Recenze

10 Majitel

BMW řada 3 320d Coupe (E92)

9.92 Uživatelé

Hodnoceno: 110× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 6
BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8 BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 14 BMW řada 3, foto 15 BMW řada 3, foto 16 BMW řada 3, foto 17 BMW řada 3, foto 18 BMW řada 3, foto 19 BMW řada 3, foto 20 BMW řada 3, foto 21 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 23 BMW řada 3, foto 24 BMW řada 3, foto 25 BMW řada 3, foto 26 BMW řada 3, foto 27 BMW řada 3, foto 28 BMW řada 3, foto 29 BMW řada 3, foto 30 BMW řada 3, foto 31 BMW řada 3, foto 32 BMW řada 3, foto 33 BMW řada 3, foto 34 BMW řada 3, foto 35 BMW řada 3, foto 36 BMW řada 3, foto 37 BMW řada 3, foto 38 BMW řada 3, foto 39 BMW řada 3, foto 40 BMW řada 3, foto 41 BMW řada 3, foto 42 BMW řada 3, foto 43 BMW řada 3, foto 44 BMW řada 3, foto 45 BMW řada 3, foto 46 BMW řada 3, foto 47 BMW řada 3, foto 48 BMW řada 3, foto 49 BMW řada 3, foto 50 BMW řada 3, foto 51 BMW řada 3, foto 52 BMW řada 3, foto 53 BMW řada 3, foto 54 BMW řada 3, foto 61 BMW řada 3, foto 62 BMW řada 3, foto 63 BMW řada 3, foto 64 BMW řada 3, foto 65 BMW řada 3, foto 66 BMW řada 3, foto 67 BMW řada 3, foto 68 BMW řada 3, foto 69 BMW řada 3, foto 70 BMW řada 3, foto 76 BMW řada 3, foto 77 BMW řada 3, foto 78 BMW řada 3, foto 79
 

Technické info

Přezdívka auta zatim nema Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:10150 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1995 výkon [kW]: 130 kroutící moment [Nm]: 350 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.8 maximální rychlost [km/h]: 232 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 440 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 5.8

Popis vozu

Auto jsem koupil asi po dvou měsících rozhodování a zkoušení. Nejdřív jsem si ujasňoval, co vlastně od auta budu chtít. Do výběru se dostala auta jako Ford Focus, Audi A4, Citroen C5, Mazda 6, samozřejmě BMW 3 a další. Takže celkem pestrá směsice. Po váhání, zda si pořídit spíše auto praktické, ve mně nakonec zvítězilo přesvědčení, že jelikož ještě nemám rodinu, tak tohle je asi moje poslední příležitost si pořídit nějaké ne zcela praktické auto. Rozhodování nakonec ještě víc usnadnil fakt, že jsem se v rámci benefitů svého zamestnavatele mohl účastnit na fleet discount naší společnosti, což znamenalo 14% z ceny auta dolu (nemluvě třeba o dodacích lhůtách. Např. u Audi A4 celých 6 měsíců. BMW bylo doručeno přesně za dva).

Takže tedy BMW 3. Proč Coupé? Musím říct, že jsem původně nijak po dvoudveřovém automobilu netoužil, jsem víceméně praktický člověk, ale trojkový sedan se mi vážně nelíbí. To už jsem spíš přemýšlel nad kombi, které se podle mně může chlubit hezčí siluetou. Ale ty zadní světla... Ano, může to znít divně, ale kdyby současná trojka měla zadní svítilny podobné těm z kupé, tak bych teď pravděpodobně jezdil s kombíkem. Jinak se mi osobně zdají proporce kupé ze všech trojkových variant nejvyváženější, v mých očích je to krasný auto.

