Diskuse

BMW řada 3 (2008)

19.7.2008

Auto jsem koupil asi po dvou měsících rozhodování a zkoušení. Nejdřív jsem si ujasňoval, co vlastně od auta budu chtít. Do výběru se dostala auta jako…

 

BMW 320d Coupé (maninhat)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 19.07.2008  21:10

    ?

    ???
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.07.2008  22:03

    Ahoj!

    Máš pěkné auto, nevšímej si rejpalů....ty se najdou vždycky... ;-)

    Na zdejší poměry musíš ještě trochu zlepšit recenzi, zejména co se obsahu týče a rozhodně u tak skvělého auta nesmí chybět hodně fotek....tak do toho. ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 19.07.2008  22:17

      « Re: Ahoj!

      Dik :-) Vsak ja jeste pisu, to nejde tak nahonem ;-)

      Nj, fotky budou :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 19.07.2008  22:25

        « Re: Re: Ahoj!

        Jinak co se týče fotek, tak stává se, že když třeba přidáváš 5 nebo více najednou, tak se všechny neobjeví, pak musíš znovu do galerie a opakově dávat "ULOŽIT".
        • 00 Reagovat !

          foto maninhat

          maninhat 19.07.2008  22:41

          « Re: Re: Re: Ahoj!

          Tak zatim je jich tam pet, dalsi se budou muset teprv dodelat, nebyl cas. Nejakou v zapadu slunce na nejake osamele silnici by to chtelo:)
  • 00 Reagovat !

    foto Cujo

    Čujo 19.07.2008  22:23

    2.0d

    ty sa nemas zaco hambit :-) je to naj diesel na trhu :yes: ja mat taketo bawo tak plačem stastim >:D :yes: super vyber...inak ked doplnis ako treba az vtedy budem hodnotit :-) nechcem dat hnusnu znamku tak nadhernemu autu ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 19.07.2008  22:46

      « Re: 2.0d

      Diky za prizen, fotky budou a nejakou chytrost snad taky jeste napisu :-)

      No, ja jsem treba v Praze spis trnul, aby se na mi na to auto, kterymu bylo jen par dni, hned nekdo nepodepsal :-) (nemluve o tom, aby se na nem nepodepsala moje schopnost parkovani :-) )
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.07.2008  23:14

    Otazka

    Pozeram, ze mas svajciarske znacky. Zijes v CH?
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 19.07.2008  23:21

      « Re: Otazka

      Jo, v kantonu Zurich.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 20.07.2008  01:34

        « Re: Re: Otazka

        Par veci ma tu ale metie. Pises, ze nevies po nemecky. To je dost cudne ked robis v kantone Zurich, kde nemcina je dost potrebna.
        Auto mas na splatky. To znamena ze v Ch musis uz byt dlhsie na to aby si dostal leasing. Ak sa mozem opytat ake mas povolenie? A tvoj zamestnavatel je BMW? Lebo neviem si vysvetlit ani tu zlavu od zamestnavatela 14percent. Sorry no sam si urcite videl kolko chytrakov tu chce ukazat auto, ktore vobec nevlastnia. A kedze zijes v CH tak sa trocha o teba zaujimam pretoze niekedy sa mozeme stretnut. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ondrej-Samal

          Ondřej Šámal 20.07.2008  07:09

          « Re: Re: Re: Otazka

          Nechtěl bych působit jako rejpal, ale žít v německy mluvící části Švýcarska a neumět jejich jazyk, je, přinejmenším, trošku podivný. Auto je to ale krásný, i když diesely nemusim, tak když už, tak jedině od BMW ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto jmurjr-H22A7-

            jmurjr (H22A7) 20.07.2008  09:46

            « Re: Re: Re: Re: Otazka

            kamarat zije v nemecku, a po nemecky vie iba par zakladnych slov. zalezi co tam clovek robi a koho ma v kolektive.
            • 00 Reagovat !

              foto Ondrej-Samal

              Ondřej Šámal 20.07.2008  09:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Otazka

              Je pravda, že i u nás žije dost lidí, co se ještě nenaučili česky, a to tu někteří žijí už několik generací >:D
        • 00 Reagovat !

          foto maninhat

          maninhat 20.07.2008  10:05

          « Re: Re: Re: Otazka

          Ok, pracuju a ziju v kantonu Zurich, ale je to pro spolecnost, ve ktere je officialnim jazykem Anglictina, takze nemecky umet nemusim. Jsem schopen mit sem tam nejaky meeting v Nemcine, ale moje vyjadrovaci schopnosti jsou zatim dost omezene.

          Na leasing staci mit povoleni B, neni nutne tu byt delsi dobu (ja jsem tu jen par mesicu).

          Pro BMW nepracuju (skoro by se mi chtelo rict bohuzel:) - pracuju pro velkou spolecnost, ktera mimochodem sponzoruje BMW f1 team. Nase spolecnost ma jako jeden z benefitu, ze lze pouzit celofiremni smlouvu na car fleet (omlouvam se, ale neznam cesky termin) i pro zamestnance - auto je pak kupovane jakoby za vyhodnejsich podminek, za jakych by bylo kupovano pro firmu. Netusim, jak presne to funguje.

          A Ty zijes nekde v okoli? :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 20.07.2008  13:07

            « Re: Re: Re: Re: Otazka

            Par mesicu. Tak potom si musel zlozit ale urcite velku akontaciu pretoze banka by ti credit nedala, ked si tu len par mesiacov. Alebo mas nejake dobre konekcie? Skus dohodit par fotiek a svajciarsky technicak.
            Ja som v kantone Bern ale casto mam cestu do Zurichu ako napriklad tento utorok.
            • 00 Reagovat !

              foto maninhat

              maninhat 20.07.2008  13:42

              « Re: Otazka

              Akontace byla 10%. Ok, tak ja se priznam, ja tu pro banku pracuju, takze tim padem jsou pro me tyhle veci jednodussi.

              No, v Bernu jsem byl s autem na sve prvni ceste, moc hezke klidne mestecko.

