Saab 900 (1997)
3.6.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "MiKe924". Soba jsme pořídili s moji přítelkyní před cca rokem. Jako náhradu za Civica 1,6ESi, který měl…
Saab 900 (MiKe924)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
marianek 04.09.07 08:41
« AERO x VIGGEN
Gratuluju ke krasnemu vozu. Jestli budes v budoucnu menit, doporucuju 9-3 VIGGEN. Ocividne mas rad silne vozy a VIGGEN je jako delany na pokoreni nezasvecenych majitelu nemeckeho trojlistku (machyrku). Sam jsem VIGGENa vlastnil a dodnes lituji, ze jsem ho prodal. Skoda, ze ho uz nevyrabeji. Dnes je ale nejvyssi vybavou prave AERO a i ja mam dnes jedno doma. Svedi auta umi. Absolutni ergonomie, absolutni pohodli a dnes zase absolutni spolehlivost. -
"-- skrytý --" 19.08.07 12:11
« Pohledný Troll
Gratuluju k stylovému troll-jetu ! Jen by mě zajímalo jestli ti nepapá něco oleje, přeci jen už není nejnovější a má turbo, moje "Skříň z Ikey" teda něco oleje žere ;-\
Každopádně přeju mnoho pobitých modroledkových vytuněných golfů !
>:-[]
Škoda že teď tak príma značku przní GM.... :-( -
"-- skrytý --" 02.08.07 11:57
« Re: Spirit of Aero
jj...u p. Haldy byl Saab pořízen. A je fakt, že nadšeni z něj zatim neopadlo a neni potřeba hledat něco jineho.
Akorat dnes asi opadla nejaka hadice od Turba:)
Prejel jsem spáru na silnici a najednou zacalo turbo dost silene svištět...jede to pořád stejně, akorat jak zabere turbo, tak mám pocit jak kdybych bych uprostřed vysavače.
Tak jsem dojel v klidu do prace a nez pojedu domu tak se na to kouknu, ale asi to bude jenom nejaka drobnost....snad.
Od kdy jste 900 měli?
-
neregistrovaný: "Eklund" [89.24.4.XXX] 29.07.07 22:23
« Spirit of Aero
Uplne presne to chapu. Sam mam 1. generaci s kolmym cumakem. Tehdy to jeste nebylo Aero, ale 900 T16S nebo SPG v Americe. Nechci aby to znelo nejak pateticky, ale nas "dedek" je sjel z linky 1 v Trollhatanu v lete roku 1985. 2.0 16V turbo s 129kW (175k) a 276Nm - rizene vstrikovani, klimatizace, kuze, el. okna, zrcatka, tempomat, vyhr. sedacky. el. sibr, vsude kotouce a samo sterace na svetlech. Volant MOMO, seriove sedacky RECARO. Nezavisle topeni... Par noci jsem v nem spal - proste jsem prijel domu a nechtelo se mi z nej vylezt. Jen se v nem tak sedel, po chvili nastartoval a jel se zase projet - furt dokola az do rana. Je to zvlastni mam jeste 9-3 a na tech autech neco je. Kdyz nam 900 ukradli tak jsme oba breceli, a kdyz jsme ji zase nasli tak taky. jasne ze maj svoje mouchy, ale celkove SAAB vic nez jakakoli znacka o autech premysli a premysli o tom jak je lide pouzivaji a podle toho je taky delaj. Aero neni zadny kec. Clovek se zas a znova divi co dokaze dvoulitr kdyz je ukazatel plniciho tlaku mezi oranzovym a cervenym polem... Vubec nevim proc se delaji atmosfericke motory, kdyz SAAB delal v roce 1985 turbo motory co najely statisice mil (rekord je 900 Aero s 1 milionem mil). Videl to Tveho Soba parkrat u pana Haldy a videl moc pekne. Pekne se o nej starej a bude Ti slouzit do skonani veku. -
"-- skrytý --" 04.06.07 16:53
« Re: Re: 9b.
Direct Ignition je ta Červená kazeta co je vidět na bloku motoru. V podstatě je to v jenom : zapalovací cívka, rozdělovač a kabely. Je to nacvaklý přímo na svíškách a vede k tomu kabel z řícídí jednotky. A je to záležitost za 8000,- kč nová a 3000 - 5000 použitá.
Co se týče prznění GeMkem, tak si nemyslím, že by to byla taková tragedie. Já mám ve svém Saabu všude popisky GM stěžovat si nemůžu. Jinak modroledkové golfy jsem se naučil docela přehlížet...občas něco takoveho pohřbim, ale fakt jenom vyjimečně:)