Diskuse

Opel Astra (2007)

14.9.2007

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Dan3". Výběr auta: Jsme 3 a hledali jsme nástupce pro Vectru B r. v. 99 2.0. Rozhodovali jsme se mezi…

 

Opel Astra (Dan3)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  23:41

    Fotky

    auto chci nafotit v pěknym prostředí a dnes na to nebyl čas. Fotky ale určitě doplním během víkendu ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto OS

      OS 15.09.2007  07:51

      « Re: Fotky

      to sem zvedavej tak se snaz
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 15.09.2007  17:48

    ááá

    tak fotky už jsou, jsou i podařené, jenom by jich to chtělo ještě víc ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.09.2007  17:50

      « Re: ááá

      Plánuju, že vyjedu někam do přírody a nafotím ji při západu slunce. Snad to dnes stihnu. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto David-Silver

        David Silver 15.09.2007  17:58

        « Re: Re: ááá

        mno tak při západu slunce by byla dobrá... jinak dík za body, taky ti auto oznámkuji, ale myslím že na to je ještě čas ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 15.09.2007  18:09

          « Re: Re: Re: ááá

          Zatím si se s těma fotkama nevytáhl. Tak se večer snaž... Pak je to jasný :-)
          • 00 Reagovat !

            foto David-Silver

            David Silver 15.09.2007  18:15

            « Re: Re: Re: Re: ááá

            já bych řekl že udělal pěkné fotky ;-\ můj názor(ikdyž asi toto auto se špatně vyfotit nejspíš nedá)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 15.09.2007  19:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: ááá

              tak dnes to nestihnu. ale aspoń jsem nafotil detaily a část interiéru
              • 00 Reagovat !

                foto David-Silver

                David Silver 16.09.2007  09:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ááá

                jasně, taky když sem neměl možnost ho někam zavíst a obfotit tak sem šel fotit detaily, to je taky dobré ;-) zatím jsem ti dal 9b
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 16.09.2007  16:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: ááá

              Nemyslel sem že jsou špatný, to určitě ne ale byly jenom 3. Teď už je to super... jenom by jich mihlo být víc ale to časem určitě napravíš...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [88.212.20.XXX] 15.09.2007  19:04

    AaAaAaAa FIK ma PICNE

    TY koks tak teda toto je pARADA skvele Super nemam Reci :yes: S tym sa musi jazdit taky diabliK na CESTE ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.09.2007  19:04

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa FIK

    TY koks tak teda toto je pARADA skvele Super nemam Reci :yes: S tym sa musi jazdit taky diabliK na CESTE ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto stanci269

    stanci269 15.09.2007  19:26

    Hodnotenie

    Pridaj foto, dolad recenziu a pridam ;-) Inak auto ---> SUPER ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.09.2007  19:57

    Srdeční záležitost

    Bože tohle auto mi rve srdce.Mět takové auto tak už nic nechcu.Nejlepší auto na celém moje auto.cz.Prosím přidej nějaké fotky eště.Jak se chová motor?Kolik to nejvíc jede a co podvozek dá stím jezdit po českých silnicích?Super.Přidej eště prosím recenzi jasná 10b 10b 10b 10b 10b 10b 10b 10b 10b 10b 10b 10b 10b :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.09.2007  20:08

      « Re: Srdeční záležitost

      Auto máme od pátku tak zatím moc zkušeností nemáme. Motor je super. Na volnoběh jan tak tlumeně duní a je poznat, že má sílu. Nástup výkonu po postupný a když je přihlásí o slovo turbo začne auto extrémně zrychlovat. Na dálnici se dá jet pořád na šestku. V tomto autě vůbec nemám pojem o rychlosti.Plyn je velice citlivý a je celkem problém jet padesát..Zatím ji zajíždíme, tak nevíme kolik maximálně jede, ale 200km/h je na tachometru hned. Na českých silnicích se s tim jezdit dá..ALE kola na nerovnostech dost odskakují, tak je nutno s tím počítat. Na kostkách bez problému.. Nejhorší je betonová dálnice a příčné přejíždění vyjetých kolejí.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.09.2007  20:18

        « Re: Re: Srdeční záležitost

        jj dík máš to moc pěkné dal víc jak 10b kdybych moch tak dám klidně i 100b,tohle auto miluju je lepší jak nějaký golf r32 nebo focus st220,z recenze jde vidět,žě vůbec nemachruješ.Jsou tady takový.Podiv se dižtak na moji astričku .Nemá sice 240koníků ani 19 palcová kola ani nejede 250km dokonce nestála milion,ale miluju ju tak dík a měj se.Uží si to sňů! :-) :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 15.09.2007  20:24

          « Re: Re: Srdeční záležitost

          Už jsem ji viděl v bazaru pod 800 000Kč.. Věřím, že si ji jednou koupíš.. :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 15.09.2007  20:25

            « Re: Re: Re: Srdeční záležitost

            jj dík,ale tohle je nad moje síly,ale fandím ti až potkáš na silnici golfa r32 víš co máš dělat?... :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 15.09.2007  20:30

              « Re: Re: Re: Re: Srdeční záležitost

              >:-[] . nic není nad tvoje síly. každej má stejny možnosti...hlavně nic předem nevzdávat :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 15.09.2007  20:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Srdeční záležitost

                chlape ty si borec.Až to pořádně zajedeš tak dopiš kolik stím nejvíc jel a ten motor jak motor se chová šak víš a dík za 10b doufám že si hodnotil upřímně :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [217.196.211.XXX] 21.10.2007  21:48

        « NOVINKY ???

        Tak jak pokračuje seznamování s OPC ??? Já si ještě - než dorazí z linky další modrý plnokrevník - užívám relax s automatem v astře coupé 2.2 . Taky báječný stroj.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.09.2007  20:22

    9b

    Tomuhle autu bych dal jednoznačně desítku, a dám, jenom až přibyde více fotek ;-) :yes: Parádní auto, ať slouží ;-) :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.09.2007  20:24

      « Re: 9b

      Díky :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 17.09.2007  16:30

        « Re: Re: 9b

        Tak jo, už ji tam máš :yes: Jak jsem říkal - parádní kára! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

    Novic (Porsche team/GT-R team) 15.09.2007  21:54

    HotHatch

    tohle je suprovy auto ale pridej fotky a dopiluj recenzi,odkud presne z moravy jsi?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.09.2007  09:59

      « Re: HotHatch

      to bych nerad psal. zatím je Astra OPC celkem rarita na našich silnicích a když jsem četl co se tu stalo např.fabikovi,stemu, blackburnovi a dalším tak si místo bydliště nechám radši pro sebe :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

        Novic (Porsche team/GT-R team) 16.09.2007  10:05

        « Re: Re: HotHatch

        tak napis mi ho na ICQ:587-666-975
      • 00 Reagovat !

        foto Prase

        Prase 16.09.2007  23:56

        « Re: Re: HotHatch

        nemyslim si ze co se stalo stemu by souviselo se servrem moje auto.... pokud to s tim souvisi ten kdo to udelel je totalni zoufalec >:D :yes: fabika neznam a blekbern urcite nestahnul auto kvuli mistu bydliste mam dojem ze ho uvedl celkem presne :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Dragon-001

        Dragon.001 19.09.2007  13:30

        « Re: Re: HotHatch

        Pls, o ničem nevim. Co se jim stalo? Díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.09.2007  22:29

    ahoj

    takze zatial 9b.dopl fotky z boku a odzadu a bude 10b.a mohol by si aj ty moju x5 pozret.dik >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Focusman

    Focusman 15.09.2007  22:44

    zatím

    jakmile dopiluješ, tak se ozvi-přehodnotím. ;-) Moc pěkný kousek :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 16.09.2007  07:32

    OPC

    Ahoj skoda ze jsi se nezaregistroval driv... Dnes mame takovej malej hot hatche sraz a Astra nam tam chyby ;-\ Snad priste. Jinak Auto je uzasny jen jeste neco napis ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.09.2007  10:31

      « Re: OPC

      máme ji od pátku odpoledne.. hned večer jsem ji přidal :-) tak příště
  • 00 Reagovat !

    foto Aischylos

    Aischylos 16.09.2007  10:19

    9b

    Je to nádherný kousek...ale postupně doplň recenzi a ještě něco přifoť...to auto si to zaslouží...barva je nádherná a výkon musí být bomba..:-) mrkni na moje.... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.2007  10:34

    špinění kol

    hrozně se ty kola špiní.asi už je budu muset umýt. Je to tím , že auto je nové?
    • 00 Reagovat !

      foto David-Silver

      David Silver 16.09.2007  10:37

      « Re: špinění kol

      já nevim, když by se mi toto dělo, vyzkoušel bych na to nějakej čistič, že většina po použití udělají takovou ochranou vrstvu a nemělo by se to špinit...
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 16.09.2007  10:45

      « Re: špinění kol

      spinienie kolies moze byt zapricinene brzdenim, hlavne predne kolesa su potom cierne, podla mna nepomaha nic, len brzdit motorom, alebo nebrzdit vobec. inac auto je velmi pekne.
      • 00 Reagovat !

        foto David-Silver

        David Silver 16.09.2007  10:53

        « Re: Re: špinění kol

        >:D >:D já bych teda radši měl zasviněný kola, než abych nebrzdil jenom šlapal na plyn a skončil za první zatáčkou v baráku :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 16.09.2007  10:56

          « Re: Re: Re: špinění kol

          když jsem se díval na destičky, tak mi přišlo, že na nich byla matná vrstva. teď už tam není.. tak snad když je umyju tak už to bude lepší.. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto David-Silver

            David Silver 16.09.2007  11:06

            « Re: Re: Re: Re: špinění kol

            mno uvidíš no, něco zkusit budeš muset asi
    • 00 Reagovat !

      foto stanci269

      stanci269 16.09.2007  10:54

      « Re: špinění kol

      Pridal si foto, preto plnim slovo, menim hodnotenie ;-) za 10 :yes:

      Kolesa sa ti mozu spinit aj preto, ze mas maksie brzdove dosticky, rychlejsie a lahsie sa deru a vsetok sajrajt ti ide na kolesa. Staci vymenit za tvrdsie platnicky a nebudu sa tak spinit ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.2007  17:41

    kontakt

    ahoj,docela rád bych se s tebou zkontaktoval,z určitých důvodů které ti napíšu ať bys mi už napsal email nebo na ICQ,kontaktní informace na mě najdeš v mém profilu,díky ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 16.09.2007  19:58

    fotky

    tak jsou super :yes: kor ta co ji máš jako hlavní, tak ta je super :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.2007  21:13

    neviem

    a znacky su kde???
    neviem, ci to neni fake ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.207.123.XXX] 16.09.2007  21:40

      « Re: neviem

      neboj není..zítra budou..zatím máme provizorní zelenou značku
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.09.2007  21:44

        « Re: Re: neviem

        ale aby se tu nazačalo šířit, že je to fake napiš co mám na autě vyfotit...třeba sebemenší detail :-)
  • 00 Reagovat !

    foto CountachSV

    CountachSV 17.09.2007  12:23

    10b

    zdar chlope, auto nádherný, fakt bych si dal líbit.... škoda že musím kupovat byt, taky bych si udělal radost :yes: no uvidíme, třeba na to jednou dojde :-). Co spotřeba, dá se? Dávám plnej počet a kdybys byl někde z okolí plzně tak bych se hlásil o svezení :-).
    Měj se a mrkni na mojí Vekinu, výkon má sice ani poloviční ale místa je tam zase přehšel a o to jde taky :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 17.09.2007  14:09

      « Re: 10b

      s tou spotřebou zatím nevím..určitě by šlo jezdit i za 11 ,ale zatím jezdím tak okolo 12-14l.
  • 00 Reagovat !

    foto misoo

    misoo 17.09.2007  15:18

    opc za 10b

    nadherna motokara, super farba, kolesa, no a samozrejme vykon... len skoda ze to uz neni aspon zadokolka... prajem vela zabavy a este viac bezpecnych km ! ;-) :-! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.70.86.XXX] 17.09.2007  16:15

    OPC

    OPC je sice pekne ta barva je nadherna ale cca 240 koni na podvozku Oplu mne napride jako terno, navic za ty penize.