              Jestli chces, tak se muzem domluvit a sejit se.
              • 00 Reagovat !

                foto Sienn

                Sienn 20.07.2008  13:49

                « Re: Re: Otazka

                Já jsem teprve srazový začátečnik a to jen v Praze navíc >:D , ale známý dováží od Zurich See jachty a lodě do česka a už mi kolikrát nabízeli jestli nechci jet s nima... Bych si aspoň protrénoval němčinu :-) To by byl první mezinárodní sraz >:D teda když nepočítám CZxSK
                • 00 Reagovat !

                  foto maninhat

                  maninhat 20.07.2008  15:46

                  « Re: Re: Re: Otazka

                  no s tim trenovanim Nemciny. Ona ta svycarska je opravdu specialni... :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Sienn

                    Sienn 20.07.2008  15:48

                    « Re: Re: Re: Re: Otazka

                    tjn... ale se svycarem se v cechach nemecky domluvim lepe nez z nemcem nebo rakusanem... :-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 20.07.2008  13:53

                « Re: Re: Otazka

                Tak potom si velke dieta stasteny. Pretoze kamarat ma dokoncenu Pravnicku univerzitu vo Fribourg a napriek tomu mal velmi velky problem ziskat povolenie. Nakoniec ho dostal no B to nebolo len L. Na tychto poziciach je to s povoleniami tazke.
                Urcite sa mozeme niekedy stretnut. Dohod este par fotiek najlepsie bude ten technicak a myslim, ze ziskas vacsiu doveryhodnost u vsetkych
                • 00 Reagovat !

                  foto maninhat

                  maninhat 20.07.2008  15:50

                  « Re: Re: Re: Otazka

                  U me to bylo tak, ze jsem zil v Londyne a zamestnavatel si me pozval na pohovor a nabidl praci. Vsechny papiry pak vyrizovali oni. Trvalo to celkem dlouho kvuli tomu, ze Cesko je sice v EU, ale je to nova zeme, ne zeme puvodni 15ky.

                  Okey doke, dam technicak.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.07.2008  23:45

    Slibná recenze - zatím NEHODNOŤTE.

    Tohle je velmi slibné, tak prosím někažte mu zatím hodnocení, hodně lidí totiž nasází za fotky šestky a pak to zapomenou změnit až se nové fotky objeví....já zatím s hodnocením počkám až budou ty fotky.
  • 00 Reagovat !

    foto lordlord

    lordlord 20.07.2008  08:23

    .

    Chybí diakritika!!!!!!
    • 00 Reagovat !

      foto Ondrej-Samal

      Ondřej Šámal 20.07.2008  08:26

      « Re: .

      Tak pokud je uživatel ze zahraničí, pochybuju, že má českou klávesnici, propříště doporučuju si recenzi pořádně přečíst ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto maninhat

        maninhat 20.07.2008  10:06

        « Re: Re: .

        Ano presne tak, pisu na british klavesnici.
      • 00 Reagovat !

        foto lordlord

        lordlord 20.07.2008  13:08

        « Re: Re: .

        já to zatím nečetl, jen jsem si to vytiskl a přečtu si to na dovolené
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 20.07.2008  15:53

      « Re: .

      Toz jsem to prepsal v diakritice - hodina, kterou uz mi nikdo nevrati :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.07.2008  13:26

    Startovanie

    Pises, ze ...Otevírání dveří a startování auta bez toho, aby člověk vytáhl klíč (nebo tedy tu krabičku, která se za klíč vydává) z kapsy...
    Pokial viem a aspon ked som ja testoval coupe, tu krabicku musis vybrat zvrecka a strcit ju do diery pod startovaci gombik
    Alebo mas uz nejaky novsi system?
    • 00 Reagovat !

      foto Sienn

      Sienn 20.07.2008  13:32

      « Re: Startovanie

      BMW ma ve standartni vybave startovani tlacitkem, ale i tak musis strsit krabicku do "zapalovani"...
      ovsem pokud mas bezklicovy zamykani_startovani, coz je asi za priplatek, tak nic z kapsy vyndavat nemusis ;-) jen prijdes k autu, vemez za kliku, se to odemkne a otevre a ty jen zmacknes cudlik... tento system pouziva uz kdekdo a vetsinou se to jmenuje KESSY
      • 00 Reagovat !

        foto maninhat

        maninhat 20.07.2008  13:39

        « Re: Startovanie

        Presne tak. Prijdes ke dverim, vezmes za kliku (staci dat ruka za kliku) a auto se odemkne, uvnitr pak jen zmacknes tlacitko Start/Stop. Zamykani je dotekem prstu na vrchni strane kliky. Kufr se odemyka podobne, jen se nemusi zamykat a je nezavysly na odemceni zbytku auta.

        Ktabicku je doporuceno cas od casu i tak zastrcit, aby se dobily baterku.
  • 00 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 20.07.2008  14:24

    Recenze 320d.

    Recenzi máš skutečně moc pěkně napsanou a já se dozvěděl vše,co jsem potřeboval. Auto je nádhera a volba motoru rozumná. jen ty fotky. Zamakej prosím ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ondrej-Samal

      Ondřej Šámal 20.07.2008  14:35

      « Re: Recenze 320d.

      Jj, recenze je fajnová (po dlouhý době první čtivá). Auto se mi moc líbí, diesel sice moc nevyznávám, ale BMW je prostě umí :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Sienn

        Sienn 20.07.2008  14:39

        « Re: Re: Recenze 320d.

        jj, 320d je jediný BMW, které jsem řídil... No ale i tak mě potěšilo vším a i motorem... Než se zahřál tak jsem ho sice trochu slyšel, ale nic hroznýho a jelo se s ním skoro jak s benzínovým autem. Žádný kopance do zad, lineární přísun výkonu...dostatečný výkon ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Flammer-RSKa-

          Flammer (RSKa) 20.07.2008  18:33

          « Re: Re: Re: Recenze 320d.

          jj pridavam sa tak tiez recenzie je velmi zaujimava konecne zaujimava recenzie po dlhsej dobre, mas plny pocet + ako bonus mat tip na kvalitnu recenziu ;-) dufam ze sa dostanes do top 10 !
  • 00 Reagovat !

    foto Sienn

    Sienn 20.07.2008  19:01

    3x 10b a tip na Nej. recenzi

    Auto super, recenze skvělá ááááááá teď už i fotky super... ;-)

    Kontaktuj ty, co ti dali málo bodů předtím, protože máš na TOP10 :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Chobot

      Chobot 20.07.2008  19:14

      « Re: 3x 10b a tip na Nej. recenzi

      rovněž tak, dobrá práce, skvělé auto. Já sem spíš na sedany, ale je fakt, že nejsi první komu se e92 v sedanu nelíbí.
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 21.07.2008  19:59

      « Re: 3x 10b a tip na Nej. recenzi

      Tak toto je velmi zaujimave info, co si sem napisal. Hm, mne ste tvrdili nieco ine za taketo reci. hlavne chobotik to zacal...
      • 00 Reagovat !

        foto Chobot

        Chobot 22.07.2008  19:11

        « Re: Re: 3x 10b a tip na Nej. recenzi - KLFe, KLFe.

