Diskuse

Škoda Fabia (2003)

17.8.2007

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "AutoExpert". Klasická bílá fábia, jakých jezdí u nás i ve světě tisíce...to si možná řeknete v první…

 

Škoda Fabia (AutoExpert)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 19.08.2007  17:05

    citanie

    velmi dobre sa to cita, ale keby auto mohlo tak by asi niekomu vrailo par cez face ;-) . recenzia je fakt velmi dobra. skoda ze nemas aj fotky z buraciek >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 19.08.2007  19:06

      « Re: citanie

      Já si to myslím také, ale nijak zásadně se to na ní nepodepsalo >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [88.100.232.XXX] 14.12.2007  19:40

      « Re: citanie

      Velmi dobre sa to cita, ale:
      Autorovo Rallyové nadšení beru, taky jsem typ člověka co si rád zajede pořádnou pilu po vesnickejch cestičkách, ale vzít si na to fábii 1.2HTP a ještě jí chválit, tak to je opravdu vchol. S Fabií 1.2HTP 40kW jsem najezdil hodně, na každé cestě jsem poznal její limity a tedy vyvozuji, že buďto si nikdy nejel v jiném autě, se kterým bys to mohl porovnat nebo jsi zaujatej "škodovák". K motoru se nebudu moc rozepisovat, díky zpřevodování je 1.2ka opravdu živější než by se dalo čekat, ale i tak je to utrpení. V rychlostech do 70 km/h se dá motor nazvat ještě ne zcela mrtvým, jakmile se ale překročí stovka, motor slyšitelně prosí o milost...
      Do očí mě bacilo hodnocení jízdních vlastností a hodnocení brzd. 10/7 je asi ten nejlepší vtip co jsem poslední dobou slyšel. Vše je způsobeno nadměrným odlehčením předku, díky malinkatému motoru. Fábie si při ostřejší jízdě velmi ráda hledá rovnou cestu tam, kde vy vidíte zatáčku. Ani korekce volantu, kombinace brzda plyn a ani úplné srovnání kol v naději, že se kola chytnou nebývají nic platné. Jediná možnost je použití ruční brzdy, ale OUVEJ !!! Najednou se auto stává dokonale přetáčivé, těžší zadek se ne a ne zastavit až vás předjede a vy skončíte v ukázkových hodinách. Svou zásluhu na tom má také krátký rozvor. Motor je tak slabý, že vás z řízeného smyku nikdy nevytáhne. Holt při rychlejší jízdě se z vás stává neřízená střela, která letí vždy přímím směrem.
      A co se brzdného účinku týče, tady bych oněch 7 bodů zredukoval tak na dva, protože horší to být zcela jistě může, jen asi takové auto neznám, které by brzdilo ještě hůř. Při krizové situaci kdy potřebujete zastavit na co nejkratším úseku, zašlápnete brzdový pedál až na podlahu. ABS si zachrochtá a auto se hrne vpřed, jako byste měli pod koly vrstvu bahna. Žádné zakousnutí se do asfaltu a zaříznutí pásů do těla, nic takového ve fábii nezažijete. Brzdnou dráhu zkrátí maximálně auto před vámi, strom, či zeď nějakého toho domu.

      Nechci tady tohle auto nijak poškozovat, ale opravdu nebylo vyrobeno pro ostrou jízdu. Je to auto pro maminky do městského provozu. Tam patří a je tam naprosto ideální. V těchto podmínkách bych volil hodnocení kolem deseti. V testu, kterému jste auto vystavil vy, by Fábie určitě neprošla...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.12.2007  12:01

        « Re: Re: citanie

        Ano...ale pokud byste se podíval pozorně, zjistil byste, že motor hodnotím na rychlejší jízdu jako nevyhovující.

        Píšete, že díky dobrému zpřevodování do zhruba 70 dobrý, ano, s tímhle taky souhlasím, ale na úzkých cestičkách více jak 90-100 stejně s tímto vozem vytáhnout nelze.

        Samozřejmě je to auto na normální ježdění a vím kde má svoje rezervy, ale rozhodně nesouhlasím, že by s ním nešla užít sranda...a přes ručku urvat rozhodně jde, než si na to zvyknete, tak pár "hodin" určitě zažijete, ale nemožné to rozhodně není... :-)
        Brzdy dostaly větší kotouče, to jsem taky mohl dopsát...ale od sériových se stejně příliš neliší..
        Tohle auto bylo pořízeno především kvůli zvědavosti, jaký motor 1.2 je, a také kvůli spolehlivosti fabie. Na opravdové závodění má kamarád felicii kit car.

        PS: mým sokromým vozem je škoda octavia combi II 4x4 Elegance 2.0TDI, chip na nějakých 120Kw :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [146.102.50.XXX] 17.12.2007  17:16

          « Re: Re: Re: citanie

          Asi jste si špatně přečetl můj příspěvek. Když píšu, že motor je do 70 ne zcela mrtvý, nemyslím tím dobrý. A když píšu že při použití ruční brzdy vás předjede zadní náprava a že je v tu chvíli auto přetáčivé, určitě jsem tím neměl na mysli že to nejde utrhnout. Ono skončení v hodinách to přímo vylučuje.

          P.S. Gentlemani na naftu nejezdí...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "IT" [88.83.240.XXX] 19.08.2007  18:11

    krásné

    Krásně napsáno! :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 19.08.2007  19:06

      « Re: krásné

      Děkuju :-)
  • 00 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 19.08.2007  21:13

    :)

    autor je tak trochu hovado :) (4x dosticky pri 140.000km)ale inak pekna recenzia a zaujimave zistenie, ja tiez odsudzujem ludi ktori si z 1,2htp robia srandu... 10b
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 19.08.2007  21:47

      « Re: :)

      Vlastně ani já moc nevěřil že to přežije v takovým stavu...
      a já zavinil jen jeden karambol, ty ostatní tři už další "experti" >:-[]
      Teď se chystáme na novou fábii >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 20.08.2007  00:34

