Recenze

10 Majitel

Škoda Favorit 136L (Kamei)

9.89 Uživatelé

Hodnoceno: 97× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Favorit, foto 24 Škoda Favorit, foto 26 Škoda Favorit, foto 28 Škoda Favorit, foto 38 Škoda Favorit, foto 39 Škoda Favorit, foto 41 Škoda Favorit, foto 46 Škoda Favorit, foto 47
Škoda Favorit, foto 48 Škoda Favorit, foto 50 Škoda Favorit, foto 54 Škoda Favorit, foto 55 Škoda Favorit, foto 57 Škoda Favorit, foto 59 Škoda Favorit, foto 64 Škoda Favorit, foto 66 Škoda Favorit, foto 69 Škoda Favorit, foto 70 Škoda Favorit, foto 72 Škoda Favorit, foto 73 Škoda Favorit, foto 76 Škoda Favorit, foto 77 Škoda Favorit, foto 78 Škoda Favorit, foto 80 Škoda Favorit, foto 82 Škoda Favorit, foto 83 Škoda Favorit, foto 84 Škoda Favorit, foto 86 Škoda Favorit, foto 87 Škoda Favorit, foto 88 Škoda Favorit, foto 89 Škoda Favorit, foto 91 Škoda Favorit, foto 92 Škoda Favorit, foto 94 Škoda Favorit, foto 95 Škoda Favorit, foto 96 Škoda Favorit, foto 97 Škoda Favorit, foto 98 Škoda Favorit, foto 99 Škoda Favorit, foto 100 Škoda Favorit, foto 101 Škoda Favorit, foto 102 Škoda Favorit, foto 103 Škoda Favorit, foto 104 Škoda Favorit, foto 105 Škoda Favorit, foto 106 Škoda Favorit, foto 107 Škoda Favorit, foto 108 Škoda Favorit, foto 109 Škoda Favorit, foto 110 Škoda Favorit, foto 111 Škoda Favorit, foto 112 Škoda Favorit, foto 113 Škoda Favorit, foto 114 Škoda Favorit, foto 115 Škoda Favorit, foto 116 Škoda Favorit, foto 117 Škoda Favorit, foto 118 Škoda Favorit, foto 119 Škoda Favorit, foto 120 Škoda Favorit, foto 121 Škoda Favorit, foto 122 Škoda Favorit, foto 123 Škoda Favorit, foto 124 Škoda Favorit, foto 125 Škoda Favorit, foto 126 Škoda Favorit, foto 127 Škoda Favorit, foto 128 Škoda Favorit, foto 129 Škoda Favorit, foto 130 Škoda Favorit, foto 131 Škoda Favorit, foto 132 Škoda Favorit, foto 133 Škoda Favorit, foto 134 Škoda Favorit, foto 135 Škoda Favorit, foto 136 Škoda Favorit, foto 137 Škoda Favorit, foto 138 Škoda Favorit, foto 139 Škoda Favorit, foto 140 Škoda Favorit, foto 141 Škoda Favorit, foto 142 Škoda Favorit, foto 142 Škoda Favorit, foto 143 Škoda Favorit, foto 144 Škoda Favorit, foto 145 Škoda Favorit, foto 183 Škoda Favorit, foto 184 Škoda Favorit, foto 185 Škoda Favorit, foto 186 Škoda Favorit, foto 188 Škoda Favorit, foto 191 Škoda Favorit, foto 193 Škoda Favorit, foto 194 Škoda Favorit, foto 195 Škoda Favorit, foto 196 Škoda Favorit, foto 197 Škoda Favorit, foto 198 Škoda Favorit, foto 200 Škoda Favorit, foto 201
 

Technické info

Přezdívka auta Taxík jménem Elegance Rok výroby 1990 Koupeno nové najeto [km]:52384 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1289 výkon [kW]: 46 kroutící moment [Nm]: 100 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14.8 maximální rychlost [km/h]: 150 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 zavazadlový prostor [l]: 240 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.2 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Škoda favorit 136L v krásném původním stavu.Vše originál.Po výměně akorát zadní díl výfuku s tlumičem a spojkové lamely.Přední dveře dostaly do tapecu nové repra od Sony Xplod s výkonem 190W/40W RMS,obměnou také prošel středový panel,kde sídlilo staré rádio na kazety vystřídalo ho JVC KD-R302 s výkonem 4x50W.to víte já jako DJ si potrpím na dobré hudbě.S hudbou si v autě nelámu hlavu,jelikož má auto název old school tak mám asi 6hodin opravdových old school-ovek.
Zadní plato v kufru potaženo bílou látkou s Finskou vlajkou.Kufr hozený celý do koberce,nezůstalo žádné takové to levné plechové místečko( byla to fuška ).
Co se týká motoru dospělo akorát změn takových,že je nastříkán na chrom kryt sání se snakem škoda,všechny plechy v motorovém prostoru jsou vyčištěny Trychlorem a naleštěny-aby to na něco vypadalo-dále nové zapalovací kabely ke svíčkám modré barvy(výrobce Tesla Blatná) a nová autobaterie.
Na autě jsou dále přídavné mlhové světlomety,akorát v interiéru na palubce jak pro zadní tak i pro přední mlhová světla jsou stejná tlačítka:-D
Ve středovém tunelu(kolem ředící páky apod.)uvidíte oranžový koberec,to není moje práce,nýbrž mého strejdy v dobách,kdy auto koupil!
Nedávno mi můj taťka donesl domů z Auto Heller škoda magazín,kde shodou okolností je popsán ve zkratce i vývoj favoritu a hlavně člověk,který jej vyvinul-Petr Hrdlička a spol.Jinak jsem se také dočetl,že kdysy dávno,jak se favorit vyráběl,nikdo nechtěl spolupracovat na inovaci tohoto vozu,myslím tím samozžejmě novější masku u vozů vyráběných po roce 1990.Říkal jsem si,že vlastně auto,které mám je tak trošku už historický kousek.V tom Škoda magazínu je fotka Petra Hrdličky stojícícho u Favoritu v muzeu a celkem se tomu mému podobá...Za zachovalý stav jsem vděčný mému strejdovi(kloboučkář)a jeho garáži!
Brouzdám tak různě po internetu,hledám všelijaké věci a najendou mě napadlo,že bych se mohl dozvědět něco víc o Favoritu.Hledal jsem články,které by mi mohli pomoct k rozvedení mých znalostí a narazil jsem na celkem dost vtipný titulek: Kvůli vozům Favorit sye museli měnit zákony..Tento článek mi opravdu nedal a musel jsem si jej přečíst...Je celkem vtipné,že jeden druh Favoritu,tuším 135LS nebo 135LSe,který byl určený pouze pro vývoz,si nakoupila od automobilky i Česká policie,tehdy už ne VB.Jenže proto,že to byly vývozní typy a nějak v něčem se neshodovali s našimi zákony,tak se musely v zákonech udělat změny...Z toho plyne,že nejen dnes Policie nemá rozum >:-D Na druhou stranu majitelé Favoritu Combi tzv. Formanu mohou být policii vděčni,jelikož v roce,kdy se chystala výroba těchto vozů,bývalý sovětský svaz a komunistický režim nechtěl přisoupit k tomuto kroku,aby se vyráběl forman,protože Škodovka oslovila policii a ti vyslovili žádost,že by takovéto auta brala.Tím pádem škodovka mohla začít sériovou výrobu a Forman byl na světě.Po dokončení vývoje Favoritu Petr Hrdlička odkchází ze škodovky.