        Bůůůů,KLFíkovi ublížili :'-( :'-( .
        Už zase lžeš kdo co začal? Radši si schoval svoje auto aby nikdo neviděl tu diskuzi kde byla celá pravda která z tebe dělala hlupáka.
        V tomto případě jde úplně o něco jiného. Mluví se tu o bodech za recenzi a fotky, nikoliv za auto. Zatímco my jsme se spolu bavily celou dobu o bodech za auto, ale o tom se tu můžem (a nebudem) dohadovat věčně a stejně pochybuji, že bys to pochopil, když se ti to nepodařilo do teď. Hraj si tu uraženýho a hlavně si nezapomeň co nejdříve zase označit někoho za fejk a prudit do něj tak dlouho dokud tě nezačne ignorovat-v tom lepším případě(i přez zjevné důkazy, že to fejk neni). Si fakt ostuda tohoto webu. Víc k tomu nebudu řikat. Myslim že už sem řekl všechno (dokonce si mě svým jednáním donutil říct i spoustu věcí co bych normálně neřekl) a nebudu se pořád dokola opakovat, když je zcela zjevné že je to k ničemu. Howgh
      • 00 Reagovat !

        foto Kubyyyk

        Kubyyyk 22.07.2008  19:42

        « Re: Re: 3x 10b a tip na Nej. recenzi

        Na lidi jako ty mám jednotný a specifický název:
        "Parodie na tragédii"
        :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.07.2008  19:28

    Parada

    Tak som rad, ze nie si jeden z tych ....no vies....
    Gratulujem k autu a mas to u mna za plny pocet. Niekedy sa naozaj mozeme stretnut a trocha pokecat.
    Tak vela stastnych km!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.07.2008  22:01

    After99

    Čistě ze zvědavosti, co tě přimělo mu dát 9 za fotky?
    • 00 Reagovat !

      foto after99

      after99 20.07.2008  22:02

      « Re: After99

      motůrek nevidim
      • 00 Reagovat !

        foto maninhat

        maninhat 20.07.2008  22:22

        « Re: Re: After99

        Nj, na ten jsem zapomnel. Jsem si porad rikal, ze tam vepredu jsem jeste neco mel vyridit :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.07.2008  22:02

    pěkný! ale...

    Auto netřeba komentovat... :yes:

    Recenze super,ale hodnotit nebudu.Nejde ani tak o hodnocení jako takový,to je stejně všem dávno ukradený...ale spíš o princip.Už kolikrát jsme tu viděli pěkný recenze na auta,jejichž autoři v onom autě v životě neseděli.A nemusíme chodit daleko,před pár dny tu bylo taky nový trojkový kupé,a jak to nakonec dopadlo... :no:
    Prostě švýcarský spz a různý nepravděpodobný vyprávěčky na důvěře moc nepřidají.Ale každopádně pokud je všechno pravda a auto je opravdu tvoje,tak určitě (stejně jako všichni normální odsud) moc gratuluju! :yes: A díky za fajn recenzi.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.07.2008  22:05

      « Re: pěkný! ale...

      Filipe, nebuď tak nedůvěřivý....myslím, že tohle by mohlo být pravé.... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 20.07.2008  22:27

      « Re: pěkný! ale...

      Ja se priznam, ze me vubec nenapadlo, ze by sem nekdo mohl davat auto, ktery neni jeho. Co z toho?

      Nicmene, co by se bralo jako dukaz? Kdyz ukazu na fotce treba prvni tri cisla SPZ a to same na technicaku? Cele cislo se mi ukazovat nechce. Nebo se nekdo prijdte podivat :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 20.07.2008  22:30

        « Re: Re: pěkný! ale...

        Já ti věřím, ale pro ty, co nevěří, tak dej lísteček s nápisem MACZ třeba k volantu a vyfoť to...
        • 00 Reagovat !

          foto maninhat

          maninhat 20.07.2008  22:37

          « Re: Re: Re: pěkný! ale...

          Dobry tip! Tak jo, udelam neco podobneho, at se vyhneme pochybnostem. Dik!
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 20.07.2008  22:38

            « Re: Re: Re: Re: pěkný! ale...

            ;-) :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto maninhat

              maninhat 21.07.2008  20:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: pěkný! ale...

              Takze jsem tam do dvou fotek dal vzkaz maninhat pro auto.cz - takze snad uz by nikdo nemel mit pochyby, ne? Nicmene motor jsem zase zapomnel vyfotit. Ale dneska teda uz dolu nejdu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.07.2008  00:23

    Krása

    Zdravim a gratuluju ke krasnymu autu. V podstate mam s autem stejne zkusenosti jako Ty, jen na 19" Runflat a sportovnim podvozku je nase jeste tvrdsi :-| Ty mas sportovni podvozek? Jinak si myslim ze paradni a rozumna volba - vykon vs. spotreba a jak rikas, ve Svycarsku je to spis k zlosti mit rychly auto. Tak si ho uzivej a hezky opatruj, myslim, ze budes spokojenej ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto maninhat

    maninhat 21.07.2008  16:17

    Re: Krása

    Dik! Ja mam obycejny podvozek. Popravde jsem hodne rad, ze jsem se nenechal zlakat do vetsich kol nebo sportovniho paketu. Uz takhle si myslim, ze je komfort na hranici, kdy se jeste o nejakem komfortu da mluvit. Ty okresky, to bylo vazne spis utrpeni. Ale jakmile je dobrej povrch - treba kdyz jsem jel od Vimperka na Kvildu, tak tam je par kilometru okresky ale nadherny, rovny bez jediny zaplaty - to je pak pozitek kazda zatocina :-) Nebo tady, kde bydlim - skoro hned za barakem mame nadhernou kroutivou silnici nahoru na kopec a povrch naprosto bezvadnej :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.07.2008  17:57

      « Re: Re: Krása

      Joo, kez by to tak bylo vsude, ale ty cesky tankodromy ;-\ Tady je to spis na vzduchovej podvozek >:D Ale zas kdyz jsme ted byli na Nordschleife, tak to kraaasne drzelo, pristi rok nejspis pojedem taky, nechces se pridat?
      • 00 Reagovat !

        foto maninhat

        maninhat 21.07.2008  20:59

        « Re: Re: Re: Krása

        Jj, ja vim, stravil jsem v Cesku predminuly tyden.