    HTP power

    Tvé zjištění že HTP není až tak špatn mě nepřekvapuje,konečně taky někdo kdo ten motor i chválí. Vím o jedné Fabii HTP,taky holátko,40kW a co ta dovede...Za rok má natočeno 41 tisíc km a taky v podobném stylu pořád plný. Byla dokonce v Chorvatsku,v Polsku,Slovensku a to vše ve 4 s plným kufrem a rakvé na střeše a i tak po dálnici pořád tachometrových 150. Je to k nevíře,ale je to tak. Majitel si ji nemůže vynachválit. Když zkoušeli maximálku ve dvou tak dali tachometrových 190!!! Ikdyby sme byli hodně skeptičtí a tachometu ztrhli odchylku i 15-50 km/h,tak 175 je na tříválec 1.2 si myslím výborná hodnota. Ta Fabia dokáže divy a spotřeba? A tou to taky není tak horké jak se vykládá.Průměr je 7 a to se s ní nikdo nemazlí...Když se snáží (to je málokdy) 5l není problém. A včem to je?? V dobrém zajetí.At si říká kdo chce co chce i v dneší době se musí motory umět zajíždět. Ta Fabie se zajížděla takto- prvních 2-3 tisíce km,jemně,bez vytáčení a potom další tisíc km pořád na plný plyn,spotřeba 9 l. Ale jak se to vyplatilo.
    Takže já bych Fabii 1.2HTP určitě nezatracoval...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [217.197.158.XXX] 18.09.2007  20:19

      « Re: HTP power

      mám ji taky , od nova najeto 80 tkm naprosto bez problémů, teď jsem si udělal upravu sw v řj motoru na brzdě naměřeno 45 KW 114 Nm, spotřeba spadla o ca 0,7 l narůst výkonu je citelně znát, hlavně do kopečka, dlouhodobou spotřebu dle pal. počítače mám 5,6l což si myslím na benžín jde, george72zavcentrum.cz
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 19.09.2007  20:08

        « Re: Re: HTP power

        To je docela zajímavé, já měl na brzdě při 122000km 46,5kw a 112 Nm bez jakýchkoliv úprav :-|
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [146.102.49.XXX] 17.12.2007  18:53

          « Re: Re: Re: HTP power

          Opravdu impozantní hodnoty! Asi to opravdu musí být znát...
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 18.12.2007  18:26

            « Re: Re: Re: Re: HTP power

            Na tohle už reagovat vážně nebudu...jsi zatvrzelý antiškodovák 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [146.102.51.XXX] 19.12.2007  11:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

              Zase se mýlíš!!! Jezdim octavií 1 1.8T! A až na podvozek je to parádní auto!
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [146.102.50.XXX] 17.12.2007  18:55

      « Re: HTP power

      Kecy, kecy, kecy....
      Ve dvou to rozjedeš tak maximálně na 160 tacho, ani o km víc. A ve 4 lidech s naloženym kufrem (to jsou tak 4 malý baťohy) a plnou rakví na střeše, která už tak dost bídné aerodinamice rozhodně nepřidá bych se divil, kdybyste rozjely víc jak 130, spíš tak 120. Sám jsem z kopce rozjel tuhle "mršku" na tacho 170 a auto mi dalo jasně najevo, že odpor vzduchu se rovná výkonu motoru. Posunout ručičku o kousíček doprava je tedy nemožné. O posunutí max rychlosti o dalších 10 km/h by byl potřeba ještě jeden motor, ne-li dva.
      Takže já bych Fabii 1.2HTP určitě zatracoval...
      • 00 Reagovat !

        foto Special-line

        Special-line 17.12.2007  19:06

        « Re: Re: HTP power

        A kolik bys chtěl aby to s těma kw jelo?? Fábka je bezpečný auto takže docela dost i váží. Je to prostě základní motor. Ostatní automobilky maj taky základní mootry i tříválce. Ale jelikož jsou ty auta trochu menší a lehčí tak jedou o něco lépe.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [85.160.38.XXX] 17.12.2007  21:02

          « Re: Re: Re: HTP power

          Přečti si laskavě příspěvek na který reaguji.
          Jinak je vidět že si úplně mimo mísu. Jestli ti přijde pohotovostní hmotnost 1055kg jako těžké auto, tak se nemáme o čem bavit.
          • 00 Reagovat !

            foto Special-line

            Special-line 19.12.2007  12:20

            « Re: Re: Re: Re: HTP power

            Vždyť říkám kolik bys chtěl aby to auto s těma 40 nebo 47 kW jelo?? 220?? Nebo soudíš auta jen podle toho kolik vytáhnou na maximálku? Jak často jezdíš maximálkou? Já prostě říkám že ta Fábka jede stejně jako by jelo jiný auto stejnýho výkonu a hmotnosti a zhruba stejnýho odporu vzduchu. To že konkurenční auta ve stejném segmentu jedou líp je tím že jsou o něco menší a tím pádem i lehčí. Takže při stejný výkonu jsou lepší dynamické parametry. Tu hmotnost porovnávám s autama stejného segmentu ne s Mercedesem S.
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [146.102.49.XXX] 19.12.2007  12:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

              Ty deb*le!!! Když se neumíš orientovat v diskusi tak sem nelez. Přečti si laskavě příspěvek na který prvotně reaguju (Datum: 20.08. 00:34Autor: Parda71), kde Parda tvrdí, že s tim jel 190. Tak se mě už prosimtě nesnaž nasr*t tvojí **tou. Víš o autech úplný kulový hov*o. Menší neznamená lehčí, ty segmente!!!
              • 00 Reagovat !

                foto Special-line

                Special-line 19.12.2007  13:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                No dobře trochu sem se v tom zamotal. To se omlouvám. Ale přijde mi že píšeš jako bys ztracoval auta co nejedou přes 160. To je ale blbost. maximálka moc důležitá není. Důležitý je to jak to auto jezdí v běžným provozu běžnými rychlostmi. Někomu prostě ta dynamika stačí. někomu ne tak si koupí jiný auto nebo jinej motor. Nechápu kam se všichni honíte.