Otázka výběru motoru byla rozhodnuta od začátku. Chtěl jsem diesel a nechtěl jsem, abych u benzinky musel stavět příliš často a krvácel tak nejen při placení měsíčních splátek leasingovce:) Ano, je to celkem ostuda mít u kupé dieselovej motor, navíc jen dvoulitr, ale co. Auto jede fajn, tady ve Švýcarsku jsou limity přísný (50/80/120) a navíc hlídaný a jejich porušování přísně trestaný, takže by to bylo jen pro zlost mít auto, co uděla stovku za 5 vteřin. Stačí, že tohle ji udělá pod osm:)

Tak první body u mně získává auto za vzhled, dle mého názoru je neuvěřitelně sexy. Když jsem si pro něj šel a ono tam tak stálo před prodejnou - celé nablýskané, tak mi srdce radostí poskočilo:) Nemluvě o tom, že od toho prvního okamžiku mám pocit, že na mě spiklenecky mrká.

Hodnocení jízdních vlastností je celkem ošemetná věc. Já nemám takové zkušenosti, abych zkoušel, jak se auto chová na limitu (a hlavně bych nerad zjistil, jak se auto chová za limitem:), navíc si myslím, že diesel není na něco takového ani moc stavěný - trvalo mi (a vlastně pořád trvá) zvyknout si na to, v jakých otáčkách kolik výkonu mám a co se stane. Motor nereaguje tak rychle, jak by si člověk představoval a výkon nestoupá až tak lineárně. Nicméně jízda v zátočinách je přesně to, co mi na tomhle autě baví úplně nejvíc, mám pocit, že si to i to auto velmi užívá a vždycky se spokojeně ušklíbne. Je skoro škoda s ním jezdit po dálnicich (které samozřejmě taky zvládá s klidem:) Na druhou stranu, české okresky na tohle auto moc nejsou - takové ty silnice, kde je vlastně víc záplat než původní silnice, jsou tak trochu utrpení, auto poskakuje, hluk od kol je celkem velkej a komfort veškerý žádný. 18" runflat pneumatiky rozhodně nejsou přítelem takových cest. Mnohem víc autu vyhovují dobré povrchy, ke kterým se přicucne a tváří se, že se nepustí.

Motor je, jak už jsem zmínil, dvoulitrový diesel. Myslím, že výkonově se k autu hodí (130kW). Neslibuje sice takové zamáčknutí do sedadel jako šestiválce, ale nevýkonný určitě není. Pokud bych srovnával s dalšími dvoulitry, se kterými jsem měl možnost se setkat (AUDI, C5 , Mazda6, Renault Mégane - 1.9, Ford Focus), tak na mě udělal dojem mnohem větší linearity - asi nejmín se mi v tomhle líbila Mazda, která měla velký kopanec a nic před ním a nic po něm (jinak moc krasné auto). V některých recenzích jsem se dočetl, ze to na někoho může udělat dojem, že motor má menší výkon než v papírech, a s tím musím souhlasit. Co se týká zvuku, tak při nastartování v garáži o sobě dává hlasitě vědět, že je to diesel (ono jak se to rozlehá, tak je to celkem markantní:) ale po chvíli jizdy je zvuk ok. Pri zavřených oknech není v nízkých otáčkách skoro slyšet (hlavně pokud je puštěno radio, tak není slyšet vůbec), při vyšších otáčkách nemá (alespoň pro mě) nijak obtěžující nebo nadměrně silný zvuk.

Řazení je rozhodně silnou stránkou. Je přesné a relativně krátké, není žádná pochybnost, který převodový stupeň je zařazen (osobně bych ještě ocenil, kdyby na displeji svítila číslice, která by to potvrzovala. Nevím, jestli se Vám to někomu někdy děje, ale občas se mi stává, že zapomenu, co tam vlastně mám (hlavně třeba, pokud jedu delší dobu městem a soustředím se na jiné věci než na rychlostní stupně). Samozrejmě letmým pohledem na řadicí páku to hned zjistím, ale bylo by fajn mít signalizaci někde blíže zornému poli... Řazení šlo zpočátku velmi ztuha, zpátečka byla opravdu na sílu. V současné době už jde řadit celkem lehce, jedinou výjimkou je čtyřka, která tam z trojky nejde jen tak jemně, musí se překonat odpor od středové polohy dolu, který je větší než při řazení trojky. Ale rozhodně nic tragického.

