Peugeot 308 (2010)
23.6.2011Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Bobo E". Nejdřív začnu tím, proč volba nového auta padla právě na tohle auto. Zkrátka rozrůstající se…
Peugeot 308 (Bobo E)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
"-- skrytý --" 04.07.2011 10:22
« Re: Lev
Díky za hodnocení. O příštím víkendu mám v plánu udělat nějaké další fotky, tak tě snad nezklamu.
Co se týče světel denního svícení - měly by fungovat, pokud je ovladač světel v poloze "auto". Pak by měla na autě svítit pouze přední světla (nesvítí zadní ani palubka). A taky tuším, že to musí být zapnuté v palubním počítači.
Jinak ať vám 207ma slouží. Až budou rodiče řešit nový vůz (což doufám, že bude brzy, protože jejich dvanácitletá 107ma se už začíná rozpadat), budu je na 207mu směrovat.-
Ronault. 04.07.2011 23:10
« Re: Re: Lev
Zatím, jsme s 207 spokojení, obzvlášť taťka, samozřejmě. Je sice pravdou, že předešlá Laguna II, která teď slouží mě, je o kus, i když starší, dál, tzn. tižší, pohodlnější a prostornější, ale to je prostě rozdíl dvou tříd. Nicméně já bych na rozdíl od otce volil 1,6 16V, ten motor je parádní, nežere o tolik více a je tižší, prostě benzín.
Díky za ten tip s denním svécením. V sobotu budu za volantem 207, tak to odzkouším.-
Perun 16.07.2011 11:20
« Re: Re: Re: Lev s baterkou
Denní svícení 20W žárovkami na 308 je - od druhého stupně výbavy. Je to ale potřeba nastavit na diagnostice v servisu - někteří na prostě kašlou a denní svícení nastaví podle prvního stupně (v nabídce kompu na servisu se dá rolovat níž do dalších konfigurací), který se používá v severní Evropě = tj. stále zapnuté H7.
Jakmile poklesne intenzita osvětlení pod 650 lx, automaticky se aktivuje potkávací žárovka H7, do té doby úsporná 20W žárovka s životností na cca 100 000 km. Ale pozor, je to speciálka od Philipsu a stojí asi 1.500,- ;-)
207 k dennímu scvícení používá výhradně H7 (pokud se to už nezměnilo, ale o tom pochybuji, je to starší model a tam k nějakým velkým zásahům do el. soustavy u PSA nedochází).
-
-
-
Na autě je nejkrásnější interiér a jízda, pohoda, klídek, TICHO... tak jak mě to auto před léty odpudilo čumákem, tak jsem mu tím vnitřkem přišel na chuť a nakonec i na ten čumák, který z některých úhlů je prostě povedený a ta plasticita je krásně vidět... nešetřilo se na výrobě.
Ale k recenzi... Holt dnešní móda velkých brýlí pro pouzdra nejsou, všude... tohle jsem četl v mnoha recenzích. A je to dobře, neb ty velké lopuchy jsou hrozné a už aby ta hrozná móda skončila >:D
S plechovkama je to prostě klasika, tak to dělají bohužel pomalu všichni. :-|
Jo, panoramatickou střechu jsem si taky oblíbil, asi bych to nechtěl do nízkého sporťáku, ale tady je to poráda, vždycky elektricky sundám roletku a to hned každý kouká co je to za luxus >:-[] >:-[]
¨Brzdy... ano, je to tak. To jsou jen nářky těch, co jsou zvyklí na VW a neumí dávkovat nohou brzdy, když si člověk zvykne, je to pak nezvyk přesednout jinam a pak se děsit, že auto nebrzdí.
A teď otázka. máš tam senzor světel, my taky. Ale taťka, jako člověk, co s autem jezdí denně, já jen o weekendu, tak tvrdí, že denní svíícení není a AUTO nepoužívá, má ovladač stále na zapnuto... Koukám, že opravdu nemá pravdu. Budu to muset ověřit.
Jo a ještě něco, parádní kola, asi nejpěknější, co Peugeot k 308 má :yes: :yes:
Hodnocení máš odemne na plno, ale pod podmínkou, že k téhlé obsáhlé recenzi dohodíš další fotky ;-)