Opel Calibra (1991)
13.2.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "caballero". Vuz je zcela seriovy az na lite kola,sporotvní vrtane brzdy ATM a brzdove desticky HARTH,…
Opel Calibra (caballero)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
scooter_x (AlkoholixXx) 14.02.10 11:11
« Re: Re: Zrychlení 8s?
Jinak hodnoty udané blahysem sedí mimo té turbokalibry přesně na desetinu. 16V Calibra 110kW má opravdu 8,5s, jen je nutno vědět, když tedy milujete to, že o autech tady kážou lidé, kteří o nich nic neví, že Calibra 16V měla v jedné verzi též 100kW, a s tímto motorem pak zrychlovala za 9,5..."ked tak".
Příště bych se tedy zdržel výpadů a ostrých řečí, když sám nemám plně jasno v tom, co říkám... ;-)
-
scooter_x (AlkoholixXx) 14.02.10 11:07
« Re: Re: Zrychlení 8s?
Pokial ja viem, tak Calibra turbo 4x4 má oficiální zrychlení uvedené v materiálech přesně 6,8s.
Reálná hodnota nového vozu, reálná hodnota vozu s 270tkm, reálná hodnota vozu s 270tkm s vhodnými podmínkami (čistě náhodou lano vedoucí k vepředu jedoucímu Veyronu) se samozřejmě mohou lišit jedním, či druhým směrem.
U mého Brava je např. papírová hodnota sprintu na 100kmh oficiálně 9,6s. Na srazu MACZ jsem na jediný pokus zajel 9,3s s tím, že to zdaleka nebylo bezchybné, co se řazení otáček, atd, týče. Hodnota nebyla měřena stopkami, ale digitálním přístrojem.
Podobně na tom byl Dadánek, který u svého Range stáhl tento čas z tuším 7,4s na 6,5s. -
"-- skrytý --" 14.02.10 10:25
« 235km/h s 2.0i? :)
Proč tady uvádíte údaje kterým nemůže nikdo se zdravým rozumem a aspoň elementárními znalostmi automobilové problematiky věřit a jen se nad nimi útrpně pousměje?
Calibra sice v době svého představení(a nutno uznat že i dlouho po něm)držela rekord v hodnotě Cx díky výborné aerodynamice,nicméně naprosto sériový motor s převodovkou a podvozek z Vectry "A" ani v nejmenším neumožnil dosáhnout Vámi udávané hodnoty Vmax. s motorem 2.0i. Oficiální údaj je totiž 205km/h,což je na daný objem/výkon/rok výroby naprosto v pořádku... Čekal bych že se zde dočtu relevantní a pravdivé informace a poznatky z provozu,na dělání dojmu na pubertální slečny jsou myslím vhodnější jiná fóra... - to by si sem potom mohl každý napsat údaje jaké chce,naprosto odtržené od reality, a smysluplnost celého představování/recenzování vozů by šla vniveč...
Závěrem,pokud jde o tuning Calibry - v zásadě nic proti,nicméně,najít v dnešní době C. v originálním stavu,nenapadnutou tuningem(či spíše tuzingem)je dnes těžší než vidět v ČR Maybach 62 a zatímco po 99% upravených aut už nikdo ani neštěkne,udržované a opečovávané kousky bez úprav se časem jistě - díky ladnosti tvarů,stanou "klasikou"... -
PlumJelinek 14.02.10 10:11
« Re: 235?
já myslím, že uvádí tachometrovou rychlost a té bych klidně věřil. Mám zkušenost s VW Ventem taky 2.0 85kw, navíc 4stupňovej automat, tachometrově jsem s tím jel 210 a ještě by kousek jel. Calibra má podstatně lepší aerodynamiku a počítám, že bude i lehčí. -
"-- skrytý --" 13.02.10 23:27
« Re: Zrychlení 8s?
Najviac zo vsetkeho milujem ked niekto kto nevie o autach z vlastnej skusenosti nic pise mudrosti, strasne by ma zaujimalo kolega odkial mas udaj zrychlenia calibry turbo 4x4, pokial viem ma hodnotu 6.3s ja mam model vectra turbo 4x4 a poviem ti ze zrychlenie je na mojom 6.4 a to ma motor dost za sebou, a nezabudaj aj na podmienky, vsetko je relat. a 8 ventil a hodnota 9,5s absolutne ziaden problem mimochodom 16ventilova ma 8.5 ked tak. strasne by ma zaujimalo co mas za karu??? -
The Stig Driver 13.02.10 12:31
« Zrychlení 8s?
Zdravím tě, kámo trošku si pouprav to zrychlení to ti nikdo věřit nebude ani já. Tato Calibra 2.0 8v má zrychlení na 100 km/h za 10s, 2.0 16v má 9.5s, 2.0 16v 110 Kw má za 8.5 s, 2.0 turbo za 6.9s a 2.5 V6 za 7.8s. Takže v tom případě je zbytečné kupovat 2.0 16v a 2.0 16v 110Kw, když stačí 8 sekundová 85kw??? Nebo pokud se s autem, které má najeté přes 250 tis km a sériově má 10s, dostaneš na 8s. Tak by mě zajímalo na co jezdíš >:-[] :yes: Ať slouží