Palubní počítač signalizuje, kdy je vhodné řadit (jak nahoru tak dolů). Algoritmus evidentě preferuje nízkou spotřebu, takže pokud by člověk vždycky volání počítače poslechl, tak by se otáčky motoru pohybovaly převážně mezi jedním a dvěma tisíci. Hlavně při jízdě do kopce se podle něj nedá moc řídit a často je výhodnější jak pro spotřebu tak pro výkon nechat zařazen nižší převodový stupěň nez je napovídáno.

Spotřeba (podle počítače) dělá zatím 5.8, což je velmi přijemné. Zajímalo by mě, jak moc velkou zásluhu na tom má system AutoStartStop, který motor vypne při zastavení auta a puštění spojky. Motor se zase zapne při doteku spojky anebo když se autu zdá, ze baterie není dost nabitá. Auto taky podle příručky vypíná všechny nepotřebné věci, aby se šetřil výkon a snižovala spotřeba. Zatím jsem absolvoval spíš delší pojíždky, takže spotřeba měla tendenci klesat níž a níž. Uvidíme, kam až to spadne.

Brzdy mě neoslinily. Od BMW bych čekal trochu větší účinek a větší snahu zastavit auto bez toho, aby člověk musel drtit brzdový pedál. Co se týče normalního jezdění, tak jsou brzdy fajn. Nejsou zbytečně jedovaté, takže člověk nekončí čelem na předním skle při sebemenším dotyku brzdového pedálu (zkoušel jsem takhle Audi A4 2.7, ale místo, abych si užíval výkonu motoru, tak mě po jízdě hlavně bolel nárt levé nohy, jak jsem si celou cestu musel dávat pozor, abych se náhodou brzdového pedálu nedotkl víc než lehounce - takhle nalazené brzdy mi opravdu dokázaly zkazit požitek. Přitom u 2.0TDI byly celkem normální = že by sportovní lazení? Děkuji nechci). Ale pokud člověk náhodou potřebuje zastavit opravdu rychle, tak musí vyvinout mnohem větší sílu, než bych u BMW očekával. Takže brzdí, ale mohlo by tedy líp.

Interiér musím hodnotit kladně. Ano, je sice jednoduchý a není nijak výrazně nápaditý, ale mně osobně se líbí víc než třeba už zmiňované Audi A4. Použité materiály si myslím, že odpovídají ceně. Na pohled a na dotek vypadají kvalitně a solidně, ale na druhou stranu člověka žádný luxus neomráčí. Prostě příjemné, dobře udělané auto. Nikde nic nevrže a nehluči.

Co se týče prostoru, tak na prvni dojem působí auto spíš stísňujícím dojmem. Mně osobně to celkem vyhovuje, vytváří to ve mně pocit, že do auta tak nějak patřím, navíc potom, co se uvnitř rozkoukáte, tak zjistíte, že je to jen dojem, že místa je dost. Měřím 185 cm a nedostatkem netrpím. Bavíme se tedy o předních sedadlech. S těmi zadními už je to horší. Místa je tam celkem dost, i můj bratr, který měří stejně jako já (tedy on by se asi hádal, že už mě přerostl:), se tam v pohodě posadil, spíš je problém se dostat tam a zpět. Moji babičku jsme tam odsud skoro nemohli dostat (a nebylo to proto, že by si to tam tak zalíbila:) A ještě jedna nepříjemnost - dozadu se nedá nastupovat jen jedněmi dveřmi - mezi zadními sedadly je vysoký střední tunel, takže pokud berete dva lidi, tak musí vystoupit jak řidič, tak spolujezdec (takže pánové, pokud plánujete, že všechno to vystupování a nastupování obstará přítelkyně – bohužel, budete muset taky ven:) Ale pro mě osobně je a bude těch situací, kdy potřebuju vézt někoho dalšího krom své přítelkyně, minimum, a o tom, kolik dveří tohle auto má, jsem věděl už před nákupem, takže to lze težko považovat za negativum, spíše za vlastnost.