------------------------------------------------------------------
Tak trošku Historie vývoje
Historie Favoritu se začíná psát něco kolem roku 1983...Kdysy z výrobní linky vyjela Škoda 1000 MB.V tom roce převratný vůz,ale tehdejší společnost,ale i celý český strojírenský průmysl čekal na nějaký průkopnický vynález.Vynález,který se vyrovná,či dokonce předčí některé zahraniční automobilky.

-1983

Tehdejší vývojáři dnešní Škody auto Mladá Boleslav se shodli na jednom.A to,že se musí co nevidět stát něco,čemu se v dnešní době říká tak říkajíc "převrat".automobilka měla návrhy na nový typ vozidla,ale-jak už je zvykem i v dnešní dobe-málo financí.Proto tehdejší pánové vládnoucí naší zemi se rozhodli,že do konce roku 1986 musí vzniknout úplně nový vůz vyhovující modernímu trndu za hranicemi.Vývojáři již měli zpracován koncept,ale to nebylo vše.Na autosalonu v Ženevě roku 1983 se domluvili s italskou společností Stile Bartone,že pro naši novou Škodu vytvoří novou tvář.
Stile Bartone byl přední světový "návrhář" karosérií aut.Jelikož karoserie není jen něco na co často kupující přihlíží,věnoval tomu kupodivu málo času,ale vyplatilo.Vzhled vozidla by samozřejmě měl zaujmout jak auto poprvé uvidíme,tak by mělo být prodávatelné tak do 10-ti let po první představení.
Proto se Stile Bartone,po rozmluvě se zástupci Škodovky dal ihned do práce a to přesněji 1.května 1983...V červnu roku přijel Bartone do škodovky s prvními návrhy karoserie vozidla označených dle abecedy písmeny A,B,C....G,H...U nás se dali hlavy dohromady(svářeči,pracovníci na lisech apod..),vybírali a hodnotili,co realizovatelné.Přední část vozu byla s návrhu H,zadní část vozu byla z návrhu K,ale to však jen vrchní části vozidla.Spodní části byly schváleny z návrhu B.Bertone tedy odjel s požadavky zpět do Itálie a během jednoho měsíce opět k nám,tentokrát již se spracovanými návrhy přesněji a fotografiemi modeli 1:5.Jakmile se naši konstruktéři shodli,začala se vyvíjet sádrová maketa vozu v Itálii.Na podzim roku 1983 začali na maketě první zkoušky v aerodynamickém tunelu a makeca byla "ošlehána"vzduchem.

-1984

Tohoto roku měla vzniknout celá technická a nakreslená dokumentace vozu s továrním označením Škoda 781.Bartone nasnímal pomocí 3D přístroje jednu stranu sádrové makety,v počítači podle ní udělal druhou podelnou půlku a přenesl na průhledný speciální papír,který nakonec poslal do Mladé Boleslavi.Zde si s tím naši vývojáři poradili znamenitě.Nejen že zvládli svůj šibeniční termín,ale dokonce uměli tuto tech, dokumentaci převést do několikati sektorů,které si navzájem pomáhali,aby byl vytvořen první funkční vzorek nové Škodovky.Taky že se stalo.Během asi dvou měsíců byla zpracována dokumentace vozu a mohlo se začít s výrobou prvního funkčního vzorku,aby se mohli odehrát životností zkoušky.Jelikož by to samozřejmě automobilka do oného roku 1986 nestihla,tyto zkoušky,konali se tzv. zkrácené životní zkoušky.Vša vyšlo podle plánu a zkoušky se protáhli do asi poloviny roku 1985.

-1985

Tento rok provázela již zminěné zkrácené životnostní zkoušky vozidla Škoda 781.tento rok byl i vyroben zkušební prototyp Škoda781 BK3,která jezdila s kamufláží po republice aby vykonala a ukončila už tak zkrácené životnostní zkoušky.Povedlo se!!Stile Bartone dodával části karoserie jak bylo ve smlouvě a roku 1986 už byl první opravdový Škoda Favorit na světě.

-1986

Škoda Favorit poprvé představen na strojírenském veletrhu v Brně a bylo to k pokukání.Lidé v jednom pavilonu obdivovali dva Favority otáčející se na podstavcích Škoda a další v jiném pavilonu pod září reflektorů přímo z blízka na pohled.Toho roku bylo vyprodáno nejvíce automobilových časopisů a deníků,kde se někdy jen zmínkou nebo někdy dost podrobně rozebíral automobil s označením Škoda 781.136.Všichni měli zájem o nejvíce informací nejen o vývoji,ale také i technickáých informací o tomto novém prostorném automobilu.

-1988

Začala sériová výroba automobilu Favorit 136L s karburátorovým motorem.