        No, nemuzu rict, ze by me to nelakalo se poradne projet - a nebyl bych tam s tim dieselem trapnej? :-) Kdy se chystate?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 22.07.2008  01:43

          « Re: Re: Re: Re: Krása

          Nee ja myslim ze urcite nebyl, kdyz na okruhu potkas autobus, Transportera nebo veterany, proc ne >:D Byli jsme tam pred par dnama, vsechny fotky, videa a clanek najdes tady: [odkaz] Pristi rok jeste nevim, kdy pojedem, ale asi uz bude hojnejsi ucast, staci mi treba pak dat maila a neni problem se domluvit ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 22.07.2008  09:01

    ahoj kolego

    cau koukam ze uz jsi doladil recenzi tak mas 3x10. Jestli jsi cetl moji recenzi tak jsem puvodne mel mit to same co ty:) Preju hodne stastnich km ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 22.07.2008  18:52

    čekal jsem, nepsal jsem, dočkal se jsem

    Čau maninhate. Auto je bomba!! :yes: Fotky jsi doplnil a jsou supr, jako auto. Recenze také good. Takže máš u mě jasných 10b :yes: :yes:

    PS: BMW 4ever
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 25.07.2008  11:39

      « Re: čekal jsem, nepsal jsem, dočkal se jsem

      Dik! Myslim, ze by to chtelo jeste nejaky hezci fotky. Zatim jsem nemel stesti na odpovidajici klimaticky podminky :-) Taky by me hrozne zajimalo, jak bych tu vec mel myt. Pokazdy to skonci tak, ze auto je lehce kropenate od uschlych kapek :-) Jeste ze na fotkach to neni zas tak videt :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.07.2008  13:21

    cau

    nazdar...bydlis ve Svicu???Bydlim v Bernu, pristi tyden mi dopravi moji 320i coupe...uz ani nemuzu spat.
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 25.07.2008  13:38

      « Re: cau

      Bydlim kousek pod Zurichem. Adliswil se to jmenuje.

      Hehe - to znam :-) Taky jsem se nemohl dockat a v den, kdymi ho dorucili jsem byl cely bez sebe :-) A taky jsem byl teda nervozni, protoze jsme meli jet hned ten dalsi na dovolenou do Cech (k cemuz to auto bylo celkem potreba). Ale hned prvni den toho tydne, kdy melo bejt doruceny, mi zavolali, druhy den se vyridila pojistka a SPZ a kdybych ten nasledujici den nebyl pryc ze zeme, tak uz bych si ho mohl vyzvednout - celkem rychlost. A na prvni vylet jsme jeli do Bernu a zpatky pres Thun :-)
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 25.07.2008  13:42

      « Re: cau

      A do jaky barvy jdes? Ja jsem se rozhodoval mezi cernou a bilou.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 25.07.2008  13:47

        « Re: cau

        bilou jsem mel taky v merku, ale je to cerny jak noc a uvnitr cervena kuze...nechal jsem si tam i navigaci, bez ni mi to prijde vazne takovy nudny...
        • 00 Reagovat !

          foto maninhat

          maninhat 25.07.2008  14:14

          « Re: Re: cau

          No, souhlasim, ze ten interier bez te kaplicky navic vypada prazdne. Ale zase dat tri ctyri tisice za neco co nepotrebuju, to je trochu moc. A taky cim bych po ceste zamestnaval pritelkyni? :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 25.07.2008  14:19

            « Re: cau

            no, kdyz uz to auto stoji celkem nejakej peniz tak at to uz taky vypada....mas taky M-paket?
            • 00 Reagovat !

              foto maninhat

              maninhat 25.07.2008  14:22

              « Re: Re: cau

              Nemam. Jedine, co jsem udelal pro vzhled byly 18" kola :-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 25.07.2008  14:28

                « Re: cau

                ok, pokukuju po 19¨....uz jsem koukal na repliky M kovych, ale chci tentokrat cerny s lestenym limcem..* byla, ze jsem to auto objednal v Auto Marti tu v Bernu a prodejce je rodilej slovak..haha..ale rekl mi to az po tydnu, takze nejdriv me nechal potit v tom, abych mluvil mou ceskou nemcinou, hehe....cetl jsem ze to taky mas na leasing, ja tez...3 roky...vsak muzeme nekdy dat srazik...chci jet do Zh za kamaradem, tak muzeme skocit na kofolu a kochat se nasema krasavcema ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto maninhat

                  maninhat 25.07.2008  14:57

                  « Re: Re: cau

                  no tos mel stesti, muj prodejce teda ani slovo cesky:) Ale byl to takovej milej deda.

                  Ja to mam na ctyri roky, uvidime co bude pak. Pokud uz bych mel mit rodiny, tak se asi s brouckem rozloucime.

                  No jasne, ozvi se !
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 25.07.2008  14:59

                    « Re: cau

                    necham ti v soukromych zpravach tel cislo, staci me prozvonit, ulozim si te a brknu ti..
  • 00 Reagovat !

    foto Patriot

    Patriot 27.07.2008  23:16

    320d/330d

    Máš ho nádherného....Barva i kola jsou přesně podle mích představ. Motor nebudu ti vykládat jak si udělal špatně to vůbec. Motor to je určitě perfektní ostatně to vypovídá i tvoje recenze. Já si ho du objednat po novém roce beru si variantu 330d a automatem. Ze začátku jsem taky zvažoval právě 320d ale teď jezdím s motorem o výkonu 140 koní a zase tak obrovskej rozdíl by to nebil. Proto sáhnu po šestiválci. Původně jsem chtěl Audi A5 ale jak to tak už bývá osud mě dovedl jinam. Tak jsem na něj hrozně zvědavej. jinak přeji šťastné kilometry
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 30.07.2008  16:33

      « Re: 320d/330d

      Jo, urcite to neni neco, co by cloveka nejak ohromilo, ale o to jednodussi je udrzet se v zakonnych limitech :-) Snad jen muj deda, co ma Felicii, byl ohromenej tim, jak to tahne a ze brzdy jsou moc jedovaty :-)

      Ale mam pocit (mozna je to ale jen pocit), ze ted okolo 3000km je motor o neco vykonnejsi a vubec spousta veci jde hladceji - treba razeni uz je presne takove, jak bych si ho predstavoval, presny a jde celkem lehce, ale zas ne moc.