    Focus ST je lepsi volba.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 17.09.2007  17:16

      « Re: OPC

      Nevím jak je to s Focusem a konečnou cenou.. U Oplu je plno slev a myslím, že pokud nejsou u Fordu slevy základní cena auta výjde skoro stejně..S Astrou se dá v pohodě dostat na 15% celkové ceny.
      OPC vs. ST. Myslím, že se to probírá ve všech diskuzích u těchto aut a nikdy nikdo nevyřešil co je lepší. Je to na úhlu pohledu. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 17.09.2007  17:34

        « Re: Re: OPC

        Focus ST nebo Megane r26 je pro mne jasná volba,záleží to na úhlu pohledu,tohle je taky divočina"ale,až moc na limitu...v Carautu ji moc nepochválili a tam maj ok názory,každopádně dávám 10 bodů,protože,každej kdo si splní sen a vystoupí z davu(nekoupí si za to Octávku ve full výbavě)je u mě borec...nehledě na to,že si bude držet cenu.čágo Willy 2.0.PS:NOVÁ CORSA OPC JE GOOD!!
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 17.09.2007  17:53

          « Re: Re: Re: OPC

          Astra budí pozorosti až moc..Včera na benzínce vyhnal asi fanda do aut celou rodinu z auta, na ulici se taky pár lidí otočí a někteří se zase snaží dokazovat jak jim to jede.. Ve měste se tlačí ale jak příjde okreska mizí >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Leilla

        Leilla 17.09.2007  20:51

        « Re: Re: OPC

        Kupoval sem STcko novy a cena sla dolu o 19%, coz nakonec udelalo 170 tisic, takze i u Fordu se da vyjdnat lepsi cena :-)
        Auto krasny, byl to jeden z favoritu, ale nakonec vypad driv ne Golf GTi. Docela me zarazely testy v Autocaru a hlavne, moje ikona Jeremy Clarckson to vyjadril presne: kdyby mi nekdo Astru dal, budu ji branit do posledniho dechu, ale koupit si ji, za vlastni penize, ...to ne :-) Chtel bych se svezt, abych mel srovnani. Jinak davam 10 a ze tatu pozdravuju, ma odvahu koupit takovy auto.
        d.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.09.2007  17:38

    Astra OPC

    Super auto, supr barva, supr fotky a jak se zdá tak i supr majitel ... nelze jinak než 10 !!!!!!! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "trapny anonym" [62.77.100.XXX] 17.09.2007  18:55

    uz nevim co sem mam psat.....

    fakt mazec auto mozna jinaci tlumice treba od HR na tom opc jsou nic moc jsem slysel ale jinac auto uplne super
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 17.09.2007  19:01

    No jestli ti ji otěcko půjčuje

    i na samotné ježdění, tak klobouk dolů, ale zatím ji jen zajíždíte, ne? Takže žádné šlapání na krk. Ale jak se tady na moje.auto všem zvednul adrenalin jen při pohledu na tohodle krasavce!!! >:D Ať jezdí dlouho a žádnej vůl vám ji neobjede korunou!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.207.123.XXX] 17.09.2007  19:30

      « Re: No jestli ti ji otěcko půjčuje

      Zatím pro jistotu sedává vedle. Ještě jsem si nezvykl na blinkry. Jsou to ty co se sami vrátí. Když se do nich klepne, tak jen 3x bliknou a když se podrží 4 sec tak pak to bliká samo.. tak jsem blikal na všechny strany. Je to o zvyku. Někde v recenzi jsem četl, že to není auto pro začínající řidiče..Je pravda, že spojka je hodně přísná ale dá se to. Jsem rád, že to není moje první auto. A ještě k velikosti: sice se to nezdá, ale astra je přes zrcátka širší než původní Vectra a na délku jsou stejné..
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Vladdo" [78.98.12.XXX] 17.09.2007  20:12

        « Re: Re: No jestli ti ji otěcko půjčuje

        Vobec ich nemusis drzat 4sec.Len to poriadne stlac pokial to ide :-)

        Tie blinkre su super,jazdime astru ale diesel a doteraz som nepochopil testy na nete a ludi co to ohovaraju.Ak nejsi medved s rukami jak plutvy,tak neni problem :))
        ked chcem len trikrat bliknut tak len do nich klepnem,ked chcem blikat tak potlacim to je cele :-)
        a este vychytavka,ked chces vypnut blinker ak ti stale blika,tak staci do tej istej strany ako si ich zapol,netreba do opacnej strany ;)
  • 00 Reagovat !

    foto Ronnyp-RSKa-

    Ronnyp (RSKa) 17.09.2007  19:17

    Ronnyp

    zdravim te chlape krasna barva motor auto no proste vse jak ma byt jinak nemam co dodat!verim ze recenzi doplnis casem jak naberes vice zkusenosti s timto krasavcem!!!at slouzi ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Supafly666" [195.91.54.XXX] 17.09.2007  20:37

    Pekna Astricka

    Gratulujem ku kupe auta. Mal som tu cest sa previest, v skoro rovnakej, ako mas ty, akurat mala tie Recara v kozi. Ako Opel-fanda som tomu nechcel verit, ako kazdy tvrdil, ze je premotorizovana, ale musim priznat, aj ked nerad, ze mali pravdu :'-( Ak by bola 4x4, tak je to mazec jak svina, ale taky obrovsky vykon nedokaze spolahlivo preniest na vozovku len predna naprava. Gumy budes kupovat ako spotrebne zbozie. To auto hrabalo aj na stvorke neustale. Motor je naozaj fantasticky, ma obrovsku silu. Je to kazdopadne krasny kus auta. Bol som velmi prekvapeny relativnym pohodlim aj napriek 19palcovym kolesam. Nebol to ziadny kostitras na moj vkus. Sedacky boli uzasne, v lepsich som este nesedel. Zelam ti hodne stastnych km a nech mas stale blizko pumpy pri ceste, bo nam to preslo na plnu nadrz 250km >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.09.2007  21:28

    klakson

    Pekne auto, gratuluji. Jen k tomu klaksonu - druhej zvuk tam nehledej, dvoutonovy znamena, ze zatroubeni je slozene ze dvou ruzne vysokych tonu, schvalne si to poslechni :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 17.09.2007  21:32

      « Re: klakson

      aha. díky >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.09.2007  07:52

    schazi mi

    jako u sportovniho auta mi schazi na pristrojovce meric teploty chladici kapaliny( nebo oleje) !!!
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "pc" [84.42.209.XXX] 18.09.2007  10:27

      « Re: schazi mi

      to je na displeji palubního počítače
  • 00 Reagovat !

    foto CountachSV

    CountachSV 18.09.2007  11:53

    -

    koukám že jdeš řádně nahoru, držím palce ať tu nakopeš pr.de.le všem co haní opely.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.09.2007  20:51

    pekny hot hatch

    Ja ako HONDA positive by som bral urcite radsej Civic TYPE R, ale toto je pekne auticko. Ja nie som moc fanusik TURBA na bezne jazdenie, hlavne ak sa jazdi vela po meste.
    Ale OPC je dobra volba. Najrychlejsi HOT HATCH sice asi bude MAZDA 3 MPS, ale to uz je premotorizovane, tych 260k na prednokolku, to uz je moc. Focus ST bude mat lepsi podvozok, ale zas mu na rovine trochu chyba zruchlenie, ako keby bol tazsi, alebo co.
    Na oploch mi uz len vadi to ich neuveritelne zranie oleja, inak ale super.
    • 00 Reagovat !

      foto JOB

      JOB 18.09.2007  21:24

      « Re: pekny hot hatch

      Na Opelech ti vadí žraní oleje ? Opel měl jeden jedinej motor kterej měl problémy se zvíšenou spotřebou oleje. Byl to 1,6 16v kterej už se 10 let nevyrábí a ty sem napíšeš tohle .Přesně takhle vznikají fámy.Vsadil bych se že si Opel nikdy neměl a nebo maximálně jeden a to bohužel se zmiňovaným motorem.myslíš že ostatní automobilky nemají podobné milníky ve výrobě kdy vyrobily něco na co nejsou pyšný. Já neříkám že Opel nemá chybu ,ale kolujou o něm fámy které šíří převážně lidi co to slyšely od sousedky svýho dědečka,která to má od syna kolegyně z práce >:D Je fakt že díky těmto fámám se dá koupit slušný auto za rozumný peníze a né jako je tomu u koncernu VW kdy zcela průměrné auto stojí balík.
      Neber to nijak ve zlém ale já prostě vždycky vybouchnu když slyším že je něco tak a ve skutečnosti je to trochu jinak. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto CountachSV

        CountachSV 19.09.2007  11:57

        « Re: Re: pekny hot hatch

        jo, ten motor X16XEL mam já :-) a krom toho, že kontroluju hladinu a občas něco doleju, tak si absolutně nemůžu stěžovat.
        Seděl jsem s kámošema na pivku, jeden má 106ku v rally úpravě, druhej 306ku, chytrolíni a myslel sem že vyskočim z kůže, když špičkovali, že Vectra nic moc, protože je to OPEL a ty prostě HNIJOU :-)))... moje má rok výroby *96 a na karoserii není žádná koroze. Jsem třetí majitel a ten předchozí se k ní moc nechoval.
        Taky jsem se asi zbytečně rozkecal, na druhou stranu jak říkáš - aspoň je možno si koupit opravdu výborný auto za super cenu.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 19.09.2007  12:49

        « Re: Re: pekny hot hatch

        Ty si niekedy na nejakom opli isiel? Tak hned jeden kolega mal G-ckovu astru. Zrala tak 8dcl na 1000km. Kolega 2.2 VECTRA C - minimalne 6dcl na 1000km. Dalsi kolega VECTRA B 1.8 - 1l na 1000km. Dalsi VECTRA CARAVAN 2.0l - 0.5 dcl na 1000km. Vsetky vectry, s ktorymi som sa stretol zrali. Karamat byval;y servisak AUTORIZOVANEHO OPEL v Lucenci, teraz robi uz sukromne. Hovori, ze OPEL dbore auta, ale olej zeru. V servise ako poviete, ze vam zere 8 deci na 1000km, tak povedia, ze budte este radi.

        Takze to s tou FAMOU si trosku prehnal. Kazdy sme citilivy na auta znacky, ktore akurat vlastnime, ale zas trosku objektivitiy by to chcelo :-) :-)

        A inak s tym VW v celku suhlasim. Aj ked zrovna GTI je asi naozaj kral HATCHOV, nie je ani premotorizovany, ma aj sluzny podovzok... Inak ale VW velmi nemusim... Novym GTI som sa ale viezol a musim objektivne priznat, ze ten posledny sa podaril, aj ked dizajnovo sa mi vobec nepaci.
        • 00 Reagovat !

          foto Dragon-001

          Dragon.001 19.09.2007  13:51

          « Re: Re: Re: pekny hot hatch

          Ty seš ale kus d#&^%$*. Tyhle řeči jedna bába povídala si nech někam jinam, kde lidi s Oply nemaj zkušenosti. Jezdil jsem Vectrou A, v garáži stojí B a C. Jen v rodině a nejbližším okolí byly další 2.

          Konkrétně u B: 1-majitel, má najeto nyní téměř 240000!!. A mezi výměnama oleje po 15000 dolévám tak 0,4-0,5l. Technickou prochází na A.

          Tak si nech ty nesmysly z doslechu a mluv jen o autech z vlastní zkušenosti :no:

          Je to o tom, jak se k autu chováš. Když někdo jezdí jako dobytek, točí to studený, před koncem cesty nenechá postupně vystydnout motor, leje do toho seta-eco-disel, tesco-diesel nebo jak se ty humusy jmenujou (popř. podobný alternativy v podobě benzínu). Tak ať se pak nediví, že to žere olej.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 19.09.2007  14:18

            « Re: Re: Re: Re: pekny hot hatch

            Dalsia VECTRA - VECTRA C 1.8. ma ho kolegova svokra, ziaden zavodenie, ziaden dobytok. Vymena oleja pred 2000 km. Kontrolovane, vyemenene kvalitne, olej tesne pod hornou ryskou. Na vlastne oci - po 2000km opat kontrolka svieti.

            Prosim ludi, ktori maju psychicke problemy, aby nenavstevovali tento WEB. Vsetky auta na vlastne oci poznam, viezol som sa v nich (myslim tie, ktore som spomenul). Hodne motorov OPEL ma problemy s olejom a aj interne v servisoch to priznavaju. Ak jazdite stale 3000 otacok a nikdy viacej, tak mozno nie.

            Rozhodne nepatrim medzi ludi, ktori pocuju rozpravat sa dvoch ludi na zastavke, ze oni nieco poculi a zobrat to za svoje.

            A samozrejme OPEL ma aj dost motorov, ktore olej nezeru.

