Diskuse

BMW X6 (2009)

2.3.2009

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "helmuthhyb". Kúpa nového auta bola viacmenej nevyhnutná aj v časoch besnejúcej hospodárskej krízy.…

 

BMW X6 (Jazdec)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto positivemind

    positivemind 02.03.2009  08:41

    Význam X6

    Tak já nevím, z tohohle auta mám strašně rozporuplné pocity - X5, X3 mi smysl dávají, tohle prostě ne :-( na takovou "krávu" tam je strašně málo místa, jak píšeš nepřehledná karoserie, není to sporťák i když se asi tak trošku prodává (musím ti složit poklonu, téměř každý kdo si tohle auto koupí by ho měl za sporťáka).

    Hlučnější motor? No není to benzínová V6 no :-( na druhou stranu, musí jet vážně krásně, a když je zahřátej, zvuk má taky krásnej (není to čtyřválcové kadle kadle, ale pěkně o polovinu kadle kadle míň a do toho ten zvuk turba, hmmm...) a co hlavně, zlepší se to kilometry :-)

    Takže nehodnotím, ať jezdí pěkně! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto positivemind

      positivemind 02.03.2009  08:44

      « Re: Význam X6

      Jo a ještě bych dodal, tohle je nejkrásnější metalíza na tom autě :yes: až bude v létě naleštěná, každej na tom autě bude moci oči nechat :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.03.2009  08:51

        « Re: Re: Význam X6

        hmm dik:)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.03.2009  08:50

      « Re: Význam X6

      Už som to písal priamo v recenzii.. Pre mňa to auto význam má a dokonca je s môjho pohľadu absolútne praktické. Mimochodom miesta je v ňom pre 4 ľudí požehnane. A kufor je na tom tiež skvelo.:)
      Ten motor si sadne to mi je jasné. Benzín V6 je podľa môjho názoru trochu stratený - príliš málo krútiaceho momentu na takéhoto slona.
      • 00 Reagovat !

        foto positivemind

        positivemind 02.03.2009  09:04

        « Re: Re: Význam X6

        Jasně, já jen říkal svůj názor ;-)

        V6 by možná šel, oni nedělají 35i? Biturbo benzín?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 02.03.2009  09:07

          « Re: Re: Re: Význam X6

          ano ano. presne ako vravíš. Je to skvelý motor ale na skúšobnej jazde sa mi zdal predsa len trochu slabý.. X6 ma vyše 2,2 tony a to je sakra vela..
    • 00 Reagovat !

      foto karfiol

      karfiol 02.03.2009  10:43

      « Re: Význam X6

      benzínové V6 od bmw sem ještě neviděl...
      • 00 Reagovat !

        foto positivemind

        positivemind 02.03.2009  11:53

        « Re: Re: Význam X6

        Dobře, tak já nevím jestli jsou řazeny do V nebo ne. Já tak prostě šestiválcům říkám, neslovíčkařme zase, ano?
        • 00 Reagovat !

          foto karfiol

          karfiol 02.03.2009  13:24

          « Re: Re: Re: Význam X6

          to není slovíčkaření....šestivalec do V a řadový šestiválec je dost velkej rozdíl ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 02.03.2009  17:42

            « Re: Re: Re: Re: Význam X6

            no tak hlavně že všichni ví co tím myslel ne? :-)
            • 00 Reagovat !

              foto positivemind

              positivemind 02.03.2009  17:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Význam X6

              Přesně tak, o to mi šlo.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 02.03.2009  18:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Význam X6

                Nj,ale najdou se takový co sledují každé slovo,jenom aby si rýpli :-) jinak k X6 at se tu nebavime o ničem: Špatná určitě není,ale když už bych měl peníze na takové auto,a chtěl bych bmw,vemu X5..v bílé barvě je prostě nádherně nádherná,a přece jenom je praktiččejší ale pořad hodně zajímavá a každý se za ní otočí :-)
  • 00 Reagovat !

    foto cerrbion

    cerrbion 02.03.2009  09:30

    divný

    Taky mám z toho auta divný pocity. BMW mám jako jediné z německé takzvané "prémiové" (nesnáším ten obrat) trojky jediné rád. BMW má úžasné motory, podvozky, vůbec super technika. Ale X6 ani ryba ani rak, spousta lidí to má za sporťák ač není, v obrovském autě jen 4 místa, nevím, mě to připadá jako až přehnaná masírka.. ale je to vše subjektivní a otázka vkusu, Já bych asi volil buď X5 nebo 5tku. Hodnotit nebudu.
    • 00 Reagovat !

      foto Gianluigi

      Gianluigi 02.03.2009  14:33

      « Re: divný

      asi tak. jako říct o tomhle sporťák, nevím co bys pak řekl třeba na malé mazdičky atd. je to hybrid sorry. a ať v tom majitel nevidí závist či tak. a dizajn je též trochu žalostný, ale to na všech dnešních autech. fakt sorry.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.03.2009  14:51

        « Re: Re: divný

        Naopak, design je povedenej. :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Gianluigi

          Gianluigi 02.03.2009  23:52

          « Re: Re: Re: divný

          pokud se někomu líbí nesymetrický design...
    • 00 Reagovat !

      foto jojo555

      jojo555 30.01.2014  17:13

      « Re: divný

      za proplatok cca 300 € môže byť 5 miestne
  • 00 Reagovat !

    foto MichalSN

    MichalSN 02.03.2009  09:33

    vínova cervená

    kolega v praci ma rovnaku vinovu cervenu, pod mojim okom jedna sa o jednu z mala farieb ktora pasne prave a jedine na tento model...
    neviem posudit silu motora 35dxdrive ale jeho 50ixdrive je teda riadna raketa

    renocar brno... teda x6 je nova alebo s par km ? a ceny oproti SK ?
    este som sa do toho neobuval predsa len kriza a nie som uplne hurra do kupy noveho vozu.. silno premyslam o cayenne tdi a prave z CZ
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.03.2009  09:38

      « Re: vínova cervená

      auto je uplne nove. No 50ix je že no...uffffffff >:-[] to nie je auto ale nukleárna bomba. Škoda tej spotreby. ;-\ Cenový rozdiel bol viac ako značný..
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 02.03.2009  09:40

    Hosana!!!! Konečně jsi mi odhalil cíloou skupinu pro kterou je tohle auto ideální!!!

    A popsal jsi to svěle! No ale nevím, nevím kolik vás je na světě.... >:D Ale fakt jsem si vždycky, když jsem stál na semaforech a díval se na vedle stojící X6tku, pěkně nahoru, na mastodonta, kdo to asi řídí a proč si to koupil. Teď už vím. Je to obchodní cestující, co jezdí od pily k pile a nabízí jim ostřejší pily... >:D >:D Tak ať slouží a najdeš nějaký servis, kde ze zákazníka nedělají hlupáka. Hoj!!! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.03.2009  09:44

      « Re: Hosana!!!! Konečně jsi mi odhalil cíloou skupinu pro kterou je tohle auto ideální!!!

      :-) :-) :-) tak zase nie som obchodný cestujúci:) Na uzatváranie obchodov mám predsa len ľudí:) A mimochodom píly nepredávame:)
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 02.03.2009  09:54

        « Re: Re: Hosana!!!! Konečně jsi mi odhalil cíloou skupinu pro kterou je tohle auto ideální!!!

        O.K. Tak prodáváš lesy na stojato. To je jedno... ;-)Je hrozně zajímavé srovnání současné techniky benzínu a nafty, tvůj třílitr má fascinující krouťák i víc kW, než měl náš benzín v Hondě Odyssey, ale je pravda, i o hodně dražší.... :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 02.03.2009  11:36

          « Re: Re: Re: Hosana!!!! Konečně jsi mi odhalil cíloou skupinu pro kterou je tohle auto ideální!!!

          ? ta honda odyssey asi nemá biturbo, že? 8-s a pán Jezdec bude pravdepodobne "manažer" pojištovny
          • 00 Reagovat !

            foto Poustnik

            Poustnik 02.03.2009  11:52

            « Re: Re: Re: Re: Hosana!!!! Konečně jsi mi odhalil cíloou skupinu pro kterou je tohle auto ideální!!!