------------------------------------------------------------------
Favorit 136L
Více informací:

+MOTOR

-Vpředu napříč,skloněný o 20° vpřed
-Zážehový čtyřdobý
-Blok motoru a hlava válců z hliníkové slitiny,vložené válce
-Kompresní poměr 7:1
-Rozvod OHV
-Karburátor spádový postupný Pierburg 2E-3
-Podávací čerpadlo Jikov mechanické
-Čistič oleje plnoprůtokový
-Zapalování elekrtické bezdotykové s odstředivou a podtlakovou regulací předstihu zážehu

+PŘEVODNÉ ÚSTROJÍ

-Spojka jednokotoučová suchá s talířovou pružinou,mechanicky ovládaná
-Převodovka pětistupňová s přímým řazením
-Převody rychlostních stupňů:
I---3,308
II---1,913
III---1,267
IV---0,927
V---0,717
Z---2,923
-Kuželový diferenciál

+NÁPRAVY
+Přední náprava

-McPherson s trojúhelníkovými spodními příčnými rameny a tlumičovými vzpěrami
-Pérování vinutými pružinami s uvnitř uloženými přídavnými progresivními pružinami z pěnového polyuretanu

+Zadní náprava

-Kliková náprava s vlečenými rameny spojenými torzně poddajnou příčkou působící jako stabilizátor proti naklánění vozu
-Pérování viz PN

+BRZDY

-Přímočinná nožní kapalinová s podtlakovým posilovačem
-2 okrohy s diagonálním zapojením
-Přední brzdy kotoučové s jednopístovými plovoucími třmeny
-Zadní brzdy bubnové dvoučelisťové se samočinným seřizováním vůle a dvojitým statickým regulátorem tlaku
-Parkovací brzda přimočinná ruční mechanická působící na zadní brzdové bubny


Vyráběné verze:

136(carb.)----46 kW / 62 koní při 5000 otáčkách
136(Mono-Motronic)---50 kW / 68 koní při 5500 otáčkách
135(Mono-Motronic)---40 kW / 54 koní při 5000 otáčkách
135(carb.)---43 kW / 58 koní při 5200 otáčkách
115(Mono-Motronic)---37 kW / 50 koní při 5200 otáčkách
135Le/LSe(elektronický carb. a katalyzátor)---??kW

Další varianty:
-Black Line
-Silver Line
-Sport Line
-Comfort Line

Verze označovány:

-Škoda Favorit 135 L; LS; LX; GLX; Le; LSe; L Praktik
-Škoda Favorit 136 L; LS; LX; GLX; Le; LSe; Li; LSi; L Praktik

------------------------------------------------------------------
Roku 1995 končí výroba Škody Favorit i Forman

Silné stránky

Perfektní stav,dobré jízdní vlastnosti,aby taky nebyly po cca 41 tisících kilometrech.Nestočený tachometr.Koupeno nové!Útulný interiér.Překvapivě výborný zvuk na to že tapec je pouze z nějaké překližky či co to bylo:-).S vozem jsem moc moc moc spokojen,pečuji o něj spíše jako o veterána.S autem jezdím do školy,což je asi 100km denně,takže dostává zabrat,ale jede!Neopravoval jsem,snad kromě jedné,žádnou REZ!Dosud garažováno!
Co dodat k silným stránkám?...Snad jen JE TO SRDCOVÁ ZÁLEŽITOST!!!!
I po tolika letech,co už Favorit na našich silnicích přežil,je opravdu chvályhodné,že pořád pár tisíc kousků ještě jezdí...V různých stavech,ale viděl jsem i pár leštěnek jako je můj Taxi.Pokaždé u srdce zahřeje,když mi auto stojí před domem a lidé procházející kolem nakukujou do auta a ještě se za autem otáčejí.Jednou jsem myl otci auto(Octavii II Facelift) a já měl auto před domem na cestě.Šel kolem starší pár a měli kočárek.Prošli kolem mě,já je ze slušnosti pozdravil a oni pozdravili mě.Prošli kolem mhé Favoritu a paní povídá pánovi:To je ale zachovalé auto co? Pán pouze uznale přikývl a šli dál.Jen jsem se pousmál jak mě to zahřálo!

Slabé stránky

Slabší motor,nevelká barevná stálost karoserie vozu.Jinak je to ideální vozítko na začátek a při jeho stavu i jako možný sběratelský kousek.
Sběratelský kousek....Přemýšlel jsem,otec mi řekl,prodáme Favorita a kdyžtak si koupíš něco jiného...Tomu jsem prostě musel zabránit.Řekl jsem mu,že jiné auto si možná někdy koupím,ale Favorita z ruky nedám,s tím ať ani nepočítá!!! >:-D

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Prozatím žádné,akorát jedna.Při čištění motoru a motorového prostoru Arvou záhadným způsobem vtekla Arva mezi lamely do spojky.Celá tato oprava stála asi 2500,- vč. lamel,takže celkem spokojenost.
Dále jsem jen zatmelil malinkou dírku ve vvýfuku silikonovou pastou na výfuky.
Jednou jsem si trak vyjel za kamarádem do vedlejší obce.Cesta je asi 20m do mírného kopčku,pak 1km rovinka a 20m z mírného kopečka.Tak vám tak jedu do toho kopečka,nějak nejede jsem si řekl,ale měl jsem klidnou hlavu,říkal jsem si, že to je do kopce a uvidíme na rovince.Chyba lávky,na rovince to bylo úplně to stejné,auto prostě nejelo a nepřidávalo.Na rovince,v posledních asi 20m mi přišlo,jako by to byl defekt.Tak jsem si řekl zpomalím,dojedu ke kamarádovi a vyměníme kolo.dojel jsem k němu,kola všechna v pohodě.Jelikož to byl Domes,který má taky Favorita,zajel jsem k němu do dvoru a už jsme věděli na čem jsme..Pravé přední kolo úplně vřelé,jak disk tak poklice.Bylo nám jasnéí,že se kousla brzda a je to celkem problém.Tak jsme sundali kolo,krat na šrouby byl úplně spečený,pak brzdový pístek a destičky.Pístek jsme stáhli,roztáhli,pod těsnící gumičku jsme stříkli brzdovku,pak jsme postup stahování a roztahování opakovali několikrát a vše je opět v naprostém pořádku.K této zkušenosti jen jedno pozitivní..Poprvé jsem favorita zvedal originálním heverem a je to jedna básnička
------------------------------------------------------------------
Nastavení bohatosti směsi a volnoběhu

Na karburátoru,pohledem směrem od pravého boku auta uvidíme pod filtrem táhlo pedálu plynu.Těsně pod ním je šroub bohatosti směsi.
Při vypnutém motoru jsem šroub úplně zašrouboval a poté o 2,5-3 otáčky šroubováku opět vyšrouboval ven,čímž jsem dosáhl jakého si základního nastavení bohatosti.Pak jsem motor zapnul(párkrát protočí a pak chytne).Ze zadu karburátoru je nastavovací šroub volnoběhu,hned pod držákem bovdenu lanka pedálu plynu.Ten jsem začal nastavovat pro optimální volnoběžné otáčky....

