českom servri počesky ;-) ).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.06.2007  10:35

    bez komentáře

    a rovnou za 10b protože tenhle retro krasavec si míň ani nezaslouží
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.06.2007  11:41

    9b

    "Je to osobnost, kterou si nepořídí kdekdo.
    Může se líbit, může být protivný. Ale po setkání s ním na něj nezapomenete. A o to jde." - tak tento popis je opravdu výstižný a bezezbytku "sedí" i na můj Jaguar. Oba dva jsme nechtěli konfekční modely, PT Cruiser i XJ jsou charismatické "stylovky". Ať slouží ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto elviiis

    elviiis 19.06.2007  11:44

    dobře napsané

    No ani jsem nepoznal že jsi slovák ;-) Pěkně si vystihl charakter auta. Kdo si PT koupí tak si uvědomuje že kupuje design a ten je opravdu zajímavý. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.06.2007  12:40

    Stylový auto

    Opravdu stylový auto za kterym se urcite každý otočí.Přidej prosím pár fotek interieru,zatím jsem ho vždy viděl jen z venku.Jinak 10b :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 19.06.2007  13:03

      « Re: Stylový auto

      Interiér nafotím cez víkend (chystám sa na to už dlho ale zatial nebol čas) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.06.2007  13:48

    Individualismus

    Mám rád lidi co se nebojej jít do extravagance za 9 :yes: ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Focusman

    Focusman 19.06.2007  19:34

    body

    auto se mi moc líbí.Přál jsem si ho mít do svatební kolony pro nevěstu, ale pak stoho vzešlo.Dávám jasných 10B!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.06.2007  22:50

    díky za 6

    :no: já ti dal za 9 a ty za 6? to je fuk asi máš mnohem lepší auto... :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.06.2007  08:36

      « Re: díky za 6

      Promiň ale ja tady především hodnotím auta jako taková (dyť o tom ten server je) proto ta 6ka, ale jinak budeš určite v pohodě chlápek, takže to neber zas až tak obobně ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.2007  20:14

    10b

    Pěkný :yes: Fakt super retro, obzvláště volant a řadící páka :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.06.2007  20:26

    Sorry....

    ...ale tohle auto je hrozný. Pozornost přitahuje, to jo, že si ho lidi nespletou je taky jasné, ale design je spíš výtvorem agresivního výtvarníka z jiné dimenze než vzrušující. Ale jak se říká, 100 lidí, sto chutí. Budu objektivní a nebudu Ti kazit hodnocení mou zaujatostí.
    Jde vidět že o auto se staráš, fotky jsou hezké a je jich dost a fakt moc se mi líbí tvá recenze. Takže za sebe dávám 9 bodů!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "leni" [195.22.60.XXX] 29.06.2007  10:29

    velmi dobre auticko

    ;-) mozem potvrdit tvoje slova, s autickom som velmi spokojna a za recenziu davam 10++, velmi dobre napisane...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.07.2007  08:55

      « Re: velmi dobre auticko

      A nechcela by si zviesť ;-) ?
  • 00 Reagovat !

    foto hruodolf

    hruodolf 04.07.2007  19:55

    Pěkné

    Máš pěkné auto, které se nevidí na každém rohu. Myslím, že pro opravdové retro by to chtělo V6 nebo V8. Chápu, že ceny pohonných hmot nás nutí přemýšlet a chovat se jinak, než bychom sami chtěli.

    Sice bych si PT nekoupil, ale stejně dávám 10 b.
  • 00 Reagovat !

    foto hruodolf

    hruodolf 04.07.2007  19:59

    Pěkný kočár

    Máš pěkný kočár, které se nevidí na každém rohu. Myslím, že pro opravdové retro by to chtělo spíš V6 nebo V8. Chápu, že ceny pohonných hmot nás nutí přemýšlet a chovat se jinak, než bychom sami chtěli.

    Sice bych si PT nekoupil, ale stejně dávám 10 b.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.07.2007  09:29

      « Re: Pěkný kočár

      no to by asi bral každý z nás, bohužel při tolika Km co najdezdíme bych musel vlastnit ropné pole.. >:D

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.07.2007  22:40

    Auto je krásný ....

    ... ale naftové motory nesnáším. Dávám za devět ;-) .
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.07.2007  09:34

      « Re: Auto je krásný ....

      Je to optimální řešení vzhledem k výkonu a spotřebě,
      (2,0L je na toto auto moc slabý a 2,4i taky neco "spapá")
      i kdybych taky bral benzín radši jsem naprosto spokojenej..
      :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Ajin-MoDo-Team-

    Ajin(MoDo Team) 09.07.2007  11:42

    Originál

    Zaslouží 1O bodů, je to originální auto, leta se mi líbí, paradoxem je, že i když jako amerika by měl mít benzín, je tenhle diesel asi nejlepší motor co to auto nabízí
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Stachura" [195.47.26.XXX] 13.07.2007  11:00

    Drobná oprava

    I verze touring má od roku 2002 lakované nárazníky v barvě vozu. Mám PTčko z roku 2003 2,0 benzin, kupované po 1.majiteli v ČR, kterému po 3 letech skončil leasing a koupil si nové PT a souhlasím se vším co je napsáno v recenzi. U benzínu je vyšší spotřeba (cca 9 litrů v kombinaci), ale je zase tišší. Spíš než na sportovní jízdu je PTčko stavěné na poklidné "kolébání" krajinou.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.07.2007  08:50

      « Re: Drobná oprava

      souhlasím s benzínem a tichším chodem, ale při cca 3500 km měsíčně nám nafta ušetří celkem příjemnou částku :-) a navíc tah jež mu dodáva kompresor svádí k vyblbnutí...

      Chtěl jsem se zeptat na tuhost podvozku (mně příde ten náš dost tuhý ale v servisu nic nezistili :)..
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Stachura" [195.47.26.XXX] 12.09.2007  10:20

        « Re: Drobná oprava

        Podvozek je skutečně tvrdší, ale vzhledem k hmotnosti (1,4t) a vyšší stavbě vozu mi přijde přiměřený. Pro srovnání podvozek Megana 1 který je o dost měkčí a předchozí 106 byla ještě tvrdší. Akorát příčné nerovnosti PTčku nedělají dobře. Retardéry přejíždím velmi pomalu, ale částečně jsou na vině u mého PT "unavené" silentbloky předních ramen zralé na výměnu.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 19.09.2007  16:23

          « Re: Re: Drobná oprava

          svoje dělají taky pneu 205/55, na 195/65 je o poznání měkší, tolik mi zdělil jeden majitel PT.

          Jinak mně čeká výmněna ložisek tlumiču a tak jsem zvědav co jse změní...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Petr" [82.100.44.XXX] 22.07.2007  11:49

    Dobrá recenze

    Zdařilá recenze. Toto auto bych si chtěl pořídit, tak scáním informace a tvoje mi docela pomohla. Toto auto je určeno pro mírně exentrické lidi, které nudí uniformita šikmookých počítačově navržených tuctových aut jejichž značku zjistíš až podle znaku na kapotě ze 2 metrů...Dál je potřeba si uvědomit že je to auto stavěné víceméně pro americký trh, kde zatáčka na dálnici je spíš vyjímkou a jezdí se max 65 mil/h. Dále sem si prohlížel americké PT klubové stránky a to by jeden nevěřil jak se touto auto stalo kultem - vyrábí se už od r1999 víceméně beze změn takže se tuningovím firmám vyplatí vyrábět neuvěřitelné množství variací doplňků. Takže i z "tuctového" PTýčka uděláte krásného "retrotuninga" ....
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.07.2007  08:53

      « Re: Dobrá recenze

      Budeme rádi když bude mezi námi o jednoho PTčkáře víc ;-) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Focusman

    Focusman 03.08.2007  16:08

    " 3 "?????????