            Tak jasně že to nebylo biturbo, ale klasika.... :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 02.03.2009  12:27

            « Re: Re: Re: Re: Hosana!!!! Konečně jsi mi odhalil cíloou skupinu pro kterou je tohle auto ideální!!!

            ee ;-) zase vedľa.. neboj žiadny "kiiindermenéžeer"
      • 00 Reagovat !

        foto ronick

        ronick 22.04.2009  06:50

        « Re: Re: Hosana!!!! Konečně jsi mi odhalil cíloou skupinu pro kterou je tohle auto ideální!!!

        Esi ty nési ten šéf toho gengu, co mojej starej mame vloni pokosil 2 hektary lesa :*)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 03.06.2009  07:44

          « Re: Hosana!!!! Konečně jsi mi odhalil cíloou skupinu pro kterou je tohle auto ideální!!!

          nieeeee >:D :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Vampix-Diesel-Power-

      Vampix(Diesel Power) 02.03.2009  17:08

      « Re: Hosana!!!! Konečně jsi mi odhalil cíloou skupinu pro kterou je tohle auto ideální!!!

      ještě bych sem přidal osoby malých a středních firem pohybujicich se v prostředí staveb. Pokud někam maji jet at nezapadnou hned tak v nějake louži a znám hned 2 takové :-)
  • 00 Reagovat !

    foto MarTin1

    MarTin1 02.03.2009  11:27

    Ale joo...

    Tak jak už bylo řečeno, nevidím smysl tohodle auta. Jeho kvality uznávám a respektuji ale praktičnost vs cena je šílená.

    A prosímtě s tou spotřebou se prober, tohle je jen zbožné přání BMW. Je celkem dosti známé, že jejich udávaná spotřeba je pěkná pohádka.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.03.2009  12:28

      « Re: Ale joo...

      zatiaľ je okolo 10 aj niečo.. udaje sú s tech preukazu moje skúsenosti doplním ked bude mať auto niečo nabehané
    • 00 Reagovat !

      foto Vampix-Diesel-Power-

      Vampix(Diesel Power) 02.03.2009  16:29

      « Re: Ale joo...

      ano musim souhlasti že tady to BMW přepísklo, ale můžu tě ujistit že tatka s X6 ted byl v Tatrach, od nás cca 200 km, a spotřeba po dojezdu domů byla na počítači 8.8 a i podle nafty se to +- takhle pohybovalo, nechci tady hrat machra ale tyhle auta se fakt daji jezdit levně.

      To stejné je na naší 3.0D X5ce...ta ma v papirech něco přes 9 mam pocit a jezdime s ni v letě do chorvatska i pod 9. Všechno je o stylu jizdy, který se ale v X6 udržuje těžko protože to je prostě hmota, která se s radostí pohybuje směrem v před a ani se ti to nezda. navíc plyn mi příjde velmi citlivý.

      Jinak chvalim Vermiliont protože se mi zda osobně jako nejlepši, když jsme ji přebirali u BMW a byla naleštěna tak to bylo fakt úžasné. A interier je docela zajimavý, pokud bych volil světlý tak asi jedině s tímhle "kovem"

      Až napišu nějakou recenzi tak si připomen že maš u mně 10 :)

      :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 02.03.2009  12:47

    hluk

    s tou hlunocsti motoru mas pravdu. kdyz se vytoci rve jak a silenej ale aspon docela prijemne na naftaka :yes: jinak ta cervena je asi nejhezci barva na X6
    • 00 Reagovat !

      foto Vampix-Diesel-Power-

      Vampix(Diesel Power) 02.03.2009  18:50

      « Re: hluk

      musim konstatovat že to je pravda ale pokud jsi jel někdy v 3.0D X5 te starši ne nova, u toho nevim, tak bys po přesednuti byl blahem bez sebe >:D

      Ja si v jistych otačkach v X5 nejsem jist jestli jedu autem nebo parni lokomotivou, ten projev u X6 je na naftu si myslim dosti slušny a poslouchatelny. narozdil od jinych naftovych agregatu
      • 00 Reagovat !

        foto jpor-RSKa-

        jpor (RSKa) 02.03.2009  21:59

        « Re: Re: hluk

        nedávno som sa viezol v novej X5 3.0d, nabehané 181 km. Dosť ma prekvapila hlučnosť motora, som zvyknutý na ML420 CDI a toto bolo výrazne inde. Nečakal som taký rozdiel medzi naftou R6 a V8. Aj keď si ten bawor ešte sadne, rozdiel triedy to už nebude...
        • 00 Reagovat !

          foto Vampix-Diesel-Power-

          Vampix(Diesel Power) 02.03.2009  22:10

          « Re: Re: Re: hluk

          je pravda že ja byl překvapeny v Sklasse V6 320 cdi jak ma úplně jiný zvuk, i oproti R6 GLK 320 CDI. ale zase aspon u te X6 mi ten zvuk přijde dost poslouchatelný, prostě se mi líbí, žadne nepřijemne zvuky jako u te staré X5 jak jsem psal, takže mi nevadi že zvuk přejde v docela větši míře do kabiny.
  • 00 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 02.03.2009  12:51

    smysl X6...

    Budu se opakovat, SUV je těžší, méně komfortní, má horší jízdní vlastnosti a v případě X6 je i menší než běžný sedan. Proto mi přijde X6 paradoxní. Nicméně, nevím jak na Slovensku, ale v ČR se prodává za docela rozumné ceny - rozhodně jsem čekal, že BMW nastaví laťku výš, takže aspoň v tomhle potěší, že za podobnou cenu jako za 5er dostaneš designově velmi specifické vozítko. Jinak přeju ať jezdí a způsobuje méně starostí než 5er ;) PS: od majitele X6 bych rozhodně nečekal střízlivý přístup k autu jaký máš ty :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Vampix-Diesel-Power-

      Vampix(Diesel Power) 02.03.2009  16:55

      « Re: smysl X6...

      Ano píšeš pravdu SUV je těžší, méně komfortní a ma horši vlastnosti než v zatačkach než sedan. Ale o kolik? Jezdim X5, X6 a MB C220 cdi a nechci tady něčím "machrovat" ale v X6 se mi jezdí nejlíp.

      Dovoluji si říct že toto auto se nechová jako plnohodnotné SUV a dokud se nesvezeš neuvěřiš. Nema cenu tady rozepisovat ale to auto jede, oproti X5 nesrovnatelně líp. Ne jenom zátahem ale průjezdem, lehkosti ovládání, tvrdým podvozkem který s tebou ale vůbec neskáče ani nehoupe. Zkoušel jsem jednu specifickou zatáčku kde s X5 vyjíždím v rychlosti max 50 km/h tak s X6 to jde projet ve stejné stopě rychlostí nad 60 Km/h.

      Jistě tím že se nechová jako SUV taky neprojede to co SUV, řekněme si ale na rovinu kolik km najede majitel SUV v terénu. Naše X5 za 4 roky ze svých 180 000 km, najela v terénu kde bych nevjel s X6 tak možna pár desítek KM.

      Kolik vidíš SUV v městě které nejely ani polní cestu. Dovolují si říct že mraky a pro takové lidi co vyhledavají vyšší auto se kterým se ale nechystají do terénu, a hledají ho pro ten jízdní komfort, který tam představuje hlavně vyšší posed je X6 ideální protože se na cestě chová nejlépe z SUV kategorie.

      X6 je prostě dokonalý kříženec pro osoby které v autě jezdí hodně a dlouhé trasy. Nehledají sportovní vyžití, ani luxusní limuzínu s řidičem.

      Asi těmi popisy přeháním ale nemůžu si pomoct.
      každopadně doporučuji svezení, Nezažiješ neuvěřiš.
      • 00 Reagovat !

        foto Enthusiastic-driver

        Enthusiastic.driver 02.03.2009  17:44

        « Re: Re: smysl X6...