      Ted o vikendu se chystam do Zenevy a okoli a pak necham na doporuceni prodejce vymenit olej. Ze pry vyrobce doporucuje prvni vymenu az v 30k, ale oni ze maj lepsi zkusenost s tim to vymenit po trech ctyrech tisich, kdy jsou v oleji zbytky po zabihani se, a taky ze tam davaji kvalitnejsi olej nez vyrobce. Zni to celkem logicky, ne?
      • 00 Reagovat !

        foto OS

        OS 30.07.2008  17:06

        « Re: 320d/330d

        to s tim olejem zni rozumne taky o tom premyslim :-| pak rekni co tam budou davat za druh. ja mam najeto temer 2000km a to razeni je krute tuhy:D jak dlouho si zajizdel?
        • 00 Reagovat !

          foto Patriot

          Patriot 30.07.2008  22:09

          « Re: Re: 320d/330d

          Zdravím. Ja to spíš myslel tak že jsem přesvědčen že motor o výkonu téměř 180 koní je i na naše silnice dost dostatečných, bezproblémové předjíždění a myslím že akcelerace je na hodně dobré úrovni. Člověk si po pár tisících kilometrech krásně zvykne na výkon motoru a potom mu připadá že by to někdy chtělo možná i o nějaký ten koník navíc. Situace na našich silnicích je už natolik hektická že jsem zvolil automatickou převodovku, která je u BMW už natolk za ty roky vývoje naprosto bezchybná. Pokud přece jenom příjde na řidiče chuť si zařadit má možnost manuálně řadit. Jak jsem říkal moje nynější auto ma 140koní což bylo ve své době opravdu veliké stádo koní pod kapotou na turbodisel. Situace ale natolik poskočila že chci silnější auto, zejména na bezpečné předjíždění a vůbec na pocit výkonové rezervy. Trojkové coupe a jedničkové coupe jsou podle mně jedny z nejhezčích BMW dneška. Úžasné charizma a elegance, nepovažuji ho za nějakého dravce ale za nádherný kus stroje do kterého se člověk opravdu těší.
          • 00 Reagovat !

            foto maninhat

            maninhat 30.07.2008  22:45

            « Re: Re: Re: 320d/330d

            Jj, ja to chapu, jak's to myslel, spis jsem meditoval nad tim, jak subjektivne vnimam ten motor, co mam. Myslim, ze 330d urcite nic nezkazis:) Ja jsem asi tejden pred tim, nez jsem to objednal, taky premejslel, ze bych ho dal. Cena o tolik vyssi nebyla, protoze sice se zvedla zakladni, ale spousta blbinek pak bylo levnejsich. Ale u mne zvitezil rozum, ktery rekl, ze ta hracka uz je i tak dost draha na to, ze auto k zivotu uplne nutne nepotrebuju :-)

            Ja automaty moc nerad. Ale je to spis o zvyk. Pri nekterych tech zkusebnich jizdach jsem automat mel a treba ve meste jsem byl rad, ze tam byl, kdyz je clovek nekde, kde to nezna, a v aute, ktere nezna, tak je kazda usestrena prace dobra. Ale jinak na klidny silnici mi spis pravicka nervozne tikala :-) Az tam bude dvouspojkova s packama na volantu, tak do toho pudu :-) I kdyz ja se tak obavam, ze pristi auto uz bude muset bejt petkova rada.
            • 00 Reagovat !

              foto Patriot

              Patriot 31.07.2008  08:51

              « Re: Re: Re: Re: 320d/330d

              Přesně jak říkáš jedná se spíš o podstatný kus luxusu a pohodlného cestování. Osobně si ani nedovedu moc představit jak bych manuálně krotil 500Nm a 230 koní. Raději to nechám všechno na elektronice. Já měl možnost řídit novou generaci Superbu s dvojspojkovým DSG a BMW 320d sedan. Můžu ti na rovinu říct že jsem zase až tak horentní rozdíl v rychlosti a vůbec v preciznosti řazení nezaznamenal. Jasně BMW sice ze svým dvojspojkáček přijde později ale počítám stím že to bude bomba v oblasti automatického řazení, bohužel pro nás pouze zatím pro 335i a ten je pro mne jakousi modlou a takovím nekorunovaným králem zážehovým motorů. Mám taky určitou představu o svém postupovaní v automobilovém světě ale jsem dost klidnej člověk a tak rád zastávám u toho co se osvědčilo a co mě pořad baví. Moje první autíčko byla Fabia Combi 1,4 a na to že jsem byl čerství řidič jsem byl s toho auta nadšený, dnes je to Octavia a za pár měsíců to bude troječka coupe, potom uvidíme ale téměř jasným favirotem je nová třída BMW X6. To už se ale aspoň u mě bavíme v horizontu minimálně čtyř let a za tu dobu bude plno nových modelů.
              • 00 Reagovat !

                foto OS

                OS 31.07.2008  08:58

                « Re: 320d/330d

                X6 bude za 3mesice tak si pockej na recenzi ;-) pak uvidis jestli ma cenu cekat nebo koukat po necem jinem
              • 00 Reagovat !

                foto maninhat

                maninhat 31.07.2008  09:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: 320d/330d

                Asi je to cely hlavne o zvyku. Jak rikas, automaticky prevodovky a to i ty klasicky, uz jsou dneska rychly. Jinak myslim, ze zanedlouho bude DSG ke vsem modelum.

                Co se tyce 335i, tak by me zajimalo, jestli je to vazne takovej odvaz tech 34kW navic a jestli to za ty dva litry navic (nebo kolik) na spotrebe stoji :-)

                Moje prvni auto byl Trabant 601 za 3000Kc a nadsenej jsem byl taky :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Patriot

                  Patriot 31.07.2008  15:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 320d/330d

                  Asi nějak tak, vidím že si rozumíme. Taky mám názor že dvojspojková převodovka má 100% svou budoucnost. Já měl tedy verzi 335i v combi možnost si jenom poslechnout a motor vytočený do 6000ot/min je něco užásného na poslech. Majitel byl asi 60letý pán který vlastnil celkem už 8 vozů BMW (včetně staré M5) a neustále mě snažil přesvědčit právě na tento motor. Né že bych si ho nepřál ale podle mě je to stroj určený na krásně hladké okrsky a špičkové dálnice a ne na naše tankodromy. Já si auto budu objednávat u německého dealera (nižší cena vozu, mnohem lepší přístup prodejců i servisu, kratší čekací doba) a ten mě právě naopak doporučoval dokonce 335d. U nich v Německu má tato varianta prý nebývale prodejní rekordy, na druhé straně to chápu, neomezená rychlost na dálnici to přece jenom trochu lépe zní.
                  • 00 Reagovat !

                    foto maninhat

                    maninhat 04.08.2008  15:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 320d/330d

                    No, ja ji 335i taky slysel. Kdyz me na dalnici predjizdela :-) Az budu mit auto delsi dobu, tak bych si ji chtel pujcit na projizdku od meho dealera, pokud se k tomu nebude stavet odmitave. Ale ted bych si jenom kazil radost z novyho auta :-)
        • 00 Reagovat !

          foto maninhat

          maninhat 30.07.2008  22:33

          « Re: Re: 320d/330d

          ok, pak se s Tebou podelim.