    Dáš mi 3 a ani neodůvodníš?Jak ubohé.Tak také 3 za to že se nedokážeš podepsat!!!!!!! :no: :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [80.188.195.XXX] 03.08.2007  16:23

      « Re: " 3 "?????????

      Rozslapal ti babovicku, tak ho vem lopatickou po hlave a hlavne, oplatky se nepecou, tak sme to ve skolce rikali.
      • 00 Reagovat !

        foto Focusman

        Focusman 03.08.2007  19:56

        « Re: Re: " 3 "?????????

        není to oplácení, jen se má za své hodnocení podepsat a né jen bezhlavě klikat myší. :-(
  • 00 Reagovat !

    foto Dragon-001

    Dragon.001 04.08.2007  17:10

    Proč?

    Hmm, díky za 4-ku :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Focusman

      Focusman 04.08.2007  20:34

      « Re: Proč?

      Co dodat?Vzdyť on ani neví, že se hodnotí AUTO-FOTO-RECENZE a stoho se dělá průměr.Jenže on je asi podprůměrný, tak proto také hodnocení. 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto Dragon-001

        Dragon.001 04.08.2007  20:51

        « Re: Re: Proč?

        Recenzi, fotogalerii má obdobně rozsáhlou jako já. Stejně jako já tu má i video. Podle jeho měřítka to je na 4. Tak jsem mu jí dal taky. Lidem kteří mi dali špatnou známku a v diskuzi ji podložili korektními argumenty jsem jí nikdy neoplatil. Ale když někdo poškozuje ostatní záměrně, jen aby se o chloupek posunul mě fakt *ere :no:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 05.08.2007  22:03

          « Re: Re: Re: Proč?

          myslel jsem, že je to tady spíš o autech a ne o bodech,
          nevím zda pár bodíku vyléčí vaše ego ;-\
          ja auta hodnotím tak jak se mi líbí .. tak mi příde dost dětinský že tady brečíte.. proste mi auta jako Focus nebo Vectra příjdou tuctová a proto jsem dal jen prumernou znamku... tak jsem zvedavy jestli toto oduvodnení přežijete... :yes:
          hodně štastných Km ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Focusman

            Focusman 05.08.2007  23:24

            « Re: Re: Re: Re: Proč?

            pokud se nelíbí auto tak budiš.Opakuji hodnocení AUTO-FOTO-RECENZE!!!Uděl 3 hodnocení a pak průměr,pak to přijimám.Nesnáším hodnocení když se ani u mne nedokážeš podepsat!
            Známku 3 mají auta bez recenze.......
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 06.08.2007  08:50

              « Re: Re: Re: Re: Proč?

              Podívej mužeš napsat že ten tvuj focus LPG je sqělej.. (a třeba tomu tak i je ) ale pro mně je stejný jako každy jiný ... pro mně za 3

              Snad má každy pravo na svuj nazor.. :yes:

              a nevím proč bych sem se ti mněl na to podepsat, je spousty lidí který tady oznámkují třeba moje auto a nemusí se podepsat , není taky důvod je to jenom jejich věc...

              Je mi jedno když budu bodově na posledním míste protože je to tady převsim o autech a ne o bodech, alespon pro mně...skus se nadto taky povznést
              • 00 Reagovat !

                foto Focusman

                Focusman 06.08.2007  15:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Proč?

                netvrdím, že je skvělý, ale mohu si dovolit říct, že v dané kategorii těžko hledá konkurenci svým podvozkem.
                Navíc, kdo čte recenze, tak přidává hodnotící komentář!Tak si dál prohlížej obrázky když je to jen o autech a né o radách, skušenostech a bezhlavě klikej myší.......... :no: :no: :no:
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 07.08.2007  09:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?

                  prosím tě, snad naposled ...
                  dostal si takovou znamku protože : nelíbí se mi auto a recenze mi příjde průměrná (ale to je jenom muj subjektivní názor) urcite se najde spousty lidí kterým se bude líbit, ja si myslím neco jiné tak sa s tím už konečne vyrovnej.. :yes: :yes: :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto Focusman

                    Focusman 07.08.2007  15:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?

                    jde mi o princip.OPAKUJI-pokud něco opravdu čtu tak při známkování dám komentář.
  • 00 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 06.08.2007  02:18

    bhuzerant

    dakujem ti za to, ze si mi dal 1b. zastrel sa ty cocot, ktory zabuda na to, odkial pochadza. si smiesny a trapny, iba retardovany slovak moze pisat cesky, nielen ze to potom vyzera smiesne a na prvy pohlad vidiet ze to nepisal cech, ale este tym aj strapnujes sam seba. zastrel sa :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.08.2007  08:51

      « Re: bhuzerant

      taky ako ty su korením tychto diskusií a normalny človek taketo komentare prehliada.. ;-)

      -jeden bod maš za tu krasnu plechovku a za to že jazdíš pod parou :-| (ale bohužial to asi tvoje Ego nepoberie) ,
      btw za dodge si predsa dostal 6ku tak neplač :-)

      a na koniec myslím že si sám písal recenziu na v češtine na českom servri :-!

      • 00 Reagovat !

        foto wikinko

        wikinko 06.08.2007  15:19

        « Re: Re: bhuzerant

        vidim ze nevies pisat nielen po cesky, ale ani po slovensky. budem ta citovat: "takY ako ty..."
        najdi si tam hrubku a chod sa hanbit do kuta.
        a korenim tohto servera nie su takI ako ja ale tvoja kvazipocesky napisana recenzia.
    • 00 Reagovat !

      foto Focusman

      Focusman 06.08.2007  15:04

      « Re: bhuzerant

      nechej ho tak.Vidíš, že to má v hlavě vykopané.Kouká jak blb na obrázky, ale kvalitu fotek ani recenzi nezapočítává do hodnocení.Určitě ani žádnou nečetl.Fuj,hnus..... :no:
      • 00 Reagovat !

        foto wikinko

        wikinko 06.08.2007  15:19

        « Re: Re: bhuzerant

        jj, uz na neho kaslem, mas pravdu
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 07.08.2007  09:26

          « Re: Re: Re: bhuzerant

          Tak vidím že sa to tu znova dostalo od aut k uražkam pretože Vaša inteligencia Vás dalej nepustí ..
          Ešte že je tu takých ako vy len pár :yes:

          Hlavne, popíšte sem čo najviac, určite sa Vám uľaví a
          mna takáto primítívna diskusia určite neurazí ...

          a k tomu preklepu ..
          myslím že každému sa podarí uklepnut sa, skus nabuduce miesto toho vnímat čo ti vobec človek píše :-! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "oKSI" [217.73.23.XXX] 07.08.2007  09:53

    moc pekné

    každopádne moc zaujímavé a pekné afto. Jediné čo ma momentálne odrádza pridať sa do nadšeného kruhu vlastníkov PT sú TÜV testy, kde sa drží na priečke pod 100 s poruchovosťou 11.4% (r.v. 2003) a 17.5% (r.v.2001) Celkom by ma teda zaujímalo aký drzhý je servis tohto krásavca...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 07.08.2007  17:23

      « Re: moc pekné

      My sme na nom najazdili za posledné 3 mesiace 10000km a okrem vymeny oleja nebol potrebny žiadny servis, čaká nás vymena tyčky v stabilizačnom ramene na pred.naprave, nakolko v nej trošku "zvoní pri jazde po dlaždiciach...