        Díky za Tvé dojmy. Příznám to na rovinu - nejel jsem v X6 ani X5 ani klasické 5er, takže konkrétně v případě BMW bych měl mlčet. Vycházím ze zkušeností s Hondou CR-V a Opelem Antara (ano, mají 2x nižší cenovku než X6). Ani v jednom případě jsem nebyl nadšen a z těchto mých dojmů jsem usoudil, že u BMW to nejspíš bude podobné. Ano, SUV poskytují pocit bezpečí a vysoký posez. Ano, SUV nabízí povětšinou slušnou porci prostoru. Ano, SUV by měly zvládnout lehčí terén. Jenže tím to končí. Navíc jak sám píšeš - 99% SUV ten terén nikdy nepozná - jedna výhoda padá. Stejný prostor jako SUV většinou poskytnou levnější kombi - druhá výhoda padá. A pak tady jsou nevýhody: Jízdní vlastnosti SUV jsou pro mne jedna velká tragédie. kvůli své velké hmotnosti, a vysokému těžišti jsou zákonitě méně jisté v zatáčkách. A aby nebyl rozdíl mezi SUV a nízkými auty naprosto tragický, řeší to výrobci většinou instalací tužších tlumičů a pružin, ty ovšem situaci nezachrání, takže SUV pak nenabízí ani jistotu a už vůbec ne komfort. S hmotností souvisí i potřeba silnějších motorů, které víc žerou. Na straně SUV pak už zbývá jen ten zmiňovaný pocit bezpečí a vysoký posez, který je mnoha lidem příjemný. Pokud třeba porovnám CRV a Accord - tak za stejné prachy je Accord Tourer větší, komfortnější a daleko rychlejší. Toť mé zkušenosti.
        Nechci zpochybňovat ty Tvé. Pokud se ti nejlépe jezdí v X6, asi to tak je a nemám důvod Ti nevěřit. Projel bych se rád, ale pochybuju, že v Showroomu BMW budou studenta, který přijede ve starožitném Escortu, považovat za hodnověrného zájemce o X6 >:D Nicméně i nadále zůstávám vůči X6 skeptický - sám jsi napsal, že je to kříženec, který umí z každého trochu, ale otázkou je, jestli není lepší něco, co umí jednu věc pořádně. V případě požadavků osoby, která v autě jezdí hodně, a dlouhé trasy a nehledá sportovní vyžití mi k tomu daleko víc než X6 pasuje třeba Citroen C6 :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Vampix-Diesel-Power-

          Vampix(Diesel Power) 02.03.2009  18:06

          « Re: Re: Re: smysl X6...

          nebudu slibovat jelikož auto neni moje, ale pokud se vyskytne příležitost tak tě někdy rád svezu, ostrava je co by kamenem dohodil, bohužel nemužu jen tak sednout a odjet s ni >:D
          • 00 Reagovat !

            foto jpor-RSKa-

            jpor (RSKa) 02.03.2009  22:07

            « Re: Re: Re: Re: smysl X6...

            v diskusii ma prekvapilo len jediné konštatovanie, že SUV sú menej komfortné. S tým musím nesúhlasiť. Toto možno platí na BMW X5/X6, u Mercedesu ML je to opačne - veľmi komfortné auto.
            Aj keď vlastne by sa nemalo porovnávať s E-klasse, lebo z nej nepochádza (ako napr. X5 pochádza z BMW 5-er aspoň teda prvá generácia) komfort sa dá porovnať - je veľmi podobný.
            S ostatným súhlasím. A k tomu terénu - ja som osobne celkom rád že ML sa stredného terénu nebojí a občas ho pretiahnem nejakou lúkou, lesnou cestou, snehom a tak.
            • 00 Reagovat !

              foto Enthusiastic-driver

              Enthusiastic.driver 03.03.2009  09:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: smysl X6...

              Já nikdy v drahých prémiových SUV nejel, takže tvrzení o jejich větším komfortu oproti limuzínám vyšší střední nepopírám :-) Soudil jsem podle už zmíněných CRV a Antary, což je přece jen jiná kategorie... a asi sem soudil blbě...
            • 00 Reagovat !

              foto Enthusiastic-driver

              Enthusiastic.driver 03.03.2009  09:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: smysl X6...

              EDIT: navíc, adaptive drive, vzduchové podvozky a tak, to už je drahý doping, který má určitě efekt :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Enthusiastic-driver

            Enthusiastic.driver 03.03.2009  09:06

            « Re: Re: Re: Re: smysl X6...

            Tak tomuto se určitě bránit nebudu a rád X6 prozkoumám blíže. Takže jestli budeš mít cestu kolem, napiš SZ ;)
        • 00 Reagovat !

          foto MAP2009

          MAP2009 03.07.2009  17:39

          « Re: Re: Re: smysl X6...

          V tomto případě se mýlíš. Pokud si s tím nejel, nemá smysl se nad tím zamýšlet. Já jsem předtí mměl půjčenou Audi Q7 a MB ML. Ani jedno z nich mě nenadchlo. Měl jsem pocit jako když jedu s autobusem. Ale s x6 to bylo zcela jiné. I když jsem k němu byl skeptickej. Momentálně mám 530D s Mpaketem z roku 2007 a s BMW X6 jsem stejné zatáčky projížděl o 20-30km rychleji! Což mě ohromilo. Nunto dodat že jsem měl v autě adaptivní podvozek a ten udělal hodně, jak se to chová bez něj nevím.
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 02.03.2009  16:08

    BMW X6

    Konečně perfektní recenze! S chutí sem jí přečetl, dík. Žádné bláboly ale fakta. Jde vidět, že se v autech orientuješ, Super :yes:

    Takže auto ať slouží, užívej ......... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Deutscher

      Deutscher 02.03.2009  18:19

      « Re: BMW X6

      ale predsa by to chcela nejake postrehy z ciest.... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto PeT-a-RSKa-

        PeT-a (RSKa) 02.03.2009  18:23

        « Re: Re: BMW X6

        no to máš pravdu....

        Takže označení "perfektní recenze" měním na označení "dobrou recenzi" >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Zloun

    Zloun 02.03.2009  16:36

    Krasa :)

    Krasne auto, krasna barva :-) a hlavne celkem objektivni recenze :-) pekny interier :-) ( chvalim ze tam neni drevo :))) ) Popravde chtel bych se svezt a porovnat svezeni s cayenne :-) snad se mi to nekdy naskytne :-)
  • 00 Reagovat !

    foto MAP2009

    MAP2009 02.03.2009  18:52

    X 50i poradí někdo?????

    Ahoj hledám někoho kdo má X6 50i. Chci si ji koupit a zajímá mě pár věcí. V ČR jsem ji bohužel nikde v salonu jako předváděčku kterou by se dalo půjčit nesehnal. Prodejci o motoru, spotřebě atd. mluví jen v teoretické rovině. Byl bych rád pokud se někdo ozve. M
    • 00 Reagovat !

      foto ZdenekPha

      ZdenekPha 03.03.2009  10:14

      « Re: X 50i poradí někdo?????

      ahoj, na prodejne bmw bychl (Vestec Praha-zapad ) jsem ji vydel je nadherna cerna metla na dvacitkach ,,, zeptej se jestli nemaji nejakou predvadecku .. ale jestli ti muzu poradit vyskousej a uvazuj o 35d auto jsem mel pujceny .. sporeba,vykon uplne staci v CR !! na 50i jedine soukromou benzinku ;-) >:D
      • 00 Reagovat !

        foto MAP2009

        MAP2009 03.03.2009  16:22

        « Re: Re: X 50i poradí někdo?????

        Díky za info. Zkusím to. Jinak o tu spotřebu mi nejde. Vím že rozum volí jedině 35D ale jezdím už nějaký rok s diesely a mám teď chuť na benzín. Se spotřebou 20l/100km počítám. Díky. M
        • 00 Reagovat !

          foto Vampix-Diesel-Power-

          Vampix(Diesel Power) 03.03.2009  19:44

          « Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

          nejsem zastánce těchto motorů v větších vozech ale nemam nic proti, at tam každy narve co chce. V okolí se pohybujou 2 a zaručeně to ma úžasný zvuk oproti ostatnim motorizacim.