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto bylo koupeno dříve,než jsem se narodil:-).Dostal jsem ho od svého (pra)strýce,ten mi trochu o koupi říkal.Stali na něj řadu aby se na ně dostalo,výroba vozu cca 5.7.1990,první registrace 27.12.1990 a já se narodil 21.10.1990,takže jsem neměl z toho moc rozum!
V autobazaru auto nebylo a ani nebude,je pro moje autařské srdce nemyslitené!

Zjištění

Včera jsem zjistil,že v mém Taxi mám příplatkovou výbavu..Zjistil jsem,že středový panel byl jako příplatková výbava,tan který tam mám.Jinak taky je zvláštní barva vozu.Barva se stříkala na auta od 1.srpna 1989 do 31.prosince 1989 a moje auto je vyrobeno v květnu roku 1990.

PROVEDENÉ ÚPRAVY(pro Martin_Happy):
+Vypolstrování kufru
+Přidáno centrální zamykání na dálk. ovládání
+Namontovány digitální hodiny Tesla(originál)
+Namontován spoiler pod předním nárazníkem a nálepky "Kamei"
+Koupeny a namontovány Flat stěrače
+Polepy prahů s nápisem "Favorit"
+Instalováno autorádio JVC KD-R302 a nové repro Sony Xplode
+Nastříkán kryt vzduchového filtru
+Nastříkány "plecháče" na stříbrno a nandány černě lakované pokličky
+Namontován cyklovač stěračů
+Signalizace zatažené ruční brzdy na přístrojové desce
+Vyroben polštářek s nápisem "Favorit"
+Nastříkán prah pod dveřmi, na černo
+Polepy "B" sloupků nalepeny, černé
+Elektrické otevírání kufru z místa řidiče(Servomotorek)
+Výměna spojkových lamel
+Vyměněny oleje(Motor,převodovka)
+Vyměněny filtry(Vzduchový,olejový)
+Vyměněn vadný odlučovač bublin
+Výměna nefunkčního "L" zrcátka(nešlo ovládat zevnitř)
+Vyměněny brzné kotouče a desky

 

Novinky v recenzi

6.10.2010 15:52

Konec?Zdaleka ne

Nastala obměna,ovšem ne lidstva jak je plánováno na 21.12.2012, nýbrž mého vozového parku.Favoritek je zaparkován v garáži a spinká,k životu se ovšem velice má mé druhé vozítko,viz v nováčcích.

7.8.2010 15:12

Novinkaaaaa

Po hodně dlouhé době jsem opět zde.Na favoritu mám kompletně vyčištěn karburátor,překolíkovaný rozdělovač,nastavený správný předstih,seřízený velntilový rozvod apod.Auto jede bez chyby na 700 ot./min. a ručička je jako v otcově Octavii II Facelift,ANI SE NEHNE.Zatím

17.5.2010 15:45

Chyběl

Dlouho jsem tu nebyl,mám před sebou maturu,takže tu skoro nebudu a ani jsem nebyl.Po matuře budud již pravidelným návštěvníkem MACZ!!

29.4.2010 19:14

Víkend

Je pro mě docela zásadní. Konečně bude vyměněno výfukové potrubí a to jako celek!Takže doufám, že už žádné drnčení, vrzání, prdění apod...Jinak HODNOTIT, hodnotit a hodnotit!!!Zatím

25.4.2010 08:54

Nové fotky-fotosoutěž

Dnes jsem přidal nové fotky, řekl bych, že je na co se dívat!!!Kukněte, hodnoťte.Dneska jsem ráno taky dostal nápad na soutěžní fotky, takže se těšte

14.4.2010 18:44

Děkuji všem za hodnocení+oprava

Dnes jsem došel k tomu, že si opravím nefungující čítač kilometrů. Tak jsem rozebral palubovku, vyndal rychloměr a rozebral. Jedno šnekové kolo ze soukolí se vysunovalo silou odporu druhého ozub. kola. Tak jsem vhodným způsobem nainstaloval plech a je vše OK

13.4.2010 15:37

DĚKUJI GRATULANTŮM

Vzali mě na Slezskou Uvniverzitu v Opavě na obor "Aplikovaná matematika".Jinak klidně zase hodnoťte,mi to vadit nebude >:-D

12.4.2010 21:31

NEPATRŘÍ TO SEM ALE...

Byl jsem úspěšně přijat na vysokou školu..nechci se chlubit, jen sděluji náladu!:-)Jinak hodnoťte a dívejte se na auta na MACZ..Je co vidět, Mojito, Wii-Jay, Ypsilon,s-mike apod...

11.4.2010 11:51

Letní pneu

Dnes jsem konečně opět po půl roce optáhl nápisy na letních pneu a zalakoval,ať déle vydrží.Odpoledne doplním fotky,takže tímto vás zvu ke shlédnutí a celkovému shodnocení.Děkuji

10.4.2010 10:43

POPIS PNEU

Prosím všechny,jestli máte nějaké zkušenosti s popisem pneu a máte nějaké tipy, napište mi SZ díky moc

9.4.2010 16:53

Přidán seznam úprav+new Fotky

Přidal jsem seznam provedených úprav na Taxi a taky nějaké fotky...Takže přijďte se podívat a hodnoťte.Pokud by jste měli nějakou připomínku či tip,napište do diskuze

7.4.2010 16:59

Digitální hodiny

Dnes jsem byl na vrakáči a z jednoho Formana jsem si vytáhl dig.hodiny. Display byl zeleně podsvícen a jsou černé číslice(ojedinělejší verze).Tlačítka skratovala, tím pádem to nefungovalo.Tlačítka a celý přední panel na nastavení hodin jsem vyměnil za funkční,který jsem měl dosud v autě a vše je OK...Foto dodám později.

2.4.2010 18:29

Osram Night Breaker.

Ráno odešla jedna žárovka Osram, kterou jsem měl asi 3/4 roku...Takže než teď na léto kupovat novou(tu samou za 250,-)jen kvůli"zákonu o svícení ve dne",tak namontuju žárovky normální H4 a Night Breakery koupím zase na zimu.Stejně teď nějezdím v noci ani večer.

1.4.2010 20:26

Nové fotky!!!!

Fotky ze srazu s kamarády v nedaleké obci...Kukněte hodnoťte a dobře se bavte

30.3.2010 20:23

Sraz v okolí Opavy?