      Cena:
      v Deimler-chrysler,praha-chodov..diely 1500+1000praca/hod-Kč
      v Chrysler Bratislava... diely 1200+600 praca/hod -Sk

      takže nieje to ako škodovka ale da sa, musiš však vybrat servis z normalnymi cenami :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto wikinko

        wikinko 08.08.2007  08:18

        « Re: Re: moc pekné

        "...servis Z normalnymi cenami..." si sa uklepol zase?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.08.2007  18:01

    Tak to ne

    Tak to vážně nechápu, proč jsi mi dal 5b ;-\ Oplácím ti to stejnou mírou, protože desítku, kterou jsem ti původně dal, si za tohle nezasloužíš :no: :no: :no: Kdyby jsi měl pocit, že by jsi to chtěl zpravit, tak napiš do diskuze...
    • 00 Reagovat !

      foto Focusman

      Focusman 07.08.2007  20:17

      « Re: Tak to ne

      koukni na jeho příspěvky.Je to člověk, který se stydí za svou národnost, tak si tady léčí mindráky.Chvíli píše česky, pak zase slovensky.......
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 07.08.2007  22:06

        « Re: Re: Tak to ne

        Četl jsem to - strašné :no: A vidím, že nejsem sám, koho tak štědře oznámkoval ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto wikinko

          wikinko 08.08.2007  08:21

          « Re: Re: Re: Tak to ne

          je to proste cocot, ktoreho by mali z ceskoslovenska vyhostit :) a nebojte, nielen po cesky nevie pisat. jeho prispevky v diskusii su napisane slovencinou na urovni 6 rocneho decka. mali by ho vyhostit na sibir, mali by sme tu potom mozno prvu odflaknutu recenziu v kvazi-azbuke :)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 08.08.2007  08:36

            « Re: Re: Re: Re: Tak to ne

            Jasne .. opät tu máme spolok naštvaných čo neznesú kritiku na svoj účet .. ešte že si možete diskutovat o svojich krivdách..

            :-!

            nakoniec si obraz o Vás utvorí každy sám, čo príspevok to nadavky..(až na vínimky Lukas).
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 08.08.2007  13:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak to ne

              Já kritiku snesu, od toho tu ty auta jsou, tak klidně napiš ;-) Jenom chci, aby to bylo férové, je jasné, že ani tvoje auto si nezaslouží 5b, málokteré auto si to tady zaslouží :yes: Nadávat tady nebudu, protože to smysl nemá a nic to nevyřeší :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Chuck-Norris

              Chuck Norris 13.08.2007  00:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak to ne

              kritiku na svůj účet? to snad ani nemyslíš vážně...
            • 00 Reagovat !

              foto Dragon-001

              Dragon.001 15.08.2007  23:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak to ne

              Tys ještě nedostal rozum, co?! :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Ajin-MoDo-Team-

    Ajin(MoDo Team) 08.08.2007  14:08

    To se dělá?

    Čau,teda PT máme auta ze stejného koncernu a ty mi dáš 4 body jo?
    Nic jsem v pohodě každý má jiný názor :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.2007  14:27

    tvé hodnocení

    moje clio za 3 a megan za 4? spoň bys mohl napsat,co se ti na tech autech nelíbí... ;-\ :no:
    • 00 Reagovat !

      foto EricCartman

      EricCartman 08.08.2007  14:29

      « Re: tvé hodnocení

      Heh, tak týpek rozdává dobré známky, jak se tak dívám 8-s :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Focusman

    Focusman 08.08.2007  14:57

    C e l k o v á s p o k o j e n o s t = F 1 ???

    ještě malá otázečka. Když je to tvé hodnocení tak férové, proč sis ohodnotil své auto známkou 9, když je to průměrné vozidlo?Máš tam snad motor z F1? Asi nad to tvé není a ty se rovněž cítíš jako ředitel zeměkoule. Asi jsi opravdu obyčejná nula která bloudí světem a nedokáže něco napsat rodným jazykem, protože se za něj stydí.Myslím, že příspěvky které tady dostáváš jsou asi rovné tvé osobnosti.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.08.2007  15:33

      « Re: C e l k o v á s p o k o j e n o s t = F 1 ???

      Takže to tady vysvětlím snad všichni pochpopí a konečne tady zavládne spokojenost...
      Já od auta chci víc než jen krabici, mělo by mít styl a proto dávám na první místo design, pak jeho vlastnosti (jízdní i ty praktické) a pak samozřejmě posoudím motor.
      Mám rád veterány a auta 60-70 let, proto možná některím z Vás ukrivdím ale vw, bmw či mb mně naomračují a proto jsem volil nižší známky (a to se Vám nelíbilo- i když jste si dali praci s pěknou recenzí), nedokážu asi ocenit auta kterých denně potkám na každým rohu deset, naopak je tady několik aut u kterých jsem neváhal nad 10.

      Pěkná recenze u mně nevykouzlí z Focuse, nebo Megana auto o kterém by jsem řekl že se mi líbí, necítím se nijako nadřazený jen koukám víc na design a styl.. a tím nemyslím že by ostatní auta nebyli pěkné ale pravdou je že když se něco pořád opakuje nebo je toho mnoho , zevšední to ..

      O svém autě si taky nemyslím že je to nejlepší auto na světe jen je přesne podle mého gusta,.. ale přece mu něco chybí a proto jsem volil 9ku.

      Nepovažoval jsem do ted za potřebu každému popisovat proč mu davam tu a tu známku, a hlavne nejsem zastáncem bratříčkování stylem ty mně 10 ja tobě taky. Vemte to tak že
      jsou lidi který mají jiný vkus a jiné názory, bez zbytečného nadávání a uražek. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Ajin-MoDo-Team-

        Ajin(MoDo Team) 08.08.2007  15:38

        « Re: Re: C e l k o v á s p o k o j e n o s t = F 1 ???

        Já tě doufám neurazil,sprostí tu jsou spíš tvoji krajani, bral jsem svoji poznámku spíš jako legraci, ale říct, že potkáváš CLKáček na každým rohu deset tak to asi žiješ ve Švýcarsku víc jsem jich nikde neviděl :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 08.08.2007  15:42

          « Re: Re: Re: C e l k o v á s p o k o j e n o s t = F 1 ???

          myslel jsem to taky obrazne a clk je pěkný ale mně jenom moc nenadchne.. a v praze jich je taky dost :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ajin-MoDo-Team-

        Ajin(MoDo Team) 08.08.2007  15:40

        « Megane

        Jo a Megane je podle mě netuctový designerský skvost, který jiný auto má tak zajímavý kufr?
      • 00 Reagovat !

        foto Focusman

        Focusman 08.08.2007  16:03

        « hodnocení 2

        Z mého pohledu bych ti nechal 10b!Budu ale hodnotit tvýma očima, ale 9 určitě né. Máš ho o něco lepší, tak 4B!
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 08.08.2007  16:05

          « Re: hodnocení 2

          přesně,... a ted jsme spokojeni oba :-!
      • 00 Reagovat !

        foto MikyJ

        MikyJ 14.08.2007  16:38

        « Re: Re: C e l k o v á s p o k o j e n o s t = F 1 ???

        :yes: Tak k tomuhle nazoru bych se klidne i podepsal, napsal jsi to skvele... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto pepavasa

        pepavasa 15.08.2007  12:10

        « Re: Re: C e l k o v á s p o k o j e n o s t = F 1 ???

        Přicházím z upotávky na sraz v Brně, mrknout na tvou annoncovanou logiku hodnocení. Divná logika. Podle ní mi vychází, že tvoje nejvyšší hodnocení je žádné, tedy nehodnotit. Protože nehodnotíš všechna auta, tak každé tebou hodnocené auto je touto atypickou logikou, vůči nehodnocenému autu, poškozené. :-O Jinak ať se vám brněnský sraz vydaří. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "frontman" [195.22.60.XXX] 09.08.2007  13:44

    dobrá úroveň

    Jak čtu příspěvky, tak vidím, že podíl ko..tů je na obou stranách zhruba stejný. Stydím se zejména při představě, že tu nacionalistickou stoku, jakou svého času nezpůsobilo ani dělení ČSFR, čtou i ti, kteří nemají problém s tím, jestli někdo píše v češtině nebo slovenštině.

    ...právě češi a slováci mají velikou výhodu v jazykové bariéře (respektive k neexistujici....), takže proč toho nevyužívat?