            Inak u OPEL podla mna super spolahlvie auto, az na seriu niekedy okolo 2000 roku. V poslednom case viackrat som videl v nemeckych testoch ocenene ako najspolahlivejsia Nemecka znacka, dokonca pre slavnou trojkou BMW, AUDI, MB - o VW ani nehovorme.
            OPEL a 250 000km, to nie je ziaden problem. Vid spominana OMEGA, ma uz 300 000 a keby sa o nu posledny majitel lepsie staral, bola by to ulpna mnamka.
            • 00 Reagovat !

              foto Dragon-001

              Dragon.001 19.09.2007  14:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: pekny hot hatch

              Tak tomu se mi fakt nechce věřit. Vectry C mají prodloužený servisní interval. Konkrétně u mého diselu je to 30000 (výhoda je, že se olej mění vždy jen při pravidelné údržbě a výměně dílů podle servisní knížky. Tím se ušetří 1 návštěva servisu).

              Takže jsem měnil olej zatím jen jednou a za celou dobu nebylo doplnění oleje zapotřebí. Tzn. 30000 bez dolití a na 1 olej od výroby. Na další výměnu se tedy chystám dle serv. knížky při 60000, chybí mi ještě asi 10000 a doposud jsem opět nedoléval.

              Je pravda, že se musí na výměnu do autor. servisu pro speciální zátěžový Opel olej, na který je motor konstruován. Jestli jezdí někam jinam a leje do toho třeba i plnou s. je možný, že mu to ten olej žere. Jak říkam je to o kvalitní značkové údržbě. Já bych nikdy nejel jinam než do autor servisu. Taky ty auta podle toho vypadají.

              BTW: u nafty se běžně jezdí do 3000 max 3500ot =maximální MK., pak ti křivka klesá příliš strmě a rostoucí výkon to nestačí kompenzovat. Navíc při max. výkonu při 4500 ti začnou vadnou turba a motor přestává táhnout. Ideální otáčky jsou proto 2-3tis-vyrovnaná plochá momentová křivka při slušném výkonu = nejpružnější motor při nejnižší spotřebě ;-)

              Při předjíždění točíš motor přijatelně do 3500-3700 proto při 3rychl. stupni (cca.120kmh) a řadíš na 4 tak, abys měl motor opět okolo 2500ot. Protože tak získáš lepší akceleraci, než zbytečně přetáčet nižší rychl. stupeň. Přetáčení se ti vyplatí jen v krizi třeba při mysšce, kdy už nemáš na řazení čas..... Ale to jen tak na okraj trošku praxe ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto JOB

                JOB 19.09.2007  15:40

                « Re: pekny hot hatch

                Na intervali výměny olejů pozor!!! Ono je hezký mít v autě olej longlife na cca 30tis. km ale pro většinu aut ještě pořád nejsou k dostání olejové filtry které by tyto km vydrželi. Takže doporučuju to měnit alespoň po 20 tis. km Filtry pro longlife oleje jsem viděl snad jen pro vozy Škoda, ale možná už je to lepší. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 19.09.2007  16:01

                  « Re: Re: pekny hot hatch

                  A s tym intervalom suhlasim na 100%. Ja na mojej ACCO menim kazdych 10 000, aj ked mam interval 20 000 (jazdim aj kratsie trasy a po 10 000 uz zacinal byt olej dost cierny). Presne filter bol uz aj po 10 000 spinavy dost. Tie 30 tis. intervaly mi pridu ako reklamny tah a ja by som to aj tak menil tak kazdych 15 000.
                • 00 Reagovat !

                  foto Dragon-001

                  Dragon.001 19.09.2007  16:33

                  « Re: Re: pekny hot hatch

                  No na oleje a filtry si musí udělat každý vlastní názor. Vzhledem k tomu, že u B-čkový probíhá cyklus výměn striktně jen podle doporučených intervalů v autor. servisu. A motor jezdí stále téměř bezproblémově, s nízkou spotřebou, svižně a v kouřivosti si s ním nezadá stále ještě mnoho novějších aut. Zůstanu u toho i u C-čka.

                  Nevím jak to chodí v servisech u vás, ale u nás ti dolévají olej z litrových flašek. Vzhledem k tomu, že u obout aut je náplň x,5litru. Vyfasuješ láhev se zbylím půllitrem do kufru. U B-čka je to momentálně zhruba tolik, co spotřebuju do další výměny. Takže ok. A zátěžák mi leží v garáži. Tak jim ho tam při další výměně vrazim, ať to zdělaj.

                  Jinak s benzínem nemám téměř žádné dlouhodobé zkušenosti. Takže nemůžu říct. Snad jen rada: Ať si příště koupí Opla v naftě. Je to odzkoušený :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 20.09.2007  13:18

                    « Re: Re: Re: pekny hot hatch

                    Nie ale kazdemu nafta vyhovuje. mne osobne napriklad nie, lebo zatial nemam druhe auto a nevyhnem sa aj takemu motaniu po meste - do takeho obchodu, do takeho... motor sa ani nezahreje a uz sa vypne... To uznas, ze pre TURBO nie je idealne :-) A kolegovia su na tom podobne.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 19.09.2007  15:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekny hot hatch

                Ano, uplny zakalad je, ze ja fakt nemam skusenosti s DIESELOM OPEL. Takze myslel som do 3000 otacok, ale 3000 benzinovych!!! (co je pre diesel predsa len nieco ine) :-)

                Kolega, co sedi vedla mna, ma presne VECTRA C 2.2, ale BENZIN. Ano, ma tam ten LONGLIFE 5W30 motorovy olej (intervaly 30 000km), ale za 18 000 km tam uz leje tretiu flasu oleja, prisaham, spolu sme ich zhanali za rozumnu cenu!!! :-) A este servisak hovoril, ze zdaleka nie kazdy servis tam dava ten specialny olej. Teda skor ziaden. kamaratovi na ASTRA G davali OMV 5W30 (tiez ale longlife), do VECTRA C niekde leju SHELL HELIX 5W30 a podobne...

                Je ale pravda, ze jazdi dost casto 180 a podobne (to ma na 5-ke tak 4500). A to radsej vobec nevytaca motor k obmedzovacu pri tych 6500, len pri predbiehani ide nad 5 000. A ten kamarat servisak mu fakt povedal, ze nech je este rad, lebo proste ten motor zerie olej a basta.

                Takze asi tak...

                A co si spominam, dokonca sa som sa v DIESEL OPEL ani nikdy neviezol, snad raz kedysi v ZAFIRE? Neviem... Zaujimave, ze zrovna OPEL DIESLE nie, lebo som nieco najazdil v dieseloch v OCTAVII, FABII, HONDA CR-V, ACCORD, GOLF...
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 22.09.2007  23:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekny hot hatch

                No ja by som do autorizovanych servisov moc nechodil :-) a hlavne nie na vymenu oleja pretoze vymena oleja je pre miestnych mechanikov najlepsi bussines tym ze nevymenia olej cely a to co im ostane potom predaju kamaratom a znamym za dobru cenu pocul som to o viacerych autorizovanych servisoch...
                Osobne sa snazim byt pri vymene oleja pri aute...
                • 00 Reagovat !

                  foto Dragon-001

                  Dragon.001 23.09.2007  02:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekny hot hatch

                  Já nevím odkud přesně jsi. Ale u nás s tím nikdy problémy nebyly. Na můj servis opravdu nemůžu říct křivé slovo. A když byla bouraná B-čková. Kvalita opravy je prvotřídní. Tak jak píšu u ní v recenzi.

                  V žádném případě ale netvrdím, že to platí pro servisy Opel obecně!

                  Všechno to jsou soukromé autosalóny, které někomu patří a ten si tam zaměstnává své lidi. Proto je přístup k zákazníkovy servis od servisu třeba i diametrálně odlišný. Asi mám jen štěstí, že v tom kam jezdím jsou vždy vstřícní k zákazníkovy (a ne jen k jeho penězům).

                  Nedokážu ovšem posoudit, zda není můj pohled zkreslený tím. Že jsem více či méně pravidelným zákazníkem. A už mě tam znají. Je jasné, že po koupi x-tého vozu a jejich pravidelným servisem u nich. Se k člověku začnou chovat trošku jinak než k ostatním.

                  Např. když mi praskla 1 xen. výbojka. Nechal jsem ji vyměnit. Ale ta nová měla trochu jinou barvu, než ta druhá původní. Ne moc, ale bylo to nepříjemné. Zajel jsem tam a zmínil jsem se o tom. Očekával jsem, že mi řeknou. Ať si koupím i druhou novou. Ale sami se nabídli a ihned na vlastní náklady tu druhou vyměnili taky. A při ceně cca. 8500Kč to potěší. Prostě lepší servis neznám :-) :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 23.09.2007  06:31

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekny hot hatch

                    Jasne verim tomu, ze tvoj servis moze byt super...

                    Ono je to vsetko o ludoch a obozretnosti nie je nikdy dost vedel by som ti tu pisat cele slohy o servisoch.. ak chces viem Ti uviest aj konkretne priklady nie iba zo servisov opel ale napr. jednemu kamaratovi v servise na novom aute vymenili turbo za stare zistil to tak ze ho mal oznacene....Poznam aj par mechanikov dokonca poznam jedneho co sa na autach zakaznikov vozil a nicil ich az kym jednu imprezu nenabural potom ho vyhodili...

                    Olej sa v servisoch nemeni cely, je to bezna prax robia to vo vela znackovych servisoch to ze je primaci technik mily a ochotny a majitel servisu tiez neznamena ze si mechanik takymto sposobom neprivyraba... Samozrejme nikoho neobvinujem len poznam beznu prax...
                    Bezne servisaci predavaju olej co ukradli a nedoliali zakaznikom.. Ak chces zistit ci to robia aj v tvojom servise skus sa niekedy spytat mechanika nie primacieho technika ci nema nahodou nejaky olej na predaj za dobru cenu :-)

                    A nedaj sa uchlacholit tym ze si staly zakaznik. Mna tiez raz oklamali na ucte v jednom podniku kam som chodil pravidelne a nechaval som tam velke trinkgelty...

                    Samozrejme najdu sa aj dobre a seriozne servisy so serioznymi zamestnancami.. ale mnohokrat majitel ani nevie co sa v jeho servise deje...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dragon-001

                      Dragon.001 23.09.2007  21:45

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekny hot hatch

                      JJ, vše je jen v lidech...
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 23.09.2007  22:43

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekny hot hatch

                      Pridavam sa k tomu, je to velmi bezna prax s tym olejom. Najhorsie ale je, ze inde ho vymenit nemozes, lebo stracas zaruku na auto. V Bratislave je uz fimra Oil partner, vie vymenit olej vsade, ked tam prides, pekne sedis v aute a cez kameru vidis, ako to mechanici vymienaju, proste Ta tam vysolvene pri vymene nechaju sa pozerat. A tak to ma byt...
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "speddy_air" [212.55.241.XXX] 27.09.2007  20:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: pekny hot hatch

              Čo sa týka tej omegy - doma bola svojho času OMEGA SPORT 3.0 V6 - po piatich rokoch cca 370 000 km, sa medzi výmenami oleja nedolievala ani kvapka oleja, ináč aby som nezabudol doma bolo oplov viac - a konkrétne aj astra 1,6 16 (rok 2002) (hore spomínaná) z tej som mal pocit že žrala viac olej ako benzín... teraz je namiesto nej nová astra 1,7 CDTI... u tej už to tak zlé nie je... ale to je tak zatiaľ asi jediná chyba...
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 27.09.2007  22:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekny hot hatch

                Ta OMEGA SPORT 3.0, tak to bolo fakt auto :yes: . Mne je za OMEGAMI velmi smtno, moc sa mi tie auta pacili.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 19.09.2007  12:52

        « Re: Re: pekny hot hatch

        a inak sledujem Tvoje auto, no OMEGA, to bolo auto aut. Dalsi kolega ma este staru omegu 2.5 benzin - a ta nezerie. Mne sa omega strasne pacila. Podvozok, kvalita, ten interier na tu dobu - uplna mnamka. Kamoskin bracho mal 3.0 benzin - tiez spica. Uzasne, OMEGA bola :yes: , skoda, ze ju prestali vyrabat.

        Inak ale spusta motorov OPLU zerie olej, za tym si stojim, mam na to okolo seba spustu ludi, co to vedia dokazat, ziadne krcmove reci
        • 00 Reagovat !

          foto JOB

          JOB 19.09.2007  15:36

          « Re: pekny hot hatch

          O.k Pravda je vždy někde uprostřed,ale já jsem zatím u žádného Opela olej nedoléval a už jsem jich pár měl i když nejnovější model byl 97´ nicméně se pohybuju v klubu Opel a tak si tyto zkušenosti vyměňujeme a opravdu si myslím že opel olej nežere.Pokud se nebavíme o nějakejch motorech co jsou čiplí,nebo nějak jinak upravený. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 19.09.2007  15:58

            « Re: Re: pekny hot hatch

            Ono to bude nieco podobne, ako ked sa niekto s RENALUTOM rozculoval, ze to vobec nie je pravda, ze su nespolalive, lebo ze ma doma 2 a nic sa nepokazilo. Neuvedomuje si, ze ked pri 3 rocnych autach ma 35% nejaku zavadu, tak je to strasne vela, stale ale ked si kupis 10 takych aut, tak statisticky 6.5 z nich bude bez chyby... A ked si kupis 2, stale je to pomerne dobra pravdepodobnost, ze ani jedno z tych aut do servisu nepojde...

