Ford Escort (1988)
9.12.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Ricci9". Ford Escort RS Turbo byl jeden z nejvýkonějších Escortů 80. let. Bylo vyrobeno 2500ks.Řidičák…
Ford Escort (Ricci9)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- tak jsem první 09.12.2007 15:01 dasedas
- Turbo 10.12.2007 13:34 Pribina
- Turbo 10.12.2007 18:23
- Jen mě to... 13.12.2007 21:59 dasedas
- Bože, ..... 13.12.2007 22:13 dasedas
- Mara Plánek 05.01.2008 23:36
- JJ 12.01.2008 17:39
- Tak jsem taky zauctoval 30.03.2008 17:36
- RST 01.04.2008 16:34
- V tom se chci jednou projet 06.06.2008 01:25
-
-
"-- skrytý --" 09.12.2007 17:17
« Re: tak jsem první
Po tomhle autě jsem toužil už dlouho a před dvěma měsíci se mi ho podařilo sehnat,samozřejmě po motorové stránce,když mělo sepnout turbo tak se ten motor začínal dusit,po pár dnech jsem musel vyměnit rozdělovač,hydrostavy byly přidřený tak taky výměna,nové pístní kroužky,výbrusy válců,ted se zdá že snad běhá tak jak má, nevím chtělo by to aby se s tím projel někdo kdo to auto měl nebo má,co se týče podvozku ten tam mam od koni tak si nestěžuju i když na našich silnicích je to občas o vymlácení zubů >:D ,ale za všechno se něčím platí,jesli chceš mužem se nškdy sejít a padebatovat o těhlech autech.-
dasedas 09.12.2007 21:58
« Re: Re: tak jsem první
Čus. rád bych ti poradil o všem možným, ale to je pět let a to už by nebylo objektivní :-)
Pokecat můžeme, to je jasný. Já jsem si do něj tenkrát v roce 2000' sedl, to ještě bylá zrezlá, origo eSjednička, prostě nářez. V tu dobu jsem si ještě říkal, jééé, Escort, fujjj, ani XR mě nebrali!!! Jen se mi líbil vzhled, barva, polepy tý S1, prostě osmdesátý léta, ale odrazovala mě pověst a že jich je moc. Jenže jsem nevěděl do čeho sedám, po prvním svezení jsi mě měl vidět >:D >:D >:D , prostě nářez, co to lehounký auto vydrželo, vepředu originál dvě stabilizačky, zátah a zvuk turba, no, víš o čem mluvím. Vystoupil jsem a tomu kámošovi říkám "beru" Jenže můj kousek dopadl špatně a tím nemyslím tu bouračku, to snad bylo pro to auto vysvobození, fakt :-) Byl jsem mladej, blbej!!! ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ Kdyžtak napiš na mejla, ať to tu zbytečně neznepřehledňujem :-) čus
-
-
"-- skrytý --" 10.12.2007 14:54
« Re: tak jsem první
t vole,ty si celkem strelec..jaks to provedl,takovej megacrash?co sis odnesl za zraneni?-
CountachSV 10.12.2007 17:10
« Re: Re: tak jsem první
ty woe tak to by mě taky zajímalo, co musí člověk v autě dělat, aby potom vypadalo takhle :-) napadá mě snad jen že byl v místě dopadu Tunguzskýho meteoritu >:D
-
dasedas 13.12.2007 21:46
« Re: Re: Re: tak jsem první
Pánové tohle je výsledek mé rychlé jízdy + nepozornost a debilita jedné paní, nebudu jmenovat.Stalo se to před pěti lety v UL a já z toho vyvázl jen s dvěma zlomenými žebry, takže super, můžu být rád. Mimochodem 20m vejš je vstup na hřbitov :-| :-| :-|
No auto vidíte, přežil jen motor a převodovka, ostatní v čudu. Jeden elektron mám na památku, ostatní šli i s autem do sběrny :-)
Když jsem se na střeše probudil, tak uvnitř už všude malý plamínky, tak jsem mazal ven no :-) při tom nárazu se rozflákal vzadu kanystr s béněm a už to bylo no!!! Jinak jsem potom doma z nádrže vylejval benzín, takže palivovej systém pořád O.K. a to tenhle typ Fordu neměl pojistku při nehodě. No býval to fešák :-( :-( :-( :-(
-
-
-
-
"-- skrytý --" 10.12.2007 18:23
Turbo
Zminuji to auto mám dva měsíce,bohužel to měl mladej kluk kterej se na tom vzřádiol,hodně věcí jsem už napravil,ale také mě toho hodně ještě čeká,samo sebou i ta haubna. ;-) -
dasedas 13.12.2007 22:13
Bože, .....
...já ti prostě závidím, nic jinýho >:-[] >:-[] >:-[]
Jen kdyby vědělo víc lidí, jak to umí jezdit!!! Ty jsi přepsal trochu recenzi Ricci? Mě z toho popisu normálně leze mráz po zádech, stalo se ti to samý co mě před lety!!! Ty jsi aspoň věděl o co jde :-) -
neregistrovaný: "AJO" [84.42.140.XXX] 12.01.2008 17:39
JJ
Taky jsem mel cest s timhle kouskem...resp. RS turbo MKII... Mel jsem ho tri roky a mam na nej uprimne receno velmi smisene vzpominky. Kdyz jel, tak to bylo nebetycne blaho...ale nebylo to zas tak casto. Uz vyraz meho oblibeneho mechanika, kdyz jsem to privezl znacil lecos - a bylo proc. Je sice pravda, ze byl v original stavu (az na priserne zprasene audio) - takze zadny tuzing bohudik...ale take na to vypadal - zadna udrzba bohuzel. Byl vsak za par slupek...a za par slupek sel do sveta (to co jsem v nem utopil je nenavratne v cudu...ale kupodivu me to ani nemrzi...dukaz kvality :-)
Ale smesna hmotnost a tvrdej podvozek tohodle auta bylo na rizeni zatim to nejlepsi, co se mi kdy dostalo do ruky.
BTW Ricci - kdybys treba chtel vyzvedet neco k opravam (a ze jsem jich zazil dost), tak se ozvi - a.j.oparin@seznam.cz
Hodne zdaru! A nezapomen (jak pisou na jednom UK serveru) - God drives RS Turbo :-) Ale taky FORD = Fix Or Repair Daily :-( -
"-- skrytý --" 06.06.2008 01:25
V tom se chci jednou projet
Super kára.............ne! Je to přímo extáze tohle řídit. Máš ale veliké štěstí že se ti povedlo ho sehnat protože jak víš není to zrovna kousek se kterým se dá jezdit pomalu :)))))))) a tak to bohužel i s tímto autem povětšině dopadlo....
Až pojedeš na okruh dej vědět......rád se přidám.-
"-- skrytý --" 08.06.2008 19:41
« V tom se chci jednou projet
Přesně tak, sehnat dnes slušnej kousek za rozumnej peníz je umění.Většinou se dnes už pohybují RST v docela slušným stavu od 3tis eur výše. Já sem ho sice měl levnější, ale stejně se zas do toho vysypu.Určitě až mě to pojede, tak se domluvíme, ale počítej až příští sezonu a to budu rád když vyjedu.
-
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]