    Osočujete se za to, že někdo dá někomu méně bodů než kolik mu dal on. Měl jsem dojem, že tahle stránka má být objektivní a informativní, spíš proto, abych se tady lidi dělili se zkušenostmi...
    nemůžu uvěřit tomu, že takovéhle reakce jaké tady nekteří mají ze sebe dokáže vypustit chlap.

    Každá reakce a hodnocení je osobního názoru, každý si myslí, že to jeho auto je nej, je to věc osobního názoru
    trošku se zamysleme sami nad sebou

    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.08.2007  16:20

      « Re: dobrá úroveň

      Koukám na to,
      že jsi zafungoval jako "Deux ex machina" v této nekončící se debate ... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto STi-Modo-Team-

    STi (Modo Team) 13.08.2007  09:09

    Boduješ drsně...

    ... napiš proč! Zkus k každýmu tvýmu kritickýmu hodnocení napsat,co Tě na tý recenzi tak štve.Mě se tvoje auto taky dost nelíbí,ale fotky máš fakt dobrý a recenze ujde.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.08.2007  09:32

      « Re: Boduješ drsně...

      Tak mu hold dej 1, já se nechci do téhle diskuse zapojovat, ale myslím si že taky se prostě nehodnotí jenom podle toho jak se mi auto líbí, ale o bodech rozhoduje i recenze a fotky. Jinak si sem klidně můžu dát ferari a dostanu 10B???
  • 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 13.08.2007  11:05

    začátek vyřizování:-)

    jestli mi popravdě a vklidu vysvětlíš tak nízkou známku omluvím se a už neceknu... díky za odpověď.
  • 00 Reagovat !

    foto salazar

    salazar 13.08.2007  14:01

    Bodíky

    ..sice jsi mi dal 2 ,ale PT se mi líbí tak ti dávám 9 bodíků. Být v černé barvě a benzínu dal bych 10 :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.2007  15:47

    2body

    jsme vyrovnáni, sice velmi oceňuji Tvoje fotky, ale ..však víš sám :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Pribina

    Pribina 13.08.2007  15:49

    za 9

    super retro, paradni recenze i fotky, davam 9 :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.2007  17:21

    proč 4?

    Čau, můžu se zeptat proč si mi dal 4 body, moc to enchápu. ? Díky za vysvětlení
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.08.2007  07:15

      « Re: proč 4?

      mam tu samou otazku proc 4... aspon prosimte pripis duvod! ja ti ten duvod na 5bodu napisu: auto moc nemusim 2b, recenze 8b, fotky 8, sympatie k tobe (vzhledem k tomu, ze rozdavas hodnoceni a jak tak ctu nejen mne bez duvodne) 1b
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 14.08.2007  08:59

        « Re: Re: proč 4?

        přesně tak, já jsem ti dal hodnocení 9 a to tak: Auto je pěkný- za 9, recenze je rorsáhlá a podrobná- za 9, fotky jsou pěkný a je jich dost- za 9, celkově tedy za 9. A ted prosím o vysvětlení těch 4 bodů.
        • 00 Reagovat !

          foto vlafi

          vlafi 16.08.2007  06:07

          « Re: Re: Re: proč 4?

          taky se připojuji i za kluky stejného modelu kia ceed-proč za 2b ?? ti bylo dobře v anonymitě co..To jses teda ukázal :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.2007  20:20

    9b

    Pekne auticko i recenzia. 9b ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.08.2007  20:15

      « 4???

      4 body? nechapem. kazdopadne nechavam moje hodnotenie za 9.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.2007  21:05

    Další trojkař...

    No já se narozdíl od tebe vyjádřím.Auto se my nelíbí,ale jak to tu píšeš každý má svuj vkus,ale fotky jsou pěkné ty hodnotím 5body.A prosim tě, když někoho hodnotíš,tak napiš ,co ti vadí(kritika posiluje) :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.08.2007  19:22

    retro

    pěknej retro kousek, vždy se na takový rád podívám..mě by se líbila spíše černá barva, ale za to ti body snižovat nebudu u mě máš 9b. jo díkec aspoň za ty dva body od tebe.zajímalo by mě, kolik bodů by od tebe dostal nějaký starý střep..to by jsi šel do mínusu?? nevadí mi, jak jsi mě hodnotil, ale zajímá mě tvůj klíč k rozhodování :-!
  • 00 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 14.08.2007  20:32

    ptcruiser

    ty si nenormalny totalny magor. preco maju obidva grande punto ktore su tu po 2, resp. 3 body? snad nechces povedat, ze tieto auta nie su lepsie ako tento tvoj americky automobilovy retrozmrd? grande punto je oproti ptcruiseru vrchol automobilovej techniky, prevysuje ho technikou (pri americkom aute o technike velmi nemozno hovorit), jazdnymi vlastnostami, proste vsetkym. o tom, ze je to auto lepsie ako vsetky ostatne moze byt presvedceny iba taky * ako ty. to ti vobec nevadi ze sa ta tu v diskusii vsetci pytaju preco si im dal take nizke hodnotenie? odovodnujes to iba tym, ze auto musi byt jedinecne, nesmie to byt iba krabica a pod. najlepsie na tom je, ze ty mas tu najodpornejsiu krabicu, aka sa kedy vyrabala, s premrstenou cenou, zastaralou technikou, otrasnymi jazdnymi vlastnostami. v USA sa toto auto predava za cenu ojazdenej fabie junior. a ty tu ides rozpravat, ze ostatne auta su krabice a auta ako grande punto hodnotis znamkou 3 a horsie. si proste magor.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.08.2007  08:47

      « Re: ptcruiser

      každý máme svoj názor,... :yes: a preto niekto si niekto kúpi Vitaru a niekto PT... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Dragon-001

    Dragon.001 15.08.2007  23:53

    Ehmm

    Koukám, že tu na serveru bylo konečně spuštěno nové hodnocení dělené do jednotlivých kategorií. Hurá, už bylo na čase :yes:

    OVŠEM TEPRVE U TOHOTO ČLOVĚKA JSEM SI UVĚDOMIL, ŽE TU CHYBÍ JEŠTĚ JEDNA EXTRA KOLONKA NA IQ MAJITELE VOZU (pro uživatele PT Cruiser prosím redakci o speciální stupnici se zápornými čísly).

    V tomto případě se totiž IQ majitele i vzhled auta rovná automatické pračce - vypnuté 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.08.2007  08:36

      « Re: Ehmm

      Tak v tom případě se přimlouváš taky za sebe ;-) a za destítky uživatelů který rozdají horší známky..
      (btw. nikomu jsem nedal horší než3)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [85.160.15.XXX] 16.08.2007  13:06

        « Re: Re: Ehmm

        hmm, koukám, že panáček má i špatnou paměť. to už jsi asi nepamatuješ jak jsi mi dal za 2b. tak tady slespoň nelži. :no: dej mi treba -10b, ale neskrývej to.....
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 16.08.2007  13:08

          « Re: Re: Re: Ehmm

          to jsem psal já...chyba v přihlášení. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Dragon-001

            Dragon.001 16.08.2007  18:29

            « Re: Re: Re: Re: Ehmm

            O známku nejde. Nevadí mi, že mi dá někdo třeba i 1 a nikdy jsem jí neoplatil. Pokud dokáže svojí volbu pádnými argumenty zdůvodnit.

            Narážka na IQ je ve vztahu k příspěvkům PT Cruisera a jeho argumentům (nejen) na této stránce .