            Tiez aj je pravda, ze nie kazdy motor od OPEL zerie. Urcite ale mozem povedat, ze 2.2 benzin, 1.8 benzin, stary 1.4 benzin, a miernejsie aj 2.0 benzin zeru celkom dost.

            A okrem toho stale vravim, ze OPEL uznavam ako celkom dobre auto za slusne peniaze
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 22.09.2007  23:45

          « Re: Re: Re: pekny hot hatch

          Osobne mam opel speedster a ten zral oleja docela dost ale to je dane aj stylom jazdy :-)
          Inak potom co som zacal pouzivat miesto oleja 0w -40 olej 5w - 50 ma spotrebu oleja nulovu ...
          • 00 Reagovat !

            foto Dragon-001

            Dragon.001 23.09.2007  02:16

            « Re: Re: Re: Re: pekny hot hatch

            Teda, nechci aby to nějak blbě vyznělo. Ale toho Speedstera ti tak trošičku závidim >:D
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 23.09.2007  06:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: pekny hot hatch

              :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "mad marc" [217.196.211.XXX] 24.09.2007  15:49

      « Re: pekny hot hatch

      jen k tomu "zranie oleja" . Nemůžu souhlasit, vozy opel jezdíme -celá rodina- 15 let od astry F přes omegu, tigru, astru G i coupé, vectru C a twin top vystřídali jsme 10 modelů a olej měněný po 20000 km. Žádný olej to nikdy "nežralo"
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "kyklop" [195.91.54.XXX] 29.09.2007  22:38

        « Re: Re: pekny hot hatch

        ok, ale pridávam sa k tým, ktorý tvrdia, že Opel je žrút oleja, osobná skúsenosť Meriva , Astra a Signum.
        Mimochodom v manuáloch je napísané, že spotreba 0,6 - 0,8l oleja na 1000 km je normálna. V servise to komentovali slovami, že keď "len toľko", tak buďte radi.
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 29.09.2007  22:47

          « Re: Re: Re: pekny hot hatch

          No 0,8 to je přesně Škoda 105/120. Favorit má maximum 0,3. Vysvětlí mi někdo jaktože tam je tak vysoká spotřeba oleje na takovejch novejch autech??
          • 00 Reagovat !

            foto JOB

            JOB 30.09.2007  00:58

            « Re: pekny hot hatch

            No moderní motory mívají 4-5 ventilů na válec narozdíl od starých dvou .Navíc ty motory pracují ve vyšších otáčkách.Takže si musej vzít víc oleje než fáčko ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "kyklop" [62.168.125.XXX] 30.09.2007  15:56

              « Re: Re: pekny hot hatch

              skor by som povedal, ze zalezi, ktory typ motora sa vyrobcovi podaril. Nejaku dobu som mal Opel Combo 1.7 DTI a ten isiel od prehliadky k prehliadke /30.000 km/ bez akehokolvek poklesu oleja a pekne dostaval zabrat - studene starty, kratke trasy. Este aj spotreba bola vyborna (5,3 l/100km celkovy priemer) Mozno to bude tym, ze motor bol ISUZU -:))
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 01.10.2007  03:24

                « Re: Re: Re: pekny hot hatch

                Suhlasim. Kazdej automobilke sa sem tam "podari" zrut oleja. Napriklad mazdy vobec nezvyknu zrat, ale atmosfericka 2.3 - ta tiez zere riadne.

                Oplu sa proste za poslednu dobu podarilo relativne viacej takychto zrutov... Akurat dnes dorazil ten kamarat s VECTRA C 2.2 benzin a za 20 500 km mu to zozralo uz 5l oleja... Smrtelne vazne. Akurat tu vedla mna sedi a nadava (robime monitoring mesacnej uzavierky, preto sme este v praci), lebo intervaly ma 30 000km, ale za 20 000km uz vymenil vlastne celu vanu :-) :-) :-) A to mu nas kamarat byvaly servisak v autorizovanom OPEL a stale vravi "bud rad, mohlo to byt horsie"... Ale neodporuca ani prekruzkovanie, lebo ma skusenosti, ze to nepomoze...
  • 00 Reagovat !

    foto Miro-II

    Miro_II 18.09.2007  21:12

    Maso

    Tohle auto bych si nikdy nekoupil, nemam rad Opely,ale za odvahu,musim dat 10b. vypada moc dobre a urcite tak i pojede,jen je docela odvaha nasadit v cechach 19tky. vseobecne je znama tim,ze je jen pro masochisty, doufam ze ji uzijes,musi bejt zazitek krotit takovou bestii :yes: hod sem nejaky video se zrychlenim, zajimalo by me jak zni nazivo >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [212.81.23.XXX] 19.09.2007  09:05

    hmmmmmm

    tak s toho vyberu BMW320,Volvo c30 T5, Focus St...asi najhorsia volba(podla mojho nazoru, kazdemu sa paci nieco ine).......aj ked asi najlacnejsia..... nechapem ako mohli dat na zadnu napravu len torznu tyc...to auto ide jak píla...aj ked kultura chodu sa s horeuvedenymi neda porovnat....straaasne tam chyba viacprvkove zavesenie zadnej napravy....... mala nerovnost a skace ako koza...

    kazdopadne je to zazitok povozit sa natom.... prajem vela zabavy...
    • 00 Reagovat !

      foto RRAAFF

      RRAAFF 19.09.2007  09:17

      « Re: hmmmmmm

      On psal BMW 120d ;-) Což bych teda radši bez rozmýšlení tu Astru.

      No jinak jsem dal za 10, moc hezké auto. I když mám radši pohodlnější vozy než HH, tak bych si ji také vybral. Ať slouží ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 19.09.2007  12:44

        « Re: Re: hmmmmmm

        No tak ak si myslis mily anonym, ze napriklad VOLVO C30 T5 je lepsia volba, tak mam dost. Vsetky HOT HATCH nad 220k prednokolky sa mi uz zdaju byt premotorizovane a maju problemy s trakciou, ale C30 vyslovene podvozokovo nestiha na taky vykonny motor, ako je T5.
        Co sa tyka torznej tyce, stale vacsina hatchbackov ju ma. Vdaka tomu riesniu podvozku sa da urobit vacsi kufor, co je u hatchbacku predsa len hodne dolezite. Aj ked, ano nezavisle zavesenie zadnych kol ako ma Ford ST, Golf GTI, ci Volco C30 ma nieco do seba. Avsak aj tak podvozok C30 pri jazde na hrane je dost slaby. Navyse s tym tazkym motorom je silne nedotacavy. C30 je peknucke auticko, ale HOT HATCH, okolo toho to ani neslo...
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "szabo" [212.81.23.XXX] 20.09.2007  11:00

          « Re: Re: Re: hmmmmmm

          Neviem o akom priestore naviac v kufri hovoris? priestor v kufri v HOT HATCHi je podstatny asiako v lambe tazne zariadenie na vozik PONGRATZ...myslim ze dobry podvozok je asi dolezitisejsi ako 50l vzduchu naviac v kufri..a evidentne hodnotis len podla recenzii na webe...a neviezol si sa ani na jednom z menovanych aut...Ford ST=ten isty motor a podvozok ako volvo c30 t5...viezol som sa na oboch ...aj na tom opcku....to opc je super...ale vzivote by som ho nekupil...ta imitacia hlinnika v interieri mi pripomina casy ked som sa hraval s legom...a na margo torznej tyče v opli...toto riesenie zvolil opel len preto aby sa nezvysili naklady na výrobu vozu ..pretoze viascprvkove zavesenieje podstatane drahsie...co by sa premietlo v cene..potom by to uz nekupil ani uplny blbec....honda spravila podobny tah s novym civikom...
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 20.09.2007  12:16

            « Re: Re: Re: Re: hmmmmmm

            Uhm, tak ked mi hovori nejaky poloanonym, ze som sa neviezol ani v jednom z aut, tak to ma potesi.. .Recenzie citam v casopisoch hodne malo. Viem ako to chodi, kamarat je novinar sportovych aut. kazdy dlhodoby test pocvhalia, ked im automobilka dovoli zadarmo sa jazdit na ich aute a podobne.... Tomu sa venovat ale nechcem.

            Priestor v KUFRI v HH nie je samozrejem dolezity, to da predsa rozum. Lenze ziadna, opakujem ziadna AUTOMOBILKA neurobila zmenu zavesenia zadnych kolies pri jej OSTREJ verzii oproti KLASICKEMU HATCH. Focus ma viacprvkove zavesenie ako ja neviem pre 1.6, tak aj pre ST. Volvo tak isto... Opel zas ma pre klasicku Astru rovnaku vlecku, ako pre OPC, lebo to sa menit len kvoli OPC proste neoplati, z ekonomickeho hladiska.

            Tym som aj dalej vlastne myslel, ze je nesporne, ze pre HH sa viacej hodi nezavisle zavesenie kolies. Presne ako pises, je to znacne drahsie. Pre klasicky HATCH je to ale otazka, lebo tych 50l vzduchu v kufri moze byt dolezitejsie pre mnohych ludi, ako to, ze nemozu na nerovnostiach rezat zakruty...

            VOLVO C30 ma platformovo hodne spolocneho s ST. Ja keby som chcel HH, idem do GTI, alebo CTR. Rozhodne ale nesuhlasim, ze C30 T5 je HH a ze je lepsie, ako OPC. Proste to auto na to nema. Ak by som kupoval klasicky HATCH snejakym 1.8, alebo 2.0, tak by som ho mozno kupil (potom uz je nevyhoda len ultra maly kufor). Ale ta T5 je tam zbytocna. Podobne ako je T5 podla mna zbytocna u C70 (to pokladam za jedno z najkrajsich bezne dostupnych aut).

            A netusim, ci je ST lespie, ako OPC, alebo naopak. Medzi nimi keby som sa musel rozhodnut, tak neviem, co by som zvolil. Popravde som sa v obidvoch z nich viezol len chvilku.

            Z najvykonnejsich HATCHBACKOV som lepsie pojazdil predovsetkym CTR, potom C30 T5, MPS, Golf GTI.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [212.81.23.XXX] 20.09.2007  10:36

        « Re: Re: hmmmmmm

        no tak 120d...je super volba....bmw je s opelom nezrovnatelne...(neprihliadajuc na tych par koníkov naviac:))..ja osobne mam volvo c30..a cela moja rodina ma BMW..od 1ky po 5ku....a ked som sadol do kamosovej astry gtc.........bol som pomerne sklamany.... radsej uprednostnujem premiovy segment ako dake kone naviac..
        • 00 Reagovat !

          foto RRAAFF

          RRAAFF 20.09.2007  13:00

          « Re: Re: Re: hmmmmmm

          Já to beru, já jsem seděl v BMW 1 a to mi taky na tu cenu nepřišlo jako něco extra (ano, Navi a různé doplňky to zlepší, ovšem cena jde pak šíleně nahoru). S BMW bude větší zábava, už kvůli pohonu zadku, to nepopírám. Ovšem já bych radši Astru(Vectru :-) ) a zbylé prachy investoval jinam. Auta mám rád a chovám se k nim hezky, ovšem stejně to beru spíš jako přepravník z A do B než zábavní prostředek (zábavou je pro mě samotná jízda, i klidná), takže bych zřejmě BMW či jiná dražší auta neocenil zase tak moc.
          Ano, až pokud časem budu mít(možná:-) ) dost peněz, tak klidně upřednostním prémiový segment. Zatím mi však jako studentovi plně stačí auta mainstreamových značek :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.2007  10:11

    opc

    Astra OPC je krasne auto...navic neokoukane, zatim jsem potkal jen jednu:-) Gratulace... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Dragon-001

    Dragon.001 19.09.2007  14:00

    Go OPC Go

    Ty máš ode mě jasných 10 :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.2007  16:01

    Hot Hatch

    Pro všechny kdo pochybuji o tomhle autě doporučuji se podívat sem [odkaz] :). Před 4 týdny OPC stanovovalo rekordy na Nurburgringu pro svou třídu a byli tam jak Vectry, Corsy i Astry. Ohledně brzd - špinění je jednoznačně destičkama, ale musíš si uvědomit co máš, rychlosti ze kterých brzdíš a jak dupeš na brzdy jsou úplně jinde než s předchozí Vectrou, tvrdší směs destiček nemusí změnit vůbec nic. To prostě ke sportovnímu autu patří. Řešení je koupit karbonová kola kde to nění tolik vidět >:D skvělé auto
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [89.176.9.XXX] 19.09.2007  17:23

    GTC OPC

    Zdravim, chci se zeptat, co myslíš tím gtc opc?? Pač totiž obě zkratky znamenaj něco jinýho...A vzhledem k barvě vozu a ozdobných lišt bych řekl, že je to spíš OPC a ne gtc, leda bys pod kapotou dva motůrky..
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 19.09.2007  17:35

      « Re: GTC OPC

      inak tomu nerozumiem prilis ani ja. Ten, co je recenzovany tu, je naozaj OPC. GTC ale znamena naozaj nieco ine...
      • 00 Reagovat !

        foto STi-Modo-Team-

        STi (Modo Team) 19.09.2007  17:45

        « Re: Re: GTC OPC

        Že se do toho montuju... GTC označuje Opel u Astry verzi kupé (př. Opel Astra GTC 1.9 CDTi) a OPC je označení pro vrcholný motor (a model) nějaké řady.Mohla by tedy existovat i Astra OPC,ale dle označení by to znamenalo,že je to 5ti dveřový hatch.Proto Opel Astra GTC OPC jako vrcholný model kupé Astry.No jak pro blbce - sorry a jukněte,jak název píší na auto.cz v testu.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 19.09.2007  21:44

          « Re: Re: Re: GTC OPC

          Hm, tak ja som na to isiel podla inej logiky: Podla mna GTC u OPLA znamena GRAND TOURISMO COMPACT. Ziadne COUPE, COMPACT. Copue je pre mna A5, BMW3, PEUGEOUT 406, 407, ALFA GT, MERCEDES CLK... 3-dverova ASTRA je stale 3-dverovy hatch.