          Tah motoru bude nejspiš úžasný, na křižovatce proti trojkovemu lehkemu třilitru to udělalo na par metrech velkou díru mezi auty...
          Obávám se ale aby tomu výkonu už trošku nechyběl podvozek někdy, protože s takovou brutalni silou to bude hodně na brzdy, to auto akceleruje tak že si ani pořadně nevšimneš a už jedeš a pak to může byt ošemetné >:D Každopadně X6 v jakekoliv motorizaci dobrý výběr :yes:

          řeknu ti ale že pokud už hodláš opravdu pálit do vyššího objemu a 8 válcu nebylo by zajimavé počkat na X6 M? něco kolem 400kW, pokud už výkon tak at to jede pořádně >:D
          • 00 Reagovat !

            foto David-Silver

            David Silver 03.03.2009  20:05

            « Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

            vampixi, prvně píšeš že asi nebude 50i stačit podvozek. Pak zminuješ chystání X6 M. Teoreticky si to odporuje. Proč kdyby nestačil podvozek 50i, proč by tam pak dali ještě silnější motor a vůbec celou eMkovou verzi ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Vampix-Diesel-Power-

              Vampix(Diesel Power) 03.03.2009  20:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

              mno nechtěl jsem to říct takhle, a sam nevim co v X6M bude, pokud to viš ty ;)ale typl bych že tam nějaky zasah možna byl a řikam když už tak už, a neřekl jsem že X6M stačit podvozek bude....

              spiš mi šlo o to že v normalnim autě vicitiš ty hranice dřiv u silneho motoru kde ten podvozek stoji, u X6 mi přijde hodně klamne protože aspon ja v tom vnimam rychlost opravdu jinak a už se mi stalo že jsem naletěl do zatačky rychleji než jsem měl, ikdyž to byla jenom moje chyba obavam se že ja bych to do těch zataček prostě neutahnul...

              každopadně napsal jsem to blbě to máš pravdu
              • 00 Reagovat !

                foto David-Silver

                David Silver 03.03.2009  21:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                an ovím, že jsito tak myslel. Bude tam nějaký zásah. Ale proč by BMW vyhazovalo peníze za něco, za co neví jestli to bdue pořád stačit. Udělají podvozek který bdue stačit 50i ale Mku zase ne :yes: >:D ;-) Myslím si že tam bude nějakej brutál motor :yes:

                Vím, jak to vypadá v SUV když se jede rychleji. rychlost vypadá sotva poloviční. Proto plno chápu že jsi přepískl zatáčku :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto Vampix-Diesel-Power-

                  Vampix(Diesel Power) 03.03.2009  22:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                  mno tjn ale jako v X5 se mi to nestalo proto jsem docela v X6 koukal ale zase nebylo to moc protože to auto prostě sedi. Jasně že ty podvozky tomu stači ale nejsem schopny posoudit jestli muj mozek by tomu motoru a podvozku s takovou silou stačil >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto David-Silver

                    David Silver 04.03.2009  09:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                    >:D >:D >:D Tak to potom jn. A ty máš X5 a X6 jsi měl pučenou?
                    • 00 Reagovat !

                      foto Vampix-Diesel-Power-

                      Vampix(Diesel Power) 04.03.2009  15:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                      no s X5 se u nás doma jezdi čtrtým rokem a X6 ted přišla v druhé polovině ledna místo X5, jenže ta ještě musí zůstat na firmě aspon do května (kdy se očekávala x6ka, jenom se jim to "nějak" zrychlilo). Takže pořad převládá jizda v X5, je škoda brousit nové zimní gumy na X6 když už je zas tepleji...

                      edit: pro pochopeni ani jeden vůz není můj pro upřěsnění ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto David-Silver

                        David Silver 04.03.2009  21:36

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                        Aha >:D >:D Tak pokud jsi zaměstnanec, tak ti může být jedno celkem, jestli šéfovi brousíš zimáky nebo jestli děláš s letníma burn out ne? >:D ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto ZdenekPha

          ZdenekPha 03.03.2009  20:46

          « Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

          muj nazor pro suv se hodi diesel ale je to otazka nazoru ;-) ja bych volil treba 30d uplne to staci a spotreba 10-11 L na 100km... v USA se tohle auto v nafte neprodava. tak ten benzin vyskousej ;-) X6 je nadherna!!!!!!akorad ted je docela nevyhodnej kurz Eura a auta se prodavaj po prepoctu . podivej se na bmw-bychl maji tam cernou na prodejne je krasna X6 50i
          • 00 Reagovat !

            foto Vampix-Diesel-Power-

            Vampix(Diesel Power) 03.03.2009  20:49

            « Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

            Dle meho nazoru je 30d špatna volba, když se nabizi 35d, ten vykon se hodi, spotřeba se tolik lišit nebude a jinak je to stejny motor.
            • 00 Reagovat !

              foto ZdenekPha

              ZdenekPha 03.03.2009  23:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

              ne ne je to dobra volba rozdil v cene 100tis a na 100km rozdil 3 litry neboj ja tyhle auta dobre znam ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Vampix-Diesel-Power-

                Vampix(Diesel Power) 04.03.2009  00:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                mno o tom druhem turbu dobře vim, přece jenom vim co jsme kupovali, a 3.0 d sice starši mame doma v te X5 a turbo funguje myslim pořad dobře teda po 180tis a žeby k tomu tatka posledni dobou byl nějak šetrny.... A 3 litry na 100 km? 30 d a 35d? To mi chceš řict že s 30d jezdi někdo za 7 litru? (bavim se o X6)

                Jinak co je jineho na těch motorech kromně turba? myslim že celkem nic ne?
                • 00 Reagovat !

                  foto ZdenekPha

                  ZdenekPha 04.03.2009  00:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                  tak hele mame tyhle auta v rodine o znacce bmw vis tak velky * !! 30d bude jezdit mesto 11 L a 35 d 13 L... turba v baworakach odchazej, zalezi jak se tomu budes chovat kdyz ho budes tocit po dalnici 170km v h. a vypnes hned u benzinky motor tak za chvilku pujde turbo do *! zahrivat a chladit kamarade! ;-) to by si mel znat kdo ma baworaka :-!
                  • 00 Reagovat !

                    foto Vampix-Diesel-Power-

                    Vampix(Diesel Power) 04.03.2009  00:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                    ja osobně zahřivam a chladim, hlavně ted v zimě, druha věc je že k autum se jako prasata nechoveme ale neřikam že vždycky se turbo chladi, ale 180 tisic a drži ja nevim, jako mysliš že si tu vymyšlim že mame bmw doma taky? X5 3.0D dlouhodoby pruměr 9 litru
                    X6 35d prozatim po 3000 10 litru
                    Ono to neni motor od motoru jenom ale noha od nohy.
                    A o tom že turba odchazej sem sice slyšel, ale ještě ani jednou neviděl živě někoho komu to odešlo. Jakou životnost tak má údajně turbo teda?

                    Navic 170 se nejezdi, jsme v čr a mame tady 130km a pokud jsi řidič tak bys to měl vědět kamarade ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto MAP2009

                    MAP2009 03.07.2009  17:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                    To je mi novinka nějaký zahřívání a hlazení, Nejle jsem s bavorákama cca 400tis km a v životě jsem nic podobnýho nedělala. Závada žádná.
            • 00 Reagovat !

              foto ZdenekPha

              ZdenekPha 03.03.2009  23:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

              neni to stejny motor 35d ma dve turba a u bmw jsou turbicka docela nachylny :no: >:D staci se starat jen o jedno turbo v 30d ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto MAP2009

            MAP2009 03.03.2009  22:34

            « Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

            30D teď mám. A na ten výkon jsem si zvykl. Potřebuju jít s výkonem nahoru. 30D je neskutečnej motor, má zátah, pružnost a nízkou spotřebu. Bojím se ale že tohle auto je těžší a tak 30D nebude stačit. Ale jak jsem psal mám teď vážně chuť na benzín. A než kupovat 35i, tak mi přijde lepší už rovnou 50i. Kdybych si koupil slabší určitě by mě pak celou dobu trápilo jak jezdí ten 50i :-) a to bych vážně nechtěl. Já jen čekám jestli podepíšou ty odpočty DPH a pak do toho hned skočím.
            • 00 Reagovat !