                No neřekl bych že o autech vím úplný kulový, navíc větou: O posunutí max rychlosti o dalších 10 km/h by byl potřeba ještě jeden motor, ne-li dva. jsi prokázal že o nich nevíš nic moc ty. Možná jsi to myslle ironicky ale v textu to člověk nepozná.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [146.102.49.XXX] 19.12.2007  13:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                  Mě je maximálka úplně ukradená. Nejduležitější je u auta podvozek, brzdy a pak až motor. Ve městě stojí na semaforech každý auto stejně, nedají se tedy porovnávat. Porovnávat se daji jen jeho limity. To je to co tady nikdo nechce pochopit. Jinak abych tedy upřesnil svou myšlenku druhého motoru: Čím je rychlost auta větší, tím potřebuje více síly ke zrychlení o 1 km/h. Ze 100 na 101 potřebuješ navíc míň koní než z 200 na 201. To je tak a ne jinak...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Special-line

                    Special-line 19.12.2007  13:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                    To máš pravdu s tou sílou. Ale ne že o 10 km/h navíc potřebuješ další motor >:D I kdybys řekl že potřebuješ výkon kterej by se rovnal výkonu dalšího motoru tak je to blbost.
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [195.113.92.XXX] 19.12.2007  19:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                      Myslel jsem to samozřejmě s nadsázkou...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Tommy100

                      Tommy100 19.12.2007  21:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                      Vůbec se s ním nebav, je to diskutér na úrovni tříletého děcka.
                      Na takové úrovni, že si ani neumí vytvořit profil, aby se mohl podepsat :-!
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [195.113.92.XXX] 20.12.2007  14:11

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                        Že tvůj přízpěvek je ale hodnotnej a je přínosem pro tuto diskusi...
                        • 00 Reagovat !

                          foto Special-line

                          Special-line 20.12.2007  15:28

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                          Příspěvkem z 19.12. čas 12:57 jsi nám jasně ukázal jak jsou tvé příspěvky slušné, hodnotné a jaký mají přínos pro tuto diskuzi.
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [195.113.92.XXX] 20.12.2007  19:21

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                            Ten přízpěvek mě taky celkem mrzí, ale už jsem nevěděl jak tě jinak upozornit, že reaguješ úplně na něco jinýho než jsem napsal. Prostě jsem se nechal unést, to se stává. Chybu sis uvědomil, já si své jsem vědom také, tak je to už v pořádku, ne?
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "anonym" [85.160.31.XXX] 21.12.2007  11:44

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                        Co to je za projev nějaký úrovně, že si sem na píšeš jméno a věk? Na líbím se ti máš taky profil?! Ses na úrovni?! To je úplně irelevantní! Furt se tady schováváte za nějaký segmenty! To, že je fabie jedno z nejhorších aut na trhu, že její tříválec je nejslabší motor na trhu, že má vzádu bubny a nebrzdí, že má špatnej podvozek...neschováš za segment! Patří do segmentu nejhorších aut na trhu, tak asi těžko může bejt dobrá?! Jste tady prostě všichni úplně retardovaný! Pochopte to! I autoexpert to začíná chápat, když snížil hodnocení jízdních vlastností...na 9, což je furt důkaz toho jakej je to autoexpert a rally jezdec. Vy by jste si ty profily měli spíš zrušit, protože prezentovat zde takovýhle názory a ještě se k nim hrdě hlásit...Pochopil bych vás, kdyby vám bylo 70 a nemohli jste chodit a místo toho jezdili na motokriplkáře, která má mimochodem přibližně stejný výkon jako HTP. I tvor s IQ 6, který rozpoznává světlo a tmu, pozná, že v týhle fábii jste prostě nejpomalejší!
                        • 00 Reagovat !

                          foto OS

                          OS 21.12.2007  11:51

                          « Re: HTP power

                          Hodne Tlacit Prosim >:D Ne v poho auto pro duchodce nebo sluzebak. Urcite lepsi nez korejske strepy. A mejitel to ma pro dobrej ucel >:D :yes:
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [88.100.232.XXX] 21.12.2007  18:37

                            « Re: Re: HTP power

                            Souhlas...
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Hen-line" [146.102.51.XXX] 19.12.2007  13:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

              Ty ses asi trochu retardovanej ne!? Celou dobu tady jde o to, že auto je bud dobry nebo ne! Na silnici ti je k nicemu v jakym sedis segmentu! Ze je auto spatny neschovas za nejakej segment! Sám jezdíš ve favoritu a budes tady dělat chytráka!
              • 00 Reagovat !

                foto Special-line

                Special-line 19.12.2007  13:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                No a co tak jezdím ve Fáčku. Na jiný auto nemám. A věř že jezdím v pohodě a auto je spolehlivý. kdybys radši jen nekritizoval a ukázal nám svoje auto ty. To by hned byla lepší diskuze. Nesu´d lidi podle toho v čem jezděj.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [146.102.49.XXX] 19.12.2007  13:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                  Soudit lidi podle toho jak se vyjadřajou ale jde...
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "Hen-line" [146.102.51.XXX] 19.12.2007  13:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                  Taky sem jezdil s favoritem ale nikdy bych z nej nedelal takovy superauto jako ty!
                  • 00 Reagovat !

                    foto Special-line

                    Special-line 19.12.2007  13:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                    Jaký super auto?? Prosím příklad.
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "anonym" [146.102.51.XXX] 19.12.2007  14:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                      účinnost světlometů, Jeden majitel soukromého závodního okruhu, který na něm zajížděj lepší časy než Jacky Ickx, po ostré projížďce Favoritem podal Škodovákům ruku s tím že nemá co by vytknul.malé znečišťování zadního skla...A spousta dalsích takovejch koko*in..
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [146.102.49.XXX] 19.12.2007  14:11

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                        Nepleťte sem favority, patří na vrakáč...
                      • 00 Reagovat !

                        foto Special-line

                        Special-line 19.12.2007  14:17

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                        No tak Favorit svítí líp než Felicie a mě i taťkovi se zdá že svítí víc než Octávka. Teď sme ale dali nový skla na světla a žárovky s vyšší svítivostí, takže je to lepší.
                        S tím borcem si to můžeš přečíst černé na bílem v knížce L&K - Škoda 1895-1995 od autorů Králíka a Kožíška. Pochybuju že by si to vymysleli.
                        Malé znečištování zadního skla. kdybys jezdil třeba s Octavií Combi věděl bys, že tak se sklo špiní opravdu strašně. U Favorita nepoměrně méně.
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [146.102.49.XXX] 19.12.2007  14:21

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                          Se špiněnim souhlasim, ale od toho je stěrač...
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          "anonym" [146.102.51.XXX] 19.12.2007  14:22

                          « Re: HTP power

                          Jezdim v octavii 1 1.8T combi s xenonama a určitě svítí líp než tvůj favorit! Koho tady zajima nejaky spineni zadniho skla a dalsi takovyhle koko*iny!? S tim sem nelez!
                          • 00 Reagovat !