Kdo by měl zájem se sejít z okolí Opavy apod..??Kdyžtak má diskuze.budu rád

27.3.2010 18:49

Nově stříknuté prahy

Tak jsem dneska si dal brigádku a nastříkal jsem prahy podle rady kamarádů.Výsledek ve fotogalerii.Zatím

24.3.2010 19:02

Splněný sen o automatizaci auta

Konečně jsem instaloval do auta elektrické otwevírání kufru z místa řidiče.Stačil 1motorek pro centrální zamykání a vypínač(Stýkač).Pak je šikovné české ručičky a je to hotovo.Komfort musím platit dvojnásob

20.3.2010 19:27

Přidání fotek po dlouhé době......

Zdravímvšechny,dlouho jsem tady nebyl tak doplňuji fotky nově vzniklé.Čekám reakce díky

11.2.2010 10:34

Auto stále není

Taxi mám stále u kamaráda na výměnu předních brzd(zřejmě kompletně) a ještě nějaké dodělávky,takže snad bude do neděle!

7.2.2010 16:35

Není

Doma Favorit.Před hcvíli jsem ho odvezl ke kamarádovi na výměnu desek,kotoučů,odlučovače bublin,čepu v brzdách a v neposlední řadě i odvzdušnění.

5.2.2010 19:57

Konec TOPu

Již jsem druhý a první místo jsem přenechal jinému uživateli.Jen informace pro uživatele---Hodnocením MACZ nikdo nespasí!!!---Jinak díky všem hodnotícím

2.2.2010 16:11

HDR

Další sadička nových fotek!Kukněte,hodnoťte a mějte se krásně!:-)

2.2.2010 15:41

Vidím,nejsem slepý

Všímám si,že jsou zde lidi,kteří nechtějí,aby mé auto bylo na prvním místě ať už v kategorii Favorit nebo jinak..I takoví jsou

1.2.2010 15:52

Opět nové a milé zjištění

Po měření bodu varu na praxi jsme si s kamarádama přístroj půjčili a šli měřit na naše auta..Felicie=120°C má být 155°C,BMW=154°C má být taky 155°C a nakonec mé TAXI=178°C má být minimum 144°C

31.1.2010 15:59

Přidáno VIDEO

Tímto Vás všechny zvu na shlédnutí videa pod mým Taxi..Auto hodnoťte a pokud se již stalo,pište komentáře!Díky Old School(RSKa)

31.1.2010 11:39

HDR zimní mytí

HOTOVO...Zímní mytí auta a následné focení hotovo..Fotky upraveny a přadány do galerie..Koukněte..Začíná to od 26 fotky od začátku(je jich 5)

31.1.2010 09:59

Fotky po dnešním mytí auta

Odpoledne,hned při první příležitosti,upravím fotky do požadovaného vzhledu a vložím zde...Dnes BUDOU

30.1.2010 19:01

Našel se stý hodnotící uživatel MACZ..Je jím žena a to Bohunka b28(Torrožena),takže jí mockrát děkuji a zvu Vás se podívat na její Toyotu RAV4 D-4D

30.1.2010 13:33

99x hodnoceno

Za chvíli se bude slavit jubileum,kdo bude 100-ým hodnotícím?Jinak vše,kdo prozatím hodnotil děkuji!!

29.1.2010 16:49

Pátek na horách

Favoritem jsme se s přítelkyní vydali na hory..Pro mne pokušení jet super autem a pak ještě svah.Nenechal mě vy štychu,vlezly se do něj i dva snowboardy(na zadní sedadla)=praktičnost

27.1.2010 19:12

Fotos

Přidán jeden pár nových fotek z dnešního parkování...Kukněte,hodnoťte

25.1.2010 20:39

25.1.2010 série focení dnes

Dnes jsme měli asi 3 hodiny volna,takže Polo rider dojel svým Polem a sešli jsme se..Podívejte se

25.1.2010 12:48

TOP

Historický okamžit....Objevil jsem se na prvním místě,nevím jak,ale nevadí mi to.Děkuji

24.1.2010 15:09

Start při nízké teplotě

Dnes jsem zkoušel start Favoritu..Venku bylo -17°C,auto chytlo,sice až na 5x,ale chytlo lépe než VW Bora 1.9TDI které nám stojí taky doma!Chvála autu především

21.1.2010 16:40

Již očekáváno

Očekávané fotky z dneška jsou na mém profilu auta...Koukněte..Flat stěrače se osvědčili v nejlepším světle

21.1.2010 12:56

Nové fotky

Odpoledne již budou nové fotky další..Zimní série u školy...Přijďte se podívat

20.1.2010 17:33

FLAT stěrače

Dnes jsem po dlouhém hledání našel stěrače za velmi rozumnou cenu a dal na auto.Ostříkl jsem sklo,jednou setřel a bylo sucho.Je to fajn

19.1.2010 17:01

Nové HDR

Přidáno pár nových HDR fotek z prostor školního parkoviště..Věřím,že se budou líbit

17.1.2010 20:46

Pečování

Během této zimy auto o víkendu,tedy kdy s ním nejezdím,přikrávám čelní a obě boční oka dekami,jadnek nemusí škrábat a jednat odklízet sníh.Praktické..Všichni se smějou,ale vyplatí se to

16.1.2010 10:49

Nové motto

Kukněte a uvidíte...Hoďte i pár bodíků pokud budete mít čas

14.1.2010 17:04

Knížka

Včera jsem si koupil knihu "V soukolí okřídleného šípu".Jsou tam různé zajímavosti z vývoje Favoritu.Na příklad,že když Bertone nechal navrhnout karoserii,navrhovatel udělal moc široké "A" sloupky,z Mladé Boleslavi mu napsali,že to nevyhovuje a Bertone návrháře na hodinu vyhodil...

12.1.2010 21:02

Přidány HDR

Přidal jsem pár fotek s úpravou HDR z dnešního srazu s Polem..Zatím

12.1.2010 17:59

Polo 0.9 vs. Favorit1.3 + Překopané fotky

Je udělán pořádek s fotkama!!!
Dnes jsem měl čest povozit se a nafotit fotky s Polem r.v. 1981..Krásný kousek,viz. fotogalerie

11.1.2010 20:22

Výfuk+Olej zjištění

Výfuk zavařen.Vařilo se autogenem,i přes hodně rzi to šlo krásně.Zjištění,že po výměně oleje,auto jede méně hlučněji v rozsahu 2500-3000ot./min.

