Mercedes-Benz 190 (1989)
22.2.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Thomas-W201 (Modo Team)". Než jsme dovezli tohoto stříbrňáka, tak tomu předcházel delší příběh... V roce…
Mercedes-Benz 190 (Thomas-W201 (Modo Team))
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 28.02.07 19:30
« Re: Re: Re: DOKONALOSTNA ČTYŘECH KOLECH
Díky za chválu!! V ČR je prý jedna EVO2, ale bohužel jsem ji neviděl na vlastní oči, tak je možné, že jsi na ni narazil ty, protože to je přesně DTM a dělali se jen v černé barvě(resp. blau-schwarz). :-) Kdyby jsi náhodou nějaký fotky objevil, tak bych se určitě rád podíval!! Jinak k tvému dotazu: Motor točí do 7 000ot., kde má omezovač a max. výkon nastupuje v 6 750ot. >:D Krásný orchestr!! >:D Měj se -
neregistrovaný: "Onyx" [62.205.65.XXX] 27.02.07 22:50
« Re: Re: DOKONALOSTNA ČTYŘECH KOLECH
Mas to vazne krasne cisty a nezniceny. Je to takovej malej oldschoolovej zazrak od MB. Uz par let se mi taky moc libi. V Hradci ho ma chlapik v cerny barve a v uprave od AMG.Zajimalo, co s tim motorem tehdy vyvedli. Minulej rok v lete jsem videl tohle auto na Ringu s komplet predelanym motorem. 312 atmosferickejch koni na brzde!!! Skoda, ze mi umrel laptop, jinak bych Ti poslal fotku toho motoru a vubec celyho auta. V podstate to vypadalo jako cerne nalakovana DTM verze, kde zevnitr vyndali par trubek a dali zpatky kozeny sedadla. Na autech tohodle typu z tyhle doby mam rad, ze prave lidi typu "to vypada jak S120" nemaj paru. Pokud ale maj radi auta, je to jen otazka casu, kdy si o tom neco prectou a docvakne jim. Dobre se o nej starej a at Ti dela jen radost. PS:Kdybys sem mohl sdelit do kolika otacek motor toci, byl bych moc rad. Predpokladam, ze jde do vyssich a tahne az do konce, takze neni potreba specifikovat nejvyssi efektivni otacky.. HACHIROKU RULEZ -
"-- skrytý --" 26.02.07 11:54
« Re: pruzenie
Opravdu se nemýlíš, ale nevim kolik kusů přesně tenhle podvozek mělo. Některé měly pouze stavitelnou zadní nápravu. Jinak to funguje přepínačem z kabiny a má to 3 režimy. Nejvyšší nastavení je i zároveň "nejměkčí", druhý režim sníží světlou výšku zhruba o 3-4cm jak přední, tak zadní nápravu a ten třetí režim ještě sníží zadek a z auta se stává příjemná "motokárka", nebo "kostitřas" :-) (záleží na povrchu). Na jízdním komfortu se změna podvozku projeví, ale já nejraději jezdím na 2. a 3. režim, určitě to není kvůli tomu, že by to nefungovalo...;-) -
"-- skrytý --" 26.02.07 11:46
« Re: pruzenie
Opravdu se nemýlíš, ale nevim kolik kusů přesně tenhle podvozek mělo. Některé měly pouze stavitelnou zadní nápravu. Jinak to funguje přepínačem z kabiny a má to 3 režimy. Nejvyšší nastavení je i zároveň "nejměkčí", druhý režim sníží světlou výšku zhruba o 3-4cm jak přední, tak zadní nápravu a ten třetí režim ještě sníží zadek a z auta se stává příjemná "motokárka", nebo "kostitřas" :-)...(záleží na povrchu). Na jízdním komfortu se změna podvozku projeví, ale já nejraději jezdím na 2. a 3. režim, určitě to není kvůli tomu, že by to nefungovalo...;-) -
neregistrovaný: "LUCKE" [83.148.0.XXX] 26.02.07 09:40
« BRAVOOO!!!
Nejdřív vám chci poděkovat,víc takovejch fandů jako jste vy......NÁÁÁDHERNÝ AUTO CO DODAT:)!!!!!!!!!!Zrovna o nich psali v minulím čísle CARAUTA"...(SUPER ČASÁK CO?:)Jsem to samý...koukal jsem něco jako máte vy"se dá pořídit okolo 5000-7000eur vidte...slušný?Jen se zeptám...BMW M5 E34?Podobné ceny výkon od 275koní vejš...možnosti i v Alpině"úpravě co vy na to?myslím si na to...:)napište třeba i na můj email machkinen@seznam.cz.....