                            foto Special-line

                            Special-line 19.12.2007  14:27

                            « Re: Re: HTP power

                            Kdybses podíval tak my máme Octávku s normálníma halogenovýma světlama s žárovkama H4. Xenony budou svítit vždy líp než kdejaký halogeny, to bys snad měl vědět ne?
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              neregistrovaný: "Hen-line" [146.102.51.XXX] 19.12.2007  14:44

                              « Re: HTP power

                              Me sou ukradeny tvy zarovky! Na reseni takovejhle hovadin nemam vubec naladu!
                      • 00 Reagovat !

                        foto Tommy100

                        Tommy100 19.12.2007  21:12

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                        Vážený anonyme, pokud nemáš odvahu se vůbec podepsat, radši ani nepřispívej.
                        Bylo to takhle: Když byl vývoj vozu u konce, odehrálo se finále na zkušební dráze firmy Porsche. Nad ní vládl pan Hannes, zkušený odborník, který znal okruh tak dobře, že na něm zajel lepší čas než Jackie Ickx ve stejném voze. Byl to také on, kdo sedl za volant nové škodovky(favorit). Když vystoupil, podal Hrdličkovi ruku a že nemá připomínek.
                        Tak takhle to kdysi bylo, v tehdejších socialistických podmínkách klobouk dolů :-!

                        S favoritem jsem jezdil od roku 1995, v roce 1998 jsem si ho sám pořídil...auto je to obstojné a na svou dobu dobré...toť vše...ale jestli je tady někdo neznalý aut a mimo mísu, tak jsi to určitě ty... :no:
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [195.113.92.XXX] 20.12.2007  19:23

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                          Ježiši, a proč sem taháte historii favoritu? Srovnávat ho s dnešníma autama je přece stejně nesmysl...
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          "anonym" [85.160.31.XXX] 21.12.2007  11:57

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                          Koho to zajímá?! Co to sem taháš!? V 19. století taky jezdili 10 a přišlo jim to jako ukrutná rychlost! Tak proč všichni nejzdí favoritem, když je na svou dobu tak výborný?! Proč ty nejzdíš favoritem?! Proč bys chtěl jezdit superbem, když ten je ve své třídě nejhorší?! Kup si tu nejslabší fábii, protože ta je své třídě nejlepší a budeš na tom líp!!! Panebože! Ještě, že tady máme někoho, kdo konečně rozumí autům!!!
                          • 00 Reagovat !

                            foto OS

                            OS 21.12.2007  12:02

                            « Re: HTP power

                            Tak nez Suberba tak redeji Octavii II v poradne vybave. Ja osobne nejsem fanousek Fabie ale myslim ze svuj ucel plni na 100%
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [88.100.232.XXX] 21.12.2007  15:25

                              « Re: Re: HTP power

                              Jj, Octavia II je na tom podvozkově slušně, a co se týče zpracování se mi taky líbí. Ale každopádně bych šel po čtyřkolce. Haldex je taky celkem fajn, jen by si to auto zasloužilo va své nabídce i o něco silnější motor... Takový 3.2 FSI by bylo good...
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [88.100.232.XXX] 21.12.2007  18:34

                              « Re: Re: HTP power

                              Jinak Fabie svůj účel plní, o tom žádná, ale hodnocení AutoExperta je naprosto irelevantní...
                          • 00 Reagovat !

                            foto Special-line

                            Special-line 21.12.2007  12:42

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                            Proč to sem taháme?? Protože jsi sám napsal že to ja k*kotina tak ti tu vysvětlujem že je to pravda. Tak proto. Jsi tu jen abys nadával, tak už se chytáš čehokoliv, zatím jsi teda moc neprokázal že autům rozumíš tak ticho.
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              "anonym" [85.207.176.XXX] 21.12.2007  13:31

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                              Ty tvoje deme*ntí lekce historie nikoho nezajímaj! Obleč si tesilový teláky, zastrč triko do nich a běž se uklidnit do svýho favorita! Za to ty tady prokazuješ pořád jak moc tomu favoritu rozumíš!
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [146.102.49.XXX] 19.12.2007  14:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

                  nesoudíme lidi podle toho v čem jezděj ale jak jezděj...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.12.2007  18:29

        « Re: Re: HTP power

        Mimo mísu jsi ty...já s tímhle autem jel ve čtyřech a tacho 170 a něco, i se zapnutou klimou... :no:
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [195.113.92.XXX] 18.12.2007  20:09

          « Re: Re: Re: HTP power

          Tak to si měl asi zkřivenou ručičku, protože ve čtyřech ti to nežeru. To leda kdybys jel sám a z kopce, nebo ve čtyřech letěl ze skály. V tomhle autě jezdim vždycky jen a pouze s nohou až v koberečku, takže přesně vim na co tohle auto má a na co nemá. Takže to že ti tady každej baští ty nesmysly, co tu píšeš, tak na mě to prosimtě už nezkoušej...
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 19.12.2007  21:16

            « Re: Re: Re: Re: HTP power

            Ty už se prosimtě neozývej v mé diskuzi, vážně nejsem na takový rádoby chytráky zvědavý... :no:
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [83.240.41.XXX] 20.12.2007  19:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: HTP power

              Ve 34 letech s nickem AutoExpert zrecenzovat fábii tak jako ty... No, co na to jen říct... Rádoby chytrák tu spíš budeš ty...
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Pan tau sin cos" [85.193.53.XXX] 08.01.2008  16:41