          Navyse sa u mna GT a OSTRY HATCH vylucuju z povahy. Zas napriklad mozete mat Opel Corsa, ale nie je to 5-dverak, ale 3-dverak (3-TURIG) a ziaden Corsa GTC. A vobec, preco existovala pred tym VECTRA GTC, k tej sedanu, alebo liftbacku to az tak nejde? Aha, ze by to bolo GTS? A uz ju nerobia, len Vectra OPC... Hm... A co znamenalo to GTS??? :-)

          Takze asi to bude ako pisal STi, pekne naucit sa nieco nove, dik :yes: :-) Ale moc prehladne to teda v OPLI nevymysleli :-)
          • 00 Reagovat !

            foto JOB

            JOB 19.09.2007  21:53

            « Re: GTC OPC

            No oni soudruzi u Opela tak trochu laškují. >:D Nikdy podle označení nepoznáš,jakou má auto výbavu. Postavíš vedle sebe dva stejný Opely se stejným označením a každej bude mít jinou výbavu.Asi co jim příjde ze skladu tak to tam namontují >:D Ale zase co auto to originál :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 19.09.2007  22:02

              « Re: Re: GTC OPC

              Hej hej, ani na nemeckom www.opel.de som nikde nenasiel OPEL ASTA GTC OPC. Aj v ponuke na zaciatku tam svieti len ASTRA OPC. Plne oficialne pomenovanie ale fakt bude GTC OPC.
              S tym co auto, to original je to celkom zabavne, aj ked prilisna konfigurovatlnost auta niekedy ubera na jeho kvalite, uz na to prisli napriklad aj vo VW u GOLFU V, kde sa da tusim poskladat az 106 roznych verzii len 5-dveraku!!! a pre GOLF VI chcu zvolit predsa len menej verzii, ale uvidime :-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 22.09.2007  10:09

                « Re: Re: Re: GTC OPC

                V techničáku je označení GTC. Naskenuji ceník. Astra GTC se dělí na Astra Essentia, Enjoy, Sport, Cosmo a OPC.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 22.09.2007  13:58

                  « Re: Re: Re: Re: GTC OPC

                  Hej hej, po vysvetleni STi to je jasne a niekde som tiez cital, ze to tak pisu aj do technicaku. Ako vravim, vzdy je fajn sa nieco nove dozvediet :yes:. Isteze su na svete aj dolezitejsie veci, ale ... :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "anonym" [217.11.253.XXX] 23.09.2007  13:25

                  « Re: Re: Re: Re: GTC OPC

                  Ježiš, to je to samá blbost, jako bych měl CORSU GSI OPC. Můžeš si koupit corsu s jednou z těch 4 výbav a něco si tam na přání doplatit ale GSI(GTC) nebo OPC má svojí vlastní vábavu motor a tunig a tim to hasne.Proto můžeš mít GTC a nebo OPC, ne obě dohromady.
                  Pokud chceš vyjádřit typ karoserie tak je to 3 dvéřák hatchback .
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "mad marc" [217.196.211.XXX] 25.09.2007  13:04

                  « Re: Re: Re: Re: GTC OPC

                  ještě k tomu techničáku. Sám mám OPC na cestě ale dodací lhůta se zvýšila na 4 měsíce a tak prosím Dane, můžeš-li opsat z TP jaký je povolen rozměr pro zimní provoz. Měl by to být 205/50 R17 ale potřebuji přesný popis včetně ET, mám totiž šanci do konce září koupit špičkové elektrony na zimu za příznivou cenu.
                  děkuji
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 25.09.2007  16:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: GTC OPC

                    zimní
                    8Jx18 ET 39; 225/40 ZR18 92Y
                    7Jx17 ET 39; 205/50 R17 93Q M+S
                    pouze letní
                    8Jx19 ET 43; 235/35 ZR19 91W
                    7Jx17 ET 39; 225/45 R17 91 W

                    Pak se na palubním počítači mění kolik má palců..
                    V jaké to budeš mít barvě a s jakou výbavou?
                    :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      neregistrovaný: "mad marc" [217.196.211.XXX] 27.09.2007  10:22

                      « VELKÝ DÍK

                      Velmi děkuji za info. super.
                      A barva? Jak jinak než ARDEN BLUE.Myslím, že každé auto má "svou" barvu, která mu mimořádně sluší a astra opc právě tuto. Astra G stříbrnou star, Astra coupé capri atd.
                      Normálně bych do 3dv. nešel ale jak jsem ji poprvé viděl před 2 roky v Brně, navíc vedle ser.GTC a 5dv. tak mě fakt dostala.
                      Výbava bude až na pár nepotřebných maličkostí jako hlav. airbagy nebo celokožené čalounění full ale přijede na seriových 18. Líbí se mi víc než 19tky.
                      Mimochodem zatím jsem měl 2x Astru G 1.8 sport - skvělé stroje, obzvlášť druhá doplněná optipaketem z MS designu. Nikdy mě nenechaly "na holičkách". Na obou jsem najel sice jen 150.000 ale kromě běžných náplní, vým. rozvodů a jednou brzd.destiček nic dalšího - 100% spolehlivost. Inu jak se k autu chováme takové ho máme.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [217.11.253.XXX] 23.09.2007  13:14

              « Re: Re: GTC OPC

              Blbost: Opel má několik základní výbavových verzí u každého modelu. Pokud si koupíš 4 Astry s výbavou sport tak budou všechny stejný. ale je pochopitelný, že když potkáš na silnici jinou astru sport tak bude jiná, neboť příplatkový výbava je individuální je na tom danym člověku, co si tam ještě přidá navíc...
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [217.11.253.XXX] 23.09.2007  13:11

            « Re: Re: Re: Re: GTC OPC

            Souhlasim...pěkně řečeno
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [217.11.253.XXX] 23.09.2007  13:10

          « Re: Re: Re: GTC OPC

          Hjo a to nemáš svojí vlastní hlavu aby si se nad tim zamyslel OPC ANI GTC neoznačuje typ karoserie ale motor a případný tuning k danému výkonu motoru..
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 23.09.2007  22:46

            « Re: Re: Re: Re: GTC OPC

            Ze Ty si nejaku mudry, 2 dni potom, ako to tu uz niekto vysvetlil... :) teda samozrejme tym nemyslim seba, ja som nebol prvy, koho napadalo, ako to vlastne presne je.
          • 00 Reagovat !

            foto STi-Modo-Team-

            STi (Modo Team) 25.09.2007  16:26

            « Re: Re: Re: Re: GTC OPC

            Sice jsem zcela nepochopil,jak to myslíš,ale GTC je označení (podle Opelu) pro 3dveřový model Astry.Já bych si ho klidně dovolil označit jako coupé,ale to je už věc názoru.V předcházejícím modelu Astry existoval zvlášť 3dv. hatch a 2dv. coupé (design by Bertone).Takže dnes u Astry Opel skutečně označuje typ karoserie GTC a pak doplňuje motor.OPC je pak označení vrcholné verze.U Vectry je označení GTS typ výbavy,nikoli karoserie - ale to už si vymýšlím,velká auta už tolik nežeru.Ale fakt by stačilo kouknout se do katalogu ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 26.09.2007  00:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: GTC OPC

              Diskusie o tom, ci je Astra GTC COUPE alebo nie su tak trochu krcmove, ale prave preto ich tu s radostou budem viest :-)

              Ja si myslim, ze som to cital v oficialnom katalogu videl GTC - GRAND TOURISMO COMPACT (ale je to dost jedno). Teraz sa mi pozriet nechce (potom by nebolo o com diskutovat) :-) Predsa len podla klasickejsej definicie je COUPE stara 2 dv. ASTRA od Bertoneho. Klasicke COUPE (aj ked nie vsetky) maju 2 dvere, cize su blizsie sedanom (ziaden HATCHBACK, ani LIFTBACK), nemaju B-stlpik (B-stlpik je taky podla mna vyslovene poznavaci znak). Moderne COUPE poslednych rokov velmi casto maju bezramove skla. Samozrejme vzdy sa najde dost vynimiek, niekolko SPORT COUPE koli lepsej torznej tuhosti karserie predsa len maju B-stlpik. Dobre zname 4-dverove COUPE v poslednom case je MERCEDES CLS, ale mnohol udi ho tiez za COUPE neuznava.

              Astra GTC je pre mna osobne urcite 3-dverovy HATCH. Viezol som sa v nej len raz a uplne do ohna by som ruku nedal, ale podla mna B stlpik ma. Ved prave tuhost karoserie je velmi podstatna pri ostrom hatch.

              Podobne sa da spekulovat, ci je vlastne MX-5 roadster,alebo cabriolet a co je convertible a co targa a co coupe cabrio a ja neviem co vsetko ... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto rest

    rest 19.09.2007  22:04

    super oplík

    Krásne auto, pre mňa s NÁDHERNOU farbou! Asi by som sa viac videl v tom St-éčku, ale červíček by hlodal ;-)
    Veľa šťastných a bezproblémových kilometrov - 10 b.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.2007  06:16

    Pro majitele Dan3

    Ahoj Dane,
    jelikož si z moravy, tak můžeš mi napsat na icq 390-254-152?
    Potřebuju se tě osobně na něco zeptat.
    Moc díky a nezapoměň na mě...

    PS: Jinak tvá Astra je úžasná, sám jsem oplista a jakákoliv verze OPC mi zvyšuje tep!!
    PS2: Ohledně youtube k Vectře OPC, není tak nedotáčivá jak si viděl, ten člověk co ji testuje osobně nesnáší Oply a schválně přidával v zatáčkách plyn, aby kola ztrácela adhezy a tím pádem auto vypadalo jako by nezatáčelo ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 20.09.2007  10:59

    3měsíce?

    tři měsíce dodací lhůta? :-O tak to bych asi nevydržel čekat takovou dobu na takový auto když bych konečně měl na něj many >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "brano_air" [212.55.241.XXX] 27.09.2007  20:23

      « Re: 3měsíce?

      ja čakám na CORSU OPC už asi 5 mesiacov... ide ma rozje... :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.09.2007  13:33

    astra opc

    Zaujimave auto mal som moznost sa s nim previezt a zdalo sa ze tych 240 koni na prednu napavu je trosku privela auto stale v zakrutach pri prudsom pridani plynu trhalo volantom a vyzadovalo si neustale korecie...

    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.09.2007  15:34

      « Re: astra opc

      Toto je presne moj nazor, ale aj na Ford ST, urcite ale na MAZDA3 MPS. Musim totiz uznat, ze na ST a OPC som absolvoval len klasicku skusobnu jazdu, kde Ti predajca vela nedovoli (samozrejme). Aj oni ale hovorili, ze pri pravidelnej ostrejsej jazde gumy vydrzia tak sezonu az sezonu a pol.