            PS.: Jestli víš o někom, koho momentálně moje známka poškozuje a nepodložil jsem to fakty, dej mi vědět!
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 16.08.2007  20:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ehmm

              jo nejde o známku.mě se nelíbilo, že na tvoji reakci se PT oháněl tím, že nikomu nedal horší než 3. já mám od něj krásnou 2.. >:D nevadí mi to, ale už si to ani nepamatuje a to svědčí o rozdávání známek od boku.( nebo ne PT?? ). trochu to zavání samolibostí ( to co mám já je nej a ostatní jsou plívy ). ale to se nedá nic dělat, každý má svůj názor. někdo má stejný jako větsina někdo jako menšina...možná by to chtělo body rozdávat přiměřeněji a ne já nej a ostatní 2-4b. chybí mi tady zásada odstupňování...
              • 00 Reagovat !

                foto Dragon-001

                Dragon.001 16.08.2007  20:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ehmm

                Jé, ty máš taky Oplíka :yes: Tak to ti posílám pár kapříků, snad ti vykompenzujou tohodle chytráka...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 19.09.2007  13:21

        « Re: Re: Ehmm

        jo to se asi moje 2 nepočítá.... :no:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 19.09.2007  16:18

          « Re: Re: Re: Ehmm

          upraveno dle pravidel větší objektivity, :-!
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 20.09.2007  13:39

            « Re: Re: Re: Re: Ehmm

            kvůli tomu abych měl větší průměr jsem to nepsal, ale oceńuji přebodování :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 20.09.2007  16:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ehmm

              a já to neměnil jen proto aby si změnil svoji známku, ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 16.08.2007  11:25

    Ahoj

    Nerozumiem prečo si mi dal za Kangoo 3body. Táto stránka nieje len o tom kto má aké auto ale hlavne ide o recenziu a vzťah k autu. Si myslíš že PT Cruiser je dáke úžasné auto? Podľa mňa je to americký humus ale máš fajn fotky a recenziu, takže určite by som ti nedal 3 body!! Dúfam že to prehodnotíš. dik
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [82.208.57.XXX] 16.08.2007  12:12

      « Re: Ahoj

      ahoj,
      dával som 7b hlavne za recenziu ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.08.2007  12:13

        « Re: Re: Ahoj

        ups ,.. napísal som to neprihlásený
        • 00 Reagovat !

          foto pumpkin

          pumpkin 16.08.2007  14:41

          « Re: Re: Re: Ahoj

          Aha. Diky. Dávam ti 8b lebo máš fajn fotky a recenziu...len to auto sa mi nepáči, ale veď vec vkusu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto GuitarsHero

    GuitarsHero 18.08.2007  22:33

    hodnotenie

    Kvalitna recenzia na zaujimave auticko. U mna za 10b. Mozem sa ale spytat, preco si mi dal za DVA? ;-\ Ani mi tak nevadia tie body ako ked neviem dovody preco? Vopred dik za vysvetlenie!
    • 00 Reagovat !

      foto wikinko

      wikinko 19.08.2007  17:25

      « Re: hodnotenie

      odpoviem ti za neho: pretoze je dement :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.08.2007  16:43

    PT CRUISER...(omg)

    aby som sa k tebe slusne vyjadril tak si totalny primitiv, s vrodenou zivocisnou jednoduchostou. Polke uzivatelou na moje.auto.cz si dal viac ako podpriemerne znamky. Nechapem tvoju zaostalu logiku dat Mercedesu CLS 63 AMG 4body, ked je blackburnove auto hodne takej znamky tak tvoje je niekde hlboko pod nulou, hovoris tu o exkluzivite. ok. Uprimne ti poviem ze ak toto auto vidim na ceste tak sa smejem (a niesom sam) co sa d.bila si moze kupit nieco tak HNUSNE..a ked ty sam davas body za dizajn (svojmu autu si dal 9b) a exluzivtu, m teraz povedz kolko je CLS 63 AMG v tvojom zaostalom mestecku ..0???, alebo nebodaj 1??, ked niekto vid taketo auto tak vytahuje fotak, pri tvojom skor vytahuje pytlik na zvratky, si obycajny deformovany chudak, a ako pises vyssie v prispevkoch, MB, BMW ta nenadchinaju (slepa zavist) keby si na nieco take mal tak by si uplne nak hovoril, lebo si jeden zo 100 (ked nie z 1000) co by s namiesto (napr. baworaku 530 ktoremu si dal 4b) kupili toto skoro vobec nepredavane auto (ktoremu si dal za seba 9b)..a nehaj sa tym ze kazdy ma vlastni nazor, lebo taky nazor ako ty maju iba opice v klietkach, nepoznam cloveka co by si namiesto patkoveho bawa kupil toto "auto".

    Tomas
    • 00 Reagovat !

      foto wikinko

      wikinko 19.08.2007  17:25

      « Re: PT CRUISER...(omg)

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 19.08.2007  18:33

      « Re: PT CRUISER...(omg)

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 19.08.2007  18:33

      « Re: PT CRUISER...(omg)

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [84.47.68.XXX] 19.08.2007  20:15

      « Re: PT CRUISER...(omg)

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.08.2007  09:00

      « Re: PT CRUISER...(omg)

      tak .. Blackburnovu CLS jsem daval 10b takže nevím odkud máš tyto zaručené informace :-!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.08.2007  21:18

      « Re: PT CRUISER...(omg)

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Dragon-001

      Dragon.001 26.08.2007  21:03

      « PT CRUISER...(omg)

      :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Dany1788

    Dany1788 19.08.2007  18:06

    Fabka

    Můžu vědět,proč jsem od tebe za Fabii dostal 3 body? Co se ti na autě popř recenzi nelíbí? Jsem otevřený všem připomínkám!
  • 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 20.08.2007  21:08

    začátek vyřizování:-)

    můžeš mi prosím logicky a popravdě zdůvodnit tu dvojku? když mě přesvědčíš o správnosti tak už ani neceknu. a zkus si mě prosím už napodruhý všimnout. Díky.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.08.2007  21:20

      « Re: začátek vyřizování:-)

      Já mám od něj 4, nemá cenu to řešit. Jeho hodnocení nechápu.
      • 00 Reagovat !

        foto Chuck-Norris

        Chuck Norris 20.08.2007  22:03

        « Re: Re: začátek vyřizování:-)

        to je teda drsnej maník... za M3 4b... supr... :no: :no:
        • 00 Reagovat !

          foto wikinko

          wikinko 20.08.2007  22:11

          « Re: Re: Re: začátek vyřizování:-)

          podme vsetci pisat redakcii aby tohto dementa vymazala. podla mna ten ptcruiser ani nie je jeho. keby bol jeho tak by o tom tak nebasnil. ja som s tym autom musel ist 1.000 km a v zivote som horsim autom nesiel. a majitel(mozno) takehoto auta nam tu bude rozdavat 2ky??? keby mal bently GT tak nepoviem ani pol slova...
          • 00 Reagovat !

            foto Chuck-Norris

            Chuck Norris 20.08.2007  22:18

            « Re: Re: Re: Re: začátek vyřizování:-)

            bohužel velmi pochybuju že by se redakce rozhodla ho vymazat... konec konců recenze jako taková jako falešná nevypadá. ale jak jsem řek.. jestli dá M3 4b neni u něj něco normální. navíc odpovídá jen na to co se mu hodí... takže pochybuju že se dočkám nějakýho zdůvodnění i napodruhý...
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 20.08.2007  23:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: začátek vyřizování:-)

              Kdyby alespoň u každého auta rozumně vysvětlil, proč rozdává tak nízké známky - ale to se bohužel asi nedočkáme.A za Tvého Superba 2 body?? To je taky opravdu velice smutný :-|
            • 00 Reagovat !

              foto Chuck-Norris

              Chuck Norris 21.08.2007  17:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: začátek vyřizování:-)

              kdyby nám tady aspoň nedělal mrtvýho a napsal aspoň něco...
              • 00 Reagovat !

                foto Chuck-Norris

                Chuck Norris 29.08.2007  14:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: začátek vyřizování:-)

                PT: proč sem dáváš tenhle šrot když sem stejně nechodíš, nikomu neodpovídáš a jen se všem vysmíváš....? to tě to tak baví?
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 29.08.2007  14:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: začátek vyřizování:-)

                  Přesně! Je ubožák.. :no: :-|
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [91.127.207.XXX] 24.08.2007  14:21