        « Re: Re: HTP power

        Kecáš ty, ve 4 lidech, kufr plnej (4x sbíječka - kus 13kg, 20x špice do nich (á 5kg), bagáž pro každýho na 3 týdny) sem rozjel tuhle šháde na 160 (z kopce o trochu víc) tachometrových kiláčků, sice sem to jej z Bratislavy do Prahy na jeden a půl nádrže ale co :)) Ale jinak to není v takový rychlosti vůbec pohodlný auto (skáče jak kůň a rámus jak prase)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.08.2007  20:18

    Hodnocení

    Čtivá recenze. Kdyby existovalo nějaké občanské sdružení bojující za práva aut a proti jejich týrání, určitě by už proti tvému krutému jednání se Škodovkou sepisovali nějakou petici >:D . Před tím autíčkem smekám. Co všechno muselo vydržet. Za netradiční recenzi dávám 10B.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.08.2007  10:37

      « Re: Hodnocení

      >:-[]
      No jo, je to spíš jen takový autíčko na hraní >:D
      Výdrži se divíme všichni, předtím jsme stejným způsobem poměrně brzy zničili felicii :*)
      Díky za body :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 19.12.2007  00:25

      « Re: Hodnocení

      Popravdě schvaluju autoru počáteční úmysl auto zničit, nicméně mě znepokojuje jak se to vyvíjelo dál. Haťapka (HTP=* To Pojede) je jeden z nejhorších motorů co se dá do auta pořídit. A nežeru vám hlášky o tom jak díky zpřevodování (0-100 za 18,5? wow!!!) je to auto hbitý a živý. Panebože. Opravdu musíte být ignorant když naprosto jasně nevidíte že Fabia je pro VW v podstatě vedlejší produkt (a podle toho taky vypadá a jede), že je to auto který vzhledem ke své ceně nemá co nabídnout. Ne každej Jarda co sem něco napíše je vševědoucí a je to znát. Mimochodem znáte nějaké jiné auto jehož RS verze měla splašenej 96kW 1.9 TDI pod kapotou? Motor který se spotřenoou, kultivovaností a vibracemi vyrovná Fordu Transit z roku 1993? Pochybuju.... Pryč s tim. :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [146.102.50.XXX] 19.12.2007  11:35

        « Re: Re: Hodnocení

        Nj, dieselový RS, a ještě 1.9 TDI, to nikdy nemůže dělat dobrotu. V tomhle případě RS znamená spíše "Rádoby Sporťák". A když už jsme u tý HTP, přiznal bych tomu čestnej název Fábia 1.2 Honem To Prodej...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 19.12.2007  21:19

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          Rád bych tě upozornil, že ani sama škoda fabii RS neprezentuje jako sportovní vůz 8-s
          1.2HTP je motor v rámci konkurence obstojný, sám mám zkušenosti s několika vozy, které najeli bez problémů 150.000km a motor je stále ve výborném stavu, ale to ty zkrátka neuznáš...proto tě žádám, aby jsi radši v dobrém opustil tuto diskuzi...předem děkuji :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 20.12.2007  11:59

            « Re: Re: Re: Re: Hodnocení

            A jak teda škoda prezentovala Fabii RS?
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [83.240.41.XXX] 20.12.2007  19:27

            « Re: Re: Re: Re: Hodnocení

            A co teda podle tebe znamená RS když né sportovní vůz?
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [83.240.41.XXX] 20.12.2007  19:28

            « Re: Re: Re: Re: Hodnocení

            Jo a proti technické stránce a spolehlivosti jsem neřekl nic, jediné k čemu mám výhrady jsou jízdní vlastnosti a "vaše" naměřené hodnoty, které s realitou nemají nic společného... Z vaší zkušenosti jde o bezproblémové auto, souhlasím i já. Pro užití do města, super. Ale na ježdění ve městě není potřeba super podvozek, a tak ho fábia taky super nemá... Stejně tak brzdy...
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [85.160.31.XXX] 21.12.2007  12:01

            « Re: Re: Re: Re: Hodnocení

            Motor je ve výborném stavu...Moje máma je taky ve výborném stavu! Hm..?? Ty nám vyhrožuješ?! Jinak co?! Přijedeš a předjedeš nás tvou hyperfábií?! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [80.83.72.XXX] 03.09.2007  16:48

    1,2 htp

    mam ji taky, jsem sní spokojen, idealní pro klidnou a plynulou jízdu.Nemá ráda náklad ani vlek snad jen výjímečná jízda.Žádný závodník-idealní do velkoměsta.Kdyby to měl být kombík radši bych volil turbodíesel 1,4 a více.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [146.102.49.XXX] 17.12.2007  18:39

      « Re: 1,2 htp

      Se div, že nemá rád vlek ani náklad...brutálních 106 Nm tohoto brutálního tříválce nemá rádo ani jízdu ve dvou!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.12.2007  18:31

        « Re: Re: 1,2 htp

        Asi mi tady na stránkách řádí vážně nějaký antiškodovák 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [195.113.92.XXX] 18.12.2007  21:03

          « Re: Re: Re: 1,2 htp

          Ho neznáš když opravdu řádí. Zatim vypouští ven jen pravdivé výroky...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [146.102.51.XXX] 19.12.2007  11:28

          « Re: Re: Re: 1,2 htp

          Nic se neboj..tohle jestě nic neni! Tohle je jenom zahřívací kolo! Pro tu vaší HTP máte argumentů stejně jako kW..takže brzo skončíte!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.132.176.XXX] 07.09.2007  18:33

    Fabie

    To máš úplnou pravdu s klidnou a plynulou jízdou. Jinak je to auto pro důchodce. Fabie je opravdu parádní! Design předčil naší popelnici na pet láhve před barákem!Vůbec sem nelez s takovou plečkou!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 07.09.2007  20:40

      « Re: Fabie

      Chlapče ty nelez na moji diskuzi 8-s
      Je vidět, že ještě nemáš ani řidičák ani žádné zkušenosti...bych tě v HTP s radostí vyklepal...kdo s tím neumí zacházet, bude tvrdit že to nejede...známe...já taky před čtyřmi lety nevěřil...po čtyřech letech a 150000km mám názor na toto auto zcela jiný... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Sprint