          No, moje bylo taky jeste kolem 2000 tuhy, ted ke trem tisicum uz je o poznani uvolnenejsi. Uz se to nemusi silou. Teda az na zpatecku. Sice taky trochu povolila, ale asi nikdy si nezvyknu na to, ze se musim na tu paku hodne nastvat, abych tam zpatecku dal :-) Ok, prehanim, ale myslim, ze slaba zena by s tim mohla mit problem
          • 00 Reagovat !

            foto maninhat

            maninhat 04.08.2008  15:07

            « Re: Re: Re: 320d/330d

            Tak olej pry menit az kolem 5000, takze ja mam jeste 1500km cas :-)
            • 00 Reagovat !

              foto OS

              OS 23.08.2008  08:07

              « Re: 320d/330d

              okej to ja jeste 2500 ;-) pak dej vedet dik
              • 00 Reagovat !

                foto maninhat

                maninhat 01.09.2008  09:09

                « Re: Re: 320d/330d

                Jeste 600km :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto OS

                  OS 02.09.2008  11:54

                  « Re: 320d/330d

                  objednal jsme si par veci od BMW Performance tak se koncme tydne podivej na fotky uz bych to mel mit v patek
  • 00 Reagovat !

    foto Patriot

    Patriot 04.08.2008  10:11

    Pneu

    Čau, mám jenom malinkej dotaz. Když si auto dostal měl si na něm pneu typu RUNFLET ? Pokud ano napiš mi prosím jak si snimi spokojen ?. Všude čtu jak je to něco hrozného.
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 04.08.2008  15:04

      « Re: Pneu

      Runflaty se ted davaji (co ja vim) na vsechny BMW, takze ja je tam mam taky. Vyhody jsou jasny - o neco vic mista v kufru diky chybejici rezerve (osobne bych to ozelel) a pak to, ze pri defektu pneumatika nevybouchne a da se na ni dojet.

      Z hlediska jizdnich vlastnosti... To je tezky - zrovna vcera jsme se bavili s Carodejem, kterej ma taky 18" a navic M-paket a jemu se komfort a hluk od pneumatik tady na kvalitnich silnicich zda fajn a chce si poridit 19". Mne naopak prijde, ze pohodli je uz dost na hrane. Nedokazu uplne rozlisit, zda je to diky pneu nebo podvozku, protoze to bych to auto musel nejdriv prezout. No proste ja bych tohle auto za komfortni neoznacil. Hluk od kol je taky spis jedno z negativ, na mistni A1 (coz je takova jemnejsi mistni obdoba D1) to moc prijemne neni a kdyz jsem tam poprve vyjeli, tak se me slecna zeptala, jestli nahodou nemame defekt pneu.

      Co se tyce toho, jak se runflaty podepisujou na jizdnich vlastnostech, tak to nemuzu slouzit. Muj dojem z jizdnich vlastnosti (krom deravych okresek) je velmi pozitivni, ale treba by to na "normalnich" pneu jeste lepsi. Bohuzel nemam moznost srovnat.

      Pokud to shrnu, tak bych rekl, ze to TAK hrozny urcite neni, ale hodne zalezi na tom, jaky jsou Tvoje priority. Na bezny jezdeni to zadny problem neni. I kdyz pokud bych zjistil, ze normalni pneu zarucuji vyrazne lepsi komfort a stejne jizdni vlastnosti, tak bych asi mel o cem premyslet.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.08.2008  23:27

      « Re: Pneu

      Moje prve Runflaty som si vyzdvihol pred nejakym tyzdnom a tiez som na 17 kach ocakaval na zaklade katastrofickych scenarov tragediu. Ake bolo prekvapenie ked na 3-er E 91 bol komfort vyssi nez na obycajnych 16kach na predchadzajucej E 46!! 4- ci piata generacia Run Flatov je dostatocne komfortna. Menil si uz v lese raz za zivot v noci pneumatiku? Mal som to stastie. To radsej Runflaty, jedina nevyhoda zostava vyssia cena a mensi vyber. Netreba az tak vazne brat motoristickych odbornikov ale radsej sa na vlastnej ceste presvedcit. Ja menit urcite za klasicke pneu nebudem.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 17.08.2008  22:27

      « Re: Pneu

      všude píšou blbosti.jsou good já jezdim na 535d a je to good ale je pravda že v kufru mám náhradní kolo a že ty dojezdoví jsou drahý mě stojej 50 000 papírků
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.08.2008  12:46

    Swiss

    Konecne potkavam dalsiho nasince ve Svycarsky kotline. (AG)
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 31.08.2008  10:35

    Zurich

    myslim si, ze ZH znamena Zurich, bol som tam na vylet, len az dodatocne mi napadlo, ze sme sa mohli stretnut. konkretne som bol 23.8, ked tak pekne prsalo ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 01.09.2008  09:08

      « Re: Zurich

      Jj, ZH je Zurich. Prset nam tu prselo posledni dobou hodne. Minulou sobotu jsem byl po nakupech v Nemecku a vybavuju si, ze porad minimalne mrholilo.

