Mazda 323f (1999)
13.3.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "chupy". Mazda 323F Bj, rok výroby 1999 motor 1.5 16V - nic extra rychleho ale da se s tim jezdit svizne.…
Mazda 323F (chupy)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
wikinko 13.03.2010 20:23
:)
ano tdi patri do traktora, a zacierni si poriadne aj celne sklo, vidiet nepotrebujes. volant vymen za nejaky poriadny sportovy, airbag nepotrebujes, ty si urcite dobry sofer takze burat nebudes. alebo si rovno namiesto volantu namontuj subwoofer!!!
a tie nalepky su super, vzdy som take chcel mat!!!-
tofoj 13.03.2010 20:56
« Re: :)
Ahoj chupy,
Rovnou se přiznám, že se mi pouťová světla, šílenej vejfuck, HID sady a podobný úpravy nezamlouvaj, nicméně si každej může dělat co uzná za vhodné a to je dobře :yes:
Takže se nenech odradit některými útočnými příspěvky, kterých bude možná víc ;-\
Určitě ale dodej nějaký fotky, protože je jich málo. Textík sice není špatnej, ale zkus ho krapet rozšířit. Měj se ;-)-
"-- skrytý --" 14.03.2010 00:37
« Re: Re: :)
tofoj :
Zdravim, vyfuk az tak sileny neni, musel by jsi ho slyset ma to lehce nizsi zvuk ale doopravdy se nejedna o zadny extrem :-) ohledne HID sady jsem se poucil, byl to hit, kazdej to mel tak jsem to chtel taky zkusit uz to je venku :-)
Od takovych co psali pred tebou se urcite odradit nenecham, nekomu staci auto ktere vypada uplne stejne jako dalsich 10 ve stejny ulici, ja to nemam rad. Text a fotky jsem vkladal na rychlo v praci, takze toho casem urcite pribude vic.
Diky za inteligentni kritiku, zatim ahoj :-)
-
-
"-- skrytý --" 14.03.2010 00:32
« Re: :)
v zavorce mas ko.ko.t team, diky tve reakci muzu potvrdit ze jsi tam spravne. Tvou reakci ohledne zacerneni predniho skla nechapu, na tom ze mam rad sve soukromi a nemam rad kdyz je na me videt jako na rybku v akvariu neni nic spatneho, ve predu jsou zatmaveny jen lehce - da se s tim krasne jezdit i v noci. Sportovni volant nemam, ani ho v planu nemam. . Ohledne tve reakce na bourani, procital jsem si tvuj profil a koukal jsem ze jsi ve nekdy ve 20 zrusil oktavku.. me je 21 a zatim ( musim zaklepat) jsem zadne auto nezrusil..Proc bych mel misto volantu montovat subwoofer kdyz uz jeden mam v kufru taky nechapu.. Nalepky jsou z doby kdy auto bylo otce, nyni mi tam zbyla jen jedna - representuje sport ktery miluju. Jestli to byl ale vzdy tvuj sen tak nevahej zavitat na www.autolepky.cz , urcite si tam vyberes..
Urcite prijmu i spatnou kritiku ale to co jsi sem hodil me pobavilo :)
-
"-- skrytý --" 14.03.2010 21:24
« Re: Re: :)
Hehe, celkem pěkně jsi ho setřel, máš bod. Já sice taky nejsem fanoušek tuningu, ale jednoznačně zastávám názor, že si každý může se svým vozek dělat co chce. Pokud tam někdo má nepovolené úpravy, tak od toho jsou policajti, aby mu to vysvětlili a né chytráci v diskuzích... A vo tom to myslim je... :-!
-
-
-
Poustnik 14.03.2010 08:54
Mládí experimentuje....