Odkladádacích prostor je celkem dost, ale většina je relativně malá. Hlavně tedy odkládací prostor před spolujezdcem je asi nejmenší, co jsem kdy viděl. Není to tragédie, ale třeba Autoatlas ČR jsme tam nenacpali aniž bychom ho taky pořádně nepomačkali. Malý odkládací prostor je taky před řidičem (tak na jedny cigarety - kdybych tedy kouřil). Další jsou ve dveřích, mezi sedadly jsou dvě malé skřínky, jedna je pod loketní opěrkou na středovém tunelu (ta má jednu zvláštnost - krom toho, že jsou tam umístěny konektory pro přopojení ipodu a dalších zařízení požadujících elektrické napájení, tak umožňuje chlazení nápojů. Jen přepnete tlačítko a klimatizace Vám tam posílá ochlazený vzduch - přijemné v letních vedrech).

Když už mluvím o letních vedrech. Auto má automatickou dvouzónovou klimatizaci, která se dokáže sama rozhodovat, jestli brát vzduch z venku anebo (pokud je vzduch znečištěný) cirkulovat vzduch uvnitř. Dalšími funkcemi jsou maximální schlazení během co nejkratší doby a naopak použití zbytkového tepla od motoru na vyhřívání auta po zastavení. S klimatizací ještě nejsem moc kamarád, buď mi bylo moc zima nebo hic nebo případně obojí:) Ale to se časem zlepší. Nejlepší je stejně přísun červého vzduchu z otevřených oken (proč já jsem si neobjednal strešní okno - ok, já vím proč, protože stálo hříšné peníze:)

Zavazadlový prostor má objem 440l. Musím říct, že jsem byl celkem překvapen jeho velikostí. Ano, přístup k němu je značně omezen díky malému víku, takže objemné předměty ani náhodou neodvezete, ale kufry na dovolenou tam poskládáte jako nic. A pokud je potřeba převézt nejaký ten delší předmět, tak lze asymetricky dělená zadní sedadla velmi jednoduše sklopit pouhým stisknutím páčky v zavazadlovém prostoru. Na dně kufru je síť, aby věci nelítaly všudemožně, po stranách jsou dve připevňující gumy. Pod dnem je ještě další prostor (evidentne místo uvolněné nepotřebnou rezervou).

Přijemnou záležitostí jsou všechny ovládací prvky, volantem počínaje - má relativně tlustý věnec, který je obšitý kůží a velice dobře se drží, samozřejmě plně nastavitelný - přes ovládací páčky pod volantem, po středový panel.

Na co jsem si velmi rychle zvykl, je tempomat. V obci mě mnohem méně nervuje jet padesát na tempomat než to hlídat nohou na plynu. Auto si přidává plyn a přibržďuje tak, jak potřebuje, a pomalá jízda tak člověka ani tak neobtěžuje. Na dálnici pak není prakticky nutné přeřazovat z šestky s tempomatem na příslušné hodnotě (v Německu to bylo 150, což je limit auta, které se zajíždí), pokud tedy člověk neřeší nějaké komplikace.

Auto má pár takových malých vychytávek. Když se zavřou dveře, tak zpoza sedadla vyjede taková malá ručka, která podá pás, aby se člověk nemusel moc natahovat dozadu.

Pokud za Vámi jede auto, které by Vás oslnovalo ve zpětném zrcátku, senzor to pozná a zrcátko se přepne do polohy, kdy světlo tlumí.

Otevírání dveří a startování auta bez toho, aby člověk vytáhl klíč (nebo tedy tu krabičku, která se za klíč vydává) z kapsy, je taky návykové. Už se mi podařilo nechat auto odemčené, protože jsem zapomněl položit prst na kliku, aby se auto zamklo:) A ještě jeden malý detail - podle toho, jaký klíček použijete, tak takový profil se použije po nastartování auta (výběr radiostanice, jazyku počítače, pokud máte automaticky nastavitelná sedadla, tak to podle klíče nastaví i je).

