Škoda Octavia (1999)
7.2.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Bary". Jak jsme se našli? Je to celkem prosté, už delší dobu jsme si doma pohrávali s myšlenkou…
Škoda Octavia (Bary)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
max. krouťák ve 2400ot??? 08.02.2010 13:20
- Re: max. krouťák ve 2400ot??? 08.02.2010 13:25
- stříbrná klasika 08.02.2010 22:02
- Hodnocení 05.03.2010 08:54 David Kos
- motor 2.0 27.12.2012 12:04 .Enrique.
-
-
"-- skrytý --" 08.02.2010 13:25
« Re: max. krouťák ve 2400ot???
jo on je to 2,0, beru zpět. Klaním se,vše ok :-)-
FRPE 08.02.2010 16:44
« Re: Re: max. krouťák ve 2400ot???
Tsmarte - kolipakrát tě to máme říkat? Dobře tak tedy znovu : Tsmarte dvakrát měř a jednou řež ... >:D >:D ;-)
Bary - jinak Octa pěkná, dovolím si tě jako jediného z nových nováčků ohodnotit, protože mě osobně se to líbí ;-)
Nezapomeň prosím tě zaplatit vstupní poplatek, můj sekretář Wii-Jay ti sdělí číslo účtu anó? >:D >:D
Za vítací výbor nováčků : Frpe, Wii, Tofoj, H.Karlík, Blahys a.s. ;-) >:-[] :yes:-
-
H.Karlik 08.02.2010 20:31
« Re: Re: Re: max. krouťák ve 2400ot???
Taktéž vítám tebe i Oktávku, jak píšeš v ojedinělé konfiguraci... Auto vypadá dobře a věřím, žena ty převozy kočárku poslouží výborně! Doufám, že s jarem přibudou zkušenosti i pár fotek....
A FRPE, musím se přiznat já se opravdu červenám :*) ... Ani netušíš jak obrovská pocta je pro mne zapsání to vítacího sboru ;-) Budu sloužit pilně a se ctí! (samozřejmě pokud si část vyživovacího/vstupního poplartku najde cestu i ke mně >:D ).
Automobilové zdar!-
FRPE 09.02.2010 18:16
« Re: Re: Re: Re: max. krouťák ve 2400ot???
H.Karlíku - počkej, počkej - jsem rád že se červenáš a že ti jmenování do ,,uvítacího výboru,, udělalo radost ale první rok je to funkce bezplatná, prostě jsi jako voják na základní službě a tvým mottem musí rok být : S láskou k vlasti, MACZ a Frpemu ... >:D
Ten rok je to grátis a další roky samozřejmě se o procenta šábneme jo? ;-)
-
-
"-- skrytý --" 08.02.2010 20:33
« Re: Re: Re: max. krouťák ve 2400ot???
Díky za pochvalu, hned se jdu mrknout na tvůj kočár ;-)
P.S.: čekám na to číslo účtu >:D
-
-
-
-
"-- skrytý --" 11.02.2010 20:51
« Re: Re: Re: Re: max. krouťák ve 2400ot???
No je pravda, ze oproti Honde kterou jeste mame se o nejakem vytaceni neda mluvit (tam to kolem 5000ot teprve vse zacinalo :-) ), ale zase na druhou stranu, ze by motor byl v 5000ot mrtvej - to si nemyslim. Motor tahne do nejakych 5500ot stale stejne bez nejake gradace vykonu (ale zato furt) a treba pri techto otackach kdyz se preradi z 2 na 3 tak otacky spadnou nekam na 4000ot tzn. nekam na 70KW cca. Ale kdo chce s autem radit ve vysokych otackach, at si koupi Hondu, s timhle se jezdi trosku jinej styl ;-) -
"-- skrytý --" 12.02.2010 09:14
« Re: Re: Re: Re: max. krouťák ve 2400ot???
Tohle nejsou otáčkový varhany ;-) To je poctivej tahoun ze starý školy.
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 08.02.2010 22:02
stříbrná klasika
Oktávka jednička je prostě stále krásné, praktické a festovní auto, ta Tvoje navíc v bezva výbavě a s překvapivě úsporným motorem. Tak ať vám celé rodince dobře slouží! Zdraví MG -
David Kos 05.03.2010 08:54
Hodnocení
Ahoj, máš ode mě 3x 10B. Tvé autí s tímto motorem je opravdu velká vzácnost, výkon od 1,6MPI není o mnoho větší, plus dražší povinné ručení, a zhruba o litr vyšší spotřeba, proto o něj nebyl tak velký zájem. Ale já osobně se spotřebou bych to tak zle neviděl, na tehdejší dobu byla výborná a i dnes se dá říci na tento zastaralý motor je ještě rozumná. Ale co je hlavní? Je 2,0MPI jednoduchý a hodně toho také vydrží, i když se spotřebou oleje to není moc valné. Sprinter to není, ale svůj účel v pohodě splní. Tak ať ti slouží! :yes:-
"-- skrytý --" 09.03.2010 21:52
« Re: Hodnocení
Ahoj, moc diky za super hodnoceni :-) a doufam, ze ty a par mojich kamradu mechaniku budetet mit pravdu, ze pri rozumnen zachazeni a servisu vydrzeni neksutecnou porci km ;-) Jinak mas pravdu, od 1.6 vykon ne o moc vyssi (spise bych videl vetsi rozdil v polozeni a velikosti tociveho momentu) a sprinter uz to neni vubec, ale spise takovej dric co si toho necha hodne libit (napr 50km/h na petku jako nic ;-))
-
170Nm v 2400ot je asi překlep... [odkaz]