        Sprint 08.09.2007  11:06

        « Re: Re: Fabie

        Souhlasím, že kdo s HTP neumí zacházet, bude jen pomlouvat.
        Výkonu opravdu na rozdávání není, ale stačí se naučit správně řadit a dá se jezdit i dost svižně za velmi dobrou spotřebu!!!
        Jinak oceňuji tuto recenzi a těším se, že moje HTP vydrží alespoň těch 150000km taky. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "rallysprint" [85.207.176.XXX] 14.12.2007  18:55

          « Re: Re: Re: Fabie

          By mě zajímalo jak s tim teda umíš zacházet? To tvý správný řazení ti opravdu výrazně pomůže... 0-100 ne za 18, ale za 17,5! A to je podle tebe dost svižný??? :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [146.102.50.XXX] 17.12.2007  18:29

        « Re: Re: Fabie

        Tak nevim koho bys chtěl "klepat". Ani to nejnešetrnější řazení s přetáčenim motoru ti nesrazí víc jak 1s. A z 18,5s na 17.5s je to takovej fofr, že ti zalezou oči do důlků. To bych si moh zaskočit do fast foodu a ještě bych tě předcouval dřív, než by ti ručička ukázala na 100. A nedej bože abys chtěl někoho "klepat" v zatáčkách. To by ti jí mohl nedejbože někdo utáhnout a pak bys moh klepat leda tak 158 do svýho telefonu...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 18.12.2007  18:33

          « Re: Re: Re: Fabie

          No jo další takový chytrolín...mám naměřené zrychlení z nuly na sto za 14,2 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [195.113.92.XXX] 18.12.2007  21:13

            « Re: Re: Re: Re: Fabie

            Hehe, teď ses zas ukázal. Ono se neměří 0-100 tacho, ale 0-100 km/h. Ve chvíli, kdy ti to ukazuje 100, jedeš nějakejch 85. A než to překoná těch 15km/h, tak to je v týhle rychlosti už opravdu doba kolem 3-4 vteřin. Vem si na to někdy GPSku a uvidíš jak ses spletl. Pak se mi možná omluvíš za toho chytrolína, jestli na to budeš mít. Jinak když nebudeš mít GPS, tak to měř do doby, než bude na tacháči 115-120, to by mělo odpovídat...
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 19.12.2007  00:29

            « Re: Re: Re: Re: Fabie

            panejo... A ve čtyřech, s plnym kufrem, rakví na střeše a karavanem ne? wtf? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 19.09.2007  21:21

    10b

    Tvoje recenze je super........jde vidět že HTP drží a je dobře že nahradily MPI ktere měly o třetinu větší spotřebu. Takhe by se měli dělat testy aut.......jen tak dál :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 26.09.2007  19:50

      « Re: 10b

      Děkuju, snažil jsem recenzi pojat trochu živěji, než jen suché údaje :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [89.24.68.XXX] 30.09.2007  18:14

        « Re: Re: 10b

        já za sebe špatny v 65000km odešly rozvody komplet(udajná vada vozu vyrobených v roce 2003) a v 50000 začalo cvrlikat ložisko spojky, nechám stranou odlepující se sametky a ostatní drobnosti
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Michal0004" [194.228.216.XXX] 16.10.2007  10:35

    Krásná recenze, chlape

    Ale buď kecáš (o tom pochybuju), nebo jsi měl prostě abnormální štěstí... já tohle auto měl třikrát jako služební vůz a všechny tři skončili ve šrotu a to jezdím slušně a nic s tím nezkouším ;). Spojka odešla téměř hned, řazení všechna tři auta taky.. Jelikož jezdím rally, vím, jak se k autu chovat, protože mě to živí (jsem vyučený automechanik, vlastním jeden nejmenovaný servis), vím, co kde opravit a na tomhle autě jsem našel snad nejvíc chyb (myšlena Fabia všeobecně). Škodovka mě prostě nepřesvědčila, zvlášť když se mi v tom zabil kamarád díky tomu, že po nárazu se zlomila v půlce auta.. dokonce jsem nedávno četl recenzi, že to je u Fábií normální.. Takže s tím raději nebourat.. Jinak mi příjde, že na to, co to auto má/nemá, to docela dost stojí, za stejné peníze si dokážu představit lepší auto.. Každopádně ze Škodovek mě přesvědčil jen kombajn Oktávky a to Tvoje autíčko ;). Ďáblík je doslova neuvěřitelnej, docela rád bych ho viděl ;). Měj se fajnově a až budeš zase zkoušet, co jaký auto vydrží, dej sem vědět, rád bych byl u toho, samozřejmě bys měl servis zdarma ;). Ciao
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.10.2007  16:17

      « Re: Krásná recenze, chlape

      No tak já tomu taky nevěřil, že to přežije...ale neboj, jako nejezdí se s ním jen tak brutálně, ale taky jezdí i jako normální služební auto :yes:
      Jinak předtím jsme stejným způsobem oddělali felicii po nějakých 110000km :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.10.2007  10:09

      « Re: Krásná recenze, chlape

      ono taky asi zalezi jakou serii jsi chytl.znamy mel jednu z prvnich Fabii vubec a s*ralo se mu na tom vsechno,co mohlo... ;-\ s tim bouranim to asi nebude moc slavne,ono se taky asi neni cemu divit,z meho pohledu je Fabia napul hracka... ;-) se spojkou souhlasim,zazil jsem uz takhle 2 Fabie co meli po cca 30-40 000km oddelane spojky,ale ono zalezi asi hodne na stylu jizdy,ja ji mam zatim v poho... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.10.2007  10:11

    Olej

    zere ti olej??
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.10.2007  19:27

      « Re: Olej

      Vůbec ne...mění a dolévá se pouze na prohlídkách po 15000km :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.10.2007  23:11

        « Re: Re: Olej

        vsak ja vim,me se taky hladina ani nehne.to jsem byl prave mile prekvapen, u nekterych dnesnich aut je pomalu standard litr na 10000km !!! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.207.176.XXX] 14.12.2007  17:04

    Docela vtipálek!

    To nemužeš myslet vážne s jízdníma vlastnostma 10?! Chtěl bych vidět tu tvoji rally? Fábie vůbec nezatáčí a to vím moc dobře! Si s tim asi nikdy nelej rychle, jinak bys to taky věděl! A brzdy za 7?! Zkus si nějaký lepší auto abys poznal jak moc se mýlíš! Fábie neni špatná, ale tohle je moc.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.12.2007  12:06

      « Re: Docela vtipálek!