Senzor na déšť - myslel jsem si, že je to zbytečnost, že přece vidím, jestli prší, že snad není takový problém stěrače zapnout ručně. Ale teď jsem rád, že ho mám, protože je nejen zapíná a vypíná, ale hlavně mění intenzitu stírání podle intenzity deště.

Sedačky jsou velmi příjemné a nastavitelné ve všech myslitelných pozicích. Nejvíc mě dostalo, že se dá měnit i šířka bočního vedení (přifukuje se tam nebo vypouští vzduch). Jsou to sportovní sedačky a jsou potaženy kombinací látky a černé kůže. Myslím, že tyhle sedačky jsou rozhodně něčím, na co BMW múže být hrdé.

Parkovací senzory už mě jednou zachránily od odřeniny, ale na druhou stranu mi celkem nebaví, že třeba pri couvání v garáži, kde je sloup hned vedle levé části auta, senzor křičí taky. Je pak těžký poznat, jestli za autem vážně něco není. Jinak se parkuje fajn, posilovač umožňuje otáčení koly velmi lehce (ten rozdíl člověk pozná, pokud používá AutoStartStop a ve chvíli, kdy se auto z kopce ještě bez motoru rozjíždí, je dost težké koly vůbec otočit. Naopak ve vyšších rychlostech je poměrně dost informací od kol (hlavně tedy ve srovnání s jinými auty, se kterými jsem jezdil), ale ne tolik, aby to obtěžovalo.

Příjemnou věcí je možnost připojit ipod (nebo jakékoliv jiné mp3 zařízení) na linkový vstup. (Byla možnost objednat si přímo ovládání ipodu na volantu, ale nerozumim tomu, jak taková malichernost jako vyvedení USB portu může stát stejne jako samotný ipod. Řeším to tak, ze připojím kabel (připojuje se pod loketní opěrku na středovém panelu), ten vyvedu ven a ipod mi tak leží mezi loketní opěrkou a řadicí pákou. Pokud potřebuju změnit písničku, tak to lze jednoduše udělat po hmatu. Hlasitost se ovládá na volantu.

Pokud mě na tom autě něco rozčiluje, tak je to asi radio. Ne že by hrálo špatně (v součinosti s deseti reproduktory rozmístěnými po autě hraje naopak velmi příjemně) nebo nemělo dost funkcí, ale jeho ovládání je všechno jen ne intuitivní. Přijde mi vážně zvláštní, aby člověk, který je celkem technicky zaměřený (mluvím o sobě samém, pokud by to nebylo zřejmé:), potřeboval u radia návod na použití. Samozřejmě, základní funkce ovládat dovedu, ale ještě se mi nepodařilo najít, jak vypnout vysílání dopravních informací. Ano, je to užitečné, ale nějak to má nastavenou hlasitost asi tak dvakrát větší než můj ipod, takže je to na ohluchnutí a navíc pri cestách po okolí, mě moc nezajímá, jak je na tom Gotthardský tunel (nehledě na to, že to hlašení může být nejen v Hoch Deutsch, ale taky v Italštině, Francouzštině nebo snad úplně nejhůř ve švýcarské Němčině). Také naskenování šesti nejsilnějších stanic mi nijak intuitivně nejde. Při přebíráné mi to prodejce ukazoval, ale znáte to - člověk už se hlavně těší, až s tím autem bude sám, tak se moc nesoustredí:) Takže vím, že to jde, jen jsem zapomněl jak. Už jsem si vyndal BMW Professional Radio manual, tak holt si ho budu muset prolistovat:)

Silné stránky

- vzhled
- jízdní vlastnosti na dobrých cestách
- motor
- řazení
- spotřeba
- kvalita a prostornost interiéru
- příjemnosti typu dešťový senzor, bezdotykové otevírání vozu, podavač pásů, ovladací prvky na volantu...)