              foto Vampix-Diesel-Power-

              Vampix(Diesel Power) 03.03.2009  22:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

              mno dneska podepsali nebo to ještě neni definitivni? JInak kupovat 35i to asi nema smysl no, ja vlastně ani jednu 35i neviděl :))
            • 00 Reagovat !

              foto ZdenekPha

              ZdenekPha 03.03.2009  23:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

              na X6 nemusis na nic cekat auto je N1 a tam je a byl odpocet porad ;-) koukam ze vubec nemas prehled >:D
              • 00 Reagovat !

                foto MAP2009

                MAP2009 03.03.2009  23:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                To já samozřejmě vím, že s edá koupit jako N1. Nevím jak ty ale já rozhodně nechci připlácet cca 37tis a mít v autě za 3 miliony naprosto nepraktickou ( i když uznávám že v X6 je menší než v čemkoliv jiném ) a hlavně hnusnou kupu plechu bez sebemenšího smyslu. Takže z tohoto důvodu vyčkávám.
                • 00 Reagovat !

                  foto Vampix-Diesel-Power-

                  Vampix(Diesel Power) 04.03.2009  00:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                  navic ti to z skoro nepoužitelneho zadniho skla uděla krasně mřižkovany obrazek
                  • 00 Reagovat !

                    foto ZdenekPha

                    ZdenekPha 04.03.2009  01:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                    tak proc pises ze 30d je spatna volba kdyz na dalnici 130km udela i skodovka!!! uz mi to tady unavuje!!!
                    • 00 Reagovat !

                      foto Vampix-Diesel-Power-

                      Vampix(Diesel Power) 04.03.2009  15:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                      divej se, ja ti nazor neberu, ja pouze řekl že podle Mně (můj názor, který nikomu nevnucuju ani neřikam že je správný) je 30d do toho auta škoda, když si tam můžeš koupit 35d který se mi zdá byt prostě lepší. Proč se nedopřat o něco větší výkon za podobné náklady.

                      Na toto tema jsem skončil, jelikož jsem myslel že tady budeme diskutovat...
                      • 00 Reagovat !

                        foto ZdenekPha

                        ZdenekPha 05.03.2009  00:13

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                        ja ti neberu zase tvuj nazor. ale rikam ti ze ten motor je docela zrout, pro bohaty treba fuk!ale po Praze abych projel dene 700kc a vic je podle me nesmysl to ty penize radeji investuju do devcat a to taky jak vis neni dnes laciny kino-kavarnicky -disko a tak... prome je uz na hranici 30d .. auto stoji o 100tis kc draz radeji to dam do auta a vybava neni taky levna a auto bude vypadat porad stejne!!!!jestli 30d nebo 35d .... treba se budes smat ale ja mam E92 320d coupe a ten motor muluju jezdim po Praze za 6,5 l a jsem OK
                        • 00 Reagovat !

                          foto Vampix-Diesel-Power-

                          Vampix(Diesel Power) 05.03.2009  09:58

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                          Ok chápu že pokud se pohybuješ pouze v městě tak ta spotřeba bude jiná a náročnější.

                          Jinak zase pokud se kupuje X6 tak většina lidi se kouka na název výbavy a na cenu už takový ohled nebere. Jinak E92 320d Coupé je parádni autíčko, můj sen je jednou koupit si ho v 330xd
                          • 00 Reagovat !

                            foto ZdenekPha

                            ZdenekPha 05.03.2009  10:13

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                            dnes je doba ze i bohatej bude koukat na cenu ... vis co se deje venku dnes mas a zitra nemusis!! je to doba ted na velky H!! xd nezazijes takovou legraci ale pokud bydlis nekde kde je v zime hodne snehu jak letos ze ?tak je to lepsi!!
                • 00 Reagovat !

                  foto ZdenekPha

                  ZdenekPha 04.03.2009  00:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                  hele placas obrovsky nesmysle!! zadna X6 neni za tri miliony za prve! bez DPH se dostanes na cenu 1 700 000kc a to uz bude hodne velka pecka!! 37 tis je v tom aute smesna castka!!! hrouda plechu?? pro tebe takove auto neni vubec mu nerozumis to je auto ze kdyz budes stat na krizovatce tak ostatni budou potom aute slintat zavisti to je X6... kdyz chces uzitecny auto tak jedine X5 ale cenovka stejna do 2 mega :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto MAP2009

                    MAP2009 04.03.2009  09:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

                    Díky jsem rád že jsem se dozvěděl že tomu vůbec nerozumím. X6 50i v plný výbavě stojí 3mil. Stačí vzít aktuální ceník a přepočítat ke kurzu eur. Samozřejmě nejde o těch zanedbatelných 36tisíc. Ale jak už jsem psal o to že je to nevzhledné a výrobní cena té mřížky je asi 1000,- kč. Hroudou plechu jsem myslel mřížku, což si asi nepochopil. Ach jo už se ta diskuze zase směřuje směrem k urážení a dokazování kdo tomu rozumí víc....
    • 00 Reagovat !

      foto David-Silver

      David Silver 03.03.2009  20:13

      « X 50i poradí někdo?????

      Mám nápad. Dělej, že máš zájem, projedeš to a pak odmítneš ;-) >:D
      [odkaz]
      Anebo kouupíš pokud budeš chtít ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto CetkaQuvik

      CetkaQuvik 05.03.2009  12:36

      « Re: X 50i poradí někdo?????

      ja vím o jedne, je v kongresovem centru praha, respektive byla, cerna x6 50i, a ted parkuje v garazich, koupil si ji nejaky capek, ale co sem slysel mela by tam byt jeste jedna....
    • 00 Reagovat !

      foto prettorian

      prettorian 27.04.2009  15:55

      « Re: X 50i poradí někdo?????

      cau, s X6 5.0i jsme jezdili. Motor je fajn, zatah dobrej, coz s eod nej ocekava a hlavne to ma super zvuk. Nicmene nas trochu odradila ta spotreba. Verim, ze BMW 750i s tim motorem bude jezdit za 13. Tady ta X6 mela 16,5 litru, coz je asi dost realne kvuli karoserii. Je to proste vyssi, ma to vetsi odpor vzduchu atd.
      Kdyz jsem s tim autem jel, tak jsem byl opravdu hodne prekvapeny, jak dobre to sedelo v zatackach a celkove jak se to auto chovalo. Opravdu se jim to povedlo. Muj otec si to chtel koupit pro sebe, ale jednoduse ho to auto nenadchlo. Hlavne interierem atd. Jezdil 10 let v osmickove rade Audi a po limuzine tady ta nizsi trida holt prijde takova chudsi. Nakonec skoncil u CL 500 4matic a je spokojeny.
      Ale X6 je super jako druhe auto. Nicmene bych si ho asi taky spis koupil s tim dieslem.
      Jinak jsme meli pujcenou jeste 35i a to byl masakr. Spotreba pri ostrejsi jizde na dalnici nejakych 19 litru. Na 13 jsme se dostali s opravdu velmi lehkou nohou. Jinak to byl brutal.
      • 00 Reagovat !

        foto MAP2009

        MAP2009 24.06.2009  17:02

        « Re: X 50i poradí někdo?????

        Fajn. Díky za info i když přišl opozdě :-)). X6 50i už jsem si objednal a teď už jen čekám až přijde. S 35D jsem jezdil za 14 tak už mi ten rozdíl ve spotřebě nepřišel tak veliký a šel sem do ní.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.2009  19:13

    krásá, jenom není moc tvrdý ?

    Ahoj, moc pěkný auto, taky o něm uvažuju/nebo X5ku, jak se ti jezdí není to moc tvrdý ? Případně na jakých kolech (jediná věc, které se trochu bojím po přechodu z MB R-ka AMG na vzduchu...)
    • 00 Reagovat !

      foto Vampix-Diesel-Power-

      Vampix(Diesel Power) 02.03.2009  19:31

      « Re: krásá, jenom není moc tvrdý ?