      Jízdní vlastnosti jsem hodnotil především z klasického uživatelského hlediska.
      Ono je jasné, že když bych s tím valil 140, tak to moc dobře nejde, ale na takové úzké cestičce to ani na více než 80-90 rozjet nelze... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [85.207.176.XXX] 15.12.2007  13:22

        « Re: Re: Docela vtipálek!

        Tím chces rict ze z uzivatelskeho hlediska neni jizdne lepsi auto nez fabie? Jetsli ma fabie podle tebe 10 tak co potom lepsi auta? Vrozena nedotacivost fabie se projevuje uz v 50! Tam kde 'rozjedes' fabii na 90 tak tam octavie muze o tridu rychleji.A to octavie neni nic extra. Je tu spoustu lepsich aut ale ty tu pises ze zadny z nich nemuze jet rychleji nez fabie protoze to na uzkych cestach 'nejde'! Prehodnot sva meritka. Fabie je nehorazne pomala ve vsem! I obycejny uzivatel to pozna jakmile okusi neco lepsiho.
        • 00 Reagovat !

          foto Paulie001

          Paulie001 15.12.2007  13:44

          « Re: Re: Re: Docela vtipálek!

          tak já to pochopil tak, že ve srovnání s auty stejné kategorie....určitě se najdou lepší auta........ale Fabia není vůbec špatná volba...vím o čem mluvím
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [146.102.49.XXX] 19.12.2007  13:29

            « Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

            Koukám že hodnotíš jízdní vlastnosti své fábie také na 10. Myslím že už se nemáme o čem bavit...
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 19.12.2007  21:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

              pokud jsem to hodnocení pochopil, tak většina majitelů hodnotí jízdní vlastnosti fabie v rámci její kategorie a tam opravdu patří na špici :no:
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [83.240.41.XXX] 20.12.2007  19:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

                Tak třeba takovému fiatu punto nesahá podvozkem ani po paty...
              • 00 Reagovat !

                foto

                "anonym" [85.160.4.XXX] 21.12.2007  12:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

                V rámci kategorie čtyřkolek a nákupních košíků je na špici a to je důvod oslavit silvestra o trochu dřív!!! :no:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [217.197.144.XXX] 15.12.2007  17:24

          « Re: Re: Re: Docela vtipálek!

          pokud jsem to hodnocení pochopil, tak jsem jízdní vlastnosti hodnotil a srovnával s dalšíma autama segmentu B.
          Jezdím s oktávkou, A8, Touaregem a spousty jiných, takže věř, že nějaké ty zkušenosti mám.

          A psal jsem že ta fabia na více než 80-90 rozjet nejde, protože na to motorově nestačí, né že by to rychleji na té cestě nešlo...špatně jsi to celé pochopil ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [146.102.50.XXX] 17.12.2007  17:54

            « Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

            Fabia 1.2HTP, Fabia 1.6, O1 1.9 TDI, O1 1.8T, O2 2.O FSI, O2 Scout, MB S500, MB ML320, MB CL 65 AMG, MB SLK 200, MB C320 CDI, MB Viano, Smart roadster, Corvette C6, VW Polo, VW Golf, VW Touareg, VW Multivan, Jeep Grand Cherokee, Ford Escort, Ford Focus, Ford Mondeo, Ford Transit, Favorit, Felicie, Audi 1000, Audi A3, Audi TT, Audi A6, Audi A8, Volvo C30, Nissan primera, Citroen Xsara, Opel Omega... A co to znamená? V podstatě nic. Z těchto aut jsem poznal hranice ani né poloviny z nich, takže je nemůžu hodnotit. Hodnotit můžu jen ty, které jsem vědomě otestoval.
            To že jezdíte oktávkou, A8 a Touaregem ještě neznamená že máte ty správné zkušenosti k hodnocení aut. Ani když člověk najde několik desítek tisíc km ročně tak to neznamená že může hodnotit jízdní vlastnoti. Takový řidič má zkušenosti z cest, je schopen předvídat a v běžném provozu je bezpečný řidič. Ale když nepozná limity auta (dají se poznat pouze když limit několikrát překročíte), nemůžete auto hodnotit.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [146.102.49.XXX] 17.12.2007  18:31

            « Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

            S čím jezdíš je úplně irelevantní! Jde o to jak jezdíš. Moje kolo na okresce taky rozšlapat na víc než 40-50 nejde, a pořád zatáčí, ale taky nenapíšu, že má jízdní vlastnosti 10. Pochop a uznej, že jen málo aut je horších než fábie. Tak 80% aut je lepších než fabie, takže nemůžeš objektivně tvrdit jak je to neuvěřitelně super auto! Neříkám že je špatná, nic proti ní nemám, ale uznej, že je to špatné auto.
            • 00 Reagovat !

              foto Special-line

              Special-line 17.12.2007  18:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

              To je vůl kaviárový tousty >:D Teda pardon ale napsat neříkám že je špatná a uznej že je to špatné auto mi přijde dost protiřečící si.
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "Hen-line" [146.102.49.XXX] 17.12.2007  18:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

                Uznávám. Nechci to auto zbytečně zchazovat. Měl sem na mysli že neni nejhorší, ale že v žádném případě neni dobrá.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 18.12.2007  18:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

                  Je vidět že se nemáme o čem bavit, asi jsi ještě nějaký mladý cucáček.
                  Až budeš jezdit 16let jako já, budeš mít najeto stovky tisíc km, a až zažiješ nějaký ty zkušenosti z okruhu a z amatérské rally, tak potom mluv....v segmentu b není kromě fiesty auta, které by se mohlo s fábií podvozkově měřit :-!
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [195.113.92.XXX] 18.12.2007  21:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