      Ale auta su to napriek tomu paradne.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 22.09.2007  23:27

        « Re: Re: astra opc

        Ja som mal moznost toto auto jazdit na opel testovacich dnoch ci ako sa to volalo samozrejme nejako extra mi predajca tiez blbnut nedovolil preto neviem dokonale posudit jazdne vlastnosti.
        Auto zrychlovalo velmi svizne, ale trhanie volantom mi naozaj dost prekazalo.
        Vo vyjazdenych kolajach bol docela problem udrzat auto v priamom smere co mi vylozene vadilo...
        Ostatni novinari z neho boli nadseni a hovorili nieco o charaktere (ked auto skace po ceste a trha volanom to je podla nich charakter :-) ) ale osobne mna toto auto aspon co sa tyka jazdnych vlastnosti sklamalo mozno som od neho ocakaval viac pripadne je to tym ze som zvyknuty na zadny nahon... Omnoho viac ma presvedcil opel GT, ale zase nie natolko aby som uvazoval o jeho kupe :-)

        BTW. Inak to zmienene tlacidlo sport ma naozaj cosi do seba
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 23.09.2007  01:50

          « Re: Re: Re: astra opc

          Skoro uplne suhlasim. Opel GT som este tiez neskusal a tiez ma zaujal (BTW. vcera som ho videl parkovat na ulici, celkom dobre vyzera).
          S tym zadnym nahodom suhlasim, moj ACCO sa chova hodne neutralne aj pri vijazde (ale zas nema taky vykon a je tazky, to je jasne). Ale zadnokolka, to je super, ako som sa stal spolumajitelom hravej MX-5, fakt parada, kto s tym nesiel, silne odporucam.

          Inak ale pre dvojmiestne auta na zabavu - strasne ma este laka NISSAN 350Z COUPE, alebo HONDA S2000. Ked raz upgradneme auto v nasom klube (myslim tu MX-5)... Ale to uz je menej realne...
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 23.09.2007  06:17

            « Re: Re: Re: Re: astra opc

            Ja som OPEL GT jazdil na mna az prilis pohodlny ale inak dobre auto trosku ten typ auta vyzra ako sportiak a z casti sa aj tak chova ale nie je to uplne ono...
            Co ma vsak sklamalo bola kvalita prevedenia interieru nie, ze by som si na tom nejako zakladal ale bolo vylozene vidno kde sa setrilo...
            Nkdy som neveril novinaskym kecom o tvrdych plastoch a podobne ale v tom GTecku to bolo fakt peklo absolutne nelicovali casti vsteko vrzgalo ako keby bolo auto po tazkej buracke (mozno aj bolo :-) )
            ale tie plasty fakt vyzerali horsie ako v dacii logan a to by pri aute s takouto cenovkou byt nemalo...

            Neviem osobne by som z dvojice tebou vypisanych aut isiel asi radsej do Zetka zda sa mi praktickejsie ale zase na druhej strane ked je to iba auto na vyblbnutie tak S2000 je tiez vynikajuce auto takze dost tazka volba...(tusim by som aj tak volil zetko koli tomu ze je kratsiu dobu na trhu a nezastara pravdepodobne tak rychlo cisto moj nazor ale na druhej strane s2000 je cabrio a motor toci tusim do 9tisic otacok)
            inak neviem aky rocnik MX5tky mas ale v podstate za podobnu cenu ako 4rocnej mx5 kupis uz aj Zetko alebo S2000...
            Ale myslim si ze mx5tka bude aj tak z tychlo aut najzabavnejsia...

            BTW. neviem ci mas zaujem do buducna o nove alebo jazdene auto....

            Ak sa smiem opytat aky klub mate?
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 23.09.2007  22:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: astra opc

              Ale, v podstate sa kolega, velky fanatik do aut (jazdi aj zavody do vrchu), nahodou dostal k MX-5. Prave ze je to este model NB, rocnik 99. Cize stala tak 200 - 250 tis. Bolo mu ju luto predat, lebo je velmi zachovala, nejazdena v zime a tak. Tak nas nahovoril a piati sme sa zlozili. Mame pre nu garaz a sem-tam sa vyblaznime. Takze tak - ona je teda 8-rocna.

              Ja by som isiel niekedy aj do 350Z, alebo S2000, ale uz kolegovia asi nie. Uvidime :-)

              Takze tak. Moje buduce auto len pre mna, to este netusim, zatial si chcem ACCO nechat dost dlho, tak aspon 4 roky. Mozno nieco rodinne typu AUDI ALLROAD, alebo XC70, ale to je este fakt daleko... Skore je aktualnejsie nejake druhe auto pre natavajucu, ale to bude tak nieco zo segmentu B typu JAZZ, YARIS, ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.09.2007  16:42

    hhmm

    paráda,slintám.. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Dave-SK

    Dave SK 24.09.2007  18:42

    velmi pekne auto

    Ja by som urcite vybral Focusa, ale urcite to bolo velmi tazke rozhodovanie >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Mee-sha" [88.101.35.XXX] 24.09.2007  18:49

    proč? nechápu! nerozumim! próóóč?

    Porstě mi to nedá a musím prudit.Proč si kupujete auto které má maximální rychlost jako malé letadlo a zrychlení jako velký sporťák?kvůli těm šesti vteřinám adrenalinu, který nepochybně rozproudí mohutné stádo koní pod kapotou při zrychlení 0-100?
    Auto pěkné...jen co je pravda,ale proč si kupovat přemísťovadlo s 200PS+ a závodním podvozkem a kdovícoještě?vysvětlete mi to prosím někdo!(příspěvek se netýká jen TOHOTO vozu takže odpovídejte všichni)
    • 00 Reagovat !

      foto JOB

      JOB 24.09.2007  19:02

      « Re: proč? nechápu! nerozumim! próóóč?

      Proč lidi zbíraj známky,rybařej,skáčou padákem,potápěj se,nebo proč si kupujou lodě a letadla,proč .....................
      Z tvého příspěvku mi příjde že je to pro tebe nenormální,takže by jsi mi mohl vysvětlit co je pro tebe normální ? Sedět doma a cpát prachy do matrace ? Prostě každej jsme jinej a máme jiné záliby,názory a hlavně možnosti. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Mee-sha" [88.101.35.XXX] 27.09.2007  20:06

        « Re: proč? nechápu! nerozumim! próóóč?

        mě šlo hlavně o to,jestli někdo tak veliký výkon využije.a cpat peníze do matračky fakt nebudu ale za 800 000 bych vybíral trochu jinak.ale třeba sem já ta výjimka,nevim.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.09.2007  19:54

      « Re: proč? nechápu! nerozumim! próóóč?

      Tak na tohle radši reagovat nebudu >:D >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto David-Silver

      David Silver 24.09.2007  20:02

      « Re: proč? nechápu! nerozumim! próóóč?

      víš jaká je s takovou károu zábava na okruhu, letišti apd. ??? s tím se vyřádí kde kdo a nikoho nemusí ohrožovat... Jeden chce takovýto vůz aby měl zábavu a někdo zase si koupí támhle 29let starou Stodvacítku protože mu nejde o tom s čím jezdí ale jenom o to že se někam dostane...
    • 00 Reagovat !

      foto stanci269

      stanci269 26.09.2007  10:47

      « Re: proč? nechápu! nerozumim! próóóč?

      Poviem ti to takto. Su ludia, ktori za znamku (na obalku) daju aj 100 000 - zberatelia, to ja by som tolko nedal nikdy ALE viem sa vcitit do ich "koze" >:D viem si to predstavit ake je to pre nich vzacnost, rarita a pod. a su tomu schopny vela obetovat, takze z tohto pohladu ich chapem. A takto je to so vsetkym, pre niekoho je ta "znamka" - auto, lode, lietadla, potapanie, oblecenie, obrazy a pod. Chapes ? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Mee-sha" [88.101.35.XXX] 27.09.2007  20:03

        « Re: Re: proč? nechápu! nerozumim! próóóč?

        ok.to beru.jako sběratelský kousek
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "rrrrrrrrrrr" [212.80.92.XXX] 26.09.2007  21:11

    zlatá škoda

    zlatá škodovka O2 1.8 TSI >:D to teprv uvidíš ten nářez >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.10.2007  23:49

      « Re: zlatá škoda

      Jestli je to ironie - ok. Jestli ne, tak je to k smichu. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 27.09.2007  11:04

    OPC vs. MPS

  • 00 Reagovat !

    foto alfa-lover

    "-- skrytý --" 27.09.2007  21:55

    No já nvm OPC do rodiny

    Jako prvnín auto když ste 3 no nvm spíš bych koukal po něčem větším třeba Alfa 159 2,2jts nebo mondeo 220 st sou to vetsi a pohldnejší auta.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.09.2007  22:24

    Další OPC

    Zdravím příznivce Astry OPC

    Také vlastním cca 9 měsíců Astru OPC a rád bych se zapojil do diskuze a sdělil pár zkušeností.
    Pořádná jízda s Astrou OPC vyžaduje opravdu zkušeného řidiče a to nekecám a vím o čem mluvím!
    Když totiž pořádně přidáte plyn, tak cítíte žaludek až v krku a máte co dělat, aby jste Astru udrželi jet rovně. Druhý rychlostní stupeň Vás tak zamáčkne do sedaček, přední kola se boří do asfaltu a máte pocit, že Vám přední náprava vystartuje!
    S Astrou jsem jel zatím nejvíce 240 km/h, ale je schopna jet až 260 km/h. Teprve na okruhu v Brně, jsem poznal, co Astra OPC umí a co neumím já!!! V zatáčkách nízkoprofilová 19“ kola sedí jako přilepená, vůbec se nenaklání a máte pocit že se Vám směje. Spolujezdec se musí velmi dobře držet, jinak bude vedle vás lítat jako poslední zápalka v krabičce.
    Zatím nevím, kde má Astra v zatáčkách svojí hranici, bál jsem se to zkoušet. Na rovinkách má úžasný zátah a předjeli mě opravdu jen silná auta!!! Na Astře jsem udělal drobné úpravy pro lepší proudění vzduchu a sání motoru.

    Dle mých zkušeností má Astra OPC slabé stránky:
    - příliš vysoká sedačka řidiče, nejde snížit
    - zbytečně velké vnitřní zpětné zrcátko – brání bezpečnému výhledu
    - špatné couvání, skoro nic nevidíte přes malé zadní okno

    Zdraví Laďa
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.207.123.XXX] 28.09.2007  09:26

      « Re: Další OPC

      Taky zdravim. Za kolik teď, po těch 9 měsících průměrně jezdíš? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [193.86.114.XXX] 28.09.2007  13:05

        « Re: Re: Další OPC

        Zdravím, při normální "klidné" jízdě cca za 10 l. Na okruhu si Astra v režimu sport vezme cca 35 l!!! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "madmarc" [88.101.162.XXX] 25.12.2007  23:05

      « OPC do třetice

      Dobrou sváteční skoronoc přeji, můj plnokrevník tedy slavně dorazil na moravské planiny poč. prosince a ačkoli se teprve seznamujeme, tak musím tvůrce pochválit. Sice souhlasím s Laďou, pokud jde o slabé stránky - i když u sedačky mi to nevadí (mám jen 180cm). Nějakých pár km ( 3000 ) s OPC už mám za sebou a zatím, na to, že jezdím docela svižně ( ale ne drsně, jako naši páni novináři, kteří by asi potřebovali pár lekcí autoškoly ) se mi spotřeba ustálila na 9,6 l ( 2/3 město, 1/3 rychlejší přesuny po okreskách a rychlostních silnicích ). Není navíc vůbec problém ( doržováním limitů ale nikoli pasivní jízdou ) jezdit kolem 8 - 8,5 l.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.09.2007  16:48

    ALU KOLA NA ZIMU

    Pokouším se najít alu kola na zimu a neorientuju se v těch číslech. Můžete mi prosím někdo něco doporučit..Cena okolo 6000 za kolo. Rozměry jsou 8Jx18 ET 39; 225/40 ZR18 92Y. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Hanss-MoDo-Team-

      Hanss (MoDo Team) 28.09.2007  17:01

      « Re: ALU KOLA NA ZIMU

      No vybrat si musíš sám, at už podle designu nebo dle ceny, já se pokusím nastínit ty čísla: rozměry jsou vždy v palcích tj. 2,3 cm/1". Čili 8J je šířka disku (od hrany k hraně, kam se vkládá pneu) 18" je výška ráfku - musí se shodovat s výškou uvedenou na pneu, ale to asi víš! ET (je v mm) je důležitý - udává vlastně hloubku uložení kola na ose, tzn. čím nižší číslo ET je, tím celé kolo lezí více s pod auta a obráceně, čím vyšší číslo ET je, tím je více kolo utopené pod autem! Doporučuji koupit ráfky i pneu co nejvíce dle velkýho T.P., přip. odchylku šířky ráfku (J) tak o 0,5 např. 7,5 J a ET také dodržet, max. tak o 5 mm více či méně!! Tak Zdravim snad jsem trochu pomohl......... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.10.2007  12:39

    re

    krásný auto!!sice nejsem moc velkej fanda oplů ale OPCčka jsou naprosto úžasný!gratuluju ke koupi ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 02.10.2007  18:10

