Škoda Fabia (2003)
19.4.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Chudej student". Rozhodl sem se zde stvorit recenzi i na muj byvaly vuz,jelikoz na nej mam vcelku dobre…
Škoda Fabia vRS (Chudej student)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Special-line 19.04.08 15:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3x10
Ty starší ASR ty kola brzdily, teď se ale omezuje výkon motoru. Ještě je jeden systém EDS a ten ti přibržďuje pravý nebo levý kolo od nějakýho rozdílu otáček. Takže to funguje jako taková uzávěrka diferenciálu. Třeba Feldy to mohly mít když sis to dokoupil. -
"-- skrytý --" 19.04.08 15:03
« Re: Re: 3x10
jj nad tím jsem taky přemýšlel, byla by to k tomu dieslu dobrá alternativa a každý by si mohl vybrat co je mu po chuti, jestli benzín nebo nafta... Teď to prostě není sportovní ale spíš rychlé auto který ale celkem přitahuje pozornost... Je to normál u RS nebo to je těmi doplňky???
To: Hanss: je mi jasný že to dělají ty široký pneu... Jsem to tam napsal tak snad je to pochopitelný :-) -
Hanss (MoDo Team) 19.04.08 14:49
« Re: 3x10
Tak mě se taky líbí dávám 10b.,
To tahání za volant ve vyjetejch kolejích je tim, že máš pneu o šířce 205 (kdežto na feldě byli 165?) já co jsem teď obul ty 215, tak s kolejema třeba na jižní spojce taky docela zápasim..... >:D
Jinak přemejšlim proč do fabie RS nedávali taky třeba benzín 1.8T (když ho dávali do audi A3 např.) to by mohlo bejt docela peklo >:-[] :yes: :yes: -
"-- skrytý --" 19.04.08 14:44
« Re: Re: Re: Re: Re: 3x10
No já myslel že ASR i přibržďuje kolo když chce hrabat... Takže to jsou cesty :-) Bude to asi i tím že naplno tomu šlapu hlavně při předjíždění a tam kde jsem koleje v životě ani nepociťoval tady to za volant prostě tahá, ale to jsem čekal a ani nevidím jako problém. Zatím po najetých 700km můžu říct že je to supr auto :-) -
Konwi 19.04.08 14:32
« Fabka v naftě
Nu tedy dobře. Auto je zajímavé, netvrdím, že bych si ho hned utíkal koupit, ale argumenty, které jsi v recenzi uvedl, jsou více než pochopitelné. Fotografie na výborné úrovni, akorát ta recenze. Kvantitativně vynikající, akotrát kvalitou připomínající SMSku - to ty háčky a čárky. Přeji mnoho šťastných kilometrů :yes: -
"-- skrytý --" 19.04.08 14:16
« Re: Re: 3x10
Jo takhle máš pravdu ale při "normální" jízdě tohle neděláš. Já jsem snad jiný diesel než od VW group neřídilo takže nevím, ale jinak mi přijde že ty motory mají turboefekt podobný ale tady je ten krouťák vyšší než u ostatních motorů. ARL má kolik Nm? -
"-- skrytý --" 19.04.08 14:10
« Pěkný
Auto :yes: . S tou navigací v interiéru to vypadá mnohem líp než bez ní :yes: . Jinak i exteriér dobrý ale bez tý značky vepředu to vypadá divně spíš hnusně :no: a ty ,,mračítka'' vzhledu auta taky moc neprospívaj ;-\ . A chtělo by to doplnit informace v kartě auta že nevíš kolik má ventilů na válec se ani nedivim ale že nevíš maximální rychlost je taky divný ještě by to prostě chtělo něco doplnit ;-) . -
"-- skrytý --" 19.04.08 14:07
« Re: 3x10
Bylo to ze zacatku nez sem s autem tak nejak naucil zachazet...bylo to pro me proste moc...jezdil sem predtim i v TDI 110kw original (ARL) VW a tam ten kopanec proste takovy jako ve Fabce nebyl..kdyz tam das dvojku z neutralu a das kick down tak proste se to pomalu doplazi k cca 1500 az 1800 a pak to strasne vystreli...tenkrat by si mi libil pozvolnejsi nastup ;-) -
"-- skrytý --" 19.04.08 13:50
« 3x10
Krasavice, jenom nevím jak je to s tím turboefektem. Fabii RS mám dnes přesně týden a ten turboefekt nevnímám. Pokud ny plyn vyložene nedupneš tak se turboefekt nějak nedostavuje, ve městě s tím taky nemám problém a tak úplně nechápu o čem všichni mluví...