                    Rádoby AutoExperte, stovky tisíc najetých km neznamená, že umíš zhodnotit auto. Z toho co od tebe čtu vidím, že neumíš. A když máš tedy takové zkušenosti z okruhu, vezmi si tam svouji fábii, pak možná zjistíš že to neni auto, které by mělo podvozek a brzdy, které by odpovídaly tvému hodnocení. Jinak v amat. rally nemá hodně z přihlášených ani zdaleka nárok na nějaké závodění. A když si tam přivezeš svoji HTP, tak si můžu akorát myslet, že je to jen nepovedený vtim. Feldi Kit Car, možná, Fábii radši neber...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Paulie001

                      Paulie001 18.12.2007  21:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

                      Tady se dokazuje, že prostě nechceš pochopit, jak je recenze myšlena a pořád točíš to své... :no: :no: :no:
                      už jsi tím ale trapný...nikoho tady nebaví číst pořád ten tvůj slovní průjem...tak si ho už prosím odpusť
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [84.42.205.XXX] 18.12.2007  23:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

                        Ať je myšlená jakkoliv, nemůže nikdo hodnotit podvozek fábie za 10. To prostě nejde.
                        A na průjem pomáhaj banány a čokoláda...
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          "-- skrytý --" 19.12.2007  00:33

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

                          Nebo steak ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "anonym" [146.102.51.XXX] 19.12.2007  11:41

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

                        Nevim kdo tady vypouští nějaký slovní průjem! Už vám prostě došli argumenty, tak se snižujete k nějakým osobním nadávkám.. ;-\ Radši sem přihoď něco k věci!
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          "anonym" [147.32.89.XXX] 19.12.2007  13:20

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

                          Nevím kdo se snižuje k nadávkám...? Vždy se snažím pohybovat v rámci slušného chování a myslím, že se mi to daří. což se o některýách říci nedá na této diskuzi...
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [146.102.49.XXX] 19.12.2007  13:23

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

                            Slušný chování neznamená vysokou inteligency. Občas se vytočit je známka zdravého rozumu, který některým jedincům v této diskusi chybí.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Paulie001

                              Paulie001 19.12.2007  13:37

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

                              když už zmiňuješ inteligenci!!! Inteligentní člověk, by podle mě měl znát i gramatiku...
                              už tady odmítám ragovat na Tvé příspěvky, ten čas mi za toto nestojí...
                              • 00 Reagovat !

                                foto

                                neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [146.102.49.XXX] 19.12.2007  13:48

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

                                Člověk rozrušený nerozumnými přízpěvky občas udělá chybu. Uznávám ji, ale stane se. To že napadáš gramatiku znamená že jsi v koncích a došly ti argumenty. Raději se di projet ve své fábii combi a pročisti si hlavu...
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "anonym" [146.102.51.XXX] 19.12.2007  11:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela vtipálek!

                    Nepovidej mi nic o nějakejch zkušenostech! Ty si jasnej příklad toho, že někdo může bejt cucáček i po 16 letech ježdění! :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "=Ic3g3org3=" [88.100.232.XXX] 14.12.2007  18:46

    Ani recenzí z toho závoďák neuděláš...

    Tvoje Rallyové nadšení beru, taky jsem typ člověka co si rád zajede pořádnou pilu po vesnickejch cestičkách, ale vzít si na to fábii 1.2 HTP a ještě jí chválit, tak to je opravdu vchol. S Fabií 1.2HTP 40kW jsem najezdil hodně, na každé cestě jsem poznal její limity a tedy vyvozuji, že buďto si nikdy nejel v jiném autě, se kterým bys to mohl porovnat nebo jsi zaujatej "škodovák". K motoru se nebudu moc rozepisovat, díky zpřevodování je 1.2ka opravdu živější než by se dalo čekat, ale i tak je to utrpení. V rychlostech do 70 km/h se dá motor nazvat ještě ne zcela mrtvým, jakmile se ale překročí stovka, motor slyšitelně prosí o milost... Do očí mě bacilo hodnocení jízdních vlastností a hodnocení brzd. 10/7 je asi ten nejlepší vtip co jsem poslední dobou slyšel. Vše je způsobeno nadměrným odlehčením předku, díky malinkatému motoru. Fábie si při ostřejší jízdě velmi ráda hledá rovnou cestu tam, kde vy vidíte zatáčku. Ani korekce volantu, kombinace brzda plyn a ani úplné srovnání kol v naději, že se kola chytnou nebývají nic platné. Jediná možnost je použití ruční brzdy, ale OUVEJ !!! Najednou se auto stává dokonale přetáčivé, těžší zadek se ne a ne zastavit až vás předjede a vy skončíte v ukázkových hodinách. Svou zásluhu na tom má také krátký rozvor. Motor je tak slabý, že vás z řízeného smyku nikdy nevytáhne. Holt při rychlejší jízdě se z vás stává neřízená střela, která letí vždy přímím směrem. A co se brzdného účinku týče, tady bych oněch 7 bodů zkorygoval tak na dva, protože horší to být zcela jistě může, jen asi takové auto neznám, které by brzdilo ještě hůř. Při krizové situaci kdy potřebujete zastavit na co nejkratším úseku, zašlápnete brzdový pedál až na podlahu. ABS si zachrochtá a auto se hrne vpřed, jako byste měli pod koly vrstvu bahna. Žádné zakousnutí se do asfaltu a zaříznutí pásů do těla, nic takového ve fábii nezažijete. Brzdnou dráhu zkrátí maximálně auto před vámi, strom, či zeď nějakého toho domu.

    Nechci tady tohle auto nijak poškozovat, ale opravdu nebylo vyrobeno pro ostrou jízdu. Je to auto pro maminky do městského provozu. Tam patří a je tam naprosto ideální. V těchto podmínkách bych volil hodnocení kolem deseti. V testu, kterému jste auto vystavil vy, by Fábie určitě neprošla...
  • 00 Reagovat !

    foto 2-0VTEC

    2.0VTEC 30.12.2007  14:40

    Hodnotenie

    Pekna recenzia,mas to za 10 a vela stastnych km. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [84.245.83.XXX] 24.02.2008  03:04

    htp katastrofa

    mal som tu cest s tymto autom, a vravim, nikdy viac. Cestou do do mensieho kopca som musel prehodit z dvojky do jednotky, obehla ma aj skoda 125L. Toto auto je katastrofa, radsej peniaze prechlastat, ale urcite nie investicia do sracky HTP.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…