Myslím si, že wikinko "po svém" reagoval na tvoje krátké popisky u fotek - experiment - pokuta - sundání úpravy, ale je dobře, že jsi to zmínil. Já spíš nechápu tvojí větu " Diky sportovnimu filtru a vyfuku se mi lehce zvetsil vykon a posunul se moment nejvetsiho zaberu, coz je momentalne mezi 4.000 - 6.000 otackami." Nejsem technik, ale maximum kroutícího momentu úpravou sání a výfuku neposuneš, dle mého. Taky věta "sedačky by mohly být víc ergonomické" - neboli lépe uzpůsobené lidské činnosti, je trochu nejasná. Špatně se ti sedí? Máš krátký sedák? Chtěl bys lepší boční vedení?
Měj se fajn a auto ať slouží a nezlobí! Hoj! :-) -
RS 14.03.2010 10:01
323F
Tohle eFko moc dobře znám. Měl jsem ho před pár lety na několik měsíců půjčené, stejná barva i motor a musím říct, že to byl neskutečný držák a pocitově příjemné auto.
Tichý, čistě jdoucí motor, na svoji dobu nadstandartní jízdní vlastnosti, přesto byl podvozek pohodlný. Nikde nic nevrzalo a technicky se za celou historii nic nepokazilo. :yes: Nutno podotknout, že to byl takový erární vůz ke kterému se každý choval dost nevybíravě, mělo za sebou celou řadu nehod a velmi extrémního zacházení... a to auto pořád bez výhrad jelo. :yes:
Překvapuje mě ale koroze, protože na té "naší" nebyla po rzi ani památka a nechtěj vědět jak kastle po 200tkm vypadala >:D
Výkon motoru byl v nižších otáčkách zoufalý, ale zase s parádní spotřebou kolem 6 litrů!! Když se roztočil, tak už se to jakž takž hejbalo, ale že by to potrápilo nějaký silnější naftáky apod... to ti teda nevim ;-)
-
"-- skrytý --" 14.03.2010 11:14
« Re: 323F
Silnejsi naftaky potrapim jen pri pevnym startu, motor se ve vysokych otackach celkem hybe a jelikoz se rad toci tak muzu prerazovat pozdeji nez nafta, coz mi pri sprintech dava trosku vyhody. Ale jak rikam, je to pri pevnym startu a kolem stovky kdyz uz je ta nafta fakt silna tak me predjizdi ( takhle to dopadlo pri sprintu s alfou romeo 2.4 jtd. )
Kastle ma prave najezdeno pres 320 tisic takze ta koroze bude asi tim :/
-
-
The Stig Driver 14.03.2010 14:48
Pokuty
Zdravím tě, napiš v jakém rozmezí se pohybovaly tvoje pokuty :-)
Stály podle tebe ty úpravy za to (to začernění světel bylo dobré, ale asi měly světla malou propustnost že)??? Když skoro každá byla oceněna pokutou ??? ;-) Jinak ať slouží......-
"-- skrytý --" 14.03.2010 18:31
« Re: Pokuty
Nestály ale chybama se clovek uci :-) Vsechny vzdy byly 1000,- takze nastesti jeste ta spodni hranice. U zadnich svetel mi neslo videt odrazky a to byl ten problem..
S Hid sadou jsem jezdil pres pul roku, veskery nocni jizdy byly paradni, slo videt fakt na 1*
-
-
FRPE 14.03.2010 18:31
Zdar Chupy z Chebu
Zdravím tě! ;-)
Na začátek zmíním, že jsem rád že zase někdo ,,od nás,, a to je dobře. Nyní k recenzi - je poněkud kratší ale výstižná, časem určo asi ještě něco dodáš viď? Fotek je zatím též míň ale i u těch věřím, že přibydou ... ;-)
K úpravám - četl jsem si nyní po recenzi i diskuzi - tak každopádně muzika v autě je pěkná věc ... :yes: ty začerněný sprejem světla mě osobně přijdou klukovský ale píšeš že máš již čirou optiku, takže posun. Jinak dobrý. :yes:
PS : Tunnig na maczu se moc nenosí, obrň se trpělivostí.
Vítej na MACZu! ;-)