      Jak se Ti v Zurichu libilo? Krom toho deste samozrejme :-)
      • 00 Reagovat !

        foto jmurjr-H22A7-

        jmurjr (H22A7) 01.09.2008  20:58

        « Re: Re: Zurich

        krasa, na grossmunsteri som pri robeni panoramy zmokol ako kura, ale uzas, este niekedy pridem, ked bude pekne. priatlke sa mesto velmi pacilo, vlastne cely vylet, lebo potom sme pokracovali do vaduzu. mozem ti poslat na mejl panoramu z zurichu, ak chces (cez SZ posli mejl).
      • 00 Reagovat !

        foto da-b0mb

        da_b0mb 11.09.2008  22:32

        « Re: Re: Zurich

        Zurich ti zavidim. Krasny mesto a okoli. Kdyz jsme rano prijeli (nekdy mezi 5-6 hodinou), tak ulice jeste byly prazdny, provoz zadnej...Trosku nas zmatlo svycarsky znaceni, tak jsme zabloudili k jezeru, super koupani ;-)
        Pak jsme prespali v kempu a pokracovali dal na Montreux :-)
        • 00 Reagovat !

          foto maninhat

          maninhat 12.09.2008  11:00

          « Re: Re: Re: Zurich

          Zurich je super. Ale nesmi clovek pak zabloudit do mist jako je Montreux, Lausanne anebo dolu do Ticina - tam by se mi libilo jeste o neco vic :-) Ale jinak je tu skvele, hory na dosah ruky, veci tu fungujou a benzin je tu levnej :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ricardo

    Ricardo 03.10.2008  22:30

    Nejlepší recenze - uděleno

    Na základě tipů uživatelů a díky vysoké kvalitě recenze i fotek jsem udělil "razítko" NEJLEPŠÍ RECENZE
    • 00 Reagovat !

      foto OS

      OS 04.10.2008  08:40

      « Re: Nejlepší recenze - uděleno

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto ZiP2150

      ZiP2150 05.10.2008  02:01

      « Re: Nejlepší recenze - uděleno

      NO COMMENT.... bez námietok :yes:

      A hlavne super motor. Poznám :-! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 06.10.2008  09:11

      « Re: Nejlepší recenze - uděleno

      Super, diky :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Nemcour-z4

    Nemcour_z4 13.10.2008  14:28

    Trojkove kupe je nadhera

    Preju hodne stastnych kilometru. Auto i recenze je super. BTW..taky jsem o nem uvazoval. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 13.10.2008  16:09

      « Re: Trojkove kupe je nadhera

      Dik! Mne se taky porad libi ;-) Ale kdybych vybiral znova, tak bych urcite sel do sestivalce. Ne ze by ten dvoulitr nemel silu, ale neni to takova legrace. Nicmene zasnu nad tou spotrebou. Merim to po dotankovani a hlavne jsem byl zvedavej na to, kolik si to vzalo, kdyz jsem udelal Plzen - Zurich pod pet hodin, tudiz jsem se nikterak necoural, ani jsem nejel nijak plynule, uzival jsem si to. Vysledek bylo 6.2l nafty. Jen o ctyri deci vic nez kolik mam normalne. Ale treba mi nekdo tajne dolejva naftu do nadrze, kdyz se nekoukam :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.10.2008  17:21

    Super super super

    Vypadá nádherně gratuluji Ti takový nádheře... :yes: Přeju ti mnoho štastných kilometrů bez nehod a ať Ti dělá jen a jen radost!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.12.2008  19:24

    hehe

    Zdravim z Bernu
  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 29.12.2008  17:38

    vymena oleje

    ahoj nakolik ti vysla ta predbezna vymena oleje? a ma to podle tebe vubec smysl?
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 30.12.2008  20:39

      « Re: vymena oleje

      Ahoj - vymena me vysla asi na 1500Kc (za olej, prace zdarma). Jestli to ma smysl, to netusim, ale prislo mi rozumny ty penize dat (ono uz se to v tom uctu za komplet zimni kola stejne ztratilo).

      Prvni vymena planovana vyrobcem je asi v 36tis km (mam najeto 9600km a palubni pocitac rika, ze mam jeste 27000km cas), coz se me osobne zda hrozne dlouhy. Prijde mi rozumny po zajeti ten olej vymenit, navic mi rekli v servisu, ze mi tam daji lepsi olej, nez je tam o vyrobce. Jestli kecali nebo ne, to ja nevim :-)
      • 00 Reagovat !

        foto OS

        OS 31.12.2008  09:04

        « Re: vymena oleje

        tak to je dobra cena ja cekal ze ten olej bude drazsi.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 31.12.2008  09:31

        « Re: Re: vymena oleje

        nazdarek...hele, to je zajimavy..me prodejce rekl, ze tohle delat vubec nemusim...mozna jestli je rozdil benzin a diesel, ze...
        A uz mi budou menit panel kde mas cudliky na vyhrivani sedacek atd..zasekava se mi vyhrivani
        • 00 Reagovat !

          foto maninhat

          maninhat 31.12.2008  14:25

          « Re: Re: Re: vymena oleje

          Mne rek', ze je to takhle lepsi, ale ze nutnost to neni.

          Ono to bude spis prodejce od prodejce. Ten muj je uz takovej starsi pan, takze je asi opatrnejsi.

          Mne tuhle taky blbla elektrika - blinkry si blikly jen jednou misto trikrat a prepnulo se mi samo pocitani spotreby z litru na 100km na kolik km na litr. Ale zase se to srovnalo, netusim, jak je to mozny...
      • 00 Reagovat !

        foto mayki

        mayki 06.01.2009  15:47

        « Re: Re: vymena oleje

        Ty si dal 1500Kc za olej? Ja mam 320cd e46 a daval som tam 5 litrov Shell Helix Diesel. Vyslo ma to 3500Sk! Ze vraj je to najlepsi olej. Nevies aky dali tebe? Nejak ta to vyslo velmi lacno...
        • 00 Reagovat !

          foto maninhat

          maninhat 06.01.2009  17:56

          « Re: Re: Re: vymena oleje

          Tak jsem se kouknul na fakturu a je tam 130CHF, coz je neco pres dva tisice Kc, takze se omlouvam za mystifikaci.

          Olej je Castrol TXT LL04 a bylo ho 5.2litru. Ze je to nejlepsi olej mi netvrdili, jen rikali, ze je lepsi nez ten, co tam je od vyrobce. Ale kdo vi, ja ho neochutnaval :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 07.01.2009  10:37

            « Re: Re: Re: Re: vymena oleje

            cauvec drak..ke konci ledna jedu domu..pres ZH... :-!
            • 00 Reagovat !

              foto maninhat

              maninhat 07.01.2009  11:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: vymena oleje

              No super - tak to se urcite zastav!