    OPC

    ahoj dneska jsme potkal stejnou Astru jako mas ty. ten vejfuk je krutej :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.207.123.XXX] 02.10.2007  20:53

      « Re: OPC

      kde jsi ji potkal? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.10.2007  20:54

        « Re: Re: OPC

        kde jsi ji potkal? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.2007  12:37

    viděl jsem tě

    dnes,přesně v poledne,Big Billa na Povelu,myslím že v ní jel tvůj otec :-) šel jsem okolostál na parkovišti,chtěl jsem hodit pokec,ale než jsem se přiblížil,odjel
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.207.123.XXX] 05.10.2007  16:37

      « Re: viděl jsem tě

      Dnes s ní byl jen v práci a ta je na druhé straně města :-! . Je tu ještě jedna úplně stejná Astra OPC na 19"...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 06.10.2007  13:54

        « Re: Re: viděl jsem tě

        To jsem byl já na parkovišti Billa. Moje OPC se na první pohled od druhé odlišuje:
        1. Modrý pruh OPC na předním skle
        2. Tónovaná skla do černa
        3. Na bočních zadních oknech modrý nápis OPC
        4. Na zadním kufru nemám znak opel

        Doufám, že jich nebude v OL. moc přibývat...
        Laďa >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Dan19" [85.207.123.XXX] 06.10.2007  18:06

          « Re: Re: Re: viděl jsem tě

          JJ. čím míň tím líp..když jich tu bude jezdit 20 už to nebude ono..Ještě vím o jedné z V.B.(Makro).Nechceš se někdy sejít? Nafotíme, pokecáme. Určitě už s tím autem máš víc zkušeností., :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 06.10.2007  20:50

            « Re: Re: Re: Re: viděl jsem tě

            Zdarec, v OL. jsou jen 2 Astry opc!!! A já jsem ten z Velké Bystřice. Myslím, že jsem Vás vezl v předváděčce, než jste si Astru koupili.
            Klidně se můžeme sejít a pokecat. Tak třeba zítra na bočním parkovišti u Globusu cca v 13°°h.?
            Laďa
            :-O
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Dan19" [85.207.123.XXX] 06.10.2007  23:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: viděl jsem tě

              OK. budeme tam :-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 07.10.2007  17:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: viděl jsem tě

                Sraz byl super,než nám to pokazila IMPREZA >:D která se přijela podívat. Příště uděláme sraz na sněhu na parkovišti u Hradiska, kde se dá zařádit >:-[]

                Zdar Laďa
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "Dan19" [85.207.123.XXX] 07.10.2007  17:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: viděl jsem tě

                  jj. budeme se těšit :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    neregistrovaný: "Dan19" [85.207.123.XXX] 07.10.2007  17:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: viděl jsem tě

                    Moje ICQ je 249-318-274.. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "speddy_air" [195.91.64.XXX] 07.10.2007  21:16

    to ladaopc

    Môžeš mi prosím ťa prezradiť odkiaľ máš tie sympatické nálepky „OPC“ na oknách, či to bolo niekde kupované alebo také „home made“ ??? Ď
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 07.10.2007  21:41

      « Re: to ladaopc

      Nálepky mám vyrobené speciálně pro mě na zakázku.Máš -li o ně zájem, napiš mi na: ladaopc@seznam.cz
      L. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.10.2007  21:30

    zimní pneu

    Zdravím, myslím si, že je zbytečné kupovat na zimu 18" kola 225/40.
    Já mám na Astře OPC 17" 205/50 a jsou super. Na zimu nemusí být tak široké a navíc zbytečně platíš víc!
    Ahoj Laďa / tel. 606611802
    :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "mad marc" [217.196.211.XXX] 09.10.2007  00:53

      « Re: zimní pneu PRO DAN13

      Plně souhlasím. "Sedmnáctky" jsou tak akorát. Máme je na Vectře GTS - GOODYEAR UG 7. Skvělý záběr i trakce na sněhu i ledu, ani se nijak extr. neopotřebovávají. Mají za sebou 2 zimy, cca 35000 km a zbývajících 5mm vzorku.

      DANE, ještě jednou díky za info z TP. Alu disky jsou na cestě - 17" od ALUTECu za 3000. (takže 6000 za jedno kolo, jak jsi psal minule to je myslím zbytečně "vyhozený" peníz, tedy pokud nepotřebuje taťka snížit daň. základ).
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "mad marc" [217.196.211.XXX] 09.10.2007  01:00

      « Re: zimní pneu

      sorry, vzkaz je pro DAN 3, asi mi dnes slábne zrak :-! :-! :-! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 15.10.2007  18:01

    Tak to vypadá, že Oplík má těch pověstných 5 minut slávy za sebou,

    nastoupili další borci.....Kupodivu i moje Mazdička byla nějaký týden v top 10, kdeže jsou ty časy....Na těch fotkách z parkoviště je vidět, že průzračná skla dají lépe vyniknout linii vozu, je vzdušnější....doufám, že si ji taky nechcete zalepit černým suknem smutku....Tak ať ji poznáváš čím dál víc a hodně srandy přeju! Hoj!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.10.2007  20:21

    Můj sen...

    Zdravím dalšího Olomoučáka, pěkný OPCéčko, zatím se musím smířit s obsahem 1,4i a snad za dva roky rozšířím naši Olomouckou základnu taky o jeden kousek ( uvažuji o Corse OPC ) Jinak hodně šťastných kilometrů !
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.2007  19:00

    Antiradary

    Máte někdo zkušenosti s antiradary? Koupili jsme Valentine One a zatím si zvykáme. Je hodně citlivý a pípá na dveře u supermarketů a benzínek. Jinak zatím jsem ještě radar nepotkali. Nekupovali jsme ho aby jsme jezdili ve městě jak šílenci ale přesně 50 se udržuje těžko a nemůžu sledovat jen tachometr. A občas na přehledných místech na to asi každej trochu šlápne..Jinak recenzi doladím.. Chci si na to sednout s tatou aby taky něco napsal ale teď nebyl moc čas..
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.10.2007  20:27

      « Re: Antiradary

      Koupili jste to nejlepší co jste mohli.Já sám mám Valentine One skoro rok a jsem sním nadmíru spokojenej.Několikrát už mě zachránil krk.Ten můj zas tak citlivej nejni jen řve dost u mýtnejch bran který maj přisvěcování laserem.Pokud jedes do 20 až 30kmh nad limit chrání stoprocentně a všude.Při rychlejší jízdě to chce rychlý reakce.Jinak dobrá koupě :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.10.2007  12:40

    Zimní kola na OPC

    Ahojte, tak co, už máte zimní kola? Ja se chystám příští týden přezouvat na 17" NOKIANY.
    Zdraví Laďa >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 28.10.2007  13:41

      « Re: Zimní kola na OPC

      Čau.Zimní už máme na autě. Pneu jsme koupili taky Nokiany 17". A kola nakonec od opla ty stejny jak máme v 19" tak v 17".Auto je na těch 17" o dost měkčí.Koupili jsme to teď v té akci Sleva 25%.Potom je nafotím pro porovnání.. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "go.t" [85.70.132.XXX] 28.10.2007  16:27

    astra opc versus 530xd kombiA

    zavod na cca 1100m vyhra astry o 10m jizda v zatackach astra velice neklidna zde ma bmw urcite navrch o 1 tridu spotreba neni spatna ale rozdil 4l je docela dost na vahovy rozdil porovnavam neporovnatelne ale za ty penize neni astra spatnou volbou i kdyz prace na vylepseni by se urcite nasla ps to zpetne zrcatko kdo vymyslel okamzite ven na dlazbu
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.10.2007  12:58

    :))

    Zdarec,OPC se mi hrozně moc líbí, je o trošku rychlejší než můj Kady :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.10.2007  15:49

      « Re: :))

      Třeba se potkáme někde na silnici, když jsi taky z OL. Chystám se na tunig sraz v sobotu u Hradiska. Budeš tam?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.10.2007  19:18

        « Re: Re: :))

        Zdravím OPC, něco se koná v sobotu na Hradisku...? Že bych také provětral OPC a vyhnal pavouky z výfuku...?
        Laďa >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 30.10.2007  21:58

          « Re: Re: Re: :))

          Je to tam každou první sobotu v měsíci. Ale přemýšlím jestli tam jet..Je to občas spíš tuzing...Jako jsou tam některy moc pěkně udělany škodovky, clia atd..Minule to byla celkem nuda :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.2007  16:10

    ??

    nechapu ze se Astra OPC tak propadla v hodnoceni a je to velka skoda...auto tu patri urcite do top ten
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 31.10.2007  19:17

      « Re: ??

      Je to hlavně proto, jsou tady lepší recenze a hodně se mění hodnocení..To co před měsícem stačilo na druhý místo je teď tak v max. top 20..Zapracuju na recenzi a snad se posunu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.11.2007  12:03

    Tip na výlet

    Ahoj,

    Chtěli by jsme Vám představit plánovanou akci s názvem CZECHRACE: jedná se o společnou jizdu
    napříč ČR A SR- 2dny- 1300km plus motokáry a sprinty
    1. den hranični přechod ROZVADOV - PRAHA - BRNO - BRATISLAVA
    2.den BRATISLAVA-OSTRAVA-HRADEC KRÁLOVÉ -PRAHA-PLZEŇ
    Pro připadné zájemce zašlete nám foto vozu my se Vám ozveme

    S pozdravem czechrace
  • 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 03.11.2007  13:54

    Skvělý auto.

    To auto je super. Chtěl jsi přidat fotku modelu? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.207.123.XXX] 03.11.2007  16:05

      « Re: Skvělý auto.

      JJ. Dnes jsem byl s modelem jezdit, ale po minulé projížďce je v něm nějakej problém. Budu ho muset zase rozebrat :-( Jinak plánuju novy kola(driftovací), LED diody a kastli bílej Nissan Skyline s modrym pruhem..
      • 00 Reagovat !

        foto filko

        filko 04.11.2007  12:25

        « Re: Skvělý auto.

        Taky mám model s problémem. Nějak se mi rozbilo servořízení. Model mám 4x4, takže na nějaké driftování to moc není.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 04.11.2007  15:04

          « Re: Re: Skvělý auto.

          Taky mám 4x4. Místo pneumatik se tam dávají novodurové trubky >:D . Už jsem zkoušel provizorní dát dozadu. auto se točí na místě ale s trochou citu se s tím dá naučit
          • 00 Reagovat !

            foto filko

            filko 04.11.2007  20:25

            « Re: Skvělý auto.