      Mno tak můžu ti říct že oproti X5 starší je to tvrdší ale projev nerovnosti na silnici jako kanaly jsou přijemnějši, nerozkyve se to a netřiskne to tolik, ikdyž nova X5 bude už určitě kvalitni a nvm jestli neni stejny podvozek, ale je to ostuda protože nevim jak ten podvozek přesně pracuje, vím ale že když tam dam sport tak to auto se přestane kývat uplně. To je ale připlatkova výbava Adaptive drive, která se hodí.Na 19" v zimě spokojenost. na léto budou 20" 285/40 a 325/35 myslim tak jsem taky zvědavy.

      Pišou něco na webu o těch systemech tak možna nějakou sondu nahodit, taky se v tom nevyznam, ale za sebe s podvozkem nadmiru spokojenost....
      • 00 Reagovat !

        foto PeT-a-RSKa-

        PeT-a (RSKa) 02.03.2009  19:40

        « Re: Re: krásá, jenom není moc tvrdý ?

        Vampix prosim tě, odkud jsi? Vidím Moravskoslezký kraj..
        • 00 Reagovat !

          foto Vampix-Diesel-Power-

          Vampix(Diesel Power) 02.03.2009  19:45

          « Re: Re: Re: krásá, jenom není moc tvrdý ?

          myslim že jsme se o tom už jednou bavili, DOlní Těrlicko, cca 5 KM do havířova a pak dalšich 15 do ovy
          • 00 Reagovat !

            foto PeT-a-RSKa-

            PeT-a (RSKa) 02.03.2009  19:51

            « Re: Re: Re: Re: krásá, jenom není moc tvrdý ?

            Jo aha, sorry, už si vzpomínám :yes:

            Vidím že se vyznaš v BMW. V pár kusech sem jel, řidil. Mimochodem vč. X5 3,0sD, mělo to hrozně široké kola, myslím že 305mm....paráda. sice tvrdčí, ale jízdně paráda...
            • 00 Reagovat !

              foto Vampix-Diesel-Power-

              Vampix(Diesel Power) 02.03.2009  20:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: krásá, jenom není moc tvrdý ?

              tak zas tak se v tom upe neorientuju ale jelikož X5 už je doma jak jsem psal 4 rokem a x6 druhym měsicem tak jsem něco o nich zjištoval a pochytal z jizdy. a celkově BMW řikam ano , je to moje oblibena :yes:

              edit: 3.0 sd měla byt dalši vozidlo, po jizdě v X6 jsme měli doma natolik jasno že X5 neměla šanci....
      • 00 Reagovat !

        foto Vette

        Vette 03.03.2009  11:38

        « Re: krásá, jenom není moc tvrdý ?

        tak myslim ze 325/35 budu na nase cesty az prilis siroke. Na mojej vette mam 295/45 je neprijemne ako taketo siroke pneumatiky odskakuju na jamach a kolajoch po kamionoch. To co to robi v zakrutach s hrbolmi je niekedy nebezpecne. Na kvalitnej ceste je to super, auto je ako prilepene. Brat mal v USA pozicaneho Viper, pneumaitky myslim az 345/30 a to uz bolo moc aj na cesty v USA. Presiel na nom krizom cez cele USA, tak mal dost casu to auto spoznat.
        • 00 Reagovat !

          foto Vampix-Diesel-Power-

          Vampix(Diesel Power) 03.03.2009  19:03

          « Re: Re: krásá, jenom není moc tvrdý ?

          no uvidime co to bude dělat, Obuli to tak ve fabrice, kdyby to bylo až tak hodně špatně tak to samozřejmě pujde dolu no, ale doufam že ví co dělají.
          • 00 Reagovat !

            foto Vette

            Vette 03.03.2009  22:45

            « Re: Re: Re: krásá, jenom není moc tvrdý ?

            vsetko zalezi od ciest po ktorych budes jazdit :)Problem nie je v pneu, ale v cestach ktore su u nas hrozne.
            • 00 Reagovat !

              foto Vampix-Diesel-Power-

              Vampix(Diesel Power) 03.03.2009  22:51

              « Re: Re: Re: Re: krásá, jenom není moc tvrdý ?

              tak mně to tak trapit nebude nejezdim v tom primarně, spiš občas ale jsem na to hodně zvědavy, nejvic jsem řidil 255/50(55? nvm) takže to určitě bude jiné :-)
    • 00 Reagovat !

      foto jpor-RSKa-

      jpor (RSKa) 02.03.2009  22:12

      « Re: krásá, jenom není moc tvrdý ?

      pokiaľ môžem považovať podvozok Airmatic u R63 AMG a E55 AMG za podobne komfortný, tak nová X5 je na tom o triedu horšie s komfortom. Na dlhej ceste to určite poznáš... Airmatic si môžeš prepínať a rozdiely sú velice výrazné. Obávam sa že u BMW také výrazné rozdiely nebudú a celkovo bude tvrdšie. Recenzie tvrdia že s Adaptive Drive je BMW mäkkšie, takže ak vôbec tak s ním.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.2009  11:51

    DISKUSIA

    PRE VŠETKÝCH DISKUTÉROV SOM PRIDAL STRUČNÉ DOJMY S CHOVANIA X6 NA OKRESKÁCH. VERÍM ŽE POSTUPNE V MOJEJ RECENZII NÁJDETE ODPOVEDA NA VŠETKY OTÁZKY
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.2009  21:05

    Gratulujem

    Zdravim ta! Tak konecne... sem tam som si hovoril kde je jazdec a jeho LS? Kupil ho ci nie? A tak je tu X6. Poviem ti, ze na tie lesnate cesty by bolo LS skoda a moc by ti asi nepomohol. X6 je v tomto pripade lepsia volba. Gratulujem! Ja uz tiez pozeram trocha po niecom inom, niecom rodinom. Mam psa a sice este dieta nie, ale v buducnosti urcite. No X6 je super a hrozne sa mi paci, ale tie 2 miesta vzadu je hlavny dovod preco nie a do kufra by moj pes mal problem vyskocit lebo predsa ten naraznik je poriadne vysoko. A motor urcite 50i. Napadlo ma sa aj informovat ci by sa nedalo na zakazku vzadu urobit normalne sedacky pre troch? No neviem... Vsetci mi hovoria, ze som sa zblaznil a pytaju sa ma na co mi to bude, ale som na 85percent rozhodnuty pre Audi RS6 Avant a este premyslam o Mercedese ML63Amg-facelit. Po skusobnej jazde s RS som mal problem povedat teraz este nie... ;-)
    Kazdopadne za mojim GS mi bude brutalne smutno. :-( Myslim, ze placu sa asi nevyhnem
    Vela, vela stastnych km a nech si s tym spokojny a stastny!!!
    • 00 Reagovat !

      foto Filip-

      Filip . 03.03.2009  21:49

      « Re: Gratulujem

      Karim: Ty blaho ;-) RS6 Prosim ta v tom aute som sa viezol JE TO PROSTE MASO auto chudatko BMW 330xD ;-) na semafore namlo sancu a ten ZVUK ... za tym sa ludia otacaju ... recenzia musi byt ;-) a radim ti RS 6 nie MLko RS6 :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto karfiol

        karfiol 09.03.2009  08:12

        « Re: Re: Gratulujem

        srovnávat bmw 330xD a audi RS6 >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto x-kiska

        x.kiska 18.03.2009  21:41

        « Re: Re: Gratulujem

        jestli to nebude tím, kdo řídil tu 330xD... :-!
        • 00 Reagovat !

          foto karfiol

          karfiol 18.03.2009  21:46

          « Re: Re: Re: Gratulujem

          tak 560 koni udela svoje,takze na svetlech nema 330 sanci,prestoze sem jeji velkej zastance,ale kdyby si to meli rozdat v serpentynach,tak myslim,ze by mela predimenzovana audi co delat
    • 00 Reagovat !