            « Re: Re: Re: Re: začátek vyřizování:-)

            dajte mu vsetci tip na fake ;-) mozno ho s tade dostaneme prec
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 22.08.2007  04:41

    Je zajímavé,

    že v Evropě si tyhle auta kupují spíš chlapáci, ale tady (USA) s ním vidím skoro samý ženský....Ale aspoň jsem si se zájmem přečetl, co přesně člověka vede ke koupi tohoto vozu. Musím se ale přiznat, že před pár lety se mi celkem líbil...ale časy se mění. Tak ať slouží. Jinak diskuze mě fakt rozesmála. Jak hodně lidi nadskakujou, když se jim šáhne na jejich miláčky! Musím vás uklidnit. Dostali jste 3 nebo dokonce 4 body!!!???? Super! Já dostal 1 bod, ale je mi to fakt šumafuk. Ať vám to všem frčí!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [213.192.8.XXX] 27.08.2007  21:08

    spokojenost

    jak si snim spokojeny? Chci śi ho take koupit. Nejaka vetsi oprava ci tak?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 12.09.2007  14:53

      « Re: spokojenost

      zatím za 14 000 km jen výměna oleje a filtrů, jinak má celkem 114000km a tak mně ted čeká první investičně větší oprava a to je výměna ložisek tlumiču cca za 20t.Kč,
      jinak šlape jako hodinky :yes: :yes:

      více info od jiných majitelů :[odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.08.2007  18:29

    Bodování

    Zajímalo by mě, kdy už se konečně dočkáme nějakého vysvětlení nebo upravení tvého nízkého a mnohdy neadekvátního hodnocení u našich aut???Myslím, že mluvím za všechny... :-!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [88.212.6.XXX] 30.08.2007  18:50

      « Re: Bodování

      kasli nanho, je to m.agor, ani tu radsej nechodi... zrejme sa nonstop vozi vo svojom super-awesome-great-po.pitchi vehicli.
      mimochodom on tu uz raz to hodnotenie vysvetloval. vraj vsetky auta su podla neho krabice (samozrejme okrem jeho vraku) a preto dava kazdemu autu tak malo bodov...
      mala by ho redakcia vymazat uz len preto, lebo nevie nielen po cesky, ale ani po slovensky, pise iba v nejakej nezrozumitelnej hatlanine, ktora vzdialene pripomina slovencinu, cestinu alebo polstinu...
      • 00 Reagovat !

        foto wikinko

        wikinko 30.08.2007  18:51

        « Re: Re: Bodování

        to som bol ja zabudol som sa prihlasit.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 12.09.2007  15:00

          « Re: Re: Re: Bodování

          inteligent sa pozná a nemusí byť ani prihlásený :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Chuck-Norris

      Chuck Norris 31.08.2007  12:49

      « Re: Bodování

      :yes: :yes: :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Chuck-Norris

        Chuck Norris 31.08.2007  12:50

        « Re: Re: Bodování

        psali jste už kvůli němu někdo redakci nebo ne?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 02.09.2007  18:02

          « Re: Re: Re: Bodování

          Já jsem do redakce nepsal, asi s tím stejně nic udělat nemohou ;-\ Ale možná by to stálo za zkoušku..
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 31.08.2007  17:44

      « Re: Bodování

      maitel je víc než m.agor....
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.09.2007  18:02

        « Re: Re: Bodování

        :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.08.2007  12:21

    :)

    Perfektna diskusia...
    Pripajam sa aj ja: Auto pekne, paci sa mi, recenzia tiez. Skoda len, ze majitel je (mierne povedane) idiot.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.09.2007  00:19

    Hmm

    Auto 5, fotky 9, recenzia 8, spolu 7.
    Vysvetlenie:
    - auto sa mi ako take nepaci
    - fotky su OK
    - recenzia je takmer dobra, keby bola napisana tak, ako Ti zobak narastol, bol by bodik naviac
    - spolu 7, je to priemer ostatnych hodnoteni

    No a teraz by ma zaujimalo, ci sa zmozes na podobny pokec pod mojim autom. Aj ked ako tak mrkam z ostatnych prispevkov, Tvoja 6-ka mojej C5-ke je podla Tvojej optiky vlastne velmi vysoke uznanie originality auta (asi preto, lebo sa ich az tak vela nepredava, ze?).
    • 00 Reagovat !

      foto Chuck-Norris

      Chuck Norris 03.09.2007  17:34

      « Re: Hmm

      no šestky si važ >:D to je číslo hvězdných výšin >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 04.09.2007  16:48

        « Re: Re: Hmm

        To jo ;-\ Mám pocit, že se změn v hodnocení od ptcruisera nikdy nedočkáme :no:
        • 00 Reagovat !

          foto Chuck-Norris

          Chuck Norris 04.09.2007  17:00

          « Re: Re: Re: Hmm

          oprava: my se nedočkáme ani odpovědi od ptcruisera;)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 04.09.2007  19:48

            « Re: Re: Re: Re: Hmm

            bohužel máš asi pravdu.. ;-\
            • 00 Reagovat !

              foto Chuck-Norris

              Chuck Norris 18.09.2007  19:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

              ne nedočkáme :-( tohle přešel jako bublinu.,..
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [84.47.20.XXX] 04.09.2007  20:19

            « Re: Re: Re: Re: Hmm

            oprava: my se nedockame ani odpovedi od C0k0ta ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 04.09.2007  22:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

              Ceece, Wiki, Teba uz zacinam spoznavat podla slovnika aj ked to nahodou zamaskujes anonymom :-)

              Wnimajmeee Wikihooo.

              PS: Daj mu pokoj, setri si nervy.
              • 00 Reagovat !

                foto wikinko

                wikinko 04.09.2007  23:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                tak toto som nebol ja, ale tiez som si vsimol ze sa to na mna podoba. napisem tu teraz nieco anonymne, aby si videl ze IP mam celkom inu... inak tuto IP poznam, ked si tu nebol tak dost hrubo zautocil na cloveka ktory tu ma ford puma, konkretne na jeho priatelku...
                • 00 Reagovat !

                  foto wikinko

                  neregistrovaný: "wikinko" [88.212.6.XXX] 04.09.2007  23:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                  kuk
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 05.09.2007  23:13

                  « Re: Hmm

                  Uff, jaj, ale sa potvorak zamaskoval, ze? OKi, nabuduce si dam pozor na zobak aj ja... Prepac este raz.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 04.09.2007  22:42

        « Re: Re: Hmm

        No ano, v tomto pripade si sestku vazim velmi vysoko, som len zvedavy, ci tam po tomto komente aj dlhodobejsie ostane...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 05.09.2007  17:02

          « Re: Re: Re: Hmm

          Zdravím, po dovolenke opať v akcii.. ;-)

          neboj, ostane šestka, došlo k malým zmenám a vačšej objektivite.. :yes: a snáď aj k skulturneniu diskusie :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 05.09.2007  20:45

            « Re: Re: Re: Re: Hmm

            To budu rád, jestli opravdu posoudíš hodnocení třeba u mého auta více objektivně :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 06.09.2007  08:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

              to nebude problém, ;-) jinak dobře napsaná recenze :yes:

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Vadik" [32.58.34.XXX] 07.09.2007  12:46