11.1.2010 17:39

Zimní HDR

Přidal jsem tři nové zímní HDR fotky...Tak kdyžtak se podívejte

10.1.2010 19:50

Dnešek dopoledne

Favoritem jsem dnes po bezproblémovém nastartování dopoledne projel asi 20cm vrstvu tvrdého sněhu před mým autem.Kola se protáčela chvíli,pach chytla a byl jsem venku.Překvapení!!!

9.1.2010 19:28

Polštářek

originál polštářek Favorit..Děkuji za něj holkám doma a taky Ronaultovi(za logo)ze ktérého je nípis na polštářku.Kamarád vyšil na stroji řízeným PC..Viz.Fotogalerie

7.1.2010 17:54

Lepky

Tak konečně včera mi přišly nálepky,které jsem si objednal a dneska jsem je reálně dal na Taxi....Foto v galerii tak pište a hodnoťte,já budu taky!:-)

7.1.2010 17:53

Lepky

Tak konečně včera mi přišly nálepky,které jsem si objednal a dneska jsem je reálně dal na Taxi....Foto v galerii tak pište a hodnoťte,já budu taky!:-)

6.1.2010 18:59

Nastavování karburátoru

Včera jsem ve škole vyčetl z jedné knížky,že jde na karburátoru ovládat bohatost směsi.Tak jsem si šroubky složení směsi a volnoběhu našel na autě.Podrobný popis v recenzi ve"zkušenosti se servisem"

1.1.2010 20:08

Ještě jednou

Prosím o názory v mé diskuzi,kdo se trochu věnuje Favoritům nebo něco ví o minulosti..Kukněte na mnou řešený problém.Zatím díky

1.1.2010 10:15

Přeji všem

Do nového roku 2010,aby vykročili tou správnou nohou,nelepila se smůla na paty a mnoho šťastných kilometrů a hodně bodů na MACZ.

31.12.2009 10:37

Favorit diskuze

Kdo má páru o Favoritu,prosím o názory na jeden mnou řešený problém..Více v diskuzi k autu.díky

30.12.2009 15:55

Návrat k původnímu osvětlení

Instalace nových origo hodin do favoritu se zeleným podsvícením mě donutila,co se týče estetické stránky,diody na palubce vyměnit opět za žárovečky jako z výroby...do blízké doby nafotím

29.12.2009 16:11

HDR

Přidal jsem pár nových HDR fotek s lištou pod nárazníkem...

29.12.2009 12:39

Hodiny

Konečně finish s hodinami Tesla.Soused opravil podsvícení a jsou namontovány nyní v autě.koukněte na fotky!Jsou úžasné

28.12.2009 17:41

Tesla Hodiny

LIŠTA POD PŘEDNÍM NÁRAZNÍKEM NAFOCENA!!!Na vrakovišti jsem našel se štěstím již druhé hodiny originál Tesla do Favoritu.Na jednych nešel čas,na druhých podsvícení.soused mi řekl,že z nich udělá jedny a plně funkční.Uvidíme,pak určo nafotím

27.12.2009 22:09

Přední lišta pod spoiler

Dnes jsem konečně měl volnou chvilku tak jsem na mé "Taxi" namontoval lištu pod přední nárazník jako mají verze GLX nebo Formany.Vždycky jsem o tom snil.Pomáhala mi má přítelkyně,která mi čas strávený montáží zkrátila na polovinu,takže nám to zabralo asi hodinku.Liště je upevněna na původní verzi asi 14 plestovými nýtky ale já ji připevnil pouze 8-mi šrouby.Postačila vrtačka,šrouby(+matice+2xpodložka),zvednuté auto v garáži,trochu zručnosti,hudba a dílo bylo hotovo.Fotografie dodám snad zítra,kdy jedu takyna vrakoviště se podívat na elegantní interiérové hodiny do Favoritu.Zatím se mějte a hezký nový rok 2010

24.12.2009 13:37

Výměna

Během posledních 5 dnů jsem nechal vyměnit olej(motor,převodovka)a olejový filtr.auto jede o poznání lépe,rychlostní stupně jdou řadit přesněji a hlavně rychleji a ne přes zuby!Hezké vánoce

23.12.2009 17:02

Hezké svátky

Přijemné pohodové svátky a šťastný Nový rok 2010 vám přeju.P.F.-ko přidáno ve fotogalerii

23.12.2009 17:02

Hezké svátky

Přijemné pohodové svátky a šťastný Nový rok 2010 vám přeju.P.F.-ko přidáno ve fotogalerii

21.12.2009 17:41

Vrakáč+hodiny

Dnes jsem byl na vrakovišti.Strašně mě vzhledově lákala pořád ta lišta pod předním nárazníkem,tak jsem si zajel na vrakoviště a vzal si ji.V autě byly i stropní dig. hodiny,ty jsem si vzal taky,ale mám s nimi nějaký problém.Dávám sousedovi na opravu.Jinak auto je na výměně všech olejů a brzy příjdu i vzduch filtr.Zatím se mějte!

21.12.2009 17:41

Vrakáč+hodiny

Dnes jsem byl na vrakovišti.Strašně mě vzhledově lákala pořád ta lišta pod předním nárazníkem,tak jsem si zajel na vrakoviště a vzal si ji.V autě byly i stropní dig. hodiny,ty jsem si vzal taky,ale mám s nimi nějaký problém.Dávám sousedovi na opravu.Jinak auto je na výměně všech olejů a brzy příjdu i vzduch filtr.Zatím se mějte!

20.12.2009 20:01

OPAVO nastražte uši

Co takhle si dát srázek MACZ v Opavě a hlavně lidí z Opavy a okolí?Třeba po novém roce..Kdyžtak pište mi,bylo by to fajn!Zatím se mějte a hezké svátky

18.12.2009 22:27

Zimní radovánky

Tak nám nadešla zima a to se neobejde bez pořádných,ale zato bezpečných radovánek!Začal jsem v Taxi poslouchat Prodigy a na sněhu se cítím v autě opravdu bezpečně!Auto je opravdu řízeno pouze řidičem,nikoli žádným systémem!Zatím čus a hezké svátky!

16.12.2009 11:16

Překvapení

K tomu jsem došel včera,jakmile jsem odjížděl od školy.Zatočil jsem do pravotočivé zatáčky,"ťapl"jsem jen opravdu lehce po plynu,na zadních kolem univerzální pneu,na vozovce uježděný sníh,auto nejen,že chytlo smyk,ale celé auto bez použití ruční brzdy se otočilo jakoby kolem jednoho bodu uprostřed vozidla.Trošku jsem se divil.