      foto Vampix-Diesel-Power-

      Vampix(Diesel Power) 03.03.2009  22:21

      « Re: Gratulujem

      ja akorat vim že jedno ML63 měl znamy, byl to nejnovějši model a pustil ho po 2 letech, řikal že tolik problemu jako s ML nezažil, celkově nebyl až tak spokojen, ale neni to vůbec špatný vůz, akorat bych uvažoval o Cayenne Turbo s, tj moje srdečni zaležitost.O problemech s ML mi ale už řikalo vic lidi, ale slyšel jsem pochopitelně víc kladných ohlasů na ML. Každopadně jestli uvažuješ o RS6 tak bych, ikdyž s ni nemam zkušenosti, radil raději onu audi(jak ja ty kruhy nemam rad) protože to ML na cestě nedokaže to co RS6, ale ty v tom maš asi jasno a nevim proč do toho kecam, jen takovy názor :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 04.03.2009  08:28

      « Re: Gratulujem

      priznám LS je s môjho pohľadu dokonale.. Krasne auto. škoda môjho nepríliš dobrého dojmu s ba predajne. No a ked sa k tomu pridalo zopár ďalších okolnosti zakotvil som v X6.. Hold cesty života su nevyspytateľne:)
  • 00 Reagovat !

    foto ZdenekPha

    ZdenekPha 03.03.2009  21:13

    Re: Re: Re: X 50i poradí někdo?????

    muj nazor pro suv se hodi diesel ale je to otazka nazoru ;-) ja bych volil treba 30d uplne to staci a spotreba 10-11 L na 100km... v USA se tohle auto v nafte neprodava. tak ten benzin vyskousej ;-) X6 je nadherna!!!!!!akorad ted je docela nevyhodnej kurz Eura a auta se prodavaj po prepoctu . podivej se na bmw-bychl maji tam cernou na prodejne je krasna X6 50i
  • 00 Reagovat !

    foto v3jc3

    v3jc3 03.03.2009  21:24

    zrychlení :))

    210 kw rozhýbe tenhle 4x4 tank až za 6,9s >:D kde je chyba? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Vampix-Diesel-Power-

      Vampix(Diesel Power) 03.03.2009  21:27

      « Re: zrychlení :))

      ve vašem přijimači >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 04.03.2009  08:23

      « Re: zrychlení :))

      priznám sa nemeral som to zo stopkami v ruke.. :-) len som uviedol tech údaje tak ako ich pise výrobca.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.03.2009  14:48

    spotreba

    chcel by som sa ťa spýtať akú máš reálnu spotrebu v meste mimo mesta a na diaľnici. dík
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 05.03.2009  13:01

      « Re: spotreba

      uff..:_) to neviem ale priemer je okolo 10.5
  • 00 Reagovat !

    foto SR20

    "-- skrytý --" 08.03.2009  22:48

    Paradny sportak.

    Uz sme sa dozvedeli, ze je to vlastne sportova zbran na okresky.
    Tak teda, gratulujem k vycibrenemu vkusu a vela stastia s nahananim focusov prajem.
  • 00 Reagovat !

    foto esenbe

    esenbe 04.09.2009  09:32

    konec BMW jak ho známe

    Tímto autem pro mě BMW navždy skončilo ... Je to jistě skvělé auto ,měl jsem to štestí se s ním svézt několikrát na sedadle spolujezdce . To jak se povedlo 2,2 tunový kolos ,,uchytit,, na vozovku je famozní . Nicmeně s X5 zkušenosti mám taky a o dost větší a myslím , že je to na silnici velký rozdíl. Nicméně upřímě nikdo si nedovolí v se dvěma a pul tunama takto řezat zatáčky . SUV si lidi kupují pro vyšší posaz a pohodlí na cestách a ne proto aby si mohli užívat za volantem . Od toho bmw má jiné modely . Proto vzhledem k praktičnosti tohoto auta , jeho smysl moc nechápu . Navíc ta cena je neskutečná . Tyto auta vnímám spíše jako masírku ega a jeho výskyt v bílé to potvrzuje . Neříkám že je to tvuj případ ... A po BMW X5 M A X6 M už u mně tahle značka skončila nadobro . ( a to ještě nepřišel ten jejich 3 - válec v naftě s elektrikou ... bože .)
    • 00 Reagovat !

      foto MAP2009

      MAP2009 04.09.2009  16:30

      « Re: konec BMW jak ho známe

      Cena je jen o to mjestli na to ty prachy máš a nebo ne. A tobě bílá barva přijde že zvyšuje EGO? To mi přijde trošku ujetý.
      • 00 Reagovat !

        foto esenbe

        esenbe 07.09.2009  22:42

        « Re: konec BMW jak ho známe

        Ale prosímtebe ... Já (a například můj otec )si kupuju věci z estetických a praktických důvodů . Ne z důvodů pozéřiny . A pokud za dané peníze nedostanu adekvátní estetickou a praktickou kvalitu tak to jsou pro mě vyhozené peníze oknem . Kupovat si věci protože stojí hodně a vlastnit je super a khůůůl a říct ,,ááále koupil jsem si novou iksšestku vole ,, může jen omezené hovado .A nebo ten dotyčný peníze neřeší . Tak jakože je vůbec neřeší a tomu se v čr blíží možná tak jeden člověk .
        • 00 Reagovat !

          foto Poustnik

          Poustnik 07.09.2009  23:08

          « Re: Re: konec BMW jak ho známe

          Ale to je věc osobního vkusu. Jestliže majitel je za dané peníze s "estetickou a praktickou kvalitou" spokojen, je to v pořádku a ostatní je jen slovní balast. ;-) :-!
          • 00 Reagovat !

            foto esenbe

            esenbe 07.09.2009  23:48

            « Re: konec BMW jak ho známe

            jestli je někdo spokojený s autem které má jízdní vlastnosti 2,2 tun položených 30 cm nad asfaltem a přitom je praktické asi jako kupé ,navíc od značky vyrábějící skvosty na kolech (mimo tento) tak je něco s vkusem špatně . A navíc jsem spíš reagoval na trochu omezený a arogantní výkřik do tmy pana arogantního .
            • 00 Reagovat !

              foto Poustnik

              Poustnik 08.09.2009  00:03

              « Re: Re: konec BMW jak ho známe

              Seš mladej......tolerance přijde časem. :-) Pak poznáš, že má každý právo i na nevkus. >:D
              • 00 Reagovat !

                foto esenbe

                esenbe 08.09.2009  00:19

                « Re: Re: Re: konec BMW jak ho známe

                Já to lidem toleruju ,když tu věc za ty prachy kupují jejich blbost . Ale netoleruju to automobilce BMW :-)
            • 00 Reagovat !

              foto MAP2009

              MAP2009 08.09.2009  20:13

              « Re: Re: konec BMW jak ho známe

              Píšu už po několikáté, zkus se s tím svézt. Hmotnost a výška nad silnicí je v tomto případě jen nesmysl opakovaný donekonečna novináři. Musíš mít ale soudnost a nechtít tohle auto srovnávat se sporťákem ( R8, M5.. ). Ale to je asi v tvém případě zbytečné. Ty sis prostě řekl že je to špatné arogantní auto a hotovo. A realita tě nezajímá :-)). Já beru že tě to auto nebere, máš jiný vkus atd. Ale psát že to auto je jen pro arogantní blbce zavání hodně závistí. A vlastně ani nevíme na koho reaguješ protože si svůj příspěvek umístil na konec diskuze. Třeba já jsem sám, na zadních sedadlech sem poslední tři roky nikoho nevez. Dříví ani prase v kufru taky nevozím, takže sem si řek proč ji nekoupit? Tak mi to nerozmlouvej. Každý má jiné nároky. A představ s iarogantní nejsem a na silnici jsem ohleduplný. Ale když se dívám na tvoje auta v profilu tak ten tvůj příspěvek dává čím dál menší smysl.
              • 00 Reagovat !

                foto esenbe

                esenbe 08.09.2009  21:03

                « Re: Re: Re: konec BMW jak ho známe

                Ale já netvrdím ,že je to špatné auto. Je to určitě dobré auto a na SUV/coupe či co to je má i dobré jízdní vlastnosti .S tím autem mám možnost se občas svézt se jako spolujezdec ( mají to rodiče kamaráda ). Spíš mě bere že z toho BMW dělá supersportovní náčiní a ověšuje to nálepkama M apod. Byl to takový povzdech spíš jako reakce . A nechápu to v tom směru že když někdo chce kupé tak si koupí 6 ku ... která je famozní . A když někdo chce větší auto koupí si X5 kterí je taky dobrá . Ale u tohodle auta nechápu smysl jeho existence a to co z toho lidi dělají . A X5 a X6 mi rozdílné v chování podvozku moc nepřijdou ... (X6 jsem neřídil)