    9 bodu za PT Cruisera

    Perfektni recenze! To je prvni recenze na PT Cruisera, ktera stoji za to si ji precist. To ze je napsana v cestine Ti jen prispelo k zjiskani 9 bodu ode me! Jsem zastancem toho nazoru ze se clovek ma vyjadrovat v jazyce, jakym se mluvi v zemi kde zije. Cesi by si to meli ocenit a slovaci... stve je ze umis hezky se vyjadrit v obou jazycich. Ano chyby se najdou a at jeden z tech kritiku zkusi neco podobneho napsat v cizim jazyce bez chyb... Jinak ja jsem z Beloruska a ziju v CR uz 6let a vzdy jsem se snazil domluvit v Cesku cesky bez vlozek rustiny, v horsim pripade jsem muzel pouzit mezinarodni rec anglictinu...
    Co se tyce auta - PT se mi libi uz stasne dlouhou dobu (pres 3 roky). Byly chvilky kdy jsem chtel jiny: Jaguar XJ, Dodge RAM 1500 ale tyto auta bych si koupil jen kdybych byl financne na jine urovni a nemel rodinu. PT je optimalni volba jak mit za malo penez auto, ktere vynikne z davu.
    Konkretne tvoje auto se mi libi na 9 bodu. PT Cruiser v cerne barve (tonovana skla, chrom atd.) v automatu s motorem 2.4L GT Turbo higt output by ode me dostal maximalni pocet bodu. Budu se opakovat ale skoda ze PT nedelali s sestivalcem (mozna by byla i nizsi spotreba).
    Fotky jsou skoro profesionalni, jako kdyby byly z casopisu :-)

    P.S. Uz se nemuzu dockat az prijde doba kdy si budu moci koupit sveho PT Cruisera 2.4L GT Turbo! Tesim se na sraz v Jesenikach ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 07.09.2007  15:27

      « Re: 9 bodu za PT Cruisera

      dík za body a přízeň, uvídíme se v Jeseníkách :yes:

      ..jinak 2,4Turbo bych bral taky ale pri 13t.km za 4 mesíce by náklady výrazně přesáhli 2,2CRD
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Vadik" [85.13.72.XXX] 07.09.2007  17:50

        « Re: Re: 9 bodu za PT Cruisera

        A co takhle LPG?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 10.09.2007  09:04

          « Re: Re: Re: 9 bodu za PT Cruisera

          no i když je to ekologický mám na plyn svůj názor :no:
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Vadik" [32.58.34.XXX] 11.09.2007  07:15

            « Re: Re: Re: Re: 9 bodu za PT Cruisera

            A jaky je tvuj nazor? Klidne napis, zajima me to... Diky
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 12.09.2007  14:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: 9 bodu za PT Cruisera

              plyn částečně snižuje životnot motoru a nádoba místo v kufru,potřeba pravidelné revize a ted se zasměješ: nemám s nej dobrý pocit-jezdil jsem s omegou v plnu, hlavně výkon motoru je výrazně nižší a tak když si chci užívat 2,4turbo nebudu přemýšlet o plynu. Proto si myslím že 2,2CRD je výkonný i úsporný zároveň.. to je můj názor ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "Stachura" [195.47.26.XXX] 12.09.2007  14:54

                « Re: 9 bodu za PT Cruisera

                Kufr PT zrovna na plynovou nádobu není moc vhodný. Má sice dle údajů 538l, ale je "velký" spíše do výšky, tudíž při instalaci nádoby se výrazně změnší půdorys kufru a kočárek tam již nedám. Tím PT ztrácí to čeho si na něm dost cením - variabilita a vnitřní prostor pro rodinu. Místo rezervy se nejspíš nádoba také dát nedá, jelikož je rezerva pod podlahou (jako u Peugeotů). Jinak 2,2 diesel od MB je z ekonomického hlediska pro PT nejspíš nejvhodnější motorizace. Osobně mám PT s 2,0 benzín a jezdím relativně klidně za 9 litrů v kombinaci. Ale i tak většina jiných aut s 2,0 l motory má přibližně stejnou spotřebu. Holt každý špás něco stojí.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "Vadik" [32.58.34.XXX] 13.09.2007  09:12

                  « Re: Re: 9 bodu za PT Cruisera

                  Nevedel jsem ze rezerva je pod podlahou , chtel jsem mit nadrz na LPG misto rezervy, jinak to nechci protoze potrebuju v tom kufru misto na kocarek atd. Taky jsem se bal co plyn dokaze udelat casem s motorem a hlavne s turbem. Zivit 2.4L GT Turbo asi nedokazu. 2.2L diesel (hlavne ten novy po roce 2006) je vykonejsi a uspornejsi nez 2.0L a 2.4L v benzinu. Takze... Asi si poridim diesela ;-\
                  Diky za Vase nazory :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 13.09.2007  10:44

                    « Re: Re: Re: 9 bodu za PT Cruisera

                    Není za co.
                    ...škoda jen že výkonější TD je právě ve faceliftovaném modelu krerý bohužel stratil zajímavé prvky :-( ale zase máš možnost větší výbavy.
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      neregistrovaný: "Vadik" [32.58.34.XXX] 13.09.2007  13:53

                      « Re: Re: Re: Re: 9 bodu za PT Cruisera

                      Bohuzel je to tak, co se designu tyce tak stary model se mi libi vic. Faceliftovany model ma prilis strohy "studeny" interier, skoda ze stratil protazenou masku chladice, ta se mi libila nejvic, snad se objevi casem tuning dily, treba naraznik s prodlouzenou maskou chladice by nebyl spatny. Novy model je zase bezpecnejsi: 4 hvezdy Euro NCAP misto 3, male ale prece jenom zlepseni. Nevim jak to bude se spolehlivosti, zatim ve statistikach TUV PT Cruiser je na poslednich mistech :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.09.2007  20:56

    Díky !!!

    Díky za 2 body,jsi opravdu charakter :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.09.2007  09:11

      « Re: Díky !!!

      když jse neurazíš sjednám nápravu ;-) maš to tedy za pěknou recenzi a fotky za 7b
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.2007  19:42

    Bodování

    Chci se zeptat proč si mi dal 4 body, prosím o nějaké vysětlení, rozepsání. Dívám se, že nejsu jedinej koho takhle hodnotíš. Moje hodnocení ti vysvětlím: dávám ti 9 bodů: auto je pěkný, recenze je užitečná a rozsáhlá a fotky jsou super, celkově tedy za 9 bodů.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.09.2007  09:02

      « Re: Bodování

      počkej podívám se ....

      pěkná recenze a fotky taky, auto je určitě parádní ja jsem akorát na jiný :yes: takže součtem za 8b,

      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 10.09.2007  17:16

        « Re: Re: Bodování

        oka. díky
  • 00 Reagovat !

    foto Dragon-001

    Dragon.001 22.09.2007  21:34

    Reakce na tvůj příspěvek u mě "aby jsi neřekl.."

    To co jsi mi tam napsal, v přímém kontrastu s tím, čím se zde po celou dobu chvástáš, mi připadá opravdu komické.

    Znenadání se zde zjevila větší objektivita. Výrok "takže se snad za novu známku neurazíš..." plně vystihuje to. Že jsi absolutně nepochopil, o co mi celou dobu šlo. Problém nebyl v samotné známce (nepopírám tím ale počáteční rozčarování). To co mi vadilo, byly tvé absolutně zcestné výroky při obhajování svého chování.

    Přijal bych i 1, pokud by byla PODLOŽENA REÁLNÝMI ARGUMENTY!

    Celé to na mě působí. Že jsi z ničeho nic zatoužil po vyšším umístění svého auta. A najednou ti některé tvé špatné známky překáží.

    Proto je ti teď moje auto dobrý se skvělým podvozkem. Co ode mě čekáš. To si mám najednou sednout na pr*el?

    Na druhou stranu ovšem oceňuji, že jsi na konec dostal rozum. A taky se podle toho zařídím a dám tvému autu objektivní známku (na mých osobních antipatiích k celkovému vzhledovému pojetí vozu se ale nic nemění-každému se líbí něco jiného a je to jen jeho volba).

    Tak ti jen popřeju hodně šťastných kilometrů :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.09.2007  09:49

      « Re: Reakce na tvůj příspěvek u mě "aby jsi neřekl.."

      Není to o tom že by jsem se lekl toho že budu třeba na posledním místě ani proto že bych měnil výrazně své názory,
      jen není zcela spravedlivé hodnocení aut podle vzhledu a tak jsem změnil pohled na věc, né však názor..

      nečekal jsem od tebe nic, a nestojím ani o lepší známku -
      výrok "takže se snad za novu známku neurazíš..." mněl být jen malou omluvou.