            Tak to jo. Neměl bys ty trubky v rozměru asi 21"? Rád bych je vyzkoušel i na své auto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.11.2007  17:08

    Model 1:43 Astra OPC

    Pro všechny majitele, nebo ty co se jim Astra líbí jsem našel na ebay, že se prodává model. Vypadá pěkně.. Příjde asi na 1000Kč ;-\ . Přidávám odkaz
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.11.2007  17:52

    Sraz hradisko

    Budu na Hradisku 1.12.Aspon myslím,že tam bude sraz v tu dobu...Rád bych se mrkl na tu tvoji krasavici :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.207.123.XXX] 15.11.2007  21:08

      « Re: Sraz hradisko

      Jo. Pokud budu moct tak tam přijedu. Jestli bude mít čas mohl by přijet taky LADAOPC a budou tam krasavice dvě. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [88.100.151.XXX] 16.11.2007  16:33

        « Re: Re: Sraz hradisko

        A kdyby jste mě svezli,měl bych splněnej sen ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.11.2007  21:15

      « Re: Sraz hradisko

      že bych se taky s CX stavil? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [195.113.193.XXX] 16.11.2007  08:06

        « Re: Re: Sraz hradisko

        Jo. určitě přijeď. v říjnu jsem tam viděl i tu škodu deluxe co ji máš s CX vyfocenou :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.11.2007  17:21

    Hradisko

    A kdyby jste mě svezli,měl bych splněnej sen :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.11.2007  10:20

    sraz Hradisko

    Ahoj, tak v sobotu 1.12. bych se také přijel na Hradisko podívat.Můžeme se domluvit někde na benzince a přijedou tam společně obě OPC. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "mad marc" [88.101.162.XXX] 26.11.2007  23:06

      « Re: sraz Hradisko

      Jojo, taky bych přijel na Hradisko a rozšířil dvojku na "ruskou trojku" ale dodavatel alias Opel CS je ještě horší než ve špatných snech. Očekávaný Modrý blesk, který měl totiž původní termín dodání 2.10. dorazí nejdřív na vánoce. Takže ne 4 ale 5 !!! měsíců. Tomu říkám "vážit si" zákazníka. 8-s 8-s :*) V Německu dostal kamarád OPC za 7 týdnů >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [213.175.45.XXX] 24.11.2007  20:04

    Hradisko

    A jedno starý OPC alias GSi ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.11.2007  15:23

    Sraz

    Čau chlapi, dáme teda v sobotu nějakej sraz, nebo se potkáme až na Hradisku? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.11.2007  15:50

    Sraz sobota

    Já bych byl pro sraz na vedlejším parkovišti u Globusu v 13:45. U Hradiska to začíná v 14:00. Je to to parkoviště, ze kterýho mám ty fotky setkání 2 aster OPC. Ale jestli víte o něčem lepším tak se přizpůsobím. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 28.11.2007  18:32

      « Re: Sraz sobota

      Já před tím hraju hokejbal a doufám že tam budu na čas...jsem taky pro ten čas a místo...kdybych náhodou tam nedojel tak se uvidíme až na Hradisku...tak na 90procent bych to stihnout mohl :))
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 28.11.2007  18:45

        « Re: Re: Sraz sobota

        OK, ve 13:45 budu na parkovišti.
  • 00 Reagovat !

    foto petr16

    petr16 28.11.2007  17:06

    změna hodnocení

    přidal jsi fotečky a doplnil recenzi,ted už za 10,super kárka,tiše závidím:)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 28.11.2007  17:12

      « Re: změna hodnocení

      Díky :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.2007  16:41

    Sraz

    Zdarec,mohl bys mi prosím poslat foto z toho našeho srazu? Dík :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.12.2007  16:42

      « Re: Sraz

      jo. já je sem všechny během dneška nebo zítřka přidám. jinak sraz byl super :yes: jen to počasí mohlo být lepší :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.12.2007  16:49

        « Re: Re: Sraz

        Jo,jo hlavně zážitek z jízdy v OPC paráda!!! ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 02.12.2007  17:12

          « Re: Re: Re: Sraz

          ty fotky se mi moc nepovedly :-( . příští sraz musíme udělat někde v hezčím prostředí a vyfotit nějaky hezky fotky
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [88.100.151.XXX] 02.12.2007  18:06

            « Re: Re: Re: Re: Sraz

            Tak si ulož z mojí stránky, Lada mi poslal :-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 02.12.2007  18:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sraz

              ty jsou pěkny. už jsem je přidal :-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 02.12.2007  20:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sraz

                Ještě bych přepsal ten coment jedné fotky na 2xOPC a 1xGSi nebo tak něco...jinak je to Kady ne Kedy ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "OndraOPC" [62.177.65.XXX] 25.12.2007  20:41

    OPC - Opravdu Perfektní Cára

    Já OPC Astru ale i Corsu OPC proste zeru. Cáká z nich sila. Neni to ta legenda jako GTI od Fauvé, ale o to víc se u Oplu snaží a o to víc se mi to líbí, pač to néjni tuctový zboží jako předražený Fauvé. Mě imponuje i to, že místo trendu, kterej je patrnej třeba u novýho EVA X či STi, kde se víc softí a už to zkrátka podle reakcí není to co to bejvalo, je OPC ryzý Hothatch, kde všichni reportéři a redaktorové uplacenejch plátků Škodovkou, brečej nad tvrdotí a nekompomisním chováním Astry OPC. A to je to co nás zajímá, že jo. Krásný auto, jak rád bych se povozil. Závist!:o)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "OndraOPCfan" [62.177.65.XXX] 25.12.2007  20:45

    OPC- Opravdu Perfektní (C)kára

    Já OPC Astru ale i Corsu OPC proste zeru. Cáká z nich sila. Neni to ta legenda jako GTI od Fauvé, ale o to víc se u Oplu snaží a o to víc se mi to líbí, pač to néjni tuctový zboží jako předražený Fauvé. Mě imponuje i to, že místo trendu, kterej je patrnej třeba u novýho EVA X či STi, kde se víc softí a už to zkrátka podle reakcí není to co to bejvalo, je OPC ryzý Hothatch, kde všichni reportéři a redaktorové uplacenejch plátků Škodovkou, brečej nad tvrdotí a nekompomisním chováním Astry OPC. A to je to co nás zajímá, že jo. Krásný auto, jak rád bych se povozil. Závist!:o)))
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "OndraOPC" [62.177.65.XXX] 25.12.2007  20:47

      « Re: OPC- Opravdu Perfektní (C)kára

      Omlouvám se za ten zdvojenej příspěvek. Jsem jen internetovej jůzer a nějak se mi to tu sekká.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.12.2007  21:00

    BMW M6 můj sen

    Moc to sem k auto nepatří, ale BMW M6 je můj sen a tak když jsem našel na youtube tohle video tak jsem se musel podělit. Odkaz přidávat neumím tak vám ho dám sem: [odkaz]
    a kdyby to nešlo. tak dejte na youtube.com BMW M6 symphony
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "johanes" [85.132.237.XXX] 02.01.2008  21:51

    krásné auto astra opc

    Bavorák je něco jiného,podle mne to srovnat nejde.
    Uvažuju stejně jako Dan3,chtěl bych malé silné auto tak
    na 10000 ročně,ve dvou,vyjímečně ve 3 nebo 4.Procházím rok
    autosalony a recense,uvažoval jsem o silné lodi/sonata3,3/
    focus ST,mazda 3mps atd, pak jsem si všechno prošel a zvítězila astra OPC.Je krásná.Mám coupe 2,7 žluté, krasavec,V6,ale astra
    je více handy.Jenom mne zblbl na chvíli prodejce,nabídl i slevu na Vectru OPC tak že by byla 2,8 T jen o 40 t dražší než astra
    ale rozchodil jsem to.Vectra je pro mne moc/ sám s manželkou/
    Zajímala by mne spolehlivost a nové zkušenosti.
    Prosím dana 3 o kontakt, mail jsem poslal.
    děkuji
    pozn:technicky konkurent je BMW 123D,ale je to diesel a v zimě
    neovladatelný a malej!-mám 184,nevejdu se tam.
    johaness
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "madmarc" [88.101.162.XXX] 13.01.2008  22:55

      « Re: krásné auto astra opc

      Máš recht. OPC umí být dravá kočka ;-) Ale když to s ní umíš, tak přede jako kotě. Auta s bleskem jezdím 15 let a s každým jsem se "skamarádil" jednadvě. Posledních 10 let jsem jezdil s astrou G 1.8 sport, s coupé 2.2 a semtam s taťkovou šestiválcovou vectrou GTS. Všechno skvělá auta a věřím, že OPC nebude výjimkou. Mám zatím za sebou jen 5000 km, takže je -navíc v zimě- brzo na nějaké velké hodnocení. NESOUHLASÍM ovšem celkově s recenzí panů novinářů. Jezdím s ní denně v práci v průměru 150 km a rozhodně to není žádný kostitřas. NAOPAK ! O spotřebě jsem už psal, dnes jsem si udělal rodinný lyžařský výlet do Beskyd, příjemnou svižnou jízdou za 7.3 l/ 100 km. Dodrý ne, na 240k dvoulitr? >:D >:-[] :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.2008  16:52

    Pozdrav

    Zdar jaxe vede? Ladíte nějak OPC? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 05.03.2008  19:06

      « Re: Pozdrav

      Čau. Vede skvěle. Už se těším na léto na 19" a noční výlety s Astrou >:D . OPC zatím nijak neladíme a ani v nejbližší době ladit nebudeme. Je na leasing a ještě v záruce tak do toho nechceme zasahovat ať nám záruka nepropadne. Myslím, že už je vyladěná celkem dost. Jinak jezdím každej měsíc na Hradisko tak by jsme se tam mohli potkat. Dan :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 05.03.2008  19:34

        « Re: Re: Pozdrav

        Jo to určitě mohli,ted jsem byl bohužel v práci ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Hory

    Hory 25.02.2008  03:47

    OPC

    Zdravím, tak předně musím říct, že auto vypadá úžasně... (tolik chvála na začátek...)

    Teď budu trošku hanět. V recenzích nevychází nejlíp ovládání (rozuměj nekomunikativnost a přecitlivělost posilovače), bratr má novou Astru a když mi jí pučil, tak to byl docela děs, jel jsem jako posr.nej, a málem sem se nevešel do zatáčky, prostě volant si s kolama moc nerozuměl, tak se chci zeptat, jestli je to u OPCéčka poštelovaný líp?

    Recenzi máš v poho, akorát snad nemyslíš vážně, že se do tvýho opelu vejde v klidu 5 lidí!? Já mám 4,5 m dlouhýho crossovera a 5 lidí se mi tam teda v klidu nevejde. Možná si myslel sebe, polovičku a 3 infanty (děti do 2 let)...

    O kolik by byl dražší Focus ST, podle mě lepší auto (Opel nemá poslední dobou zrovna výrazně dobrou reputaci, to vědí i samotní němci), ale tvůj výběr, nechci ti kazit radost.

    Hodně šťastných km bez nehod. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 05.03.2008  19:29

      « Re: OPC

      Taky zdravím,
      tak začnu od konce. Astra je drazší neř focus. Jsou na ni slevy, nevím jak na ST, ale podlě mě to výjde skoro na stejno.
      5 lidí se tak vejde. Není to na delší trasy, ale do 100 km je to celkem v pohodě. Ale víc jak tři jsme tam jen výjimečně. Vezl jsem vzadu i basketbalistu, kterej má přes dva metry a vešel se. Je pravda, že místa na nohy tam zas tak moc není, ale jak říkám jezdíme v 90% tři.
      K ovládání. Volant je opravdu dost citlivý. Při parkování a po městě super, ale člověk si na to musí zvyknout. Předtím jsem řídil Vectru r.v.99 a u té šel zase volant celkem ztuha. U OPC se točí lehce a poprvé, když jsem řídil OPC, tak jsem přávě nečekal, že už mám kola vytočená a tak jsem se taky nevešel, tak je na 19" drobná oděrka. Právě, že mi příjde, že kola reagují přesně na zatočení volantu. Dan
  • 00 Reagovat !

    foto Dadanek-AlkoholixXx-

    Dadánek (AlkoholixXx) 26.02.2008  20:28

    Ahoj

    Prosimtě koukni ke mně na auto, doplnil jsem recenzi a spousty hezkých fotek...třeby bys chtěl přehodnotit. Díky moc
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.2008  10:38

    Bodování ...

    ... pěkný, jsem tě obodoval chlape, táto, muži ... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "přezdívka" [85.160.209.XXX] 15.03.2008  19:45

    good

    toto auto je cool modra je cool jina by se ani nehodila OPC= neejj uprava
  • 00 Reagovat !

    foto Ronnyp-RSKa-

    Ronnyp (RSKa) 16.07.2008  19:59

    zdravicko

    cau cau sefe nebdues nahodou na tuningu v prerove 15.-16.8 myslim ze to tam je!!! :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.2008  00:04

    zdravim opc

    zdravim.celkem casto vas potkavam v olomouci na silnici s vasim krasnym opc.mozna vas ted nepotesim ale v olomouci na silnici budou co nevidet jezdit 3 astry opc.ale ja se budu lisit ja nebudu mit arden modrou ale bilou nurburgring edition.puvodne jsem chtel takovou jakou mate vy ale nicim bych nevynikal protoze jsou v olmiku uz takove dve a tak padla volba na bilou.az opc budu mit tak rad zavitam na vase srazy krasnych opc.s pozdravem honza
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.08.2008  08:23

      « Re: zdravim opc

      Zdravím, tak to bude zajímavé 3 Astry OPC v Olomouci! To se potom musíme někd setkat a udělat "sraz". Kdy budeš mít Astru? Já nyní pracuji na některých úpravách (z UK mi posílají kompletní nový sportovní výfuk, upravené sání...)
      >:D
  • 00 Reagovat !

    foto s-mike-RSKa-

    s-mike (RSKa) 07.03.2009  17:57

    ta

    posledni fotka je povedena.. Moc se mi libi :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.2009  15:48

    stretko

    Cafte.Ak by ste robili nejake stretnutie mozete dat vediet.. Rad by som sa pripojil aj s kamosom. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto ChargedCandy

    ChargedCandy 01.06.2012  12:33

    Cena

    Ahoj...moc se mi líbí kárka...přesně takle barva přesně tenhle typ...chtěl bych si jí pořídit...jenže když hledám na netu najde se málo takových jako máš ty...mohl by jsi mi říct jaký to je přesně typ a jaká je zhruba v dnešní době jeho cena? dík moc
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…