Slabé stránky

- výše měsíční splátky:)
- chtělo by to někoho, kdo to bude obden mýt anebo aspoň oprašovat.
- neintuitivní ovládání radia
- těžko přístupná zadní sedadla
- nedostatek odkládacích prostor

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

No, přiznám se, že už jsem jednu opravu měl. Hned první metr, co jsem ujel, se mi podařilo si škrábnout přední pravý ráfek o obrubník, o kterém jsem nevěděl (když jsem vycouvával z prodejny). Naštěstí to páni prodejci hned vzali do garáže a opravili, takže to není celkem poznat, pokud po tom člověk nepřejede prstem. A já kola zatím pravidelně nehladím:)

Jinak by mel snad byt celoevropsky service, dostal jsem cislo, na ktere mam zavolat, kdyby neco a mela by prijet pomoc. Moc doufam, ze to nebudu muset vyzkouset.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

S prodejcem, kde jsem auto koupil, mám zatím jen dobré zkušenosti. Byl trpelivý při vysvětlování, navíc já německy moc neumím, takže on se musel snažit v Angličtině. Taky pomohl s vysvětlením všech místních zvyklostí a nutností ohledně přihlašování auta (což nakonec obstaral on sám). Nicméňe jsem předtím obešel pár dalších BMW dealeru a nějak jsem měl pocit, že o zákazníka nijak moc nestojí, že jich zřejme mají dost.

Nejhorší zkusenost z mé anabáze kupováni aut byla s dealerem VW. Byl jsem tam a oni neměli auto, co jsem si chtěl zkusit. Tak jsem si domluvil schůzku o dva týdny později s tím, že jsem jim dal svou vizitku, aby zavolali, pokud by došlo ke změně. Za dva týdny jsem dorazil a nejenže auto nebylo připravené, ale obchodník si mě ani nepamatoval a nevěděl nic o žádné testovací jízdě. Když si chtěl zase zapisovat, tak jsem mu řekl, že to nebude potřeba a odešel jsem. Podobná zkušenost s Audi. Neměli model, co jsem chtěl zkusit, tak jsem jim dal email. Řekli, že druhý den zavolají, už jsem od nich nikdy neslyšel.

 

Novinky v recenzi

30.12.2008 00:00

Dlouhodoba prumerna spotreba (za poslednich 5500km - mereno dolevanim) je 6.1 litru. Verim, ze lehkou nohou, by se clovek lehce dostal k 5.5, ale kdo by se kvuli franku na 100km trapil, ze :)
Jedine, co me zatim trapi, je lak. V lete jsem auto asi dva mesice neumyl a tak na nem zustalo nekolik fleku (jakoby zaschle kapky), ktere nejdou za nic na svete umejt...