13.12.2009 21:22

Rozšířená Recenze

Dnes jsem zapracoval na recenzi.Koukněte a uvidíte.Hezké svátky přeje Roman

11.12.2009 17:23

Zdravím všechny

Opět přibyly fotky ze dneška z areálu naší školy a kousek od mého bydliště.Koukněte,hodnoťte,mějte hezké a klidné svátky!

10.12.2009 18:21

Zdravím všechny kolegy na MACZ

Do profilu svého auta jsem přidal pár nových fotek typu HDR poupravených ve Photoshopu dle předlohy s-mika(RSKa)...Díky Majkle a určo se podívejte

5.12.2009 15:36

HDR

Další dnešní nával HDR fotografií vás snad osloví a kouknete na můj Taxi...Budu rád za každý bodík..Děkuji Mojito,HDR fotky jsou!

4.12.2009 21:39

TOP10

Za celou dobu co jsem zde na MACZ jsem se nikdy nedostal ani na první stránku v sekci Favoritů.Dnes můžu slavit post na TOP10 v první desítce.Sice poslední(10.),ale i to se počítá.Za asi poslední týden jsem se sblížil s velkým množstvím uživatelů,kterým jsem vděčný.milí čtenáři děkuji za hodnocení a přispěvky!Moc díky

4.12.2009 20:48

Pořád přibývají

ano zase jsem na svůj profil auta dal nové HDR fotky z mé PC továrny.Velké díky patří s-mike(RSKa),naučil mě dělat HDR.Zkuste kouknout,hodnoťte a piště komentáře!Díky a hezké svátky všem

3.12.2009 18:08

HDR

Dávám další várku HDR fotek,uvidíte,jak se budou líbit...Zdají se mi již vydařenější než ty předešlé!Komentujte hodnoťte a já budu hodnotit vás

3.12.2009 09:47

Nové HDR foto a přidaný popis

Zdravím lidičky...Po požádání s-mika mi udělal jednu HDR fotku,tak vám ji tady dám,tak se podívejte.Jinak po zjistění nekterých věcí doplněna pasáž "Ostatní",tak přečtěte a kdyžtak hodnoťte

2.12.2009 22:12

HDR

Nová zkouška HDR,ne moc vyvedená,ale asi už na to pomalu přicházím,jenže zatím nevím od kterého konce začít.Jinak hodnoťte,určitě

1.12.2009 16:28

Zdravím+New fotky

Mám tady další tři nové fotky,tentokrát vyzkoušeny HDR technologií..První vlaškotvky,uvidíme jaký bude ohlas..Komentáře a hodnocení přijímám

30.11.2009 22:08

Zdravíčko všem

Kdyby náhodou se zde na MACZ někdo nudil,což nepředpokládám,tak se kukněte na mé Taxi...Každým dnem přibývají fotky...Zítra přibudou další dělané technologií HDR(Naučil a poradil s-mike(RSka)a spol.)Poprvé to bude vyzkoušeno v praxi.Takže nezapomeňtě koukat a hodnotit!

30.11.2009 17:11

Pozvánka

Zdravím všechny,kdyby měl někdo čas,chuť a byl by z okolí Opavy(slezsko),tak se ozvěte a můžeme udělat nějaké fotky hmm?Zatím díkes a šťastným kilometrům zdar

30.11.2009 17:11

Pozvánka

Zdravím všechny,kdyby měl někdo čas,chuť a byl by z okolí Opavy(slezsko),tak se ozvěte a můžeme udělat nějaké fotky hmm?Zatím díkes a šťastným kilometrům zdar

30.11.2009 16:44

Nové fotky

Přidal jsem pár fotek z let minulých a to motorsportu tak se podívejte a hodnoťte

30.11.2009 11:58

Hodnocení

Tak jsem se tak rozhlížel na MACZ a jedno auto je lepší jak to druhé!Dneska jsem jel do školy a musím uznat,že i když byl silný proti vítr,Favorit opravdu jel a podržel i v kopcích!Určitě navštivte moje auto(-.cz)

29.11.2009 17:10

Tak kde to vázne?

Hodnocení nějak s přibývajícím časem vázne a vůbec se nepohybuje ani nahoru ale ani nahoru...:-)Jukněte na mé Taxi,nafoceno,doplněná recenze a to vše u mého auta!Děkuji

29.11.2009 09:27

New

Doplněné komentáře u mého hodnocení auta,doplněná recenze,snaha o pořád nové fotky,určitě se podívejte a hodnoťte!

28.11.2009 15:34

Doplněná recenze+Nové fotos+Nové hodnocení=Nové MACZ

Zdravím příznivce jak starých aut,tak samozřejmě i těch nových.Kukněte na nové fotky mého Taxi a klidně i ohodnoťte,nerad bych,aby hodnocení stálo!Zatím díky

28.11.2009 12:30

Ještě dodatek

Už kdo hodnotí nebo se jen podívá,můžete klidně nechat i nějaký ten komentář.já si rád přečtu vaše názory na moje auto..Zatím děkuji zúčastněným za hodnocení a prosím jen tak dál..Děkuji >:-D

28.11.2009 11:42

Zdravíčko lidičkové

Nějak se mi zaseklo hodnocení na MACZ u Favoritu,tak kde to vázne?Určitě se podívejte,myslím si,že Vám to bude stát za to.Snažím se pomaloučku přidávat nové fotky apod.Zatím díky:-)

14.9.2009 20:31

Podsvícení budíků

Milí čtenáři,dneska jsem zkusil,co udělám cca 30cm-ový LED pásek nad palubkou,tak jsem to napojil na jednu žárovečku na přístrojovce a ostatní zbytené jsem vyjmul.Foto jsem jsem přidal,níže se můžete podívat a ohodnotit nebo přidat nějaký komentář.Díky s pozdravem Old School

12.9.2009 09:29

Centrální zamykání

Zdravím všechny příznivce Škody Favorit 136L.Dnes časně ráno mi konečně došlo dálkové ovládání centr. zamykání,tak jsem to šel naistalovat.Trvalo mi to asi 20 minut a musel jsem,dost nesmyslně,přehodit dva káblíky.V centr. zamykání byla příprava na "Dálkáč" pomocí dvou drátků,hnědý a bílý.Ty samé barvy byly na káblu z řídící jednotky dálkáče,jakmile jsem zapojil bíly s bílým a hnědý s hnědým,tak jsem na DO dal LOCK a dveře se odemkly a blikala dioda(dost směšné no),tak postačilo pouze drátky z ŘJ dálkového ovládání přehodit a vše je OK.Na to,že ŘJ s anténou mám ve středovém panelu,tj. za motorem a spoustou plechů,funguje dálkové i na 10m,což se úctyhodné.Takže další vylepšení opět sem napíši,zatím hojec!