              Mimochodem jsem si o Silvestra vyzkousel jizdu na novem snehu. Elektronika vubec nereagovala na nejake protaceni kol, kontrolka trakcni kontroly si ani neblikla, vsechno jsem musel jen na cit. Docela me to zklamalo se priznam. Co Ty a zkusenost se snehem a ledem? :-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 07.01.2009  12:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: vymena oleje

                ja radeji stale letni pneu...takze nejezdim ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 09.01.2009  02:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: vymena oleje

                dej mi cislo do SZ, mam novej telefon kvuli autu a tvoje tam urcite nemam..pojedu v pondeli k veceru..cinknu ti..zatim
  • 00 Reagovat !

    foto ZdenekPha

    ZdenekPha 11.01.2009  13:25

    Ahoj

    mam taky 320d coupe urcite dobra volba :-)
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 12.01.2009  16:49

      « Re: Ahoj

      No ja si popravde myslim, ze jsem s tim motorem udelal chybu. Sice je vytecnej - vykonnej a uspornej, ale kdyz slysim kolem project nejakej sestivalec... Nj - priste :-)

      No a kde Ty mas recenzi? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto ZdenekPha

        ZdenekPha 19.01.2009  11:09

        « Re: Ahoj

        na co ti je zvuk sestivalce kdyz pri kazdym tankovani to uciti tvoje penezenka a jeste k tomu porizovaci cena auta ;-) spis mam strach aby tenhle motor neco vydrzel!! ja mel novou 320d v r 2003 a pri 120tis km me stala oprava 100tis kc.. turbo,strikovace,katalizator sel jsem do kolen... ale asi jak rikas pujdu jak vyjde novy model do 325i v automatu. ale to si jeste pockam nejakej rok zatim porad nase auticka jsou novy :-)
        • 00 Reagovat !

          foto OS

          OS 20.01.2009  08:45

          « Re: Re: Ahoj

          u BMW rikaji ze nema s tim predchozim motorem nic spolecneho. tak snad rikaji pravdu a motor vydrzi vic!
  • 00 Reagovat !

    foto EfineSS

    EfineSS 16.02.2009  15:44

    Systém Start&Stop

    Mužeš prosím k tomuhle systému přesněji popsat jak se chová? Připadá mi to jako hloupost aby se motor zapínal a vypínal při jízdě po měste. Za prvé se motor v zimě jen těžko zahřívá a za druhé určitě není pro motor a turbo nic příjemného, když sjedu z dálnice do města a na první křižovatce se rozhycovaný motor vypne. Možná jdou emise o trochu dolu, ale podle mě tímto systémem hlavně naftový motor dost trpí.
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 16.02.2009  16:27

      « Re: Systém Start&Stop

      Ten systém skutečně tak funguje. Osobně nesdílím z tohoto systému nadšení v případě přeplňovaných motorů, tam to turbo opravdu trpí. Je to hezký že když motor stojí tak jsou nulové emise, ale jak říkáš motor se takhle hodně dlouho zahřívá a navíc při startu dochází k obohacení směsi, takže skutečný přínos je někde v nedohlednu. A k tomu ještě přidávám chladnutí katalyzátoru, který studený má nižší účinnost. Takže si myslím že nula od nuly pojde a je více nemáhaný spouštěč a akumulátor.
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 17.02.2009  09:10

      « Re: Systém Start&Stop

      Jo, takhle to funguje. S jedinou vyjimkou - kdyz teplota klesne pod 4 stupne, tak se motor nevypina. Jak moc se nici turbo netusim, predpokladal bych, ze to maj vymysleny tak, ze prvni tri roky do konce zaruky to prezije :-)
      • 00 Reagovat !

        foto v3jc3

        v3jc3 17.02.2009  09:57

        « Re: Re: Systém Start&Stop

        pokud nejsou novinky v technice, tak turbu u naftových motorů nevadí vypnutí motoru i když je turbo zahřáté.
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 17.02.2009  10:53

          « Re: Re: Re: Systém Start&Stop

          A jakto? Turbo přece vždy dobíhá z vysokých rychlostí a při vypnutém motoru není mazané, navíc dochází k usazovaní karbonu v ložiskách atd.
          • 00 Reagovat !

            foto v3jc3

            v3jc3 17.02.2009  11:20

            « Re: Re: Re: Re: Systém Start&Stop

            špatně jsem to napsal, taky jim to vadí, ale né tolik! Výfukové plyny u naftových motorů mají nižší teplotu než u benzínu.
            • 00 Reagovat !

              foto OS

              OS 11.03.2009  16:09

              « Re: Systém Start&Stop

              navic maji chlazeni ktere se zapne po vypnuti motoru ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Special-line

                Special-line 11.03.2009  16:21

                « Re: Re: Systém Start&Stop

                Chlazení ano, kapalinou chlazené turbo s vlastním elektrickým čerpadlem ale co mazání?
                • 00 Reagovat !

                  foto OS

                  OS 11.03.2009  16:39

                  « Re: Re: Re: Systém Start&Stop

                  jooo tak to nevim.... ja preventiven vypinam start/stop porad, nejradeji bych ho deaktivoval uplne kdyby to slo
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.07.2009  19:02

    Ahoj

    Chci ti objasnit moje hodnocení. Razím myšlenku, že nic nemůže být opravdu dokonalé, proto jsem se rozhodl neudělovat 10 za auto (a další), protože to je podle mě mazání medu kolem huby a pokrytectví.
    Trojkové kupé je krásné auto. Možná mu o chloupek víc sluší tmavě modrá metalíza než ta černá. Přesto ale moc pěkné!
    Hodí se mi k němu ale rozhodně benzín. Dvoulitrová nafta i když je to tahle špičková od BMW, se mi k tomuhle auto prostě ne a ne hodit. Pokud naftu, tak aspoň 6 válců.
    Jinak recenze velice působivá, fotky pěkné! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto maninhat

      maninhat 14.07.2009  14:03

      « Re: Ahoj

      Priznam se, ze nerozumim tomu, proc jsi mi dal 9 bodu za fotky a recenzi, kdyz to oznacujes za pusobive.

      Ze se Ti auto nelibi, fajn. Chapu, ze davani 10 vsem nema moc smysl. Takze doufam, ze projdes taky vsecky ty recenze, co jsou v zebricku nade mnou, jinak si to budu brat osobne :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Martin-Benes

        Martin_Beneš 09.12.2009  09:56

        « Re: Re: Ahoj

        za tuhle recenzi nejde dat jinak nez deset... To same plati (alespon pro me) pro auto, myslim, ze za urcitych okolnosti je tenhle diesel adekvatni volba. 3x10 a hodne stastnych km :-)
  • 00 Reagovat !

    foto dejfcz

    dejfcz 16.10.2012  15:08

    nabídka

    Ahoj, mám stejné auto jako Ty , ale zrovna ted jej prodávám. Mám v něm přídavnou jednotku Steinbauer v ceně 1050,-EUR. Kdyby si měl zájem prodám levně. Podrobnosti na
    [odkaz]

    David 737 372 969
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…