Audi A6 (1997)
13.6.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "oci". VÝBAVA: zámek zpátečky, kódování skel, manuální převodovka, imobilizér, ABS, automatická…
Audi A6 (oci)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
neregistrovaný: "Karlos" [90.176.106.XXX] 23.06.07 17:44
« zlobí světla
Mám Audi 100/A6 typ c4 r.v. 1994, jsou na ní použity čočková světla, největší problém jaký jsem s audi kdy měl, NEDOSTATEĆNA SVíTIVOST, ať tam dám jakékoli žárovky. Staré lampy bez čoček byly lepší. Nevíte někdo co s tim? Ale prej na to docela trpí i A6 -
neregistrovaný: "R5TDi" [213.192.8.XXX] 20.06.07 13:28
« ale, ale, ale
Pokud je mi známo tak motor 2.8 v6 nevychází z vr6. já bych řek že naopak nevim v jakym VW byla vr6ka použitá poprví
Ale 2.8 v6 byl poprvý v audi 100(c4) tj. rok 1992.
A motor 2.5 r5 TDi váhu má(nic proti Karlíčku) akorát že starou dobrou potenciometrovou ,ta vydrží věky (je prakticky nesmrtlná)narozdíl od nechvalně znémého výrobku firmy BOSCH...
a když se vrátim k tomu interiéru (to barrichello) nekomentuj něco v čem si asi v životě neseděl. -
neregistrovaný: "Karlíček" [90.176.106.XXX] 18.06.07 22:40
« Tak furt jenom nekritizujte
Je pravda že majitel uvedl dost závad, ale je to taky jenom stroj, spotřeba je reálná když nebudete jezdit jako prasata, Golfa sem vůbec netahejte, a hlavně né 2,8 to je kepl, 2,9 byla lepší, ale golf je malá sračka kam se nic nevejde, A6 mám a vyjma výměny tlumičů a pravidelné údržby jsem do ní nemusel navíc nacpat nic, to ty šroty od VW (golf a passat) mě stály mnohem víc a hlavně tak nejedou při takovej spotřebě, navíc audi do prvních A6 nedávala u TDI váhu vzduchu, která se tak sere u passatů a golfů z té doby. -
"-- skrytý --" 13.06.07 22:25
« Re: Re: Motor a interiér
Pravda, pravda.. jezdím často ještě v Passatu B6, TDI a šestikvalt - v zimě je to fakt zvuk traktoru :) Sice si to na šestky na dálnici jen přede za nějakých 8-9l, ale při přesednutí zpět do této A6 jako kdyby mi někdo strčil špunty do uší, najednou nic nedrnčí, nehlučí.. -
"-- skrytý --" 13.06.07 17:55
« Bazar
Tohle je server na hodnocení aut a ne bezplatný online autobazar ;-)Auto vypadá zajímavě, ale ty poruchy...to je téměř cena dalšího takového auta ;-\ Nevím jakou známku za to udělit,auto je tak za 7, recenze recenzí ani není jako spíš nabidka ke koupi, což jsi na začátku taky uvedl, takže 3....ja bych to viděl na 6 ;-) -
neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 13.06.07 15:53
« vrak
prej "bezporuchový provoz, jen běžná údržba" >:-[] "v poslední době vyměněny rozvody, kladky, chladič, brzdové destičky, katalyzátor, náplně" to je ve znackovym servisu 100000 + seznam zavad... "vinuti" kompresoru jsem jeste neslysel. kompresor je vetsinou treba vymenit cely coz je investice pres 30000 + naplneni a kontrola tesnosti. auto je bez vrtule, tudiz do mesta zakaz vjezdu. uvadene spotreby na dalkovych trasach odpovidaji golfu VR6 (tedy znacne nizsi hmotnost, pohon jen jedne napravy, vypnuta klima - zde zrejme nevratne >:D ) spotreba ve meste je trapnej vymysl, neb jiz zmineny golf jede prahu bezne za 15l. spojka nema lamely, ale lamelu a nemenit komplet spojku u tohodle auta je zoufaly pokus usetrit, na kolik vyjde nova vcetne vymeny si netroufam odhadnout.
"kompletní dokumentace vč. servisní knížky s dokladovaným pravidelným servisem" to si nechavas davat do servisky razitka od neznackovyho servisu?? kvalitni servis znamena udrzovat auto v dobrem stavu a dle harmonogramu provadet veskere vymeny, na tvem nefunguje vubec nic a po tech vsech investicich, ktery mas za sebou potrebuje dalsi!! pokud to auto nekdo chcete za tu cenu koupit, dejte mi vedet, takovyho zoufalce bych chtel poznat osobne ;-) -
neregistrovaný: "Kocmeister" [88.103.42.XXX] 13.06.07 11:52
« Re: Motor a interiér
Těší mě volba motoru. Konečně něco jiného než trapné TDI. V6 2,8 bude mít vždy dostatek výkonu i točivého momentu, kultivovanost, ve vyšších otáčkách také patřičný zvuk a k tomu překvapivě nízká spotřeba, co víc si přát :yes: -
Barrichello 13.06.07 10:41
« Motor a interiér
Tak ten interiér je nádhera. A to se někdo směje americkým. Pche. Dyt tohle je ještě horší. Imitace dřeva ála plast, takže stejný jak u us aut, středovej panel radši vůbec komentovat nebudu..... A šetřílci z VW to ani nevybavili koženejma sedadlama? Vyšší střední třídu? Hm....
A přichází na řadu slavná 2,8 V6 od VW, která je i v Superbu... což je překopaná "slavná VR6". Tak přiznivce koncernu může hřát pouze fakt, že konkureční korejské a japonské 3,0 V6 z těch let taky víc jak 200 koní nedávaj..... Takže "pamětník" jim stačí konkurovat.