4.9.2009 18:30

Nutné

Musím vám říct,dnes jsem předjížděl vozidlo Ford escort staršího ročníku,Bylo to trošku z kopce a dané auto jelo přede mnou celkem pomalu asi 70km/h.Tak jsem dal za 4 a jel jsem,vjel jsem do levého pruhu,začal jsem předjíždět a on pomalu zrychloval také,přemýšlel jsem jestli dát pětku nebo ne,tak jsem si tak v duchu řekl,trochu mému favoritu dát chuť žít.Otáčky šly 2500......3000.....3500...a najednou se to stalo,za hranicí 3500ot./min jako by se něco stalo a rázem motor chytl takové zrychlení,že jsem až sám tomu nechtěl věřit.Escort se nejprve jen pomalu pohyboval za mě,ale jakmile jsem překročil tu hranici 3500ot./min Escort byl fuč zamnou,já si zařadil 5-ku a bylo všechno OK.Můj dnešní poznatek,opět něco nového.Jinak centrální zamykání je super,všem doporučuji!Zatím se mějte!

3.9.2009 19:59

Centrální zamykání

No dneska cestou ze školy jsem si koupil centrální zamykání univezální asi za 300,-.Neměl jsem v to prv důvěru,ale po konzultaci s mým nej kamarádem,tak mě uklidnil a řekl,že to bude v pohodě.Tak jsem začal.Po odtapecování vše dveří a nápadů jak servo motorky upevnit,tak jsem po třech hodinách zkončil.Strtičil klíče do zámku,otočil a cvak,cvak,cvak a cvak a bylo hotovo.Je to strašně pohodlé a všem vřele doporučuji,kdo centrál už nemá!Zatím ahoj všem a přidávejte komentáře a hodnoťte autíčko.

1.9.2009 13:55

Ve škole

No dnes jsem poprvé za celé ty dva měsíce jel zase tak daleko s mým Favošem a musím vám říct,že je to pořád lahoda i když to je staré auto..Našeho ředitele,který má Peugeot 406 jsem předjížděl do kopce asi ve 120km/h,takže STARÉ NEZNAMENÁ VŽDY ŠPATNÉ auto.Navíc jsme byli 4 jako osádka vozidla,takže to je dobrý výkon.Denně s tímto plechovým miláčkem jezdím 100km a nevypovědělo zatím nic!Musím to zaklepat na dřevo.

29.8.2009 10:10

Kabely ke svíčkám

Zdravím všechny,včera mi došly (až z Blatné)kabely ke svíčkám modré barvy(viz. obrázek níže).
Rozbalil jsem je,byl to sice zápach,ale jsou hezké.Vzal jsem je a šel vyměnit za stávající černé.Jeden odřený prst na třech místech ale výsledek se uspokojující si myslím,však posuďte sami.Zatím se mějte a děkuji za hodnocení případně nějaký komentář.:-)

27.8.2009 10:09

Video

Kdyby náhodou někdo měl zájem o videjko startu motoru,tak se ozvěte prosím,pošlu má asi 4,5MB.Zatím čusek všem

26.8.2009 11:20

Čištění

Dnes jsem tak ráno vstal,byl jsem ještě na úřadě něco si zařídit a pak,jakmile jsem přijel zpět domů,napadlo mě,to takhle pěkně vyleštit hlavu?!Tak jsem začal,abych řekl pravdu,byla to opravdu fuška(viz. obrázek níže),ale to jsem ještě nevěděl co příjde potom.Zdálo se mi,že kapotu zevnitř mám už dost špinavou tak jsem si tak řekl,co ji zkusit vyčistit.Tak jsem vzal do ruky hadr,technický benzín......chvilku to trvalo....po dvou hodinách a 0,5L tech. benzínu v čudu je kapota skoro opět jako nová:-)

25.8.2009 16:37

Novinka

Zapomněl jsem v recenzi uvést,že pod SPZ-kama mám ještě původní držáky alá Škoda-Zlín,dálke do interiéru doplněn dlouho hledaný favorit 1:43 od firmy Abrex

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Škoda Favorit 136L (Kamei)

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy Škoda Favorit



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Nepamatuju se,že by mě někdy na cestě zklamal,díky tomu dávám plný počet,jsem rád,že ho mám!

praktičnost
7

7 bodů proto,že není možno v něm přepravovat větší a objemnější náklad...Jedno zjištění(do kufru se vejde invalidní vozík!

prostornost
9

Když do auta sednete,je to strašně prostorné i když z venčí vypadá v celku malé auto.Jako se o favoritech říká

jízdní vlastnosti
5

Jízdní vlastnosti...Úusměv trne při projíždení zatáčkami,kde musíte hodně zpomalit,ne-li úplně přibrzdit na min. rychlost

jízdní komfort
9

Celkově auto komfortní stránce jízdy je velmi dobré.Přejetí velké díky cítíte až v mozku,ale když se takovým věcem umíte vyhýbat,je to OK jízda

provozní náklady
5

ano dostáváme se k bodu,který spíše neuspokojuje mou peněženku..Přece jen spotřeba 7,5l/100km je pro mě,jako mladého a nevýdělečně činného docela dost

náhradní díly
10

Náhradní díly jsou levné,snad vyměnitelné a dá se vše udělat v garáži doma.

výkon motoru
6

Výkon motoru...V kopcích moc nepodrží ale zato se s ním dá jezdit klasickou Old-School jízda

spotřeba
7

Jak už jsem zmínil,zatěžuje peněženku!

hlučnost motoru
8

Kapota není odhlučněna,docela kravál ale když máte dobré audio:-D

kvalita sedadel
10

Jak říkal můj kamarád...seděl jsem ve Felině...Pak jsem si sedl k Tobě a sedí se mi tu pohodlněji!!To mluví za vše

brzdy
8

Trošku pomalejší účinek brzd,ale po čase si zvyknete

zavazadlový prostor
10

Zavazadlový prostor na tuto třídu aut je celkem uspokojivý bych řekl,co jsem potřeboval,to jsem tam dal






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…