      Mně Vectra taky neomračuje a nelíbí se mi ale pro to si koupíme to co nám sedí více..

      hodně zdaru
      :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Focusman

    Focusman 22.09.2007  22:12

    ?????

    vím, že se ti mé auto nelíbí, ale můžeš mé auto ohodnotit tak jak jsem se ti již při starém hodnocení snažil vysvětlit? to je právě to aby ses díval i na kvalitu fotek a recenzi. Dík
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.09.2007  10:07

      « Re: ?????

      když objektivitu, tak pro všechny ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Focusman

        Focusman 24.09.2007  13:20

        « Re: ?????

        jsem rád, že jsi konečně pochopil, že se nehodnotí jen vozidlo ale i jiné kritéria. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 27.09.2007  23:21

    Protožes byl tady takový originál,

    že si tě každý zapamatoval, hlavně díky známkování, tak jsem pokaždé zpozorněl, když jsem tu tvoje auto potkal. A musím opravit svoje tvrzení, že s ním tady v Marylandu jezdí víc holek, je to tak fifty fifty. Přesně jsem si čárky nedělal, ale můj hlavový compiuter to takhle vyhodnotil. Jinak díky za super známky, cos mi dal, ani netuším, kdys to opravil... Máš tu, myslím, krásný nový fotky, nevím, kdy přidaný, tak ti navyšuju....Doufám, že jezdí v pohodě.... :-) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mexican82

    Mexican82 11.11.2007  23:27

    nadhera

    nadherne auto.. proste nemam slov.. ked sa dostanem do stavu, ze budem mat rodinu urcite do PTcka pojdem.. je to to najkrajsie SUV

    nex ti jazdi >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.11.2007  08:42

      « Re: nadhera

      dík .. a už teraz sa možes tešiť na veľa vecí v ktorých ťa PT prekvapí :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto MajoThePuk

    MajoThePuk 07.01.2008  19:48

    Hodnotenie

    Mozem sa ta opytat cim si moje Bravo vysluzilo od teba "az" 6 bodov? Dakujem
  • 00 Reagovat !

    foto GuitarsHero

    GuitarsHero 21.01.2008  22:40

    Za 2?

    Ahoj, verim, ze si sa len pomylil, ked si dal mojmu autu "mohutnu" dvojku. Alebo Mazdu6 naozaj hodnotis za 2 body? ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.01.2008  21:17

      « Re: Za 2?

      Jo omylem, dvojku bych ti urcite nedal, uprimne si ani nepamatuji, ze jsem tvoje auto hodnotil, ale opravdu tam ty body byly...
  • 00 Reagovat !

    foto Chobot

    Chobot 11.02.2008  10:28

    Jo,jo.

    Za PT se taky vždy ohlédnu. Rozhodně zanechává dojmy. Ať už jsou jakékoliv(záleží na jedinci)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 05.03.2008  21:33

      « Re: Jo,jo.

      tak ted nevim jestli je to pochvala nebo vítka :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Chobot

        Chobot 05.03.2008  21:58

        « Re: Re: Jo,jo.

        No ode mně pochvala. Ve mě zanechává pozitivní dojmy :yes: :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.05.2008  20:29

    10b

    davam ti desat bodov je to dobre spracovane aj auto je super:) a to viem z vlastnej skusenosti,lebo my sme tiez mali taketo auto pred alfickou
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.2008  20:50

    skokan

    Hm no tak taketo auto som v minulosti mal a poviem viacej by som si to nekupil v zakrutach to skace, motor vela zerie aj napriek tomu ze je to naftak, jedinou vyhodou je ozaj ten difazj ktory sa mi stale paci inak je to auto nic moc.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 04.08.2008  15:45

      « Re: skokan

      no tak ti poviem že neviem či nebol skokanom prave ten tvoj kus, ale na to že PT patri do kategorie MPV ma skor tvrdší podvozok ktory sedi lepšie ako vačšina konkurentou tejto triedy.. motor 2,2 z produkcie MB ma kombinovanu spotrebu cca 7,5l/100km takže si nemyslim že by to bol nejaky extrém..

      toto nieje žiadny zavoďák ...
      a pokial jazdíš s rodinou rally - mal si nechat doviest EVO kombíka :yes: :-!

      samozrejme že každy máme asi uuuplne iný štýl jazdy a nakoniec vkus tiež
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 04.08.2008  21:39

        « Re: Re: skokan

        hm no neviem bo my co sme toho nasho mali tak ten papal tak 9 litrov a bolo to jedno kade sme isli ci po dialnici ci po meste v meste dokonca este o par litrov viacej, ale okolo hodnoty 7 sme sa teda nikdy nedostalo, a to ze skokan to myslim tak ze to auto je pri rychlostiach na dialinic dost nervozne teda aspon ja som mali taky dojem z neho a moj foter tak isto, samozrejme ze to nemozem porovnavat z lancerom ktory ma sporotvy podvozok a je pricapeny k zemi ale aj tak som od toho auta cakal viacej ale opakujem dizajnovo je to super auto z tohto pohladu sa mi velmi paci.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 05.08.2008  08:38

          « Re: Re: Re: skokan

          ja na motor nedam dopustit .. moj osobny rekord v spotrebe je cca 6,5l/100km na trase PHA-BA pri stalej rychlosti 120km/h a bez vytáčania turba,
          ale viem že dokaže spapat aj 10l ten naš ma čip a tak turbo ťahá už o čosi skor..a veľmi ochotne

          k tomu podvozku .. celé je to dané výškou vozidla a podtrhnute tým že PT nemá rád nerovnosti kedy jeho "iná" konštrukcia zavesenia kolies než je bežné- znervoznie.. ale opakujem myslím si, že je to ešte ten lepší podvozok z kategorie MPV.. jedinou vínimkou snad može byt len S-MAX :-!
  • 00 Reagovat !

    foto maiky81

    maiky81 09.01.2009  20:40

    Zaujimave auto

    Velmi zivo si pamatam, ked som prvykrat v zivote videl na vlastne oci na ceste oproti iduceho PT Cruisera. Takmer som na nom nechal oci. Je to netradicne auto, ale mne sa paci a co je hlavne, je to taka individualitka. Tak nech sluzi :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 29.01.2009  10:28

      « Re: Zaujimave auto

      mas pravdu ja som tiež prvý krat kukal, čo je to za auto, ale vždy sa mi pačilo a ked potom na to prišlo - volba bola jasná.. každopadne díík ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.2010  08:56

    pt cruiser potřebuji radu

    Zdravim,
    potřeboval bych poradit jaký rozdíl je mezi touring a limited :-(.A jestli je lepší diesel nebo benzin já asi bych pral radši diesel ale nechám si poradit.Nemohu se pořad rozmyslet. Díky za odpověď
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 28.06.2010  13:33

      « Re: pt cruiser potřebuji radu

      Limited je maximalni vybava, touring je vesměs vybava navolená majitelem. Co se týče pohonu zaleží hlavně na tom kolik KM najezdíš (diesel se vyplati když jezdiš vice km)

      Doporučuju přečíst zkušenosti majitelů na :
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 28.06.2010  13:53

        « Re: Re: pt cruiser potřebuji radu

        no hlavně ne Mercedesí 2,2 CRD stojí všechny ND raketu, takže co se týče servisu, jsou náklady na opravy mnohem nižší u 2,0 a 2,4 benzín.

        Doporučuji hlavně tu 2,4.

        Nafta má výhodu akorát v nižší spotřebě, jinak v ničem neb cena obou paliv už je skoro stejná a pojištění je taky stejný.
  • 00 Reagovat !

    foto Gabo1

    Gabo1 08.07.2014  21:06

    Sklápanie sedačiek

    Ahoj, prosím Ťa dajú sa sklopiť sedadlá a vznikne rovná plocha v kufri, alebo je tam schod? Vďaka ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…