3.11.2008 00:00

Po ctyrech mesicich mam najeto 7500km po svycarskych, nemeckych, rakouskych a ceskych silnicich, takze uz muzu prece jen hodnotit o neco lepe, nez kdyz jsem mel ten prvni tisic.
Auto zatim funguje spolehlive (tuk tuk tuk), nemam jedinou vytku. Spotreba se moc nezmenila, ale je to hlavne tim, ze jezdim o neco rychleji a spise kratsi cesty. Pri ceste z Cech do Zurichu (asi 620km za 5 a pul hodiny) se spotreba pohybuje kolem 6.3 - 6.5litru (mereno dotankovanim) s tim, ze jsem auto moc nesetril pokud to slo, tak jel 160 - 170 (bohuzel na spouste mist je rychlost omezena na 120) s maximy kolem 200, pokud byla volna dalnice. Takze v tomhle ohledu u me vladne spokojenost.
V recenzi jsem vyjadril svoje zklamani nad brzdami. Asi jsem si zvykl, ale brzdy mi ted maximalne vyhovuji. Nejsou sice jedovate a clovek do toho musi dat trochu sily, ale ucinek je vyborny. Skvele se davkujou, je velmi jednoduche odhadnout ucinnek brzdne sily. (I kdyz ono s tou jedovatosti - kdyz to auto ridil deda zvykly na Felicii, tak jsme meli skoro porad hlavu na predim skle:)
Porad si uzivam rizeni, kdy ve volantu je porad citit, co se deje s koly, ale priznam se, ze by mi nevadilo, kdyby toho bylo jeste o neco vic. Pri rychlostech do 80tky je ta zpetna vazba ok, pak uz by mi nevadilo, kdyby ji bylo o neco vic.
Razeni uz neni vubec takove nepodajne jako v zacatku, jen obcas se stane, ze 'kvalt' nejde zaradit tak rychle, jak bych si predstavoval, ale jinak v pohode. Presne a relativne kratke drahy.
V sobotu prezouvam na zimni pneumatiky a prijde prvni vymena oleje. Jsem zvedavej, tak se bude auto na mensich kolech chovat, nerkuli jak bude vypadat:)
Vykon motoru je naopak neco, co me zase tak neuspokojuje. Kdyz jedeme ve dvou a motor je ve spravnych otackach, tak super, ale ve ctyrech lidech se zadne zazraky nekonaji a ja zacinam meditovat, ze jsem si mel koupit sestivalec. Kdyz uz pro nic, tak kvuli tomu zvuku:) No mozna priste. Pokud se mi do te doby podari vyloupit treba tu banku, v ktery pracuju:)
Jinak dekuju za kladna hodnoceni a omlouvam se za chybejici diakritiku. Pokud nekdo pojedete do Zurichu, tak se ozvete!


Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 320d Coupe (E92)

Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

No jeste aby se behem tech dva a pul tisice km neco rozbilo:)

praktičnost
7

Vystupovat a nastupovat na zadni sedadla neni zrovna nejjednodussi, ale auto bylo kupovano pro dva lidi, tak se to nedeje moc casto

prostornost
8

Vystupovat a nastupovat na zadni sedadla neni zrovna nejjednodussi, ale auto bylo kupovano pro dva lidi, tak se to nedeje moc casto

jízdní vlastnosti
10

Spokojenost. Auto, na ktere bych se mohl vic spolehnout, jsem zatim neridil. Hodne se mi libi, jak posilovac umoznoje lehounce manevrovat pri parkovani a zaroven pak ztuhne ve vyssich rychlostech, takze clovek ma porad kontakt s vozovkou.

jízdní komfort
7

Nastaveni je spis tvrdsi (tezko se mi vysvetlovalo nekterym lide, proc jsem si koupil auto, ktere neni na ceskych silnicich dvakrat pohodlne), ale neni to nic hrozneho. Ale jsem rad, ze jsem si nekoupil jeste vetsi kola nebo treba m-paket.

provozní náklady
9

Servis na 10 let zdarma.

náhradní díly
6

Zatim zadna zkusenost.

výkon motoru
8

No, neni to zadny vodvaz, ale na sviznou jizdu to zdaleka staci. Trilitr by byl samozrejme lepsi, ale jinak jsem spokojen.

spotřeba
9

Spotreba po dvou tisicich km 5.8l. 10% mesto, 30% okresky, 60% dalnice. Hlavne na dalnici pri rychlostech kolem 140-150kmh bylo auto zatim nejuspornejsi. Zatim spokojenost.

hlučnost motoru
9

Rekl bych, ze hlucnost je celkem nizka, v nizkych otazkach mam celkem problem poznat, jak moc motor toci. Pro otevrenych oknech uz je klapot dieselu slyset vyrazne.

kvalita sedadel
10

Sportovni sedadla, kombinace kuze a latka, velmi pohodlna a prijemne nastavitelna.

brzdy
9

Popravde jsem byl trocho zklamany, cekal jsem, ze budou ostrejsi, ale zase clovek neni hned na prednim skle jako u nekterych aut. Nicmene muj dojem je, ze by to mohlo brzdit vic.

zavazadlový prostor
7

No, velikost je fajn, pristup je diky koncepci horsi, ale pro dva lidi je to ok.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…