                A co je na těch autech - Oktávkou jsem byl nucen jezdit páč nic jiného nebylo , byl to pracant . Tucson je pracant po oktávce , tzn. na vozejk na tahání věcí , lodí ( otec jezdí vodu ) a konského přívěsu ( sestra koně :-). Subaru a leon jsou moje auta za moje peníze ptž. nikdo mi žádné peníze do ruky nedá .A na to že mi je 21 a stále studuju jsou to myslím dobrá auta .A s tou bílou barvou jsem to myslel tak ,že je to prostě dneska khůůůl i když je to nepraktické jako prase ,tak to každej chce . ALe každého věc s tou barvou to je muj osobní názor jakkoliv je špatný ...
                • 00 Reagovat !

                  foto Cobalt

                  "-- skrytý --" 08.09.2009  21:12

                  « Re: Re: Re: Re: konec BMW jak ho známe

                  [potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]
                  • 00 Reagovat !

                    foto esenbe

                    esenbe 08.09.2009  21:14

                    « Re: konec BMW jak ho známe

                    taky fakt prostě na téma barva se nedá moc diskutovat ,ale je to muj osobní názor a ted nehodlám měnit ...
                • 00 Reagovat !

                  foto MAP2009

                  MAP2009 08.09.2009  21:19

                  « Re: Re: Re: Re: konec BMW jak ho známe

                  Tak si to trošku vysvětlil a už je to stravitelnější. Díky :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto MAP2009

                  MAP2009 28.09.2009  18:17

                  « Re: konec BMW jak ho známe

                  Tak už ho mám doma. Strašně mi vrostlo EGO, i pe.nis ( ten nejmíň o metr. ) Na přechodu přejíždím babky a matky s kočárkama. Aspoň takhle nějak si to představuješ ne? >:D
          • 00 Reagovat !

            foto MAP2009

            MAP2009 08.09.2009  20:17

            « Re: Re: Re: konec BMW jak ho známe

            :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto MAP2009

          MAP2009 08.09.2009  20:15

          « Re: Re: konec BMW jak ho známe

          Je nse zeptám přijde ti bílá felicie s černými koly arogantní? >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.09.2009  02:03

    joj joj

    jedno z mala ze 3 aut, za kteryma se i ja otocim:)
    takze plnej pocet, ikdyz jsem recenzi vazne jen prolitl.
    Jinak servis v Olomouci je myslim ok, Brno netusim, ale v Brne mi prisli panove a damy takovi trosku nooo...s velkym nosem:(ikdyz nevim proc mi to tak pripadlo..
    Skoda jen, ale to je jen tvoje vec, cervena a modra barva se mi na bmw nelibi. Ale jak rikam, ty si majitel a vis, v cem bys chtel jezdit..takze jinak super, X6 je pekna!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.2010  15:15

    servis

    zdar all mam zaujem o X6 a chcem sa opytat ako je to zo servisom ,napr. kolko by stala taka vymena rozvodov(a po kolko km sa menia u BMW) a rozmyslam nad 35D alebo 35i neviem sa rozhodnut ,pre spotrebu by som bral skor 35D.dik vsem :-)

    inak pekna recenzia a nemas nahodou foto uz na letnych pneu?
    • 00 Reagovat !

      foto Vampix-Diesel-Power-

      Vampix(Diesel Power) 29.03.2010  17:01

      « Re: servis

      záleží jen na tobě jestli chceš čichat benzín nebo naftu :-) V dnešní době aktuálně už se prodává X6 ve verzi 40d místo 35d takže jak 35i tak 40d mají shodně 306 koní. Pokud ti je přece jen líto jezdit za 14 benzínu a chceš raději 10-11 nafty tak je to asi jasné. Ale myslím si že ani jeden motor nemá nijak výraznější + nebo -... Jedině ta spotřeba u nafty kterou vyvažuje zvuk a vyšší otáčky u benzínu... Nejlepší by bylo, kdyby ses mohl svést. Nafta ale nejezdí špatně, to ti můžu říct z vlastních zkušeností ;)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 29.03.2010  17:10

        « Re: Re: servis

        dik za rychlu odpoved no auto este nekupujem este nejaky ten patek musim pockat ,ale som rozhodnuty za X6 jen se rozhoduju aky motor a 40d zasa bude novinka tak dube jina cena ,ale myslim ze 40d se jeste nepredava ,ale da sa uz objednat ,ale ja to chcem skor od ruky nie fungluvku a ten benzin myslim ze ta 35i si veme vic ako +- 14l ...som cital aj v tej diskusii neviem kto to presne pisal nechce sa mi to uz hladat ,ale testoval 50i pak rikal ze mal 35i a ta si vzala na silnici 19 litre a taky trx2009 pisal ze jeho kamarad ju ma a jazdi stejne na 17l ako on na 50i tak nevim pro mne to je uz hodne.Jinak verim ze aj ten disel ide krasne ...uvidim ked budu na predaj tie 40d aka bude cena u nich ...aj ta 8 stupnova prevodovka bude v tej 40d no uvidim uvidim hodne premyslam

        jinak koukal sem na tvoji recenzi a hodne peknej vozovej park :-! tie X6ky ,ake su to motorizace ?
        • 00 Reagovat !

          foto Vampix-Diesel-Power-

          Vampix(Diesel Power) 29.03.2010  17:38

          « Re: Re: Re: servis

          Obě jsou 35d... Myslím si že s tim 8stp automatem to bude žrát při klidnější jízdě ještě možná méně než teď ta naše s 6st... Na videu v recenzi projíždím jednu x6 35d, ale trošku jsem to nevychytal že mi nevyšel záběr druhé kamery na tacho takže není moc vidět a moc to video nedává smysl >:D Ale můžu tě ujistit že ani s 35d v tom autě neuděláš chybu :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 29.03.2010  18:02

            « Re: Re: Re: Re: servis

            jj koukal sem na to ...ja tie videa moc nemusim ,skor by sa mi pacilo keby te nekdo natocil z vonku ...jinak hodne pekne auta mate doma ...a s tym servisem nevis jak to (myslim napriklad taka vymena rozvodu atd.urcite mas vic skusenosti jak ja ) :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Vampix-Diesel-Power-

              Vampix(Diesel Power) 29.03.2010  18:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: servis

              Servis...Zatím pravidelně co 30 tisíc a jednou kvůli vyšťavene baterce při vjezdu do myčky. Nikdo to neuměl vysvěltit proč, ale baterku vyměnili a byl klid. Bývala X5 měla najete asi 140 tisic po 4 letech a za celou dobu se vlastně nic neměnilo. Ty auta nejsou nijak náročná, ale v dnešním světě už nic není jisté a záleží trošku na kusu auta :-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 29.03.2010  20:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: servis

                no na tie auta je servis 5 roky myslim ne ? ,alebo je to pak za priplatok nevim uz presne.A potesil si ma trocha tym ze niesu az tak poruchuve ,jako jasne ,vsetko se raz muze pokazit ,ale tak dufajme ze nebudem ten jeden z 1000 + - :-) jako o tom tak nechcem polemizovat to sem se len tak pytal okrajovo co taky servis stoji na take auto ,lebo kazdy z kamosu rika ze ked mi neco odejde na tom aute tak ze pekne zacvakam ,tak preto sa pytam tych co maju s tou znackou skusenosti...
                • 00 Reagovat !

                  foto Vampix-Diesel-Power-

                  Vampix(Diesel Power) 29.03.2010  23:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: servis

                  Servis 5 let nebo 100 000km myslím. Záruka je 2 roky, takže záleží jak starý kus koupíš. To ale že když se něco z elektroniky po..re v moderním autě a musíš si to platit sám, je vždycky palba. S tím ale nikdo nic nenadělá. Ovšem aby jen tak něco odešlo, to se snad často nestává :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 30.03.2010  09:13

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: servis

                    tak ako pises ...dik moc za reakcie od tebe :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…